Φοιτητικές Παρατάξεις και Καταστατικό

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Δεν αμφισβητώ καθόλου το ότι έχεις μένος για τις φοιτητικές παρατάξεις,
Είσαι λάθος. Στα αρχίδια μου για τις παρατάξεις σας.

Έτσι λοιπόν οι φοιτητικές παρατάξεις είναι ένα ΕΡΓΑΛΕΙΟ που χρησιμεύει στο να εκπροσωπούνται οι φοιτητές στις συνελεύσεις, σε παραστάσεις διαμαρτυρίας και γενικά σε διεκδικήσεις.
Και σου λέω: η συνδιοίκηση έχει καταργηθεί εδώ και κοντά καμια δεκαετία. ΔΕΝ είναι εργαλείο οι παρατάξεις.
Καφενεία ψευδοεπαναστατών είναι.

Στην πρώτη περίπτωση παρατηρούμε τον απόλυτο ατομικισμό ενώ στην δεύτερη περίπτωση βλέπουμε την έννοια της συλλογικότητας
Καμία συλλογικότητα δεν αναπτύσσεται βρωμίζοντας τους δημόσιους χώρους με πλακάτ, πανό και συνθήματα. Αντίθετα, δημιουργείται πόλωση καθώς ο φοιτητικός αγώνας γίνεται αγώνας μηδενικού αθροίσματος για το ποιός μπορεί να κάνει τα χειρότερα και πιο εμετικά συνθήματα.

Αλήθεια, ρωτάς αν ο απλός φοιτητικός κόσμος γουστάρει να περπατάει μέσα στα γκράφιτι και στα συνθήματα;

Στο θέμα με τα συνθήματα, ναι σε μια αφίσα θα υπάρχει κάτι περιεκτικό άρα λογικό είναι να υπάρχει μια μόνο φράση.
Δεν κατάλαβες. Εμένα στα παπάρια μου ΤΙ γράφει η αφίσα. Δεν ήρθα εδώ για να κάνω διάλογο για την γελοία κουβέντα σοσιαλισμός vs καπιταλισμός. Ειλικρινά στα παπάρια μου.

Θέτω το πιο επίκαιρο ερώτημα: για ποιό λόγο να υπάρχει αφίσα στο πανεπιστήμιο; Για κανέναν απολύτως πέραν του να νιώθουν κάτι τα μηδενικά που την αναρτούν.

"κάτω το κεφάλαιο"... Ανήκει ο μέσος φοιτητής στο κεφάλαιο?
Μάλλον όχι, αλλά το σύνθημα δεν παύει να είναι εντελώς μπανάλ, ξεπερασμένο και κιτς.

Αν υπάρχουν φοιτητές από άλλες σχολές δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό είναι πρόβλημα. Όπως επίσης γιατί να είναι πρόβλημα ότι υπάρχουν μεγαλύτερης ηλικίας άτομα σε κινητοποιήσεις. Αν είναι βέβαια ο μέσος όρος οκ εκεί κάτι δεν κάνει καλά η συγκεκριμένη παράταξη, αλλά αυτό δεν είναι επιχείρημα για να ακυρώσουμε την ύπαρξή της.
Γιατί δεν ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ.

Ποιός ο λόγος να υπάρχουν ΑΝΕΡΓΟΙ μέσα στον σύλλογο (λέμε τώρα) ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΗΜΜΥ; Αφού ο σύλλογος --κατά τα λεγόμενά σου-- υπάρχει για να εκπροσωπήσει τα συμφέροντα ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.

Γιατί να μπουν ξένοι στα πανεπιστήμια; Ακόμη και με τις δικές σου αρχές;

ότι οι σχολές είναι δημόσιες και ανήκουν στον φορολογούμενο λαό, καταλαβαίνουν ότι είναι πια στο χέρι τους (και οφείλουν) να τις υπερασπιστούν.
Επειδή ακριβώς οι σχολές είναι δημόσιες:
  • Να μην τοιχοκολλούνται.
  • Να μην λερώνονται από τα αποτσίγαρα των παρατάξεων.
  • Να μην μπαίνουν μη έχοντες εργασία σε αυτές.
  • Να μην γεμίζουν πλακάτ και πανό.
  • Να μην ενοχλούν τον γενικό πληθυσμό από τις διαλέξεις.
Όχι μονά-ζυγά δικά μας.

Τέλος, ο κύριος λόγος που οι φοιτητές είναι απολιτικ και στα @@ τους για τα κοινά, δεν είναι οι παρατάξεις αλλά η ατομικότητα και η αποξένωση, αρχές με τις οποίες διαπαιδαγωγήθηκαν ολόκληρες γενιές από αυτό το σύστημα.
Άραγε έρχεσαι στα λόγια μου ότι κανένας δε νοιάζεται για τις παρατάξεις.

Δεν σου ζήτησα τον λόγο που γίνεται αυτό, αλλά να παραδεχτείς ότι η γενική ιδέα ισχύει (πράγμα που το έκανες).

Άρα παρατάξεις = καρκινώματα, για τις οποίες κανένας δε νοιάζεται.

Τώρα, αν αυτό γίνεται λόγω της αποξένωσης, του εγωισμού ή οτιδήποτε άλλο λες εσύ στον εαυτό σου για να κοιμάσαι τα βράδια εμένα δε με νοιάζει.

Η αλήθεια είναι ότι οι παρατάξεις στη παρούσα μορφή τους είναι ένα βάρος για το πανεπιστήμιο και πάνω σε αυτές πατάνε οι ιθύνοντες για να προωθήσουν τα ιδιωτικά ΑΕΙ.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,791 μηνύματα.
Η εξέγερση του Πολυτεχνείου βασίστηκε στην κατάληψη και ήταν ο λόγος που σταμάτησε να υπάρχει δικτατορία.
Το μεγαλύτερο παραμύθι της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Ο Παπαδόπουλος είχε αποσυρθεί από τη πρωθυπουργία και είχε οριστεί μεταβατική κυβέρνηση υπό τον νομικό Σπύρο Μαρκεζίνη για να προκηρυχθούν ελεύθερες εκλογές τον Φεβρουάριο του 1974. Το μόνο που επέτυχε το πολυτεχνείο ήτο να δοθεί η αφορμή στους σκληροπυρηνικούς της δικτατορίας υπό τον Ιωαννίδη (που ονειρεύονταν ένα καθεστώς διαρκείας τύπου Φράνκο και δεν ήθελαν εκδημοκρατισμό) να πραγματοποιήσουν νέο πραξικόπημα κλείνοντας στη φυλακή τον Παπαδόπουλο. Η δικτατορία εν τέλει έπεσε από το φιάσκο της Κύπρου με την εισβολή του Αττίλα Ι.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Το μεγαλύτερο παραμύθι της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Ο Παπαδόπουλος είχε αποσυρθεί από τη πρωθυπουργία και είχε οριστεί μεταβατική κυβέρνηση υπό τον νομικό Σπύρο Μαρκεζίνη για να προκηρυχθούν ελεύθερες εκλογές τον Φεβρουάριο του 1974. Το μόνο που επέτυχε το πολυτεχνείο ήτο να δοθεί η αφορμή στους σκληροπυρηνικούς της δικτατορίας υπό τον Ιωαννίδη (που ονειρεύονταν ένα καθεστώς διαρκείας τύπου Φράνκο και δεν ήθελαν εκδημοκρατισμό) να πραγματοποιήσουν νέο πραξικόπημα κλείνοντας στη φυλακή τον Παπαδόπουλο. Η δικτατορία εν τέλει έπεσε από το φιάσκο της Κύπρου με την εισβολή του Αττίλα Ι.
Αστους να τρώνε σανό ρε Γιάννη, εδώ ο άλλος λέει ο σοσιαλισμός δεν έχει δοκιμαστεί ακόμη και δεν ντρέπεται.
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Είσαι λάθος. Στα αρχίδια μου για τις παρατάξεις σας.
Δεν τιμωρείς κανέναν που είσαι στα @@ σου για τα κοινά και τόσα χρόνια απέχεις από τον φοιτητικό σύλλογο, ηρέμησε.
Και σου λέω: η συνδιοίκηση έχει καταργηθεί εδώ και κοντά καμια δεκαετία. ΔΕΝ είναι εργαλείο οι παρατάξεις.
Καφενεία ψευδοεπαναστατών είναι.
Δεν μίλησα ούτε για "διοίκηση" ούτε για "συν-διοίκηση". Μίλησα για οργάνωση αγώνων και κινητοποιήσεων (από τα κάτω δλδ την βάση)για να καλυτερεύσουν οι υποδομές στις σχολές και να γίνουν διεκδικήσεις για τους αντίστοιχους κλάδους σε επίπεδο αγοράς εργασίας δλδ για αργότερα. Με λίγα λόγια πίεση και από τους ίδιους τους φοιτητές προς τις παρατάξεις που είναι υπέρ όλων αυτών για την καλύτερη οργάνωση των αγώνων.
Καμία συλλογικότητα δεν αναπτύσσεται βρωμίζοντας τους δημόσιους χώρους με πλακάτ, πανό και συνθήματα. Αντίθετα, δημιουργείται πόλωση καθώς ο φοιτητικός αγώνας γίνεται αγώνας μηδενικού αθροίσματος για το ποιός μπορεί να κάνει τα χειρότερα και πιο εμετικά συνθήματα.

Αλήθεια, ρωτάς αν ο απλός φοιτητικός κόσμος γουστάρει να περπατάει μέσα στα γκράφιτι και στα συνθήματα;
Δηλαδή το πρόβλημά σου είναι εικαστικής φύσεως? Δεν σου αρέσουν ορισμένα γκράφιτι και κάποιες αφίσες? Ας μείνουμε λίγο στην ουσία, έχει κουράσει όλη αυτή η εστίαση στις λεπτομέρειες! Χωρίς να ρωτήσω, πιστεύω ότι ο απλός φοιτητικός κόσμος κυρίως δεν γουστάρει που θα αντιμετωπίσει τα εργασιακά προβλήματα της Ελλάδας μόλις τελειώσει τη σχολή του...
Επίσης πόλωση είναι φυσικό να υπάρχει, ιδιαίτερα όταν εκπροσωπούνται διαφορετικά ταξικά συμφέροντα. Όταν ο φοιτητής που δεν μπορεί να βγάλει το μήνα του, βλέπει αφίσες της ΔΑΠ με τίτλο ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ (ταιριάζει γάντι με την συμφωνία τους για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια) δεν θα εκνευριστεί με το θράσος ? Δεν θα πολωθεί θέλοντας και μη? Και όχι δεν εστιάζω στην ύπαρξη της αφίσας, αλλά στο περιεχόμενο. Άλλωστε το Πανεπιστήμιο ήταν και θα είναι χώρος ελεύθερης διακίνησης ιδεών, άσχετα αν σε κάποιους δεν αρέσει αυτό...
Δεν κατάλαβες. Εμένα στα παπάρια μου ΤΙ γράφει η αφίσα. Δεν ήρθα εδώ για να κάνω διάλογο για την γελοία κουβέντα σοσιαλισμός vs καπιταλισμός. Ειλικρινά στα παπάρια μου.

Θέτω το πιο επίκαιρο ερώτημα: για ποιό λόγο να υπάρχει αφίσα στο πανεπιστήμιο; Για κανέναν απολύτως πέραν του να νιώθουν κάτι τα μηδενικά που την αναρτούν.
Κακώς στα @@ σου. Δεν είναι δικαίωμά σου (και μην το λες και καμαρώνεις) η απολιτικοποίηση. Στην αρχαία Ελλάδα χαρακτηριζόταν "ηλίθιος" και "άχρηστος" όποιος δεν ασχολούταν με τα κοινά. Αυτή η κουβέντα λοιπόν που αναφέρεις θα έπρεπε να ενδιαφέρει όχι μόνο εσένα αλλά πολύ κόσμο που αντί να γκρινιάζει καθημερινά για χιλιάδες προβλήματα που αντιμετωπίζει λόγω του υπάρχοντος συστήματος, θα ήταν χρήσιμο (και για τον ίδιο αλλά και για την κοινωνία) να προσπαθεί να κατανοήσει τη σύνδεση, να βάλει σε μια λογική σειρά τις αιτίες και να περάσει στην ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Αλλά όχι, επιλέγουμε την απάθεια, αφήνοντας την κάθε κυβέρνηση να αλωνίζει σ' ένα "πανέμορφο" σουρεαλιστικό πλαίσιο Ελλάδα 2.0. Μπράβο και πάλι που είσαι τόσο μάγκας και τα γράφεις όλα στα @@ σου!
Μάλλον όχι, αλλά το σύνθημα δεν παύει να είναι εντελώς μπανάλ, ξεπερασμένο και κιτς.
Να με συγχωρείς φίλε μου δεν ήξερα ότι τα συνθήματα του αγώνα θα πρέπει να περνάνε πλέον από κάποια επιτροπή μόδας (με καπιταλιστικά πάντα κριτήρια)
Γιατί δεν ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ.

Ποιός ο λόγος να υπάρχουν ΑΝΕΡΓΟΙ μέσα στον σύλλογο (λέμε τώρα) ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΗΜΜΥ; Αφού ο σύλλογος --κατά τα λεγόμενά σου-- υπάρχει για να εκπροσωπήσει τα συμφέροντα ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.

Γιατί να μπουν ξένοι στα πανεπιστήμια; Ακόμη και με τις δικές σου αρχές;
Αν απλώς κάνουν παρέα με κάποιον? Αν θέλουν να παρακολουθήσουν τη συνέλευση? Αν θέλουν να μεταφέρουν πείρα από άλλη συνέλευση? Ναι συμφέροντα των φοιτητών και αυριανών εργαζομένων (ή και ανέργων).
Επειδή ακριβώς οι σχολές είναι δημόσιες:
  • Να μην τοιχοκολλούνται.
  • Να μην λερώνονται από τα αποτσίγαρα των παρατάξεων.
  • Να μην μπαίνουν μη έχοντες εργασία σε αυτές.
  • Να μην γεμίζουν πλακάτ και πανό.
  • Να μην ενοχλούν τον γενικό πληθυσμό από τις διαλέξεις.
Όχι μονά-ζυγά δικά μας.
Θα μπορούσατε ορισμένοι να συμμετέχετε ενεργά στον φοιτητικό σύλλογο και να τα διατυπώσετε αυτά τα αιτήματα που έχετε. Εάν ψηφιζόντουσαν σε συνέλευση θα άλλαζε αυτή η εικόνα.
Άραγε έρχεσαι στα λόγια μου ότι κανένας δε νοιάζεται για τις παρατάξεις.

Δεν σου ζήτησα τον λόγο που γίνεται αυτό, αλλά να παραδεχτείς ότι η γενική ιδέα ισχύει (πράγμα που το έκανες).

Άρα παρατάξεις = καρκινώματα, για τις οποίες κανένας δε νοιάζεται.

Τώρα, αν αυτό γίνεται λόγω της αποξένωσης, του εγωισμού ή οτιδήποτε άλλο λες εσύ στον εαυτό σου για να κοιμάσαι τα βράδια εμένα δε με νοιάζει.

Η αλήθεια είναι ότι οι παρατάξεις στη παρούσα μορφή τους είναι ένα βάρος για το πανεπιστήμιο και πάνω σε αυτές πατάνε οι ιθύνοντες για να προωθήσουν τα ιδιωτικά ΑΕΙ.
Όχι δεν έρχομαι στα λόγια σου. Δεν υπάρχει επίσημη έρευνα για το πόσο είναι στα @@ τους οι φοιτητές για τις παρατάξεις και ποιες παρατάξεις εκτιμούν κλπ. Εκφράζεις μόνο τον εαυτό σου με αυτά που λες. Τα χαρακτηριστικά της ατομικότητας καλλιεργούνται από το ίδιο το καπιταλιστικό σύστημα, αυτό είναι η βάση του. Οπότε ο μέσος φοιτητής είναι πολύ πιθανό να θεωρεί ότι χάνει τον χρόνο του αν μπει στον κόπο να διεκδικήσει μιας και έχει πειστεί από το σύστημα ότι τίποτα δεν αλλάζει και ότι ο καθένας είναι για την πάρτη του.
Στην παρούσα φάση, οι παρατάξεις που κατεβαίνουν με το αγωνιστικό πλαίσιο εμποδίζουν με τη δράση τους και θα ανατρέψουν τα ιδιωτικά ΑΕΙ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αστους να τρώνε σανό ρε Γιάννη, εδώ ο άλλος λέει ο σοσιαλισμός δεν έχει δοκιμαστεί ακόμη και δεν ντρέπεται.
Να διαβάζεις καλύτερα αυτά που σου γράφουν. Είπα "σε παγκόσμιο επίπεδο δεν έχει εφαρμοστεί".
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
την αρχαία Ελλάδα χαρακτηριζόταν "ηλίθιος" και "άχρηστος" όποιος δεν ασχολούταν με τα κοινά.
Στην Αρχαία Ελλάδα το δικαίωμα του πολίτη το κατείχε μια ελάχιστη μερίδα του πλήθους επί Δράκοντα (όσοι μπορούσαν να φέρουν όπλα).

Επί Σόλωνα το δικαίωμα του πολίτη το κατείχαν όσοι μπορούσαν να το πληρώσουν επί της περιουσίας τους. Για παράδειγμα, οι ανώτατοι εκτελεστικοί αρχηγοί μπορούσαν να εκλεχθούν είτε δια κληρώσεως είτε δια ψήφου είτε με μικτό σύστημα μόνο από τα ανώτατα περιουσιακά στρώματα. Γουστάρεις;

Επί Ευκλείδη το δικαίωμα του πολίτη διαδόθηκε για όλους, όμως ο Περικλής με ειδικό προς τούτο ψήφισμα το 451/450 π.Χ. το περιόρισε σε όσους άρρενες έχουν γόνους (και από τις δύο πλευρές, μητέρας και πατέρα) Αθηναίους καθώς και πάππους Αθηναίους.

Εγώ ψήνω μια τέτοια κοινωνία, όπου οι πολίτες πρακτικά είναι μειονότητα επί του γενικού σώματος.

Εσύ το θες; Είσαι σίγουρος;

Ή απλά κρατάς ό,τι θες;

Για σκέψου λίγο, γιατί στο συγκεκριμένο έγινες ρόμπα.

Αν απλώς κάνουν παρέα με κάποιον? Αν θέλουν να παρακολουθήσουν τη συνέλευση? Αν θέλουν να μεταφέρουν πείρα από άλλη συνέλευση? Ναι συμφέροντα των φοιτητών και αυριανών εργαζομένων (ή και ανέργων).
Τα "αν" δεν απαντάνε στο ερώτημά μου. Αλλά δε περιμένω να το ξέρεις, γιατί όλη σου η κοσμοθεωρία είναι ένα τεράστιο "αν".


Όχι δεν έρχομαι στα λόγια σου. Δεν υπάρχει επίσημη έρευνα για το πόσο είναι στα @@ τους οι φοιτητές για τις παρατάξεις και ποιες παρατάξεις εκτιμούν κλπ. Εκφράζεις μόνο τον εαυτό σου με αυτά που λες. Τα χαρακτηριστικά της ατομικότητας καλλιεργούνται από το ίδιο το καπιταλιστικό σύστημα, αυτό είναι η βάση του. Οπότε ο μέσος φοιτητής είναι πολύ πιθανό να θεωρεί ότι χάνει τον χρόνο του αν μπει στον κόπο να διεκδικήσει μιας και έχει πειστεί από το σύστημα ότι τίποτα δεν αλλάζει και ότι ο καθένας είναι για την πάρτη του.
Στην παρούσα φάση, οι παρατάξεις που κατεβαίνουν με το αγωνιστικό πλαίσιο εμποδίζουν με τη δράση τους και θα ανατρέψουν τα ιδιωτικά ΑΕΙ.
Μιλάω εκ του αποτελέσματος πάντα.

Κουράζεις.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και το πόσο οι φοιτητές νοιάζονται για τα σκατοκόμματά σας, έχω να πω το εξής.

Όλα τα τμήματα του ΑΠΘ που τελούν υπό "κατάληψη" έχουν βγάλει ανακοίνωση πως η εξεταστική θα γίνει κανονικά και οι φοιτητές να αγνοήσουν τους καταληψίες και να προσέλθουν κανονικά στις αίθουσες για εξετάσεις.

Αν τόσοι πόλλοι θεωρείς πως νοιάζονται για την ΚΝΕ ή τη ΔΑΠ ή οτιδήποτε άλλο, να περιμένω πως θα διαλέξουν οι ίδιοι να απέχουν από τις εξετάσεις;

Να σου βάλω ένα 50€ στοίχημα ότι όλοι θα γράψουν στα αρχίδια τους τους άπλυτους καταληψίες και θα προσέλθουν να δώσουν το μάθημα;
 
Τελευταία επεξεργασία:

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Στην Αρχαία Ελλάδα το δικαίωμα του πολίτη το κατείχε μια ελάχιστη μερίδα του πλήθους επί Δράκοντα (όσοι μπορούσαν να φέρουν όπλα).

Επί Σόλωνα το δικαίωμα του πολίτη το κατείχαν όσοι μπορούσαν να το πληρώσουν επί της περιουσίας τους. Για παράδειγμα, οι ανώτατοι εκτελεστικοί αρχηγοί μπορούσαν να εκλεχθούν είτε δια κληρώσεως είτε δια ψήφου είτε με μικτό σύστημα μόνο από τα ανώτατα περιουσιακά στρώματα. Γουστάρεις;

Επί Ευκλείδη το δικαίωμα του πολίτη διαδόθηκε για όλους, όμως ο Περικλής με ειδικό προς τούτο ψήφισμα το 451/450 π.Χ. το περιόρισε σε όσους άρρενες έχουν γόνους (και από τις δύο πλευρές, μητέρας και πατέρα) Αθηναίους καθώς και πάππους Αθηναίους.

Εγώ ψήνω μια τέτοια κοινωνία, όπου οι πολίτες πρακτικά είναι μειονότητα επί του γενικού σώματος.

Εσύ το θες; Είσαι σίγουρος;

Ή απλά κρατάς ό,τι θες;

Για σκέψου λίγο, γιατί στο συγκεκριμένο έγινες ρόμπα.
Ηρέμησε φίλε μου μην αγχώνεσαι, η αρχαία Ελλάδα βασιζόταν στην δουλοκτησία. Δεν θα μπορούσε να υπάρξει κάτι καλύτερο από τέτοιου είδους διακρίσεις. Για την εποχή που ειπώθηκαν και κάτω από τις συνθήκες που υπήρχαν είχαν νόημα. Προφανώς είναι χρήσιμο να τα μεταφέρουμε στο σήμερα που αν και οι συνθήκες είναι διαφορετικές, βγάζει μεγάλο νόημα η συμμετοχή όλων αυτών που θεωρούνται σημαντικοί σήμερα. Και θεωρητικά βάσει συντάγματος όλοι οι πολίτες θεωρούνται σημαντικοί στο σήμερα αφού έχουν δικαίωμα ψήφου.
Τα "αν" δεν απαντάνε στο ερώτημά μου. Αλλά δε περιμένω να το ξέρεις, γιατί όλη σου η κοσμοθεωρία είναι ένα τεράστιο "αν"
Σου ξαναλέω ασχολείσαι υπερβολικά με λεπτομέρειες και χάνεις την ουσία.
Μιλάω εκ του αποτελέσματος πάντα.

Κουράζεις.
Μάλλον 8 χρόνια στο Πανεπιστήμιο δεν έχεις ασχοληθεί με το συγκεκριμένο ζήτημα, οπότε δεν μπορείς να κρίνεις και το αποτέλεσμα. Α και πέρα από τη σχολή σου και το Πανεπιστήμιο στο οποίο σπούδασες υπάρχουν και άλλα στην Ελλάδα. Επίσης, κάτσε και διάβασε από πότε προσπαθούν να ιδιωτικοποιήσουν την εκπαίδευση στην Ελλάδα και πόσες φορές τους στάθηκε εμπόδιο το φοιτητικό και το εκπαιδευτικό κίνημα. Και που σαι? Το φοιτητικό κίνημα δεν είναι οι παρατάξεις...Ο μέσος φοιτητής είναι.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Για την εποχή που ειπώθηκαν και κάτω από τις συνθήκες που υπήρχαν είχαν νόημα.
Άραγε παραδέχεσαι ότι το επιχείρημα που εσύ ο ίδιος έθεσες είναι άστοχο.

Ευχαριστώ πολύ.

Ανακάλεσέ το.
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Άραγε παραδέχεσαι ότι το επιχείρημα που εσύ ο ίδιος έθεσες είναι άστοχο.

Ευχαριστώ πολύ.

Ανακάλεσέ το.
Τι δεν καταλαβαίνεις από τη φράση "Για την εποχή εκείνη είχε νόημα"? Το να το επικαλεστώ στο τώρα που προφανώς γνωρίζω ότι ψηφίζουν όλοι (ενώ τότε δεν ψήφιζαν όλοι) αυτόματα το προσαρμόζω στο τώρα και λέω ότι ΟΛΟΙ πρέπει να συμμετέχουν στα κοινά.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,794 μηνύματα.
Υπάρχει λόγος ύπαρξης: Τα Πανεπιστήμια δεν είναι αποκομμένα από την υπόλοιπη κοινωνία, ούτε βρίσκονται μέσα σε γυάλα. Μόλις τελειώσεις το Πανεπιστήμιο θα βρεθείς στην αγορά εργασίας (ή και ανεργίας). Επομένως είναι χρήσιμη η πολιτικοποίησή σου σε θέματα που αφορούν τον κλάδο σου. Ενημερώνεσαι για τα προβλήματα που υπάρχουν, μαθαίνεις να διεκδικείς και να αγωνίζεσαι. Αυτό σημαίνει ότι μαθαίνεις οργανωμένα να ασκείς πίεση στους κατάλληλους φορείς έτσι ώστε να διεκδικήσεις τα αυτονόητα γιατί τίποτα δεν είναι δεδομένο τελικά και τίποτα δεν χαρίζεται. Οι παρατάξεις που αναφέρεις εκπροσωπούν τα διαφορετικά ταξικά συμφέροντα μέσα στην κοινωνία. Υπάρχουν παρατάξεις που εκπροσωπούν και υποστηρίζουν τα δικαιώματα/συμφέροντα των τωρινών φοιτητών και αυριανών εργαζομένων αλλά υπάρχουν και παρατάξεις που εκπροσωπούν τα συμφέροντα των μεγάλων επιχειρήσεων και του κεφαλαίου. Αυτό το τελευταίο δεν γίνεται άμεσα απαραίτητα αλλά με τη στήριξη των συγκεκριμένων φοιτητικών παρατάξεων σε σχετικούς αντιδραστικούς κυβερνητικούς σχεδιασμούς και νόμους (πχ αναθεώρηση άρθρου 16 που είναι και επίκαιρο).

Εάν δεν υπήρχαν οι παρατάξεις που είναι υπέρ του τωρινού φοιτητή και αυριανού εργαζόμενου, δεν θα μπορούσε να συντονιστεί όλος αυτός ο αγώνας που γίνεται αυτή τη στιγμή κατά της αναθεώρησης του άρθρου 16 και αυτό θα καθιστούσε ακόμα πιο δύσκολη την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Αυτό που προτείνεις ουσιαστικά να μην υπάρχουν παρατάξεις το πρότεινε και προσπάθησε εδώ και πολλά χρόνια (αλλά δεν της βγήκε) η παράταξη της ΔΑΠ η οποία στηρίζει την Νέα Δημοκρατία και εντελώς τυχαία είναι υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων...

Tα γνωστά χιλιοειπωμένα. Ξέρεις ποιο είναι το αστείο της υπόθεσης; Ότι ακριβώς τα ίδια έλεγαν κάτι τεμπελόσκυλα της ΚΝΕ-οδηγητή πριν 20 χρόνια, που έκαναν μετά μεταπτυχιακές σπουδές στο Ην.Βασίλειο σε κάτι τριτοτέταρτα ιδιωτικά (καπιταλιστικά, του κεφαλαίου) κολέγια (που τα αποκαλούσαν Πανεπιστήμια), αφού τελείωσαν μετά από 100 χρόνια τη σχολή με πολλά βάσανα λόγω του ταξικού αγώνα. Όταν έτυχε να βρεθώ με κάποιους από αυτούς, μου γύριζαν την μπιφτέκα στην άλλη μεριά. Γι' αυτό έχω πάψει να πιστεύω ότι λένε οι Έλληνες. Γιατί απλούστατα, ξελένε.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Τι δεν καταλαβαίνεις από τη φράση "Για την εποχή εκείνη είχε νόημα"? Το να το επικαλεστώ στο τώρα που προφανώς γνωρίζω ότι ψηφίζουν όλοι (ενώ τότε δεν ψήφιζαν όλοι) αυτόματα το προσαρμόζω στο τώρα και λέω ότι ΟΛΟΙ πρέπει να συμμετέχουν στα κοινά.
Ανακάλεσε το λάθος σου.
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 141 μηνύματα.

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,636 μηνύματα.
Όταν ο φοιτητής που δεν μπορεί να βγάλει το μήνα του, βλέπει αφίσες της ΔΑΠ με τίτλο ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ (ταιριάζει γάντι με την συμφωνία τους για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια) δεν θα εκνευριστεί με το θράσος ? Δεν θα πολωθεί θέλοντας και μη?
Μπα. Θα το γραψει στις μπαλες του πιστεψε με.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γι' αυτό έχω πάψει να πιστεύω ότι λένε οι Έλληνες. Γι
τοτε γιατι γραφεις σε ελληνικο φορουμ?:laugh:
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Tα γνωστά χιλιοειπωμένα. Ξέρεις ποιο είναι το αστείο της υπόθεσης; Ότι ακριβώς τα ίδια έλεγαν κάτι τεμπελόσκυλα της ΚΝΕ-οδηγητή πριν 20 χρόνια, που έκαναν μετά μεταπτυχιακές σπουδές στο Ην.Βασίλειο σε κάτι τριτοτέταρτα ιδιωτικά (καπιταλιστικά, του κεφαλαίου) κολέγια (που τα αποκαλούσαν Πανεπιστήμια), αφού τελείωσαν μετά από 100 χρόνια τη σχολή με πολλά βάσανα λόγω του ταξικού αγώνα. Όταν έτυχε να βρεθώ με κάποιους από αυτούς, μου γύριζαν την μπιφτέκα στην άλλη μεριά. Γι' αυτό έχω πάψει να πιστεύω ότι λένε οι Έλληνες. Γιατί απλούστατα, ξελένε.
Εντάξει παιδιά δεν είναι πανάκεια οι προσωπικές μας εμπειρίες. Πιθανόν να υπάρχουν άλλοι τόσοι αριστεροί που να τελείωσαν στην ώρα τους. Τώρα το τι θα κάνει ο άλλος σε σπουδές μετά είναι προσωπικό θέμα. Για παράδειγμα και κάποιος αριστερός ή κομμουνιστής που είναι κατά του κεφαλαίου και δεν έχει περάσει στις πανελλήνιες δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να ξεκινήσει μια ιδιωτική σχολή- κολλέγιο. Μπορεί να πιστεύει σε ένα καλύτερο οικονομικό σύστημα, όμως εφόσον δεν εξαρτάται μόνο από αυτόν η αλλαγή, θα πρέπει να κάνει τις επιλογές του σε αυτό το οικονομικό σύστημα. Συμφωνώ στο ότι είναι τριτοτέταρτα, δεν θα έπρεπε να λέγονται καν Πανεπιστήμια και κακώς ορισμένοι συμβιβάζονται, αλλά δεν μπορεί από ορισμένες μεμονωμένες συμπεριφορές που έτυχε να δούμε, να γενικεύουμε και να μηδενίζουμε τους αγώνες που έχουν στόχο ένα καλύτερο αύριο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μπα. Θα το γραψει στις μπαλες του πιστεψε με.
Μια πόλωση θα υπάρξει σε κάποιο σημείο. Μετά ναι μπορεί να το γράψει. Αυτή η οργή όμως χρειάζεται να ξεσπάσει στοχευμένα.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Για παράδειγμα και κάποιος αριστερός ή κομμουνιστής που είναι κατά του κεφαλαίου και δεν έχει περάσει στις πανελλήνιες δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να ξεκινήσει μια ιδιωτική σχολή- κολλέγιο. Μπορεί να πιστεύει σε ένα καλύτερο οικονομικό σύστημα, όμως εφόσον δεν εξαρτάται μόνο από αυτόν η αλλαγή, θα πρέπει να κάνει τις επιλογές του σε αυτό το οικονομικό σύστημα.
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Στα όρια του γραφικού πλέον... Περίμενα κάτι "καλύτερο" από ένα απλό gif... Έλα πες μας κάνα επιχείρημα του τύπου "η Παπαρήγα έστειλε την κόρη της σε ιδιωτικό" ή "γιατί πίνεις Coca-cola εφόσον είσαι αριστερός? Στηρίζεις το κεφάλαιο?"
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 141 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,791 μηνύματα.
Άλλωστε το Πανεπιστήμιο ήταν και θα είναι χώρος ελεύθερης διακίνησης ιδεών
Άλλο ένα από τα μεγάλα jokes. Τα πανεπιστήμια ποτέ στην ιστορία τους δεν ήσαν χώρος ελεύθερης διακίνησης ιδεών. Ποτέ όμως. Στο μεσοπόλεμο δρούσαν δύο παρατάξεις, η Εθνική Παμφοιτητική Ένωσις (ΕΠΕ) που είχε εθνικιστικές εθνικοσοσιαλιστικές συνιστώσες και οι κομμουνιστικές όπου συχνά έπαιζαν ξύλο μεταξύ τους. Στην μετεμφυλιακή Ελλάδα υπήρξε η Δεξιά ΕΚΟΦ (Εθνική και Κοινωνική Οργάνωσις Φοιτητών) της τότε ΕΡΕ (πρόγονος της ΝΔ) και οι αριστερές, όπου οι εκοφίτες τους τραμπούκιζαν άγρια γιατί τότε το παρακράτος ανήκε στην ακροδεξιά και οι φιλελεύθεροι δεν ήθελαν ακόμη τους αριστερούς λόγω εμφυλιακού στίγματος. Το 1977 ο Καραμανλής για πολλούς και διάφορους λόγους (όπως το στίγμα της ακροδεξιάς λόγω χούντας και η νέα φάση του παγκοσμιοποιητικού καπιταλισμού) παρέδωσε το παρακράτος στην ακροαριστερά όπου και ευρίσκεται έως σήμερα. Ελεύθερη διακίνηση ιδεών με καδρόνια/ρόπαλα, κράνη, κοκάλινα γάντια, πεσιματικές δέκα προς έναν σε διαφωνούντες και τέτοια δεν υπάρχει. Τα παραμυθάκια σας να τα λέτε μεταξύ σας. Απλά όσο ήταν παρακράτος η ακροδεξιά ονομάζονταν καταπίεση και ανελευθερία, τώρα που είναι παρακράτος η ακροαριστερά ονομάζεται ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Βολικό...

Είναι πολύ απλό, πλέον το σύστημα χρειάζεται τις αριστερές ιδέες για αυτό και άλλαξε. Αφού αναλώνεσαι τόσο στη ταξική συνείδηση και στον ταξικό διαχωρισμό τότε σταδιακά θα πρέπει να καταλάβεις πως διαχρονικά την εργατική/αγροτική τάξη αυτός που πραγματικά την εκπροσωπεί ήταν, είναι και θα είναι ο Εθνικοσοσιαλισμός, η μόνη πραγματική αντικαπιταλιστική έκφραση. Οι υπόλοιποι είναι συστημικοί γραφειοκράτες εργατοπατέρες ή σφραγιδοκράτες νταβατζήδες που έλεγε και ο Πανούσης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,794 μηνύματα.
Εντάξει παιδιά δεν είναι πανάκεια οι προσωπικές μας εμπειρίες. Πιθανόν να υπάρχουν άλλοι τόσοι αριστεροί που να τελείωσαν στην ώρα τους. Τώρα το τι θα κάνει ο άλλος σε σπουδές μετά είναι προσωπικό θέμα. Για παράδειγμα και κάποιος αριστερός ή κομμουνιστής που είναι κατά του κεφαλαίου και δεν έχει περάσει στις πανελλήνιες δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να ξεκινήσει μια ιδιωτική σχολή- κολλέγιο. Μπορεί να πιστεύει σε ένα καλύτερο οικονομικό σύστημα, όμως εφόσον δεν εξαρτάται μόνο από αυτόν η αλλαγή, θα πρέπει να κάνει τις επιλογές του σε αυτό το οικονομικό σύστημα. Συμφωνώ στο ότι είναι τριτοτέταρτα, δεν θα έπρεπε να λέγονται καν Πανεπιστήμια και κακώς ορισμένοι συμβιβάζονται, αλλά δεν μπορεί από ορισμένες μεμονωμένες συμπεριφορές που έτυχε να δούμε, να γενικεύουμε και να μηδενίζουμε τους αγώνες που έχουν στόχο ένα καλύτερο αύριο.

Mπορείς να μου αναφέρεις ένα επίτευγμα του ΚΚΕ ή της εν γένει αριστεράς στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο; Ακόμη και επιστημονικό επίτευγμα. Εκτός από την ρύπανση με τις εφημερίδες, τα τραπεζάκια και την φραπεδοφιλοσοφία τι ακριβώς έχει προσφέρει το "φοιτητικό" κίνημα; Γιατί δουλευόμαστε μεταξύ μας;

Το καλύτερο αύριο το ορίζω με τις επιλογές μου. Δεν περιμένω κανέναν γραφικό να μου ορίσει κάτι για το οποίο δεν ξέρει την προσωπική μου επιλογή αλλά ούτε και εμένα προσωπικά.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,570 μηνύματα.
nPb σε παρακαλω μην το προγκιζεις τον ανθρωπο καλο θελει να κανει.
Τα πανεπιστημια ειναι χωρος μαθησης ερευνας σκεψης και αντιρρησης
Ενταξει οκ ..οι κνιτες πανε γιατι τους λενε
οι δαπιτες και οι πασοκοι για να γινουν υπουργοι
και οι συριζαιοι δεν ξερουν πλεον γιατι πανε

Ε καποιος πρεπει να πηγαινει γιατι εγω ειμαι στην καρεκλα μου και εσυ στον γερμανικο καναπε σου/// αμα οχι ειναι ζημια...
Εδω βαλανε παλι τον χρυσοχοιδη στα ματ γιατι λεει δερνει καλα τους φοιτητες

1706089309278.png
 
Top