[20/5/2009] Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Πώς σας φάνηκαν τα θέματα;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια. Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 0)
  • Δύσκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Μέτριας δυσκολίας

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Εύκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δεν έδινα σήμερα / Δε δίνω πανελλαδικές

    Ψήφοι: 0 0.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Για το 1: Εγω εκανα αλλο στο συγκεκριμενο ερωτημα. Εγραψα τον τροπο με το f κυρτη, αρα f' γνησιως αυξουσα κλπ, αλλα μετα σκεφτηκα οτι δεν ειναι σωστο (δεν ξερω γιατι) και απο κατω πηρα την f', εθεσα h(x) τον αριθμητη (αφου ο παρονομαστης ηταν θετικος για χ>-1) και μεσω της μονοτονιας της h βρηκα το προσημο της, που συμπιπτει με της f' λογω θετικου παρονομαστη. Τρεχα γυρευε δηλαδη. Και η πλακα ειναι οτι δεν εσβησα την προηγουμενη λυση, οποτε αφησα το ερωτημα με 2 λυσεις. :P

Αν το οριο ειναι οντως -οο νομιζω οτι θα στο παρουν σωστο.

Το ιδιο και για το 2. Αν τα ορια και το συνολο τιμων βγαινουν οντως ετσι, νομιζω ειναι σωστο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Albatross

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Τελικά στο 2ο τώρα που το ξανασκέφτομαι έκανα λάθος. Όταν πήρα το όριο στο 1 και το 2, θεώρησα τα f(β) και f(γ) αριθμούς, ενώ θα μπορούσαν κάλλιστα να τείνουν στο άπειρο λόγω του πεδίου ορισμού τους και επομένως να καταλήξω σε απροσδιοριστία +οο + (-οο)...Αντίο 3δ :P Μόλις έπεσα στο 16 :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Τελικά στο 2ο τώρα που το ξανασκέφτομαι έκανα λάθος. Όταν πήρα το όριο στο 1 και το 2, θεώρησα τα f(β) και f(γ) αριθμούς, ενώ θα μπορούσαν κάλλιστα να τείνουν στο άπειρο λόγω του πεδίου ορισμού τους και επομένως να καταλήξω σε απροσδιοριστία +οο + (-οο)...Αντίο 3δ :P Μόλις έπεσα στο 16 :D


Καλά έκανες και θεώρησες τα f(β) και f(γ) αριθμούς γιατί είναι αριθμοί >1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
το προβλημα σου ειναι αν βαζω σημεια στιξης?τα λεγομενα μου δεν ειναι αληθεια?

Αμα δε γραφεις στοιχειωδως δεν μπορώ να παρακολουθησω τη σκεψη σου. Απορω, εσυ που κοροιδευεις τους παντες εδω μεσα για τα μαθηματικα, πόσο εγραψες στην εκθεση;;; Αν έπιασες πανω απο βαση θα σκισω τα πτυχια μου:P

α ρε απορω με τη νοοτροπια μερικων δηλαδη τα φετινα θεματα ηταν της mensa?πειτε μου να τα εστειλε η νασα γιατι εγω βρισκω οτι σημερα του 10 ο μαθητης εγραφε ανετα 18 και για να τελειωνει το παραμυθι που το ακουω χρονια οτι ηταν καλος μαθητης και επαθε ζημια στα αυτια του η του συνεβησε το ενα του συνεβησε το αλλο αυτα ειναι δικιολογιες των αδιαβαστων

Δεν ξερω τι να πρωτοσχολιάσω
Θα κανω αναφορά να διαγραφουν όλα τα μνμ σου σ αυτο το τοπικ, αρκετα πια με το trolling

βασικα ετσι οπως τα εχω γραψει ουτε απο το 4γ ουτε απο το 4δ θα μου πιασουν κατι.... στο 4γ βρηκα οτι τα ακρα ειναι ισα (3 αν θυμαμαι καλα) και αντι να το παω με ρολ το πηγα με θετ που δεν ισχυει!!!και το 4δ πηγα να το κανω με ρολ η μεση τιμη δεν θυμαμαι ακριβως στα δυο τελευταια λεπτα το εκανα!!! και στην αποδειξη δεν εγραψα ουτε το ομοιως για χ1>χ2!!! παει κι αυτο.....τεσπα ελπιζω να τα παω καλα στα αλλα!!!! στατιστικη τα πηγα πολυ καλα,μαλλον 20. εκθεση δεν ξερω.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Παιζει να κόψουν τιποτα γι αυτο; Μην αγχωνεσαι

τα θεματα σε σχεση με τα περσινα ηταν ευκολα.
αν ησουν διαβασμενος εγραΦΕς 15+
(εγω εκανα το 2ο λαθος:P...ναι,το προσπαθησα και το καταφερα!)
αυτο π δεν εχω καταλαβει ρε παιδια ειναι το εξης...
πως γινετε,ευκολα δυσκολα να βαζουν,παντα να υπαρχει ενα 30%
περιπου π γραφει κατω απο την βαση?
:(

Οι περισσοτεροι δεν μαθαινουν να διαβάζουν σωστα μαθηματικά

1. Μπορούσες άνετα να γράψεις 16 και χωρίς να πηγαίνεις φροντηστήριο
2. Όσοι μισούν τα μαθηματικά επέλεξαν λάθος κατεύθυνση. Έπρεπε να πάνε θεωρητική. Από την αρχή ήξεραν ότι θετική και τεχνολογική έχει μαθηματικά. Άλλος μισεί την έκθεση, άλλος την φυσική αλλά έτσι είναι το σύστημα, πρέπει να εξεταστούν όλοι σε όλα.
3. Τα μαθηματικά δεν τα μαθαίνεις από έξω. Η ικανότητα στη λύση των ασκήσεων έρχεται με την εμπειρία και μόνο.
4. Όσοι δεν είναι ψύχραιμοι κάνουν κακό στον εαυτό τους.
5. Όσοι τους αφήνουν να τους πάρει από κάτω κάνουν κακό στον εαυτό τους.
6. Τα μαθηματικά του λυκείου δεν απευθύνονται σε διάνοιες, αλλά σε μέσα μυαλά.

Σχολιο για τα 4 και 5 κυριως. Εκ του ασφαλους ειναι ευκολο να λεμε "κανουν κακο στον εαυτο τους" κλπ. Ειναι κάτι απολύτα(;) φυσιολογικό, ειδικά αν έχεις κάποιο συγκεκριμενο στοχο και αντιμετωπιζεις τις πανελληνιες σαν μεσο επιτευξης του στοχου αυτου και οχι σαν κάποιες απλές εξετάσεις.

1) ΟΛΟΙ οι υποψήφιοι, ανεξάρτητα από την δέσμη που έχουν επιλέξει δίνουν πανελλήνιες σε 6 μαθήματα έτσι ώστε να έχουν την δυνατότητα να μην πάνε καλά σε 1 μάθημα χωρίς μεγάλο βαθμολογικό κόστος. Τα 4 θα είναι μαθήματα δέσμης, το 1 η έκθεση κοινό για όλες τις δέσμες και το 6ο μάθημα επιλογής το οποίο δεν είναι μάθημα βαρύτητας για κανένα επιστημονικό πεδίο.

Θεωρώ ότι τα 4 μαθήματα είναι λίγα. Από την άλλη τα 9 που έδινα εγώ και οι επόμενες χρονιές μέχρι το 2005 ήταν πολλά. 6 είναι ένας φυσιολογικός αριθμός μαθημάτων.

3) Όσον αφορά τα ειδικά μαθήματα και μόνο σε αυτά θα θεωρούσα καλό να καταργηθεί η βάση του 10 μειώνοντας έτσι το άγχος των υποψηφίων. Έτσι αν ένας υποψήφιος π.χ έχει 18500 μόρια και 800 (δηλαδή γράφει 8/20 και στα 2) μόρια στο γραμμικό και ελεύθερο σχέδιο και η αρχιτεκτονική της επιλογής του έχει βάση 20050 μόρια, τότε εισάγεται σε αυτήν την σχολή αφού συγκεντρώνει 20100 μόρια.

Συμφωνω σε όλα εκτός απο τα παραπάνω.

1)Προφανώς είμαι η μοναδική που θεωρεί την εξεταση της έκθεσης επιεικώς απαράδεκτη. Η μοναδική δικαιολογία για να υπαρχει αυτο το μαθημα στις πανελληνιες είναι πως πρεπει να μαθουν οι μαθητες να εκφράζονται. Να με συγχωρει το υπουργείο, αλλά υπάρχουν πολλοι τρόποι για να μαθουν σωστη εκφραση οι μαθητες, ας φροντισει πρωτα να το καλλιεργησει αυτο απο το δημοτικό (ακτι το οποιο δεν γινεται) και ας αφησει στην άκρη αυτα τα υποκειμενικά μαθηματα, στα οποια στο κατω κάτω μονάχα η εκφραση δεν βαθμολογείται. Δεν ειναι δυνατον κάποιος να μαθει να εκφραζεται μεσα σ ενα χρονο. Ουτε σε δύο. Αυτο το μαθημα το μονο που επιτυγχάνει είναι να "αλλοιωνει" τα αποτελεσματα. Για καποιον ο οποιος παλυει για μαι σχολή με βάση 19.000 και να γραψει 19,5+++ σε όλα, με ενα 12αρι στην εκθεση την έχει χασει τη σχολή του. Τι θα πει αυτο,πως δεν αξιζει να μπει σε αυτη τη σχολή;; (Γνωριζω προσωπικά πολλα τέτοια παραδειγματα)
Η τουλάχιστον ας αλλάξει η μορφή του

3) Πιστευω πως το πλαφόν που υπάρχει αυτη τη στιγμη είναι κάπως λογικό. Δεν ξερω αν θα έπρεπε να μπει αρχιτεκτονική κάποιος με 7 ή 8 στο σχεδιο και αντιστοιχα γερμανική φιλολογία για παράδειγμα με 6 στα γερμανικά. Καλως ή κακώς προαπαιτουνται κάποιες γνώσεις σε αυτες τις σχολές. Εναλλακτικά, θα μπορουσε ο υποψηφιος απλώς να κρινεται ικανός ή όχι βάσει του γραπτου να φοιτησει σε αυτες τις σχολές (κάτι ανάλογο με αυτό που ισχυει για τα αθλήματα στις στρατιωτικές σχολες),χωρις βαθμολογία, χωρις συγκεκριμενη βαση (πχ με 9,9 δεν μπαινεις-με 10,1 μπαινεις), χωρις να επηρεάζονται έτσι και τα μόρια που έχει συγκεντρώσει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgioSAc

Νεοφερμένος

Ο giorgioSAc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
παιδες εγω που εκανα λαθος στον del hospital ομως βρηκα οτι η G(x) ειναι συνεχης λετε να μου κοψουν πολλα λογο βλακειας?:P :P :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Parapan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Parapan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
νομίζω ότι έγραψα το Bolzano με μικρό b ελπίζω να μη μου το κόψει κανένας περίεργος τύπος!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
καταρχην δε με ξερεις για να μιλας απαξιωτικα
-----------------------------------------

τι να σχολιασεις αφου τα περσινα ηταν ασυγκριτως πιο δυσκολα απο φετος και οπιος επιμενει να λεει το αντιθετο παει να πει οτι εθελοτυφλει
-----------------------------------------



τι εισαι εσυ για να μιλας ετσι ?αυτο θα γινει αναφορα σε admin
-----------------------------------------

καταρχην το ποσοστο των αριστουχω σε καμια περιπτωση δεν ειναι 5% ηρεμησε λιγο τοσο ηταν περσι που ηταν δυσκολα φετος γυρω στο 16% θα ειναι το ευρος 18-20 ποσοστο που αν δε γινει κατι το κουλο στα αλλα θα τιναξει την μπανκα στον αερα στις υψηλοβαθμες σχολες και οσο για αυτο που λες οτι δεν υπερηφανευεσαι και μονο που το λες δηλωνει κομπορρυμοσυνη εκμερους σου και εγωισμο
-----------------------------------------

αυτο σημαινει οτι διαβαζαν παπαγαλια οπως θα διαβαζαν ιστορια ειναι πολυ απλο
-----------------------------------------

δε μειωνει κανεις την προσπαθεια κανενος απλα ειναι κοινος τοπος οτι τα θεματα σημερα ηταν της πλακας δηλαδη ενας ο οποιος εγραφε το 2000 στα αστεια θεματα τοτε πρεπει να τον πουμε μεγαλο παιχτη σας λεω θα με θυμυθειτε δυστυχως τον αυγουστο ;)

Πραγματικά καταντάς κουραστικός. Δεν γνωρίζεις καθόλου την πολιτική της επιτροπής και θέλεις να έχεις κι άποψη. Για να τελειώνουμε, κάθε χρόνο απ'τα 13-15 ερωτήματα συνολικά, τα 2-3 θα χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης. Τα περσινά ήταν μόνο το α και το γ από το τέταρτο θέμα, δεν υπήρχε κανένα ιδιαίτερο ερώτημα στα άλλα τρία θέματα. Δεν δικαιολογούνται όσοι δεν έπιασαν το 15, σύμφωνα πάντα με την προσωπική μου κρίση. Φέτος τα ιδιαίτερα ερωτήματα ήταν στο 3 το τελευταίο γιατί ήθελε απαλοιφή, ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ και χρήση της μονοτονίας της f για το πρόσημο του γινομένου και το τελευταίο από το 4ο, που ήθελε είτε πολλή φαντασία, για να κάνεις ΘΜΤ στην G, είτε πολύ ψάξιμο για κάνεις Rolle σε αρχική. Στα Μαθηματικά δεν υπάρχει καμία εύκολη ή δύσκολη χρονιά. Κάθε χρόνο είναι τα ίδια. 10 ερωτήματα για να γράψουν οι μέτριοι και 2-3 για να αριστεύσουν οι καλοί. Να σου θυμήσω, επίσης, ότι το 2000 έγραφαν 9 μαθήματα και όχι 6. Σαφέστατα, λοιπόν, είχαν λιγότερες απαιτήσεις γιατί τα παιδιά είχαν κάνει λιγότερη προετοιμασία.
Το πως θα διαμορφωθούν τα ποσοστά άσε καλύτερα να το προβλέψουν οι σχετικοί με το θέμα, είσαι εντελώς αναρμόδιος. Άσε που κάθε πρόβλεψη είναι εξ'ορισμού άσκοπη και άτοπη.
-----------------------------------------
αν δω κατι περιεργο να μην το σχολιασω??δεν καταλαβα δηλαδη δημοκρατια εχουμε πειτε το μου αν ειναι να μην μιλαω αν φτασουμε και σε αυτο το σημειο απλα ημαρτον:iagree:

Η Δημοκρατία απ'την οχλορητορική έχει διαφορά. Εσύ εκπροσωπείς τη δεύτερη.
Οκ, ήταν βατά για καλά προετοιμασμένους μαθητές, αν έτσι ικανοποιείσαι.
-----------------------------------------
Και για να τελειώνουμε, αν το περσινό πρώτο ερώτημα στο 4ο το είχες ξαναδεί, τότε το έλυνες απευθείας. Αν όχι, το άφηνες. Αν έχεις τη στοιχειώδη νοημοσύνη θα καταλάβεις ότι ήταν αποκλειστικά θέμα προετοιμασίας και όχι μαθηματικής σκέψης. Το μοναδικό ουσιαστικά έξυπνο ερώτημα ήταν το 4γ που δεν καλυπτόταν από προετοιμασία, αλλά ήθελε συνδυαστική σκέψη κι οπτική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Albatross

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Καλά έκανες και θεώρησες τα f(β) και f(γ) αριθμούς γιατί είναι αριθμοί >1

Ναι;; Τέλεια! Γράφω την λύση ολοκληρωμένη για να σιγουρευτούμε:

Αρχική Δημοσίευση από Λύση:
Αρχικά θέτω για ευκολία κ=f(β)-1 και λ=f(γ)-1 με κ,λ ε R και κ,λ>0 αφού f(x)>=1 για κάθε x ε (-1,0)U(0,+oo).

Θεωρώ τη συνάρτηση g(x)=[κ/(x-1)]+[λ/(x-2)] , συνεχής στο (1,2)
Παίρνω το
lim g(x) = (κ/0) - λ = +οο-λ= (+οο)
x->1+

Παίρνω το
lim g(x) = κ + (λ/0) = κ + (-οο) = (-οο)
x->2-

Επειδή το σύνολο τιμών της g είναι όλο το R και επειδή η g είναι συνεχής στο (1,2), θα υπάρχει τουλάχιστον ένα Xo ε (1,2) ώστε f(Xo)=0.

Άρα η εξίσωση θα έχει τουλάχιστον μία ρίζα στο (1,2)

Αποκλείεται τα κ,λ να είναι στο άπειρο; Αφού αν x->+oo lim f(x) = +oo
Eπίσης σε αυτήν την περίπτωση δεν έχει πρόβλημα και το Bolzano;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Parapan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Parapan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Αν έχεις τη στοιχειώδη νοημοσύνη θα καταλάβεις ότι ήταν αποκλειστικά θέμα προετοιμασίας και όχι μαθηματικής σκέψης.

Σε αυτό θα διαφωνήσω, αν έβλεπες το ζητούμενο καταλάβαινες ότι το μόνο που αρκούσε να κάνεις ήταν να αποδείξεις ότι το ολοκλήρωμα εκείνο ήταν
=2. Τι πιο λογικό για να το αποδείξεις από το να ολοκληρώσεις τα 2 μέλη απο 0 στο 2? Απλά αν δεν έθετες το ολοκλήρωμα σαν αριθμό θα δυσκολευόσουν να το υπολογίσεις.

Σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Σε αυτό θα διαφωνήσω, αν έβλεπες το ζητούμενο καταλάβαινες ότι το μόνο που αρκούσε να κάνεις ήταν να αποδείξεις ότι το ολοκλήρωμα εκείνο ήταν
=2. Τι πιο λογικό για να το αποδείξεις από το να ολοκληρώσεις τα 2 μέλη απο 0 στο 2? Απλά αν δεν έθετες το ολοκλήρωμα σαν αριθμό θα δυσκολευόσουν να το υπολογίσεις.

Σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου:no1:

Εντελώς αντικειμενικά, δε νομίζω ότι ένας τυπικός καλός μαθητής Γ' Λυκείου έχει αποκτήσει τέτοια ικανότητα για να επιλύει μόνος του κάτι τέτοιο χωρίς να έχει μια υποψία. Κι αν υπάρχουν 5-10 σε όλη την Ελλάδα εντάξει, αν ήμουν ένας από αυτούς, δεν θα πήγαινα να δώσω Πανελλήνιες. Θα έκανα απευθείας αίτηση στο Yale.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
γιατι να διαγραφουν τα μηνυματα μου?επειδη εκφραζω μια αντικειμενικη αποψη με την οποια συμφωνουν αρκετοι αρα αυτο ειναι και το νοημα της δημοκρατιας να ακουγονται αλλες αποψεις οσο για τον φιλο το γιωργη νομιζω οτι εχει κανει καταπληκτικη προταση για το συστημα παιδειας νομιζω οτι αν ειχαμε τετοια φωτεινα μυαλα στο υπουργειο παιδειας τα πραγματα θα ηταν καλυτερα αλλα δυστυχως τα μικροπολιτικα συμφεροντα δε μας αφηνουν να παμε μπροστα οσο για αυτο με το χ1,χ2 εχω κανει την αποδειξη πως μπορει να αποδειχτει και η συνεπαγωγη ελπιζω ο φιλος μας ογκεοστ να συμφωνει:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Parapan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Parapan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
rollingstones για 4η φορά πόσο έγραψες στις εξετάσεις και ποια χρονιά; και τι σπουδάζεις αν επιτρέπεται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ναι;; Τέλεια! Γράφω την λύση ολοκληρωμένη για να σιγουρευτούμε:



Αποκλείεται τα κ,λ να είναι στο άπειρο; Αφού αν x->+oo lim f(x) = +oo
Eπίσης σε αυτήν την περίπτωση δεν έχει πρόβλημα και το Bolzano;


Αποκλείεται γιατί τα α και β είναι αριθμοί και όχι συναρτήσεις του x. Αν θες να το δεις μαθηματικά τότε : αν α=α(x) και β=β(x) τότε α΄(x)=β΄(x)=0. Αν σε μπερδεύει η τελευταία πρόταση ξέχασε την. Αυτό που έκανες το έχουν κάνει κι άλλοι και είναι σωστό. Άρα και τα κ,λ είναι αριθμοί και δεν μπορούν να τείνουν στο άπειρο αφού είναι ανεξάρτητα της μεταβλητής x.

Το μόνο θέμα είναι ότι δεν υπάρχει αυτούσια πρόταση στο σχολικό βιβλίο. Το έχω αναλύσει κι αλλού. Ίσως κάποιος βαθμολογητής στραβόξυλο να σου κόψει 2-3 μόρια. Όχι παραπάνω γιατί είναι σωστό το σκεπτικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
γιατι να διαγραφουν τα μηνυματα μου?επειδη εκφραζω μια αντικειμενικη αποψη με την οποια συμφωνουν αρκετοι αρα αυτο ειναι και το νοημα της δημοκρατιας να ακουγονται αλλες αποψεις οσο για τον φιλο το γιωργη νομιζω οτι εχει κανει καταπληκτικη προταση για το συστημα παιδειας νομιζω οτι αν ειχαμε τετοια φωτεινα μυαλα στο υπουργειο παιδειας τα πραγματα θα ηταν καλυτερα αλλα δυστυχως τα μικροπολιτικα συμφεροντα δε μας αφηνουν να παμε μπροστα οσο για αυτο με το χ1,χ2 εχω κανει την αποδειξη πως μπορει να αποδειχτει και η συνεπαγωγη ελπιζω ο φιλος μας ογκεοστ να συμφωνει:no1:

Τι να πω, πραγματικά αν το μικροπολιτικό συμφέρον δεν επιτρέπει σε έναν άνθρωπο καλύτερο απ'το Δάσιο να βάζει θέματα, καλύτερο απ'το Βερέμη να προίσταται του ΕΣΥΠ, κρίμα, πραγματικά είναι τα συμφέροντα που σε φάγανε. Που βαδίζουμε, που, πες μου που...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
γιατι να διαγραφουν τα μηνυματα μου?επειδη εκφραζω μια αντικειμενικη αποψη με την οποια συμφωνουν αρκετοι αρα αυτο ειναι και το νοημα της δημοκρατιας να ακουγονται αλλες αποψεις οσο για τον φιλο το γιωργη νομιζω οτι εχει κανει καταπληκτικη προταση για το συστημα παιδειας νομιζω οτι αν ειχαμε τετοια φωτεινα μυαλα στο υπουργειο παιδειας τα πραγματα θα ηταν καλυτερα αλλα δυστυχως τα μικροπολιτικα συμφεροντα δε μας αφηνουν να παμε μπροστα οσο για αυτο με το χ1,χ2 εχω κανει την αποδειξη πως μπορει να αποδειχτει και η συνεπαγωγη ελπιζω ο φιλος μας ογκεοστ να συμφωνει:no1:
προκαλεις...
αντικειμενικη δεν θεωρειτε η αποψη που την πρεσβευει ενα ατομο..;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
rollingstones για 4η φορά πόσο έγραψες στις εξετάσεις και ποια χρονιά; και τι σπουδάζεις αν επιτρέπεται;
εχει καποια σημασια αυτο?νομιζω θα μας βγαλουν offtopic μετα και δικαιολογημενα:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Parapan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Parapan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Εντελώς αντικειμενικά, δε νομίζω ότι ένας τυπικός καλός μαθητής Γ' Λυκείου έχει αποκτήσει τέτοια ικανότητα για να επιλύει μόνος του κάτι τέτοιο χωρίς να έχει μια υποψία. Κι αν υπάρχουν 5-10 σε όλη την Ελλάδα εντάξει, αν ήμουν ένας από αυτούς, δεν θα πήγαινα να δώσω Πανελλήνιες. Θα έκανα απευθείας αίτηση στο Yale.

Δε νομίζω ότι κάποιος που θα το κανε είναι για το yale αλλά εντάξει. Η δική μου γνώμη δεν μπορεί να είναι αντικειμενική μιας και δε το έκανα υπό πίεση στην ώρα της εξέτασης αλλά μόνος μου στο σπίτι και μου πήρε 3-4 προσπάθειες να το βγάλω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
προκαλεις...
αντικειμενικη δεν θεωρειτε η αποψη που την πρεσβευει ενα ατομο..;)
δεν την πρεσβευει μονο ενα ατομο αλλα πολλα εξαλλου μπορεις να δεις και τις τοποθετησεις του φιλου γκεοστ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
εχει καποια σημασια αυτο?νομιζω θα μας βγαλουν offtopic μετα και δικαιολογημενα:iagree:

Προφανώς έχει. Όσον αφορά το βαθμό, κι εγώ λέω ότι τα περσινά ήταν γελοία, γιατί τα έλυσα στο σπίτι μου με καφεδάκι και πήρα 18. Όσον αφορά τη σχολή στην οποία σπουδάζεις, αποδεικνύει την τυπική σου επάρκεια να κρίνεις όσα θέλεις να κρίνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
Τι να πω, πραγματικά αν το μικροπολιτικό συμφέρον δεν επιτρέπει σε έναν άνθρωπο καλύτερο απ'το Δάσιο να βάζει θέματα, καλύτερο απ'το Βερέμη να προίσταται του ΕΣΥΠ, κρίμα, πραγματικά είναι τα συμφέροντα που σε φάγανε. Που βαδίζουμε, που, πες μου που...
μικροπολιτικα συμφεροντα μιλησα για τα χαλια του συστηματος μας παιδειας κι οχι για το δασιο και τον καθε δασιο δεν μιλησα για τα θεματα οταν αναφερθηκα μικροπολιτικα συμφεροντα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top