[15/5/2009] Νεοελληνική Γλώσσα

Πως σας φάνηκαν τα θέματα;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια. Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 0)
  • Εύκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Μέτριας δυσκολίας

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δύσκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δεν έδινα σήμερα / Δε δίνω πανελλαδικές

    Ψήφοι: 0 0.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

popakion

Νεοφερμένος

Η popakion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
ποιο ειναι το λινκ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
^^ βασικά αυτό στο οποίο πρέπει να δώσουμε σημασία είναι η κατάντια της παιδείας. Το υπουργείο αντί για να ψάχνει τρόπους επίλυσης του προβλήματος πετάει το θέμα στις πανελλήνιες!! Οι μαθητές έχουν καταντήσει "ναζιστές"!! πιστεύω είμαστε ο μόνος μαθητικός λαός σ' ολόκληρο τον κόσμο που καίει στην κυριολεξία τα βιβλία του!! Και απ ότι φαίνεται το υπουργείο το μόνο που κάνει είναι ένα σχετικό γκάλοπ επι του θέματος μέσω των πανελληνίων..
Έλεος ρε παιδιά......
anyway.. όπως και να χει τα θέματα γενικά, αν κάποιος πήγαινε φροντιστήριο κλπ και έχει κατανοήσει τον τρόπο γραφής μιας έκθεσης, πιστεύω μπορούσε να γράψει άνετα.

το να εισαι αντιδραστικος και να καις κατι , επειδη το σιχαινεσαι, που σου στερει την ελευθερια, την ανεμελια, την ιδια σου την ζωη, δεν σε καθιστα ναζιστη. Περισσοτερο υγιες το κρινω απο το να συνεχιζεις να το δεχεσαι παθητικα και να χεις το βιβλιο σπιτι σου να σου θυμιζει ειρωνικα τι περασες και ποια συστηματα επικρατουν;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fanis4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Fanis4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 137 μηνύματα.
Οι εξεταστες δεν καθονται να μετρανε λεξεις.Με το ματι καταλαβαινουν.και αν καποιος περασει κατα πολυ το οριο φαινεται.Αν μιλαμε τωρα για 10,20,30 λεξεις παραπανω δεν χαλασε ο κοσμος
-----------------------------------------
Οι διορθωτες δεν καθονται να μετρανε λεξεις.Με το ματι καταλαβαινουν.και αν καποιος περασει κατα πολυ το οριο φαινεται.Αν μιλαμε τωρα για 10,20,30 λεξεις παραπανω δεν χαλασε ο κοσμος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xjimdim

Νεοφερμένος

Ο xjimdim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
το να εισαι αντιδραστικος και να καις κατι , επειδη το σιχαινεσαι, που σου στερει την ελευθερια, την ανεμελια, την ιδια σου την ζωη, δεν σε καθιστα ναζιστη. Περισσοτερο υγιες το κρινω απο το να συνεχιζεις να το δεχεσαι παθητικα και να χεις το βιβλιο σπιτι σου να σου θυμιζει ειρωνικα τι περασες και ποια συστηματα επικρατουν;)

αυτό ακριβώς γι αυτό έβαλα το ναζιστές σε εισαγωγικά :P Εννοώ, φανταστείτε πόσο κακογραμμένα είναι τα βιβλία αυτά και σε πόσο χαμηλό επίπεδο βρίσκεται η σημερινή ελληνική "παιδεία"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
αυτό ακριβώς γι αυτό έβαλα το ναζιστές σε εισαγωγικά :P Εννοώ, φανταστείτε πόσο κακογραμμένα είναι τα βιβλία αυτά και σε πόσο χαμηλό επίπεδο βρίσκεται η σημερινή ελληνική "παιδεία"

ναι το καταλαβα και το ειδα οτι ειναι η λεξη σε εισαγωγικα. Απλα και παλι θεωρω τον χαρακτηρισμο υπερβολικο. Anyway.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kontreraspan

Νεοφερμένος

Ο panagiotis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
ρε μαγκες αν καποιος αναφεροταν στην καυση των βιβλιων και οχι στην καταστροφη ειναι λαθος??????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orestis17

Νεοφερμένος

Ο orestis17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Γελοίο θέμα έγω έπεσα μέσα σε όλες τι απαντήσεις. Η περίληψη ήταν πιστεύω το δύσκολο κομμάτι. Αντε καλή συνέχεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιωργοσ+Γεωργια

Νεοφερμένος

Η Γάκης+Γωγώ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
ρε μαγκες αν καποιος αναφεροταν στην καυση των βιβλιων και οχι στην καταστροφη ειναι λαθος??????
Ειναι και αυτο ενα ειδοσ καταστροφησ,οποτε μλν ειναι σωστο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

george_k214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
ρε μαγκες αν καποιος αναφεροταν στην καυση των βιβλιων και οχι στην καταστροφη ειναι λαθος??????

Ναι δε νομίζω να ήταν λάθος!Άλλωστε,η καταστροφή των βιβλίων αποτελεί στην ουσία την αφόρμηση για να αιτιολογήσεις το φαινόμενο(εκεί έπρεπε να δώσεις βάση...όχι στις μεθόδους καταστροφής!)....νταξει τώρα,αν έβαλες και εσύ οτι οι μαθητές είναι πυρομανείς και γι'αυτό καταφεύγουν στην καύση των βιβλίων τότε τι να πώ...:P(χιχιχοχο)~πάντως παίδες νομίζω οτι αρκετά ασχοληθήκαμε,ο,τι έγινε έγινε...πάμε στο επόμενο μαθημα τώρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aireen

Νεοφερμένος

Η Aireen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
παιδακια...... στο δευτερο ερωτημα της εκθεσης τι γραψατε???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xman

Νεοφερμένος

Ο Γιωργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ιστιαία (Εύβοια). Έχει γράψει 99 μηνύματα.
Ρε παιδια τι ηλιθιο θεμα ηταν αυτο???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ρε παιδιά, έλεος, πρώτον, τα θέματα τα βάζει επιτροπή επιστημόνων, όχι το Υπουργείο και πολύ που χέστηκε το Υπουργείο για το "πρόβλημα". Τα συναισθήματά του ο καθένας τα εκφράζει όπως θέλει, το μάθημα της Έκθεσης, όπως και όλα τα άλλα μαθήματα, εξετάζει δεξιότητες, δεν ψάχνει λύσεις σε προβλήματα. Αν ήταν έτσι, με 90 χιλιάδες εκθέσεις το χρόνο θα είχαμε λύσει όλα τα προβλήματα στον κόσμο, άσχετα που οι φιλόλογοι θα έπρεπε να πάρουν όλοι από ένα υπουργείο. Μην το πάτε μακριά, εξετάσεις είναι, δεν είναι Βουλή των Εφήβων.
Κι αν είναι καλή η Έκθεση ξαναλέω, και 150 λέξεις παραπάνω να γράψετε, δεν τους ενδιαφέρει. Η συνήθης έκταση είναι 2,5 με 4 σελίδες, θα του φανεί κάπως αν έχεις γράψει πολύ παραπάνω αλλά στην παραγωγή λόγου αυτό δεν είναι μειονέκτημα, δεν έχει κανένα λόγο να κόψει βαθμούς και δεν θα κόψει. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μπορούμε να γράφουμε 1500 λέξεις.
Ναι, είναι λάθος γενικά να κάτσεις στο δια ταύτα, δηλαδή στην καταστροφή των βιβλίων. Το πρόβλημα που έπρεπε ν'αναλυθεί, το οποίο συσχετιζόταν με το κείμενο, είχε να κάνει γενικά με τη σχέση των νέων με το βιβλίο σε διαστάσεις όπως σχολείο, εκπαίδευση, οικογένεια, κοινωνικά γενικά κλπ., η καταστροφή των βιβλίων ήταν αφόρμηση απ'την επικαιρότητα γιατί ήταν άρθρο, δεν ήταν το ζητούμενο. Άλλωστε αν δεν ανέλυες γενικά, φτάνοντας και στο αίτιο της προσκόλλησης των νέων στα media, ήταν αδύνατο να περάσεις στο δεύτερο ερώτημα. Και ξαναλέω ότι ίσως με την πρώτη ματιά φαινόταν πολύ εύκολο θέμα, αλλά αν δεν κάτσεις να δεις τι ζητάει, άντε γεια. Δεν ξέρω αν όταν διαβάζεις Τερζάκη πρέπει να μπαίνεις κάτω από τις λέξεις, όταν όμως διαβάζεις την εκφώνηση του σημερινού θέματος ασφαλώς και πρέπει να το κάνεις. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.

Zod

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 431 μηνύματα.
Ηλίθιο μεν, αλλά όλα τις θεωρητικής που παραλίγο να μπουν στην τάξη με τα φυλλάδια μπέρδεψαν τα μπούτια τους :D

Υπήρχαν τραγικές περιπτώσεις που κάποια κορίτσια από το Λύκειο μου έτρεχαν εκκλησία την προηγούμενη μέρα για να ανάψουν κερί διαβάζοντας Παγκοσμιοποίηση και Παιδεία... με τα φυλλάδια στο χέρι... Ήμαρτον πλέον!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prwteas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο prwteas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
γιατι ηλιθιο;
Θα ταίριαζε ο χαρακτηρισμός μη αναμενόμενο, εκτός της φετινής ύλης και επαναλαμβανόμενο, καθότι ήταν παραλλαγή του θέματος που έπεσε το '95. Επίσης, τα δύο σκέλη ήταν, φαινομενικά τουλάχιστον, ασύνδετα, ενώ υπήρχε μία δόση ασάφειας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρόζα Νέρα Flamingo

Δραστήριο μέλος

Η Ρόζα Νέρα Flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ανταρτικό (Φλώρινα). Έχει γράψει 780 μηνύματα.
ναι και εγω εκανα πλανο για πρωτη φορα στη ζωη μου μεγαλη πουστια...ειναι ξενερωτικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aireen

Νεοφερμένος

Η Aireen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
κι εγω πρωτη φορα εκανα πλανο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Darklink

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Λοιπον.

Επειδη ακουστηκαν πολλα. Καταρχην διαφωνω καθετα απο οποιονδηποτε που χαρακτηρισε ετσι απλα τα θεματα "ευκολα". Ευκολα πιστευω πως ηταν για καποιο ποσοστο παιδιων θεωρητικης κατευθυνσης και παιδια που κατεχουν γενικοτερα την ικανοτητα εκφρασης. Τα θεματα ηθελαν ψυχραιμια, ΚΑΘΑΡΟ μυαλο και προπαντον ικανοτητα κρισης και κατανοησης.

Για ορισμενα παιδια Θετικης/Τεχνολογικης κατευθυνσης ειδικα, τα θεματα ηταν ΔΥΣΚΟΛΑ. Το συγκεκριμενο κειμενο για να βγει σε περιληψη, ηθελε ωρα, αναγνωση πολλες φορες και γενικα ορισμενα σημεια ηταν ΤΕΛΕΙΩΣ δυσνοητα, αντε βγαλτα τωρα σε περιληψη. Τι να πρωτοαλλαξεις απο αυτη την ορολογια.

Οι ασκησεις πραγματι ηταν βατες, καμια αντιρρηση. Η ερωτηση Β1 παρολαυτα ηταν περιεργη και δεν ξερω με τη κριτηρια θα διορθωσουν... Ειλικρινα απο τις απαντησεις που εχω δει, εχω μπερδευτει χειροτερα! Ο καθενας οτι θελει λεει.

Τωρα σχετικα με το θεμα. Σε καμια περιπτωση ευκολο. Ενδιαφερον κατα μια αποψη ναι ηταν. Υπηρχαν δυο τελειως διαφορετικες εν μερει πτυχες θεματων και εμεις επρεπε να τα ενωσουμε με εναν ομαλο και οχι αποτομο ή ασυνδετο τροπο. Ηθελε τεραστια προσοχη διοτι ο κινδυνος να βγουμε εκτος θεματος ηταν ιδιαιτερα μεγαλος...

Τελοσπαντων. Επειδη δινω και γω 2η φορα (τεχνολογικη ειμαι), μπορω να πω με σχετικη ανεση οτι περισυ ναι μεν η περιληψη ηταν επισης δυσκολη αλλα το θεμα, αναμενομενο ή οχι, ηταν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ, κατι το οποιο φετος δεν εγινε!

Προσωπικα δεν μπορω να πω οτι εμεινα ιδιαιτερα ευχαριστημενος απο αυτα που εγραψα, η περιληψη μου βγηκε 125-130 λεξεις με αρκετο ζορι.. Οσο για την εκθεση εγραψα γυρω στις 450-500 λεξεις αλλα φοβαμαι πως σε καποια σημεια γινομαι επαναλαμβανομενος. Στο πρωτο μερος της εκθεσης ανεπτυξα το πρωτο ζητουμενο σχετικα με την καταστροφη των βιβλιων, και στη συνεχεια το εφερα καπως σε συνδεση με την Τεχνολογια και πως μπορει να βελτιωθει αυτη η κατασταση μεσα απο την συνυρπαξη βιβλιου/υπολογιστων/Παιδειας και τα σχετικα...

Αναρωτιεμαι παντως με πια κριτηρια θα διορθωσουν..

Κουραγιο σε ολα τα παιδια που απογοητευτηκαν, ας μην πτοουμαστε, πρωτο μαθημα ειναι ακομα, παμε γερα στις γενικης τωρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

serenity33

Νεοφερμένος

Η serenity33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Γεια σας!! Έγραψα αρκετά καλά αλλά τα θέματα μου φάνηκαν ότι να ναι.. Ιδίως η άσκηση με την σύνταξη ήταν παγίδα ( το β) ερώτημα) και πραγματικά θέλω να ακούσω την άποψη κάποιου φιλολόγου για το αν γινόταν όντως να τη μετατρέψουμε σε ενεργητική ενώ δεν υπήρχε αντικείμενο!!! Προσωπικά την μετέτρεψα " σωστά" σύμφωνα με τις απαντήσεις που δίνουν οι διάφοροι ιστότοποι.. ωστόσο θεωρώ οτι στη φράση " η μάχη του ανθρώπου ..." το του ανθρώπου είναι προσδιορισμός και στα νέα ελληνικά τουλαχιστόν " λάθος" δεν είναι να μετατρέψουμε τον προσδιορισμό σε υποκείμενο,ώστε να έχουμε ενεργητική σύνταξη????( θετική είμαι και δεν τ ξέρω κ καλά αυτα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Σαφώς δεν ήταν εύκολο και το έχω πει κι εγώ πολλές φορές, άσχετα αν έχω ικανότητα στο μάθημα, μάτια έχω και βλέπω αντικειμενικά. Αλλά ο παράγοντας κατεύθυνση δε νομίζω ότι έπαιξε ρόλο. Δεν ήταν θεωρητικό το θέμα, προσωπικά πιστεύω ότι η αναλυτική σκέψη βοηθάει πάντα πολύ περισσότερο την Έκθεση, οι θεωρητικοί τις περισσότερες φορές πέφτουν στην παγίδα του λογοτεχνικού ύφους και σε γενικές γραμμές έχουν μικρότερη ικανότητα δόμησης κειμένου.
-----------------------------------------
Γεια σας!! Έγραψα αρκετά καλά αλλά τα θέματα μου φάνηκαν ότι να ναι.. Ιδίως η άσκηση με την σύνταξη ήταν παγίδα ( το β) ερώτημα) και πραγματικά θέλω να ακούσω την άποψη κάποιου φιλολόγου για το αν γινόταν όντως να τη μετατρέψουμε σε ενεργητική ενώ δεν υπήρχε αντικείμενο!!! Προσωπικά την μετέτρεψα " σωστά" σύμφωνα με τις απαντήσεις που δίνουν οι διάφοροι ιστότοποι.. ωστόσο θεωρώ οτι στη φράση " η μάχη του ανθρώπου ..." το του ανθρώπου είναι προσδιορισμός και στα νέα ελληνικά τουλαχιστόν " λάθος" δεν είναι να μετατρέψουμε τον προσδιορισμό σε υποκείμενο,ώστε να έχουμε ενεργητική σύνταξη????( θετική είμαι και δεν τ ξέρω κ καλά αυτα)

Δεν είμαι θεωρητική, αλλά έχω την εντύπωση ότι το "μάχη του ανθρώπου", ως ονοματικό σύνολο, στην ουσία χρησιμοποιείται ως υποκείμενο. Βέβαια στη σύνταξη πρέπει το υποκείμενο να γίνει ο άνθρωπος και είναι λογικό. Να μου επιτρέψεις, πάντως, να συνεχίζω να θεωρώ δωράκι τη συγκεκριμένη άσκηση, δηλαδή εντάξει, από το Δημοτικό στα ελληνικά, σε μικρές τάξεις σε ξένες γλώσσες, δε νομίζω ότι τίθεται κανένα θέμα δυσκολίας στη μετατροπή σύνταξης. Τώρα, εντάξει, δεν είναι δυνατόν ν'ακούω να μου λένε "το β ενεργητική δεν ήτανε;". Λέει "η μάχη δεν θα χαθεί", δηλαδή τι άλλο θέλουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top