Χημικό Πάτρας; Έρχομαι!

chem22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο chem22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Καλά έ? Μιλάμε είσαι απίστευτος.
Προσπαθείς να βγείς και από πάνω τώρα!
Χάνεις τη σοβαρότητά σου, γιατί εκτίθεσαι μπροστά σε σκεπτόμενα άτομα εδώ μέσα και όμως δεν αισχύνεσαι καθόλου!
Σε ποιά ερώτήματα(και πόσα είναι αυτά που έθεσες και δεν πήρες απάντηση?)Το μήνυμα #32 δεν σε κάλυψε?Τι άλλο θέλεις.
Έλεγες ότι τα επιχειρήματά μου ειναι γραφικά και δεν ξέρω τι άλλες προσβολές μού έκανες, όταν σου έλεγα ότι το ηλεκτρόνιο το βασικότερο σωματίδιο γιά τον Χημικό, είναι ανακάλυψη των Φυσικών ενώ τώρα εσύ που ρωτάς γιά τη:Pγλυκόλυση:jumpy: θεωρείς ότι σοβαρεύεις τη συζήτηση έτσι?
Έχω ένα τσουβάλι επιχειρήματα να σού παραθέσω αντίθετα εσύ σε κανένα σημείο δεν μπόρεσες να μας πείς τί σχέση έχει η Φυσική με τη Χημεία και ποιά επιστήμη υπήρξε αρωγός της άλλης.Εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι έχεις άγνοια στο συγκεκριμένο σημείο.
"Κλέψατε" τις ιδέες της Κβαντομηχανικής και φτειάξατε την Κβαντική Χημεία.Επίσης "κλέψατε" τις ιδέες της πυρηνικής Φυσικής και φτειάξατε την Πυρηνική Χημεία.Όλοι αυτοί οι κλάδοι είναι γέννημα θρέμμα της Χημείας αποκλειστικά ε?Αυτό θες να μας πείσεις? Να πώ κι άλλα? Θερμοχημεία, Ηλεκτροχημεία(δυναμικό οξειδοαναγωγής) κ.λ.π
Ντροπή!

Υ.Γ
Εγώ δεν θεωρώ τον εαυτό μου "αληθινό" επιστήμονα.Εξ άλλου είπα την άποψή μου λίγα μηνύματα πιό πίσω ποιούς θεωρώ αληθινούς επιστήμονες.Γιά κάποιους λόγους που δεν είναι του παρόντος δεν μπόρεσα να ασχοληθώ με την έρευνα που ήταν το μεγάλο μου όνειρο.
Το αν εσύ θεωρείς τον εαυτό σου επιστήμονα χωρίς να γνωρίζεις τη διαχρονική εξέλιξη της επιστήμης σου είναι απαράδεκτο.
Ντρέπομαι γιατί κάποιο παιδί ξεκίνησε το νήμα γιατί χαίρεται που θα φοιτήσει με όνειρα κι ελπίδες στο Χημικό της Πάτρας κι εμείς κοκκορομαχούμε γιά πράγματα που δεν το ενδιαφέρουν.Και αντί να τού δώσεις πληροφορίες και να το κατατοπίσεις βάλθηκες να με προκαλείς συνεχώς.Εγώ τελείωσα οριστικά στο θέμα εδώ, όσο κι αν με προκαλείς δεν θα σου απαντήσω πλέον.Μού αρκεί που αποκαλύφτηκες.

Με ποιο τρόπο μπορεί να χάσει τη σοβαρότητα κάποιος ;
Βέβαια από τα λεγόμενα του. Εγώ ΔΕΝ είπα :
«"Κλέψατε" τις ιδέες της Κβαντομηχανικής και φτειάξατε την Κβαντική Χημεία.Επίσης "κλέψατε" τις ιδέες της πυρηνικής Φυσικής και φτειάξατε την Πυρηνική Χημεία.Όλοι αυτοί οι κλάδοι είναι γέννημα θρέμμα της Χημείας αποκλειστικά ε?Αυτό θες να μας πείσεις? Να πώ κι άλλα? Θερμοχημεία, Ηλεκτροχημεία(δυναμικό οξειδοαναγωγής) κ.λ.π Ντροπή!»
«όταν σου έλεγα ότι το ηλεκτρόνιο το βασικότερο σωματίδιο γιά τον Χημικό, είναι ανακάλυψη των Φυσικών»
Εγώ δεν διάβασα το σχολικό βιβλίο της φυσικής για να έρθω στο τραπέζι του διαλόγου και να λέω πόσο μεγάλη είναι η χημεία.
Εγώ δεν έχω επιχειρήματα του τύπου η γλυκόζη έχει άνθρακα, ο άνθρακας έχει ηλεκτρόνια και δημιουργεί δεσμούς με αυτά και εφόσον το ηλεκτρόνιο το ανακάλυψε φυσικός όλα είναι φυσική και όλα τα ερμηνεύει η φυσική.
Όταν κάποιος κάνει διάλογο πρέπει να ξέρει, να έχει ψάξει για αυτά τα οποία παραθέτει.
Αλλιώς κινδυνεύει να πάρει τον εύκολο δρόμο του λαϊκισμού (απλοποιήσεις, γενικεύσεις κτλ).
Οι επιστήμες όπως ήδη έχω γράψει συνεργάζονται αυτό δε σημαίνει ότι η μια έχει «γεννήσει» την άλλη (να σου το κάνω πιο απλό: ότι η φυσική ή χημεία χρησιμοποιεί το διαφορικό λογισμό δε σημαίνει ότι είναι μαθηματικά ή όταν η χημεία χρησιμοποιεί βάσεις δεδομένων για να ταυτοποιήσει ουσίες δε σημαίνει ότι είναι παρακλάδι της πληροφορικής κτλ).
Πρέπει επίσης να επισημάνω ότι δεν έχω την αίσθηση κάθε φορά που κάνω συζήτηση ότι κοκορομαχώ. Βέβαια ορισμένες φορές η λεκτική επικοινωνία είναι δύσκολη γιατί χρειάζεται κουλτούρα και ανοιχτό μυαλό. Στη χώρα μας αυτές οι προϋποθέσεις όλο και λιγότεροι άνθρωποι τις κατέχουν.
Τώρα εμείς που είμαστε καθηγητές εκτός από την κβαντική θεωρία πρέπει να δώσουμε στους μαθητές μας ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης και αντιμετωπίσεις των πραγμάτων
από αυτό που κυκλοφορεί στην ελληνική κοινωνία.
Η αρχή πρέπει να γίνει από εμάς τους ίδιους πρέπει να πάμε μπροστά να αφήσουμε τις αγκυλώσεις πρέπει να υπάρχει ομαδικό πνεύμα , συνεργασία , καινοτομία ,νέες ιδέες.

Φιλικά Chem22
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Τελικά ο άνθρωπός μας θα πάει στο Χημικό? ή στο Τμήμα Εφαρμοσμένης Φυσικής? :)

Ξαναγράφω ότι συμφωνώ ότι πίσω από τη Χημεία είναι η κβαντομηχανική, η οποία δυστυχώς (είναι θέμα μαθηματικών και σημερινών υπολογιστών) δεν μπορεί να ασχοληθεί με μεγάλα μόρια (πάνω από 5 άτομα) χωρίς να κάνει μεγάλες προσεγγίσεις!
Όσο μεγαλώνουν τα μόρια... πάμε προς μεριά βιολογίας... τα πράγματα με την κβαντομηχανική είναι ακόμα πιο δύσκολα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Τελικά ο άνθρωπός μας θα πάει στο Χημικό? ή στο Τμήμα Εφαρμοσμένης Φυσικής? :)
:)

μακαρι να παει στο Χημικο αν του αρεσει..

η Χημεια ειναι μια συναρπαστικη ιστορια

οπου και να παει ενα να ξερει: τη μεγαλη δουλεια θα πρεπει να την κανει ΜΟΝΟΣ του (αν βρει 2-3 καλους καθηγητες και 2-3 ανθρωπους να μιλαει [για το θεμα] ακομα καλυτερα)

η Επιστημη ειναι μία ,αλλα εξαιτιας του μεγαλου ογκου ο καθενας επιλεγει συνηθως ν' ασχοληθει (περισσοτερο) με μια γωνιά

ακομα κι αν υπαρχουν καποιες γνωσεις της "Χημειας" που δε μπορουν να αναχθουν σε "Φυσικη", το ιδιο κανει. Επιστημη ειναι ολα αυτα.

(o Georgi, ενας φυσικος που εκτιμω και εχει ασχοληθει σοβαρα με τη Χημεια λεει οτι η Χημεια δε μπορει να αναχθει πληρως στη Φυσικη, και οτι εχει και δικες της αρχες. [οχι θεμελειακες βεβαια]. Ομως και πολλοι "κλαδοι της Φυσικης" [ακομη και η "σχολικη" μηχανικη!] εχουν καποιες "γνωσεις" που δεν προκυπτουν απο τη "θεμελιωδη" Φυσικη)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chem22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο chem22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 193 μηνύματα.
δεν ηθελα να το κανω αυτο αλλα με αναγκαζουν οι τελευταιες απαντησεις του φιλου μας [chem]:

σχετικα με τη γλυκολυση, με τα μοριακα τροχιακα ,με την ταυτοποιηση ουσιων και ο,τι αλλο θες μπορεις να διαβασεις απο ενα καταπληκτικο βιβλιο (με εμφαση στους μηχανισμους, απλογραμμενο και πολυ εγκριτο)

"Organic Chemistry" των Clayden κλπ

(απο κει διαβαζω κι εγω και βλεπω παντου "φυσικη", νιωθω οικεια δηλαδη /οι συγγραφεις δεν το κρυβουν οτι τα βασικα εργαλεια προερχονται απ τη φυσικη και ειναι περηφανοι απ' οτι φαινεται που ειναι επιστημονες - εχει κεφαλαιο και για τη γλυκολυση!)

ισως βεβαια και να μη γνωριζεις οτι ολα αυτα (μαγνητικοι συντονισμοι, φασματα υπερυθρου, συζευγμενες ταλαντωσεις, χαμιλτονιανες, ιδιοκαταστασεις, ενεργειακες σταθμες,επαγωγικα φαινομενα, εντροπιες κλπ) ειναι Φυσικη....

συχνα απο τις πολλες προσεγγισεις χανεται η επαφη με τα θεμελια

μπορεις να ριξεις και μια ματια στις θρυλικες διαλεξεις του Feynman που εχει ειδικη ενοτητα για τη σχεση Χημειας και Φυσικης


(αυτο δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν και καποια "εμπειρικα" στοιχεια στη "Χημεια", τα οποια δεν προκυπτουν απο πουθενα. λογω της πολυπλοκοτητας και της "σχετικης αγνοιας" συμβαινει κι αυτο. [αν βλεπεις οτι μια εμπειρικη, "μπακαλικη" γνωση ΔΟΥΛΕΥΕΙ τοτε τη χρησιμοποιεις κι ας μη μπορεις να την καταλαβεις. δεν ειναι ντροπη )

Καλό είναι να διαβάζει κάποιος Χημεία. Το βιβλίο της Οργανικής Χημείας του J.Clayden είναι καταπληκτικό όμως όταν διαβάζουμε ένα επιστημονικό βιβλίο πρέπει να το κατανοούμε. Φαντάζομαι ότι η δυσκολία στην κατανόηση αυτού του εγχειριδίου από έναν άνθρωπο ο οποίος δεν έχει διδαχθεί ποτέ Οργανική Χημεία στη ζωή του θα είναι μεγάλη !!!! Είναι εύκολο όμως να απομονώσει ορισμένους όρους που του φαίνονται οικείοι (φαντάζομαι ότι δεν έχει δουλέψει σε NMR, HPLC, GC-MS κτλ) και να γενικεύσει ότι όλα στηρίζονται στη φυσική (διάβασε και το προηγούμενο μήνυμά μου).
Το επίπεδο της «μπακαλικής» και τα υπόλοιπα χαρακτηρίζουν αυτούς που τα αναφέρουν.
Αυτά τα φαινόμενα συναντάμε στη σημερινή κοινωνία με τον πληθωρισμό των ανθρώπων που παίρνουν ένα χαρτί και βγαίνουν στην «αγορά» να μιλήσουν για επιστήμη και να διδάξουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Φαντάζομαι ότι η δυσκολία στην κατανόηση αυτού του εγχειριδίου από έναν άνθρωπο ο οποίος δεν έχει διδαχθεί ποτέ Οργανική Χημεία στη ζωή του θα είναι μεγάλη !!!!
πραγματι, οπως δυσκολα (πολυ δυσκολα! τα διαβαζω και τα ξαναδιαβαζω) μου φαινονται και τα βιβλια Φυσικης, την οποια επισης δεν εχω διδαχτει ποτε στη ζωη μου
(παρολα αυτα ειχα το μεγαλυτερο βαθμο πτυχιου στο πανεπιστημιο) (ντρεπομαι γι' αυτο, αλλα προσπαθω να πω κατι γι' αυτους που τα εχουν "διδαχθει")


αυτααα :bye:


[δεν εχω δουλεψει, αλλα εχω κανει αρκετα πειραματα και μετρησεις τα χρονια που ημουν στην Ιατρικη. και για να τα καταλαβω κατεφευγα στη Φυσικη πολυ συχνα!
ειχα παρακολουθησει και καποιο εισαγωγικο "σεμιναριο κβαντικης χημειας" απο καθηγητη του Χημικου [νομιζω Μαυριδης λεγεται - μπορει να μη θυμαμαι] και ηταν ολα τοσο μα τοσο γνωριμα!! - βεβαια ηρθα σε πρωτη επαφη με νεα "φυσικα συστηματα" [ατομα!], με τις δυσκολιες που αντιμετωπιζει κανεις, με καποιες προσεγγισεις [approximations] που δεν ειχα ξαναδει]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chem22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο chem22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 193 μηνύματα.
:D

μη μου τους ξαναπειραξεις τους χημικους!

φτιαχνουν τους καλυτερους κουραμπιεδες!

Γι' αυτό τι έχεις να πεις ?????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Γι' αυτό τι έχεις να πεις ?????
πειραγματακι βρε :jumpy:

ετσι κι αλλιως ψεμα ειναι [το παιρνω πισω]. τους καλυτερους τους φτιαχνει η μητερα μου



αντε :bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chem22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο chem22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 193 μηνύματα.
πειραγματακι βρε :jumpy:

ετσι κι αλλιως ψεμα ειναι [το παιρνω πισω]. τους καλυτερους τους φτιαχνει η μητερα μου



αντε :bye:
Μαζί με τους κουραμπιέδες που φτιάχνει η μητέρα σου πες της και για τους μαγνητικούς συντονισμούς, για τα φασματα IR , για τις συζευγμένες ταλαντωσεις, χαμιλτονιανες, ιδιοκαταστασεις, ενεργειακες σταθμες,επαγωγικα φαινομενα, εντροπιες και θα δεις ότι όλα θα πάνε καλύτερα !!!!!
Θα σε "καταλάβει" και θα φτιάχνει καλύτερα κουλουράκια....
Δεν αφήνεις την επιστήμη στην ησηχία της και να διαβάσεις κανα βιβλίο της Βέφας με τα σμυρνεϊκα κουλουράκια που δε θα σε προβληματίσουν και πολύ. Επίσης εκεί θα βρείς τη μεγάλη σχέση της κβαντικής με το cooking!!!:iagree:
(Πλάκα κάνω συνέχισε να διαβάζεις Χημεία καλό είναι.....)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kvgreco

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 256 μηνύματα.
Τελικά το διά ταύτα ποιό είναι? Κανείς δεν ασχολήθηκε με το παιδί που άνοιξε το θέμα.Μόνο διαφωνίες καθηγητών βλέπουμε εδώ που μας αφήνουν παντελώς αδιάφορους(εμένα τουλάχιστον)
Δεν πρέπει να πουλάτε πνεύμα κύριοι καθηγητές σε ένα μαθητικό φόρουμ!
Άμα δεν τα βρίσκετε εσείς μεταξύ σας εμείς τι να κάνουμε?Και οι ορολογίες που χρησιμοποιείτε είναι άγνωστες σε εμάς.Απαιτούμε μετάνοια!:mad:
Μετατρέψατε ένα μαθητικό φόρουμ σε κοκορομαχίες!
Μήπως κάποιοι καθηγητές έχουν ανασφάλειες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Τελικά το διά ταύτα ποιό είναι? Κανείς δεν ασχολήθηκε με το παιδί που άνοιξε το θέμα.Μόνο διαφωνίες καθηγητών βλέπουμε εδώ που μας αφήνουν παντελώς αδιάφορους(εμένα τουλάχιστον)
Δεν πρέπει να πουλάτε πνεύμα κύριοι καθηγητές σε ένα μαθητικό φόρουμ!
Άμα δεν τα βρίσκετε εσείς μεταξύ σας εμείς τι να κάνουμε?Και οι ορολογίες που χρησιμοποιείτε είναι άγνωστες σε εμάς.Απαιτούμε μετάνοια!:mad:
Μετατρέψατε ένα μαθητικό φόρουμ σε κοκορομαχίες!
Μήπως κάποιοι καθηγητές έχουν ανασφάλειες?
σ αυτο το θεμα (εκτος απο ανασφαλειες) θα βρεις πολλες "ενδιαφερουσες" αποψεις.

αρκετες απ' αυτες απαντουν σε ερωτησεις και προβληματισμους του μαθητη και αλλων μαθητων.

οι διαφωνιες ειναι πολυ καλο που υπαρχουν!

τα θεματα αυτα συζητιουνται απο πολλους (κι εγω στο σχολειο μιλουσα με τους συμμαθητες μου γι' αυτα)

δεν εχουμε ολοι κοινα ενδιαφεροντα ομως.

:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koyote

Νεοφερμένος

Ο Γιωργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Τρίκαλα (Τρίκαλα). Έχει γράψει 75 μηνύματα.
[FONT=&quot]Θα πρέπει να γνωρίζουν αυτοί που χρησιμοποιούν τις θεωρίες του Feynman και Χημεία για να μπορέσουν να καταλάβουν τι εννοεί ο επιστήμονας όταν λέει τα παραπάνω. Γιατί το Η όταν ενώνεται με το Ο δεν δίνει μόνο νερό μπορεί να δώσει Η2Ο2 ακόμα Η3Ο+ κά.
Όταν όμως κάποιος μπαίνει σε σχολή των θετικών επιστημών με πληροφορική και ΑΟΔΕ δεν έχει καμία σχέση με τις επιστήμες της φύσης.[/FONT]
Έτσι θεωρώ τέτοιες αντιδράσεις φυσιολογικές.
Βέβαια απαντήσεις για τις ερωτήσεις στα προηγούμενα post δεν έχω πάρει (μάλλον και δε θα πάρω ποτέ !)
Φιλικά
-----------------------------------------

Αν υπονοεις το αντιθετο,εχω πολυ μεγαλυτερη σχεση με τις επιστημες της φυσης απ'οτι μπορεις να φανταστεις,γι'αυτο ασ'το καλυτερα..
Αν και εγω δεν προεβην σε αξιολογικο χαρακτηρισμο των ατομων εδω,το εκαναν οι πρεσβυτεροι,συγχαρητηρια...
Και δεν νομιζω πως μπορει καποιος να θεωρει βασικο επιχειρημα το οτι δεν εξηγουμε τη γλυκολυση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chem22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο chem22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Τελικά το διά ταύτα ποιό είναι? Κανείς δεν ασχολήθηκε με το παιδί που άνοιξε το θέμα.Μόνο διαφωνίες καθηγητών βλέπουμε εδώ που μας αφήνουν παντελώς αδιάφορους(εμένα τουλάχιστον)
Δεν πρέπει να πουλάτε πνεύμα κύριοι καθηγητές σε ένα μαθητικό φόρουμ!
Άμα δεν τα βρίσκετε εσείς μεταξύ σας εμείς τι να κάνουμε?Και οι ορολογίες που χρησιμοποιείτε είναι άγνωστες σε εμάς.Απαιτούμε μετάνοια!:mad:
Μετατρέψατε ένα μαθητικό φόρουμ σε κοκορομαχίες!
Μήπως κάποιοι καθηγητές έχουν ανασφάλειες?

Φίλτατε
Αυτές οι διαφωνίες δεν είναι κατ' ανάγκη εκτός της μαθητικής κοινότητας τις συναντάμε πολλές φορές μέσα στο σχολείο, στο πανεπιστήμιο στην κοινωνία.
Το να μάθεις να εκφράζεις την άποψή σου να επιχειρηματολογείς και να διαφωνείς είναι ένα μέρος της εκπαίδευσης. Εκπαίδευση δεν είναι μόνο η θεωρία και η μεθοδολογία να λύνεις μια άσκηση κτλ. εκπαίδευση είναι να μπορείς να πας τη σκέψη σου λίγο παρακάτω να γνωρίσεις και άλλους τρόπους σκέψης και κοινωνικής συμπεριφοράς.
Δε ξέρω τι πετύχαμε από αυτά με τον παραπάνω διάλογο αλλά όλοι πήραμε κάτι παραπάνω από αυτό που γνωρίζαμε.
Οι διαφωνίες δεν είναι κατ' ανάγκη και κοκορομαχίες αλλά μεσά σε πολλά πράγματα που ειπώθηκαν μπορεί να βρεις και στοιχεία σημαντικά που δεν τα βρίσκεις κάθε μέρα.
-----------------------------------------
Αν υπονοεις το αντιθετο,εχω πολυ μεγαλυτερη σχεση με τις επιστημες της φυσης απ'οτι μπορεις να φανταστεις,γι'αυτο ασ'το καλυτερα..
Αν και εγω δεν προεβην σε αξιολογικο χαρακτηρισμο των ατομων εδω,το εκαναν οι πρεσβυτεροι,συγχαρητηρια...
Και δεν νομιζω πως μπορει καποιος να θεωρει βασικο επιχειρημα το οτι δεν εξηγουμε τη γλυκολυση...

Δε ζήτησα να εξγήσει κάποιος πχ. τη γλυκόλυση. Το ερώτημα ήταν πως η φυσική εξηγεί τη γλυκόλυση αλλά και πολλά άλλα πράγματα που εξηγεί η χημεία και οι λοιπες επιστήμες .......
Ο αξιολογικός χαρακτηρισμός δεν είναι προσωπικός αλλά αναφέρεται σε καταστάσεις και νοοτροπίες(διάβασε καλά τα post).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ledzeppelinick

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,194 μηνύματα.
Μπορει να φανει λιγο ακυρο το μηνυμα μου τωρα αλλα δεν πειραζει!!:) Κατα την ταπεινη άποψη μου ως ενα ατομο που λατρευει τις θετικές επιστήμες (και κυριως τη χημεια:D) κ ετοιμάζεται να μπει στην τριτοβάθμια εκπαιδευση θα ηθελα να συμφωνησω με την αποψη οτι η φυσικη ειναι τεραστια ως επιστημη κ οπου κ αν ψαξεις μπορεις να την βρεις (ακομα και στα τροφιμα οπως προειπε ο σεβαστος chem22)!! ακομα κ ενας κοκκος χλωριουχου νατριου εχει χρωμα πο ερμηνευεται απο την φυσικη δυναμεις που ερμηνευονται απο την φυσικη και ουτω καθεξης.. αλλα (να περασω τωρα στην εφαρμοσμενη χημεια=(εφαρμοσμενη φυσικη)^2 :P) ενας γιατρος που πρεπει να χορηγησει ενα φαρμακο με εναν συγκεκριμενο χημικο τύπο σε έναν ασθενη δεν θα κατσει να ψαξει τις δυναμεις που ασκουνται μεταξυ των μοριων του φαρμακου (ηλεκτρομαγνητικες πχ) αλλα την αντιδραση που θα εχει ο ασθενης σε αυτο... μπορει αν το ψαξεις να εξηγειται πως αντιδρουν ετσι οι ουσιες και ανταλασσουν τοσα μορια που ασκουνται τοσες δυναμεις που αν μεταπηδησει το ηλεκτρονιο σε αλλη ενεργειακη σταθμη θα εκπεμψει τοση ακτινοβολια και μπλα μπλα μπλα... μεχρι να τα βρει αυτα ο ασθενης θα βλεπει τα ραδικια αναποδα :P!! άρα στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι απαραιτητη η γνωση χημειας κ οχι φυσικης.. ακομα κ στην κατασκευη φαρμακων!! επισης ακομα και τα δοχεια οπου υπαρχουν χημικες ενωσεις κατασκευαστηκαν απο συγκεκριμενο υλικο του οποιου τα ορια θραυσης να ελεγχτηκαν απο φυσικους... εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι ολες οι επιστημες ειναι απαραιτητες τη σημερον ημερα και συνεργαζονται για την επιλυση πολλων προβληματων καθημερινης ζωης.. Ακομα και στη γλυκολυση οπως προειπατε υπαρχουν ηλεκτρονια που για καποιο λογο συνδεθηκαν μεταξυ τους ξοδευοντας συγκεκριμενα ποσα ενεργειας για να επιτελεσουν τη συγκεκριμενη λειτουργεια.. Μην κοροιδευομαστε κ μην ειμαστε μονοδιαστατοι, ολες οι πτυχες της επιστημης ειναι απαραιτητες!! Προσωπικη μου προταση στον φιλο Harry???? πήγαινε χημικο φιλε μου και μην ακους κανεναν.. αν ειναι αυτο που σ αρεσει ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ χωρις αμφιβολια γιατι θα το κυνηγησεις...!! (κ εγω εκει ηθελα απο 3η γυμνασιου αλλα τελικα παω χημικων μηχανικων) :bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZIGFRID

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Στέφανος (Αττική). Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Γεια σας ! Επειδή μόλις τώρα έγινα μέλος γίνεται κάποιος να μου μιλήσει βρε παιδιά! ωραίο το χημικό παρεπιπτόντως. έχει περάσει ένας φίλος μου στην πάτρα και είναι ικανοποιημένος...!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Γεια σας ! Επειδή μόλις τώρα έγινα μέλος γίνεται κάποιος να μου μιλήσει βρε παιδιά! ωραίο το χημικό παρεπιπτόντως. έχει περάσει ένας φίλος μου στην πάτρα και είναι ικανοποιημένος...!!!!!!!!


Καλωσόρισες!
(αμα θες να σου μιλήσουμε γιατί δεν γράφεις ένα νέο θέμα;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZIGFRID

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Στέφανος (Αττική). Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Tι νέο θέμα ακριβώς ; Πρότεινε κάτι!
-----------------------------------------
Ωραία λοιπόν Harris μιας και υποθέτω ότι προετοιμάζεσαι, πώς πήγαν τα φροντιστήριά σου ; Σταμάτησες τώρα ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Εγώ μόλις τώρα δημοσίευσα ένα θέμα για το μήκος κύματος.

Και ναι προετοιμάζομαι, όμως προς το παρόν παιδεύομαι μόνος μου.
Είχα ανοίξει ένα θέμα "φροντιστήριο ή όχι"...............
-----------------------------------------
Εγώ μόλις τώρα δημοσίευσα ένα θέμα για το μήκος κύματος.

Και ναι προετοιμάζομαι, όμως προς το παρόν παιδεύομαι μόνος μου.
Είχα ανοίξει ένα θέμα "φροντιστήριο ή όχι"...............
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZIGFRID

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Στέφανος (Αττική). Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Σ αρέσει η φυσική ; Κ εμένα είναι το αγαπημένο μου μάθημα, ωστόσο σκέφτομαι σοβαρά το αν θα πάω φυσικό. Έχω βγάλει 18.888 μόρια και κάποιο πολυτεχνείο θα με ενδιέφερε. Σκέφτομαι Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ. Τι λες; Όσο για το μήκος κύματος κτλ θα ενδιαφερόμουν να αναλύσω κάποιες απόψεις μου, αλλά με βρήκες απροετοίμαστο ! Είμαι στη φάση της χαλάρωσης απ' τα μαθήματα !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Βασικά μου αρέσει περισσότερο η χημεία, οπότε νομίζω πως είναι καλή ιδέα να περάσεις χημικών μηχανικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ledzeppelinick

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,194 μηνύματα.
Φιλε ZIGFRID προτεινω ανεπιφυλακτα χημικων μηχανικων ΕΜΠ.. κ εγω χημ μηχ θα παω αλλα ΑΠΘ αλλα ηθελα και ΕΜΠ μιας και την πιανω με 19130 μορια! και το επαγγελμα προσφερει ιδιαιτερη ετεραπασχοληση! ειμαι κ εγω σαν το Χαρη στο θεμα ''λατρης της χημειας'' κ εκει ηθελα να παω απο γυμνασιο κ ψαχτηκα λιγο φετος και μου εκατσε κουτι μια πολυτεχνικη σχολη με χημεια!! πηαγαινε χημ μηχ φιλε κ μπορει να συνεργαστουμε καποια στιγμη :D:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top