Parapan
Εκκολαπτόμενο μέλος


σιγα σιγα το θεμα πληροφορω δε το χα σκεφτει στο φροντιστηριο αλλα το λυσα μαγκικα μονος μου αν θες να μαθεις α και μια και το θυμηθηκα το θεμα με το οριο με τις 2 μεταβλητες χ,h ηταν σα να λυνεις διαφορικη εξισωση αν αυτο λεει κατι![]()
ναι χρειάζεται να είσαι ο καραθοδωρής για να το κάνεις! άσε μας ρε φίλε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Εγώ που ξέρω Darboux και ΘΜΤΟΛ που είναι εκτός ύλης αμφότερα θα έπρεπε να πάρω 110/100; Σπας κόκκαλα με αυτά που λες, πραγματικά.
-----------------------------------------
Και βασικά αν είχες γράψει καλά και γνώριζες ότι αυτό ήταν θέμα ικανοτήτων κι όχι θέμα τύχης, δεν θα μας είχες σπάσει τα @@ τώρα. Ή δεν έγραψες καλά, ή γνωρίζεις ότι είσαι ανεπαρκής κι έγραψες απλά λόγω τύχης.
-----------------------------------------
σιγα σιγα το θεμα πληροφορω δε το χα σκεφτει στο φροντιστηριο αλλα το λυσα μαγκικα μονος μου αν θες να μαθεις α και μια και το θυμηθηκα το θεμα με το οριο με τις 2 μεταβλητες χ,h ηταν σα να λυνεις διαφορικη εξισωση αν αυτο λεει κατι![]()
Μπράβο ρε μάγκα!
Τι δύο μεταβλητές μωρέ, πας καλά; Ποιος στα είπε αυτά; Μόνο το h ήταν μεταβλητή για το όριο, το χ ήταν απλώς το χο και το έδινε έτσι για να μην πεις στο τέλος "αφού το χο είναι ένα οποιοδήποτε σημείο, τότε η απόδειξη επεκτείνεται στο χ, για κάθε χ που ανήκει...". Και μετά μου το παίζεις και μυαλό...Μην μπαίνεις σε τέτοιο παιχνίδι γιατί υποβαθμίζομαι κι εγώ. Βασική τακτική μου είναι ν'αποδεικνύω στην πράξη την αξία μου, δεν συνηθίζω να βγάζω άχρηστους τους άλλους για να φανώ εγώ.
Σου πε ο καθηγητής σου ότι ήταν τρόπος επίλυσης διαφορικής και χάρηκες...Έλεος, τι άλλο θ'ακούσω; Τι ακριβώς προσπαθείς ν'αποδείξεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


η ανακριση συνεχιζεται αν σου ελεγα το 1882 τι θα ελεγες?τελοςπαντων το 2008 εδωσα τα κατα τεκμηριο πιο δυσκολα θεματα του νεου συστηματος του νεου τονιζω γιατι τα θεματα στις δεσμες δε συγκρινονται με τα τωρινα το ξαναλεω αλλη μια φορα
συμφωνεις geost?
ΑΠΟΛΥΤΑ, μόνο που νομίζω ότι το 2002 ήταν πιο λίιιιιιιγο πιο δύσκολα τα θέματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος



-----------------------------------------
ασχετο αλλα ξερει κανεις το θεωρημα jordan και τα επικαμπυλια ολοκληρωματα εχουν φαση:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Αν μία συνάρτηση f είναι παραγωγίσιμη στο διάστημα [α, β], τότε η παράγωγός της f΄ παίρνει όλες τις τιμές μεταξύ f΄(α) και f΄(β), δηλαδή το f΄([α,β]) είναι διάστημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


ο καθενας οτι εγραψε εγραψε, ενας βαθμος δεν προκειται να μας χαρακτηρισει ως ανθρωπους...
καποιοι τα βρηκαν ευκολα,καποιοι δυσκολια,καποιοι εχουν κομπλεξ και θελουν να το παιξουν ιδιοφυιες..ε και?
προκειται να αλλαξει τπτ στο βαθμο?οποιος θελει μπορει να πλαθει παραμυθια..
εχουμε και αλλα μαθηματα,ασχοληθειτε με αυτα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zod
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος


νομιζω υπαρχει σαν ασκηση αυτο καπου?γιατι νομιζω οτι το εχω λυσει καπου?Θεώρημα Darboux ή θεώρημα ενδιάμεσης τιμής της παραγώγου
Αν μία συνάρτηση f είναι παραγωγίσιμη στο διάστημα [α, β], τότε η παράγωγός της f΄ παίρνει όλες τις τιμές μεταξύ f΄(α) και f΄(β), δηλαδή το f΄([α,β]) είναι διάστημα.

-----------------------------------------
αχαχαχα εσυ εισαι ο σοβαρος δηλαδη και ειμαι εγω ο επιπολαιος?και δεν ειπα οτι προσφερα κατι εσυ το λες αυτο για να με πικαρειςΌταν γίνεις διορθωτής θα στο διατυπώσω για να μου βάλεις κατοστάρι. Προς το παρόν είσαι ένας επιπόλαιος 18ρης που νομίζει ότι προσέφερε κάτι στη Μαθηματική Επιστήμη επειδή βρήκε το ελάχιστο της παράστασης |z-w|.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


νομιζω υπαρχει σαν ασκηση αυτο καπου?γιατι νομιζω οτι το εχω λυσει καπου?
-----------------------------------------
αχαχαχα εσυ εισαι ο σοβαρος δηλαδη και ειμαι εγω ο επιπολαιος?και δεν ειπα οτι προσφερα κατι εσυ το λες αυτο για να με πικαρεις![]()
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα φτάνω σε οργασμό μετά από ένα χρόνο επειδή έγραψα καλά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος


μπορει αλλα δεν το πιστευω γυρω στο 16-17% θα ειναι οι 18-20 μπορει και παραπανω αν και ειναι προωρο βεβαιαΤο αν τα θέματα ήταν όντως δύσκολα ή εύκολα θα το δούμε στα ποσοστά στο τέλος. Εμείς πάντως στην πόλη(Ορεστιάδα) που είμαι είχαμε καμιά 5(2 από το Λύκειο μου και 3 από το άλλο Λύκειο) παιδιά που έγραψαν 18-20 σε σχέση με τα 4 παιδιά που έγραψαν πέρσυ τόσο. Είμαστε μικρή πόλη και γνωρίζονται όλοι μεταξύ τους. Γενικώς τα ποσοστά κυμαίνονται στο ίδιο επίπεδο... γιατί από προσωπική μου εμπειρία μόλις βγήκα από την τάξη ρώτησα άτομα που ήταν άριστοι μαθητές και πάνε για 18.000+ μόρια και μου είπαν ότι την πάτησαν και έγραψαν 14-16.
-----------------------------------------
α δεν εισαι καλα μου φαινεται εδω κουβενΠροσωπικά πιστεύω ότι δεν θα φτάνω σε οργασμό μετά από ένα χρόνο επειδή έγραψα καλά...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
musicrain1
Εκκολαπτόμενο μέλος


ακομα δεν βαρεθηκατε να μιλατε για αυτο?:p
ο καθενας οτι εγραψε εγραψε, ενας βαθμος δεν προκειται να μας χαρακτηρισει ως ανθρωπους...
καποιοι τα βρηκαν ευκολα,καποιοι δυσκολια,καποιοι εχουν κομπλεξ και θελουν να το παιξουν ιδιοφυιες..ε και?
προκειται να αλλαξει τπτ στο βαθμο?οποιος θελει μπορει να πλαθει παραμυθια..
εχουμε και αλλα μαθηματα,ασχοληθειτε με αυτα...
Απολύτως σωστή:no1:!
Εγώ τα παρατάω πια σ' αυτό το thread, δεν μπορώ να διαφωνίσω άλλο, ό,τι επιχειρήματα είχα τα εξάντλησα


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christ0s17
Νεοφερμένο μέλος


ελυσα την ανησωση |Ζο|<=|Ζ| και κατεληξα σε κατι που ισχυει δηλαδη στο 1<=4λ^2 +1 ..... θεωριτε λυση αυτη ?????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lolek
Νεοφερμένο μέλος


Ειδικότερα, τα θέματα στα Μαθηματικά της τεχνολογικής και της θετικής κατεύθυνσης θεωρήθηκαν «σαφή και προσεγμένα ώστε να αποτυπωθούν η μελέτη και οι δυνατότητες κάθε υποψηφίου», όπως ανέφερε στην «Κ» ο γεν. γραμ. της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) κ. Ιωάννης Τυρλής. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΜΕ, «ο βαθμός δυσκολίας είναι περίπου ίδιος με της προηγούμενης χρονιάς, και αναμένεται ανάλογη κατανομή της βαθμολογίας». Από την πλευρά του πάντως, ο μαθηματικός, διευθυντής του εκπαιδευτικού ομίλου ORION-IdEF κ. Μανόλης Αμαργιανάκης εκτίμησε στην «Κ» ότι το 4ο ζήτημα ήταν δυσκολότερο από πέρσι. Να σημειωθεί ότι πέρσι στα Μαθηματικά, μεταξύ των υποψηφίων της τεχνολογικής κατεύθυνσης, σημειώθηκε το υψηλότερο ποσοστό γραπτών κάτω από τη βάση την τελευταία τριετία. Δεν βαθμολογήθηκε πάνω από 10 το 75,70% των γραπτών.
Από ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Όχι, αν δεν εξασφαλίζεις την ισοδυναμία δεν είναι σωστός ο τρόπος. Και δεν ξέρω γιατί να εξασφαλίζεται η ισοδυναμία όταν βγάζεις μέτρα, υψώνεις ρίζες, με τον λ να είναι πραγματικός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης


Για ωμια ακόμη χρονιά τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης θα αποτελέσουν το μάθημα-«κλειδί» για την εισαγγή στις υψηλόβαθμες σχολές των θετικών και τεχνολογικών επιστημών καθώς και τις ιατρικές.
Αφού για το τρίτο πεδίο μαθήματα βαρύτητα δεν είναι Χημεία και Βιολογία?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christ0s17
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.