[15/06/2020] Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (Έκθεση) / παλαιό και νέο σύστημα

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,042 μηνύματα.
Με τι κριτήρια κάποιος κρίνει μια "εκπληκτική" έκφραση;
Τα σωστά ελληνικά;
Την ομαλή ροή του κειμένου;
Γιατί αυτά είναι τα βασικά.

Ειλικρινά ρωτάω γιατί διακρίνω μεγάλη απόκλιση από αυτό που θεωρώ εγώ στρωτό και σωστό κείμενο και αυτό που διδάσκεται σε φροντιστήρια από σημειώσεις που έχω δει.

Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις υποψηφίων που με γυμνασιακού επιπέδου εκθέσεις κατορθώνουν να γράψουν 15-16(ενίοτε και παραπάνω). Αυτή είναι μια διαπίστωση δική μου που στηρίζεται σε εμπειρικά δεδομένα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια περίπτωση μαθήτριας στο φροντιστήριο η οποία σε διαγώνισμα δεν κατάφερε να περάσει το 12 και στις πανελλήνιες έγραψε 16,5. Σκεφτείτε ότι με ρωτούσε αν το σώφρον γράφεται σώφρων ή σώφρον ενώ είναι ουδέτερο (και φανταστείτε ότι ήταν των ανθρωπιστικών). Αντίστοιχες περιπτώσεις έχω ακούσει από φιλολόγους που προετοίμαζαν υποψηφίους για το μάθημα της έκθεσης. Στην παραπάνω περίπτωση η φιλόλογος που την είχε στην έκθεση δεν το πίστευε ότι είχε γράψει 16,5. Την ίδια στιγμή μαθητές που είναι για 18 γράφουν 15. Αυτή η κατάσταση όπως αντιλαμβάνεστε είναι άκρως προβληματική και οφείλεται στην ασχετοσύνη των βαθμολογητών.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις υποψηφίων που με γυμνασιακού επιπέδου εκθέσεις κατορθώνουν να γράψουν 15-16(ενίοτε και παραπάνω). Αυτή είναι μια διαπίστωση δική μου που στηρίζεται σε εμπειρικά δεδομένα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια περίπτωση μαθήτριας στο φροντιστήριο η οποία σε διαγώνισμα δεν κατάφερε να περάσει το 12 και στις πανελλήνιες έγραψε 16,5. Σκεφτείτε ότι με ρωτούσε αν το σώφρον γράφεται σώφρων ή σώφρον ενώ είναι ουδέτερο (και φανταστείτε ότι ήταν των ανθρωπιστικών). Αντίστοιχες περιπτώσεις έχω ακούσει από φιλολόγους που προετοίμαζαν υποψηφίους για το μάθημα της έκθεσης. Στην παραπάνω περίπτωση η φιλόλογος που την είχε στην έκθεση δεν το πίστευε ότι είχε γράψει 16,5. Την ίδια στιγμή μαθητές που είναι για 18 γράφουν 15. Αυτή η κατάσταση όπως αντιλαμβάνεστε είναι άκρως προβληματική και οφείλεται στην ασχετοσύνη των βαθμολογητών.
Ποιων βαθμολογητών;
Γιατί οι πρώτοι βαθμολογητές των σχολείων/φροντιστηρίων είχαν δίκιο και είχαν άδικο οι των πανελλαδικών;
Επειδή διορθώνω κείμενα πολλά και καθημερινά θα πω ότι η διόρθωση ενός κειμένου δεν είναι καθόλου απλό θέμα.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,042 μηνύματα.
Ποιων βαθμολογητών;
Γιατί οι πρώτοι βαθμολογητές των σχολείων/φροντιστηρίων είχαν δίκιο και είχαν άδικο οι των πανελλαδικών;
Επειδή διορθώνω κείμενα πολλά και καθημερινά θα πω ότι η διόρθωση ενός κειμένου δεν είναι καθόλου απλό θέμα.

Θεωρώ ότι σε γενικές γραμμές η βαθμολόγηση του φροντιστηρίου είναι πιο αυστηρή(τουλάχιστον εγώ αυτό θυμάμαι καθώς οι βαθμοί των διαγωνισμάτων στο σχολείο ήταν καλύτεροι από τους βαθμούς του φροντιστηρίου). Επιπλέον ο καθηγητής στο φροντιστήριο έχει διορθώσει πολλά διαγωνίσματα και ως εκ τούτου δύναται να έχει μια πιο ολοκληρωμένη γνώμη για το επίπεδο του μαθητή. Βέβαια αυτό εξαρτάται και από την ποιότητα του φροντιστηρίου. Σε κάθε περίπτωση ένας μαθητής που κάνει τόσα ορθογραφικά λάθη (ώστε να μην γνωρίζει πως γράφεται το σώφρον) δεν γίνεται να γράφει 16,5!!!
Σίγουρα δεν είναι κάτι απλό και για αυτό χρειάζεται ουσιαστική επιμόρφωση των καθηγητών που διορθώνουν εκθέσεις στις πανελλαδικές. Όμως το υπουργείο όχι μόνο δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες αλλά συνεξετάζει γλώσσα με λογοτεχνία δυσχεραίνοντας την όλη κατάσταση.
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις υποψηφίων που με γυμνασιακού επιπέδου εκθέσεις κατορθώνουν να γράψουν 15-16(ενίοτε και παραπάνω). Αυτή είναι μια διαπίστωση δική μου που στηρίζεται σε εμπειρικά δεδομένα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια περίπτωση μαθήτριας στο φροντιστήριο η οποία σε διαγώνισμα δεν κατάφερε να περάσει το 12 και στις πανελλήνιες έγραψε 16,5. Σκεφτείτε ότι με ρωτούσε αν το σώφρον γράφεται σώφρων ή σώφρον ενώ είναι ουδέτερο (και φανταστείτε ότι ήταν των ανθρωπιστικών). Αντίστοιχες περιπτώσεις έχω ακούσει από φιλολόγους που προετοίμαζαν υποψηφίους για το μάθημα της έκθεσης. Στην παραπάνω περίπτωση η φιλόλογος που την είχε στην έκθεση δεν το πίστευε ότι είχε γράψει 16,5. Την ίδια στιγμή μαθητές που είναι για 18 γράφουν 15. Αυτή η κατάσταση όπως αντιλαμβάνεστε είναι άκρως προβληματική και οφείλεται στην ασχετοσύνη των βαθμολογητών.
Δεν ξερω αν οφειλεται σε ασχετοσυνη βαθμολογητων, θα ημουν επιφυλακτικη με τετοιους χαρακτηρισμους. Και γω υπηρξα θεμα μιας τετοιας 'αδικιας', ειχα στρογγυλα 20αρια και στα 5 μαθηματα και στην εκθεση που τοτε ηταν το 6ο μαθημα, πηρα 16, με αποτελεσμα να πεσει αρκετα ο Μ.Ο. μου αλλα επειδη τοτε ειχαν συντελεστη Αρχαια κ Ιστορια κ παιρνοντας λιγο απο τα προφορικα καταφερα να πιασω 19.500 (που σημερα δε θα επιανα χωρις τους συντελεστες κ τα προφορικα). Παρολο που ηταν αριστη βαθμολογια, με εκνευρισε απιστευτα το ολο θεμα με την εκθεση, ειδικα απο τη στιγμη που οπως λες και συ, υπηρχαν παιδια που στο σχολειο μου με το ζορι ξεπερνουσαν το 14 και γραψανε παραπανω απο μενα. Παρολα αυτα, δεν πιστευω οτι αδικηθηκα, καθως και οι δυο βαθμολογητες μου βαλανε το ιδιο σχεδον, οποτε θεωρω οτι υπηρξε μια αντικειμενικοτητα και απλα δεν ημουν τοσο καλη οσο νομιζα τελικα. Το θεμα ειναι οτι τωρα πλεον ειναι 4 τα μαθηματα, δε θα εχω τα προφορικα ουτε τους συντελεστες και εχω προβληματιστει παρα πολυ για του χρονου που ξαναδινω καθως ειναι μαλλον απιθανο με τη νεα μορφη εξετασεων να ξαναπιασω 20αρια στα υπολοιπα 3, για να αντισταθμισω το χαμηλο βαθμο που στανταρ θα ξαναπαρω στην εκθεση.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Να ξέρεις ότι εδώ είπες τη μεγαλύτερη κουβέντα EVER! :clapping:
Δε λεω, σιγουρα καποια παιδια αδικουνται. Απλως δεν πρεπει να ξεχναμε οτι αυτο που κρινεται ειναι το γραπτο που γραφεις εκεινη την ωρα και οχι γενικα τι γραφεις μεσα στη χρονια, δυστυχως.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δε λεω, σιγουρα καποια παιδια αδικουνται. Απλως δεν πρεπει να ξεχναμε οτι αυτο που κρινεται ειναι το γραπτο που γραφεις εκεινη την ωρα και οχι γενικα τι γραφεις μεσα στη χρονια, δυστυχως.
ισχύει
Αλλά να ξέρετε ότι από τη στιγμή που ο όποιος βαθμολογητής σας/μας ξέρει, τότε ένα ποσοστό αντικειμενικότητας πάει βόλτα.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,042 μηνύματα.
Δεν ξερω αν οφειλεται σε ασχετοσυνη βαθμολογητων, θα ημουν επιφυλακτικη με τετοιους χαρακτηρισμους. Και γω υπηρξα θεμα μιας τετοιας 'αδικιας', ειχα στρογγυλα 20αρια και στα 5 μαθηματα και στην εκθεση που τοτε ηταν το 6ο μαθημα, πηρα 16, με αποτελεσμα να πεσει αρκετα ο Μ.Ο. μου αλλα επειδη τοτε ειχαν συντελεστη Αρχαια κ Ιστορια κ παιρνοντας λιγο απο τα προφορικα καταφερα να πιασω 19.500 (που σημερα δε θα επιανα χωρις τους συντελεστες κ τα προφορικα). Παρολο που ηταν αριστη βαθμολογια, με εκνευρισε απιστευτα το ολο θεμα με την εκθεση, ειδικα απο τη στιγμη που οπως λες και συ, υπηρχαν παιδια που στο σχολειο μου με το ζορι ξεπερνουσαν το 14 και γραψανε παραπανω απο μενα. Παρολα αυτα, δεν πιστευω οτι αδικηθηκα, καθως και οι δυο βαθμολογητες μου βαλανε το ιδιο σχεδον, οποτε θεωρω οτι υπηρξε μια αντικειμενικοτητα και απλα δεν ημουν τοσο καλη οσο νομιζα τελικα. Το θεμα ειναι οτι τωρα πλεον ειναι 4 τα μαθηματα, δε θα εχω τα προφορικα ουτε τους συντελεστες και εχω προβληματιστει παρα πολυ για του χρονου που ξαναδινω καθως ειναι μαλλον απιθανο με τη νεα μορφη εξετασεων να ξαναπιασω 20αρια στα υπολοιπα 3, για να αντισταθμισω το χαμηλο βαθμο που στανταρ θα ξαναπαρω στην εκθεση.

"υπηρχαν παιδια που στο σχολειο μου με το ζορι ξεπερνουσαν το 14 και γραψανε παραπανω απο μενα" : νομίζω πως αυτό επιβεβαιώνει περισσότερο τη δική μου θέση.

Πάντως το ότι είχες 20 στη λογοτεχνία (μπράβο σου γιατί 20 στη λογοτεχνία κατεύθυνσης δεν έμπαινε εύκολα) και 16 στην έκθεση είναι λίγο περίεργο και είτε ήταν προϊόν άδικης βαθμολόγησης είτε ήσουν άτυχη και δεν έγραψες όσο θα έπρεπε να γράψεις. Μήπως σου έτυχε κάποια αστοχία στην περίληψη;Μήπως δεν απάντησες ικανοποιητικά στη β1, που τότε έκαιγε κόσμο και κοσμάκι, δεδομένου ότι τα σ/λ στη β1 άρχιζαν να μπαίνουν από το 2015 και μετά; Μήπως δεν απάντησες ακριβώς στο θέμα που σου ζητήθηκε να αναπτύξεις στην παραγωγή λόγου;
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
"υπηρχαν παιδια που στο σχολειο μου με το ζορι ξεπερνουσαν το 14 και γραψανε παραπανω απο μενα" : νομίζω πως αυτό επιβεβαιώνει περισσότερο τη δική μου θέση.

Πάντως το ότι είχες 20 στη λογοτεχνία (μπράβο σου γιατί 20 στη λογοτεχνία κατεύθυνσης δεν έμπαινε εύκολα) και 16 στην έκθεση είναι λίγο περίεργο και είτε ήταν προϊόν άδικης βαθμολόγησης είτε ήσουν άτυχη και δεν έγραψες όσο θα έπρεπε να γράψεις. Μήπως σου έτυχε κάποια αστοχία στην περίληψη;Μήπως δεν απάντησες ικανοποιητικά στη β1, που τότε έκαιγε κόσμο και κοσμάκι, δεδομένου ότι τα σ/λ στη β1 άρχιζαν να μπαίνουν από το 2015 και μετά; Μήπως δεν απάντησες ακριβώς στο θέμα που σου ζητήθηκε να αναπτύξεις στην παραγωγή λόγου;
Δε θυμαμαι μετα απο τοσα χρονια, εγω εδωσα αρκετα πιο παλια απο εσας στο φορουμ (2009). Στην εκθεση μεσα στη χρονια επαιρνα παντα 18.5 και πανω, αλλα ενω οσο εγραφα εκει νομιζα οτι το ειχα, μετα την εξεταση θυμαμαι με επιασε ακατασχετο κλαμα γιατι συνειδητοποιησα οτι ειχα κανει λαθη και ειχα υποπεσει σε παραλειψεις. Δεν ξερω καν απο πού εφυγαν βαθμοι γιατι δεν πολυθυμαμαι πια, σιγουρα ηταν μια ασκηση δεν ξερω ποια και φυσικα η ιδια η εκθεση. Η λογοτεχνια μου φαινοταν παντα σαφης και επειδη γενικα εχω καλο γραπτο λογο, εγραφα παντα αριστα. Η εκθεση για μενα ειναι περισσοτερο τεχνοκρατικο μαθημα σε αντιθεση με την λιγο πιο ελευθερη λογοτεχνια.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δυστυχως μεγαλες αδικιες δε νομιζω οτι γινονται συχνα. Γινονται σιγουρα αλλα ειναι πιο σπανιες (ενα ή δυο παιδια ανα λυκειο ισως). Εγω δεν ημουν θυμα αδικιας, ουτε τοτε το πιστεψα. Θεωρω οτι επειδη εκεινη την ωρα βαθμολογεισαι αποκλειστικα και μονο για αυτο που γραφεις, και με δεδομενο οτι ειναι το πρωτο μαθημα και ενα σοκ ισως για παιδια 17 ετων, δυστυχως θα παρεις περιπου οσο εγραψες και οχι οσο αξιζες κατα τη διαρκεια της χρονιας.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,042 μηνύματα.
Έτσι όπως μου τα λες μάλλον ήσουν για παραπάνω από αυτό που έγραψες. Απλά η απροσεξία της στιγμής δεν σε άφησε να αποδώσεις όσο θα έπρεπε και σε αυτή την περίπτωση δεν έφταιγαν οι βαθμολογητές. Αυτά συμβαίνουν!!!

Πάντως όπως και να χει θα επιμείνω στην άποψη ότι απαιτείται σοβαρή και ουσιαστική επιμόρφωση των βαθμολογητών.
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Έτσι όπως μου τα λες μάλλον ήσουν για παραπάνω από αυτό που έγραψες. Απλά η απροσεξία της στιγμής δεν σε άφησε να αποδώσεις όσο θα έπρεπε και σε αυτή την περίπτωση δεν έφταιγαν οι βαθμολογητές. Αυτά συμβαίνουν!!!

Πάντως όπως και να χει θα επιμείνω στην άποψη ότι απαιτείται σοβαρή και ουσιαστική επιμόρφωση των βαθμολογητών.
Τι να σου πω, δεν ξερω. Ναι σιγουρα επιμορφωση πρεπει να υπαρχει, αυτο ειναι αδιαμφισβητητο. Η καθηγητρια που ειχα στα ιδιαιτερα ηταν βαθμολογητρια χρονια και θυμαμαι δεν ηξερε τα βασικα της δομης της εκθεσης και την πιεσα να κατσει να μου τα γραψει σε σχεδιαγραμμα, γιατι ολο το χρονο κοιταζε μονο το περιεχομενο. Στα αποτελεσματα τη ρωτησα πώς βαθμολογησε, και μου ειπε ενταξει μωρε, εγω ειμαι του περιεχομενου.
 

Φινεύς

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 317 μηνύματα.
Εχω ακούσει από 3 διαφορετικές πηγές πως ο μεγαλύτερος βαθμός στο δικό μας το βαθμολογικό μέχρι τώρα είναι το 15.2. Αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο οι βαθμολογίες στην έκθεση προβλέπονται άθλιες φέτος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Εχω ακούσει από 3 διαφορετικές πηγές πως ο μεγαλύτερος βαθμός στο δικό μας το βαθμολογικό μέχρι τώρα είναι το 15.2. Αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο οι βαθμολογίες στην έκθεση προβλέπονται άθλιες φέτος.
Οι πηγες ειναι αμφισβητησιμες, αν δεν ειναι ατομα μεσα απο το Υπουργειο. Μην ακουτε δεξια και αριστερα τιποτα, ειδικα ενω εκκρεμει ενα τελευταιο μαθημα. Επισης, απο οσο ξερω απο τη δικη μου καθηγητρια που ηταν βαθμολογητρια επι 15 χρονια, η βαθμολογηση ξεκινουσε μετα απο καποιες μερες, ποτε προλαβαν να δουν τοσα γραπτα ωστε να βγει ασφαλες συμπερασμα? Και δη με τα πρωτοκολλα τωρα λογω ιου
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Πράγματι μην λαμβάνεις υπόψη τα όσα ακούγονται. Τις περισσότερες φορές δεν είναι έγκυρα, σε συνδυασμό με το γεγονός πως ό,τι και να πει ο καθένας, δύσκολα μπορεί να εξακριβωθεί, άρα λέμε λέμε χωρίς να φοβόμαστε μην «βγούμε» λάθος...
 

Φινεύς

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 317 μηνύματα.
Βασικά αυτές οι πηγές είναι βαθμολογητές, όχι εξωτερικοί παρατηρητές. Η βαθμολόγηση ξεκίνησε την Τετάρτη. Δεν είναι ότι απογοητεύομαι προς Θεού, απλώς αναρωτιέμαι.
 

JoeDon

Νεοφερμένος

Η JoeDon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Τα φετινά θέματα των πανελλαδικών της έκθεσης απαιτούσαν την εξαιρετική εκφραστική δεινότητα των υποψηφίων, δε γνωρίζω κατά πόσο όμως οι μαθητές ήτανε σε θέση να διατυπώσουν συναίσθημα στο επίπεδο που αναζητούν οι διορθωτές. Ελπίζω να είναι ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα, διότι λόγω covid πιστεύω πως και τα παιδιά αγχώθηκαν αρκετά.
 

Con725

Νεοφερμένος

Ο Con725 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Να ρωτήσω εγώ κάτι αν στην έκθεση δεν χρησιμοποιείσεις καθόλου α πρόσωπο αλλά κανείς κατανοητό ότι πρόκειται για δική σου άποψη χάνεις μόρια?
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Μπορείς να δώσεις κάποια παραδείγματα;
 

Con725

Νεοφερμένος

Ο Con725 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Προσωπική άποψη αποτελεί το γεγονός ότι ....... ή προσωπικα, η εμπειρία μετά βιβλία .... Κάτι τέτοιο
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,656 μηνύματα.
Προσωπική άποψη αποτελεί το γεγονός ότι ....... ή προσωπικα, η εμπειρία μετά βιβλία .... Κάτι τέτοιο


Τα γραπτά που έγραψαν ενα πολυ ωραίο κείμενο ολο σε πρώτο πρόσωπο είναι ελάχιστα.
Τα περισσότερα θα γραψαν με πολύ απλη έκφραση και δεν νομιζω να έχουμε ψηλους βαθμούς.
Δηλαδή, ναι μεν εισαι λιγο εκτος θέματος αλλα δε νομίζω οτι συγκριτικά θα απέχεις πολυ απο το μεσο ορο.
Σίγουρα βοήθησαν οι εκφράσεις που έβαλες αν κι γενικά απο οτι κατάλαβα έγραψες γενικά για την αξία του βιβλίου με λιγο απο εσενα μεσα.
Αυτοι ιδανικα θέλουν να δουν κατι αλλο που οπως προείπα θα το δουν απο πολυ λιγα παιδιά.
Κατι θα σου κόψουν αλλα πρεπει να πέσεις σε πολυ κακο βαθμολογητή για να σου παρουν ολη την εκθεση εκτος θέματος.
Καλη τύχη λοιπόν !
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top