Φοιτητικές παρατάξεις

Alex_Bell

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Εξάλλου το άρθρο 16 της Ελλάδας, έχει διατάξεις που ισχύουν μόνο σε μπανανίες του υπανάπτυκτου κόσμου (δηλ., νομικές διατάξεις που κατοχυρώνουν νομικά την αναξιοκρατία, την παθογένεια, τα καθηγητικά όργια, τον κομματικό φασισμό και τις πελατειακές σχέσεις στα Πανεπιστήμια).

[FONT=&quot]Το άρθρο 16 του Συντάγματος [/FONT] [FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]1. Η τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες. Η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. Η ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα. [/FONT]
[FONT=&quot] 2. Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. [/FONT]
[FONT=&quot] 3.Τα έτη υποχρεωτικής φοίτησης δεν μπορεί να είναι λιγότερα από εννέα. [/FONT]
[FONT=&quot] 4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Το Κράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους. [/FONT]

[FONT=&quot] 5. Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά από ιδρύματα που αποτελούν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου με πλήρη αυτοδιοίκηση. Τα ιδρύματα αυτά τελούν υπό την εποπτεία του Κράτους, έχουν δικαίωμα να ενισχύονται οικονομικά από αυτό και λειτουργούν σύμφωνα με τους νόμους που αφορούν τους οργανισμούς τους. Συγχώνευση ή κατάτμηση ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μπορεί να γίνει και κατά παρέκκλιση από κάθε αντίθετη διάταξη, όπως νόμος ορίζει. [/FONT]
[FONT=&quot]Ειδικός νόμος ορίζει όσα αφορούν τους φοιτητικούς συλλόγους και τη συμμετοχή των σπουδαστών σε αυτούς. [/FONT]
[FONT=&quot] 6. Οι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι δημόσιοι λειτουργοί. Το υπόλοιπο διδακτικό προσωπικό τους επιτελεί επίσης δημόσιο λειτούργημα, με τις προϋποθέσεις που νόμος ορίζει. Τα σχετικά με την κατάσταση όλων αυτών των προσώπων καθορίζονται από τους οργανισμούς των οικείων ιδρυμάτων.[/FONT]
[FONT=&quot]Οι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων δεν μπορούν να παυθούν προτού λήξει σύμφωνα με το νόμο ο χρόνος υπηρεσίας τους παρά μόνο με τις ουσιαστικές προϋποθέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 88 παράγραφος 4 και ύστερα από απόφαση συμβουλίου που αποτελείται κατά πλειοψηφία από ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς, όπως νόμος ορίζει.[/FONT]
[FONT=&quot]Νόμος ορίζει το όριο ηλικίας των καθηγητών των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Εωσότου εκδοθεί ο νόμος αυτός οι καθηγητές που υπηρετούν αποχωρούν αυτοδικαίως μόλις λήξει το ακαδημαϊκό έτος μέσα στο οποίο συμπληρώνουν το εξηκοστό έβδομο έτος της ηλικίας τους. [/FONT]
[FONT=&quot] 7. Η επαγγελματική και κάθε άλλη ειδική εκπαίδευση παρέχεται από το Κράτος και με σχολές ανώτερης βαθμίδας για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο από τρία χρόνια, όπως προβλέπεται ειδικότερα από το νόμο, που ορίζει και τα επαγγελματικά δικαιώματα όσων αποφοιτούν από τις σχολές αυτές. [/FONT]
[FONT=&quot] 8. Νόμος ορίζει τις προϋποθέσεις και τους όρους χορήγησης άδειας για την ίδρυση και λειτουργία εκπαιδευτηρίων που δεν ανήκουν στο Κράτος, τα σχετικά με την εποπτεία που ασκείται πάνω σ' αυτά, καθώς και την υπηρεσιακή κατάσταση του διδακτικού προσωπικού τους.[/FONT]
[FONT=&quot]Η σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται. [/FONT]
[FONT=&quot] 9. Ο αθλητισμός τελεί υπό την προστασία και την ανώτατη εποπτεία του Κράτους.[/FONT]
[FONT=&quot]Το Κράτος επιχορηγεί και ελέγχει τις ενώσεις των αθλητικών σωματείων κάθε είδους, όπως νόμος ορίζει. Νόμος ορίζει επίσης τη διάθεση των ενισχύσεων που παρέχονται κάθε φορά στις επιχορηγούμενες ενώσεις σύμφωνα με τον προορισμό τους.[/FONT]

[FONT=&quot]Ποιες ακριβώς από αυτές τις διατάξεις ισχύουν μόνο σε μπανανίες του υπανάπτυκτου κόσμου;;;;
[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
[FONT=&quot]Το άρθρο 16 του Συντάγματος [/FONT] [FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]1. Η τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες. Η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. Η ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα. [/FONT]
[FONT=&quot] 2. Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. [/FONT]
[FONT=&quot] 3.Τα έτη υποχρεωτικής φοίτησης δεν μπορεί να είναι λιγότερα από εννέα. [/FONT]
[FONT=&quot] 4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Το Κράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους. [/FONT]

[FONT=&quot] 5. Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά από ιδρύματα που αποτελούν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου με πλήρη αυτοδιοίκηση. Τα ιδρύματα αυτά τελούν υπό την εποπτεία του Κράτους, έχουν δικαίωμα να ενισχύονται οικονομικά από αυτό και λειτουργούν σύμφωνα με τους νόμους που αφορούν τους οργανισμούς τους. Συγχώνευση ή κατάτμηση ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μπορεί να γίνει και κατά παρέκκλιση από κάθε αντίθετη διάταξη, όπως νόμος ορίζει. [/FONT]
[FONT=&quot]Ειδικός νόμος ορίζει όσα αφορούν τους φοιτητικούς συλλόγους και τη συμμετοχή των σπουδαστών σε αυτούς. [/FONT]
[FONT=&quot] 6. Οι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι δημόσιοι λειτουργοί. Το υπόλοιπο διδακτικό προσωπικό τους επιτελεί επίσης δημόσιο λειτούργημα, με τις προϋποθέσεις που νόμος ορίζει. Τα σχετικά με την κατάσταση όλων αυτών των προσώπων καθορίζονται από τους οργανισμούς των οικείων ιδρυμάτων.[/FONT]
[FONT=&quot]Οι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων δεν μπορούν να παυθούν προτού λήξει σύμφωνα με το νόμο ο χρόνος υπηρεσίας τους παρά μόνο με τις ουσιαστικές προϋποθέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 88 παράγραφος 4 και ύστερα από απόφαση συμβουλίου που αποτελείται κατά πλειοψηφία από ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς, όπως νόμος ορίζει.[/FONT]
[FONT=&quot]Νόμος ορίζει το όριο ηλικίας των καθηγητών των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Εωσότου εκδοθεί ο νόμος αυτός οι καθηγητές που υπηρετούν αποχωρούν αυτοδικαίως μόλις λήξει το ακαδημαϊκό έτος μέσα στο οποίο συμπληρώνουν το εξηκοστό έβδομο έτος της ηλικίας τους. [/FONT]
[FONT=&quot] 7. Η επαγγελματική και κάθε άλλη ειδική εκπαίδευση παρέχεται από το Κράτος και με σχολές ανώτερης βαθμίδας για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο από τρία χρόνια, όπως προβλέπεται ειδικότερα από το νόμο, που ορίζει και τα επαγγελματικά δικαιώματα όσων αποφοιτούν από τις σχολές αυτές. [/FONT]
[FONT=&quot] 8. Νόμος ορίζει τις προϋποθέσεις και τους όρους χορήγησης άδειας για την ίδρυση και λειτουργία εκπαιδευτηρίων που δεν ανήκουν στο Κράτος, τα σχετικά με την εποπτεία που ασκείται πάνω σ' αυτά, καθώς και την υπηρεσιακή κατάσταση του διδακτικού προσωπικού τους.[/FONT]
[FONT=&quot]Η σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται. [/FONT]
[FONT=&quot] 9. Ο αθλητισμός τελεί υπό την προστασία και την ανώτατη εποπτεία του Κράτους.[/FONT]
[FONT=&quot]Το Κράτος επιχορηγεί και ελέγχει τις ενώσεις των αθλητικών σωματείων κάθε είδους, όπως νόμος ορίζει. Νόμος ορίζει επίσης τη διάθεση των ενισχύσεων που παρέχονται κάθε φορά στις επιχορηγούμενες ενώσεις σύμφωνα με τον προορισμό τους.[/FONT]

[FONT=&quot]Ποιες ακριβώς από αυτές τις διατάξεις ισχύουν μόνο σε μπανανίες του υπανάπτυκτου κόσμου;;;;
[/FONT]

Kαι ποιος σου είπε ότι ο Νόμος Πλαίσιο έχει μείνει αλώβητος τόσα χρόνια; Αυτά που μου παράθεσες, ισχύουν μόνο στα χαρτιά, γιατί στην πράξη όλες οι διατάξεις του, έχουν παραποιηθεί. Άλλα μιλάμε για παράθυρα διατάξεων που δεν υπάρχουν στο αρχικό νομοσχέδιο, και τα οποία είναι τα όσα ισχύουν στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο ημερησίως...δηλ., σε μια μπανανία.

Επίσης δεν καταλαβαίνω την λογική της μη αναθέωρησής του. Επίσης ο Νόμος Πλαίσιο δεν αναφέρει πουθενά, την χορήγηση επιδόματος σπουδών σε όλους τους φοιτητές από το Πανεπιστήμιο όπως γίνεται στο εξωτερικό. Αυτή η παροχή προς τους Έλληνες φοιτητές πώς και ξεχάστηκε να θεσπιστεί ως νομική διάταξη;

Επίσης δεν καταλαβαίνω την μη διασύνδεση του Πανεπιστημίου με την αγορά εργασίας; Δεν καταλαβαίνω την λογική να μην μπουν δίδακτρα με σκοπό να έχει έσοδα για την δημιουργία επιπλέον θέσεων καθηγητών, εξωτερικών έμμισθων ερευνητικών συνεργατών, διδακτορικών ερευνητών ή να μοιράζονται καλύτερα συγγράμματα; Γιατί απαραίτητα θα πρέπει η λέξη δίδακτρα να συνδέεται με την βιομηχανία; Και στο κάτω κάτω, τι κακό είναι που το διάσημο Πολυτεχνείο Delft της Ολλανδίας συνεργάζεται ερευνητικά με μεγάλες βιομηχανίες όπως Volvo, KLM, Nounou,...κτλ; Κεφαλαιοποιήθηκε η γνώση μήπως; Ίσα-ίσα που βγαίνουν επιστήμονες με Ε κεφαλαίο και με πολλές εργασιακές επιλογές...πέραν του παρωχημένου δημοσίου.

Στο κάτω κάτω, χέστηκα αν δίνει το κράτος ή όχι λεφτά. Πολίτης είμαι. Δημοκρατικά δικαιώματα έχω και θέλω εναλλακτικές επιλογές. Μην εμμένουμε σε φασιστικές και κρατικίστικες λογικές του μεσαίωνα. Ας αναζητήσουμε αλλού πιο ωφέλιμες οικονομικές πηγές με τεράστια οφέλη στην φοιτητική κοινότητα. Αρκετά με τις κοινωνικές προεκτάσεις της επιστήμης. Βαλτώσαμε εδώ στην Ελλάδα και γίναμε γραφικοί παγκοσμίως σαν πολίτες του φτωχού Ευρωπαϊκού Νότου. Ας αλλάξουμε αυτήν την χιλιοπαιγμένη κασέτα περί δωρεάν και δημόσιας εκπαίδευσης. Μπάζουμε σε αξιοπιστία και αξιοκρατία. Χρυσοπλήρωσα βιβλία για να μπορέσω να περάσω μαθήματα γιατί τα δημόσια συγράμματα που μοιράζουν είναι επιστημονικά ανεπαρκή. Για ποιο δωρεάν Πανεπιστήμιο μου μιλάτε; Της Χονολουλούς; :hmm:

Γιατί κάποιος να προτιμήσει να σπουδάσει σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
@nPb:
Δεν είναι αυτή η λύση. Θα έπρεπε να πληρώνουν όσοι έχουν. Όχι, όμως, όλοι. Γιατί δηλαδή ένας φοιτητής να αναγκαστεί να διακόψει τις σπουδές του επειδή δεν έχει λεφτά και δεν είναι και μέσα στους 2-3-όσους καλύτερους που θα πάρουν υποτροφία; Δε φτάνουν τα 600-800-ίσως παραπάνω ευρώ που δίνει μία οικογένεια για έναν φοιτητή το μήνα;

Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οι πάρα πολλοί φοιτητές και τα πάρα πολλά ΑΕΙ/ΤΕΙ, λύνοντας αυτά δε νομίζω ότι θα υπάρχει κανένα πρόβλημα χρηματοδότησης από το κράτος όπως υπάρχει τώρα.
Τωρα για συνεργασίες με επιχειρήσεις κλπ. Οκ, ας υπάρχουν, αλλά χωρίς να καθορίζουν την ύλη των μαθημάτων όπως γίνεται στο εξωτερικό σε αρκετές περιπτώσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
ας μου καποιος ενα ιδιωτικο πανεπιστημιο που ειναι στην ελλαδα και που κανει ερευνα.
ας μην γελιομαστε δεν θα ερθει ουτε το χαρβαρντ ουτε το MIT να κανει παραρτημα στην ελλαδα.

παντως το θεμα εχει παρει κομματικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xdf21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xdf21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 191 μηνύματα.
Γιατί κάποιος να προτιμήσει να σπουδάσει σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο;
Γιατι δεν εχει λεφτα να σπουδασει στο εξωτερικο. Για πολλους δυστυχως αυτος ειναι ο μονος λογος.
Βλεπω ορισμενες φορες φωτογραφιες των εγκαταστασεων απο τα ιδιωτικα πανεπιστημια του εξωτερικου και μου τη δινει που εμεις εδω πρπει να ανεχομαστε αυτο το χαλι.
Φυσικα δεν φταιει μονο το κρατος γι αυτο. Προσφατα μιλαγα με εναν γνωστο ο οποιος δουλευει στο Πανεπιστημιο Αθηνων και με εξεπληξε οταν μου ειπε τα ποσά που δαπανουνται καθε χρονο για να καλυπτονται οι φθορες που γινονται στα πανεπιστημιακα ιδρυματα απο τα κομματοσκυλα κατα τις φοιτητικες εκλογες. Βαψιματα τοιχων επειδη καποιοι "επαναστατες" τους γεμισαν συνθηματα, αντικατασταση ζημιων και καθαριοτητα εξαιτιας της αφισορυπανσης κ.α.
Δεν θυμαμαι ακριβως το ποσό, παντως ειναι αρκετες εκατονταδες χιλιαδες ευρω (κοντα στο εκατομμυριο) που θα μπορουσαν να ειχαν δοθει π.χ. ως οικονομικη ενισχυση στους ασθενεστερους οικονομικα φοιτητες. Αρα λοιπον και ΠΚΣ και ΕΑΑΚ και ΠΑΣΠ κλπ το μονο που κανουν ειναι να πηγαινουν την παιδεια στον τοπο μας ενα βημα πιο κατω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
Oπότε δεν θέλουμε να μπούν δίδακτρα για να μην επέλθει η σύγκριση ποιότητας και αρχίσουν να φεύγουν σαν "πελάτες" (όσοι Έλληνες θέλουν) και πάνε στο εξωτερικό για κάτι καλύτερο και μείνουν οι καθηγητές σε άδεια αμφιθέατρα με τις καθαρίστριες; Μήπως μας βολεύει όλους αυτό το χάλι για να λέμε ότι σπουδάζουμε; Για να έχει κάτι να ασχολείται ο Αυτιάς και η τηλεπαρέα του σε περίοδο πανελληνίων ή ανακοίνωσης των βάσεων;

Όλοι θέλουμε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο από ένα δημόσιο για έναν και μόνο λόγο: συνθήκες υγιεινής που δεν έχει το δημόσιο. Πόσες κλίνες δημόσιων νοσοκομείων είναι εστίες μικροβίων; Κάπως έτσι και με τα δημόσια Πανεπιστήμια έναντι των ιδιωτικών. Ιδιωτικά Πανεπιστήμια ναι, να ιδρυθούν και μάλιστα με άριστες προδιαγραφές διδασκαλίας, έρευνας, φοιτητικού δυναμικού και διδακτικού δυναμικού που να συμμετέχουν σε έρευνες σε βιομηχανικά προϊόντα. Αλλά όχι ιδιωτικά Πανεπιστήμια της μορφής ιδιωτικών κολλεγίων (μεταλυκειακά εκπαιδευτήρια) και των σημερινών Ελληνικών Πανεπιστημίων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Και ξαναρωτώ για 3η και φυσικά τελευταία φορά:
Τι θα κάνει ο φοιτητής που δεν έχει λεφτά και δεν είναι και μέσα στους 2-3 καλύτερους που θα πάρουν υποτροφία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αορ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο the less you know,the better it is.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 184 μηνύματα.
Λυπαμαι πραγματικα γιατι το κτηριο στο οποιο φοιτω δεν ειναι πανεπιστημιο.Ειναι ενας χωρος καταπτηστος,μιζερος και τρομερα οπισθοδρομικος-και ετοιμοροπος συναμα.ειμαι στο ΑΠΘ,ενα απο τα πιο γνωστα πανεπιστημια..Μπηκα με απιστευτες φιλοδοξιες.με ονειρα..με στοχους..με ιδανικα-προτυπα και αξιες...ΚΑΤΑΝΤΗΣΑ να το μισω..Καταντησα να καταριεμαι τους καθηγητες που περνανε τα παιδια απο τα κομματα και μας μας κοβουν για μιση μοναδα.Καταντησα να ΜΗΝ μπορω να διαβασω την αχανη ύλη των βιβλιων και να υποχρεωνομαι να ζητω σημειωσεις,διοτι πρεπει να περασω τα μαθηματα...καταντησα να να μισω τη σχολη για την οποία μπηκα με παθος..Καταντησα να μην θελω να παιρνω γνωσεις,αλλα να περναω απλα τα μαθηματα..
Και για ολα αυτα ποιος ευθύνεται? Μηπως καποια ατομα που μπαινοντας στη σχολη σε υποδεχονται με το πιο καλο και αθωο χαμογελο και σου υποδεικνυουν να κατσεις στη μερια τους? σε μια μερια που ΟΧΙ ...δεν εχει αφισοκολλημενες τις ερευνες του πανεπιστημιου,ουτε κατι σχετικο με το αντικειμενο των σπουδων.. εχει κατι it's dap to you..εχει κατι pasp mprosta..εχει κατι για ιμπεριαλισμους......και αρχικα νομισα οτι ειχα κανει λαθος..οτι ειχα μπει στην πολιτικων επιστημων..
Μετα απο 2 χρονια πλεον που εχω καταλαβει τι και πως εκει μεσα,ενα εχω να πω..Μερικα ατομα που δεν ξερουν τι τους γινεται,και μερικα ατομα που ξερουν ΠΟΛΥ καλα τι τους γινεται,συμβαινει να δυσχερενουν την ηδη δυσχερη κατασταση του Ελληνικου πανεπιστημιου.Α,και σεις αριστεριστες φοιτητες..? εσας δυστυχως σας γεμιζουν το μυαλο με ΟΥΤΟΠΙΚΑ πραγματα..γιατι η αριστερα εχει ως κινητρο την ορθη και κοινωνικα ισοτιμη λειτουργια της κοινωνιας..Εσεις δεν το πραττετε αυτο..οταν κανετε μονοι σας συνελευσεις,οταν κλεινετε τις σχολες..Ισα ισα εσεις ειστε αυτοι που ΣΥΜΒΑΛΛΕΤΕ σε ολη αυτη την κακοτοπιά....Οσο για τους εκ πασπ και δαπ...δεν εχω να πω κατι..το ζησα απο τα ενδοτερα..ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ...διαφορα?στο χρωμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
Και ξαναρωτώ για 3η και φυσικά τελευταία φορά:
Τι θα κάνει ο φοιτητής που δεν έχει λεφτά και δεν είναι και μέσα στους 2-3 καλύτερους που θα πάρουν υποτροφία;

Ότι γίνεται στις ανεπτυγμένες χώρες. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Ότι γίνεται στις ανεπτυγμένες χώρες. :)
A, δηλαδή θα απαξιώσουμε και εμείς τη γ/βάθμια εκπαίδευση και θα πηγαίνουμε να γίνουμε εργάτες ή αν θέλουμε να σπουδάσουμε θα γ.στε στη δουλειά παράλληλα με το πανεπιστήμιο... Αυτό θα πει ανεπτυγμένη χώρα;
---
Είπαμε ότι είμαστε κατά των φοιτητικών παρατάξεων παρόλα αυτά έχουμε πολύ διαφορετικές απόψεις. Εκεί είναι που τελικά πατούν όλοι για να μη φύγουν οι παρατάξεις. Μαζεύονται σε μία ομάδα άνθρωποι με περίπου κοινή άποψη και προσπαθούν να βρουν και άλλους που συμφωνούν μαζί τους για να διασφαλίσουν αυτό που θεωρούν σωστό... Γιατί πχ το δικό μου σωστό διαφέρει από το δικό σου σωστό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Ότι γίνεται στις ανεπτυγμένες χώρες. :)
Και τι γινεται στα αναπτηγμενα κρατη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
Και τι γινεται στα αναπτηγμενα κρατη?

- Δεν σπουδάζουν όλοι
- Υπάρχουν οικονομικές βοήθειες με μορφή δανείων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
- Δεν σπουδάζουν όλοι
- Υπάρχουν οικονομικές βοήθειες με μορφή δανείων
Δηλαδή προτείνεις ένα πανεπιστήμιο που θα δέχεται όσους φοιτητές έχουν να πληρώσουν.
Αυτό θα σημαίνει ότι (γιατί στην Ελλάδα είμαστε) το πανεπιστήμιο θα έχει υψηλά δίδακτρα θα παίρνει πολλούς φοιτητές για να αντισταθμίσει το κόστος λειτουργίας του.
Γιατί ντε και καλά θέλεις ένα τέτοιο ιδιωτικό πανεπιστήμιο και όχι ένα δημόσιο που θα παίρνει πολύ λιγότερους φοιτητές (με εξετάσεις και όχι με φορολογική δήλωση!); Αν κλείσουν και πολλά από τα ΑΕΙ/ΤΕΙ που δεν προσφέρουν τίποτα, όλα θα είναι μια χαρά! Το σύστημα θα εξυγιανθεί!
Θέλεις να υπάρχει και συνεργασία με επιχειρήσεις; Γιατί όχι; Αλλά τα μαθήματα και την ύλη δε θα τα καθορίζουν αυτές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Η αποψη μου ειναι οτι ολη οι ανθρωποι ανξερτητου οικονομικης η κομματικης καταστασεις πρεπει να εχουν προσβασει στα αει η τει της χωρας.Αλλα στης μερας μας ο οικονομικος παραγοντας ειναι ενα σοβαρο κομματι για καθε οικογενεια που θελει να βοηθειση τα παιδια τους να σπουδασουν και η εφαρμογη αυτου του προτηπου στη χωρα μαςπιστευω δεν θα εβρησκε προσφορο εδαφος την δεδονενη στοιγμη γιατι τα χρηματα που μπενουν στο καθε σπιτι μειωνονται και τα δανεια βγενουν με το σταγονομετρο ετσι πολλη νεοι που προερχονται απο μικρομεσσαιες οικογενοιες θα αποκλειονταν απο τα αει η τει της χωρας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
Δηλαδή προτείνεις ένα πανεπιστήμιο που θα δέχεται όσους φοιτητές έχουν να πληρώσουν.
Αυτό θα σημαίνει ότι (γιατί στην Ελλάδα είμαστε) το πανεπιστήμιο θα έχει υψηλά δίδακτρα θα παίρνει πολλούς φοιτητές για να αντισταθμίσει το κόστος λειτουργίας του.
Γιατί ντε και καλά θέλεις ένα τέτοιο ιδιωτικό πανεπιστήμιο και όχι ένα δημόσιο που θα παίρνει πολύ λιγότερους φοιτητές (με εξετάσεις και όχι με φορολογική δήλωση!); Αν κλείσουν και πολλά από τα ΑΕΙ/ΤΕΙ που δεν προσφέρουν τίποτα, όλα θα είναι μια χαρά! Το σύστημα θα εξυγιανθεί!
Θέλεις να υπάρχει και συνεργασία με επιχειρήσεις; Γιατί όχι; Αλλά τα μαθήματα και την ύλη δε θα τα καθορίζουν αυτές.

Οι επιχειρήσεις θα είναι προαιρετικοί εξωτερικοί συνεργάτες των ερευνητικών κέντρων, εργαστηρίων και σπουδαστηρίων των Πανεπιστημιακών Τμημάτων. Πρόσεχε, προαιρετικοί. Στην ακαδημαϊκή διδασκαλία θα είναι υπέυθυνο το Τμήμα μόνο. Σήμερα δυστυχώς, βάση νόμου, απαγορεύεται η συνεργασία του Πανεπιστημίου με επιχειρήσεις στον ερευνητικό τομέα. Αυτό είναι καλύτερο; :hmm:

Δεν εννοώ να έχουμε πλήρη αυτοτέλεια του Πανεπιστημίου σαν ιδιωτική επιχείρηση. Να γίνει μερική ιδιωτικοποίηση με συμμετοχή του μη κομματικού δημοσίου ώστε να υπάρχει σωστό management υπό την μερική κρατική επίβλεψη (όχι με μορφή δαγγάνας) που να μην στηρίζεται σε πελετειακές σχέσεις (π.χ. αιώνιο παγκόσμιο Ελληναράδικο φαινόμενο εκλογή προέδρου ή κοσμήτορα ή πρύτανη από το σώμα των καθηγητών). Πουθενά στον κόσμο τα καλά Πανεπιστήμια και τα αντίστοιχα Τμήματά τους δεν διοικούνται (από οικονομικής πλεύρας) από το διδακτικό προσωπικό για να αποφευχθούν οι πελατειακές σχέσεις και η αλόγιστη σπατάλη σε τσέπες ημετέρων. Τέλος να τεθεί σε όσους φοιτητές έχουν εισόδημα, να πληρώνουν ένα συμβολικό ποσό σαν δίδακτρα ώστε να ενισχυθεί ο προϋπολογισμός του Τμήματος για τις ακαδημαϊκές λειτουργίες. Οι υπόλοιποι φοιτητές που έχουν χαμηλό εισόδημα, να σπουδάζουν δωρεάν. Τα δίδακτρα να είναι καθαρά για λειτουργικούς λόγους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Οι επιχειρήσεις θα είναι προαιρετικοί εξωτερικοί συνεργάτες των ερευνητικών κέντρων, εργαστηρίων και σπουδαστηρίων των Πανεπιστημιακών Τμημάτων. Πρόσεχε, προαιρετικοί. Στην ακαδημαϊκή διδασκαλία θα είναι υπέυθυνο το Τμήμα μόνο. Σήμερα δυστυχώς, βάση νόμου, απαγορεύεται η συνεργασία του Πανεπιστημίου με επιχειρήσεις στον ερευνητικό τομέα. Αυτό είναι καλύτερο; :hmm:

Δεν εννοώ να έχουμε πλήρη αυτοτέλεια του Πανεπιστημίου σαν ιδιωτική επιχείρηση. Να γίνει μερική ιδιωτικοποίηση με συμμετοχή του δημοσίου (οίκου ανοχής) ώστε να υπάρχει σωστό management που να μην στηρίζεται σε πελετειακές σχέσεις (π.χ. αιώνιο παγκόσμιο Ελληναράδικο φαινόμενο εκλογή προέδρου ή κοσμήτορα ή πρύτανη από το σώμα των καθηγητών). Πουθενά στον κόσμο τα καλά Πανεπιστήμια και τα αντίστοιχα Τμήματά τους δεν διοικούνται (από οικονομικής πλεύρας) από το διδακτικό προσωπικό για να αποφευχθούν οι πελατειακές σχέσεις και η αλόγιστη σπατάλη σε τσέπες ημετέρων. Τέλος να τεθεί σε όσους φοιτητές έχουν εισόδημα, να πληρώνουν ένα συμβολικό ποσό σαν δίδακτρα ώστε να ενισχυθεί ο προϋπολογισμός του Τμήματος για τις ακαδημαϊκές λειτουργίες. Οι υπόλοιποι φοιτητές που έχουν χαμηλό εισόδημα, να σπουδάζουν δωρεάν. Τα δίδακτρα να είναι καθαρά για λειτουργικούς λόγους.
Με αυτά που λες συμφωνώ απόλυτα! Ωστόσο δε χρειάζεται να ιδιωτικοποιηθεί το πανεπιστήμιο ούτε για να μπει ένας οικονομικός διαχειριστής (που όμως δε θα κάνει ό,τι θέλει) μη εξαρτημένος από το πανεπιστήμιο, ούτε για τα υπόλοιπα που λες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
Ναι αλλά πως μπορείς να πετύχεις καλύτερο management στα οικονομικά του χρεωκοπημένου Πανεπιστημίου και να το διοικείς σαν υγιή μονάδα, όταν έχεις μπάστακα δυο κλίκες:

- κλίκα καθηγητών
- κλίκα κομματικών παρασιτικών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Ναι αλλά πως μπορείς να πετύχεις καλύτερο management στα οικονομικά του χρεωκοπημένου Πανεπιστημίου και να το διοικείς σαν υγιή μονάδα, όταν έχεις μπάστακα δυο κλίκες:

- κλίκα καθηγητών
- κλίκα κομματικών παρασιτικών
Δεν είναι κάτι που μπορώ να σου απαντήσω έτσι εύκολα. Αν ήταν κάτι εύκολο θα είχε ήδη βρεθεί λύση.
Πάντως από κάπου πρέπει να ξεκινήσει η εξυγίανση των ΑΕΙ/ΤΕΙ. Και δεν μπορεί να ξεκινήσει χωρίς προηγούμενη μελέτη. Δεν είναι ένα απλό θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
Δεν είναι κάτι που μπορώ να σου απαντήσω έτσι εύκολα. Αν ήταν κάτι εύκολο θα είχε ήδη βρεθεί λύση.
Πάντως από κάπου πρέπει να ξεκινήσει η εξυγίανση των ΑΕΙ/ΤΕΙ. Και δεν μπορεί να ξεκινήσει χωρίς προηγούμενη μελέτη. Δεν είναι ένα απλό θέμα.

Ναι. Να φανταστείς ότι μέχρι ώρας οι εύρωστοι οικονομικά γονείς με επαγγέλματα γιατρού ή δικηγόρου, δηλώνουν στην εφορία μόνο ετήσιο εισόδημα 10.000 ?. Αν δεν αλλάξει αυτό, και δίδακτρα να μπούν για τις λειτουργικές ανάγκες, πάλι ο γιός του φτωχού αγρότη θα τα πληρώνει. Δηλ., και οι πραγματικά πλούσιοι φοιτητές, θα φαίνονται σαν φτωχοί λόγω ψεύτικης φορολογικής δήλωσης...Η μεταρρύθμιση πρέπει να ξεκινήσει πρώτα, από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fly

Δραστήριο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 441 μηνύματα.
Πιστευω οτι θα ηταν καλυτερο να μην υπαρχουν γιατι δεν εξυπηρετουν τους σκοπους που θεωρητικα θα επρεπε!δλδ δεν κανουν κατι για το καλυτερο του πανεπιστημιου!εκτος απο χορους,ταξιδακια και καταληψεις εχουν ποτε μαζευτει ολες οι παραταξεις για να κανουν κατι καλο για το πανεπιστημιο ενωμενες?? εχω την εντυπωση πως οχι. φυσικα ισως μου πειτε οτι ολο αυτο που λεω ειναι ουτοπικο αλλα δεν βλεπω καποιον αλλον λογο για να υπαρχουν τετοιες ομαδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top