10 Μύθοι για τις Πανελλήνιες

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
οσον αφορα τα παραπανω που ακουστηκαν συμφωνω οτι καλο θα ηταν να μην κατηγορουμε για ολα την ελλαδα...αλλα και τον εαυτο μας...καλο ειναι να ριξουμε και στον εαυτο μας λιγες ευθυνες...δεν θα μας βλαψει!
Ο εαυτός μου είναι σχεδόν 17 χρονών :/: Το "μαζί τα φάγαμε" δεν πάει σε εμένα. Σε τι να φταίξει ο εαυτός μου? Εγώ απλά απελπίζομαι που βλέπω αυτήν την κατάσταση...
Δεν κατηγορώ την Ελλάδα αλλά όσο να ναι (η πλειοψηφία πάντα) η επιλογές των πολιτών για την κοινωνία μας ήταν λάθος. Σε ότι έγινε τα τα τελευταία χρόνια εγώ θα πληρώσω, που ακριβώς φταίω όμως?
Αυτά από εμένα, βγαίνουμε λιγάκι offtopic αφού δεν μιλάμε για μύθους πλέον :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Γιάννη,μαζί τα φάγαμε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Ο εαυτός μου είναι σχεδόν 17 χρονών :/: Το "μαζί τα φάγαμε" δεν πάει σε εμένα. Σε τι να φταίξει ο εαυτός μου? Εγώ απλά απελπίζομαι που βλέπω αυτήν την κατάσταση...
Δεν κατηγορώ την Ελλάδα αλλά όσο να ναι (η πλειοψηφία πάντα) η επιλογές των πολιτών για την κοινωνία μας ήταν λάθος. Σε ότι έγινε τα τα τελευταία χρόνια εγώ θα πληρώσω, που ακριβώς φταίω όμως?
Αυτά από εμένα, βγαίνουμε λιγάκι offtopic αφού δεν μιλάμε για μύθους πλέον :P

γιαννη μην αρπαζεσαι δεν το πηγαινα εκει...και δεν αναφερομουν προσωπικα σε σενα....γενικα λεω οτι πχ αμα καποιος κατηγορει την ελλαδα...για τους εκπαιδευτικους ας πουμε ...που λενε οτι το ιδιωτικο εκπαιδευτικο συστημα εινια πολυ καλυτερο και το δημοσιο ****αλλα καταλλα ο ιδιος ειναι εκπαιδευτικος και βαραει μυγες... ε αυτος δεν εχει δικαιωμα να μιλαει!
λεω δηλ αμα μπορουμε να κανουμε κατι...και δεν το κανουμε...δεν μας παιρνει να κατηγορουμε αυτον που δεν το κανει...γενικα τα λέω και ειναι και εκτος θεματος οποτε το κοβω...πριν αρχησουν οι διαγραφες!ξερω οτι δεν ειπες τπτ τετοιο ...δεν αναφερομουν σε σενα....καπου το πηρε το ματι μου εδω καιτο σχολιασα προσθετικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
1. Δεν σε καταλαβαίνω. Γιατί οι μετεγγραφές δίνουν την δυνατότητα σε κάποιον να σπουδάσει? Ας σπουδάσει εκεί που πέρασε με βάση τα μόρια του!

Έχοντας ως δεδομένο αυτό που λες ανωτέρω, θέλω να μου λύσεις τα κάτωθι πρακτικά:

1. Η Μαρία είναι εκ γενετής τυφλή. Λόγω της πάθησης της πάει αναγκαστικά Θεωρητική και στοχεύει για Νομική καθώς το πρόγραμμα σπουδών της, της επιτρέπει να βγάλει τη σχολή χωρίς να την παρεμποδίζει η τυφλότητα και να έχει ελπίδες επαγγελματικής αποκατάστασης. Είναι μόνιμη κάτοικος Αθήνας. Δίνει εξετάσεις και βγάζει 18.2. Βάσει βαθμού μπορεί να σπουδάσει μόνο Κομοτηνή. Κανένας εκ των γονέων της, δε μπορεί να παραιτηθεί ή να πάρει μετάθεση για Κομοτηνή ώστε να έχει ένα βοηθό μαζί της. Τι κάνει;

2. Ο Κώστας είναι από φτωχή οικογένεια της Πάτρας. Με τους πενιχρούς πόρους της οικογενειάς του προσπαθεί να μάθει γράμματα. Επιθυμεί να σπουδάσει Φυσική. Τελικά χάνει τη σχολή της πόλης του και περνάει στην Κρήτη. Η οικογένεια κάνει το σκατό της παξιμάδι και τον στέλνει Κρήτη. Όντας φοιτητής, προκειμένου να τα βγάλει πέρα κάνει και εποχιακές δουλειές παράλληλα με αιματηρές οικονομίες. Αποτέλεσμα, να χάνει συνέχεια εργαστήρια λόγω απουσιών, γίνεται και μια κατάληψη διάρκειας ενός εξαμήνου και τελικά χάνει κάποια έτη σπουδών. Η οικογένεια αδυνατεί να τον συντηρήσει πέραν των 5 ετών οπότε γυρίζει αναγκαστικά Πάτρα. Βέβαια σε κάθε εξεταστική κατεβαίνει να δώσει, αλλά έχοντας πλέον χάσει επαφή με τη σχολή κόβεται σωρηδόν. Τι κάνει;

3. Ο Γιάννης ήταν πάντα μέτριος μαθητής, όμως είχε έφεση στον αθλητισμό. Εκμεταλλεύομενος την κλίση του γράφεται σε άθλημα όπου διαπρέπει και κερδίζει μετάλλια. Καθημερινά έχει εξαντλητικό πρόγραμμα προπονήσεων συν τα φροντιστήρια και όσος χρόνος του μένει, προσπαθεί να διαβάσει γιατί δεν του αρέσει να δίνει δικαιώματα. Αποτέλεσμα οι μέτριοι βαθμοί του να πέσουν κι άλλο. Τελικά πιάνει τμήμα στο ΤΕΙ Ηπείρου στην Ηγουμενίτσα. Αντίθετα ο δίδυμος αδερφός του Γιώργος ήταν αστέρι στα μαθήματα. Μάλιστα κέρδισε μετάλλιο στην Ολυμπιάδα Μαθηματικών και τελικά περνάει ΗΜΜΥ Αθηνών. Καθώς η οικογένεια μένει Σπάρτη και έχουν την πρωτότοκη κόρη που ήδη σπουδάζει Ιατρική στο πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, τελικά η οικογένεια επιλέγει να στείλει μόνο τον Γιώργο για σπουδές, παρά το γεγονός ότι είναι μεσοαστική οικογένεια και οικονομικά τα βγάζουν πέρα, έστω και οριακά. Ούτως ή άλλως αυτά τα λεφτά θα πιάσουν τόπο. Αντίθετα ο Γιάννης καλύτερα να βρεί ένα καλό συμβόλαιο σε ομάδα, ώστε να ελαφρύνει οικονομικά την οικογένεια και να μπορέσουν τα αδέλφια του να συνεχίσουν τις σπουδές τους και σε κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικού. Ορθά αποφάσισε η οικογένεια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,825 μηνύματα.
Παίδες, δεν φταίει μεμονωμένα ο κάθε εκπαιδευτικός αλλά το συνδικαλιστικό όργανό του σε συνεργασία με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Ο κάθε εκπαιδευτικός δέχεται κάποιες εντολές από τα συνδικαλιστικά όργανα τύπου ΟΛΜΕ και το Υπουργείο μέσω αναλυτικών προγραμμάτων, επιμορφωτικών σεμιναρίων...κτλ για το πως να διδάξει και τι να διδάξει. Η "αντιπαιδαγωγική" συμπεριφορά του είναι «κατασκευασμένη» μέσω εντολών που δέχεται. Εμείς οι ίδιοι ως κοινωνία αφήσαμε τον συνδικαλισμό να διαλύσει κάθε χώρο ελεύθερης σκέψης...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
γιολαντα53448 δεν αρπάχτηκα, ούτε ήθελα να φανεί έτσι. Απλώς εξέφρασα την γνώμη μου λίγο άτσαλα :P. Σε αυτό με τους εκπαιδευτικούς διαφωνώ. Ποτέ δεν είπα ότι κάποιος βαράει μύγες. Τώρα σίγουρα υπάρχει ένα ποσοστό που το κάνει αλλά ευτυχώς δεν έχω γνωρίσει πολλού τέτοιους. Αυτά :)
Edit: Σωστός ο nPb
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Παίδες, δεν φταίει μεμονωμένα ο κάθε εκπαιδευτικός αλλά το συνδικαλιστικό όργανό του σε συνεργασία με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Ο κάθε εκπαιδευτικός δέχεται κάποιες εντολές από τα συνδικαλιστικά όργανα τύπου ΟΛΜΕ και το Υπουργείο μέσω αναλυτικών προγραμμάτων, επιμορφωτικών σεμιναρίων...κτλ για το πως να διδάξει και τι να διδάξει. Η "αντιπαιδαγωγική" συμπεριφορά του είναι «κατασκευασμένη» μέσω εντολών που δέχεται. Εμείς οι ίδιοι ως κοινωνία αφήσαμε τον συνδικαλισμό να διαλύσει κάθε χώρο ελεύθερης σκέψης...;)

βρε συ αυτο που κολαει με τις πανελληνιες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
@ venividivici43946
1) Ειδική περίπτωση. Είναι ελάχιστες τέτοιες περιπτώσεις μετεγγραφών.
2) Γιατί παραλείπεις αυτό που έγραψα εγώ και ο Dias? Μιλήσαμε για ειδικό επίδομα σε τέτοιες περιπτώσεις. Κάτι το οποίο δεν υπάρχει αλλά θα ήταν πιο δίκαιο.
3) Ανάλογα. Αλλά και πάλι σε παραπέμπω στο 2ο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
γιολαντα53448 δεν αρπάχτηκα, ούτε ήθελα να φανεί έτσι. Απλώς εξέφρασα την γνώμη μου λίγο άτσαλα :P. Σε αυτό με τους εκπαιδευτικούς διαφωνώ. Ποτέ δεν είπα ότι κάποιος βαράει μύγες. Τώρα σίγουρα υπάρχει ένα ποσοστό που το κάνει αλλά ευτυχώς δεν έχω γνωρίσει π
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,825 μηνύματα.
λες για το νεο συστημα που ετοιμαζεται να γινει για τα παιδια που πανε τωρα πρωτη λυκειου;(οι αλλοι νομιζω δεν θα το προλαβουν)
εγω αυτο που ξερω ειναι οτι θα πρεπει λεει να μπαινουν πρωτα σε σχολες....και μετα σε τμηματα....περιεργα πολυ περιεργα μας τα λενε....:hmm::hmm:υπαρχουν τμηματα που ειναι πολυ περιζητητα...που θα τους χωρεσουν ολους...;;;;και ποιους θα διωξουν αμα δεν χωρανε ολοι;;; δηλαδη αμα δηλωσει μια σχολη 10000 ατομα και αυτη χωραει 3000 ατομα θα εξεταστουν ολοι;εμενα αυτο το συστημα ...δεν μου γεμιζει το ματι....οι σχολες που δεν εχουν πολυ ζητηση θα κλεισουν;;; και θα γεμισουν οι υψηλοβαθμες και ο,τι περισσεψει θα παι στις αλλες;;;:/::/::(:(
και πολλα τμηματα θα υποβαθμιστουν σε σχεση με καποια αλλα που θα κανουν το αντιθετο....ειμαι επιφυλακτικη.:hmm::hmm:

Γιολάντα, απάντησα σε ένα post που έγραψες για τον εκπαιδευτικό, νομίζω. :P Για να απαντήσω σε αυτό που λές για το νέο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, απλά οι μαθητές θα εισάγονται σε σχολή. Στο πρώτο έτος όλοι θα διδάσκονται μαθήματα ομογένειας από κάθε επιστημονικό κλάδο που θεραπεύει επιστημονικά η σχολή. Για παράδειγμα στην Σχολή Θετικών Επιστημών, οι μαθητές ως πρωτοετείς φοιτητές, θα διδάσκονται μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία και πληροφορική σε εισαγωγικό Πανεπιστημιακό επίπεδο. Από εκεί και πέρα θα πρέπει είτε να περάσουν όλα τα μαθήματα είτε να μαζέψουν ένα ποσοστό μονάδων ECTS (βλ. Πανεπιστήμια Ε.Ε. πλην Ελλάδας). Διαφορετικά θα τρώνε πόδι. Όποιος φοιτητής κατορθώνει σύμφωνα με τις διατάξεις, να περάσει επιτυχώς στο 2ο έτος εκεί θα διαλέγει μια επιστήμη της Σχολής (π.χ. μαθηματικά) και θα "φτιάχνει" το δικό του πρόγραμμα σπουδών με δικά του μαθήματα επιλογής (αυτά που του αρέσουν) παρακολουθώντας παράλληλα έναν κορμό βασικών μαθημάτων της επιστήμης του. Επίσης θα του παρέχεται η δυνατότητα να επιλέξει και μαθήματα από όλη την Σχολή όπως φυσική, χημεία, πληροφορική και βιολογία. Μέχρι στιγμής με το ισχύον σύστημα δεν υπάρχει ακαδημαϊκή ελευθερία στην επιλογή μαθημάτων από όλα τα συγγενή Τμήματα της ίδια Σχολής. Αυτό το μοντέλο δουλεύει στο εξωτερικό. Υπογραμμίζεται ότι στην εισαγωγή των μαθητών στην Σχολή θα συνεκτιμάται και το απολυτήριο λυκείου εκτός από τις βαθμολογικές επιδόσεις. Και ναι, κάποιοι φοιτητές δεν θα μπορούν να περάσουν στο 2ο έτος σπουδών. Δεν κάνουν όλοι για Πανεπιστήμιο. Κάποιοι φοιτητές θα τρώνε "πόρτα" και έτσι θα σπουδάζουν όσοι έχουν όρεξη και είναι συνειδητοποιημένοι. Με αυτόν τον τρόπο θα εξαφανιστεί και η αιώνια φοίτηση. Αλλά δείτε κάτι! Το σύστημα εισαγωγής θα δίνει δυνατότητα ο κάθε μαθητής να υλοποιήσει την ματαιοδοξία του, δηλαδή να γίνει φοιτητής Πανεπιστημίου. Όμως δεν θα φταίει το Πανεπιστήμιο, αν ο φοιτητής δεν μπορέσει να ανταπεξέλθει στους κανονισμούς του 1ου έτους. Πρέπει κάποια στιγμή σε αυτήν την χώρα να μάθουμε να δουλεύουμε με κανονισμούς και να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες των επιλογών μας. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
@ venividivici43946
1) Ειδική περίπτωση. Είναι ελάχιστες τέτοιες περιπτώσεις μετεγγραφών.
2) Γιατί παραλείπεις αυτό που έγραψα εγώ και ο Dias? Μιλήσαμε για ειδικό επίδομα σε τέτοιες περιπτώσεις. Κάτι το οποίο δεν υπάρχει αλλά θα ήταν πιο δίκαιο.
3) Ανάλογα. Αλλά και πάλι σε παραπέμπω στο 2ο.

Πλέον αρχίσαμε να πλετειάζουμε επικίνδυνα και μου δίνεις την εντύπωση πως δε θες να καταλάβεις κάποια πράγματα. Για τελευταία φορά. Σου είπα έστω και ένας πραγματικός δικαιούχος να οφεληθεί, θα είναι κέρδος.

1. Επειδή δεν τα βλέπουμε δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Επιπροσθέτως είναι αρκετές αυτές οι περιπτώσεις. Πετάξτε επιτέλους τις παρωπίδες.
2- 3. Το κράτος πόσα νομίζεις θα δώσει στους δικαιούχους; Άντε και δίνει 200- 300 το μήνα σε κρίση ξαφνικής γεναιοδωρίας. Άντε και τους βάζει όλους στις εστίες (που δεν υπάρχουν/ φτάνουν για όλους). Νομίζεις ότι και πάλι θα επαρκέσουν αυτά τα μέτρα; Κάτσε και υπολόγισε τα έξοδα ενός μπατίρη φοιτητή με όλα μέσα. Θα εκπλαγείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Εσύ δεν λες να καταλάβεις κάποια πράγματα.

1. Δεν είπα να μην πάρει μετεγγραφή! Τέτοιες ειδικές περιπτώσεις μπορούν να πάρουν.
2-3. Το πρόβλημα δεν είναι δικό μου αλλά της κυβέρνησης. Σου απαντώ πως αν ήθελε θα μπορούσε να το κάνει. Γιατί ο άλλος να πηγαίνει σε σχολή που δεν αντιστοιχεί στα μόριά του? Αν κάποιος θέλει τόσο πολύ να πάει σε πανεπιστήμιο για να σπουδάσει και όχι για να διασκεδάσει τότε μπορεί να κάνει και οικονομία! Μια χαρά θα τα βγάλει με ένα επίδομα έστω και 300 ευρώ και εστία με φαγητό κοντά στο πανεπιστήμιο. Άντε τώρα να δούμε τι θα μου πεις πάλι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Γιολάντα, απάντησα σε ένα post που έγραψες για τον εκπαιδευτικό, νομίζω. :P Για να απαντήσω σε αυτό που λές για το νέο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, απλά οι μαθητές θα εισάγονται σε σχολή. Στο πρώτο έτος όλοι θα διδάσκονται μαθήματα ομογένειας από κάθε επιστημονικό κλάδο που θεραπεύει επιστημονικά η σχολή. Για παράδειγμα στην Σχολή Θετικών Επιστημών, οι μαθητές ως πρωτοετείς φοιτητές, θα διδάσκονται μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία και πληροφορική σε εισαγωγικό Πανεπιστημιακό επίπεδο. Από εκεί και πέρα θα πρέπει είτε να περάσουν όλα τα μαθήματα είτε να μαζέψουν ένα ποσοστό μονάδων ECTS (βλ. Πανεπιστήμια Ε.Ε. πλην Ελλάδας). Διαφορετικά θα τρώνε πόδι. Όποιος φοιτητής κατορθώνει σύμφωνα με τις διατάξεις, να περάσει επιτυχώς στο 2ο έτος εκεί θα διαλέγει μια επιστήμη της Σχολής (π.χ. μαθηματικά) και θα "φτιάχνει" το δικό του πρόγραμμα σπουδών με δικά του μαθήματα επιλογής (αυτά που του αρέσουν) παρακολουθώντας παράλληλα έναν κορμό βασικών μαθημάτων της επιστήμης του. Επίσης θα του παρέχεται η δυνατότητα να επιλέξει και μαθήματα από όλη την Σχολή όπως φυσική, χημεία, πληροφορική και βιολογία. Μέχρι στιγμής με το ισχύον σύστημα δεν υπάρχει ακαδημαϊκή ελευθερία στην επιλογή μαθημάτων από όλα τα συγγενή Τμήματα της ίδια Σχολής. Αυτό το μοντέλο δουλεύει στο εξωτερικό. Υπογραμμίζεται ότι στην εισαγωγή των μαθητών στην Σχολή θα συνεκτιμάται και το απολυτήριο λυκείου εκτός από τις βαθμολογικές επιδόσεις. Και ναι, κάποιοι φοιτητές δεν θα μπορούν να περάσουν στο 2ο έτος σπουδών. Δεν κάνουν όλοι για Πανεπιστήμιο. Κάποιοι φοιτητές θα τρώνε "πόρτα" και έτσι θα σπουδάζουν όσοι έχουν όρεξη και είναι συνειδητοποιημένοι. Με αυτόν τον τρόπο θα εξαφανιστεί και η αιώνια φοίτηση. Αλλά δείτε κάτι! Το σύστημα εισαγωγής θα δίνει δυνατότητα ο κάθε μαθητής να υλοποιήσει την ματαιοδοξία του, δηλαδή να γίνει φοιτητής Πανεπιστημίου. Όμως δεν θα φταίει το Πανεπιστήμιο, αν ο φοιτητής δεν μπορέσει να ανταπεξέλθει στους κανονισμούς του 1ου έτους. Πρέπει κάποια στιγμή σε αυτήν την χώρα να μάθουμε να δουλεύουμε με κανονισμούς και να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες των επιλογών μας. :)

ρε συ νικο μας εβγαλες τα ματια με τα γραμματακια σου! λοιπον οκ αυτα τα ηξερα...εγω αλλου εχω ενσταση....τι γινεται για σχολες που τα τμηματα τους δεν σχετιζονται ως προς το αντικειμενο...;;;; το περισσευμα θα παει στην πιο χαμηλοβαθμες! τεσπα...αυτο με τους εκπαιδευτικους νομιζω χαθηκαμε.....ναι δεν φταει ενας μονο εκπαιδευτικος για ολοκληρο συστημα μεμονωμενα...δεν φερνει ενα λουλουδι την ανοιξη! παρα ταυτα...οχι και να μου δικαιολογειτε μερικα τεμπελχανεια εκπαιδευτικους...αν ο αλλος δεν κανει καλα την δουλεια του ως εκπαιδευτικος και βαραει μυγες και δεν κανει μαθημα .....δεν του φταιει το συστημα....φταιει και αυτος ....οχι μονο αυτος...αλλα και αυτος!

Εσύ δεν λες να καταλάβεις κάποια πράγματα.

1. Δεν είπα να μην πάρει μετεγγραφή! Τέτοιες ειδικές περιπτώσεις μπορούν να πάρουν.
2-3. Το πρόβλημα δεν είναι δικό μου αλλά της κυβέρνησης. Σου απαντώ πως αν ήθελε θα μπορούσε να το κάνει. Γιατί ο άλλος να πηγαίνει σε σχολή που δεν αντιστοιχεί στα μόριά του? Αν κάποιος θέλει τόσο πολύ να πάει σε πανεπιστήμιο για να σπουδάσει και όχι για να διασκεδάσει τότε μπορεί να κάνει και οικονομία! Μια χαρά θα τα βγάλει με ένα επίδομα έστω και 300 ευρώ και εστία με φαγητό κοντά στο πανεπιστήμιο. Άντε τώρα να δούμε τι θα μου πεις πάλι...

καπου εδω να συμπληρωσω και εγω οτι λεφτα το κρατος μπορει να βρει....εδω βρηκε για αλλα κιαλλα....λιγα ειναι αυτα που ακουμε;! ειναι θεμα νοοτροπιας οχι πρακτικο προβλημα!
λοιπον εγω επιμενω στην αρχικη μου αποψη! αμα καποιος εχει 13000 μορια και δεν τον φτανουν για αθηνα....να ξαναδωσει....ή να παει σαμο...και να τον ενισχυσει οικονομικα το κρατος....ειναι απλο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,825 μηνύματα.
δεν θα υπάρχει περίσσευμα φοιτητών...
οι φοιτητές θα "φιλτράρονται" στο 1ο έτος, στο 2ο έτος...μέχρι να τελειώσουν
δηλ., θα μπαίνει πληθυσμός και θα αποφοιτούν όσοι αξίζουν να είναι πτυχιούχοι Πανεπιστημίου εφόσον δοκιμάστηκαν μέσω γραπτών εξετάσεων (εξεταστικών, εργασιών,...κτλ) κατά την διάρκεια των σπουδών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
1. Δεν είπα να μην πάρει μετεγγραφή! Τέτοιες ειδικές περιπτώσεις μπορούν να πάρουν.

Τα ξέρω καλύτερα από σένα. Απλά εσύ δεν ήσουν που προηγουμένως έλεγες να καταργηθούν οι μετεγγραφές και να περνάει ο καθείς μόνο με τα μόρια του;

2-3. Το πρόβλημα δεν είναι δικό μου αλλά της κυβέρνησης. Σου απαντώ πως αν ήθελε θα μπορούσε να το κάνει.

Σώπα κάνει τέτοια πράγματα η κακιά κυβέρνηση; Πέφτω από τα σύννεφα. Υπ' όψιν κάτι λέγαμε προηγουμένως για ελληνικές νοοτροπίες.

Γιατί ο άλλος να πηγαίνει σε σχολή που δεν αντιστοιχεί στα μόριά του? Αν κάποιος θέλει τόσο πολύ να πάει σε πανεπιστήμιο για να σπουδάσει και όχι για να διασκεδάσει τότε μπορεί να κάνει και οικονομία! Μια χαρά θα τα βγάλει με ένα επίδομα έστω και 300 ευρώ και εστία με φαγητό κοντά στο πανεπιστήμιο.

Δικαιολογείσαι λόγω ευήθειας._
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
δεν θα υπάρχει περίσσευμα φοιτητών...
οι φοιτητές θα "φιλτράρονται" στο 1ο έτος, στο 2ο έτος...μέχρι να τελειώσουν
δηλ., θα μπαίνει πληθυσμός και θα αποφοιτούν όσοι αξίζουν να είναι πτυχιούχοι Πανεπιστημίου εφόσον δοκιμάστηκαν μέσω γραπτών εξετάσεων (εξεταστικών, εργασιών,...κτλ) κατά την διάρκεια των σπουδών

κατσε για να βεβαιωθω οτι καταλαβα....εστω η ιατρικη σχολη που περιλαμβανει την νοσηλευτικη ,την οδοντιατρικη κτλ(στην τυχη τα λεω ...αυτα μου ηρθαν στο μυαλο...ας υποθεσουμε οτι ισχυουν)...ας πουμε...οτι καποιος ηθελε ιατρικη αλλα απετυχε...στο πρωτο ετος....τι κανει;;;; παει παλι απο την αρχη ή βολευεται σε ενα απο τα αλλα τμηματα της σχολης;;;;που ειναι πιο χαμηλοβαθμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,825 μηνύματα.
Δεν θα υπάρχουν χαμηλόβαθμα ή υψηλόβαθμα τμήματα αλλά ποσοστά επιτυχούς επιλογής κάποιας επιστήμης (προγράμματος σπουδών από το 2ο έτος και μετά). Θα παίζουν ρόλο και τα ECTS και το απολυτήριο. Τα ποσοστά επιτυχίας θα καθιερώνονται από κανονισμούς του κάθε Τμήματος της Σχολής και θα είναι διαφορετικά ανάλογα με την επιστημονική βαρύτητα της επιστήμης μέσα στην Σχολή, επίπεδο δυσκολίας και δυσκολίας των φοιτητών να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις, κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
1) Ειδική περίπτωση. Είναι ελάχιστες τέτοιες περιπτώσεις μετεγγραφών.
1. Επειδή δεν τα βλέπουμε δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Επιπροσθέτως είναι αρκετές αυτές οι περιπτώσεις. Πετάξτε επιτέλους τις παρωπίδες.
1. Δεν είπα να μην πάρει μετεγγραφή! Τέτοιες ειδικές περιπτώσεις μπορούν να πάρουν.
Απλά εσύ δεν ήσουν που προηγουμένως έλεγες να καταργηθούν οι μετεγγραφές και να περνάει ο καθείς μόνο με τα μόρια του;
Είπα ότι είναι ειδική περίπτωση.
Σώπα κάνει τέτοια πράγματα η κακιά κυβέρνηση; Πέφτω από τα σύννεφα. Υπ' όψιν κάτι λέγαμε προηγουμένως για ελληνικές νοοτροπίες.
Τώρα υποστηρίζεις την άποψή μου περι νοοτροπίας ή απλά απαντάς ανούσια με σαρκασμό?
Δικαιολογείσαι λόγω ευήθειας._
:) Μέχρι στιγμής μόνο αερολογίες λες. Συνέχισε έτσι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
εσυ αληθεια δεν μας ειπες τπτ για την αλλη πλευρα...! το νομισμα εχει και αλλη μια οψη...
<<ωραια>>σχολιαζεις τα υπερ των μεταγγραφων....αλλα δεν μας ειπες τπτ για το περιβοητο παραδειγμα που παρουσιαζω και κανενας απο οσους ηθελαν να κανουν αντιλογο δεν σχολιασε...αξιολογα...
εσυ παιρνεις 18000 μορια....και περνας αθηνα...
ο συμφοιτητης σου....απο διπλα με 13000 μορια επειδη εχει εναν αδερφο παραπανω....
πως νιωθεις;;;;
και να μην ξεχναμε οτι δεν εινια απλως θεμα πολης....οταν πας σε αλλη πολη πας και σε αλλο πανεπιστημιο....με αλλο προφιλ!

Δεν θα υπάρχουν χαμηλόβαθμα ή υψηλόβαθμα τμήματα αλλά ποσοστά επιτυχούς επιλογής κάποιας επιστήμης (προγράμματος σπουδών από το 2ο έτος και μετά). Θα παίζουν ρόλο και τα ECTS και το απολυτήριο. Τα ποσοστά επιτυχίας θα καθιερώνονται από κανονισμούς του κάθε Τμήματος της Σχολής και θα είναι διαφορετικά ανάλογα με την επιστημονική βαρύτητα της επιστήμης μέσα στην Σχολή, επίπεδο δυσκολίας και δυσκολίας των φοιτητών να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις, κτλ.

οπα περιμενε...αυτο δεν το καταλαβα...τι εννοεις δεν θα υπαρχουν χαμηλοβαθμα τμηματα;;;
κατσε να δωσω ενα πχ.
ειναι μια σχολη με 2 τμηματα: Α τμημα τωρα εχει 19000 μορια

Β τμημα 11000
μεταξυ μας οι περισσοτεροι που θα μπουν στην σχολη θα μπουν για το πρωτο τμημα,ετσι δεν ειναι;;; αμα λοιπον αποτυχουν να μπουν στο πρωτο...αυτοματως πανε στο δευτερο με τα 11000 ;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top