[15/5/2009] Νεοελληνική Γλώσσα

Πως σας φάνηκαν τα θέματα;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια. Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 0)
  • Εύκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Μέτριας δυσκολίας

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δύσκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δεν έδινα σήμερα / Δε δίνω πανελλαδικές

    Ψήφοι: 0 0.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Hristos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ελευθερούπολη (Καβάλα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Ελπίζω να γράψαμε κανένα 16 για να μπορούμε να χάσουμε απο τα άλλα (μαθηματικά κατεύθυνσης :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Daisy

Δραστήριο μέλος

Η Daisy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 734 μηνύματα.
φαίνονται εύκολα . . .

Good luck!!!!!!:jumpy::jumpy::jumpy::jumpy::jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ωραιο θεμα εκθεσης χαχ! Μακαρι να εγραφα σε αυτο περυσι :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Τα θέματα μέχρι την Έκθεση χαρακτηρίζονται από μένα ως εύκολα. Ούτε η περίληψη ήταν κάτι το ιδιαιτέρως δύσκολο κατανοητό το κείμενο ασκήσεις εύκολες.Η έκθεση ήταν ότι να ναι γιατί είχε δυο ασυνάρτητα εκ πρώτης όψεος ζητούμενα αλλά με λίγο σκέψη νομίζω ένα 30 /40 μπορούσεςνα το καταφέρεις. johngreekmad όταν έρθει η ώρα να γράψεις πανελλάδικές και το πιο εύκολο να ναι με το άγχος που έχεις όταν παίρνεις τα θέματα τρελαίνεσαι. Με το που είδα την έκθεση και μέχρι να κάνω το διάγραμμα μπας και κατεβάσω καμιά ιδέα να δώσω ενότητα στο κείμενο μου ήμουν άσπρος σαν το πανί. Κράτα μικρό καλάθι ποτέ δεν ξέρεις:P

Καλα αυτο εννοειται, απλα πιστευω πως δεν ηταν θεμα για να αγχωθεις παρα πολυ! Εξαλλου η πλειονοτητα των θεματων πηγαζει απ' την καθημερινη ζωη, με λιγη ψυχραιμια μπορεις να φτιαξεις ενα σχεδιαγραμμα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Periklis

Νεοφερμένος

Ο Περικλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Παιδια και εμενα τα θεματα μου φανηκαν βατα, ουτε πολυ ευκολα, ουτε πολυ δυσκολα, χωρις παγιδες.Λιγο παιδευτικη πρεπει να ηταν η ασκηση με την ενεργητικη-παθητικη συνταξη αν δεν ειχε ξαναδει παρομοια. Ακομη ομως δεν καταλαβα πως συνδεοταν η καυση των βιβλιων με την συμβιωση του βιβλιου και των ηλεκτρονικων μεσων, εγω παντως το αναφερα ως προσπαθεια να κανουμε τη μαθησιακη διαδικασια πιο ευχαριστη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanosK

Δραστήριο μέλος

Ο stefanosK αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 722 μηνύματα.
Λίγο η περίληψη με δυσκόλεψε αλλά κατά τα άλλα τέλεια.:jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mi3s

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mi3s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Παιδια και εμενα τα θεματα μου φανηκαν βατα, ουτε πολυ ευκολα, ουτε πολυ δυσκολα, χωρις παγιδες.Λιγο παιδευτικη πρεπει να ηταν η ασκηση με την ενεργητικη-παθητικη συνταξη αν δεν ειχε ξαναδει παρομοια. Ακομη ομως δεν καταλαβα πως συνδεοταν η καυση των βιβλιων με την συμβιωση του βιβλιου και των ηλεκτρονικων μεσων, εγω παντως το αναφερα ως προσπαθεια να κανουμε τη μαθησιακη διαδικασια πιο ευχαριστη.
Και εγώ έτσι το πήρα υπόψιν μου αλλά η καθηγήτρια μου μου είπε ότι θα σου κόψουν γιατί δεν ασχολήθηκες τόσο με την παιδεία όσο με την τεχνολογία στο 2ο ζητούμενο.Αλλά εμένα και πάλι δεν μου φαίνεται λάθος να υποστηρίξεις οτι με την τεχνολογία θα αναπτυχθεί η παιδεία.Ήταν αρκετά ρευστό.:)Τελος πάντων το αποτέλεσμα θα δείξει!:):D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tsol

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Βατά μου φάνηκαν και εμένα.Αλλά με δυσκόλεψε λίγο η περίληψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ
κυρία ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΦΑΝΗ
κυρία ΠΑΠΠΑ ΝΕΚΤΑΡΙΑ
του ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΑΜΑΡΓΙΑΝΑΚΗΣ

Α. Περίληψη κειμένου
Στο δοθέν κείμενο ο Α. Τερζάκης καταθέτει τους στοχασμούς του σχετικά με τα εφόδια που προσφέρει το βιβλίο στη σφυρηλάτηση μιας αυτοδύναμης προσωπικότητας και την προσφορά του, ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή, μια εποχή πολιτιστικής καμπής. Σύμφωνα με το συγγραφέα όταν ο άνθρωπος διαθέτει ηθική ισορροπία, έχει τη δυνατότητα να επιλέγει, βιβλία της αρεσκείας του, που συγκροτούν πνευματικά την προσωπικότητα του και προάγουν τη διαδικασία του δημοκρατικού διαλόγου. Αυτή τους η προσφορά είναι έκδηλη ιδιαίτερα σε αυταρχικές εποχές. Κατά τη διάρκεια τέτοιων περιόδων δέχονται πολεμική από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, τα οποία αποδυναμώνουν (την αξία των βιβλίων). Τα τελευταία όταν λειτουργούν ως μέσο προπαγάνδας οδηγούνται στην απώλεια των αρετών τους. Παρʼ όλα αυτά δεδομένου ότι παρατηρείται πολιτισμική καθίζηση τα βιβλία έχουν τη δύναμη να οδηγούν τον κόσμο σε ανέλιξη αφού μέσω αυτών επέρχεται ισορροπία και ο άνθρωπος αποκτά ηθικοπνευματικό σθένος.

Β1.
Με τη μελέτη βιβλίων ο αναγνώστης ωριμάζει και πολλαπλασιάζει τις πνευματικές του αξιώσεις, οξύνει την κρίση, ενισχύει τον προβληματισμό, κατακτά αντιληπτική ευρύτητα και δημιουργική ανεξαρτησία της σκέψης. Κι αυτό γιατί κάθε βιβλίο εδραιώνει έναν ενεργό ανοικτό διάλογο με αντίπαλες θέσεις, διαφορετικές ιδεολογικές προσεγγίσεις που προωθούν τη γόνιμη πάλη, τη δημιουργική διαμάχη ιδεών αντίρροπων, ώστε με θέσεις αντιθέσεις-παραδοχές-απορρίψεις ο νους προσεγγίζει την αλήθεια. Άλλωστε «η διαφωνία τροφοδοτεί τη σκέψη, ενώ ο αντίλογος είναι κεντρί διαρκείας που φωτίζει το δρόμο της πνευματικής αναζήτησης.

Β2. α) «Βολταίρος»
Η επίκληση στην αυθεντία, η αναφορά σε μια πνευματικά καταξιωμένη προσωπικότητα, ένα μέγεθος πνευματικό από το συγγραφέα χρησιμοποιείται για την ενδυνάμωση της επιχειρηματολογίας την ενίσχυση της πειστικής δύναμης και αξιοπιστίας του κειμένου.

Β2. β) 1ο Ο πολιτισμός έχει πάρει στραβό δρόμο ....
2ο ... να οπλίζει τη δημιουργική φαντασία
3ο ... να ανάβει το μάτι
4ο ... να ψυχώνει το χέρι

Β3. α) Αντώνυμα
Ετερόφωτος
à αυτόφωτος, αυτόνομος, ανεξάρτητος
Ελέγξιμος
à αδιαμφισβήτητος, αναντίρρητος
Ευθύνη
à ανευθυνότητα
Ελεύθερη
à δέσμια, ανελεύθερη
Αδυναμία
à δύναμη, ισχύς, επικράτηση
β) Συνώνυμα
Αρετή
à προτέρημα, χάρισμα
Γνώμη
à άποψη, επιχειρηματολογία
Ισχύς
à εξουσία, δύναμη, επιβολή
Περιφρουρώ
à προστατεύω, προφυλάσσω
Φρόνημα
à σθένος, ιδεολογία

Β4.
α) Η σύνταξη είναι ενεργητική. Η αντίστοιχη παθητική : « ... γιατί εδώ η αυθεντία, όταν κι όπου υπάρχει, με τρόπο πάντως ελέγξιμο, δεν περιφρουρείται από καμμιά αστυνομική δύναμη»
β) Η σύνταξη είναι παθητική. Η αντίστοιχη ενεργητική : «Ο άνθρωπος δεν θα χάσει τη μάχη ενόσω θα υπάρχει καταφυγή του λόγου, το βιβλίο»

Γ. Διαλληλία και συνύπαρξη βιβλίου - υπερτεχνολογίας
Δείγμα της εκπαιδευτικής δυσπραγίας αλλά και της γενικότερης κρίσης ηθικοπνευματικών αξιών και κοινωνικών θεσμών, όπως συνηθίζεται να λέγεται, αποτελεί τα τελευταία χρόνια η καθιερωμένη συνήθεια εμάς των μαθητών να καταστρέφουμε τα σχολικά εγχειρίδια στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς. Προτού όμως κατηγορηθούμε για ιερόσυλη πράξη καταστροφής, για έκφραση βαρβαρότητας και ευτέλειας από τους μεγαλύτερους που με διάθεση επιθετικής ευθυνολογίας ασκούν υπεροπτικά κριτική, καλό θα ήταν να διερωτηθούμε για τα βαθύτερα αίτια μιας τέτοιας «ασεβούς» συμπεριφοράς.
Αρχικά το σύστημα παιδείας από την πρώτη ως την τελευταία βαθμίδα δεν καλλιεργεί το είδος «σκεπτόμενος άνθρωπος», με ανεπτυγμένη κριτική αντίληψη και ανώτερες υπαρξιακές αξιώσεις, αλλά επιμένει στην ποσοτική, συσσωρευτική και χρησιμοθηρική αντίληψη για την μάθηση, στην παροχή πλήθους αναχρονιστικών τυποποιημένων, εγκεφαλικών και τεχνοκρατικών γνώσεων που νεκρώνουν τα πνευματικά μας ενδιαφέροντα παρεμποδίζοντας την ανάπτυξη της πρωτοβουλίας, της διεισδυτικής σκέψης, του διερευνητικού πνεύματος, της δημιουργικής φαντασίας. Παράλληλα η απαίτηση για μηχανιστική εκμάθηση αποστεωμένων γνώσεων, τα ανιαρά, συχνά απαρχαιωμένα, χωρίς αισθητικές αναζητήσεις, προκλήσεις, και ευρύτερα πολιτιστικά και κοινωνικοπολιτικά ενδιαφέροντα εγχειρίδια καλλιεργούν την ολοκληρωτική αποστροφή προς το βιβλίο αιτιολογώντας την εκδηλούμενη καταστροφική μανία μας. Είναι, δηλαδή, ένας άτυπος τρόπος έκφρασης εκδικητικού προς αυτά μένους.
Απʼ την άλλη οι προτροπές γονέων και εκπαιδευτικών να θέσουμε στόχους πνευματικούς, να καταξιώσουμε τη σημασία της γνώσης που αποτελεί εχέγγυο επιτυχίας, επαγγελματικής καταξίωσης και κοινωνικής υπεροχής ακούγεται ρήση κενή και αναιμική. Κι αυτό γιατί σε μια εποχή αποπνευματοποίησης οι υλιστικές επιδιώξεις υποκαθιστούν τα πνευματικά ιδανικά, ενώ κριτήριο αξιολόγησης, μέσο κύρους και γοήτρου κοινωνικού αποτελεί το «έχειν», η οικονομική ισχύ και όχι το «είναι» η ηθική και πνευματική ποιότητα. Άλλωστε η γνώση πια δε εξασφαλίζει σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση και δεν αποτελεί εφαλτήριο οικονομικής και κοινωνική ανόδου.
Εξάλλου μέσα σʼ αυτό το κοινωνικό γίγνεσθαι που κινείται στους ρυθμούς της ηλεκτρονικής επανάστασης εμείς οι νέοι γοητευόμαστε από τον ελκυστικό και μαγευτικό κόσμο της τεχνολογίας με το πληθωριακά και εντυπωσιακά μέσα που διαθέτει ώστε οι παραδοσιακές μέθοδοι μάθησης μας φαίνονται μονότονες, κουραστικές, παρωχημένες, ατελέσφορες.
Είναι επομένως απαραίτητο να αξιοποιηθεί η νέα τεχνολογία και στο σχολικό χώρο. Κι αυτό γιατί συνδυάζοντας εικόνα, λόγο, ήχο μπορεί να προσφέρει γνώση μέσα από μια διαδικασία ελκυστική, ευχάριστη και ενδιαφέρουσα. Άλλωστε με τη χρήση υπολογιστών μπορούν να διευρυνθούν οι κυρίαρχες εκπαιδευτικές μέθοδοι. Ο μαθητής παράλληλα με τη πνευματική προσφορά των σχολικών βιβλίων, μπορεί να έχει εύκολη πρόσβαση σε όλη την έκταση της κωδικοποιημένης γνώσης, να επισκέπτεται μέσω τηλεπικοινωνιακών διαδρομών το κυβερνοχώρο και να αντλεί πλούσιο πληροφοριακό υλικό από παγκόσμιες βάσεις δεδομένων. Επιπροσθέτως η ηλεκτρονική τεχνολογία προσφέρει προγράμματα διδασκαλίας των γνωστικών αντικειμένων ασύγκριτα πιο πλούσια και αποτελεσματικά από τα καθιερωμένα διδακτικά βιβλία.
Αυτά αφήνουν περιθώρια στο μαθητή για αυτενέργεια, προσωπική αναζήτηση και ανεύρεση πληροφορίας που είναι η πιο αποτελεσματική πηγή γνώσης. Κινητοποιούν τη φαντασία, πλουτίζουν με προσλαμβάνουσες παραστάσεις τη σκέψη του μαθητή, καθώς τα ηλεκτρονικά μέσα προσφέρουν και εποπτικό υλικό, μεγιστοποιώντας το μορφωτικό αποτέλεσμα και περιορίζοντας τη μηχανιστική εκμάθηση. Τα ηλεκτρονικά εργαλεία προωθούν τη συνεργατική μάθηση, ενώ απεγκλωβίζουν το δάσκαλο από τον παθητικό ρόλο της αναμετάδοσης τυποποιημένων γνώσεων και τον μετατρέπουν σε καθοδηγητή, επόπτη της μαθησιακής διαδικασίας και εκμαιευτή της γνώσης.
[FONT=&quot]Και όλα αυτά βέβαια χωρίς να αμφισβητούμε τη σημαντικότητα της παράλληλης συνύπαρξης των παραδοσιακών βιβλίων. Γιατί το βιβλίο δεν παύει να αποτελεί ένα αναντικατάστατο μορφωτικό μέσο που συνεπάγεται ενεργητική πνευματική παρουσία, ολόπλευρη διανοητική και συγκινησιακή εγρήγορση, έντονες διαλογιστικές διεργασίες που κινητοποιούν τον πνευματικό κόσμο του νέου εξασφαλίζοντας υψηλό ποσοστό αυτοευθύνης στην αυτοδιαμόρφωσή του. Άλλωστε η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν αποκλείει αλλά επιβάλλει την παράλληλη αξιοποίηση της γνωστικής αξίας του βιβλίου.

Τις έβαλα πρόχειρα για να ξέρετε.
(Από την Καθημερινή)

[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

virginia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η, αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 221 μηνύματα.
Πάντως σε εμάς η καθηγήτρια μας έλεγε ότι κόβουν αρκετά αν δεν τηρήσεις το επικοινωνιακό πλαίσιο.Αλλά από την άλλη έχω ακούσει από εξεταστικό κέντρο ότι είχαν συμφωνήσει να μην το λάβουν καθόλου υπόψη.Τώρα αναλόγως σε ποιούς θα πέσετε.

δεν τίθεται θέμα να μην το λάβουν υπόψιν τους...σου δινει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ επικοινωνιακό πλαίσιο...θα στο αφηνε ελευθερο αλλιώς..καπου ακουσα,οτι το νουμερο ενα που εξεταζουν μαζι με το περιεχομενο ειναι η ΔΟΜΗ...χωρίς τίτλο,ουσιαστικά δεν είναι άρθρο,άρα ουσιαστικα εν μέρει ειναι εκτός εκφώνησης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KONNOS

Νεοφερμένος

Ο KONNOS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Ελα παιδια ξεκολληστε ολοι πηγαμε καλα..καλη μας συνεχεια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Θα σας προτεινα να μην κοιτατε τις "λυσεις" στην εκθεση, ειδικα στην περιληψη και το Γ. δεν εχει πολυ νοημα. Μαλλον θα σας αγχωσει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolen

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πετρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Τριανδρία (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 202 μηνύματα.
έλεος τι πιθανές λύσεις είναι αυτές ?
Επίσης άκυρο θέμα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

larkodia

Νεοφερμένος

Ο ανδρεας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 9 μηνύματα.
παιδια ας μου επιτραπει η εκφραση αλλα πιστευω οτι το θεμε ηταν μεγαλη ΚΟΥΦΑΛΑ!!!!!!!!!!!!:xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!!!...vivaki...!!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βιβή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 349 μηνύματα.
παιδιά στο περιφρουρώ έγραψα ελέγχω.. σωστό είναι? βλακεία μου...... :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mi3s

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mi3s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 377 μηνύματα.
δεν τίθεται θέμα να μην το λάβουν υπόψιν τους...σου δινει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ επικοινωνιακό πλαίσιο...θα στο αφηνε ελευθερο αλλιώς..καπου ακουσα,οτι το νουμερο ενα που εξεταζουν μαζι με το περιεχομενο ειναι η ΔΟΜΗ...χωρίς τίτλο,ουσιαστικά δεν είναι άρθρο,άρα ουσιαστικα εν μέρει ειναι εκτός εκφώνησης
Καλά εγώ το έλαβα υπόψιν οπότε...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bloodymary1993

Νεοφερμένος

Η bloodymary1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Τρίκαλα (Τρίκαλα). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
εγω παντως που ειμαι πρωτη λυκειου μου φαινονται σχετικα ευκολα εκτος ισως απο την περιληψη αν και αυτη δεν ειναι κατι το τρομερο...μαλλον καποιοι τα βρηκαν δυσκολα επειδη ηταν πολυ αγχωμενοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vitos

Νεοφερμένος

Ο vitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Κατα την γνωμη μου ευκολα τα θεματακια....η εκθεση παγιδα γιατι επρεπε να την συνδεσεις με τα ζητουμενα....και ευκολα μπορουσες να ξεφυγεις!!!επισης πολλοι ξεχασαν τον τιτλο(οπως και εγω):(...αλλα λογικο γιατι ειναι το τελευταιο που σε απασχολει....οσο για την περιληψη αρκετα κατανοητο πιστευω το κειμενο και ενδιαφερον με λιγες δυσπροσιτες λεξεις!!!πιστευω να εγραψα καλα....καλη επιτυχια σε ολους και καλη δυναμη για την συνεχεια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolen

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πετρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Τριανδρία (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 202 μηνύματα.
Πω αυτό με τον Βολταίρο δεν το είχα ποιάσει έλεος!:(:(:(:(::(:(:(:(:(::(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

theodim

Νεοφερμένος

Ο Θοδωρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
κι εγω ξεχασα τιτλο και ηταν η καλυτερη εκθεση π έχω γράψει απο το δημοτικό :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top