Φοιτητικές Καταλήψεις

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.

jim2015

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο jim2015 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Γονιός Φοιτητή. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Κριτική όχι πάνω στις ιδέες/απόψεις αλλά με βάση την εμφάνιση, συγχαρητήρια, ποιος είπαμε έχει iq 30 ;




Συγγνώμη αυτό με την αποχή το σκέφτηκες πολύ για να το γράψεις; Και τι είναι τα πανεπιστήμια, σχολεία που παίρνουν απουσίες όταν κάνουν αποχή; Τίποτα δε θα γίνει έτσι..


Για ποιες ιδεες και ποιος αποψεις μιλας αγαπητε;Μια ομαδα "στρατευμενων" που ουτε καν φοιτητες μπορει να ειναι,με ροπαλα ντυμενα με κοκκινες σημαιες,που καταστρεφουνδεν νομιζω να δειχνει ιδεες και αποψεις!!Ουνοι και μαμελουκοι ,ισως ειναι καλυτερος χαραχτηρισμος!!
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
Για ποιες ιδεες και ποιος αποψεις μιλας αγαπητε;Μια ομαδα "στρατευμενων" που ουτε καν φοιτητες μπορει να ειναι,με ροπαλα ντυμενα με κοκκινες σημαιες,που καταστρεφουνδεν νομιζω να δειχνει ιδεες και αποψεις!!Ουνοι και μαμελουκοι ,ισως ειναι καλυτερος χαραχτηρισμος!!

Αυτό πόνεσε μερικούς!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,794 μηνύματα.


To Ελληνικό Πανεπιστήμιο μετά την επέλαση των φοιτητικών ορκ που σπάνε ότι βρίσκουν και χρεώνουν το λογαριασμό στον "ατελείωτο" πόνο των Ελλήνων φορολογουμένων.

Aν οι ζημιές χρεώνονταν προσωπικά στους φοιτητές που προκαλούν αυτή την αναστάτωση, στα πλαίσια της δημοκρατίας (όπως έκαναν και οι αρχαίοι μας) τι θα έλεγαν μετά οι διάφοροι υποστηρικτές του φοιτητικού αγώνα για ανέργους, φοιτητές, παιδιά και ηλικιωμένους;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,794 μηνύματα.
Για ποιες ιδεες και ποιος αποψεις μιλας αγαπητε;Μια ομαδα "στρατευμενων" που ουτε καν φοιτητες μπορει να ειναι,με ροπαλα ντυμενα με κοκκινες σημαιες,που καταστρεφουνδεν νομιζω να δειχνει ιδεες και αποψεις!!Ουνοι και μαμελουκοι ,ισως ειναι καλυτερος χαραχτηρισμος!!

H ίδια καραμέλα από το 1980 για τις "ιδέες", "απόψεις", "άσυλο", "φασισμός" ...κλπ, αξύριστη μασχάλη μέχρι τον πισινό.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Καλώς ή κακώς η αριστερά ελέγχει απόλυτα το δημόσιο και τους κρατικούς οργανισμούς. Όσοι συμμετέχουν στις πορείες φτιάχνουν το εργασιακό τους μέλλον και χτίζουν τον κύκλο γνωριμιών τους.

Η κατάληψη μπορεί πολύ εύκολα να σπάσει αρκεί να δωθεί εντολή στα ΜΑΤ. Δεν το κάνουν γιατί δεν θέλουν και δεν μπορούν. Το ν+2 που προσωπικά μόνο γι' αυτό θα ψήφιζα κατάληψη πιστεύω ότι όταν κυκλοφορήσει το νομοσχέδιο θα είναι πολύ πιο ελαφρύ. Τα κολλέγια αν τους δωθεί το πράσινο φως θα γίνουν πανεπιστήμια και σίγουρα θα είναι πιο ποιοτικά από τα δημόσια.

Ο τρόπος που παίρνονται οι αποφάσεις στα δημόσια πανεπιστημιακά ιδρύματα (γενικές συνελεύεσεις καθηγητών) δεν δίνουν καμιά προοπτική εξέλιξης. Αντίθετα τα ιδιωτικά που θα διοικούνται με ειδικούς μάνατζερ θα βελτιώνονται χρόνο με το χρονο.

Τέλος μην κοροιδευόμαστε. Η πτυχιομανία της ελληνικής κοινωνία είναι πολύ μεγάλη για να αφήσεις την ιδιωτική πρωτοβουλία έξω από το παιχνίδι.
 

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Ρε παίδες δεν καταλαβαίνω τι κόλλημα έχετε μερικοί που θα εξισωθούν τα πτυχία πανεπιστημίων και κολλεγίων, επειδή τάχα μου αυτοί που πήγαν στα κολλέγια δεν είναι άξιοι να γίνουν δικηγόροι ή μηχανικοί ή ό,τι άλλο μουράτο επάγγελμα θέλετε επειδή δεν έγραψαν πανελλαδικές και πληρώνουν για να περνάνε τα μαθήματα. Αφού όλοι εμείς είμαστε πιο γαμάτοι, επειδή περάσαμε στη σχολή με πανελλήνιες και περνάμε τα μαθήματα χωρίς να πληρώνουμε, άρα θα γίνουμε και πιο γαμάτοι δικηγόροι/ μηχανικοί/ γιατροί. Τι φοβόμαστε, μήπως αυτοί οι άσχετοι που πάτωσαν στις πανελλήνιες γίνουν καλύτεροι επαγγελματίες και μας κλέψουν τη δουλειά; Η μεγαλύτερη πλάκα είναι ότι αυτοί που διαμαρτύρονται γι αυτό σκούζουν και για την κατάργηση των πανελληνίων και θέλουν ελεύθερη πρόσβαση στις σχολές. Μιλάμε για παράνοια.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ρε παίδες δεν καταλαβαίνω τι κόλλημα έχετε μερικοί που θα εξισωθούν τα πτυχία πανεπιστημίων και κολλεγίων, επειδή τάχα μου αυτοί που πήγαν στα κολλέγια δεν είναι άξιοι να γίνουν δικηγόροι ή μηχανικοί ή ό,τι άλλο μουράτο επάγγελμα θέλετε επειδή δεν έγραψαν πανελλαδικές και πληρώνουν για να περνάνε τα μαθήματα. Αφού όλοι εμείς είμαστε πιο γαμάτοι, επειδή περάσαμε στη σχολή με πανελλήνιες και περνάμε τα μαθήματα χωρίς να πληρώνουμε, άρα θα γίνουμε και πιο γαμάτοι δικηγόροι/ μηχανικοί/ γιατροί. Τι φοβόμαστε, μήπως αυτοί οι άσχετοι που πάτωσαν στις πανελλήνιες γίνουν καλύτεροι επαγγελματίες και μας κλέψουν τη δουλειά; Η μεγαλύτερη πλάκα είναι ότι αυτοί που διαμαρτύρονται γι αυτό σκούζουν και για την κατάργηση των πανελληνίων και θέλουν ελεύθερη πρόσβαση στις σχολές. Μιλάμε για παράνοια.


Το πρόβλημα με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια βασίζεται κυρίως στον κρατισμό που επικρατεί στην Ελλάδα όσον αφορά τα δικαιώματα των πτυχίων. Για παράδειγμα υπάρχει νόμος που λέει πως για να διδάξεις αγγλικά σε φροντιστήριο πρέπει να έχεις πτυχίο πανεπιστημίου. Έτσι αν εξισωθούν τα ιδιωτικά κολέγια στο μυαλό του Έλληνα κρατιστή αυτό σημαίνει πως κάποιος που πλήρωσε και μπήκε να σπουδάσει Αγγλικά σε ένα κολλέγιο τρώει την θέση στην αγορά από τον "ικανό" που πέρασε με πανελλαδικές στην Αγγλική φιλολογία.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Κρίμα που ξέρω καμμένη κνίτισα που πήρε πτυχίο στα 4 χρόνια με πολύ καλό βαθμό. Μαλακία λίγο να βάζουμε τα ιδεολογικά μας σε κάτι τέτοια ε;


Καλά, μην αρχίσουμε να βγάζουμε ο καθένας τα γαλόνια του στο forum, θα θέλουμε ένα θέμα μόνο για αυτό.
Εγώ συμφωνώ και επαινώ την φίλη και συνάδελφο κομμάτικη κνίτισσα, που πήρε πτυχίο στα 4 χρόνια και με βαθμό. Και της εύχομαι εις ανώτερα.
Αφού το επονομαζόμενο "κομματόσκυλο" καταφέρνει να τρέχει όλη μέρα για το κόμμα, και παίρνει πτυχίο στην ώρα του, ο μέσος φοιτητής τι εμπόδιο αντιμετωπίζει, και χρειάζεται υπεράνω του ν+2; Ερώτηση για τους φιλοσόφους.

Το ζήτημα δεν είναι υπό εξέταση, ούτε υπό τον κομμάτικο, ούτε υπό τον "χρωματικό" φακό. Μπήκες στο πανεπιστήμιο; Μπήκες για να σπουδάσεις. Ρε καργιόλη, θα σπουδάσεις, αλλιώς θα φύγεις. Θες να κάνεις οτιδήποτε άλλο; Κάντο. Μπορείς.

Και επειδή διάβασα και το άλλο το ωραίο παρακάτω, "ας διορθωθεί η εκπαίδευση στο Χ,Υ,Ζ άλλο στάδιο πρώτα και μετά βλέπουμε". Όχι. Γιατί να βάζουμε εμπόδια στην οποιαδήποτε εξυγίανση προσπαθεί να γίνει σε αυτή τη χώρα; Να καθαρίσουν πρώτα όλοι οι άλλοι και μετά εγώ.
Δίνεται η δυνατότητα να εξυγιανθεί μία βαθμίδα του συστήματος εκπαίδευσης ΣΗΜΕΡΑ; Την αρπάζουμε και αύριο βλέπουμε ποιο είναι το επόμενο ζήτημα που χρήζει αντιμετώπισης. Αλλιώς ισχύει η πολύ σοφή ελληνική παροιμία: "Μην αναβάλλεις ποτέ για αύριο, αυτό που μπορείς να αναβάλλεις για μεθαύριο. Και μην αναβάλλεις για μεθαύριο, αυτό που μπορείς να αποφύγεις διαπαντός".
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τα κολλέγια μάγκες μου έχουν επαγγελματική ισοδυναμία από το 2010. Ξυπνήστε βρε επαναστάτες και εσείς θύματα της μασημένης τροφής των μίντια είστε. Τα κολλέγια ανήκουν στη μεταλυκειακή εκπαίδευση, όταν συνεργάζονται με πανεπιστήμια του εξωτερικού, guess what, επειδή οφείλουν να προσαρμόζονται στο πρόγραμμα σπουδών αυτών και στις απαιτήσεις των πανεπιστημίων, προσφέρουν πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

Ήθελα να ξερα το ΕΑΠ δεν μας χαλάει; Το να σπουδάσει κάποιος στο εξωτερικό σε δημόσιο πανεπιστήμιο δεν μας χαλάει; Τι εννοείς ότι κάποιος μπορεί να φτάσει να κάνει και διδακτορικό βάσει του πανεπιστημίου που πέρασε με πανελλήνιες και να κάνει παράλληλες σπουδές σε πανεπιστήμιο εξωτερικού μέσω κολλεγίου για δεύτερο πτυχίο; Τι εννοείς ότι υπάρχουν άτομα που έχουν αποφοιτήσει από πανεπιστημίο εξωτερικού μέσω κολλεγίου και τώρα κάνουν διδακτορικό στο εξωτερικό;
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Τα κολλέγια μάγκες μου έχουν επαγγελματική ισοδυναμία από το 2010. Ξυπνήστε βρε επαναστάτες και εσείς θύματα της μασημένης τροφής των μίντια είστε. Τα κολλέγια ανήκουν στη μεταλυκειακή εκπαίδευση, όταν συνεργάζονται με πανεπιστήμια του εξωτερικού, guess what, επειδή οφείλουν να προσαρμόζονται στο πρόγραμμα σπουδών αυτών και στις απαιτήσεις των πανεπιστημίων, προσφέρουν πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

Ήθελα να ξερα το ΕΑΠ δεν μας χαλάει; Το να σπουδάσει κάποιος στο εξωτερικό σε δημόσιο πανεπιστήμιο δεν μας χαλάει; Τι εννοείς ότι κάποιος μπορεί να φτάσει να κάνει και διδακτορικό βάσει του πανεπιστημίου που πέρασε με πανελλήνιες και να κάνει παράλληλες σπουδές σε πανεπιστήμιο εξωτερικού μέσω κολλεγίου για δεύτερο πτυχίο; Τι εννοείς ότι υπάρχουν άτομα που έχουν αποφοιτήσει από πανεπιστημίο εξωτερικού μέσω κολλεγίου και τώρα κάνουν διδακτορικό στο εξωτερικό;

Αυτό τώρα το ψάχνω. Γιατί στα φοιτητικά νέα λέει π.δ. 2010.
Τα κολλέγια σου αναγνωρίζουν δικαίωμα επαγγέλματος στη χώρα τους.
Πάει να ανοίξει και νομική σχολή στο Σούνιο εδώ (προσπαθούν).

Χτες ψηφίστηκε για τα ιδιωτικά κολλέγια, αλλά μέσα στο άρθρο λέει:
Εξαιρούνται της εφαρμογής των διατάξεων περί αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου τα επαγγέλματα του Κεφαλαίου ΙΙΙ του Τίτλου ΙΙΙ για τα οποία, όταν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις του Κεφαλαίου ΙΙΙ του Τίτλου ΙΙΙ (αναγνώριση βάσει του συντονισμού των ελάχιστων προϋποθέσεων εκπαίδευσης), εφαρμόζονται αποκλειστικά οι διατάξεις του Κεφαλαίου Ι του Τίτλου ΙΙΙ περί γενικού συστήματος αναγνώρισης των τίτλων εκπαίδευσης.»

Υπάρχουν και εξαιρέσεις δηλαδή.

Από εκεί και πέρα για να σου αναγνωριστούν τίτλοι θέλει:
τουλάχνιστον 3 χρονια προπτυχιακό
έως 3 χρόνια το μεταπτυχιακό
τουλάχιστον 3 χρόνια το διδακτορικό

Αν θέλουμε να δούμε αν τα κολλέγια 3ων χωρών αν θα οφελήσουν την αγορά εδώ στην Ελλάδα πρέπει να τα συγκρίνεις σε πολλά και στην αγορά εργασίας αλλά και με τα Δημόσια.
Είπες για εξωτερικά πανεπιστήμια ποια ακριβως εννοείς;
Γιατί όπως και στην Ελλάδα έχουμε σχολές κακές έχουμε και καλές έτσι και παγκόσμια











https://www.foititikanea.gr/κολλεγια/17121-οι-τελικές-διατάξεις-για-τα-κολλέγια-όπως-ψηφίστηκαν
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό τώρα το ψάχνω. Γιατί στα φοιτητικά νέα λέει π.δ. 2010.
Τα κολλέγια σου αναγνωρίζουν δικαίωμα επαγγέλματος στη χώρα τους.
Πάει να ανοίξει και νομική σχολή στο Σούνιο εδώ (προσπαθούν).

Χτες ψηφίστηκε για τα ιδιωτικά κολλέγια, αλλά μέσα στο άρθρο λέει:
Εξαιρούνται της εφαρμογής των διατάξεων περί αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου τα επαγγέλματα του Κεφαλαίου ΙΙΙ του Τίτλου ΙΙΙ για τα οποία, όταν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις του Κεφαλαίου ΙΙΙ του Τίτλου ΙΙΙ (αναγνώριση βάσει του συντονισμού των ελάχιστων προϋποθέσεων εκπαίδευσης), εφαρμόζονται αποκλειστικά οι διατάξεις του Κεφαλαίου Ι του Τίτλου ΙΙΙ περί γενικού συστήματος αναγνώρισης των τίτλων εκπαίδευσης.»

Υπάρχουν και εξαιρέσεις δηλαδή.

Από εκεί και πέρα για να σου αναγνωριστούν τίτλοι θέλει:
τουλάχνιστον 3 χρονια προπτυχιακό
έως 3 χρόνια το μεταπτυχιακό
τουλάχιστον 3 χρόνια το διδακτορικό

Αν θέλουμε να δούμε αν τα κολλέγια 3ων χωρών αν θα οφελήσουν την αγορά εδώ στην Ελλάδα πρέπει να τα συγκρίνεις σε πολλά και στην αγορά εργασίας αλλά και με τα Δημόσια.
Είπες για εξωτερικά πανεπιστήμια ποια ακριβως εννοείς;
Γιατί όπως και στην Ελλάδα έχουμε σχολές κακές έχουμε και καλές έτσι και παγκόσμια











https://www.foititikanea.gr/κολλεγια/17121-οι-τελικές-διατάξεις-για-τα-κολλέγια-όπως-ψηφίστηκαν
Ένα ένα... Να ξεκαθαρίσουμε ότι επαγγελματική ισοδυναμία δεν ψηφίστηκε χθες, αλλά εκδόθηκε πδ το 10, αφού το 8 απεδείχθη και σε απόφαση ΔιοικΠ ότι η Ελλάδα το είχε παραμελήσει.

Νομική Σουνίου υπάρχει (νομίζω). Είναι του EPLO ενός διεθνούς οργανισμού και έχει παράρτημα και στο Σούνιο. Προσφέρει προπτυχιακό Ευρωπαϊκής Νομικής που έχει και αναγνωριστεί ως αντίστοιχη και ισότιμη, επειδή είναι από διεθνή οργανισμό.

Δεν υφίστανται εξαιρέσεις. Υπάρχουν συνήθως προϋποθέσεις, εκτός από τις απαιτήσεις για τα προγράμματα σπουδών και λοιπά. Παράδειγμα αυτό που λες είναι τα τρία έτη, γιατί και βάσει το σύστημα της Μπολόνια 3 χρόνια είναι το μίνιμουμ προπτυχιακών. Και στο εξωτερικό να πας για προπτυχιακό πρέπει να είναι τρία χρόνια.

"Αν θέλουμε να δούμε αν τα κολλέγια 3ων χωρών αν θα οφελήσουν την αγορά εδώ στην Ελλάδα πρέπει να τα συγκρίνεις σε πολλά και στην αγορά εργασίας αλλά και με τα Δημόσια."
Αυτό δεν το κατάλαβα.

Πανεπιστήμιο Μάαστριχτ προσφέρει πρόγραμμα νομικής στα αγγλικά και το προτιμούν πολλοί από Ελλάδα, εφόσον δεν πάνε Κύπρο ή δεν πάνε στο IdEF (όλοι ξέρουμε ποιο είναι το κολλέγιο που προσφέρει νομική στην Ελλάδα). Μα εγώ δεν έθεσα θέμα δεινότητας των πανεπιστημίων, αλλά τη σοβιετική άποψη ότι αν δεν περάσεις από πανελλήνιες στο πανεπιστήμιο είσαι άχρηστος και δεν αξίζεις να σπουδάσεις την επιστήμη που επιθυμείς.
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Ένα ένα... Να ξεκαθαρίσουμε ότι επαγγελματική ισοδυναμία δεν ψηφίστηκε χθες, αλλά εκδόθηκε πδ το 10, αφού το 8 απεδείχθη και σε απόφαση ΔιοικΠ ότι η Ελλάδα το είχε παραμελήσει.

Νομική Σουνίου υπάρχει (νομίζω). Είναι του EPLO ενός διεθνούς οργανισμού και έχει παράρτημα και στο Σούνιο. Προσφέρει προπτυχιακό Ευρωπαϊκής Νομικής που έχει και αναγνωριστεί ως αντίστοιχη και ισότιμη, επειδή είναι από διεθνή οργανισμό.

Δεν υφίστανται εξαιρέσεις. Υπάρχουν συνήθως προϋποθέσεις, εκτός από τις απαιτήσεις για τα προγράμματα σπουδών και λοιπά. Παράδειγμα αυτό που λες είναι τα τρία έτη, γιατί και βάσει το σύστημα της Μπολόνια 3 χρόνια είναι το μίνιμουμ προπτυχιακών. Και στο εξωτερικό να πας για προπτυχιακό πρέπει να είναι τρία χρόνια.

"Αν θέλουμε να δούμε αν τα κολλέγια 3ων χωρών αν θα οφελήσουν την αγορά εδώ στην Ελλάδα πρέπει να τα συγκρίνεις σε πολλά και στην αγορά εργασίας αλλά και με τα Δημόσια."
Αυτό δεν το κατάλαβα.

Πανεπιστήμιο Μάαστριχτ προσφέρει πρόγραμμα νομικής στα αγγλικά και το προτιμούν πολλοί από Ελλάδα, εφόσον δεν πάνε Κύπρο ή δεν πάνε στο IdEF (όλοι ξέρουμε ποιο είναι το κολλέγιο που προσφέρει νομική στην Ελλάδα). Μα εγώ δεν έθεσα θέμα δεινότητας των πανεπιστημίων, αλλά τη σοβιετική άποψη ότι αν δεν περάσεις από πανελλήνιες στο πανεπιστήμιο είσαι άχρηστος και δεν αξίζεις να σπουδάσεις την επιστήμη που επιθυμείς.


Θα συγκρίνεις την αγορά πριν και μετά.
Λέω θα πάρεις μια ομάδα ατόμων από αυτούς στα κολέγια και μια ομάδα από αυτούς στον ίδιο κλάδο και θα τους συγκρίνεις στο βάθος χρόνου στον ιδιωτικό τομέα.
Στο Δημόσιο αλλάζει κατά πολύ γιατί είναι μια νομοθεσία τεράστια. (Πιο μεγάλη από τον ιδιωτικό)

Τώρα τα πανεπιστήμια πρέπει να συγκριιθούν τα κολλέγια αυτά με τα αντίστοιχα δικά μας.
Ανταγωνισμός λέγεται αυτό
 

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Έτσι αν εξισωθούν τα ιδιωτικά κολέγια στο μυαλό του Έλληνα κρατιστή αυτό σημαίνει πως κάποιος που πλήρωσε και μπήκε να σπουδάσει Αγγλικά σε ένα κολλέγιο τρώει την θέση στην αγορά από τον "ικανό" που πέρασε με πανελλαδικές στην Αγγλική φιλολογία.

Μπα, τα κριτήρια διορισμού στο δημόσιο σκέφτονται. Μόνο εκεί εξισώνεται ο ανίκανος πτυχιούχος με τον ικανό.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα συγκρίνεις την αγορά πριν και μετά.
Λέω θα πάρεις μια ομάδα ατόμων από αυτούς στα κολέγια και μια ομάδα από αυτούς στον ίδιο κλάδο και θα τους συγκρίνεις στο βάθος χρόνου στον ιδιωτικό τομέα.
Στο Δημόσιο αλλάζει κατά πολύ γιατί είναι μια νομοθεσία τεράστια. (Πιο μεγάλη από τον ιδιωτικό)

Τώρα τα πανεπιστήμια πρέπει να συγκριιθούν τα κολλέγια αυτά με τα αντίστοιχα δικά μας.
Ανταγωνισμός λέγεται αυτό
Το ακούω αυτό. Αλλά πραγματικά να σου πω στο πανεπιστήμιο στο βασικό πτυχίο, σε τι βαθμό σε προετοιμάζουν για την αγορά εργασίας και πώς να ανταπεξέλθεις στις ανάγκες της; Τα πρακτικά εν ολίγοις δεν αναλύονται, για παράδειγμα στη Νομική. Σημείο αναφοράς είναι η προσπάθεια του καθενός και η μετεκπαίδευση που λαμβάνει μετά από το βασικό πτυχίο. Αν δεν θέλουν να υπονομοευθούν περισσότερο τα ελληνικά ΑΕΙ, ας ξυπνήσουν οι καθηγητές και να ανανεώσουν τους οδηγούς σπουδών του 80, δεν θέλει πολύ προσπάθεια. Οπότε μόνο καλό θα κάνει, εφόσον η εκπαίδυεση που προσφέρεται από τα πανεπιστήμια του εξωτερικού μέσω των κολλεγίων, it's called competition.
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Το ακούω αυτό. Αλλά πραγματικά να σου πω στο πανεπιστήμιο στο βασικό πτυχίο, σε τι βαθμό σε προετοιμάζουν για την αγορά εργασίας και πώς να ανταπεξέλθεις στις ανάγκες της; Τα πρακτικά εν ολίγοις δεν αναλύονται, για παράδειγμα στη Νομική. Σημείο αναφοράς είναι η προσπάθεια του καθενός και η μετεκπαίδευση που λαμβάνει μετά από το βασικό πτυχίο. Αν δεν θέλουν να υπονομοευθούν περισσότερο τα ελληνικά ΑΕΙ, ας ξυπνήσουν οι καθηγητές και να ανανεώσουν τους οδηγούς σπουδών του 80, δεν θέλει πολύ προσπάθεια.


Μόνο το πτυχίο δεν είναι (είτε δημοσίου είτε ιδιωτικού) συμφωνούμε.
Εγώ έχω και άλλες τόσες βεβαίωσεις παρακολούθησης:


  • 4 από εκπα

  • 1 από πάντειο

  • 4 από κύκλο ιδεών

  • 1 από κάτι ανεξάρτητο



Προσοχή, θα δε κάποιος ας πούμε τη μια βεβαίωση και λέει για το Σύνταγμα (ναι και ας σπουδάζω οικονομικά).
Μα το Σύνταγμα καθορίζει στη χώρα μας όλα τα άλλα.
Στις κοινωνικές επιστήμες (για θετικές δε θέλω να πω κάτι).
Πρέπει να το ψάχνεις, είτε με ημερίδες είτε με Συνέδρια.

Ήμουν και Σύνεδρος σε Συνέδριο (δε ξέρω αν αυτό πρέπει να μπει σε βιογραφικό)
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Καλά, μην αρχίσουμε να βγάζουμε ο καθένας τα γαλόνια του στο forum, θα θέλουμε ένα θέμα μόνο για αυτό.
Εγώ συμφωνώ και επαινώ την φίλη και συνάδελφο κομμάτικη κνίτισσα, που πήρε πτυχίο στα 4 χρόνια και με βαθμό. Και της εύχομαι εις ανώτερα.
Αφού το επονομαζόμενο "κομματόσκυλο" καταφέρνει να τρέχει όλη μέρα για το κόμμα, και παίρνει πτυχίο στην ώρα του, ο μέσος φοιτητής τι εμπόδιο αντιμετωπίζει, και χρειάζεται υπεράνω του ν+2; Ερώτηση για τους φιλοσόφους.

Το ζήτημα δεν είναι υπό εξέταση, ούτε υπό τον κομμάτικο, ούτε υπό τον "χρωματικό" φακό. Μπήκες στο πανεπιστήμιο; Μπήκες για να σπουδάσεις. Ρε καργιόλη, θα σπουδάσεις, αλλιώς θα φύγεις. Θες να κάνεις οτιδήποτε άλλο; Κάντο. Μπορείς.

Και επειδή διάβασα και το άλλο το ωραίο παρακάτω, "ας διορθωθεί η εκπαίδευση στο Χ,Υ,Ζ άλλο στάδιο πρώτα και μετά βλέπουμε". Όχι. Γιατί να βάζουμε εμπόδια στην οποιαδήποτε εξυγίανση προσπαθεί να γίνει σε αυτή τη χώρα; Να καθαρίσουν πρώτα όλοι οι άλλοι και μετά εγώ.
Δίνεται η δυνατότητα να εξυγιανθεί μία βαθμίδα του συστήματος εκπαίδευσης ΣΗΜΕΡΑ; Την αρπάζουμε και αύριο βλέπουμε ποιο είναι το επόμενο ζήτημα που χρήζει αντιμετώπισης. Αλλιώς ισχύει η πολύ σοφή ελληνική παροιμία: "Μην αναβάλλεις ποτέ για αύριο, αυτό που μπορείς να αναβάλλεις για μεθαύριο. Και μην αναβάλλεις για μεθαύριο, αυτό που μπορείς να αποφύγεις διαπαντός".
Oh well, ο βασικότερος λόγος που σκοτώνονται όλοι μα όλοι να περάσουν σε μια σχολή και αυτό όπου να 'ναι δεν είναι θέμα του εκπαιδευτικού συστήματος; Και τι θα καταλάβεις ακριβώς αν αύριο διαγραφούν κάτι χιλιάδες φοιτητές; Το πρόβλημα των πανεπιστημίων και της παιδείας πριν από αυτό θα μείνει στα ίδια σκατά. Μπράβο κάνατε μια τρύπα στο νερό ΝΑ με το συμπάθιο. Και να μη μπω καν στον κόπο να προσπαθήσω να εξηγήσω ότι δεν λειτουργούν όλοι οι άνθρωποι με τους ίδιους ρυθμούς και δεν είσαι σε θέση να ξέρεις τι κάνει ο χ/ψ άγνωστος σου και τι έχει στο κεφάλι του.
Εν τω μεταξύ μετά το ν+2 χάνονται και τα φοιτητικά δικαιώματα σιγά που ζει το όνειρο όποιος πήγε παραπάνω χρόνια.
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Η επαγγελματική ισοδυναμία δεν μπορεί να αποδίδεται σε πτυχιούχους Πανεπιστημίων μη ομοταγών προς τα Ελληνικά σύμφωνα με τους κανόνες που εφαρμόζονται από το ΔΟΑΤΑΠ. Η αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε κατόχους πτυχίων μη αναγνωρισμένων Πανεπιστημίων ελλοχεύει κινδύνους υποβάθμισης των Πανεπιστημίων και αποσταθεροποίησης της αγοράς εργασίας, ενώ βάλλει ευθέως κατά της διαρκούς προσπάθειας αναβάθμισης των σπουδών στο Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Ως προς το ζήτημα της χρονικής διάρκειας των σπουδών και του λεγομένου ν+2 εκφράζει την αντίθεσή της ως προς τη θέσπιση του εν λόγω ορίου φοίτησης. Παράλληλα η Σύγκλητος προβληματίστηκε εάν τα τιθέμενα χρονικά όρια φοίτησης και οι διαγραφές φοιτητών αποτελούν δόκιμο τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος της καθυστέρησης αποφοίτησης. Πρέπει να ληφθούν υπόψη οι οικονομικές συνθήκες που επικρατούν σήμερα στη χώρα, ο μέσος όρος της χρονικής διάρκειας φοίτησης και η περιορισμένη χρηματοδότηση της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Η Σύγκλητος ζητά την αύξηση της χρηματοδότησης του Πανεπιστημίου, την άμεση χορήγηση έκτακτου κονδυλίου για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος και την πρόσληψη Εκπαιδευτικού και Διοικητικού Προσωπικού, που την τελευταία δεκαετία έχει υποστεί τραγική μείωση. Η πολιτεία να αναλάβει πλήρως τις υποχρεώσεις της, όσον αφορά τη φοιτητική μέριμνα, στέγαση, σίτιση
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η επαγγελματική ισοδυναμία δεν μπορεί να αποδίδεται σε πτυχιούχους Πανεπιστημίων μη ομοταγών προς τα Ελληνικά σύμφωνα με τους κανόνες που εφαρμόζονται από το ΔΟΑΤΑΠ. Η αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε κατόχους πτυχίων μη αναγνωρισμένων Πανεπιστημίων ελλοχεύει κινδύνους υποβάθμισης των Πανεπιστημίων και αποσταθεροποίησης της αγοράς εργασίας, ενώ βάλλει ευθέως κατά της διαρκούς προσπάθειας αναβάθμισης των σπουδών στο Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Ως προς το ζήτημα της χρονικής διάρκειας των σπουδών και του λεγομένου ν+2 εκφράζει την αντίθεσή της ως προς τη θέσπιση του εν λόγω ορίου φοίτησης. Παράλληλα η Σύγκλητος προβληματίστηκε εάν τα τιθέμενα χρονικά όρια φοίτησης και οι διαγραφές φοιτητών αποτελούν δόκιμο τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος της καθυστέρησης αποφοίτησης. Πρέπει να ληφθούν υπόψη οι οικονομικές συνθήκες που επικρατούν σήμερα στη χώρα, ο μέσος όρος της χρονικής διάρκειας φοίτησης και η περιορισμένη χρηματοδότηση της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Η Σύγκλητος ζητά την αύξηση της χρηματοδότησης του Πανεπιστημίου, την άμεση χορήγηση έκτακτου κονδυλίου για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος και την πρόσληψη Εκπαιδευτικού και Διοικητικού Προσωπικού, που την τελευταία δεκαετία έχει υποστεί τραγική μείωση. Η πολιτεία να αναλάβει πλήρως τις υποχρεώσεις της, όσον αφορά τη φοιτητική μέριμνα, στέγαση, σίτιση
O συνδικαλισμός στα καλύτερά του. Υπάρχουμε για να διαφωνούμε, έχουμε ξεχάσει τον πραγματικό λόγο ύπαρξής μας (το σκεπτικό ενός συνδικαλιστή).
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top