Φοιτητική ζωή - πως στρώνομαι στο διάβασμα;

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Εαν σου αρέσει η σχολή -> διαβάζεις εκ του φυσικού σου και γουστάρεις.
Εαν δεν σου αρέσει η σχολή -> διαβάζεις να τελειώνεις να πας παρακάτω.

Τουλάχιστον έτσι το είδα εγώ.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
σου βγάζω το καπέλο πώς άντεξες εκεί μέσα :happy:
το τμημα ειναι ανω κατω.. αυτη ειναι η αληθεια (τωρα αμα μπεις να δεις , τα μισα μαθηματα επιλογης καταργηθηκαν φετος) . αλλα at least με βοηθησε πολυ αυτη η εμπειρια (το βλεπω πολυ τωρα στην νεα σχολη που εχω ενα προβαδισμα στον τροπο σκεψης και στην υλη) και ας μην ηταν στοχος μου να γινω μαθηματικος. βαζοντας τα κατω , δεν μετανιωνω τιποτα σον αφορα εννοειται την επιστημη, μετανιωνω που ημουν δειλη και δεν πηγα εξ'αρχης εκει που ηθελα(και καθυστερησα κατα καποιο τροπο-οχι σημαντικη καθυστερηση αλλα και παλι)
ολα για καλο ομως, ενα ταξιδι ειναι η ζωη οσο μπουμερ και αν ακουγεται
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,743 μηνύματα.
Πιστεύω το πρόβλημα δεν είναι μόνο το commitment των φοιτητών. Ορισμένοι καθηγητές βγάζουν αρχικά εξαιρετικά αργά την ύλη. Και προς το τέλος του εξαμήνου ανεβάζουν τον ρυθμό τρέλα.

Είναι σαν το 70% της θεωρίας του εξαμήνου να μετράει για το 20% του τελικού βαθμού και το 30% του εξαμήνου στο τέλος, να μετράει για το υπόλοιπο 80%.

Το αποτέλεσμα είναι ο φοιτητής να επαναπαευται γιατί προσαρμόζεται στον αργό ρυθμό, και ξαφνικά ο άλλος στις 2-3 διαλέξεις να λέει όλο το ζουμί που θα πιάσει τις περισσότερες μονάδες στο τέλος. Και επειδή έχει δοθεί πάρα πολύ πληροφορία σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα και δεν έχει αφιερωθεί αρκετός χρόνος για την εμπέδωση...υπάρχει χαμηλή ή μέτρια απόδοση εκτός εάν έκανες keep up με την ξαφνική αλλαγή ρυθμού.
Σωστά τα λες, έτσι είναι, το έχω ζήσει και εγώ στο τμήμα που είμαι. Αλλά για εμένα το χειρότερο είναι κάποιοι μαλάκες καθηγητές που δεν ανεβάζουν ό,τι έχουν πει στο μάθημα αλλά ούτε τα καλύπτει το βιβλίο, οπότε πρέπει να είσαι εκεί και να σημειώνεις. Αν για κάποιο λόγο δεν μπορούσες να είσαι στο μάθημα (λόγω εργασίας ή ξέρω έχασες το λεωφορείο) τον ήπιες.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Εγω σηκωθηκα και εφυγα παντως (ημουν μαθηματικο πατρας)
Αχ μακάρι να μπορούσα να έκανα και εγώ το ίδιο. Στο 3ο έτος συνειδητοποίησα ότι δεν είμαι καθόλου για αυτά, αλλά είχα περασμένα όλα τα μαθήματα. Το περπάτησα όσο πήγαινε και την έβγαλα, και μάλιστα πρακτικά εξ'αποστάσεως την σχολή μου γιατί είχα fulltime εργασία στην πόλη μου. 0 φοιτητική ζωή.

Δεν θα το ευχόμουν σε κανένα παιδάκι.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,263 μηνύματα.
Σωστά τα λες, έτσι είναι, το έχω ζήσει και εγώ στο τμήμα που είμαι. Αλλά για εμένα το χειρότερο είναι κάποιοι μαλάκες καθηγητές που δεν ανεβάζουν ό,τι έχουν πει στο μάθημα αλλά ούτε τα καλύπτει το βιβλίο, οπότε πρέπει να είσαι εκεί και να σημειώνεις. Αν για κάποιο λόγο δεν μπορούσες να είσαι στο μάθημα (λόγω εργασίας ή ξέρω έχασες το λεωφορείο) τον ήπιες.
Σε αυτό έχεις δίκιο. Η εμπειρία μου ως τώρα είναι πως εαν ο καθηγητής είναι σοβαρός θα φροντίσει να τα έχει όλα ανεβασμένα και να είναι φουλ ευανάγνωστα, ώστε στην διάλεξη να εστιάζεις στο τι λέει και όχι στο να προλάβεις να γράψεις ο,τι αναφέρει ή γράφει στον πίνακα. Δυστυχώς όμως αυτοί οι καθηγητές είναι εντελώς μειοψηφία.

Αν μη τι άλλο ακόμα και σε εκπαιδευτικό επίπεδο είναι ευρέως αποδεκτό πως η δουλειά στο 80% πρέπει να γίνεται απο τον ίδιο τον φοιτητή με προσωπική ενασχόληση και διάβασμα. Οι διαλέξεις έχουν καθαρά υποστηρικτικό ρόλο. Οπότε δεν βγάζει νόημα να μην υπάρχει υλικό για διάβασμα. Κάποιοι όμως το κάνουν επίτηδες ώστε να έρχονται οι φοιτητές στις διαλέξεις, κάτι που το βρίσκω ανούσιο. Οι φοιτητές θα έρθουν στις διαλέξεις ούτως η άλλως εαν ο διδάσκων λέει παραπάνω πράγματα που βοηθούν τον φοιτητή να επεκτείνει τις γνώσεις του πέρα απο τις τυπικές απαιτήσεις του μαθήματος. Ίσα ίσα δηλαδή, αυτός θα έπρεπε να είναι ο σκοπός των διαλέξεων κυρίως, να βοηθούν όσους ενδιαφέρονται πραγματικά για το αντικείμενο.

Οι υπόλοιποι, εφόσον θα στρώνονταν βέβαια στο διάβασμα, θα έπρεπε μόνο και μόνο έχοντας τις σημειώσεις στα χέρια τους, να μπορούν να περάσουν το μάθημα χωρίς πρόβλημα.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Στο 3ο έτος συνειδητοποίησα ότι δεν είμαι καθόλου για αυτά
εγω midway του 2ου το καταλαβα για τα καλα. απο την αρχη το ηξερα βαθια μεσα μου, απο το 1ο εξαμηνο.. αλλα δεν μπορουσα να το αποδεχτω τοσο , ειχα κιολας την αντιληψη "ε για να περασα εδω , κατι σημαινει και αυτο". 1ο ετος τελειωσα με ολα τα μαθηματα περασμενα "βρε μπας και τελικα μαρεσει και κανω gaslight τον εαυτο μου λογω κομπλεξ?" ε εφτασε η στιγμη που καταλαβα τι μαλακιες ελεγα, εκανα μπαμ και ειπα "τι κανεις ; φυγε" ..
αμα δεν σαρεσει το αντικειμενο , και αποκλειστικα το αντικειμενο των μαθηματικων , η ερευνα κλπ , φευγεις. ετσι καταλαβα. δεν κανουν ολοι για ολα και ειναι φακτ οτι για το μαθηματικο ελαχιστοι κανουν πραγματικα και ειναι αξιοι να θεωρουνται μαθηματικοι.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
το τμημα ειναι ανω κατω.. αυτη ειναι η αληθεια (τωρα αμα μπεις να δεις , τα μισα μαθηματα επιλογης καταργηθηκαν φετος) . αλλα at least με βοηθησε πολυ αυτη η εμπειρια (το βλεπω πολυ τωρα στην νεα σχολη που εχω ενα προβαδισμα στον τροπο σκεψης και στην υλη) και ας μην ηταν στοχος μου να γινω μαθηματικος. βαζοντας τα κατω , δεν μετανιωνω τιποτα σον αφορα εννοειται την επιστημη, μετανιωνω που ημουν δειλη και δεν πηγα εξ'αρχης εκει που ηθελα(και καθυστερησα κατα καποιο τροπο-οχι σημαντικη καθυστερηση αλλα και παλι)
ολα για καλο ομως, ενα ταξιδι ειναι η ζωη οσο μπουμερ και αν ακουγεται
Η μαθηματική παιδεία σε ακαδημαϊκό επίπεδο στην Ελλάδα έχει ΣΟ-ΒΑ-ΡΟ πρόβλημα.

Υπάρχει λόγος που σε όλες σχεδόν τις μαθηματικές σχολές της Ελλάδος μέσος όρος πτυχίου είναι στο 6.05 και μέση διάρκεια πτυχίου τα 7.5(!) χρόνια.

Μαθήματα βαριά που διδάσκονται εντελώς στο κουτουρού, χωρίς εργασίες, χωρίς παρουσιάσεις, χωρίς προόδους, χωρίς έναν τρόπο το παιδάκι να μπει στο κλίμα ενεργητικά με αποτέλεσμα το μάθημα να διολισθαίνει σε μια απλή τελική εξέταση του εξαμήνου, που νομοτελειακά θα μπουν παλούκια (όσο και να θες, τον Απειροστικό Λογισμό ΙΙΙ δεν τον κάνεις εύκολο) και δεν γράφει ΚΑ-ΝΕ-ΝΑΣ.

Οι ταλαντούχοι τα παρατάνε και οι διαβαστεροί δεν ανταμείβονται. Ή θα πας για 5 ή θα πας για 0. Δεν υπάρχει ενδιάμεσος.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Το περπάτησα όσο πήγαινε και την έβγαλα, και μάλιστα πρακτικά εξ'αποστάσεως την σχολή μου γιατί είχα fulltime εργασία στην πόλη μου
θα ελεγα "ακραια μαγκια" αλλα δυστυχως δεν ειναι τοσο, οσο ανεξαρτητος οικονομικα και αν εισαι σε αυτη την ηλικια , που λεει ο λογος. χανεις αλλα πραγματα , σε παει πισω στην ζωη κατα καποιο τροπο
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
θα ελεγα "ακραια μαγκια" αλλα δυστυχως δεν ειναι τοσο, οσο ανεξαρτητος οικονομικα και αν εισαι σε αυτη την ηλικια , που λεει ο λογος. χανεις αλλα πραγματα , σε παει πισω στην ζωη κατα καποιο τροπο
Μαγκιά σε καμία περίπτωση. Βαράω μέχρι και σήμερα το κεφάλι μου που δεν ξαναέδωσα πανελλήνιες όχι για άλλη σχολή, αλλά για άλλο πεδίο.

Δεν πειράζει, μικροί είμαστε ακόμα.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Ή θα πας για 5 ή θα πας για 0
Αυτο φετος το ειδα και με στεναχωρουσε παρα πολυ. και μου δημιουργουσε και θεματα επειδη δυστυχως οι γονεις δεν βλεπουν το background. διαβαζα με τις ωρες ωστε να κοβομαι με 2.5 , 3 . ισως να φταιω αποκλειστικα εγω , τι να πω. ισως δεν διαβαζα σωστα επειδη με ενδιεφεραν αλλα πραγματα που κανω πια στην σχολη που ειμαι. αλλα ο αλλος που καιγοταν για την σχολη , τι ηταν ; χαζος ; αδιαβαστος; γιατι δεν περναγε και αυτος;
της πατρας το τμημα ειναι υποστελεχωμενο δυστυχως και οι μεθοδοι διδασκαλιας δεν βοηθανε τοσο στο να εξελιχθει καποιος ή να μην βαρεθει πχ την ωρα του μαθηματος
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Σε αυτό έχεις δίκιο. Η εμπειρία μου ως τώρα είναι πως εαν ο καθηγητής είναι σοβαρός θα φροντίσει να τα έχει όλα ανεβασμένα και να είναι φουλ ευανάγνωστα, ώστε στην διάλεξη να εστιάζεις στο τι λέει και όχι στο να προλάβεις να γράψεις ο,τι αναφέρει ή γράφει στον πίνακα. Δυστυχώς όμως αυτοί οι καθηγητές είναι εντελώς μειοψηφία.

Αν μη τι άλλο ακόμα και σε εκπαιδευτικό επίπεδο είναι ευρέως αποδεκτό πως η δουλειά στο 80% πρέπει να γίνεται απο τον ίδιο τον φοιτητή με προσωπική ενασχόληση και διάβασμα. Οι διαλέξεις έχουν καθαρά υποστηρικτικό ρόλο. Οπότε δεν βγάζει νόημα να μην υπάρχει υλικό για διάβασμα. Κάποιοι όμως το κάνουν επίτηδες ώστε να έρχονται οι φοιτητές στις διαλέξεις, κάτι που το βρίσκω ανούσιο. Οι φοιτητές θα έρθουν στις διαλέξεις ούτως η άλλως εαν ο διδάσκων λέει παραπάνω πράγματα που βοηθούν τον φοιτητή να επεκτείνει τις γνώσεις του πέρα απο τις τυπικές απαιτήσεις του μαθήματος. Ίσα ίσα δηλαδή, αυτός θα έπρεπε να είναι ο σκοπός των διαλέξεων κυρίως, να βοηθούν όσους ενδιαφέρονται πραγματικά για το αντικείμενο.

Οι υπόλοιποι, εφόσον θα στρώνονταν βέβαια στο διάβασμα, θα έπρεπε μόνο και μόνο έχοντας τις σημειώσεις στα χέρια τους, να μπορούν να περάσουν το μάθημα χωρίς πρόβλημα.
Όπως και να το λες, ο σωστός καθηγητής σε βάζει σε μια διαδικασία να "παλέψεις" για το μάθημά του.

Πάνε μια βόλτα στα πανεπιστήμια εξωτερικού: από καλών τεχνών, μέχρι νομική και πληροφορική. Ο βαθμός εξαμήνου είναι ξέρω'γω: 40% πρόοδος (mid terms τα λένε αυτοί), 40% εργασίες, 20% τελική εξέταση. Για αυτό και σε ένα τέτοιο σύστημα, και φελλός να είσαι παίρνεις ένα C περνάς το μάθημα και συνεχίζεις. Μόνο στην Ελλάδα έχουμε εδώ το φαινόμενο "δίνω ένα μάθημα 3 φορές τον χρόνο και όταν και αν κάτσει η μπίλια το περνάω".
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Μαγκιά σε καμία περίπτωση. Βαράω μέχρι και σήμερα το κεφάλι μου που δεν ξαναέδωσα πανελλήνιες όχι για άλλη σχολή, αλλά για άλλο πεδίο.

Δεν πειράζει, μικροί είμαστε ακόμα.
αγκαλια :hug: ποτε δεν ειναι αργα να κανεις αυτο που θες τελικα. κυνηγα τα ονειρα σου
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Αυτο φετος το ειδα και με στεναχωρουσε παρα πολυ. και μου δημιουργουσε και θεματα επειδη δυστυχως οι γονεις δεν βλεπουν το background. διαβαζα με τις ωρες ωστε να κοβομαι με 2.5 , 3 . ισως να φταιω αποκλειστικα και εγω , τι να πω. ισως δεν διαβαζα σωστα επειδη με ενδιεφεραν αλλα πραγματα που κανω πια στην σχολη που ειμαι. αλλα ο αλλος που καιγοταν για την σχολη , τι ηταν ; χαζος ; αδιαβαστος; γιατι δεν περναγε και αυτος;
της πατρας το τμημα ειναι υποστελεχωμενο δυστυχως και οι μεθοδοι διδασκαλιας δεν βοηθανε τοσο στο να εξελιχθει καποιος ή να μην βαρεθει πχ την ωρα του μαθηματος
Το ίδιο ακριβώς στα Γιάννενα.

Ύστερα από ένα σημείο, σε μερικούς δημιουργεί και όλο αυτό ένα κόμπλεξ, να ξέρεις. Δεν γίνεται να πηγαίνει η άλλη σε νηπιαγωγών (καμία υποτίμηση στα παιδιά --μάγκες όσοι πέρνουν γρήγορα και εύκολα πτυχίο) να κάνει εργασίες με πλαστελίνη και να παίρνει 10 και εσύ να παίζεις τις Διαφορικές Εξισώσεις στα δάχτυλα και να παίρνεις 6.

Να ξέρεις, είναι όλο πλασματικό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αγκαλια :hug: ποτε δεν ειναι αργα να κανεις αυτο που θες τελικα. κυνηγα τα ονειρα σου
Χαχα θενξ:thankuu:
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Ύστερα από ένα σημείο, σε μερικούς δημιουργεί και όλο αυτό ένα κόμπλεξ
εμενα καταθλιψη και ανασφαλειες μου δημιουργησε. Με εκανε να νιωθω ασχετη , ηλιθια και ακαταλληλη για το πανεπιστημιο σε γενικες γραμμες... εκλαιγα καθε μερα , απο την μια επειδη δεν περναγα καλα μιας και ηθελα κατι αλλο και ολα φαινονταν μαυρα και απο την αλλη επειδη δεν εβλεπα επιτυχια και το μυαλο μου με επειθε διαρκως οτι εγω ειμαι το προβλημα ενω ηταν γενικο εν τελει.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
εμενα καταθλιψη και ανασφαλειες μου δημιουργησε. Με εκανε να νιωθω ασχετη , ηλιθια και ακαταλληλη για το πανεπιστημιο σε γενικες γραμμες... εκλαιγα καθε μερα , απο την μια επειδη δεν περναγα καλα μιας και ηθελα κατι αλλο και ολα φαινονταν μαυρα και απο την αλλη επειδη δεν εβλεπα επιτυχια και το μυαλο μου με επειθε διαρκως οτι εγω ειμαι το προβλημα ενω ηταν γενικο εν τελει.
Γενικό είναι ναι.

Βγάλε ένα χαρτί να τελειώνεις, και από εκεί και πέρα ανοίγονται οι ορίζοντες.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Γενικό είναι ναι.

Βγάλε ένα χαρτί να τελειώνεις, και από εκεί και πέρα ανοίγονται οι ορίζοντες.
ΕΓΩ ΕΦΥΓΑ , ΦΙΛΑΚΙΑ. ωραιοι οι οριζοντες που ανοιγονται αλλα δεν θα κατσω εγω να αρρωστησω για κατι που δεν με ενδιεφερε εξ'αρχης. τωρα ειμαι καλα ευτυχως , χαιρομαι πολυ πια που ειμαι εκει που ηθελα.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,743 μηνύματα.
Αυτο φετος το ειδα και με στεναχωρουσε παρα πολυ. και μου δημιουργουσε και θεματα επειδη δυστυχως οι γονεις δεν βλεπουν το background. διαβαζα με τις ωρες ωστε να κοβομαι με 2.5 , 3 . ισως να φταιω αποκλειστικα εγω , τι να πω. ισως δεν διαβαζα σωστα επειδη με ενδιεφεραν αλλα πραγματα που κανω πια στην σχολη που ειμαι. αλλα ο αλλος που καιγοταν για την σχολη , τι ηταν ; χαζος ; αδιαβαστος; γιατι δεν περναγε και αυτος;
της πατρας το τμημα ειναι υποστελεχωμενο δυστυχως και οι μεθοδοι διδασκαλιας δεν βοηθανε τοσο στο να εξελιχθει καποιος ή να μην βαρεθει πχ την ωρα του μαθηματος
Τα φυσικομαθηματικά τμήματα έχουν πραγματικά τους πιο κομπλεξικούς καθηγητές. Βάζουν θέματα δυσκολίας μεταπτυχιακού επιπέδου, σχεδόν οι μισοί κόβονται και υπάρχει μια λογική ότι όλοι πρέπει να είναι μικροί Νεύτωνες για να φοιτήσουν στο πεφωτισμένο τμήμα τους. Πρέπει να έχεις τρέλα με το αντικείμενο ή τέλος πάντων τρελή υπομονή για να αντέξεις και να πάρεις το πτυχίο. Προσωπικά δεν θα μπορούσα να κάνω τόσες πολλές θυσίες αλλά και με κόστος την ψυχική μου υγεία μου.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Τα φυσικομαθηματικά τμήματα έχουν πραγματικά τους πιο κομπλεξικούς καθηγητές. Βάζουν θέματα δυσκολίας μεταπτυχιακού επιπέδου, σχεδόν οι μισοί κόβονται και υπάρχει μια λογική ότι όλοι πρέπει να είναι μικροί Νεύτωνες για να φοιτήσουν στο πεφωτισμένο τμήμα τους. Πρέπει να έχεις τρέλα με το αντικείμενο ή τέλος πάντων τρελή υπομονή για να αντέξεις και να πάρεις το πτυχίο. Προσωπικά δεν θα μπορούσα να κάνω τόσες πολλές θυσίες αλλά και με κόστος την ψυχική μου υγεία μου.
Επειδή αυτά που λες εγώ τα έζησα, εαν είσαι στο φυσικομαθηματικό πεδίο έχω κρατημένα θέματα που μας έβαζαν σε "νορμαλ" μαθήματα να σου δείξω.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top