[17/5/2010] Βιολογία Γενικής Παιδείας

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 70)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 19 27.1%
  • Καλά

    Ψήφοι: 16 22.9%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 5 7.1%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 1 1.4%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 1 1.4%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 28 40.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

elpida22

Νεοφερμένος

Η elpida22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
πρεπει καθε ερωτηση να σας την ταιζουν με το κουταλι για την απαντησετε με πληροτητα?γιατι εχετε παραπονο απο τους καθηγητες που εβαλαν τα θεματα και οχι απο τους εαυτου σας (δεν αναφερομαι προσωπικα) που δεν κοιταξαν να αποδωσουν με πληροτητα την απαντηση και ας επρεπε να γυρισετε μια σελιδα πισω,ειλικρινα δεν καταλαβαίνω.

Μιχάλη, εγώ πάλι πιστεύω ότι η Βιολογια γενικής δεν είναι ένα μάθημα που αποσκοπεί ιδιαίτερα στην εξέταση της κριτικής ικανότητας. Αυτό που εξετάζει πιστεύω περισσότερο είναι η επιμέλεια του μαθητή. Υπάρχουν μαθήματα όπως τα Μαθηματικά, η Φυσική, τα Αρχαία που κάνουν αυτή τη δουλειά παραπάνω από ικανοποιητικά.

Κι όσο για την πληρότητα που λες, δεν είναι που ήταν συνδυαστικές οι ερωτήσεις και έπρεπε να αναφερθούμε σε κομμάτια του βιβλίου το ένα "μακριά" απ' το άλλο αλλά που δεν ξέραμε αν έπρεπε καν να αναφερθούμε σε άλλα κομμάτια. Οι ερωτήσεις ήταν από τις πιο ασαφείς που έχω δει.

Και τέλος, γενικότερα τα φετινά θέματα της Β.Γ. ήταν ίσως τα πιο "τσιμπημένα" που έχουν πέσει. Είναι η 2η φορά που δίνω και πέρσι έγραψα 19.7 και φέτος 18-18.5. Οι υπόλοιποι που λένε ότι ήταν εύκολα, ας είναι λιγάκι πιο συγκρατημένοι.

Με φιλική διάθεση όλα αυτά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
δε με καταλαβες αγαπητη φιλη νομιζω,το αν εχεις κατανοησει κατι και το εχεις κανει απολυτα δικο σου φαινεται μεσα απο τετοιες ερωτησεις και μαλιστα καλο ειναι να υπαρχουν διοτι η παπαγαλια απο το ξερω τι γραφω εχει μεγαλη αποσταση ,δηλαδη προσωπικα εαν εβλέπα αυτην την ερωτηση θα πηγαινε το μυαλο μου κατευθειαν στο αντιστοιχο κομματι ,και μετα για να ειμαι απολυτα επεξηγηματικος θα προσθετα αν οχι ολη τ την β.α. τα βασικα της σημεια .Και στη τελικη δεν μου φαινεται σωστο να μας λενε σαν μωρα γραψτε την ταδε παραγραφο ,γιατι εκει που θα πατε οταν περαστε καπου δεν θα σας εξηγουν απολυτως τιποτα!

προσωπικα ειχα πιο παλια τους ιδιους δισταγμους ,αλλα μετα καθως εβλεπα ξανα τις ερωτησεις που αλλωτε θεωρουσα ως συγκεχυμενες γελουσα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σ.Σ

Νεοφερμένος

Η Σ.Σ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Υπαρχει καποιος που να γνωριζει σιγουρα(απο καθηγητη που εξεταζε) αν τελικα χρειαζοταν σιγουρα και το μειξιολογικο και το τυπολογικο κριτηριο;
οι μισες λυσεις τα λενε και τα 2 υποχρεωτικα και οι αλλες μισες λενε μονο τον ορισμο του ειδους και προεραιτικα τα κριτηρια..
αν καποιος ξερει μια βεβαιη απαντηση ας πει..

https://lupus.keystone.gr/kapp/8/0517/a_bio/synoa_bio.pdf εδω το λεει προεραιτικα τα 2 κριτηρια..

https://lupus.keystone.gr/kapp/8/them/pouk/0517/pouka_bio.pdf εδω λεει μονο τον ορισμο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Προς: Morelo
Έδώ είναι που απαιτείται και κάποια μικρής δυσκολίας κριτική ικανότητα του μαθητή. Όσοι έκαναν πλήρη προετοιμασία για το μάθημα αντιλήφθηκαν ότι έπρεπε να γράψουν και αυτό. Υπενθυμίζω ότι η ερώτηση αυτή έπεσε ξανά ελαφρώς διαφορετική το έτος 2003. Φέτος τα θέματα δεν ήθελαν απλή παπαγαλία και αυτό είναι ιδιαίτερα επιθυμητό. Δεν είστε στο γυμνάσιο για να σας λένε γράψτε εκείνο, γράψτε το άλλο και καθαρίσατε. Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα δεν θα χρειαζόταν και φροντιστήριο στο μάθημα αυτό.
Κριτική ικανότητα, (!!)

Εγώ νόμιζα ότι ο ίδιος ο θεσμός των Πανελληνίων,ως έννοια δηλαδή,αποκλείει κάθε είδους κριτική ικανότητα.

Όταν εγώ πάω φροντιστήριο και μου λένε ότι για να γράψω ένα 19-20 θέλω φούλ παπαγαλία και να ξέρω αυτολεξεί τα πάντα,που στο διάκονο θα βρώ να την αναπτύξω την κριτική μου ικανότητα???

Και δεν καταλαβαίνω ειλικρινά πως ορίζεις την "πλήρη προετοιμασία".

Δεν θέλω να κάτσω να μπώ στη διαδικάσια να πώ το πόσο διάβασμα έριξα στη Βιολογία,γιατί πραγματικά ήταν πολύ.

Απλά δεν καταλαβαίνω πως απαιτείτε από εμάς τους μαθητές κριτική ικανότητα όταν το ίδιο το σύστημα δεν κάνει τίποτα παραπάνω από το να μας βάζει σε μια διαδικασία αποστήθισης και όχι ουσιαστικής κατανόησης.

Και στην τελική,μια δουλειά κάνουν σε αυτό το Υπουργείο Παιδείας που είναι το να βάζουν θέματα.
Ας την κάνουν σωστά,τουλάχιστον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

stefaniam

Νεοφερμένος

Η stefaniam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Προς:stefaniam
''Παίρνω αφορμή από το σημερινό ερώτημα Δ1 για να αναφέρω το εξής: στον ορισμό του είδους στο σχολικό βιβλίο, αναφέρεται πως, το μειξιολογικό κριτήριο χρησιμοποιείται για την κατάταξη των αμφιγονικά αναπαραγόμενων οργανισμών ενώ το τυπολογικό για την κατάταξη των μονογονικά αναπαραγόμενων οργανισμών. Όμως η θεωρία αναφέρει επίσης πως, με βάση το τυπολογικό κριτήριο, έχει ταξινομηθεί το σύνολο των διαφορετικών οργανισμών του πλανήτη.''

Η τελευταία πρόταση αναφέρεται στην ταξινόμηση πέρα από την έννοια του είδους, δηλαδή γένος, οικογένεια κτλ. Αυτή γίνεται υποχρεωτικά με τυπολογικό κριτήριο.

Τα άτομα που ανήκουν στο ίδιο είδος ακόμη κι αν έχουν καταταχτεί με το μειξιολογικό κριτήριο, έχουν σίγουρα όμοια μορφολογικά και βιοχημικά χαρακτηριστικά. Άρα ισχύει σίγουρα και το τυπολογικό κριτήριο και εκεί είναι η ένστασή μου. Ελπίζω να διευκρινιστεί σύντομα από το υπουργείο το θέμα Δ1 γιατί στις προτεινόμενες απαντήσεις που έχω βρει στο διαδίκτυο παρατηρώ διχογνωμίες.
Ευχαριστώ για την απάντηση!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida22

Νεοφερμένος

Η elpida22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
δε με καταλαβες αγαπητη φιλη νομιζω,το αν εχεις κατανοησει κατι και το εχεις κανει απολυτα δικο σου φαινεται μεσα απο τετοιες ερωτησεις και μαλιστα καλο ειναι να υπαρχουν διοτι η παπαγαλια απο το ξερω τι γραφω εχει μεγαλη αποσταση

Και γω είμαι κατά της παπαγαλίας. Αλλά επιμένω πως οι ερωτήσεις δεν ήταν συνδυαστικές και απαιτούσαν κριτική ικανότητα αλλά ήταν ασαφείς

ΥΓ: Για την ιστορία, οι μονάδες που έχασα δεν ήταν από τις ερωτήσεις που ήταν πιο σύνθετες αλλά από το πολλαπλής με την πενικιλίνη. Την άλλη 1/2 μονάδα την αφαίρεσα σε περίπτωση που πέσω σε ιδιαίτερα απαιτητικό βαθμολογητή και θεωρηθεί κάποια απάντησή μου ελλειπής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

brit

Νεοφερμένος

Η brit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Εγω δεν καταλαβαινω γιατι δεν μας ζητανε να γραψουμε ακριβως αυτα που θελουνε!ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΡΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΡΑΨΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΙΨΙΣΠΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΖΩΤΟΔΕΥΣΜΕΣΗΣ,ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ??ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ?ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΣΑΦΕΙΕΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΑ.... Ε ΑΝΤΙ ΓΑΜ..... εγω δεν την εγραψα την βιολογικη αζωτεδεσμευση,και αν πεσω σε τιποτα ζουδια διορθωτες καταλαβα..........

ρε φιλε δεν ξερεισ ποοοοοοοοοσοοοοοοοοοοοοοο συμφωνω τα χω παρει ασχημα μ αυτο το θεμα ποσο λες να κοψουν?
το κερατο μου δηλαδη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
οχι βεβαια συνδιαστικες δεν ηταν αλλα σε μια ερωτηση που πιθανως να ηθελε και κατι παραπανω,ολοι ειπαν αμεσως οτι ειναι ασαφης.

και ξαναεπανερχομαι και ξαναλεω οτι οσοι εχασαν την μοναδα της πενικιλλινης κριμα ,ηταν ευκολο και πραγματικα δεν αξιζε να κολλησετε εκει ,αλλα υπηρχε σιγουρα μεσα στο βιβλιο.

αλλα αρκετα με την βιολογια εχετε μαθηματικα κατευθυνσης μπροστα σας ,εμενα περσυ ηταν το μεγαλο μου βατερλο (14.1 εγραψα ,ακομα αναρωτιεμαι πως τα καταφερα) καλο κουραγιο και δεν χρειαζεται να σκατε προσοχη θελουν ολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alibaba

Νεοφερμένος

Ο Alibaba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Ρε παιδιά εγώ έγραψα από την έννοια του είδους μέχρι πίσω την άλλη σελίδα που λέει για τις τάξεις, κλάσεις και φύλα και είπα πως για παράδειγμα όλα τα φυτά ή τα ζώα του οικοσυστήματος αναπαράγονται μεταξύ του και αποκτούν γόνιμους απογόνους. Έγραψα και για την αμοιβάδα και για το τυπολογικό κριτήριο και είπα πως για αυτό έχουμε κίτρινες και μωβ πεταλούδες. Αλλά αφού δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία ακόμα κι αν είναι παραπάνω αυτά που έγραψα δεν ανησυχώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BioLogiC

Νεοφερμένος

Η BioLogiC αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
_elena_
''Όταν εγώ πάω φροντιστήριο και μου λένε ότι για να γράψω ένα 19-20 θέλω φούλ παπαγαλία και να ξέρω αυτολεξεί τα πάντα,που στο διάκονο θα βρώ να την αναπτύξω την κριτική μου ικανότητα???''

Προσωπικά δεν συμφωνώ με το φούλ παπαγαλία, αλλά οφείλω να παραδεχτώ ότι για να έχεις την ικανότητα να απαντήσεις σε τέτοιου είδους ερωτήσεις πρέπει πρώτα να γνωρίζεις πολύ καλά την θεωρία αλλά από εκεί και πέρα και να κατανοείς τί μαθαίνεις (δεν απευθύνομαι προσωπικά σε εσένα αλλά μιλάω γενικά για το μάθημα της βιολογίας).

''Και δεν καταλαβαίνω ειλικρινά πως ορίζεις την "πλήρη προετοιμασία".
Δεν θέλω να κάτσω να μπώ στη διαδικάσια να πώ το πόσο διάβασμα έριξα στη Βιολογία,γιατί πραγματικά ήταν πολύ.''

Δεν αμφισβητώ το γεγονός ότι διάβασες πολύ και ό,τι γράφω το γράφω εντελώς καλοπροαίρετα. Εντάξει ο όρος ''πλήρη προετοιμασία'' ίσως δεν ήταν ιδιαίτερα πετυχημένος, εννοούσα πάντως το γεγονός ότι όσοι έκαναν κατά την προετοιμασία τους για το μάθημα το 3ο θέμα του 2003 θα καταλάβαιναν τί ζητούσε η ερώτηση.
Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία και για τα υπόλοιπα μαθήματά σου. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TiNk!!!

Νεοφερμένος

Η TiNk!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Προς:TiNk!!!
Με τίποτα! Λογικά θα πάρεις περίπου τις μισές μονάδες.

Σας ευχαριστώ πολύ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

y33p33

Νεοφερμένος

Η y33p33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Η ενδεικτική απάντηση του Δ1 από την πανελλήνια ένωση βιοεπιστημόνων www.pev.gr
Αρκετά κατατοπιστική για μένα.

Το είδος περιλαμβάνει το σύνολο των διαφορετικών πληθυσμών, ή με άλλα λόγια,
το σύνολο όλων των οργανισμών που μπορούν να αναπαραχθούν μεταξύ τους και να
αποκτήσουν γόνιμους απογόνους. Το κριτήριο για την κατάταξη των ζωικών και των
φυτικών οργανισμών του οικοσυστήματος είναι το μειξιολογικό.
Σχόλιο: Η επιπλέον αναφορά και στο τυπολογικό κριτήριο σε ότι αφορά την κατάταξη
των φυτικών οργανισμών μπορεί να θεωρηθεί επαρκής, αν δηλωθεί ότι αναπαράγονται
μονογονικά.
Και ένα γενικό σχόλιο για τα θέματα

ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ
Τα θέματα των Πανελληνίων Εξετάσεων 2010 στο μάθημα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας των
Ημερησίων Λυκείων χαρακτηρίζονται από την αυξημένη αναζήτηση της κριτικής και συνδυαστικής
ικανότητας των μαθητών σε σχέση με προηγούμενα χρόνια. Το γεγονός αυτό κρίνεται πολύ θετικό -
στα πλαίσια του υπάρχοντος αναποτελεσματικού τρόπου αξιολόγησης - εφόσον δεν αναπαράγει με
στείρο τρόπο τις παραγράφους του σχολικού βιβλίου.
Δεν υπάρχουν ουσιώδη προβλήματα διατυπώσεων και τα ζητούμενα στοιχεία αφορούν ευρύ φάσμα
της διδακτέας ύλης. Ένας μαθητής με ουσιαστική κατανόηση και γνώση της εξεταζόμενης ύλης
μπορεί να αξιολογηθεί με παιδαγωγικά ορθότερο τρόπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
ερώτηση : γιατί, στην ευχή, στην ερώτηση για την διαπνοή ΕΠΡΕΠΕ Ν ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ αυτο το κομματι..... 'το νερο του εδαφους...αναπνοη' ειναι άσχετο, μιλάει για τον ρόλο των στομάτων, ο ρόλος της διαπνοής είναι κανονικά ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ...και όμως όλες οι λύσεις λένε ότι έπρεπε ν το γράψουμε.
στην ερώτηση για την αμειψισπορα, δεν εγραψα για τη βιολογικη αζωτοδεσμευση. θα μου κοψουν πολυ;
με μπερδεψε και το Δ1....έχω ακούσει τις άπειρες λύσεις για αυτο το θεμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Μια χαρά. Το έχεις ανοιχτό. Τώρα αναλογα τα γούστα σου. χεχε. Η βιολογία πάντως είναι τέλεια. Πού να μπλέκεις τώρα με στατιστική; Εμένα προσωπικά από ότι έχω κάνει γενική μόνο όσα ήταν κοινά με τη κατεύθυνση καταλάβαινα. Έχουν κοινά στοιχεία αλλά από ένα σημείο και μετά χάνουν επαφή. Πάντως απο ότι έχω ακούσει είναι εύκολο να γράψεις απο 18 και πάνω και στα δύο. Διαλέγεις και παίρνεις!

Η Βιολογία Γενικής είναι ένα μάθημαπου έχει συγκεκριμένη ύλη, δεν μπορούν να σε ρωτήσουν τίποτα που να μην το έχεις συναντήσει, σε αντίθεση με τα Μαθηματικά που οι ασκήσεις που βάζουν διαφέρουν απ' αυτές του βιβλίου και εξάλλου είναι μαθηματικά, κανείς, όσο και να έχει διαβάσει, δεν μπορεί να πει ότι είμαι έτοιμος να δώσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Τα θέματα ήταν δύσκολα και απρόβλεπτα (ήταν όλα αντι-SOS). <-- Μάλλον εκεί στοχεύουν φέτος.
Το ερώτημα Δ1 ήθελε όντως διευκρίνηση, κρίμα που δεν την δώσανε. Νομίζω όμως πως την ζητήσαμε σχετικά αργά, είχαν φύγει μαθητές απ' το δικό μου σχολείο.

Οστοσο, το ότι το 4ο θέμα των πανελλαδικών ήταν ίδιο με το 4ο Θέμα του ΟΕΦΕ του 2010 δεν πολυσυζητήθηκε.
Άρα η επιτροπή των θεμάτων κατέρριψε τον μύθο για τα ''καμένα'' θέματα του ΟΕΦΕ.
Σας παραθέτω το Δ ερώτημα του ΟΕΦΕ 2010.

Έδινε ένα τροφικό πλέγμα με τα παρακάτω ζώα:

Τριφύλλι, Πεύκο, Αράχνη, Σαλιγκάρι, Πεταλούδα, Βάτραχος, Αηδόνι, Φίδι, Σπίνος, Κουκουβάγια.
και ζήταγε ως Δ ερώτημα
.Στο παρελθόν υπήρχαν στο δάσος πολλές ανοιχτόχρωμες και λίγες
σκουρόχρωμες πεταλούδες. Τα τελευταία χρόνια εγκαταστάθηκε στην περιοχή
μία βιομηχανία και οι κορμοί των δένδρων σκεπάστηκαν με καπνιά, οπότε οι
περισσότερες πεταλούδες του δάσους είναι τώρα σκουρόχρωμες. Πώς
ονομάζεται το φαινόμενο της αλλαγής του χρωματικού προτύπου των εντόμων
αυτών και με ποιο τρόπο μπορεί να ερμηνευτεί σύμφωνα με τη δαρβινική
θεωρία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Grego

Νεοφερμένος

Ο Grego αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Εμένα δε μου φαίνεται περίεργο αφού δε μπορούσαν να βάλουν κ πολλά πράγματα απο το τρίτο... το παράδειγμα με τις πεταλούδες επισης πρεπει να χρησιμοποιήθηκε για να μη μπερδευτούμε (αφου με πεταλουδεσ το μαθαμε) :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
Παιδιά πρώτα να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλους όσους δώσανε! Σα γενικό σχόλιο σε όλα τα παραπάνω να πώ ότι ο σημαντικότερος κανόνας σε περίοδο εξετάσεων (ό,τι και να είναι αυτές) είναι να μη στενοχωριέσαι για τίποτα μέχρι να πάρεις βαθμούς στα χέρια! Μην αφήνετε ένα μάθημα στο οποίο εκτιμάτε ότι δεν γράψατε καλά να σας ρίχνει την ψυχολογία στα υπόλοιπα. Στο κάτω κάτω κάνατε την προσπάθειά σας, με η χωρίς λάθη - άνθρωποι είμαστε - και τώρα ό,τι έγινε έγινε. Κοιτάμε μπροστά με ψηλά το κεφάλι :)!

Επίσης, επειδή και εγώ ήμουν στη θέση σας πέρσι σε αυτό το forum και θυμάμαι πως λύσαγα όταν κάποιος - και ειδικά απόφοιτος - έγραφε ότι ήταν εύκολα τα θέματα,ενώ εγώ είχα παιδευτεί τρεις ώρες και ανεξάρτητα απ' το αν τα είχα πάει καλά, συμβουλεύω ψυχραιμία! Εκ των υστέρων κατάλαβα και καταλαβαίνω τώρα ακόμα περισσότερο ότι, όταν είσαι έξω απ' τον χορό και κατεβάζεις τα θέματα αραχτός στο PC σου αλλιώς τα αξιολογείς και αλλιώς όταν πρέπει να τα λύσεις άψογα με πίεση χρόνου και άγχος.

Τέλος για τους συναδέλφους, και μη, αποφοίτους, για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω, πρέπει να καταλάβουμε ότι οι αφοριστικές απόψεις προκαλούν, ακόμα και όταν είναι σωστές. Στο κάτω κάτω, το να χτυπάς σε κάποιον που είναι down ψυχολογικά ότι τα θέματα ήταν εύκολα είναι μία μορφή ψυχολογικού πολέμου .Aπό την άλλη θέλουμε και εμείς και δικαιούμαστε βέβαια να πούμε τη γνώμη μας, οπότε προτίνω να αφήνουμε λίγες μέρες να ηρεμούν τα πνεύματα πριν προχωρoύμε σε κρίσεις;)!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
θα συμφωνησω εν μερη,αν και εγω περσυ οτν εδινα ουτε καν σκεφτομουν να μπω εδω ή να αναζητησω απαντησεις στο νετ (βασικα καν δεν ακουμπουσα τον υπολογιστη!!!)αλλα το να πεις οτι ειναι ευκολα τα θεματα δεν νομιζω να πειραζει κανεναν

και αλλωστε οι πανελληνιες ειναι και ενα στοιχημα με τον εαυτο σου εαν τα καταφερεις ή οχι σε ψυχολογικο κυριως επιπεδο ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Οστοσο, το ότι το 4ο θέμα των πανελλαδικών ήταν ίδιο με το 4ο Θέμα του ΟΕΦΕ του 2010 δεν πολυσυζητήθηκε.
Άρα η επιτροπή των θεμάτων κατέρριψε τον μύθο για τα ''καμένα'' θέματα του ΟΕΦΕ.
Σας παραθέτω το Δ ερώτημα του ΟΕΦΕ 2010.

Έδινε ένα τροφικό πλέγμα με τα παρακάτω ζώα:

Τριφύλλι, Πεύκο, Αράχνη, Σαλιγκάρι, Πεταλούδα, Βάτραχος, Αηδόνι, Φίδι, Σπίνος, Κουκουβάγια.
και ζήταγε ως Δ ερώτημα
.Στο παρελθόν υπήρχαν στο δάσος πολλές ανοιχτόχρωμες και λίγες
σκουρόχρωμες πεταλούδες. Τα τελευταία χρόνια εγκαταστάθηκε στην περιοχή
μία βιομηχανία και οι κορμοί των δένδρων σκεπάστηκαν με καπνιά, οπότε οι
περισσότερες πεταλούδες του δάσους είναι τώρα σκουρόχρωμες. Πώς
ονομάζεται το φαινόμενο της αλλαγής του χρωματικού προτύπου των εντόμων
αυτών και με ποιο τρόπο μπορεί να ερμηνευτεί σύμφωνα με τη δαρβινική
θεωρία;

Καμια σχεση δεν εχει η ασκηση του ΟΕΦΕ με αυτη που επεσε χτες! του ΟΕΦΕ ειχε να κανει με βιομηχανικο μελανισμο, ενω το 4ο θεμα των Πανελληνιων με τη φυσικη επιλογη απλα!

Προφανως σε μπερδεψαν οι πεταλουδες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alibaba

Νεοφερμένος

Ο Alibaba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Ρε παιδιά εγώ έγραψα από την έννοια του είδους μέχρι πίσω την άλλη σελίδα που λέει για τις τάξεις, κλάσεις και φύλα και είπα πως για παράδειγμα όλα τα φυτά ή τα ζώα του οικοσυστήματος αναπαράγονται μεταξύ του και αποκτούν γόνιμους απογόνους. Έγραψα και για την αμοιβάδα και για το τυπολογικό κριτήριο και είπα πως για αυτό έχουμε κίτρινες και μωβ πεταλούδες. Δεν είπα όμως ότι τα φυτά μπορεί να αναπαράγονται μονογονικά. Λέτε να κόψουν ;;;; Όλα τ´ άλλα είναι άριστα οότε μόνο αυτό άμα πάρουν λάθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top