[14/06/2019] Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Ο. Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,209 μηνύματα.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,797 μηνύματα.
Αν και δεν θυμάμαι πάρα πολλά από το ΑΟΘ,βλέποντας τα θέματα δεν παρατηρώ κάποια μέγαλη διαφορά στο επίπεδο δυσκόλιας με τα θέματα του 2017

Εσείς την μεγάλη δυσκολία των φετινών θεμάτων που την παρατήρειτε;

Εγώ την παρατηρώ στα εξής:

  • Το Α3 ήτανε πονηρό, δεν ήτανε κλασική ερώτηση θεωρίας - standard πραγματάκι. Είχε ένα δικό του σενάριο.

  • Το θέμα Γ θα μπορούσε να είχε πιο απλά ερωτήματα. Εγώ ας πούμε κόλλησα στο Γ2, αν και το έλυσα τελικά.

  • Το Γ2 είχε την πονηριά να πεις ότι οι παράλληλες ευθείες έχουνε ίδιο συντελεστή διεύθυνσης (δεν ξέρω κατά πόσο οι μαθητές των Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής μπορούν να το σκεφτούν κι ας το αξιοποιούμε σαν δεδομένο και στα Μαθηματικά Προσανατολισμού). Είχε δηλαδή μια κάποια μαθηματική απαίτηση και νομίζω δεν έχει ξανά πέσει σαν ερώτημα.

  • Το Γ4, αν η απάντηση είναι πράγματι αυτή που έβαλε ο poukamisas.gr από το βιβλίο, επρόκειτο για μια μικρή παραγραφούλα στο βιβλίο που λίγοι θα την είχανε διαβάσει και πάρει πολύ στα σοβαρά. Εγώ την απάντησα βάσει όσων θυμόμουν από τη θεωρία του βοηθήματος στο ΑΟΘ.

  • Το Δ2 ήταν εύκολο, ωστόσο δεν έχει ξανά πέσει σαν μορφή ερωτήματος. Καλά το Δ2β ήταν πολύ εύκολο αλλά το Δ2α ήθελε μια προεργασία.

  • Το Δ3β επίσης ήτανε κομμάτι θεωρίας από αυτά που λίγοι θα καθόντουσαν να μάθουν απ' έξω.

 

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Εγώ την παρατηρώ στα εξής:

  • Το Α3 ήτανε πονηρό, δεν ήτανε κλασική ερώτηση θεωρίας - standard πραγματάκι. Είχε ένα δικό του σενάριο.

  • Το θέμα Γ θα μπορούσε να είχε πιο απλά ερωτήματα. Εγώ ας πούμε κόλλησα στο Γ2, αν και το έλυσα τελικά.

  • Το Γ2 είχε την πονηριά να πεις ότι οι παράλληλες ευθείες έχουνε ίδιο συντελεστή διεύθυνσης (δεν ξέρω κατά πόσο οι μαθητές των Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής μπορούν να το σκεφτούν κι ας το αξιοποιούμε σαν δεδομένο και στα Μαθηματικά Προσανατολισμού). Είχε δηλαδή μια κάποια μαθηματική απαίτηση και νομίζω δεν έχει ξανά πέσει σαν ερώτημα.

  • Το Γ4, αν η απάντηση είναι πράγματι αυτή που έβαλε ο poukamisas.gr από το βιβλίο, επρόκειτο για μια μικρή παραγραφούλα στο βιβλίο που λίγοι θα την είχανε διαβάσει και πάρει πολύ στα σοβαρά. Εγώ την απάντησα βάσει όσων θυμόμουν από τη θεωρία του βοηθήματος στο ΑΟΘ.

  • Το Δ2 ήταν εύκολο, ωστόσο δεν έχει ξανά πέσει σαν μορφή ερωτήματος. Καλά το Δ2β ήταν πολύ εύκολο αλλά το Δ2α ήθελε μια προεργασία.

  • Το Δ3β επίσης ήτανε κομμάτι θεωρίας από αυτά που λίγοι θα καθόντουσαν να μάθουν απ' έξω.

Δεν έχω δει το σημερινό διαγώνισμα,αλλα έτσι οπως μου περιγράφεις το γ2 θυμαμαι ότι αντίστοιχο ερωτημα είχε πέσει στις πανελλήνιες του 2017.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,797 μηνύματα.
αμ sorry τότε, εγώ χθες μελέτησα πανελλήνιες 2008 εως 2016 (κανονικές και επαναληπτικές) και μετά δεν είχα αντοχές να μελετήσω του 2017 και του 2018 :P
 

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Εγώ την παρατηρώ στα εξής:

  • Το Α3 ήτανε πονηρό, δεν ήτανε κλασική ερώτηση θεωρίας - standard πραγματάκι. Είχε ένα δικό του σενάριο.

  • Το θέμα Γ θα μπορούσε να είχε πιο απλά ερωτήματα. Εγώ ας πούμε κόλλησα στο Γ2, αν και το έλυσα τελικά.

  • Το Γ2 είχε την πονηριά να πεις ότι οι παράλληλες ευθείες έχουνε ίδιο συντελεστή διεύθυνσης (δεν ξέρω κατά πόσο οι μαθητές των Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής μπορούν να το σκεφτούν κι ας το αξιοποιούμε σαν δεδομένο και στα Μαθηματικά Προσανατολισμού). Είχε δηλαδή μια κάποια μαθηματική απαίτηση και νομίζω δεν έχει ξανά πέσει σαν ερώτημα.

  • Το Γ4, αν η απάντηση είναι πράγματι αυτή που έβαλε ο poukamisas.gr από το βιβλίο, επρόκειτο για μια μικρή παραγραφούλα στο βιβλίο που λίγοι θα την είχανε διαβάσει και πάρει πολύ στα σοβαρά. Εγώ την απάντησα βάσει όσων θυμόμουν από τη θεωρία του βοηθήματος στο ΑΟΘ.

  • Το Δ2 ήταν εύκολο, ωστόσο δεν έχει ξανά πέσει σαν μορφή ερωτήματος. Καλά το Δ2β ήταν πολύ εύκολο αλλά το Δ2α ήθελε μια προεργασία.

  • Το Δ3β επίσης ήτανε κομμάτι θεωρίας από αυτά που λίγοι θα καθόντουσαν να μάθουν απ' έξω.

Για το Α3 συμφωνώ ήταν tricky:thumbup: Το Γ2, ισχύει ότι δεν έχει ξαναπέσει αλλά αν είναι παράλληλες κανονικά πρέπει να χτυπάει καμπανάκι ότι έχουν ίδια κλίση. Δεν κατακρίνω, πάνω στο άγχος μπορεί κάποιος να μη το σκέφτηκε ενώ το ήξερε, αλλά δεν ήταν τόσο σύνθετο. Όσο για το Δ3β ισχύει, θα το έχουν γράψει αυτοί που έχουν διαβάσει όλη την ύλη στην κυριολεξία, γραμμή-γραμμή:P Ωστόσο, το 100 δεν είναι ακατόρθωτο αν συνδυαστεί με άριστη γραφή της θεωρίας στο Β' θέμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Απο μια ματια που τους εριξα δεν ηταν δυσκολα αλλα ζητουσαν πολλα πραγματα.Κατι το οποιο ετρωγε χρονο
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,797 μηνύματα.
Σχολιασμός από ΟΕΦΕ:
Πριν λίγα λεπτά βγήκε κι ο επίσημος σχολιασμός της ΟΕΦΕ για τα θέματα που έπεσαν στις Πανελλήνιες 2019 στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ). Η σχετική ανακοίνωση γράφει:

Τα θέματα είναι σαφώς διατυπωμένα, κλιμακούμενης δυσκολίας. Απαιτούν πολύ καλή γνώση της θεωρίας και της μεθοδολογίας ασκήσεων. Είναι απαιτητικά ως προς το χρόνο και απευθύνονται σε καλά προετοιμασμένους μαθητές που έχουν εμπεδώσει την ύλη η οποία καλύπτεται εξ’ ολοκλήρου.

Το επίπεδο είναι υψηλότερο από το αντίστοιχο της προηγούμενης χρονιάς.
 

Guest 882291

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ την παρατηρώ στα εξής:

  • Το Α3 ήτανε πονηρό, δεν ήτανε κλασική ερώτηση θεωρίας - standard πραγματάκι. Είχε ένα δικό του σενάριο.

  • Το θέμα Γ θα μπορούσε να είχε πιο απλά ερωτήματα. Εγώ ας πούμε κόλλησα στο Γ2, αν και το έλυσα τελικά.

  • Το Γ2 είχε την πονηριά να πεις ότι οι παράλληλες ευθείες έχουνε ίδιο συντελεστή διεύθυνσης (δεν ξέρω κατά πόσο οι μαθητές των Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής μπορούν να το σκεφτούν κι ας το αξιοποιούμε σαν δεδομένο και στα Μαθηματικά Προσανατολισμού). Είχε δηλαδή μια κάποια μαθηματική απαίτηση και νομίζω δεν έχει ξανά πέσει σαν ερώτημα.

  • Το Γ4, αν η απάντηση είναι πράγματι αυτή που έβαλε ο poukamisas.gr από το βιβλίο, επρόκειτο για μια μικρή παραγραφούλα στο βιβλίο που λίγοι θα την είχανε διαβάσει και πάρει πολύ στα σοβαρά. Εγώ την απάντησα βάσει όσων θυμόμουν από τη θεωρία του βοηθήματος στο ΑΟΘ.

  • Το Δ2 ήταν εύκολο, ωστόσο δεν έχει ξανά πέσει σαν μορφή ερωτήματος. Καλά το Δ2β ήταν πολύ εύκολο αλλά το Δ2α ήθελε μια προεργασία.

  • Το Δ3β επίσης ήτανε κομμάτι θεωρίας από αυτά που λίγοι θα καθόντουσαν να μάθουν απ' έξω.



αυτά που λες είναι αστεία,στο νόμο της ζήτησης το βασικό είναι ότι όταν αλλάζει ένας προσδιοριστικός παράγοντας μεταποπίζεται όλη η καμπύλη ζήτησης.Όταν ήμουν εγώ μαθητής είχαμε λύσει πολλές ασκήσεις Qd=a-bP που έβρισκες τους αγνώστους απο παρόμοια δεδομένα.Τώρα άμα δεν ξέρεις ότι οι παράλληλες ευθείες έχουν ίδιο συντελεστή διεύθυνσης/ίδια κλίση ε τότε πάνε σε κάποιο άλλο πεδίο,άμα δεν μπορείς να αντιληφθείς ότι μια ευθεία προσδιορίζεται από την κλίση και το σημείο που τέμνει τον άξονα χ'χ (εν προκειμένω τον άξονα των ποσοτήτων) τότε καληνύχτα.

Το αοθ έχει 25 σελ θεωρίας,εγώ τα είχα μάθει όλα απέξω προκειμένουν να μη χάσω κάποια μονάδα στο Β θέμα,και ανταμείφθηκα γιατί στην δικιά μου χρονιά ήταν η πρώτη φορά που βάλανε θεωρία και στο Γ και Δ θέμα,επομένως γνωρίζες απο πριν ότι αφού τα τελευταία χρόνια εξετάζουν θεωρία και μέσα στις ασκήσεις τότε καλό θα είναι να μην μάθεις μόνο τα sos κομμάτια (δεν υπάρχουν κατά την γνώμη μου)
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,797 μηνύματα.
αυτά που λες είναι αστεία,στο νόμο της ζήτησης το βασικό είναι ότι όταν αλλάζει ένας προσδιοριστικός παράγοντας μεταποπίζεται όλη η καμπύλη ζήτησης.Όταν ήμουν εγώ μαθητής είχαμε λύσει πολλές ασκήσεις Qd=a-bP που έβρισκες τους αγνώστους απο παρόμοια δεδομένα.Τώρα άμα δεν ξέρεις ότι οι παράλληλες ευθείες έχουν ίδιο συντελεστή διεύθυνσης/ίδια κλίση ε τότε πάνε σε κάποιο άλλο πεδίο,άμα δεν μπορείς να αντιληφθείς ότι μια ευθεία προσδιορίζεται από την κλίση και το σημείο που τέμνει τον άξονα χ'χ (εν προκειμένω τον άξονα των ποσοτήτων) τότε καληνύχτα.

Το αοθ έχει 25 σελ θεωρίας,εγώ τα είχα μάθει όλα απέξω προκειμένουν να μη χάσω κάποια μονάδα στο Β θέμα,και ανταμείφθηκα γιατί στην δικιά μου χρονιά ήταν η πρώτη φορά που βάλανε θεωρία και στο Γ και Δ θέμα,επομένως γνωρίζες απο πριν ότι αφού τα τελευταία χρόνια εξετάζουν θεωρία και μέσα στις ασκήσεις τότε καλό θα είναι να μην μάθεις μόνο τα sos κομμάτια (δεν υπάρχουν κατά την γνώμη μου)

Οπότε αναμένουμε τα στατιστικά των βαθμολογιών, να δούμε πως πήγανε τα παιδιά :yes:
 

Guest 882291

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οπότε αναμένουμε τα στατιστικά των βαθμολογιών, να δούμε πως πήγανε τα παιδιά :yes:


Μικρή σημασία έχει,οι φουρνιές μαθητών κάθε χρόνο είναι διαφορετικές όταν έδινα εγώ μιλούσαν για πολύ δύσκολο αοθ επείδη μόνο το 5% είχε πιάσει 95+ άλλος συμφορουμίτης και φετινός πανελληνιομάχος εδώ δεν του φάνηκαν δύσκολα τα θέμτα του 2017.

Μακάρι να έχουν καταποντιστεί οι υπόλοιποι να περάσετε εσείς εκεί που θέλετε,ανταγωνιστικό είναι το σύστημα των πανελληνίων οπότε έτσι πάει.
 

alpwww

Νεοφερμένος

Ο alpwww αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Στο Θεμα Γ στο σχήμα ξεχασα να κανω την τομή με τους άξονες ολο το υπόλοιπο σωστό,ποσα χάνω στα 5;;;;
 

Guest 882291

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Guest 039548

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παντως το ειπα οτι 5ο κεφαλαιο θα πεσει στο Β :playboy:
Κι εμενα κλασικα θεματα αοθ μου φαινονται,ισως ενα δυο υποερωτηματα ηθελαν λιγο περισσοτερη προσοχη,και καλη αξιοποιηση χρονου.
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Όχι ήταν δύσκολα. Άλλες χρονιές έγραφα άνετα 18 Σήμερα με δυσκολία 12. Κρίμα τζάμπα ασχολήθηκα λογικά παμακ ΔΕΣ δεν περνάω και δεν έχω κουράγιο να ξαναδωσω.

Αν αυτό που θέλεις να κάνεις στην ζωή σου είναι η σχολή που θέλεις να περάσεις δώσε και ξαναδώσε και ξαναδωσε.... μεχρι να περάσεις......
 

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Αν αυτό που θέλεις να κάνεις στην ζωή σου είναι η σχολή που θέλεις να περάσεις δώσε και ξαναδώσε και ξαναδωσε.... μεχρι να περάσεις......


Ναι το είπα και στο άλλο τόπικ. Αν δεν πέρασα, γιατί εκείνη τη στιγμή είχα ξενερώσει για το γ' θέμα απλά. :P
 

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Αρχικά να πω ότι έκανα λάθος το Α3 (έβαλα το δ :xtipao:) οπότε τσεκουρώθηκαν 5 μονάδες.

Θα ήθελα να ρωτήσω δύο πράγματα:
1. Στο διάγραμμα του Γ3 έβαλα τις καμπύλες παράλληλες και τα P=10 και P=12 και τα αντίστοιχα Q βάσει των συναρτήσεων, αλλά δεν κόλλησα τις καμπύλες ζήτησης πάνω στους άξονες P και Q (δηλαδή δεν είπα: για P=0 Q= τάδε και για Q=0, P= τάδε). Πόσο λέτε να μου κόψουν;

2. Στο Γ4, δεν έβαλα αυτό που προτείνει ο poukamisas.gr ως απάντηση από το βιβλίο όμως έγραψα αυτό που θυμόμουν από το βοήθημα ότι ο καταναλωτής λειτουργεί βάσει του νόμου της ζήτησης λόγω δύο επιδράσεων:
α) επίδραση του εισοδήματός του
β) επίδραση των υποκατάστατων αγαθών

Λέτε να μου κόψουν τίποτα. Στην ουσία απλά 2 παράγοντες ζητάει, δεν λέει να γίνει καμιά φοβερή ανάλυση. Πως το βλέπετε;

3. Στο Δ4α που ζητούσε πίνακα προσφοράς της επιχείρησης, δυστυχώς έβαλα αρχικά τις 3 σωστές σειρές του πίνακα προσφοράς, αλλά μετά στρόφαρα λάθος και έσβησα την πρώτη σειρά. Αυτό το έκανα - προσφανώς - και στον αγοραίο πίνακα προσφοράς. Πόσο θα μου κόψουν;

Κλείνοντας να πω ότι έφαγα ένα φοβερό σκάλωμα στο Γ2 γιατί δεν είχα βρει την P1 και είχανε γίνει αχταρμάς στο κεφάλι μου τα δεδομένα. Τελικά παραδίδαμε 12:05 το γραπτό και τρώω μια φλασιά στις 12:00 και βρίσκω την P1 και μετά τη συνάρτηση!! Έτσι τσακ μπάμ βελτίωσα και το διάγραμμα του Γ3 (φανταστείτε στο διάγραμμα μπας και πιάσω τίποτα είχα γράψει P1 και 1,2P1 έτσι κότσαρα και ένα ίσον 10 και ίσον 12 και το έσωσα! ).

Υπολογίζω ένα 92/100 (ανάθεμα το πολλαπλής! )

Εγώ επιμένω ότι τα θέματα ήταν απαιτητικά. Δεν λέω για το αν τα λύνει ένας διαβασμένος ή όχι, αλλά σαν επίπεδο δυσκολίας όπως γνωρίζουμε το ΑΟΘ τα τελευταία χρόνια.
Καλησπέρα σε όλους.
Τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, πολύ πιο δύσκολα από του 2018, στον ίδιο περίπου βαθμό με αυτά του 2017.
Σίγουρα δεν τα λες εύκολα. Αν έχετε τη δυαντότητα, να ρωτήσετε τους καθηγητές σας που εξέτασαν προφορικά και θα καταλάβετε τι λέω.
Scandal, ανέκαθεν στο διάγραμμα γραμμικών επιζητούσαν τα σημεία τομής. Η μη εύρεσή τους πιθανόν να σου κοστίσει αλλά όχι πολύ. Στο Γ4, η επίσημη απάντηση του υπουργείου αναφέρει μόνο την πρώτη πρόταση της δεύετρης παραγράφου που ξεκινά "Έτσι αν αυξηθεί...". Αν γράψεις και την προηγούμενη δεν υπάρχει πρόβλημα.
Για το Δ.4α, υπολόγισε 1-2 μονάδες αλλά ευτυχώς που το σημείο ισορροπίας δεν είναι αυτό.

Καλά αποτελέσματα σε όλους
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,797 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους.
Τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, πολύ πιο δύσκολα από του 2018, στον ίδιο περίπου βαθμό με αυτά του 2017.
Σίγουρα δεν τα λες εύκολα. Αν έχετε τη δυαντότητα, να ρωτήσετε τους καθηγητές σας που εξέτασαν προφορικά και θα καταλάβετε τι λέω.
Scandal, ανέκαθεν στο διάγραμμα γραμμικών επιζητούσαν τα σημεία τομής. Η μη εύρεσή τους πιθανόν να σου κοστίσει αλλά όχι πολύ. Στο Γ4, η επίσημη απάντηση του υπουργείου αναφέρει μόνο την πρώτη πρόταση της δεύετρης παραγράφου που ξεκινά "Έτσι αν αυξηθεί...". Αν γράψεις και την προηγούμενη δεν υπάρχει πρόβλημα.
Για το Δ.4α, υπολόγισε 1-2 μονάδες αλλά ευτυχώς που το σημείο ισορροπίας δεν είναι αυτό.

Καλά αποτελέσματα σε όλους

Δηλαδή αυτό που έγραψα στο Γ4 που το ανέφερα και στο μήνυμά μου παραπάνω είναι τελείως λάθος; :( έδωσα ως απάντηση Ακριβώς αυτό που έγραψα στο μήνυμα παραπάνω.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,209 μηνύματα.
Παιδιά μα ρωτήσω κάτι στο Γ2 έγραψα μόνο ότι η QD1 θα έχει συντελεστή διεύθυνσης -20P επειδη είναι παράλληλη.Θα μου δώσουν καμία μονάδα η όχι;
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,797 μηνύματα.
Στις λύσεις του ο Κελάφας στο διάγραμμα δεν βάζει σημεία τομής με τους άξονες P και Q και επιπλέον δίνει την ίδια απάντηση με μένα στο ερώτημα Γ4. Τι να πω Μακάρι να πιαστούν σωστά και να μη χάσω μονάδες.

Sorry που σας ζάλισα είναι επειδή δωσαμε σήμερα μάθημα μέχρι αύριο θα έχω ηρεμήσει. Είναι λίγο εθιστικό να προσπαθείς να δεις αν κέρδισες ή έχασες μονάδες. :P
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,209 μηνύματα.
Στις λύσεις του ο Κελάφας στο διάγραμμα δεν βάζει σημεία τομής με τους άξονες P και Q και επιπλέον δίνει την ίδια απάντηση με μένα στο ερώτημα Γ4. Τι να πω Μακάρι να πιαστούν σωστά και να μη χάσω μονάδες.

Sorry που σας ζάλισα είναι επειδή δωσαμε σήμερα μάθημα μέχρι αύριο θα έχω ηρεμήσει. Είναι λίγο εθιστικό να προσπαθείς να δεις αν κέρδισες ή έχασες μονάδες. :P


Στο Γ2 έγραψα μόνο ότι η QD1 θα έχει συντελεστή διεύθυνσης -20P λόγω παράλληλης θα πάρω κάτι η όχι;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top