[11/06/2018] Μαθηματικά Προσανατολισμού - Πόσο υπολογίζετε ότι γράψατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 26)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 4 15.4%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 1 3.8%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 3 11.5%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 2 7.7%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 3.8%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κουμπάκιας (δεν με αφορά - δεν απαντώ)

    Ψήφοι: 15 57.7%

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,289 μηνύματα.
Johnny15 και οι υπόλοιποι.Μπορεί να μην έδινα μαθηματικά σήμερα,όμως είχα πολλούς γνωστούς και φίλους.Τα κλάματα που είδα σήμερα δεν περιγράφονταν!Και δε μιλάμε για μαθητές που δεν είχαν καμία ιδέα απο μαθηματικά,μιλάμε για μαθητές που "χτύπαγαν" στο φροντιστήριο 90!όταν αξιολογείτε λοιπόν και λέτε "ά καλε πανεύκολα,οπωσδήποτε κάποιος γράφει 16-17,ενώ εσείς είστε στις πολυτεχνικές σχολές σας και κάνετε μαθηματικά άλλου επιπέδου,με συγχωρείτε κιόλας αλλά γίνεστε προκλητικοί προς όλα αυτά τα παιδιά που μόχθησαν και οι κόποι τους πήγαν χαμένοι.Αναλογιστείτε τουλάχιστον το άγχος και το σοκ που πάθανε πολλοί με το πρόβλημα!!!Συγνώμη αν φαίνομαι επιθετική δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου,αλλά είναι κρίμα!
ΥΓ ελπίζω να μη συμβεί το ίδιο και την τετάρτη που δίνω φυσική!

Με τον Τζοννυ ειχαμε ξανακανει συζητηση στο παρελθον την οποια την θεωρω κερδος αυτην την στιγμη γιατι παρατηρησα κατι.
Εγω ως ενα ατομο που εδωσε περυσι το 17 τα θεματα αυτα μου φαινονται πολυ πιο ευκολα.Εαν επεφταν τα ιδια περυσι δεν θα ειχα παραπονο γιατι ξερω οτι θα εγραφα σιγουρα παραπανω.Προς εκπληξη μου ομως ειδα οτι και φετος ηταν αρκετοι αυτοι που εσκουζαν και εκλαιγαν για την δυσκολια.

Οποτε ειπα κατσε ρε 'συ βαζουν δυσκολα σκουζουν,βαζουν ευκολα σκουζουν.Να η επιτροπη λοιπον γιατι δεν την ενδιαφερει τι λενε οι μαθητες.Παντα καποιοι δεν θα ειναι ευχαριστημενοι,οσοι ξερουν τι κανουν γραφουν και περνανε.Ναι ισως να μην ειναι "δικαιο" για τον κοπο που καταβαλλει ο καθενας ομως ο Johnny απλα λεει μια σκληρη μεν αλλα πραγματικη δε αληθεια.Ισως οι πανελληνιες να μην ειναι παιδαγωγικα ορθες αλλα σιγουρα εινα αξιοκρατικες και δικαιες αφου τα θεματα εινα ιιδια για ολους.Βεβαια δεν εχουν ολοι τις ιδιες γνωσεις αλλα αυτο δεν ειναι προβλημα των εξεταστων αλλα του εξεταζομενου.

Προσωπικα αναγνωρισα τα λαθη μου και την πληρη ευθυνη για αυτα στα θεματα του 2017.Ειχα προετοιμαστει σκληρα ωστοσο το αγχος,το ξενυχτι η αδιαφορια και η επιπολαιοτητα μου στις εκφωνησεις και στην σκεψη,μου στοιχησαν πολλες μοναδες. Ημουν αξιοπρεπης δεχτηκα το αποτελεσμα και προχωρησα. Καμια φορα δεν υπαρχουν δικαιολογιες,ειτε το καταλαβαινεις και αλλαζεις τροπο που κινεισαι και σκεφτεσαι ειτε πολυ απλα ξαναζεις τα λαθη σου. Πλεον και εγω ειμαι υπερ του να φτυνεις αιμα κυριολεκτικα για να περνας,εαν αυτο απαιτειται για να μην γινεσαι μετα αιωνιος η λιγοψυχος στην ζωη σου και στις δυσκολιες.Δεν διδασκονται μιγαδικοι ουτε πινακες ενω στην φυσικη δεν διδασκονται πλεον στοιχειωδης γνωσεις πανω στον ηλεκτρομαγνητισμο.Δεν φτανει μονο αυτο,μιλαμε πλεον για εμβαδον κυκλου και σε κοιτανε σαν ufo τα παιδια.Μηπως να εξεταζουμε και αριθμητικη;

Εξαλλου ας το παρουμε αλλιως.Το θεμα Γ ηταν ενα προβλημα.Η αναλυση δημιουργηθηκε για να λυνει προβληματα με μεταβαλλομενα μεγεθη.Εαν δεν εισαι ικανος να εφαρμοσεις στην πραξη αυτες τις γνωσεις τελικα παπαγαλισες,αρα δεν κατανοησες,αρα δεν εμαθες αρα δεν ξερεις.Γιατι επομενως διαμαρυρεσαι για το αποτελεσμα;Συγγνωμη την ιδια σκληρη κριτικη που εφαρμοζω στα παιδια εφαρμοζω και θα εφαρμοζα και σε εμενα.Η ζωη σας δεν τελειωνει εδω και το τι μπορειτε να κανετε δεν περιοριζεται απο το γραπτο σας.Ομως σιγουρα αντανακλα καποιες αδυναμιες.Τωρα που τις γνωριζετε μην μυξοκλαιτε αλλα χρησιμοποιειστε αυτες υπερ σας για το μελλον,διοτι ακομα και απο ενα "αποτυχημενο" γραπτο πανελληνιων κατι μπορειτε να αποκομισετε εαν ειστε πραγματικα εξυπνοι.Ουδεν κακο αμιγες καλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.
Σου επενθυμιζω οτι εδιναν μαθηματικα,δεν ηταν εξεταστικη σε σχολη να χρειαζεσαι δεδομενα,κομπιουτερακια κτλπ.
Δηλαδη εαν εδιναν και τους τυπους τι ειχαν να κανουν;Την αναπτυξη μιας ταυτοτητας,προσθεσεις και παραγοντοποιησεις; Η Β-Γ γυμνασιου θα ειχε πιο δυσκολα θεματα ενδοσχολικων απο το Γ1.
H ουσία των μαθηματικών δεν είναι να ξέρεις το εμβαδόν του κύκλου, ούτε οι πράξεις. Θυμάμαι σε ασκήσεις πεδίων στο πολυτεχνείο ότι μια χαρά μας δινόντουσαν οι όγκοι της σφαίρας του κυλίνδρου κ.λπ.

Θα γίνω πολύ κακός, αλλά απορώ πώς υπάρχουν μαθητές της Γ λυκείου που δεν ξέρουν να βρουν το μήκος και το εμβαδόν κύκλου (γνώση του δημοτικού) και θεωρούν ότι είναι ικανοί για πανεπιστήμια και πολυτεχνεία.

Διαφωνώ. Δεν φταίει ο μαθητής, ούτε τα φροντιστήρια, αλλά το δημόσιο εκεπαιδευτικό σύστημα που προάγει τους μαθητές από τάξη, σε τάξη χωρίς να το αξίζουν. Αν ο μαθητής αξιολογείται >15 με μηδενικό διάβασμα τότε αποκτά ψευδαισθήσεις.

Το απολυτήριο Λυκείου έχει μεγάλη αξία γιατί δίνει την δυνατότα να σπουδάσεις ότι θέλεις. Δεν μπορεί η Ελλάδα να δίνει το απολύτήριο τόσο εύκολα

Στο ischool μου έχει μείνει ο @fockos να προτρέπει τα παιδιά να κάνουν φροντιστήριο από Α Λυκείου και να προετοιμάζονται από τότε για τα μαθήματα που θα δώσουν πανελλαδικά και η μάζα του forum να τον αποκάλεί troll και ότι φροντιστήρια χρειάζονται μόνο στη Γ Λυκείου. Κάποιοι δεν κατανοούν τα κενά που έχουν οι περισσότεροι μαθητές. Όσοι πάτε Α Λυκείου αρχίστε τη προετοιμασίας από τώρα.

Όπως είπα πάνω θεωρώ το μεγαλύτερο πρόβλημα του σχολείου η αξιολόγηση. Η καλύτερη λύση γι αυτο το σκοπό είναι η τράπεζα θεμάτων σε όλες τις τάξεις και τα διαγωνίσματα να γίνουν σε όλα τα μαθήματα να γίνουν πολλαπλής επιλογής όχι μόνο για τη Γ Λυκείου, αλλά από την Α Γυμνασίου. Η διόρθωσή τους θα γίνεται αυτόματα από μηχανήματα και θα ναι απρόσωπη. Όποιες τάξεις συγκεντρώσουν χαμηλές βαθμολογίες ο καθηγητής θα χάνει τη θέση του.

Είναι και οικονομικό το ζήτημα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να ξοδεύουμε ως κράτος τόσα χρήματα για μια δουλειά που μπορεί να αυτοματοποιηθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Newone

Νεοφερμένος

Ο Newone αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Πως λετε να κινηθούν οι βασεις των σχολών της οικονομικής κατεύθυνσης; Ελπίζω να μειωθουν εστω και 100 μορια γιατι εγραψα αθλια στα μαθηματικά εξαιτίας υπερβολικής αυτοπεποίθησης.
Το αλλο καλο ειναι οτι οι θεσεις εισακτεων στην σχολη μου ανέβηκε κατα 20κατι θέσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Πως λετε να κινηθούν οι βασεις των σχολών της οικονομικής κατεύθυνσης; Ελπίζω να μειωθουν εστω και 100 μορια γιατι εγραψα αθλια στα μαθηματικά εξαιτίας υπερβολικής αυτοπεποίθησης.
Το αλλο καλο ειναι οτι οι θεσεις εισακτεων στην σχολη μου ανέβηκε κατα 20κατι θέσεις.

Είναι πολύ νωρίς να σκέφτεστε βάσεις, εδώ καλά καλά δεν έχετε γράψει τα μισά μαθήματα ακόμα. Κάτσε να δούμε τι θα βάλουν σε άλλα μαθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.

Ο ακίκος έχει δίκιο σχετικά με την αυτοματοποιημένη διόρθωση. Μπορείς να εξετάσεις υψηλού επιπέδου προβλήματα σε multiple choice, όχι μόνο θεωρία όπως γίνεται εδώ. Αν ανοίξετε κάνα ξένο βιβλίο θα δείτε τέτοια πράγματα. Επίσης βάζεις και αρνητική βαθμολογία 1/4 της μονάδας για λάθος απάντηση για να εξαλείψεις πιθανοτικά ο αδιάβαστος να πάρει μόρια και έχεις την τέλεια εξέταση και αποτελέσματα σε μία βδομάδα, δίχως δόλο και έξοδα.

Θα μου πείτε και πως θα δούμε πως σκέφτηκε ο μαθητής. Λοιπόν, αυτό δεν πρέπει να μετράει. Το αποτέλεσμα μετράει. Στο πολυτεχνείο με ένα αριθμητικό λάθος χάνεις ολόκληρο θέμα και έτσι είναι το σωστό. Αν αξιολογούσαμε παντού τη σκέψη τα μισά αεροπλάνα θα είχαν προσγειωθεί στα κεφάλια μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest-90211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδιά νομίζω πρέπει να μπουν όρια στα μαθηματικά .Να ξέρουμε δηλαδή από που μέχρι που μπορούν να μας βάλουν πράγματα .Το θέμα Γ ήταν απλά τραγικό κατά την άποψη μου.Κάποιοι μαθητές δεν σημαίνει ότι δεν ήξεραν τους τύπους αλλά μπορεί να μην τους θυμόντουσαν εκείνη την ώρα.Αν είναι έτσι με την ίδια λογική πρέπει να ξέρεις τύπους γωνίας 2α αλλά ποιος τους θυμάται εκείνη την ώρα.Όπως και τραγικό Σ-Λ με το συνχ.Αν πάμε με το βιβλίο είναι λάθος τα πρόσημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GohanDGeo

Νεοφερμένος

Ο GohanDGeo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Παιδιά νομίζω πρέπει να μπουν όρια στα μαθηματικά .Να ξέρουμε δηλαδή από που μέχρι που μπορούν να μας βάλουν πράγματα .Το θέμα Γ ήταν απλά τραγικό κατά την άποψη μου.Κάποιοι μαθητές δεν σημαίνει ότι δεν ήξεραν τους τύπους αλλά μπορεί να μην τους θυμόντουσαν εκείνη την ώρα.Αν είναι έτσι με την ίδια λογική πρέπει να ξέρεις τύπους γωνίας 2α αλλά ποιος τους θυμάται εκείνη την ώρα.Όπως και τραγικό Σ-Λ με το συνχ.Αν πάμε με το βιβλίο είναι λάθος τα πρόσημα
Αυτό με το συνημιτονο δεν ισχύει. Αρχικά το όριο στο βιβλίο είναι μηδέν, και από τις ιδιότητες των ορίων προκύπτει ότι το όριο της απόλυτης τιμής της συνάρτησης είναι μηδέν. Άρα ανεξάρτητο πρόσημου. Αλλα υπολογίζεται με ευκολία η με Ντελοπιταλ η με παραγωγό του συνημιτονου. Αυτό με το πρόσημο που ακούγεται είναι ο ορισμός του παπαγαλια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosM

Νεοφερμένος

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
.Όπως και τραγικό Σ-Λ με το συνχ.Αν πάμε με το βιβλίο είναι λάθος τα πρόσημα

Ε πραγματικά.Οχι Μόνο διαβάζετε παπαγαλία,νευριαζετε κιόλας.Αμα Δεν μπορείς να βγάλεις ενα - από μπροστά.ΜΙΑ ΑΦΑΊΡΕΣΗ τι να πω.Αξιοι της μοίρας σας

1-συν = -(συνχ-1)

Θέλετε και Πανεπιστήμιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest-90211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό με το συνημιτονο δεν ισχύει. Αρχικά το όριο στο βιβλίο είναι μηδέν, και από τις ιδιότητες των ορίων προκύπτει ότι το όριο της απόλυτης τιμής της συνάρτησης είναι μηδέν. Άρα ανεξάρτητο πρόσημου. Αλλα υπολογίζεται με ευκολία η με Ντελοπιταλ η με παραγωγό του συνημιτονου. Αυτό με το πρόσημο που ακούγεται είναι ο ορισμός του παπαγαλια.

Ναι χαίρω πολύ .Τα Σ-Λ είναι θέμα θεωρίας και όχι υπολογισμού

Ε πραγματικά.Οχι Μόνο διαβάζετε παπαγαλία,νευριαζετε κιόλας.Αμα Δεν μπορείς να βγάλεις ενα - από μπροστά.ΜΙΑ ΑΦΑΊΡΕΣΗ τι να πω.Αξιοι της μοίρας σας

1-συν = -(συνχ-1)

Θέλετε και Πανεπιστήμιο

Τα Σ-Λ είναι θέμα θεωρίας και όχι υπολογισμού.Ναι εγώ είμαι τόσο βλάκας και δεν μπορώ να κάνω DLH να το βρω Μόνο εσύ το ξέρεις το DLH.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

GiorgosM

Νεοφερμένος

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Τα Σ-Λ είναι θέμα θεωρίας και όχι υπολογισμού.Ναι εγώ είμαι τόσο βλάκα και δεν μπορώ να κάνω DLH να το βρω Μόνο εσύ το ξέρεις το DLH.

Μα δεν κάνεις DLH είδες το μήνυμα;

Βγάζεις ένα - από μπροστά

1-συνχ= -(συνχ-1)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Καθε χρονο με τα μαθηματικα κατευθυνσης τα ιδια παρατραγουδα. Λοιπον για να τελειωνει το πραγμα. Φετος ενας μαθητης που σεβεται τον εαυτο του επρεπε μεχρι το Δ1 να κανει περιπατο. ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Γ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ. Καθε χρονο καποιος βρισκει ενα λογο γιατι τα θεματα ηταν "εκτος υλης", "αντιπαιδαγωγικα" κλπ.
Συγκεκριμενα εχω ακουσει εξωφρενικα πραγματα για το φετινο Γ θεμα. "Ηθελε γνωσεις απο προηγουμενες ταξεις", "ξεχωριζε τους παπαγαλους απο τους ευφυεις" και αλλα κουλα. Οχι παιδια, το εμβαδο κυκλου δεν ειναι γνωση προηγουμενων ταξεων. Ουτε ξεχωριζει τουυς παπαγαλους απο τους καλα διαβασμενους που ειχαν κατανοησει. ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ. Ειναι γνωση ιδιου επιπεδου με το να ξερεις οτι οι καταληξεις των ρηματων γραφονται με -ω. Ιδιου επιπεδου με τη γνωση της λυσης εξισωσεων πρωτου βαθμου.
Αν δηλαδη του χρονου μπει καποιου υποερωτημα να λυθει εξισωση πρωτου βαθμου θα λεμε οτι "χρειαζονταν γνωσεις προηγουμενων ταξεων" η "το θεμα ξεχωριζε τους παπαγαλους απο αυτους που ειχαν κατανοησει"

Το πραγματικα λυπηρο ειναι οτι πολλα παιδια δεν εγραψαν το Γ1. Και αυτο αποτελει ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΝΤΖΑ σε ολο το εκπαιδευτικο μας συστημα οσον αφορα τα μαθηματικα.Βαζουμε τους μαθητες απο 15-16 τους χρονια και μαθαινουν ενα καρο μεθοδολογιες χωρις να εχουν καταλαβει τα βασικα. Δεν ξερουν εμβαδο κυκλου και θες να μαθουν αναλυση. ΑΑν το ακουγε αυτο ο νευτωνας θα μας πλακωνε στο ξυλο.



Μια μικρη κριτικη και για τα αλλα θεματα:

Α)θεωρια
Β)απλο κλασικο. Επειγουσα αναγκη να ξαναμπυν μιγαδικοι, τετοια θεματα δεν εχουν νοημα, μονο πραξεις.
Γ)Οτι πιο απλο. Θα επρεπε να το γραψουν ολοι(λιγο περιεργο ισως το γ3).
Δ)Δ1 κλασικο ερωτημα . Δ2,Δ3,Δ4 τα δυσκολα ερωτηματα της εξετασης.

Εν ολιγοις ενας διαβασμενος μαθητης μεχρι το Δ1 εφτανε ανετα και σε καλο χρονο. Απο εκει και επειτα ειχε χρονο για να παλεψει Δ2,Δ3,Δ4 που ηταν πιο δυσκολα σχετικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest-90211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μα δεν κάνεις DLH είδες το μήνυμα;

Βγάζεις ένα - από μπροστά

1-συνχ= -(συνχ-1)

Μπορείς και με DLH αλλά και με ένα - . Αλλά σου ξανα λέω τα Σ-Λ είναι θέμα θεωρίας τι ξέρεις από το βιβλίο και πως το έχουν γραμμένο μέσα.Οχι αν κάνεις αυτό και αν κάνεις το άλλο.

Καθε χρονο με τα μαθηματικα κατευθυνσης τα ιδια παρατραγουδα. Λοιπον για να τελειωνει το πραγμα. Φετος ενας μαθητης που σεβεται τον εαυτο του επρεπε μεχρι το Δ1 να κανει περιπατο. ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Γ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ. Καθε χρονο καποιος βρισκει ενα λογο γιατι τα θεματα ηταν "εκτος υλης", "αντιπαιδαγωγικα" κλπ.
Συγκεκριμενα εχω ακουσει εξωφρενικα πραγματα για το φετινο Γ θεμα. "Ηθελε γνωσεις απο προηγουμενες ταξεις", "ξεχωριζε τους παπαγαλους απο τους ευφυεις" και αλλα κουλα. Οχι παιδια, το εμβαδο κυκλου δεν ειναι γνωση προηγουμενων ταξεων. Ουτε ξεχωριζει τουυς παπαγαλους απο τους καλα διαβασμενους που ειχαν κατανοησει. ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ. Ειναι γνωση ιδιου επιπεδου με το να ξερεις οτι οι καταληξεις των ρηματων γραφονται με -ω. Ιδιου επιπεδου με τη γνωση της λυσης εξισωσεων πρωτου βαθμου.
Αν δηλαδη του χρονου μπει καποιου υποερωτημα να λυθει εξισωση πρωτου βαθμου θα λεμε οτι "χρειαζονταν γνωσεις προηγουμενων ταξεων" η "το θεμα ξεχωριζε τους παπαγαλους απο αυτους που ειχαν κατανοησει"

Το πραγματικα λυπηρο ειναι οτι πολλα παιδια δεν εγραψαν το Γ1. Και αυτο αποτελει ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΝΤΖΑ σε ολο το εκπαιδευτικο μας συστημα οσον αφορα τα μαθηματικα.Βαζουμε τους μαθητες απο 15-16 τους χρονια και μαθαινουν ενα καρο μεθοδολογιες χωρις να εχουν καταλαβει τα βασικα. Δεν ξερουν εμβαδο κυκλου και θες να μαθουν αναλυση. ΑΑν το ακουγε αυτο ο νευτωνας θα μας πλακωνε στο ξυλο.



Μια μικρη κριτικη και για τα αλλα θεματα:

Α)θεωρια
Β)απλο κλασικο. Επειγουσα αναγκη να ξαναμπυν μιγαδικοι, τετοια θεματα δεν εχουν νοημα, μονο πραξεις.
Γ)Οτι πιο απλο. Θα επρεπε να το γραψουν ολοι(λιγο περιεργο ισως το γ3).
Δ)Δ1 κλασικο ερωτημα . Δ2,Δ3,Δ4 τα δυσκολα ερωτηματα της εξετασης.

Εν ολιγοις ενας διαβασμενος μαθητης μεχρι το Δ1 εφτανε ανετα και σε καλο χρονο. Απο εκει και επειτα ειχε χρονο για να παλεψει Δ2,Δ3,Δ4 που ηταν πιο δυσκολα σχετικα.

Να φανταστώ εσύ ξέρεις όλους τους τύπους από το δημοτικό εεε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Να φανταστώ εσύ ξέρεις όλους τους τύπους από το δημοτικό εεε?

Ασε τα πανεπιστήμια καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest-90211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ασε τα πανεπιστήμια καλύτερα.

Γιατί ως γνωστόν αν δεν θυμάσαι εκείνη την ώρα τη περίμετρο κύκλου δεν μπαίνεις πανεπιστήμιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Να φανταστώ εσύ ξέρεις όλους τους τύπους από το δημοτικό εεε?

Ναι αλλα το θεμα δεν ειμαι εγω. Το εμβαδο κυκλου δεν ειναι ενας οποιοσδηποτε τυπος. Ειναι βασικοτατο. Ειναι σαν να με ρωτας αν ξερω να προσθετω φυσικους αριθμους. Αν καποιος δεν ξερει μαγκια του, αλλα μη ζηταει και τα ρεστα απο την επιτροπη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Είμαστε σοβαροί; Ασχολούμαστε με ένα Σ-Λ επειδή δεν είναι γραμμένο όπως ακριβώς το έχει το σχολικό; Δηλαδή αν σε καποιο άλλο έλειπε το κόμμα πάλι θα μας προβλημάτιζε; Γελοίο οποιος θεωρεί τον εαυτό του μη παπαγάλο και έβαλε λάθος το όριο επειδή δεν ήταν έτσι ακριβως γραμμένο στο σχολικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest-90211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είμαστε σοβαροί; Ασχολούμαστε με ένα Σ-Λ επειδή δεν είναι γραμμένο όπως ακριβώς το έχει το σχολικό; Δηλαδή αν σε καποιο άλλο έλειπε το κόμμα πάλι θα μας προβλημάτιζε; Γελοίο οποιος θεωρεί τον εαυτό του μη παπαγάλο και έβαλε λάθος το όριο επειδή δεν ήταν έτσι ακριβως γραμμένο στο σχολικό.

Τα Σ-Λ καμιά φορά φίλε κρίνονται και σε μια λέξη.Τι θα πεις αν ήταν έτσι η συναρτηση που μου περιγράφει το Σ-Λ είναι σωστό.Αν και Αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosM

Νεοφερμένος

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
μεγαλύτερος troller και απο τον focko
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest-90211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ο μεγαλύτερος troller και απο τον focko

Επειδή λέω την αλήθεια φίλε.Ότι τα Σ-Λ είναι θέμα θεωρίας και όχι να λες αν κάνω το ένα και αν κάνω το άλλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Γιατί ως γνωστόν αν δεν θυμάσαι εκείνη την ώρα τη περίμετρο κύκλου δεν μπαίνεις πανεπιστήμιο

Αν δεν ξέρεις ύλη δημοτικού όπως είπες λυπάμαι αλλά ούτε έξω από την πόρτα του πανεπιστημίου δε θα έπρεπε να περάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top