[11/06/2018] Μαθηματικά Προσανατολισμού - Πόσο υπολογίζετε ότι γράψατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 26)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 4 15.4%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 1 3.8%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 3 11.5%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 2 7.7%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 3.8%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κουμπάκιας (δεν με αφορά - δεν απαντώ)

    Ψήφοι: 15 57.7%

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Νομίζω πως όλοι συμφωνούμε ότι η δυσκολία των φετινών θεμάτων έγκειται στα Γ3 και Δ2-4.

Χαίρομαι ιδιαίτερα που έπεσε πρόβλημα το οποίο ανάγκασε τους υποψήφιους να "βουτήξουν τη γλώσσα στο μυαλό".
Το πρόβλημα σίγουρα προκάλεσε κάποιο μικρό "σοκ" σε κάποιους, ενώ κάποιους άλλους απλά τους ξάφνιασε, ελπίζω ευχάριστα.

Αναμφίβολα το πρόβλημα ήταν εύκολο. Πόσο μάλλον όταν σου δίνει και την λύση. Και λάθος να κάνεις, και κάπου να μπερδευτείς ή να το χάσεις, θα κάνεις μια, δυό, τρείς προσπάθειες και θα το βρεις. Ακόμη κι αν δεν είσαι σίγουρος για τον τύπο του εμβαδού του κύκλου, υπάρχουν 2 πιθανοί τύποι.

Αν τώρα δεν θυμάσαι αυτούς τους δύο στοιχειώδεις τύπους που τους βλέπεις πάμπολλες φορές σε κάθε τάξη(σε διάφορα μαθήματα), τότε τράβα σπίτι του κι άσε το Πανεπιστήμιο ...!
Όπως επίσης κι αν δεν μπορείς να αποκωδικοποιήσεις μια εκφώνηση.

Δύσκολα ή εύκολα, τα ίδια ήταν για όλους. Οπότε ας σταματήσουν επιτέλους κάποιοι να κλαίγονται λέγοντας "τι θέματα έπεσαν πάλι". Σαφώς έχουν υπάρξει και (αρκετά) δυσκολότερες όπως κι ευκολότερες χρονιές, αλλά είπαμε, τα ίδια ήταν για όλους κάθε φορά.

Επίσης σταματήστε την καραμέλα "εσείς σπουδάζετε μαθηματικό, ξέρετε περισσότερα" ή "εσείς τα βλέπετε απ' έξω και τα βλέπετε χαλαρά ή το παίζετε και μάγκες κιόλας".
Προφανώς όταν δίνεις είναι διαφορετικά, αλλά και πάλι, είναι το ίδιο για όλους. Οι απέξω εκφράζουν την αντικειμενικότητα τους(ελπίζω) για τα θέματα ως θέματα.


Αναμένω το Α.Ε.Π.Π...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,316 μηνύματα.
Εντάξει μας πείσατε.Τοτε γιατί μαθητές του 19-20 γράφουνε 10-12;Που ήταν Bolzano Rolle fermat εφαπτόμενη και θμτ;Αυτά δεν είναι μέσα στην ύλη;Η αν έβαζαν αυτά θα ήταν κατώτερο επίπεδο.Μπραβο στα παιδιά που έγραψαν 15+ γιατί απέδειξαν ποσό έξυπνοι είναι και η επιτυχία είναι σίγουρη.

Εύχομαι να μην ξαναδώ ποτέ στην ζωή μου μαθητές που διάβαζαν όλοι την χρόνια και προσπαθούσαν σκληρά να κλαίνε.Αλλα ξέχασα έπρεπε να θυμηθούν εκείνη την ώρα το εμβαδόν.

Σημείωση.Καλυτερα να αλλάξει το βιβλίο και να βάλλει μέσα τυπολογία από άλλες τάξεις για να μην ξαναδούμε τέτοια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Jack25

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jack25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Εντάξει μας πείσατε.Τοτε γιατί μαθητές του 19-20 γράφουνε 10-12;Που ήταν Bolzano Rolle fermat εφαπτόμενη και θμτ;Αυτά δεν είναι μέσα στην ύλη;Η αν έβαζαν αυτά θα ήταν κατώτερο επίπεδο.Μπραβο στα παιδιά που έγραψαν 15+ γιατί απέδειξαν ποσό έξυπνοι είναι και η επιτυχία είναι σίγουρη.

Εύχομαι να μην ξαναδώ ποτέ στην ζωή μου μαθητές που διάβαζαν όλοι την χρόνια και προσπαθούσαν σκληρά να κλαίνε.Αλλα ξέχασα έπρεπε να θυμηθούν εκείνη την ώρα το εμβαδόν.

δεν υπαρχει μαθητης του 19-20 , σε αλλο τεστ ο μαθητης του 19-20 γραφει 13-14 και ο μαθητης του 8-10 γραφει 16-17. Οι θεματοδοτες για 3 σερι χρονια αφηνουν εκτος τα υπαρξιακα θεωρηματα που αλλες χρονιες εδιναν παραπανω απο τα μισα θεματα , ισχυει ομως ειναι επιλογη τους τι θεματα θα βαλουν ... για μενα θα επρεπε να υπαρχουν 2 ερωτηματα πανω σε αυτα για να αποφευχθει και η τοση αλγεβρα που κανει κουραστικη τη 3ωρη εξεταση . Τωρα οτι ενας εγραψε 15+ και ετσι απεδειξε οτι ειναι εξυπνος και θα πετυχει στη ζωη του , εδω γελαμε ... δεν ισχυει ουτε στο ελαχιστο , το μονο που λεει ειναι οτι τα πηγε καλα στα Μαθηματικα , ηταν ψυχραιμος , τιποτα περισσοτερο και για τη συνεχεια της ζωης του δε λεει τιποτα (ισως οτι θα μπει στη σχολη που λεει οτι θελει) , σε καμια περιπτωση δε τον κανει επιτυχημενο . Εχεις αλλα 2 μαθηματα να δωσεις , καλυτερα συγκεντρωσου σε αυτα , το 10 οσο και αν ακουγεται τρελο ειναι καλος βαθμος για ενα μαθητη της κατευθυνσης με τη πληροφορικη (το 80% περιπου θα ειναι κατω απο τη βαση , βαση και πανω εισαι καλα )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosM

Νεοφερμένος

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Προφανώς έχουμε νεύρα.απολυτα λογικό.ΘR είχε και μάλιστα και με άτοπο(δ2 έστω ότι έχει 3 ακροτατα) ΘΒ είχε στο Γ(Και εγώ έτσι το έλυσα και μου είπαν είναι σωστο).ΟΛΟΙ οι μαθητές γνωρίζουν ότι μπορούν να μπουν από άλλες τάξεις και Δεν δεν κάνουν ΤΊΠΟΤΑ για αυτό.εφαπτομενη έχει στο δ4 και μάλιστα με κυριότητα(κατευθείαν από το περσινό Γ4)Ή Η ύλη είναι μεγάλη υπάρχουν και οι συναρτησιακες σχέσεις f (x+y)προφανώς δεν μπορούν να μπουν όλα και πόσο μάλλον αυτά που θέλουμε να μπούνε Επειδή τα ξέρουμε καλύτερα από τα υπόλοιπα.ΑΥΤΗ ΕΊΝΑΙ ΖΩΉ και αυτός που προσπαθεί θα πετύχει

Με βάση το μήνυμα του Jack από επάνω Δεν λέω αυτός που γράφει πανελλήνιες αριστα είναι έξυπνος η θα πετύχει στην ζωή του Αλλά αυτός που προσπαθεί και έκανε αγώνα όλη την χρόνια ασχέτως αποτελεσματος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,316 μηνύματα.
Jack δεν λέω για εμενα.Ουτε λέω ότι αυτοί που γράφουν 15+ θα πετύχουν αξίζουν όμως μπράβο.Τραγικη η επιτροπή που απέκλεισε το 60% της ύλης της Γ(η μαθηματική εταιρια το είπε όχι εγώ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,292 μηνύματα.
Jack δεν λέω για εμενα.Ουτε λέω ότι αυτοί που γράφουν 15+ θα πετύχουν αξίζουν όμως μπράβο.Τραγικη η επιτροπή που απέκλεισε το 60% της ύλης της Γ(η μαθηματική εταιρια το είπε όχι εγώ).

Ξεπερνα το Φωτη και στρωσου στα υπολοιπα μην κανεις την βλακεια να πιστεψεις οτι ολα τελειωσαν,παντα αξιζει να προσπαθουμε για το καλυτερο ακομα και οταν ολα φαινεται πως εχουν τελειωσει η καθοριστει.Μπορεις να επηρεασεις ακομα το μελλον σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
Εγώ που είμαι άσχετη με τα μαθηματικά, αλλά παρακολουθώ το θέμα απο το πρωί, έρχομαι να πω το εξής:

Φώτη τσιλάραξε λίγο. Δεν χάθηκε ο κόσμος. :)
Το να μην τα πήγες καλά σε ένα μάθημα δε σημαίνει κάτι, έχεις άλλα δύο να δώσεις. Κακώς γκρινιάζεις και σπαταλάς ώρες που θα μπορούσες να επενδύσεις σε διάβασμα για το επόμενο μάθημα. :give_rose:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Εγώ που είμαι άσχετη με τα μαθηματικά, αλλά παρακολουθώ το θέμα απο το πρωί, έρχομαι να πω το εξής:
Φώτη τσιλάραξε λίγο. Δεν χάθηκε ο κόσμος. :)

το τσιλιράξ που λες, μου αρέσει περισσότερο :D :inlove:


Υγ: Φώτη όπως σου είπαμε και στο chat, κοίτα το επόμενο μάθημα, ΗΡΕΜΑ ;)
:cool:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,316 μηνύματα.
Παιδιά εννοείται πτι δεν τα παρατάω.Ομως είναι πολύ κακοήθες να λες πτι τα θέματα είναι οκ και ότι πρέπει να ήξερε το παιδί σήμερα οπωσδήποτε το εμβαδόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Παιδιά εννοείται πτι δεν τα παρατάω.Ομως είναι πολύ κακοήθες να λες πτι τα θέματα είναι οκ και ότι πρέπει να ήξερε το παιδί σήμερα οπωσδήποτε το εμβαδόν.

Φώτη το εμβαδόν το μαθαίνουμε τέλη δημοτικού ή αρχές γυμνασίου ;;
Εννοείται ότι είναι βασικές γνώσεις αυτές. Οι πανελλήνιες δεν είναι μόνο Γ λυκείου απαιτούν γνώσεις τάξεων και συνδυασμός τους, όχι παπαγαλέ . Οπότε και ας μην ήμουν θετική θεωρώ ότι μερικά πράγματα πρέπει να τα γνωρίζουμε;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,292 μηνύματα.
Παιδιά εννοείται πτι δεν τα παρατάω.Ομως είναι πολύ κακοήθες να λες πτι τα θέματα είναι οκ και ότι πρέπει να ήξερε το παιδί σήμερα οπωσδήποτε το εμβαδόν.

Εαν σου μιλησω σοβαρα θα σε βρισω.Δεν ηξερες οτι το το τετραγωνο εχει εμβαδον το τετραγωνο της πλευρας του; Η μηπως οτι ο κυκλος εχει εμβαδον πρ² ; Ειναι τα πιο απλα σχηματα που εχεις συναντησει στην γεωμετρια.Εαν επεφτε κατι που απαιτουσε πυθαγορειο θεωρημα δηλαδη δεν θα το εγραφες;Πιστευω θα το εγραφες...και το να ξερεις εμβαδον κυκλου θεωρειται ποιο απλο απο το να ξερεις πυθαγορειο.

Σοβαρεψου ασε τα επρεπε η δεν επρεπε να ξερω,σημασια εχει τι πεφτει και τι γραφεις.
Σε ειχα προειδοποιησει ολη την χρονια να διαβαζεις απο το βιβλιο που και σφαιρα ειχε μεσα και θα επρεπε να ξερεις. Στην τελικη γιατι δεν ολοκληρωσες;Αυτοσχεδιαζε οπου μπορεις και γινεται Φωτη,δεν δινονται ολα απο εναν τυπο στην ζωη,θα σου χρειαστει παντου ο αυτοσχεδιασμος τοσο στην ζωη σου σου οσο και στην δουλεια σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,316 μηνύματα.
Τότε να βάλουν στο βιβλίο ότι πρέπει οι μαθητές να γνωρίζουν εμβαδόν τριγωνομετρια και πτι άλλο χρειάζεται.Οχι να μυρίζουμε τα νύχια μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,292 μηνύματα.
Τότε να βάλουν στο βιβλίο ότι πρέπει οι μαθητές να γνωρίζουν εμβαδόν τριγωνομετρια και πτι άλλο χρειάζεται.Οχι να μυρίζουμε τα νύχια μας.

Κανεις δεν ειπε ποτε οτι ηταν εκτος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosM

Νεοφερμένος

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Τότε να βάλουν στο βιβλίο ότι πρέπει οι μαθητές να γνωρίζουν εμβαδόν τριγωνομετρια και πτι άλλο χρειάζεται.Οχι να μυρίζουμε τα νύχια μας.

Υπάρχουν,λέγεται πρωτη δημοτικού βιβλία έως γ Λυκείου ακόμα και τα γενικής και της β Λυκείου τα διανισματα(Και να πέσουν του χρόνου χαχα)Αλλιώς θα είχες ένα βιβλίο 1000+σελιδων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Τότε να βάλουν στο βιβλίο ότι πρέπει οι μαθητές να γνωρίζουν εμβαδόν τριγωνομετρια και πτι άλλο χρειάζεται.Οχι να μυρίζουμε τα νύχια μας.

Φώτη μην ανησυχείς. Αν εσύ έγραψες 10, οι υπόλοιποι θα έχουν γράψει γύρω στο 6.5...οπότε όλα καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Εντάξει παιδιά πάει πέρασε. Σκεφτείτε το επόμενο. Όσοι δε γράψατε απλά δεν είστε τόσο καλοί όσο άλλοι, big deal. Δεν σημαίνει ότι δε θα γίνετε καλοί φοιτητές ή καλοί επαγγελματίες ή επιτυχημένοι άνθρωποι. Και εγώ όταν έδινα έκανα κουταμάρες και στα μαθηματικά αλλά ειδικά στη φυσική. Κοιτάξτε το επόμενο γιατί αν αποφασίσουν και στη φυσική να βάλουν αντιπαπαγαλιστικά θέματα θα κλάψουν μάνες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack25

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jack25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
η υλη ειναι αυτη που εχει το βιβλιο , μη τρελενεστε , οι τυποι χρησιμοποιουνται σε ασκησεις του σχολικου της Γ Λυκειου , μαλιστα υπαρχει ασκηση με συρμα που χρησιμοποιει το τυπο του εμβαδου κυκλικου τομεα , αν στη θεση του κυκλου ειχε κυκλικο τομεα , τοτε θα διαμαρτυρονταν και αρκετοι απο οσους χαρηκαν με το ΘΕΜΑ Γ και το εγραψαν , αλλα ετσι ειναι αυτα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
12-15 τα 2 πρώτα οκ στο γ μεθοδολογίκα σωστό και δ κάποια σημεία σωστό .... Για μάθηματικα μάθημα μπαλαντέρ το 12-15 είναι καλά υποθέτω..... Φώτη μη σε παίρνει από κάτω να αριστευσεις στα αλλά και όλα Γκουντ . Κακα τα ψέματα αν καί με ευνόησε το γ επειδή στηρίζονταν σε γνώσεις α β Λυκείου θεωρώ ότι δε κάλυπταν τα θέματα μεγάλο εύρος ύλης ούτε 1-1 ούτε υπαρξιακά ούτε ολοκληρώματα ένα δ4 μόνο. Δε περιμένω με τίποτα άνοδο στα πεδία πού δίνουν μαθηματικά εκτός καί αν τό άλλο μάθημα βαρύτητας είναι πολύ εύκολο..... Η στασιμότητα η πτώση....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,849 μηνύματα.
Ο Φώτης έχει δίκαιο. Ο τύπος για το εμβαδόν και περιμετρος τετραγώνου και κύκλου πρέπει να δίνονται στα δεδομένα.

Οποίος δεν τους ήξερε έχανε όλη την άσκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,292 μηνύματα.
Ο Φώτης έχει δίκαιο. Ο τύπος για το εμβαδόν και περιμετρος τετραγώνου και κύκλου πρέπει να δίνονται στα δεδομένα.

Οποίος δεν τους ήξερε έχανε όλη την άσκηση.

Σου επενθυμιζω οτι εδιναν μαθηματικα,δεν ηταν εξεταστικη σε σχολη να χρειαζεσαι δεδομενα,κομπιουτερακια κτλπ.
Δηλαδη εαν εδιναν και τους τυπους τι ειχαν να κανουν;Την αναπτυξη μιας ταυτοτητας,προσθεσεις και παραγοντοποιησεις; Η Β-Γ γυμνασιου θα ειχε πιο δυσκολα θεματα ενδοσχολικων απο το Γ1.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top