Φοιτητική ζωή - πως στρώνομαι στο διάβασμα;

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Πρέπει να έχεις τρέλα με το αντικείμενο ή τέλος πάντων τρελή υπομονή για να αντέξεις και να πάρεις το πτυχίο. Προσωπικά δεν θα μπορούσα να κάνω τόσες πολλές θυσίες αλλά και με κόστος την ψυχική μου υγεία μου.
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΑ !!!! συμφωνω απολυτως με ολα
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,743 μηνύματα.
Επειδή αυτά που λες εγώ τα έζησα, εαν είσαι στο φυσικομαθηματικό πεδίο έχω κρατημένα θέματα που μας έβαζαν σε "νορμαλ" μαθήματα να σου δείξω.
Έχω περάσει για λίγο από αντίστοιχη σχολή αλλά έφυγα για τους λόγους που περιγράφω. Πραγματικά οι 8 στους δέκα τα ίδια λένε. Ή όλοι τρελαθήκαμε ή κάτι δεν πάει καλά.

Και το αστείο είναι πως είναι ένα απλό βασικό πτυχίο...δηλαδή να σου βγει η παναγία για να πάρεις ένα βασικο bachelor degrre.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Έχω περάσει για λίγο από αντίστοιχη σχολή αλλά έφυγα για τους λόγους που περιγράφω. Πραγματικά οι 8 στους δέκα τα ίδια λένε. Ή όλοι τρελαθήκαμε ή κάτι δεν πάει καλά.

Και το αστείο είναι πως είναι ένα απλό βασικό πτυχίο...δηλαδή να σου βγει η παναγία για να πάρεις ένα βασικο bachelor degrre.
Αυτό ακριβώς... και πάνε τα κοριτσάκια (και πάλι, κανένα disrespect) των νηπιαγωγών και της δημοτικής εκπαίδευσης παίρνουν πτυχίο στα 4 χρόνια και μετά κατατακτήριες/μεταπτυχιακά/διδακτορικά ό,τι θες κάνουν και βγαίνουν νομικοί/φιλόσοφοι/φιλόλογοι.

Καλύτερα 4 χρόνια ιχθυοκαλλιέργεια παρά 8 χρόνια μαθηματικό αυτό είναι σίγουρο.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,743 μηνύματα.
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΑ !!!! συμφωνω απολυτως με ολα
Ήμουν σε αντίστοιχη σχολή και μας μιλούσε ο πρόεδρος του τμήματος. Μας λέει ''ένα απλό πτυχίο φυσικών επιστημών θα πάρετε'' κάτι τέτοιο είπε. Και πραγματικά, εκείνη την ώρα ήθελα να του πω ''ρε μαλάκα, τότε γιατί μας γαματέ αν είναι ένα απλό πτυχίο;;;''

Μακριά και αγαπημένοι. Σε αυτό το τμήμα που είμαι τώρα είμαι πιο ευχαριστημένος.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,256 μηνύματα.
Όπως και να το λες, ο σωστός καθηγητής σε βάζει σε μια διαδικασία να "παλέψεις" για το μάθημά του.
Εξαρτάται με ποιον τρόπο όμως παλεύεις για το μάθημα. Είναι ευχάριστος ; Εννοώ μοχθείς για να αποκτήσεις γνώσεις ; Ή μοχθείς επειδή δεν έχει καθόλου μεταδοτικότητα,είναι δύστροπος/ιδιότροπος,δεν βοηθάει κτλπ. ο καθηγητής και εσύ σκέφτεσαι ο,τι στο τέλος σε περιμένει μια εξέταση ;
Πάνε μια βόλτα στα πανεπιστήμια εξωτερικού: από καλών τεχνών, μέχρι νομική και πληροφορική. Ο βαθμός εξαμήνου είναι ξέρω'γω: 40% πρόοδος (mid terms τα λένε αυτοί), 40% εργασίες, 20% τελική εξέταση. Για αυτό και σε ένα τέτοιο σύστημα, και φελλός να είσαι παίρνεις ένα C περνάς το μάθημα και συνεχίζεις. Μόνο στην Ελλάδα έχουμε εδώ το φαινόμενο "δίνω ένα μάθημα 3 φορές τον χρόνο και όταν και αν κάτσει η μπίλια το περνάω".
Συμφωνώ απόλυτα με το ο,τι χρειάζονται πρόοδοι και εργασίες.
Προσωπικά στον κορμό είχα χαμηλούς βαθμούς σε ορισμένα μαθήματα επειδή πολλοί δεν σου έβαζαν απολύτως τίποτα. Απλά μίλαγαν όλο το εξάμηνο περί ανέμων και υδάτων, και στο τέλος έβαζαν ο,τι τους κατέβαινε.

Αργότερα που επέλεξα κατεύθυνση, οι καθηγητές ήταν σοβαροί και είχαμε απο όλα, εργασίες,προόδους, απαλλακτικές εργασίες...όλα προαιρετικά έτσι. Τέλος πάντων, η ουσία είναι πως εαν κάποιος δεν ξυνόταν και ασχολιόταν με αυτά, όχι απλά πέρναγε, αλλά πέρναγε και με βαθμό, και ακόμα καλύτερα πέρναγε έχοντας και γνώσεις :laugh: .

Τώρα δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι αυτή που αναφέρεις. Ο κόσμος μαθαίνει ένα σετ θεμάτων, και εύχεται να πέσει το ίδιο στην εξεταστική μπας και περάσει. Καταλαβαίνω πως μερικοί είναι τεμπέληδες και θα το επιχειρούσαν αυτό ούτως η άλλως απο το να κάτσουν να διαβάσουν. Άλλοι καταφεύγουν σε αυτή την τακτική εξαιτίας της αθλιότητας του συστήματος.

Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ στανάχωρη αυτή η προσέγγιση. Στο 6ο εξάμηνο μέσα στην καραντίνα πιέστηκα πολύ ψυχολογικά λόγω αυτής της αθλιότητας διότι έχω μάθει να διαβάζω ποιοτικά και όχι πρόχειρα για να περάσω απλώς. Όπως καταλαβαίνεις μέσα στην καραντίνα όμως, ο σκοπός ήταν να κοπεί κόσμος βάζοντας extreme θέματα και περιορίζοντας τον χρόνο εξέτασης. Οπότε σε ένα μάθημα χρειάστηκε να καταφύγω σε αυτή την τακτική. Το αποτέλεσμα ήταν όλο αυτό να με κάνει κυριολεκτικά να νιώθω αποστροφή, και όχι να θέλω να ασχοληθώ σοβαρά όπως και πολλούς άλλους φοιτητές.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Έχω περάσει για λίγο από αντίστοιχη σχολή αλλά έφυγα για τους λόγους που περιγράφω. Πραγματικά οι 8 στους δέκα τα ίδια λένε. Ή όλοι τρελαθήκαμε ή κάτι δεν πάει καλά.

Και το αστείο είναι πως είναι ένα απλό βασικό πτυχίο...δηλαδή να σου βγει η παναγία για να πάρεις ένα βασικο bachelor degrre.
δοσεις αληθειας
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μακριά και αγαπημένοι. Σε αυτό το τμήμα που είμαι τώρα είμαι πιο ευχαριστημένος
το ιδιο και εγω φιλτατε !!!
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Εξαρτάται με ποιον τρόπο όμως παλεύεις για το μάθημα. Είναι ευχάριστος ; Εννοώ μοχθείς για να αποκτήσεις γνώσεις ; Ή μοχθείς επειδή δεν έχει καθόλου μεταδοτικότητα,είναι δύστροπος/ιδιότροπος,δεν βοηθάει κτλπ. ο καθηγητής και εσύ σκέφτεσαι ο,τι στο τέλος σε περιμένει μια εξέταση ;

Συμφωνώ απόλυτα με το ο,τι χρειάζονται πρόοδοι και εργασίες.
Προσωπικά στον κορμό είχα χαμηλούς βαθμούς σε ορισμένα μαθήματα επειδή πολλοί δεν σου έβαζαν απολύτως τίποτα. Απλά μίλαγαν όλο το εξάμηνο περί ανέμων και υδάτων, και στο τέλος έβαζαν ο,τι τους κατέβαινε.

Αργότερα που επέλεξα κατεύθυνση, οι καθηγητές ήταν σοβαροί και είχαμε απο όλα, εργασίες,προόδους, απαλλακτικές εργασίες...όλα προαιρετικά έτσι. Τέλος πάντων, η ουσία είναι πως εαν κάποιος δεν ξυνόταν και ασχολιόταν με αυτά, όχι απλά πέρναγε, αλλά πέρναγε και με βαθμό, και ακόμα καλύτερα πέρναγε έχοντας και γνώσεις :laugh: .

Τώρα δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι αυτή που αναφέρεις. Ο κόσμος μαθαίνει ένα σετ θεμάτων, και εύχεται να πέσει το ίδιο στην εξεταστική μπας και περάσει. Καταλαβαίνω πως μερικοί είναι τεμπέληδες και θα το επιχειρούσαν αυτό ούτως η άλλως απο το να κάτσουν να διαβάσουν. Άλλοι καταφεύγουν σε αυτή την τακτική εξαιτίας της αθλιότητας του συστήματος.

Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ στανάχωρη αυτή η προσέγγιση. Στο 6ο εξάμηνο μέσα στην καραντίνα πιέστηκα πολύ ψυχολογικά λόγω αυτής της αθλιότητας διότι έχω μάθει να διαβάζω ποιοτικά και όχι πρόχειρα για να περάσω απλώς. Όπως καταλαβαίνεις μέσα στην καραντίνα όμως, ο σκοπός ήταν να κοπεί κόσμος βάζοντας extreme θέματα και περιορίζοντας τον χρόνο εξέτασης. Οπότε σε ένα μάθημα χρειάστηκε να καταφύγω σε αυτή την τακτική. Το αποτέλεσμα ήταν όλο αυτό να με κάνει κυριολεκτικά να νιώθω αποστροφή, και όχι να θέλω να ασχοληθώ σοβαρά όπως και πολλούς άλλους φοιτητές.
Ανάθεμα εαν σε 4.5 χρόνια μαθηματικών έχω δώσει 4 τέτοια μαθήματα πραγματικά... κρίμα και πάλι κρίμα γιατί τα μαθηματικά είναι πραγματικά σπουδαία επιστήμη.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,743 μηνύματα.
Ανάθεμα εαν σε 4.5 χρόνια μαθηματικών έχω δώσει 4 τέτοια μαθήματα πραγματικά... κρίμα και πάλι κρίμα γιατί τα μαθηματικά είναι πραγματικά σπουδαία επιστήμη.
Θα συμφωνήσω και εγώ. Απλώς έχουν κάλο στον εγγέφαλο οι καθηγητές, που τους τον κληρονόμησαν οι δικοί τους καθηγητές και σου βγάζουν την παναγία. Η λογική τους είναι ''οι πιο καλοί θα προοδεύσουν''.

Ένας παπάρας στον πρώην τμήμα που ήμουν είχε πει ''εγώ θέλω μόνο 50 καλούς φοιτητές κάθε χρόνο να έρχονται στο τμήμα''. Ε αντε γ@μήσου.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
για να μενουν μετα 5-10 , επειδη στους υπολοιπους θα εχει γαμηθει η ψυχολογια ωστε να τα βγαλουν περα. καλο
Χαχαχαχα πάντως υπάρχει λόγος που από τους 350 εισαχθέντες σε βάθος 8ετίας οι 20 πάνε σε μεταπτυχιακά και οι 3 γίνονται διδάκτορες...

Τα περισσότερα μεταπτυχιακά μαθηματικών/φυσικών είναι εγκληματικώς υποστελεχωμένα από φοιτητές.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,256 μηνύματα.
Ανάθεμα εαν σε 4.5 χρόνια μαθηματικών έχω δώσει 4 τέτοια μαθήματα πραγματικά... κρίμα και πάλι κρίμα γιατί τα μαθηματικά είναι πραγματικά σπουδαία επιστήμη.
Άσχημο αυτό, πολύ άσχημο. Είναι όντως μια σπουδαία επιστήμη,η οποία στην χώρα μας δυστυχώς "κακοποιείται" κατ'εξακολούθηση. Δεν ξέρω απο που πηγάζει αυτό το κόμπλεξ και η αδιαφορία αρκετών διδασκότνων πάνω στο αντικείμενο, αλλά είναι ντροπή όλο αυτό που συμβαίνει. Τα μαθηματικά αποτελούν μέρος του ανθρώπινου πνευματικού πλούτου, και βρίσκουν πολλές εφαρμογές.

Απο την άλλη βρισκόμαστε γενικά σε κατάσταση πνευματικής παρακμής στα Ελληνικά ΑΕΙ(και γενικότερα στην κοινωνία). Λίγοι φοιτητές όντως δείχνουν γνήσιο ενδιαφέρον για αυτό που σπουδάζουν, και ακόμα λιγότεροι διδάσκοντες προσπαθούν να καθοδηγήσουν αυτούς τους φοιτητές και ενδιαφέρονται για το καλό τους.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,743 μηνύματα.
Επειδή αυτά που λες εγώ τα έζησα, εαν είσαι στο φυσικομαθηματικό πεδίο έχω κρατημένα θέματα που μας έβαζαν σε "νορμαλ" μαθήματα να σου δείξω.
Καλύτερα να μην μου δείξεις, δεν θέλω να έχω εφιάλτες :hehe:
Σε αυτό έχεις δίκιο. Η εμπειρία μου ως τώρα είναι πως εαν ο καθηγητής είναι σοβαρός θα φροντίσει να τα έχει όλα ανεβασμένα και να είναι φουλ ευανάγνωστα, ώστε στην διάλεξη να εστιάζεις στο τι λέει και όχι στο να προλάβεις να γράψεις ο,τι αναφέρει ή γράφει στον πίνακα. Δυστυχώς όμως αυτοί οι καθηγητές είναι εντελώς μειοψηφία.

Αν μη τι άλλο ακόμα και σε εκπαιδευτικό επίπεδο είναι ευρέως αποδεκτό πως η δουλειά στο 80% πρέπει να γίνεται απο τον ίδιο τον φοιτητή με προσωπική ενασχόληση και διάβασμα. Οι διαλέξεις έχουν καθαρά υποστηρικτικό ρόλο. Οπότε δεν βγάζει νόημα να μην υπάρχει υλικό για διάβασμα. Κάποιοι όμως το κάνουν επίτηδες ώστε να έρχονται οι φοιτητές στις διαλέξεις, κάτι που το βρίσκω ανούσιο. Οι φοιτητές θα έρθουν στις διαλέξεις ούτως η άλλως εαν ο διδάσκων λέει παραπάνω πράγματα που βοηθούν τον φοιτητή να επεκτείνει τις γνώσεις του πέρα απο τις τυπικές απαιτήσεις του μαθήματος. Ίσα ίσα δηλαδή, αυτός θα έπρεπε να είναι ο σκοπός των διαλέξεων κυρίως, να βοηθούν όσους ενδιαφέρονται πραγματικά για το αντικείμενο.

Οι υπόλοιποι, εφόσον θα στρώνονταν βέβαια στο διάβασμα, θα έπρεπε μόνο και μόνο έχοντας τις σημειώσεις στα χέρια τους, να μπορούν να περάσουν το μάθημα χωρίς πρόβλημα.
Πολύ σωστά. Και εγώ δεν έχω κανένα θέμα να μελετήσω μόνος μου (έτσι και αλλιώς αυτό είναι το πανεπιστήμιο) αρκεί να είναι ανεβασμένα όλα, όχι να ζητιανεύω για σημειώσεις και να τρέχω τελευταία στιγμή για να τις βρω επειδή ο καθηγητής είναι κομπλεξικός...Σίγουρα σε άλλες χώρες της Ευρώπης είναι πολύ πιο οργανωμένη η κατάσταση και δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Εκεί τους διώχνουν αν κοπούν τρεις φορές σε ένα μάθημα οπότε λογικά θα είναι ανεβασμένα όλα με οργάνωση. Διαφορετικά δεν θα αποφοιτούσε κανένας.
 

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Απο την άλλη βρισκόμαστε γενικά σε κατάσταση πνευματικής παρακμής στα Ελληνικά ΑΕΙ(και γενικότερα στην κοινωνία). Λίγοι φοιτητές όντως δείχνουν γνήσιο ενδιαφέρον για αυτό που σπουδάζουν, και ακόμα λιγότεροι διδάσκοντες προσπαθούν να καθοδηγήσουν αυτούς τους φοιτητές και ενδιαφέρονται για το καλό τους.
Και στο παρελθόν δύσκολη ήταν η αποφοίτηση από τα φυσικομαθηματικά τμήματα αλλά τότε σπούδαζε το 10% κι όχι το 80% των απόφοιτων λυκείου. Δεν ήταν ακόμα "κοινωνικό πρόβλημα" και οι βάσεις εισαγωγής ήταν υψηλές.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Και στο παρελθόν δύσκολη ήταν η αποφοίτηση από τα φυσικομαθηματικά τμήματα αλλά τότε σπούδαζε το 10% κι όχι το 80% των απόφοιτων λυκείου. Δεν ήταν ακόμα "κοινωνικό πρόβλημα" και οι βάσεις εισαγωγής ήταν υψηλές.
Για πόσο παρελθόν εννοείς;
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Το ίδιο ακριβώς στα Γιάννενα.

Ύστερα από ένα σημείο, σε μερικούς δημιουργεί και όλο αυτό ένα κόμπλεξ, να ξέρεις. Δεν γίνεται να πηγαίνει η άλλη σε νηπιαγωγών (καμία υποτίμηση στα παιδιά --μάγκες όσοι πέρνουν γρήγορα και εύκολα πτυχίο) να κάνει εργασίες με πλαστελίνη και να παίρνει 10 και εσύ να παίζεις τις Διαφορικές Εξισώσεις στα δάχτυλα και να παίρνεις 6.

Να ξέρεις, είναι όλο πλασματικό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Χαχα θενξ:thankuu:
Ωχ μαθηματικό Ιωαννίνων βλέπω...πραγματικά συγχαρητήρια που το τελείωσες έχω ακούσει από 2 παιδιά τα χειρότερα για το τμήμα σου.Θυμάμαι μας έλεγαν για ένα καθηγητή που μπορεί να του τα είχες γράψει όλα,να έβγαινες με αυτοπεποίθηση από το αμφιθέατρο και εν τέλει σε είχε κόψει με 2-3 γιατί λέει πίστευε ότι μπορούσες να τα πας καλύτερα από το να πάρεις 6-7 ξέρω γω.Δε θυμάμαι ποιο μάθημα έκανε αλλά συγκράτησα αυτό το πράγμα γιατί μου έκανε φοβερή εντύπωση.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Δεκαετίες 70-80.
Δεν ζούσα καν, δεν ξέρω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ωχ μαθηματικό Ιωαννίνων βλέπω...πραγματικά συγχαρητήρια που το τελείωσες έχω ακούσει από 2 παιδιά τα χειρότερα για το τμήμα σου.Θυμάμαι μας έλεγαν για ένα καθηγητή που μπορεί να του τα είχες γράψει όλα,να έβγαινες με αυτοπεποίθηση από το αμφιθέατρο και εν τέλει σε είχε κόψει με 2-3 γιατί λέει πίστευε ότι μπορούσες να τα πας καλύτερα από το να πάρεις 6-7 ξέρω γω.Δε θυμάμαι ποιο μάθημα έκανε αλλά συγκράτησα αυτό το πράγμα γιατί μου έκανε φοβερή εντύπωση.
Γνωστή μούρη αυτός που λες αλλά εγώ είμαι τυχερός συνταξιοδοτήθηκε μόλις μπήκα εγώ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεκαετίες 70-80.
Ειλικρινά αμφιβάλλω εαν τότε υπήρχε τόσο μεγάλο θέμα όσο σήμερα με τα έτη αποφοίτησης κλπ. αν ξέρεις κάτι άλλο πες το μου να σε ακούσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,256 μηνύματα.
Πολύ σωστά. Και εγώ δεν έχω κανένα θέμα να μελετήσω μόνος μου (έτσι και αλλιώς αυτό είναι το πανεπιστήμιο) αρκεί να είναι ανεβασμένα όλα, όχι να ζητιανεύω για σημειώσεις και να τρέχω τελευταία στιγμή για να τις βρω επειδή ο καθηγητής είναι κομπλεξικός...Σίγουρα σε άλλες χώρες της Ευρώπης είναι πολύ πιο οργανωμένη η κατάσταση και δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Εκεί τους διώχνουν αν κοπούν τρεις φορές σε ένα μάθημα οπότε λογικά θα είναι ανεβασμένα όλα με οργάνωση. Διαφορετικά δεν θα αποφοιτούσε κανένας.
Είναι πολύ πιο οργανωμένοι έξω. Βέβαια θα σου πουν, εκεί όμως τα σκας. Εε εντάξει όσο και να τα σκας θεωρώ πως δεν είναι θέμα χρημάτων το να έχεις οργανωμένο το μάθημα σου απο άποψη σημειώσεων. Πιο πολύ υποχρέωση σου είναι παρά πολυτέλεια. Σε κάθε περίπτωση όμως θεωρώ και εγώ εντελώς απαράδεκτο να καταλήγεις να ζητιανεύεις, πόσο μάλλον απο άγνωστο κόσμο σημειώσεις, επειδή ο καθηγητής βαριέται να κάνει την δουλειά του. Διότι ναι, οι σημειώσεις είναι υποχρέωση του. Οι περισσότεροι δυστυχώς κάνουν εκεί κάτι πασαλείμματα για να θεωρείται ο,τι έχουν ανεβάσει κάτι.

Πάντως, όσοι έχω τύχει να ξέρω που έχουν σημειώσεις φουλ οργανωμένες,και να θεσπίζουν ακόμα και ώρες γραφείου(τις οποίες να τηρούν), έχουν σπουδές σε πολύ καλής φήμης πανεπιστήμια των ΗΠΑ και του εξωτερικού γενικότερα...δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να είναι τυχαίο αυτό, αλλά απο ο,τι φαίνεται κάποιες καλές συνήθειες τις κουβαλάς, κακά τα ψέματα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,670 μηνύματα.
βλεπω παλι αναμασαται η καραμελα της δυσκολιας κτλπ.ψιλοβαριεμαι βεβαια να αρχισω κουβεντα οποτε απλα διαβαζω τα μηνυματα που γραφετε
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top