Φοιτητική ζωή: Τι αλλάζει;

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
volvox εγω δεν ειχα την εμπειρια που εχει ο nPb. Όπου διαβασα (αλλα σωστη μελετη, με σημειωσεις, mails σε καθηγητή, εργασιες) περασα και παντα με πολυ καλο βαθμο. Δεν ξερω σε τι τμημα θα περασεις ή ποσο κολλημενοι μπορει να ειναι καποιοι αλλα ειμαι της αποψης πως ο,τι σπειρεις θα θερισεις. Κανε εσυ τη βελτιστη προσπαθεια (δε σου λεω να λιωνεις και να γινεις φυτο, απλεα να ασχολεισαι και να μην χανεις επαφη σε ολο το εξαμηνο) και θα ανταμειφθεις στο τελος.
Οσον αφορα τις παρακολουθησεις πηγαιντε τον πρωτο καιρο σε ολες, κρατατε σημειωσεις, ρωτηστε τους παλιοτερους τι παιζει με το συγκεκριμενο μαθημα και αναλογως πραξτε. Το κλειδι στην επιτυχια δεν ειναι απαραιτητα το να βρισκεσαι σε ενα αμφιθεατρο μερα νυχτα. Αλλωστε το μυαλο μπουκωνει μετα απο 2 διαλεξεις, εσεις θα δειτε ποσο αντεχετε και τι ειναι πιο σημαντικο. Παντως ο,τι κι αν σας πουν οι παλιοι φοιτητες, απαξ και πεσετε σε μαθημα που το παιρνει πρωτη φορα καινουργιος καθηγητης καντε την καρδια σας πετρα και πηγαιντε. Χωρις μπουσουλα, παλια θεματα, και επαφη με το διδασκοντα θα ναι σκουρα τα πραγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
volvox εγω δεν ειχα την εμπειρια που εχει ο nPb. Όπου διαβασα (αλλα σωστη μελετη, με σημειωσεις, mails σε καθηγητή, εργασιες) περασα και παντα με πολυ καλο βαθμο. Δεν ξερω σε τι τμημα θα περασεις ή ποσο κολλημενοι μπορει να ειναι καποιοι αλλα ειμαι της αποψης πως ο,τι σπειρεις θα θερισεις. Κανε εσυ τη βελτιστη προσπαθεια (δε σου λεω να λιωνεις και να γινεις φυτο, απλεα να ασχολεισαι και να μην χανεις επαφη σε ολο το εξαμηνο) και θα ανταμειφθεις στο τελος.
Οσον αφορα τις παρακολουθησεις πηγαιντε τον πρωτο καιρο σε ολες, κρατατε σημειωσεις, ρωτηστε τους παλιοτερους τι παιζει με το συγκεκριμενο μαθημα και αναλογως πραξτε. Το κλειδι στην επιτυχια δεν ειναι απαραιτητα το να βρισκεσαι σε ενα αμφιθεατρο μερα νυχτα. Αλλωστε το μυαλο μπουκωνει μετα απο 2 διαλεξεις, εσεις θα δειτε ποσο αντεχετε και τι ειναι πιο σημαντικο. Παντως ο,τι κι αν σας πουν οι παλιοι φοιτητες, απαξ και πεσετε σε μαθημα που το παιρνει πρωτη φορα καινουργιος καθηγητης καντε την καρδια σας πετρα και πηγαιντε. Χωρις μπουσουλα, παλια θεματα, και επαφη με το διδασκοντα θα ναι σκουρα τα πραγματα.

Και εγώ της ίδιας γνώμης είμαι...Οι καλοί δεν χάνονται ποτέ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Παρακολούθηση Μαθημάτων

Άρθρο 36

Η παρακολούθηση των εργαστηρίων, κλινικών και διδακτικώνασκήσεων είναι υποχρεωτική για τους φοιτητές. Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τομέα καθορίζεται ο αριθμός τωνεργαστηριακών, κλινικών και διδακτικών ασκήσεων και ό,τι αφορά την αξιολόγηση και ελλιπή παρακολούθηση των φοιτητών. Κάθε φοιτητής μπορεί να γραφτεί και να παρακολουθήσει σαν προαιρετικό οποιοδήποτε κατ' επιλογή μάθημα διδάσκεται στο Τμήμα του ή οποιοδήποτε άλλο μάθημα άλλου Τμήματος. Στο προαιρετικό μάθημα δεν υπολογίζονται διδακτικές μονάδες. Ο βαθμός του προαιρετικού μαθήματος γράφεται στο πιστοποιητικό σπουδών του φοιτητή, εφόσον το επιθυμεί, χωρίς να έχει καμία συνέπεια. Δεν επιτρέπεται η εγγραφή κάποιου φοιτητή σε μαθήματα των οποίων οι ώρες διδασκαλίας ή άσκησης παρουσιάζουν επικάλυψη. Το μάθημα που περιλαμβάνει παράδοση και εργαστηριακή άσκηση δεν διαχωρίζεται στο βαθμό. Η εξέταση όμως τουθεωρητικού μέρους του μαθήματος προϋποθέτει την επιτυχή εξάσκηση στο εργαστήριο. Κατά την κατάρτιση των ενδεικτικών προγραμμάτων σπουδών και την κατανομή των μαθημάτων στα εξάμηνα λαμβάνεται πρόνοια, ώστε η συνολική απασχόληση των φοιτητών σε παραδόσεις και φροντιστήρια να μην υπερβαίνει τις 24 ώρες την εβδομάδα, ενώ για παραδόσεις, φροντιστήρια και εργαστήρια να μην υπερβαίνει τις 32 ώρες την εβδομάδα. Τέλος, ότανπρόκειται για κλινική άσκηση, να μην υπερβαίνει τις σαράντα ώρες την εβδομάδα. Στις παραπάνω ώρες δεν υπολογίζονται οι εφημερίες στο Νοσοκομείο που κάνουν οι φοιτητές της Ιατρικής.
Από την ιστοσελίδα www.math.upatras.gr

Δηλαδή αν πχ σπουδάζω μαθηματικά μπορώ να παρακολουθήσω ένα μάθημα 4ου έτους ή να παρακολουθήσω ανατομία από ιατρική;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
woochοοgirl & revekka, έχει κάποιο δίκιο ο nPb. Οι καθηγητές, τουλάχιστον σε όσα Φυσικομαθηματικά τμήματα ξέρω, έχουν τη λογική ότι πρέπει να διδάξουν στους φοιτητές το "αλφάβητο" και μετά ο φοιτητής να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει σε ό,τι θέμα και να βάλουν. Πολλοί φοιτητές νομίζουν ότι είναι πλήρως προετοιμασμένοι και πηγαίνουν να γράψουν καλά και εκπλήσσονται δυσάρεστα. Τελικά πηγαίνουν για 8-9 και καταλήγουν με 5-6, πηγαίνουν στον καθηγητή και τους λέει ότι δε διάβασαν... Προφανώς δεν ήταν προετοιμασμένοι όπως θα έπρεπε, αλλά αυτό είναι μόνο ευθύνη του φοιτητή; Όχι, κατά τη γνώμη μου.
Τουλάχιστον τις (όλοι ελπίζουν την) επόμενες(η) φορές(α) που θα το δώσεις θα ξέρεις πώς να διαβάσεις...

Να δώσω και ένα παράδειγμα θέματος εκτός ορίων:
Ένα θέμα σε ένα μάθημα που έδωσα στο χειμερινό ήταν να σχολιάσουμε τα αποτελέσματα μιας έρευνας διάρκειας 30 ετών που είχε δημοσιευτεί 4-5 μέρες πριν την εξέταση του μαθήματος. Ο καθηγητής αυτός, δηλαδή, θεώρησε ότι έπρεπε να είμαστε σε θέση να απαντήσουμε σωστά σε ένα τέτοιο ερώτημα το οποίο έπιανε και 2.5 μονάδες. Προπτυχιακοί φοιτητές είμαστε, όχι επιτροπή αξιολόγησης σε επιστημονικό περιοδικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
woochοοgirl & revekka, έχει κάποιο δίκιο ο nPb. Οι καθηγητές, τουλάχιστον σε όσα Φυσικομαθηματικά τμήματα ξέρω, έχουν τη λογική ότι πρέπει να διδάξουν στους φοιτητές το "αλφάβητο" και μετά ο φοιτητής να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει σε ό,τι θέμα και να βάλουν. Πολλοί φοιτητές νομίζουν ότι είναι πλήρως προετοιμασμένοι και πηγαίνουν να γράψουν καλά και εκπλήσσονται δυσάρεστα. Τελικά πηγαίνουν για 8-9 και καταλήγουν με 5-6, πηγαίνουν στον καθηγητή και τους λέει ότι δε διάβασαν... Προφανώς δεν ήταν προετοιμασμένοι όπως θα έπρεπε, αλλά αυτό είναι μόνο ευθύνη του φοιτητή; Όχι, κατά τη γνώμη μου.
Τουλάχιστον τις (όλοι ελπίζουν την) επόμενες(η) φορές(α) που θα το δώσεις θα ξέρεις πώς να διαβάσεις...

Να δώσω και ένα παράδειγμα θέματος εκτός ορίων:
Ένα θέμα σε ένα μάθημα που έδωσα στο χειμερινό ήταν να σχολιάσουμε τα αποτελέσματα μιας έρευνας διάρκειας 30 ετών που είχε δημοσιευτεί 4-5 μέρες πριν την εξέταση του μαθήματος. Ο καθηγητής αυτός, δηλαδή, θεώρησε ότι έπρεπε να είμαστε σε θέση να απαντήσουμε σωστά σε ένα τέτοιο ερώτημα το οποίο έπιανε και 2.5 μονάδες. Προπτυχιακοί φοιτητές είμαστε, όχι επιτροπή αξιολόγησης σε επιστημονικό περιοδικό.

Είναι η αλήθεια ότι δεν μπορώ να εκφράσω άποψη για τα θετικά. Και ότι λέω το λέω με βάση την εμπειρία μου, που είναι στα θεωρητικά...Είναι και άλλη η λογική που εξετάζεστε σε αυτά τα μαθήματα..

Πάντως για το δεύτερο σκέλος, δεν βλέπω κάπου το περίεργο, το κάνουμε και εμείς στη σχολή μας. Πρέπει να είστε σε θέση να τα κρίνετε αυτά, είναι η επιστήμη σας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Δεν μπορώ να κάτσω να διαβάσω όλη την συζήτηση, μόνο την πρώτη σελίδα διάβασα και εν μέρη συμφωνώ μαζί σου Pnb. Απλά θέλω να τονίσω ότι τα πράγματα δεν είναι στις περισσότερες σχολές όσο εφιαλτικά τα περιγράφεις.

Μην ξεχνάμε ότι σπουδάζεις Μαθηματικό Πάτρας, μια σχολή με ένα απ' τα δυσκολότερα αντικείμενα σπουδών, αν όχι το δυσκολότερο, η οποία έχει σχετικά χαμηλή βάση εισαγωγής (σε αναλογία με την δυσκολία της). Δηλαδή μια απ' τις δυσκολότερες σχολές που υπάρχουν με (σχολικό) επίπεδο μαθητών που ξεκινά από 15000 μόρια (όχι ότι το 15000είναι κακό, αλλά όλο και κάτι θα σημαίνει φαντάζομαι σε αντίθεση με πολύ ευκολότερες σχολές που μπορεί να έχουν πχ βάση 18500 μόρια).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Πλέον δεν νομίζω ότι τα μόρια εισαγωγής αντικατοπτρίζουν απαραίτητα και τη δυσκολία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Δεν μπορώ να κάτσω να διαβάσω όλη την συζήτηση, μόνο την πρώτη σελίδα διάβασα και εν μέρη συμφωνώ μαζί σου Pnb. Απλά θέλω να τονίσω ότι τα πράγματα δεν είναι στις περισσότερες σχολές όσο εφιαλτικά τα περιγράφεις.

Μην ξεχνάμε ότι σπουδάζεις Μαθηματικό Πάτρας, μια σχολή με ένα απ' τα δυσκολότερα αντικείμενα σπουδών, αν όχι το δυσκολότερο, η οποία έχει σχετικά χαμηλή βάση εισαγωγής (σε αναλογία με την δυσκολία της). Δηλαδή μια απ' τις δυσκολότερες σχολές που υπάρχουν με (σχολικό) επίπεδο μαθητών που ξεκινά από 15000 μόρια (όχι ότι το 15000είναι κακό, αλλά όλο και κάτι θα σημαίνει φαντάζομαι σε αντίθεση με πολύ ευκολότερες σχολές που μπορεί να έχουν πχ βάση 18500 μόρια).

Mπάμπη στο Τμήμα μου δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας μόνο η δυσκολία της επιστήμης (εκ φύσεως) αλλά και οι καθηγητές όπου στην πλειοψηφία τους είναι κολλημένοι. Μάλιστα είναι κομματικώς, θεσμικώς,..κτλ "τσακωμένοι" και είτε υπάρχουν κλίκες είτε ο καθένας διδάσκει ότι του καπνίσει. Δηλ., να φανταστείς ότι στις συνελεύσεις του Δ.Σ. του Τμήματος, ποτέ δεν υπάρχει απαρτία. Οι αποχές είναι τεράστιες. Αυτό σημαίνει ότι αδιαφορούν λιγάκι γι' αυτό που διορίστηκαν να κάνουν. Κάποιοι καθηγητές εξ' αυτών κάνουν πρωτοποριακή έρευνα, θερινά σχολεία, αξιόλογες δημοσιεύσεις στο Journal of Applied Mathematics των ΗΠΑ,...κτλ και κάποιοι άλλοι απλά βαριούνται που ζούν, διδάσκουν όσα ξέρουν και ζουν εκτελώντας εντολές των "κομμάτων".

Αυτό όπως καταλαβαίνεις έχει επιπτώσεις στην διδασκαλία και στην επιδόσεις των φοιτητών. Βέβαια είναι και μια μεγάλη μερίδα φοιτητών που μπορεί να είναι κάποιο έτος, και να μην ξέρει πως να διαβάσει μαθηματικά, φυσική, στατιστική, προγραμματισμό...κ.α. μαθήματα. Το κάθε μάθημα όπως ξέρεις έχει δικό του τρόπο μελέτης. Βέβαια, για να μην θεωρείτε αδίκως γραφικό, να ξέρεις και να ξέρετε ότι πολλά μαθήματα που έχουμε που είναι πολύ προχωρημένα επιστημονικώς για τα Ελληνικά δεδομένα αφού σαν θεματικές ενότητες είναι απευθείες μεταφράσεις από αντίστοιχα μαθήματα μαθηματικών του εξωτερικού και δεν υπάρχουν σε άλλα Ελληνικά Μαθηματικά Τμήματα (μπορείτε να το δείτε και μόνοι σας) ώστε να υπάρχει πλούσια διατμηματική Ελληνόγλωσση βιβλιογραφία. Γι' αυτό και δεν υπάρχει κατάλληλο Ελληνικό σύγγραμμα που να υποστηρίζει το μάθημα και εφόσον απαγορεύεται ως κύριο σύγγραμμα η αγγλική βιβλιογραφία, αναγκάζονται κάποιοι καθηγητές να γράφουν και να μοιράζουν δεμένες "κακογραμμένες" (χειρόγραφες) σημειώσεις με εκτενή ξενόγλωσση βιβλιογραφία. Τώρα αυτό που μόλις ανέφερα δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό. Το θέμα είναι πάντως σαν Τμήμα θεραπεύει επιστημονικά πολύ πρωτοποριακές περιοχές των μαθηματικών και θεωρητικών εφαρμογών αυτών, στην Ελλάδα, άσχετα, αν δεν συγκεντρώνει και πολύ το ενδιαφέρον των φοιτητών. Οι περισσότεροι φοιτητές απλά ενδιαφέρονται να περάσουν το μάθημα απλά και να φύγουν. Δεν θέλουν κάτι άλλο. Γι' αυτό και δεν είναι ιδιαίτερα διαφημισμένο Τμήμα στο είδος του. Καθηγητές μαλωμένοι, μεμονωμένες έρευνες, αδιάφοροι φοιτητές. Βλέπεις οι πολλοί καλοί μαθητές δηλώνουν...ιατρική. Άρα πως να ανέβει το φοιτητικό επίπεδο του Τμήματος και να υπάρχει κοινή επιστημονική συνιστώσα επικοινωνίας με τους καθηγητές;

@ Revekka και woochoogirl μακάρι να είχα πετύχει στα Τμήματά σας. Αλλά βλέπεις όλα αυτά τα προβλήματα δεν τα ξέρεις πριν εισαχθείς. Τα μαθαίνεις στην πορεία όταν πλέον δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα. Πράγματι ζηλεύω με την καλή έννοια κάποια άλλα Ελληνικά Τμήματα από πλευράς οργάνωσης και επιστημονικού συντονισμού από πλευράς καθηγητών και φοιτητών. Μακάρι να υπήρχε και στο δικό μου Τμήμα αυτή η οργάνωση σε δεδομένα θέματα. Τι να κάνουμε; Τώρα μας έμεινε η ουρά για ηρεμίσουμε από το τρελάδικο. :/: Τα μόνα θετικά που αποκόμισα τόσα χρόνια ήταν η επιστήμη μου και οι παρέες. Τα υπόλοιπα ασχολίαστα...Ίσως σας φαίνονται υπερβολικά αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Όλο κλίκες...κομματικές, όλο καταλήψεις,...κτλ. :mad:

Μάλιστα. Για να είμαι ειλικρινής απογοητεύτηκα αρκετά όταν διάβασα τις απαντήσεις σας. Δεν είναι και ό,τι καλύτερο να σου λένε ότι στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο όσο και να διαβάσεις, όσο και να ελπίζεις δεν θα αριστεύσεις στο τέλος εκτός κι αν ανήκεις στην ειδική κατηγορία παιδί-διάνοια ή αν το επιδιώξεις με πλάγιους τρόπους. :/:

Δεν πειράζει όμως, εκτιμώ την ειλικρίνεια των απαντήσεών σας (npb :)). Καλύτερα ίσως να τα ακούσεις από πιο πριν και να προσγειωθείς κάπως παρά να πετάς στα σύννεφα και να σου έρχονται οι σφαλιάρες.
Δεν θα μείνω όμως με την απογοήτευση. Θα κάνω την προσπάθειά μου και θα ελπίζω στο καλύτερο δυνατό. :) Σήμερα 11:01

Δεν έχω κάποιο όφελος να πω ψέματα ή να διογκώσω κάτι. Μια υποκειμενική άποψη εξέφρασα όντας φοιτητής. Κάποιος άλλος φοιτητής ίσως έχει κάποια άλλη άποψη ίδια ή με μικρές αποκλίσεις από την δικιά μου. Αλλά σε γενικές γραμμές αυτό είναι το Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Μην περιμένεις να δεις τις παροχές του Cambridge στην Ελλάδα. Βέβαια στο επίπεδο γνώσεων σαν Πανεπιστήμιο ψηφίζω ασυζητητί Ελλάδα. Με τα τόσα προβλήματα που ανέφερα, δεν σημαίνει με βάση όσα είπα πιο πάνω, ότι δεν πρέπει να παλεύουμε για κάτι καλύτερο και ούτε θέλω να προκαλέσω εντυπώσεις ή σύγχυση. Ο καθένας επιλέγει ότι θέλει...

@ Harry0000 όχι δεν γίνεται αυτό που ρωτάς. Ότι μαθήματα έχει ο οδηγός σπουδών επιλέγεις σύμφωνα με τις οδηγίες που έχει.

Επίσης ότι αναφέρει ο φίλτατος exc, έχει δίκιο...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το θέμα είναι πάντως σαν Τμήμα θεραπεύει επιστημονικά πολύ πρωτοποριακές περιοχές των μαθηματικών και θεωρητικών εφαρμογών αυτών, στην Ελλάδα, άσχετα, αν δεν συγκεντρώνει και πολύ το ενδιαφέρον των φοιτητών. Οι περισσότεροι φοιτητές απλά ενδιαφέρονται να περάσουν το μάθημα απλά και να φύγουν. Δεν θέλουν κάτι άλλο. Γι' αυτό και δεν είναι ιδιαίτερα διαφημισμένο Τμήμα στο είδος του. Καθηγητές μαλωμένοι, μεμονωμένες έρευνες, αδιάφοροι φοιτητές. Βλέπεις οι πολλοί καλοί μαθητές δηλώνουν...ιατρική. Άρα πως να ανέβει το φοιτητικό επίπεδο του Τμήματος και να υπάρχει κοινή επιστημονική συνιστώσα επικοινωνίας με τους καθηγητές;

Εκτός πλάκας, νομίζω ότι αυτό είναι το πρόβλημα του ελληνικού πανεπιστημίου. Μπορεί να είμαι τελείως λάθος αλλά μόλις το διάβασα αυτό ένοιωσα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
@ Harry0000 όχι δεν γίνεται αυτό που ρωτάς. Ότι μαθήματα έχει ο οδηγός σπουδών επιλέγεις σύμφωνα με τις οδηγίες που έχει.

Τότε τι ακριβώς εννοεί το κείμενο που παρέθεσα (τα μαυρισμένα γράμματα);
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Μήπως έχει να κάνει αυτό που βρήκες με την απλή παρακολούθηση μαθημάτων?
Στο ελληνικό πανεπιστήμιο μπορεί όποιος θέλει να παρακολουθήσει ότι θέλει.Μόνο στα εργαστήρια δεν μπορεί να μπει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
@ Harry0000 όχι δεν γίνεται αυτό που ρωτάς. Ότι μαθήματα έχει ο οδηγός σπουδών επιλέγεις σύμφωνα με τις οδηγίες που έχει.
Ξέρω ότι γίνεται αλλά δεν ξέρω κάτι παραπάνω. Θα ψάξω στο google μήπως βρω κάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Μήπως έχει να κάνει αυτό που βρήκες με την απλή παρακολούθηση μαθημάτων?
Στο ελληνικό πανεπιστήμιο μπορεί όποιος θέλει να παρακολουθήσει ότι θέλει.Μόνο στα εργαστήρια δεν μπορεί να μπει.

Δεν νομίζω να είναι απλή παρακολούθηση γιατί αναφέρεται και βαθμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Δεν νομίζω να είναι απλή παρακολούθηση γιατί αναφέρεται και βαθμός.
Bασικά λέει χωρίς διδακτικές μονάδες, άρα δεν μετράει για την κατοχή πτυχίου. Θυμάμαι πάντως στην ηλεκτρονική δήλωση των μαθημάτων που έκανα, είχε πεδία για μαθήματα από άλλες σχολές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Κάτι άλλο που αλλάζει στη φοιτητική ζωή είναι οι καλοκαιρινές διακοπές που είναι μικρότερες από τη μαθητική ζωή και πρέπει να έχεις το νου σου την επαναλληπτική εξεταστική που πλησιάζει απειλητικά :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Κάτι άλλο που αλλάζει στη φοιτητική ζωή είναι οι καλοκαιρινές διακοπές που είναι μικρότερες από τη μαθητική ζωή και πρέπει να έχεις το νου σου την επαναλληπτική εξεταστική που πλησιάζει απειλητικά :)
Ε, σιγά!
Τέλη Αυγούστου διαβάζουν όλοι.
Βασικά κάποιοι γνωστοί μου είχαν εξεταστική εώς τον Ιούλιο, οπότε είναι ένα πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Ηarry0000 σου απαντάω με πμ για να μην βγούμε εκτός θέματος..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ε, σιγά!
Τέλη Αυγούστου διαβάζουν όλοι.
Βασικά κάποιοι γνωστοί μου είχαν εξεταστική εώς τον Ιούλιο, οπότε είναι ένα πρόβλημα.
Μετά από πολύ σκέψη ήταν το μοναδικό αρνητικό που βρήκα σε σύγκριση με την μαθητική ζωή :1eye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Πλέον δεν νομίζω ότι τα μόρια εισαγωγής αντικατοπτρίζουν απαραίτητα και τη δυσκολία...

Δεν μπορώ να κάτσω να διαβάσω όλη την συζήτηση, μόνο την πρώτη σελίδα διάβασα και εν μέρη συμφωνώ μαζί σου Pnb. Απλά θέλω να τονίσω ότι τα πράγματα δεν είναι στις περισσότερες σχολές όσο εφιαλτικά τα περιγράφεις.

Μην ξεχνάμε ότι σπουδάζεις Μαθηματικό Πάτρας, μια σχολή με ένα απ' τα δυσκολότερα αντικείμενα σπουδών, αν όχι το δυσκολότερο, η οποία έχει σχετικά χαμηλή βάση εισαγωγής (σε αναλογία με την δυσκολία της). Δηλαδή μια απ' τις δυσκολότερες σχολές που υπάρχουν με (σχολικό) επίπεδο μαθητών που ξεκινά από 15000 μόρια (όχι ότι το 15000είναι κακό, αλλά όλο και κάτι θα σημαίνει φαντάζομαι σε αντίθεση με πολύ ευκολότερες σχολές που μπορεί να έχουν πχ βάση 18500 μόρια).

Για να λυθεί μια και έξω η σύγχυση. Λογικό να διαφωνούμε σε κάποια θέματα. Αν συμφωνούσαμε σε όλα, δεν θα κάναμε διάλογο αλλά προεκλογικές στημένες δηλώσεις.

Όσον αφορά τα μόρια, όντως δεν ανταποκρίνονται καθόλου στο επίπεδο και στην δυσκολία ενός Τμήματος. Αν κάποιες επιστήμες ήταν υποδιέστερες κάποιων άλλων, λόγω μορίων τότε τα χαμηλομόρια Τμήματα δεν θα επένδυαν σε αμερικανόφερτα και όχι μόνο, ονόματα επιστημόνων καθηγητών με σοβαρές δημοσιεύσεις σε διεθνή κορυφαία επιστημονικά περιοδικά. Όσοι κρίνετε βάση μορίων έχετε ελέγξει την ερευνητική επάρκεια των διδασκόντων στο Τμήμα που νομίζετε ότι "φυσάει" λόγω μορίων; Σε πολλά επαρχιακά Τμήματα γίνεται πολύ καλύτερη επιστημονική δουλειά από τα αντίστοιχα της πρωτευούσης ή της συμπρωτευούσης.

Για παράδειγμα μπορεί το Τμήμα μου να έχει 15.000 περίπου μόρια, αλλά η πλειοψηφία των μονίμων διδασκόντων (κανένας δεν είναι με ΠΔ) είναι από κορυφαία Πανεπιστήμια των ΗΠΑ, Ελβετίας, Καναδά, Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ολλανδίας και Ρωσίας (επί σοβιετικού καθεστώτος). Τώρα οι κομματικές γκρίνιες που έχουν αναμεταξύ τους, η "μαζική" αποτυχία των φοιτητών όπως και η απαίσια γραμματεία, είναι άλλα θέματα (καυτές πατάτες).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JosefK

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχαήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,361 μηνύματα.
Ας πω κι εγώ την άποψή μου.

Φοιτητική ζωή και αραλίκι είναι συνυφασμένες έννοιες, ακόμα και για δύσκολες σχολές.

Υπάρχουν φυσικά και διαστήματα πολύ μεγάλης πίεσης, τα οποία προκύπτουν από το γεγόνός ότι οι φοιτητές είναι ανοργάνωτοι και αφήνουν πάντα διαβάσματα και εργασίες για τελευταία στιγμή.

Θεωρώ υποκριτικό να γκρινιάζουμε για την κατάσταση του ελληνικού Παν/μίου, όταν λίγο-πολύ είμαστε βολεμένοι πίσω από την κατάσταση αυτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top