Φυσικό vs Μαθηματικό

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
exc είσαι ακόμη στην αρχή των σπουδών σου. Θα δεις πολλά μέχρι να λάβεις στα χέρια σου το άγιο χαρτί. Μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μη λές. Δεν σπουδάζουμε στην Γερμανία. Ελλάδα είμαστε...Αν θέλει ο καθηγητής και "συρτάκι" θα χορέψεις για περάσεις το μάθημα...

Αν και είμαι κατηγορηματικά αντίθετος στο σκονάκι ή στην ιδέα της αντιγραφής. Ποτέ δεν μπόρεσα να κάνω ας μου έχει στοιχίσει σε βαθμούς ή και επιτυχία σε μαθήματα. Δηλ., προτιμώ να κάνω πολλαπλούς κόπους για να περαστεί το μάθημα (αν είναι δύσκολο με περίεργο καθηγητή). Σκονάκι ποτέ. Βέβαια ο σταυρός στο χέρι δεν είδα να με ωφέλησε και ιδιαίτερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Μη σταματήσεις ποτέ να παρακολουθείς τα μαθήματα!
Μη γραφτείς σε καμία παράταξη! Μη δεχθείς βοήθεια από κανέναν, όταν θα πας για την εγγραφή σου!(κοματόσκυλα θα έρθουν να σε βοηθήσουν... Μη σου στείλουν καμιά κοπέλα και μασήσεις... :P)
Μην παίρνεις έτοιμες εργασίες στα εργαστήρια.
Να περνάς μαθήματα με την αξία σου, όχι με σκονάκια ή αντιγραφές σε όσο δύσκολη θέση και αν έρθεις ποτέ.
Μην κάθεσαι μακριά από τον πίνακα του αμφιθεάτρου, γιατί όσο πιο μακριά, τόσο πιο εύκολα θα αποσπάται η προσοχή σου.
Να διαβάζεις τα μαθήματα από τις σημειώσεις σου το πολύ μια εβδομάδα μετά την διάλεξη.
Να προσθέσω και ένα ακόμα?
Να μην πηγαίνεις ποτέ στον καθηγητή για να κλαφτείς και να παρακαλέσεις να σε περάσει σε κάποιο μάθημα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Να προσθέσω και ένα ακόμα?
Να μην πηγαίνεις ποτέ στον καθηγητή για να κλαφτείς και να παρακαλέσεις να σε περάσει σε κάποιο μάθημα.

Το θέμα δεν είναι να πηγαίνεις ή όχι στον καθηγητή. Το θέμα είναι ότι οι καθηγητές δεν δέχονται κλαψονιαουρίσματα στο "ιατρικό" γραφείο τους. Βασικά, πέρα από το να σου δείξουν το γραπτό και να σχολιάσουν επ' αυτού ή να διορθώσουν ξανά τον βαθμό σε περίπτωση λάθους (σπάνια περίπτωση) απλά είναι ανένδοτα αρνητικοί σε οτιδήποτε άλλο...εκτός και αν είσαι γυναίκα για άντρα καθηγητή και αντιστρόφως (έχουν ακουστεί πολλά). Σε γενικές γραμμές, ότι βαθμός μπαίνει απίθανον να αλλάξει.

Btw, έχουν ακουστεί πολλά. Πολλοί βαθμοί αλλάζουν στην γραμματεία, όταν περνιούνται στην καρτέλα του φοιτητή, όταν υπάρχει βύσμα φοιτητή με την γραμματεία ή "κομματική" εντολή-βύσμα. Πολλά γίνονται εφόσον ζούμε στο Ελλαδιστάν. :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Το θέμα δεν είναι να πηγαίνεις ή όχι στον καθηγητή. Το θέμα είναι ότι οι καθηγητές δεν δέχονται κλαψονιαουρίσματα στο "ιατρικό" γραφείο τους........εκτός και αν είσαι γυναίκα για άντρα καθηγητή και αντιστρόφως (έχουν ακουστεί πολλά). Σε γενικές γραμμές, ότι βαθμός μπαίνει απίθανον να αλλάξει. Btw, έχουν ακουστεί πολλά.......
Στο Ελλαδισταν πολλά ακούγονται και πολλά γίνονται και δεν ακούγονται. Δηλαδή δεν υπάρχουν φοιτητές που πάνε και κλαίγονται "σας παρακαλώ περάστε με, η μαμά μου είναι άρρωστη και η γιαγιά μου πέθανε στη γεννα, ειμαι φτωχός και κατατρεγμένος κλπ κλπ"???? Και δεν υπάρχουν και καθηγητές που τους περνάνε τελικά είτε γιατί πείθονται από τα κλαψουρίσματα είτε γιατί πέφτει τηλεφώνημα? Και δεν υπάρχουν φοιτήτριες που την πέφτουν σε καθηγητές για το σκοπό αυτό? Και δεν υπάρχουν καθηγητές που καλούν φοιτήτριες στο γραφείο με σκοπό να ζητήσουν ανταλλάγματα για να τις περάσουν? Και οι παρατάξεις δεν ζητάνε από καθηγητές να περάσουν δικούς τους σαν χρέος που τους βοήθησαν σε κάτι? Φίλε μου, είμαι μικρός αλλά ξέρω από πολύ κοντά τέτοια πράγματα, αλλά δεν θέλω να πω δημόσια το πώς.
Διαβασε και αυτό: https://www.google.gr/imgres?imgurl=https://www.i-live.gr/wp-content/uploads/2010/01/news-teacher-bribery.jpg&imgrefurl=https://www.i-live.gr/news-teacher-bribery/&usg=__Yn_9Z69Eh1Z-Cp8hx1A0lTC7JgI=&h=261&w=390&sz=58&hl=el&start=40&itbs=1&tbnid=S3WDR2gN6YpItM:&tbnh=82&tbnw=123&prev=/images%3Fq%3D%25CF%2586%25CE%25BF%25CE%25B9%25CF%2584%25CE%25B7%25CF%2584%25CF%2581%25CE%25B9%25CE%25B5%25CF%2582%26start%3D20%26hl%3Del%26sa%3DN%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Ναι Dias από όλα γίνονται. Το θέμα είναι τι δεν γίνεται...

...και απορώ μετά όταν βλέπω στο ischool που όλα τα παιδάκια πασχίζουν για την αληθινή γνώση στο Πανεπιστήμιο. Αλήθεια εκείνες οι φοιτήτριες που κάθονται στον καθηγητή είτε σε χαμηλομόριο είτε σε υψηλομόριο Τμήμα, με ντενεκέ λάδι πέρασαν στο Πανεπιστήμιο; Γιατί στα 18 τους ξεψείριζαν σε ποια σχολή ήθελαν να περάσουν και για ένα μήνα μας...έκαναν συκωταριά λέγοντας ότι θέλουν ανθρωποκεντρικές σπουδές, σπουδές με γνώμονα το κοινωνικό σύνολο, σπουδές με βάση την γνώση...κ.α έπεα πτερόεντα; :confused:

Μου κάνει εντύπωση πως φοιτητές οι οποίοι πέρασαν σε Τμήματα με πολλά μόρια, το οποίο δείχνει ότι επέλεξαν αυτό που ήθελαν να σπουδάσουν, καταλήγουν να βαριούνται την επιστήμη που "ήθελαν", κάνουν σκονάκια,...κ.α.; Νομίζω ότι δεν έχει δικαιολογία ένας φοιτητής να είναι "αιώνιος" και να μην διαβάζει εφόσον πέρασε εκεί που ήθελε. Αυτό το φαινόμενο πώς το εξηγείτε; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
...Πάντως αν κάποιος αγαπάει το επάγγελμα του καθηγητή, σαν μαθηματικός είναι πιο εύκολα να διοριστεί από οτι σαν Φυσικός, για τον απλούστατο λόγο ότι στον κλάδο των Φυσικών διαγωνίζονται ταυτόχρονα για τις ίδιες θέσεις και με τα ίδια θέματα Φυσικοί, Χημικοί, Γεωλόγοι, Βιολόγοι!!! ενώ στους μαθηματικούς διαγωνίζονται μονο... οι Μαθηματικοί! (κλειστό επάγγελμα κατά κάποιο τρόπο!) Ο συναγωνισμός στον κλάδο των Φυσικών είναι πολύ μεγαλύτερος από ότι στους Μαθηματικούς. Οι Φυσικοί είναι κάτι σαν τους φιλολόγους όπου διαγωνίζονται για τις ίδιες θέσεις από 500 διαφορετικά τμήματα.
Βρήκα τα στατιστικά του τελευταιου ΑΣΕΠ 2009:
https://www.asep.gr/asep/site/home/L...3aRbN8Kb3yMe38TahiRah4Rb41ynknvrkLOlQzNp65In0


Αλλά καταλήγω σε διαφορετικά συμπεράσματα:
1) Φυσικοι. χημικοί, βιολόγοι, γεωλόγοι διαγωνίζονται χωριστά.
2) Μαθηματικοί και φυσικοί έχουν ίδιο περίπου συναγωνισμό.
3) Οι φιλόλογοι είναι πολύ μακριά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
exc είσαι ακόμη στην αρχή των σπουδών σου. Θα δεις πολλά μέχρι να λάβεις στα χέρια σου το άγιο χαρτί. Μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μη λές. Δεν σπουδάζουμε στην Γερμανία. Ελλάδα είμαστε...Αν θέλει ο καθηγητής και "συρτάκι" θα χορέψεις για περάσεις το μάθημα...

Αν και είμαι κατηγορηματικά αντίθετος στο σκονάκι ή στην ιδέα της αντιγραφής. Ποτέ δεν μπόρεσα να κάνω ας μου έχει στοιχίσει σε βαθμούς ή και επιτυχία σε μαθήματα. Δηλ., προτιμώ να κάνω πολλαπλούς κόπους για να περαστεί το μάθημα (αν είναι δύσκολο με περίεργο καθηγητή). Σκονάκι ποτέ. Βέβαια ο σταυρός στο χέρι δεν είδα να με ωφέλησε και ιδιαίτερα...
1) nPb, είμαι στη μέση για το πτυχίο, δεν είμαι στην αρχή...
2) Δε λέω καθόλου μεγάλες κουβέντες, ότι λέω το εννοώ και το τηρώ. Δεν έχω κάνει ποτέ μέχρι τώρα σκονάκι και ούτε πρόκειται να κάνω.
3) Σχετικά με το "στην Ελλάδα σπουδάζουμε"... Διαφωνώ πλήρως με αυτή τη λογική. Είναι μία ακόμη από τις δικαιολογίες που χρησιμοποιούνται για να μεταφέρουμε τις ευθύνες στους άλλους.
4) Εμένα με ωφελεί να μην κάνω σκονάκια. Καταλαβαίνω καλύτερα τη Φυσική. Όλα τα άλλα είναι περιττά.
5) nPb και Dias, τα όποια μεμονωμένα περιστατικά για διεφθαρμένους καθηγητές σε καμία περίπτωση δεν είναι ικανά να χαρακτηρίσουν το σύνολο. Δε θα έπρεπε να γενικεύουμε κατ' αυτόν τον τρόπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Μακάρι exc να έχεις απόλυτο δίκιο. Ίσως κάνω λάθος με τόσα που έχω δει και ακούσει...:hmm::/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
nPb και Dias, τα όποια μεμονωμένα περιστατικά για διεφθαρμένους καθηγητές σε καμία περίπτωση δεν είναι ικανά να χαρακτηρίσουν το σύνολο. Δε θα έπρεπε να γενικεύουμε κατ' αυτόν τον τρόπο.
Συμφωνώ. Σίγουρα δεν είναι όλοι οι καθηγητές έτσι. Μεμονωμένα περιστατικά είναι ασφαλώς.
Για τους φοιτητές όμως τι έχεις να πεις? Ξέρω από καθηγητή σε πανεπιστήμιο ότι έρχονται πολλοί φοιτητές στο γραφείο του να τον παρακαλέσουν να τους περάσει λέγοντας τα 1002 οικογενειακά δράματα. (Χε! - και όταν είναι φοιτήτριες για λόγους ασφαλείας αφήνει ανοικτή την πόρτα). Επίσης δέχεται πολλά τηλεφωνήματα και πιέσεις να περάσει τον τάδε από συναδέλφους του, παρατάξεις κλπ. Είναι και αυτά μεμονωμένα περιστατικά?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Συμφωνώ. Σίγουρα δεν είναι όλοι οι καθηγητές έτσι. Μεμονωμένα περιστατικά είναι ασφαλώς.
Για τους φοιτητές όμως τι έχεις να πεις? Ξέρω από καθηγητή σε πανεπιστήμιο ότι έρχονται πολλοί φοιτητές στο γραφείο του να τον παρακαλέσουν να τους περάσει λέγοντας τα 1002 οικογενειακά δράματα. (Χε! - και όταν είναι φοιτήτριες για λόγους ασφαλείας αφήνει ανοικτή την πόρτα). Επίσης δέχεται πολλά τηλεφωνήματα και πιέσεις να περάσει τον τάδε από συναδέλφους του, παρατάξεις κλπ. Είναι και αυτά μεμονωμένα περιστατικά?

Δεν πρόλαβε ο Καραμανλής ο PlaystationΜπουχέσας να κάνει επανίδρυση της χώρας με ότι αυτό συνεπάγεται (π.χ. διαφάνεια στα Πανεπιστήμια...κτλ). Στην επόμενη ζωή...ίσως ο Καραμανλής ο Καχιεχτικός...:D :laugh: :laugh:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
Πάντως με βάση την διεθνή αγορά εργασίας, οι φυσικομαθηματικές επιστήμες έχουν εξίσου καλές εργασιακές προοπτικές λόγω του υποβάθρου που προσφέρουν αλλά και του άριστου επιπέδου θετικών επιστημόνων, κάτι που παρέχει άνετες προσβάσεις σε μεταπτυχιακές σπουδές ανά πάσα στιγμή. Πολλοί φυσικοί αλλά και μαθηματικοί με κάποιο μεταπτυχιακό για παράδειγμα στην χρηματοοικονομική μηχανική, μπορούν να εργαστούν σε οικονομοτεχνικές μελέτες...κτλ στο εξωτερικό. Δεν νομίζω ότι η φυσική υστερεί επαγγελματικά από το αδερφάκι της, τα μαθηματικά. Απλά ίσως τα μαθηματικά απλώνονται σε περισσότερες από μια επιστήμη (από μαθηματικά και φυσική μέχρι κοινωνιολογία και βιολογία). Αντιθέτως η φυσική απλώνεται στην φυσική, χημεία, γεωλογία και ίσως βιολογία. Και τα δυο μαζί, μας δίνουν τις επιστήμες του μηχανικού...

Το θέμα είναι τι σου αρέσει περισσότερο να μελετήσεις. Μαθηματικά ή Φυσική. Φορμαλιστικές ιδέες και αξιώματα ή Πειραματικές διαδικασίες και νόμους της φύσης. Τώρα αν περισσότεροι μπαίνουν μαθηματικό για να μάθουν στατιστική ή προγραμματισμό, τι να πω...Φαινόμενο των καιρών. Ας πήγαιναν καλύτερα σε κάποιο Τμήμα Στατιστικής ή Πληροφορικής αντίστοιχα.

Θα συμφωνησω εδω. Βεβαια, οι θετικες αλληλοκαλυπτωνται και η μια εισχωρει στην αλλη. Πιο ευρυ το φασμα των μαθηματικων, ναι...νομιζω οτι πρεπει να σε εστιασεις περισσοτερο στο τι θες να σε απασχολησει, φυσικη ή μαθηματικα. Εγω προτεινω φυσικο, οχι απο αποψη επαγγελματισμου, ουτε του ποσο θα σε "σπρωξει" το χαρτι, και των πορτων που θα σου ανοιξει....καθαρα απο αποψη γνωσης, εννοω οι γνωσεις της φυσικης θα σε ευνοϊσουν στη μετεορολογια περισσοτερο, ενα καλυτερο υποβαθρο. Οι γνωσεις που θα αποκτησεις πιστευω στο φυσικο θα σε βοηθησουν παραπανω. Και θα μπεις στη λογικη της αναλυσης φαινομενων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannisss

Νεοφερμένος

Ο giannisss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Καλησπέρα σας είδα ότι υπάρχει παρόμοιο θέμα αλλά μόνο ο τίτλος είναι ίδιος οπότε αποφάσισα να ανοίξω νέο

Είμαι στην τρίτη Λυκείου και σε λίγες μέρες θα κληθώ να αποφασίσω σχετικά με το Ποια σχολή να ακολουθήσω, ίσως νωρίς να είναι άλλα μου αρέσει να φτιάχνω στο μυαλό μου το πού έχω στόχους βέβαια έχω και τόσους μήνες να αποφασίσω

Από εκεί και πέρα αφότου άλλαξα πολλές σχολές που επιθυμούσα να πάω για χ ψ λόγους, τελικά κατέληξα σε αυτά που με ελκύουν περισσότερο στο μαθηματικό και στο φυσικό. Αλλά θα ήθελα βοήθεια όσο αναφορά την επιλογή... Καταρχας θα ήθελα να πω ότι περιορισμό όσο αφορά την πόλη δεν έχω....

Στο θέμα μας λοιπόν.... Νιώθω ότι και τα δύο μου αρέσουν το ίδιο και έχω όρεξη να ασχολούμαι και τα δύο Απο την μια λοιπόν έχω το μαθηματικό το οποίο μου αρέσει πολύ μου αρέσουν γενικά τα μαθηματικά και ακόμα και τα θεωρητικά μαθηματικά του Πανεπιστημίου θα με ενδιέφεραν!

Από την άλλη το φυσικό έχει μαθήματα τα οποία με εντυπωσιάζουν όπως κβαντομηχανική, κοσμολογία, αστρονομία κτλ που πάντα μου άρεσε να διαβάζω να ψάχνω Απο παντού πληροφορίες κτλ..... Εάν ασχοληθώ με την Φυσική σίγουρα θα ασχοληθώ με τους παραπάνω τομείς της Φυσικής το οποίο σημαίνει ότι θα πρέπει να φύγω στο εξωτερικό....

Αυτό που με φοβίζει στο μαθηματικό είναι ότι ίσως ριμαι καλύτερος Στην Φυσική ( του Λυκείου πάντα) οπότε έχω ένα άγχος μήπως και δεν μο. Ταιριάζει το μαθηματικό

Έχετε να πείτε καμία συμβουλή! ?

Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν με ενδιαφέρει η δυσκολια της σχολής μιας και σιγουρα θα αναφερθεί... Το μόνο σίγουρο είναι ότι ότι και να ςεπιλέξω θα πέσει πολύ διάβασμα!!! ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Aρχικα μη διαλεξεις τιποτα απο τα 2, πηγαινε πληφοροφικη ή στατιστικη :P


Tωρα πιο σοβαρα, καταρχας θα σου ριξω, ενα ακαδημαικο χαστουκι (μην αγχωνεσαι, ολοι οσοι περναμε σε σοβαρες σχολες, εχουμε ενα τετοιο στο πρωτο εξαμηνο)

Δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΚΑΜΙΑ σχεση το μαθημα στα μαθηματικα του λυκειου με το πανεπιστημιο
ΚΑΜΙΑ ΚΑΜΙΑ ΚΑΜΙΑ

Μην πεις μεσα σου "καταλαβαινω θα ειναι πιο δυσκολα" ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ, ΚΑΜΙΑ.
ΔΕΝ μπορω να πω οτι ειναι κατα αναγκη πιο δυσκολα, (στα μαθηματικα που ειχαμε τα καταλαβαινα ολα μια χαρα, σε αντιθεση με το 75% του αμφιθεατρου)
Απλως ειναι εντελως διαφορετικο στυλ.

Τωρα, αν οπως λες, "πεσει πολυ διαβασμα" (στο ευχομαι αλλα αμφιβαλλω, ολοι τα ιδια λεμε και μετα τεμπελιαζουμε)
οπου και να πας, αν σου αρεσει μια χαρα θα εισαι.

Ακαδημαικα, θα σου πω, κανε οτι σου αρεσει. Πιο συγκεκριμενα, θεωρω τα μαθηματικα 100 φορες πιο χρησιμα, αλλα αν μπορουσα να διαλεξω που να σπουδασω, χωρις να εχω βιοποριστικη αναγκη να το κανω, θα διαλεγα το φυσικο, φαινεται more fun.
Επαγγελματικα, ειναι χαλια και τα δύο ετσι οπως ειμαστε. (οπως το 99% των σχολων)

Τωρα βλεπω εχεις βλεψει για εξωτερικο, αν εχεις την οικονομικη ανεση, κανε το.
Πηγαινε σε οποια σχολη θες (το φυσικο ειναι διαννοητικα πιο ενδιαφερον ΚΑΤ ΕΜΕ) και φυγε εξω για μαστερ και phd.
Τωρα αν δεν θες να γινεις ερευνητης (γιατι οσο να ειναι, το ειπα λες και ειναι το πιο ευκολο πραγμα στον κοσμο)
Επαγγελματικα, περα απο γενικολογα "να αναπτυσεις μελετες και να καταρτιζεις σχεδια υψηλου επιπεδου" και αλλες τετοιες σαλτσες μπορεις να κανεις (στο ελλαδισταν, γιατι εξω μπορεις υπο μεγαλες προυποθεσεις να κανεις πολυ παραπανω πραγματα)

-καθηγητηλικι
-δουλειες που θελουν απλα εναν πτυχιουχο με μαθηματικο μυαλο (οποτε και τα 2 στο επιτρεπουν αυτο)
-να εξειδικευτεις σε κατι αλλο, που θα εφαρμοσεις τον αναλυτικο τροπο σκεψης που θα αναπτυξεις απο αυτες τις σχολες.
Οι 2 πιο δημοφιλεις επιλογες ειναι πληροφορικη και οικονομικα (με τοσα μαθηματικα που θα ξερεις θα ειναι παιχνιδακι)
- αλλα πραγματα που εγω δεν τα ειπα και πρεπει να ψαξεις/ρωτησεις μονος σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mythik52

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Αμφίκλεια (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 108 μηνύματα.
To Μαθηματικο και το Φυσικο ειναι και τα δυο πολυ καλα πρωτα πτυχια. Μπορεις να διαλεξεις αναμεσα σε μια μεγαλη ποικιλια μεταπτυχιακων και να ασχοληθεις με κατι πολυ κερδοφορο. Αν εχεις βλεψεις για Επιστημη Υπολογιστων/Πληροφορικη πηγαινε Μαθηματικο και κανε μεταπτυχιακο εκει ενω αν σε ενδιαφερουν οπτικες ινες ή τεχνολογια υλικων τοτε διαλεγεις φυσικο. Το Μαθηματικο του ΕΚΠΑ ειναι το πιο καλο απ'ο,τι λενε, να ξερεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannisss

Νεοφερμένος

Ο giannisss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Λοιπόν καταρχάς φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Τα είπες πολύ ωραία! ;-)

όσο αναφορά το διάβασμα επειδή έχω φίλους που περάσανε μαθηματικό βλέπω ότι όλοι λένε ότι αγαπάνε τα μαθηματικά θέλουν να ασχοληθούν λένε λένε και στο τέλος ακούω για απουσίες Απο τα μαθήματα κτλ... Δεν θέλω να είμαι ετσι και δεν είμαι... Θα διαβάζω... Γιατί Απο ότι βλέπω παιδιά που γράψανε 17-18 στο Πανεπιστήμιο πάνε και δεν καταλαβαίνουν τίποτα και ακόμα και παιδιά που γράψανε 10-11 τα οποία όμως διαβαζουνε Απο την αρχή τα βλέπω να περνάνε με άνεση τα μαθήματα ( βέβαια διαβάζουν! Πολύ .... )

Το ότι δεν έχουν σχέση τα μαθηματικά του Λυκείου με του Πανεπιστημίου Απο Ότι εχω ( χαζέψει απλά) όντως είναι διαφορετικά αλλά έχουν και αυτά την μαγεία τους.... Η φυσική μου μοιάζει και εμένα ποιο διασκεδαστική αλλά συγκεκριμένοι τομείς της. ... Το μαθηματικό μου αρέσουν όλα τα μαθήματα όσο τα έχω δει.... Με μόνη διαφορά απλά ότι στην φυσική Υπάρχουν κομμάτια που με μαγεύουν σε τρελό σημείο....

Το θέμα είναι ότι το να φύγω έξω δεν είναι ωραία το είπαμε έφυγα... Χρειάζεται θυσίες χρήμα και τα λοιπά... Εάν βγάλουμε το.χρήμα δεν είναι και αστείο να φύγεις....

Μεταπτυχιακό σίγουρα θα κυνηγήσω... Και αν και ακραίο σε σημείο που πολλοί γελάνε όταν το λέω είναι ότι εάν τελειώσω μαθηματικό θα με ενδιέφερε με κατατακτήριες να περάσω φυσικό ή το ανάποδο... Έχουν και τα δύο κάτι που δεν πρέπει να χάσεις κατά την γνώμη μου....

Από θέμα εργασίας... καθηγητής σε σχολείο δεν θα με ενδιέφερε να πάω.... Για ιδιαίτερα η σε κάποιο φροντιστήριο άσχετα με την οικονομική άνεση που θα έχω θα με ενδιέφερε..... Πρώτα Απο όλα θέλω να μου αρέσει αυτό που κάνω και ας μην γίνω πλούσιος εξάλλου περισσότερο θα με ενδιέφερε να γίνω ακαδημαϊκός και ας μην έχω χρήματα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
ΦΥΣΙΚΟΟ!!!! :clapup::clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μαθηματικό για real hardore(και μετά καθηγητιλίκι:/:).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Από θέμα εργασίας... καθηγητής σε σχολείο δεν θα με ενδιέφερε να πάω.... Για ιδιαίτερα η σε κάποιο φροντιστήριο άσχετα με την οικονομική άνεση που θα έχω θα με ενδιέφερε..... Πρώτα Απο όλα θέλω να μου αρέσει αυτό που κάνω και ας μην γίνω πλούσιος εξάλλου περισσότερο θα με ενδιέφερε να γίνω ακαδημαϊκός και ας μην έχω χρήματα....

Από εκεί ξεκινάνε όσοι επιλέγουν το Μαθηματικό ή το Φυσικό ή το Χημικό ή ... και εν τέλει καταλήγουν καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή ιδιατερατζήδες σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης (δημότικο, γυμνάσιο, λύκειο, τει ή πανεπιστήμιο για αδύναμους φοιτητές στα μαθηματικά). Ο Fast έχει ένα δίκιο. Οι καθημερινοί άνθρωποι, οι φοιτητές του Μαθηματικού, οι κοινοί ψηφοφόροι της χώρας μας, ο μέσος Έλλην που σπούδασε Μαθηματικά ή Φυσική ή μια συναφή θετική επιστήμη, κατά 99.9% θα ασχοληθούν υπό μια έννοια με την μέση εκπαίδευση. Τόσο γήινα και χωρίς πολλές χρωματιστές κορδέλες. Μπορεί να κάνουν και κάτι άλλο. Αλλά εκπαίδευση θα είναι ο βιοπορισμός. Διαχωρίζουμε εκείνους που κλείνουν την "μαθηματική πορεία" μετά το πτυχίο, δεν θέλουν να ξαναδούν τα μαθηματικά ούτε ζωγραφιστά και προσπαθούν να ενταχθούν σε άλλους επαγγελματικούς χώρους π.χ. του ιδιωτικού τομέα και να ασχοληθούν με άλλες επιστήμες όπως πληροφορική.... Μπορεί να έχει σχέση με μαθηματικά αλλά δεν είναι μαθηματικά. Τα μαθηματικά αρχίζουν και τελειώνουν με τα μαθηματικά. Από εκεί και πέρα οι άλλες επιστήμες χρησιμοποιούν μαθηματικά. Έχει μεγάλη διαφορά αυτό. Ο μαθηματικός οφείλει να γνωρίζει συναρτησιακή ανάλυση. Ο επιστήμονας της πληροφορικής ή κάτι παρόμοιο, δεν οφείλει να γνωρίζει συναρτησιακή ανάλυση. Και οι δυο όμως χρειάζονται και χειρίζονται μαθηματικά με τελείως διαφορετικό πνεύμα, διαφορετική φιλοσοφία,...ότι άλλο θέλετε βάζετε.

Οπότε μην παίρνετε τόσο μεγάλους όρκους για ένα χρονικό διάστημα 5-10 χρόνων. Η ζωή δεν ξέρετε τι σας επιφυλάσσει. Λογική η ηδονή των επιστημών υπό το "πρίσμα" του λυκείου...:hmm: Όλοι στο λύκειο κάναμε όνειρα με τις επιστήμες. Ακούγαμε για αρχή του Heisenberg και μας σηκωνόταν. Μόλις είδαμε τους Ερμητιανούς τελεστές εκεί πάθαμε συστολή του μήκους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ένας μαθηματικός έχει το απαραίτητο υπόβαθρο από μόνος του να ασχοληθεί με προγραμματισμό, οικονομικά και φυσική κ.λπ. και να γίνει καλύτερος από τους native αποφοίτους των σχολών με αυτό το αντικείμενο.

Δεν θα σκέφτεσαι στα 25 σου όπως σκέφτεσαι τώρα. Είναι πολύ καλύτερο να κάνεις κάτι που δεν σου αρέσει και να είσαι οικονομικά ανεξάρτητος από ότι το αντίθετο. Όσο υπάρχουν οι πανελλαδικές οι καθηγητές δευτεροβάθμιας Μαθηματικών, Φυσικής μπορούν να εξασφαλίσουν ένα ικανοποιητικό εισόδημα ακόμα και από ιδιαίτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Aνδρέα και πέρα από τις πανελλήνιες, τα μαθηματικά και η φυσική δεν θα πάψουν να είναι βασικά μαθήματα στο σχολείο. Νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε τι θα σήμαινε η κατάργησή τους από την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top