[14/5/2010] Νεοελληνική Γλώσσα

Πώς τα πήγατε σήμερα ;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 191)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 22 11.5%
  • Καλά

    Ψήφοι: 65 34.0%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 44 23.0%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 8 4.2%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 6 3.1%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 46 24.1%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

confusius

Δραστήριο μέλος

Η confusius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 493 μηνύματα.
Καλησπέρα!
Έδωσα κι εγώ σήμερα,τα θέματα σε γενικές γραμμές μου φάνηκαν βατά και κυρίως κατανοητά. Μπορεί ο όρος "αυτομόρφωση" να ήταν άγνωστος στους περισσότερους (κάουντ μι ιν :clapup: ), αλλά με το κείμενο νομίζω ότι σχηματίζαμε πλήρη αντίληψη του τί εννοεί. Τώρα όσον αφορά στις ασκήσεις,μου έκανε εντύπωση που ζήταγε περίληψη σε 100-120 λέξεις,αντί του συνηθισμένου 80-100 που δίνουν όλα αυτά τα χρόνια,δεδομένου οτι το κείμενο δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλο. Μάλλον μικρό θα έλεγα.
Η ανάπτυξη της παραγράφου κι οι λεξιλογικές ήταν οκ, εγώ έχασα τον τρόπο ανάπτυξης της παραγράφου γιατί κόλλησα στη σύγκριση που έκανε, ενώ σκεφτόμουν ότι μπορεί να είναι κι αιτιολόγηση...η εκφώνηση όμως έλεγε "τον τρόπο ανάπτυξης" και όχι "τους τρόπους", κι έτσι επέλεξα τον λάθος... :P Κατα τ' άλλα τα στοιχεία του επιστημονικού λόγου ήταν αιφνιδιαστική ερώτηση, ευτυχώς όμως λίγο αν είχες μια ιδέα τα βγαζες. [πχ αν μου βάζαν τα στοιχεία του στοχαστικού δοκιμίου θα καθόμουν να το κοιτάω :whistle:]
Το θέμα της έκθεσης για μένα είχε ήταν λίγο γενικό, και τα γενικά θέματα πάντα κρύβουν κινδύνους (εκτός θέματος κτλ). Εγώ συγκρεκριμένα είχα πρόβημα με τον χρόνο γιατί χτύπησε το κουδούνι 10 λεπτά νωρίτερα απ ότι υπολόγιζα [είχαν κάνει λαθος στον πίνακα κι είχαν γράψει 'χρόνος αποχώρησης 11:30' ενώ τα πήραν 11:20], οπότε βρέθηκα ξαφνικα να γράφω σαν τρελή το δεύτερο σκέλος της έκθεσης,και γενικά δεν είμαι πολύ ευχαριστημένη γιατί δεν πρόλαβα να γράψω όσα ήθελα. Επίσης παραλίγο μέσα στον πανικό να παραδώσω το γραπτό που έλεγε πάνω απ την έκθεση "ΤΙΤΛΟΣ" με μολύβι,γιατί το χα σημειώσει να μην το ξεχάσω,αλλά ευτυχώς γλιτώσαμε κι αυτό το φιάσκο :P:P. Την πρώτη φορά πάντως που χα δώσει είχα βγει πολύ πιο ευχαριστημένη, βέβαια με ένα μάθημα σαν την έκθεση ποτέ δεν μπορείς να σαι σίγουρος για τίποτα.
Τώρα όπως όλοι θα σας πούνε "κοιτάμε μπροστά", 1 έφυγε, 5 μένουν - οι διακοπές είναι κοντααααααα :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

steliospap

Νεοφερμένος

Ο Στέφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 71 μηνύματα.
Μπορείτε να μου πείτε τι περιελάμβανε το εσώφυλλο του τετραδίου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Να ρωτήσω λίγο?
Εγώ στους τρόπους ανάπτυξης έβαλα αιτιολόγηση και ορισμό!Απ'τη στιγμή που είχε το ρήμα "ορίζει" και μάλιστα παρέθετε τα λόγια κάποιου ειδικού,τότε πιστεύω προς πρέπει να είναι σωστό..!
Και κάτι ακόμη!
Στα 3 χαρακτηριστικά του επιστημονικού λόγου,σωστό δεν είναι ότι είχε στην αρχή τον ορισμό της αυτομόρφωσης?Δεν θυμάμαι καν πως το αιτιολόγησα όμως! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

confusius

Δραστήριο μέλος

Η confusius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 493 μηνύματα.
Μπορείτε να μου πείτε τι περιελάμβανε το εσώφυλλο του τετραδίου;

Είχε δύο στήλες κλασσικά,στην κάθεμια υπήρχε το κουτάκι με τα στοιχεία του υποψηφίου, και πιο κάτω τα κουτάκια των 3 βαθμολογητών. Το κουτάκι κάθε βαθμολογητή είναι χωρισμένο σε 4 θέματα (Α-Β-Γ-Δ) και το κάθε θέμα χωρισμένο σε άλλα 4 κομμάτια (Α1-Α2-Α3-Α4),οπότε ο κάθε βαθμός μπαίνει ξεχωριστά για κάθε υποερωτημα,και στο τέλος βγαίνει ο συνολικός βαθμος. Νομίζω πέρυσι ήταν αλλιώς αυτά.

Να ρωτήσω λίγο?
Εγώ στους τρόπους ανάπτυξης έβαλα αιτιολόγηση και ορισμό!Απ'τη στιγμή που είχε το ρήμα "ορίζει" και μάλιστα παρέθετε τα λόγια κάποιου ειδικού,τότε πιστεύω προς πρέπει να είναι σωστό..!
Και κάτι ακόμη!
Στα 3 χαρακτηριστικά του επιστημονικού λόγου,σωστό δεν είναι ότι είχε στην αρχή τον ορισμό της αυτομόρφωσης?Δεν θυμάμαι καν πως το αιτιολόγησα όμως! :P

Πάντως μια γνωστή μου εξέταζε φυσικώς αδυνάτους και μου είπε ότι στις οδηγίες είχαν σαν σωστό την αιτιολόγηση. Τώρα απο κει και πέρα δεν ξέρω τι θα δεχτούν. :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Ρε παιδιά, στα στοιχεία του επιστημονικού λόγου δεν ήθελε να του δώσεις συγκεκριμένα παραδείγματα από το κείμενο; Εγώ παρέθεσα 3 παραδείγματα από το κείμενο και απλά έγραψα στο καθένα εν συντομία τι είναι. Αλλά στο τί είναι δεν έβαλα κάτι συγκεκριμένο που είχα μάθει, έβαλα όπως μου ήρθαν.

1) Παρέθεσα το σημείο που έλεγε για την "αυτο-μόρφωση" και είπα ότι είναι Επεξήγηση- ανάλυση όρου.
2) Παρέθεσα μια παρένθεση που είχε παραδείγματα και είπα ότι χρησιμοποιεί παραδείγματα
3) Παρέθεσα την πρώτη πρόταση της τελευταίας παραγράφου και είπα ότι χρησιμοποεί τεκμήριο με την αναφορά στον ορισμό που είχε κάνει εκείνος ο φλούφλης τον 19ο αιώνα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

confusius

Δραστήριο μέλος

Η confusius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 493 μηνύματα.
Ρε παιδιά, στα στοιχεία του επιστημονικού λόγου δεν ήθελε να του δώσεις συγκεκριμένα παραδείγματα από το κείμενο; Εγώ παρέθεσα 3 παραδείγματα από το κείμενο και απλά έγραψα στο καθένα εν συντομία τι είναι. Αλλά στο τί είναι δεν έβαλα κάτι συγκεκριμένο που είχα μάθει, έβαλα όπως μου ήρθαν.

1) Παρέθεσα το σημείο που έλεγε για την "αυτο-μόρφωση" και είπα ότι είναι Επεξήγηση- ανάλυση όρου.
2) Παρέθεσα μια παρένθεση που είχε παραδείγματα και είπα ότι χρησιμοποιεί παραδείγματα
3) Παρέθεσα την πρώτη πρόταση της τελευταίας παραγράφου και είπα ότι χρησιμοποεί τεκμήριο με την αναφορά στον ορισμό που είχε κάνει εκείνος ο φλούφλης τον 19ο αιώνα.

Μπραβο ναι,κι εγώ τα ίδια έβαλα, μόνο που αντί για αυτό που λες εσύ για τα παραδείγματα,έβαλα ότι το κείμενο έχει σφιχτή δομη,σοβαρό λόγο και απουσία συναισθηματισμών. Τώρα ο θεός-βοηθός!:whistle:

[τελικά αυτό τον φλούφλη πως τον λέγαν??? δεν μπορώ να θυμηθώ με τίποτα!!]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σελήνη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
Να ρωτήσω λίγο?
Εγώ στους τρόπους ανάπτυξης έβαλα αιτιολόγηση και ορισμό!Απ'τη στιγμή που είχε το ρήμα "ορίζει" και μάλιστα παρέθετε τα λόγια κάποιου ειδικού,τότε πιστεύω προς πρέπει να είναι σωστό..!
Και κάτι ακόμη!
Στα 3 χαρακτηριστικά του επιστημονικού λόγου,σωστό δεν είναι ότι είχε στην αρχή τον ορισμό της αυτομόρφωσης?Δεν θυμάμαι καν πως το αιτιολόγησα όμως! :P

Αυτόν τον ορισμό, πάντως, τον διαψεύδει αμέσως το κείμενο, άρα δεν είμαι σίγουρη για το κατά πόσο μπορείς να τον εκλάβεις ως τέτοιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fastpistol

Νεοφερμένος

Ο fastpistol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Αθηνά,καθώς βγήκαν οι απαντήσεις και τελικά ήταν μονο με αιτιολόγηση,από την στιγμή που το έχεις γράψει μπορεί να σου κοψουν λίγο,μπορεί και καθόλου,αναλόγως τον καθηγητή!
όσο για τα χαρακτηριστικα επιστημονικού λόγου είναι τα εξής:
-επίκληση στην λογική
-αντικειμενικοτητα
-ειδικη ορολογια
-λογικη οργανωση του λογου
-επιχειρηματα,τεκμηρια
Αν έχεις αναφέρει 3 από αυτά,καλά είσαι :)

ΥΓ. DURKHEIM, μπερδεμένε :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Ρε παιδιά, στα στοιχεία του επιστημονικού λόγου δεν ήθελε να του δώσεις συγκεκριμένα παραδείγματα από το κείμενο;

1) Παρέθεσα το σημείο που έλεγε για την "αυτο-μόρφωση" και είπα ότι είναι Επεξήγηση- ανάλυση όρου.


ΑΚΡΙΒΩΣ!Εγω δεν μπορούσα να βρω κάτι άλλο που να τεκμηριώνεται μέσα απ'το κείμενο..

Ελπίζω να είναι σωστό αυτό με τον ορισμό:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Αθηνά,καθώς βγήκαν οι απαντήσεις και τελικά ήταν μονο με αιτιολόγηση,από την στιγμή που το έχεις γράψει μπορεί να σου κοψουν λίγο,μπορεί και καθόλου,αναλόγως τον καθηγητή!
όσο για τα χαρακτηριστικα επιστημονικού λόγου είναι τα εξής:
-επίκληση στην λογική
-αντικειμενικοτητα
-ειδικη ορολογια
-λογικη οργανωση του λογου
-επιχειρηματα,τεκμηρια
Αν έχεις αναφέρει 3 από αυτά,καλά είσαι :)

Εγώ έβαλα αντικειμενικότητα,επίκληση στην αυθεντία και τον ορισμό στην αρχή!Για το τελευταιο ανησυχώ!:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Παιδιά να κάνω κι εγώ μια ερώτηση να ακούσω γνωμες?
Στα συνωνυμα,στη λέξη "χρησιμότητα" αν και είχα στο μυαλό μου τη λέξη "αξία" ως απάντηση, επειδή ανέφερε την ίδια λέξη δίπλα απο τη χρησιμότητα στο κείμενο, έβαλα τη λέξη "σημασία"...Με την έννοια του σημαντικού...Τί πιστεύετε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fastpistol

Νεοφερμένος

Ο fastpistol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Εεεε,θα πάρεις 4/6 άμα είναι λάθος τι σκας!Εμείς εδώ να πούμε τεχνολογική κατεύθυνση και δεν ανησυχούμε :D , πάω μάθημα,σας χαιρετώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Εεεε,θα πάρεις 4/6 άμα είναι λάθος τι σκας!Εμείς εδώ να πούμε τεχνολογική κατεύθυνση και δεν ανησυχούμε :D , πάω μάθημα,σας χαιρετώ!



εε 2 απο δω 2 απο κει μαζεύονται σιγά σιγά!:P

Παιδιά να κάνω κι εγώ μια ερώτηση να ακούσω γνωμες?
Στα συνωνυμα,στη λέξη "χρησιμότητα" αν και είχα στο μυαλό μου τη λέξη "αξία" ως απάντηση, επειδή ανέφερε την ίδια λέξη δίπλα απο τη χρησιμότητα στο κείμενο, έβαλα τη λέξη "σημασία"...Με την έννοια του σημαντικού...Τί πιστεύετε?


Αλλού το είδα σαν ωφέλεια,αλλού σαν αναγκαιότητα..Ίσως και να είναι σωστό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Αθηνά,καθώς βγήκαν οι απαντήσεις και τελικά ήταν μονο με αιτιολόγηση,από την στιγμή που το έχεις γράψει μπορεί να σου κοψουν λίγο,μπορεί και καθόλου,αναλόγως τον καθηγητή!

Οι απαντήσεις που έχουν βγεί είναι απαντήσεις των φροντιστηρίων και όχι οι απαντήσεις/διευκρινήσεις που έχουν δοθεί στους διορθωτές.

Αλλού το είδα σαν ωφέλεια,αλλού σαν αναγκαιότητα..Ίσως και να είναι σωστό!

Πουυυυυ το είδες σαν αναγκαιότητα;;;;;; αναγκαιότητα το είχα βάλει και ήμουν σίγουρος ότι είναι λαθος, έτσι μου είπε και η καθηγήτρια μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Παναγιώτης_Σ

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θράκης και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Εγώ έβαλα αντικειμενικότητα,επίκληση στην αυθεντία και τον ορισμό στην αρχή!Για το τελευταιο ανησυχώ!:mad:

Ακριβώς τα ίδια έβαλα και γω...! Η επίκληση στην αυθεντία βέβαια δεν ήταν ο κυρίαρχος τρόπος πειθούς, πιο συχνή ήταν η επίκληση στη λογική. Ο ορισμός στην αρχή πάντως είναι σωστός. Η επεξήγηση γενικά των όρων αποτελεί ένα τέτοιο στοιχείο επιστημονικού λόγου. Δε βαριέσαι... Πραγματικά πολύ λίγους ξέρω που τα έγραψαν όλα. Καλή τύχη στα υπόλοιπα παιδιά. Εγώ τη δευτέρα δίνω Ιστορία Μμμπππρρρρρρρ :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Καλά αποτελέσματα σε όλους και καλή δύναμη για την συνέχεια.

Το θέμα πάντως είναι ιδιαίτερα επίκαιρο (μην ξεχνάμε ότι το Υπουργείο «Παιδείας» μετονομάστηκε σε «Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων»), οπότε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως αναμενόμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Aυτη η χρησσιμοτητα με παιδεψε και μενα,σπουδαιοτητα εβαλα συνωνυμο γιατι οπως διαβαζα το κειμενο ταιριαζε πολυ και νομιζω ειναι σωστο,τα αλλα και τα αντωνυμα ηταν πολυ ευκολα!!
Ρε παιδια τροπος αναπτυξης πρεπει να ειναι μονο Αιτιολογηση,συγκριση αντιθεη δεν εχει καθολου...Δεν συγκρινει καθολου την εκπαιδευξη του τωρα με παλια,απλα αναφερει τον Durkhein και τον 19 αιωνα.... Αφου βγαζει ματι λει "Η εκπαιδευση δεν νοειται πια ως η απλη κανονιστικη μεταδοση" ε με αυτο σε παροτρυνει να ρωτησεις το "γιατι" και παρακατω γραφει "Και τουτο επειδη...." αρα αιτιολογει την παραπανω αποψη..... ορισμος δεν πολυπαιζει να ειναι γτ λει πως την οριζε ο Durkhein τον 19 αιωνα... δεν ειναι ο γενικος ορισμος της εκπαιδευσης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

182

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 95 μηνύματα.
αναμενομενο ειναι κατι που το περιμενεις...δεν ειναι αυτο που αν το ψαξεις θα καταλαβεις τον λογο που το εβαλαν...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nulispa

Νεοφερμένος

Ο nulispa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 47 μηνύματα.
εγω για τη β4 με τον επιστημονικο λογο εβαλα

-δυσνοητος λογος και παρεθεσα την 1η προταση
-απολυτα τεκμηριωμενα επιχειρηματα παρεθεσα την 2η προταση τελευταια παραγραφο
-αδιαμφισβητιτο κυρος παρεθεσα το χωριο στη τελευταια παραγραφο που μιλαει για εναν τυπο.

εχω ελπιδα να πιασω κατι???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top