Φοιτητικές Καταλήψεις

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Μανούλα μου όταν λέω για τον χ.ψ άγνωστο εννοώ ότι δεν είσαι σε θέση να ξέρεις με τι ρυθμούς πάει ο καθένας. Εσύ μπορεί να θέλεις 5 ώρες για να μάθεις κάτι, εγώ 15 ο άλλος 25. Μερικοί δεν αντέχουν να δίνουν πολλά μαθήματα ανά εξεταστική γιατί ξεψειρίζουν ότι διαβάζουν. Άλλοι δουλεύουν και δεν έχουν ίδιες αντοχές για διάβασμα ταυτόχρονα με αυτό. Άλλοι έχουν θέματα στα σπίτια τους που δεν μπορούν να διαχειριστούν. Και ξαναλέω τι θα καταλάβεις αν διαγράψεις αύριο κάτι χιλιάδες κόσμο από τις σχολές; Τίποτα.
Γιατί θα μπουν άλλοι τόσοι με τα ίδια σκατά από πίσω σε όλη τη διάρκεια του σχολείου, με τη νοοτροπία σχολή να 'ναι και ότι να να 'ναι (το οποίο btw καταλήγει σε αυτό που λες στο ότι δεν ξέρει ο κόσμος σε τι σχολές μπαίνει και γιατί μπαίνει) οπότε όλο αυτό πάλι από την αρχή με τη διαφορά ότι στα 6 ή τα 7 χρόνια θα διαγράφονται. Τι χρησιμότητα έχει αυτό αν δεν διορθωθούν τα αίτια που το προκαλούν ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω.

Και για το έντιτ εγώ αν δεν γίνει καμιά χοντρή μαλακία θα αποφοιτήσω πριν λήξει το πάσο μου δεν είναι ότι σκιάχτηκα μη με διαγράψει ο κούλης αλλά μπορώ να αντιληφθώ γιατί πολλά άτομα ξεφεύγουν από αυτό το όριο και δεν είμαι απόλυτη. Ναι πολλοί παρατάνε τις σχολές τους αλλά δεν είναι μόνο αυτοί.


Αν θες να έχει νόημα τέτοιου είδους συζήτηση, θα πρέπει να γίνει ειδική και συγκεκριμένη. Κάποιος, κάπου, κάποτε, αντιμετώπισε κάποια δυσκολία, συγγνώμη, αλλά αυτό δεν αποτελεί βάση για συζήτηση σε νομοθεσία εθνικού επιπέδου.
1) Το πόσο χρόνο θέλει ο καθένας να μάθει κάτι είναι δικό του θέμα και οφείλει να το αντιμετωπίσει ο ίδιος. Να στο φέρω σε πρακτικό επίπεδο; Αποφοιτάς ΠολΜηχ, πας να δουλέψεις, ανοίγεις Τεχνικό Γραφείο. Τακτοποιήσεις αυθαιρέτων, ενεργειακά πιστοποιητικά, μελέτες. Για τις τακτοποιήσεις, ο νόμος είναι 400 σελίδες, συν ό,τι Εγκύκλιοι και λοιπά έχουν βγει. Χονδρικά, κάθε 2 εβδομάδες, πρέπει να διαβάζεις ένα 50σελίδο τεχνικών επεξηγήσεων για ένα αντικείμενο. Για μια σχολή με βάση 14,5. Δεν μπορείς να τα διαβάσεις και να τα κατανοήσεις στο ρυθμό που χρειάζεται; Έκανες λάθος τακτοποίηση; Ο πελάτης σε πάει δικαστήριο. Τα περισσότερα επαγγέλματα που σχετίζονται με σχολή Πανεπιστήμιου ΑΠΑΙΤΟΥΝ να συνεχίζεις να διαβάζεις, με ταχύτατους ρυθμούς, ΑΦΟΥ πάρεις πτυχίο, για να μπορείς να τα εξασκείς. Δεν σου λέω ότι όλοι οι πελάτες σου είναι δικομανής, έναν να βρεις, μιλάμε για πρόστιμα δεκάδων χιλιάδων ευρώ και μήνες φυλάκισης.
Κόπηκε ο ΦΠΑ στην οικοδομή και σε λίγο θα έχουμε κατασκευαστικό οργασμό. Άτομα τα οποία δεν έχουν ιδέα από ελέγχους και διασφάλιση ποιότητας σε κατασκευές θα υπογράψουν μελέτες και θα ρίξουν μπετά. Σήμερα θα βγουν παράδες. Αύριο, γίνεται ένας σεισμός, πέφτει μια πολυκατοικία και σκοτώνει συγγενή σου. Ο μηχανικός αποδεικνύεται στουρνάρι.
Υπερασπίζεσαι το δικαίωμα του καθενός να σπουδάσει όπως και όποτε θέλει, αυτό όμως δεν είναι ένα δέντρο από μόνο του. Ο λογιστής που δεν θα κάνει σωστά τη δουλειά του θα σου στείλει ραβασάκι από την εφορία, ο μηχανικός θα σου ρίξει το σπίτι, ο γιατρός θα κάνει μαλακία και θα πεθάνεις.
Τελειώνεις τη σχολή, βγαίνεις στην κοινωνία και αποκτάς ΕΥΘΥΝΕΣ. Δεν παίζεις πλέον στην παιδική χαρά.
Οπότε, ναι, εάν το απομονώσεις και το δεις ξεχωριστά, δεν έχω κανένα ώφελος να διαγραφτούν φοιτητές, ας κάτσουν στα πανεπιστήμια. Ούτε η κυβέρνηση νοιάζεται, ούτε τα πανεπιστήμια. Αλλά το κομμάτι της φοίτησης δεν είναι ένα κρικάκι μόνο του. Πέρσι/πρόπερσι έβγαινε το ΠΑΜΕ/ΜΑΣ να υπερασπιστεί το δικαίωμα οι απόφοιτοι ΣΘΕ να διδάσκουν, ακόμα και χωρίς να προκύπτει διδακτική επάρκεια από τις σπουδές τους. Ο καθηγητής που μπαίνει να κάνει Μαθηματικά στο δημόσιο σχολείο ξύνεται και αυτό μας ενοχλεί, γιατί πρέπει να τα σκάσουμε για φροντιστήριο. Αλλά ο φοιτητής που όσο ήταν στο Μαθηματικό έκανε παρτάρες, περνούσε με ΣΟΣ και τελείωσε στα 7 και προσλήφθηκε με φροντιστήριο για ΑΣΕΠ, πούτσα μας. Μη τυχόν και πιεστεί.

2) Το ότι κάποιος μπαίνει σε μια σχολή να 'ναι και ό,τι να 'ναι, είναι ακριβώς το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το ταβάνι χρόνου φοίτησης. Μπήκες για να σπουδάσεις; Καλώς. Μπήκες για τουρισμό; Κάποια στιγμή φεύγεις. Τα προπτυχιακά είναι μπάτε σκύλοι αλέστε. Τα μεταπτυχιακά είναι με ένα κάρο περιορισμούς, στο πότε τελειώνεις, πόσες φορές δικαιούσαι να κοπείς, πόσες απουσίες δικαιούσαι να κάνεις. Δεν θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν το ίδιο εντατικά τα προπτυχιακά, υπάρχουν παθογένειες που όντως πρέπει να αντιμετωπιστούν πρώτα, οφείλουν όμως να κινηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση. Το ν+2 είναι προς την αυτήν κατεύθυνση.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κατ' αρχάς συγγνώμη που δεν απάντησα στο θέμα που έθεσες, μάλλον πα

Μεταξύ άλλων η ζήτηση εξαρτάται και από το πρόγραμμα σπουδών, αλλά όχι εξ' ολοκλήρου. Αν πάρουμε οποιοδήποτε τμήμα και το συγκρίνουμε με ένα πανεπιστήμιο της Αθήνας και ένα πανεπιστήμιο σε κάποια άλλη πόλη της Ελλάδας, το πιο πιθανό είναι να μη διαπιστώσουμε μεγάλες διαφορές, παρ' όλα αυτά επειδή το πανεπιστήμιο βρίσκεται στην Αθήνα και επειδή η μισή Ελλάδα ζει στην Αθήνα, επιλέγει το πανεπιστήμιο στην Αθήνα. Δεύτερος παράγοντας που επηρεάζει τη ζήτηση είναι τα δίδακτρα, μπορεί για παράδειγμα σε ένα κολλέγιο το πρόγραμμα σπουδών να είναι τρεις φορές καλύτερο από ένα ελληνικό πανεπιστήμιο, αλλά επειδή είναι ιδιωτικό και έχει δίδακτρα δεν θα έχει μεγάλη ζήτηση, όση έχει το ελληνικό ΑΕΙ μέσω των πανελληνίων, για αυτό και το ιδιωτικό δεν θέτει μεγάλα στάνταρ εισαγωγής.

Απλά, όσοι μένουν "εδώ" για να σπουδάσουν σε κάποιο κολλέγιο στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη ή στην Κρήτη, είναι επειδή τους βολεύει η τοποθεσία. Δεν θα πάει κάποιος που μένει Ναύπλιο, στο Ηράκλειο για να σπουδάσει στο MBS του Ηρακλείου, εκτός αν σταθμίσει παράγοντες όπως το αντικείμενο που θέλω το προσφέρει μόνο αυτό το κολλέγιο, η γλώσσα που προσφέρεται είναι στα ελληνικά, ενώ στο εξωτερικό δεν είναι η μητρική μου, ο κλάδος που θέλω να εργαστώ μετά απαιτεί ειδικές γνώσεις που προσφέρονται "ελληνικού χαρακτήρα" που προσφέρει ίσως το κολλέγιο και άλλα. Ακόμα και να μετακόμιζε, ένα 5χιλ./έτος κολλέγιο και ένα 5-10χιλ./κόστος διαβίωσης, μιλάμε για 10-15χιλ/κόστος, αν το συγκρίνουμε με κόστος διαβίωσης και όποια λειτουργικά έξοδα απαιτεί το πανεπιστήμιο του εξωτερικού, μπορούμε να υποθέσουμε, με σιγουριά πιστεύω, ότι το κόστος θα ήταν ίδιο.

Συμφωνώ με αυτό για την επιλογή, ότι στο εξωτερικό είσαι πιο ελεύθερος να επιλέξεις το πανεπιστήμιο που θες.

"να συνεχίσει τις σπουδές του στην Ελλάδα" αν θέλει να κάνει μεταπτυχιακό σε ελληνικό ΑΕΙ, εννοείς μάλλον, γιατί σε κολλέγιο φυσικά και μπορεί ή εξ' αποστάσεως στο ΑΠΚΥ, παίρνω το case study μου πάλι: πτυχιούχος UP13/IdEF μπορεί να κάνει σίγουρα το μεταπτυχιακό που προσφέρει η Νομική του ΕΚΠΑ με το Πανεπιστήμιο του Μπορντό και μπορώ να συμπεράνω με ασφάλεια και κάθε μεταπτυχιακό σε άλλο ελληνικό ΑΕΙ που το κάνει σε συνεργασία με πανεπιστήμιο του εξωτερικού (βλ. πόσα μεταπτυχιακά υπάρχουν με πανεπιστήμια της Κύπρου).

"ή να λάβει μέρος στον διαγωνισμό για την Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών" όπως και στο διαγωνισμό συμβολαιογράφων γίνεται κανονικά και υπάρχουν ήδη συμβολαιογράφοι πτυχιούχοι του UP13/IdEF

"ή στον διαγωνισμό για το Νομικό Τμήμα της Τράπεζας της Ελλάδος" δεν ξέρω το καθεστώς πρόσληψης για την ΤτΕ, αν εμπλέκει ΑΣΕΠ, αν ναι τότε χρειάζεται αίτηση ΣΑΕΠ/ΑΤΕΕΝ.

Έχω επιλέξει να συζητήσουμε βάσει τη Νομική στα κολλέγια για προφανείς λόγους.


΄Εχουμε λανθασμένα ξεφύγει από το θέμα στο οποίο συζητάμε!΄Οπως και να έχει το καθεστώς του IdEF δεν το γνωρίζω και δεν μιλάω ποτέ για θέματα που δεν ξέρω. Ασφαλώς δεν αμφισβητώ στο ελάχιστο αυτά που λες! Συνεχίζεις όμως να μιλάς για κάτι πολύ συγκεκριμένο ενώ εγώ βλέπω την συνολική εικόνα. Αυτό που γράφεις ότι δεν έρχονται πχ από την Κρήτη να σπουδάσουν σε ένα κολλέγιο της Αθήνας, δεν είναι σωστό! Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις (ξέρω προσωπικά κάποιες) που απέτυχαν παταγωδώς στις πανελλαδικές και ξεκίνησαν από τις άκρες της Ελλάδας να έρθουν στα μεγάλα κέντρα και να σπουδάσουν σε ένα κολλέγιο αμφίβολης ποιότητας παραπλανούμενοι από τους επιχειρηματίες ότι το πτυχίο το οποίο θα πάρουν θα είναι ισότιμο του πανεπιστημίου στο οποίο δεν μπήκαν. Βέβαια στην πορεία κατάλαβαν ότι πλανήθηκαν πλάνην οικτράν!!! Με ένα κόστος γύρω στις 15000 ευρώ τον χρόνο μπορεί κάλλιστα κάποιος να σπουδάσει σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Τέλος η πλειοψηφία των μεταπτυχιακών στην Ελλάδα δεν έχουν ακόμα τουλάχιστον συνεργασίες με πανεπιστήμια του εξωτερικού. Αυτό το οποίο θέλω να πω χωρίς πολλά λόγια είναι ότι όταν πρόκειται να επενδύσεις σε κάτι τόσο σοβαρό όσο είναι οι σπουδές σου, καλό είναι να ξεψαχνίσεις όσο μπορείς μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια ώστε να πάρεις το καλύτερο που μπορείς με τα χρήματα που δίνεις και εγώ προσωπικά (δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να το πιστεύουν) δεν πιστεύω ότι αυτό είναι τα ιδιωτικά κολλέγια της Ελλάδας!
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
΄Εχουμε λανθασμένα ξεφύγει από το θέμα στο οποίο συζητάμε!΄Οπως και να έχει το καθεστώς του IdEF δεν το γνωρίζω και δεν μιλάω ποτέ για θέματα που δεν ξέρω. Ασφαλώς δεν αμφισβητώ στο ελάχιστο αυτά που λες! Συνεχίζεις όμως να μιλάς για κάτι πολύ συγκεκριμένο ενώ εγώ βλέπω την συνολική εικόνα. Αυτό που γράφεις ότι δεν έρχονται πχ από την Κρήτη να σπουδάσουν σε ένα κολλέγιο της Αθήνας, δεν είναι σωστό! Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις (ξέρω προσωπικά κάποιες) που απέτυχαν παταγωδώς στις πανελλαδικές και ξεκίνησαν από τις άκρες της Ελλάδας να έρθουν στα μεγάλα κέντρα και να σπουδάσουν σε ένα κολλέγιο αμφίβολης ποιότητας παραπλανούμενοι από τους επιχειρηματίες ότι το πτυχίο το οποίο θα πάρουν θα είναι ισότιμο του πανεπιστημίου στο οποίο δεν μπήκαν. Βέβαια στην πορεία κατάλαβαν ότι πλανήθηκαν πλάνην οικτράν!!! Με ένα κόστος γύρω στις 15000 ευρώ τον χρόνο μπορεί κάλλιστα κάποιος να σπουδάσει σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Τέλος η πλειοψηφία των μεταπτυχιακών στην Ελλάδα δεν έχουν ακόμα τουλάχιστον συνεργασίες με πανεπιστήμια του εξωτερικού. Αυτό το οποίο θέλω να πω χωρίς πολλά λόγια είναι ότι όταν πρόκειται να επενδύσεις σε κάτι τόσο σοβαρό όσο είναι οι σπουδές σου, καλό είναι να ξεψαχνίσεις όσο μπορείς μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια ώστε να πάρεις το καλύτερο που μπορείς με τα χρήματα που δίνεις και εγώ προσωπικά (δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να το πιστεύουν) δεν πιστεύω ότι αυτό είναι τα ιδιωτικά κολλέγια της Ελλάδας!
No no no δεν είπα ότι δεν το κάνουν, είπα ότι κάποιος από πόλη της επαρχίας θα πάει σε μια άλλη πόλη της επαρχίας μόνο εφόσον σταθμίσει παράγοντες, ενώ για μετακίνηση σε πόλη προς Αθήνα ή Θεσσαλονίκη είναι σαφώς πιο εύκολη η απόφαση. Ακόμα αν μετακινηθεί κάποιος σε πόλη επαρχίας ή Αθήνα/Θεσσαλονίκη το συνολικό κόστος είναι ίδιο με το κόστος διαβίωσης με το εξωτερικό, εφόσον πάλι επιλεγεί δημόσιο πανεπιστήμιο χωρίς δίδακτρα.

Πραγματικά τα κολλέγια που προσφέρουν σπουδές με 15χιλ. θα ήθελα να τα δω, γιατί μέχρι και στο ευρωπαϊκό της κύπρου να σπουδάσεις Ιατρική που είναι η πιο "ακριβή" σχολή 15χιλ. τα φτάνει δεν τα φτάνει.

Το να λες ως γενική αλήθεια ότι τα κολλέγια δεν συνεργάζονται με πανεπιστήμια του εξωτερικού είναι εντελώς λάθος. Από τη φύση τους τα κολλέγια είναι μεταλυκειακής εκπαίδευσης, όμως όλα επιθυμούν να αναβαθμιστούν και για αυτό όλα έχουν συνεργασίες με πανεπιστήμια του εξωτερικού, άλλα πιο στενές που ουσιαστικά λειτουργούν ως παραρτήματα αυτών (βλέπε IdEF), άλλα πιο χαλαρές (βλέπε Μητροπολιτικό) και άλλα γελοίες (βλέπε City Unity).

Προφανώς, ατομικά πρέπει να το κοιτάει ο καθένας και να βλέπει "τι τον συμφέρει", σε ποιον κλάδο θέλει να εργαστεί, τι χρήματα μπορεί να διαθέσει και πόσα χρήματα χρειάζεται να διαθέσει για τον σκοπό του και αν μπορεί να ανταπεξέλθει σε μια χώρα με πρόγραμμα σπουδών εξ' ολοκλήρου σε μια γλώσσα που δεν κατέχει πλήρως. Δεν μιλάω για ΗΒ, γιατί προφανώς είναι χαζό να σπουδάσεις βασικό πτυχίο νομικά σε πανεπιστήμιο του ΗΒ, πόσο μάλλον σε κολλέγιο που παίρνει τα ίδια λεφτά. Εν προκειμένω, με το IdEF για να ολοκληρώσεις ένα γαλλόφωνο πρόγραμμα σπουδών στα νομικά στη Γαλλία, C2 να έχεις πάλι θα δυσκολευτείς, πόσο μάλλον αν σταθμίσεις όλους τους άλλους παράγοντες που προανέφερα.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
1) Πραγματικά τα κολλέγια που προσφέρουν σπουδές με 15χιλ. θα ήθελα να τα δω, γιατί μέχρι και στο ευρωπαϊκό της κύπρου να σπουδάσεις Ιατρική που είναι η πιο "ακριβή" σχολή 15χιλ. τα φτάνει δεν τα φτάνει.

2) Το να λες ως γενική αλήθεια ότι τα κολλέγια δεν συνεργάζονται με πανεπιστήμια του εξωτερικού είναι εντελώς λάθος. Από τη φύση τους τα κολλέγια είναι μεταλυκειακής εκπαίδευσης, όμως όλα επιθυμούν να αναβαθμιστούν και για αυτό όλα έχουν συνεργασίες με πανεπιστήμια του εξωτερικού, άλλα πιο στενές που ουσιαστικά λειτουργούν ως παραρτήματα αυτών (βλέπε IdEF), άλλα πιο χαλαρές (βλέπε Μητροπολιτικό) και άλλα γελοίες (βλέπε City Unity).

3) Προφανώς, ατομικά πρέπει να το κοιτάει ο καθένας και να βλέπει "τι τον συμφέρει", σε ποιον κλάδο θέλει να εργαστεί, τι χρήματα μπορεί να διαθέσει και πόσα χρήματα χρειάζεται να διαθέσει για τον σκοπό του και αν μπορεί να ανταπεξέλθει σε μια χώρα με πρόγραμμα σπουδών εξ' ολοκλήρου σε μια γλώσσα που δεν κατέχει πλήρως. Δεν μιλάω για ΗΒ, γιατί προφανώς είναι χαζό να σπουδάσεις βασικό πτυχίο νομικά σε πανεπιστήμιο του ΗΒ, πόσο μάλλον σε κολλέγιο που παίρνει τα ίδια λεφτά. Εν προκειμένω, με το IdEF για να ολοκληρώσεις ένα γαλλόφωνο πρόγραμμα σπουδών στα νομικά στη Γαλλία, C2 να έχεις πάλι θα δυσκολευτείς, πόσο μάλλον αν σταθμίσεις όλους τους άλλους παράγοντες που προανέφερα.


1) Δεν είπα αυτό! Σε συνδυασμό με την προηγούμενή μου ανάρτηση είπα ότι αν είναι κάποιος να έρθει από την επαρχία σε μια μεγάλη πόλη για να σπουδάσει σε ένα κολλέγιο και τα δίδακτρα μαζί με τα έξοδα διαβίωσης φτάσουν γύρω στα 15000 τον χρόνο, τότε είναι προτιμότερο να πάει σε ένα πανεπιστήμιο του εξωτερικού της επιλογής του, ξοδεύοντας ακριβώς τα ίδια χρήματα.
2) Ούτε αυτό είπα! Είπα ότι τα περισσότερα ελληνικά μεταπτυχιακά δεν συνεργάζονται με ξένα πανεπιστήμια.
3)΄Ενα από τα μεγάλα ατού του να σπουδάσεις στο εξωτερικό είναι η τελειοποίηση της γλώσσας στην οποία προσφέρεται το πρόγραμμα. Στην αρχή όντως μπορεί να δυσκολευτείς κάπως αλλά γρήγορα το ξεπερνάς. Γι αυτόν τον λόγο η άριστη γνώση της ξένης γλώσσας όπου απαιτείται, αποδεικνύεται εκτός των γνωστών τρόπων και με προπτυχιακό, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό οποιουδήποτε αναγνωρισμένου ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της αλλοδαπής. Δεν είναι δυνατόν να σπουδάζεις σε ξενόγλωσσο πρόγραμμα σπουδών και να διδάσκεσαι έστω και κάποια μαθήματα στα ελληνικά! Οξύμωρο δεν είναι;
Να είσαι καλά!
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
1) Δεν είπα αυτό! Σε συνδυασμό με την προηγούμενή μου ανάρτηση είπα ότι αν είναι κάποιος να έρθει από την επαρχία σε μια μεγάλη πόλη για να σπουδάσει σε ένα κολλέγιο και τα δίδακτρα μαζί με τα έξοδα διαβίωσης φτάσουν γύρω στα 15000 τον χρόνο, τότε είναι προτιμότερο να πάει σε ένα πανεπιστήμιο του εξωτερικού της επιλογής του, ξοδεύοντας ακριβώς τα ίδια χρήματα.
2) Ούτε αυτό είπα! Είπα ότι τα περισσότερα ελληνικά μεταπτυχιακά δεν συνεργάζονται με ξένα πανεπιστήμια.
3)΄Ενα από τα μεγάλα ατού του να σπουδάσεις στο εξωτερικό είναι η τελειοποίηση της γλώσσας στην οποία προσφέρεται το πρόγραμμα. Στην αρχή όντως μπορεί να δυσκολευτείς κάπως αλλά γρήγορα το ξεπερνάς. Γι αυτόν τον λόγο η άριστη γνώση της ξένης γλώσσας όπου απαιτείται, αποδεικνύεται εκτός των γνωστών τρόπων και με προπτυχιακό, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό οποιουδήποτε αναγνωρισμένου ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της αλλοδαπής. Δεν είναι δυνατόν να σπουδάζεις σε ξενόγλωσσο πρόγραμμα σπουδών και να διδάσκεσαι έστω και κάποια μαθήματα στα ελληνικά! Οξύμωρο δεν είναι;
Να είσαι καλά!

1. Και εγώ σου εξήγησα ότι ενώ το κόστος είναι ίδιο, υπάρχουν ετεροι παράγοντες όπως γλώσσα σπουδών, περιβάλλον εκπαίδευσης μελλοντικής εργασίας και κάθε ιδιαιτεροτητα που μπορεί να απαιτεί κάποιος κλάδος όπως η νομική. Αν κάποιος πήγαινε στη Γαλλία αντί για το Idef όταν θα του ζητούσαν εξετάσεις στον δοαταπ θα μάθαινε ελληνικό δίκαιο εδώ σε φροντιστήριο για να πάει να δώσει.
2. Έχεις δίκιο δεν το πρόσεξα ότι έλεγες για μεταπτυχιακά.
3. Στο Idef παλιότερα ήταν τα δύο έτη ελληνικά και τα άλλα δύο γαλλικά, τώρα είναι ένα έτος γαλλικά. Βέβαια κατά τη διάρκεια των σπουδών υπάρχουν μαθήματα που είναι εξολοκλήρου στα γαλλικά. Εφόσον λειτουργεί ως παράρτημα του UP13 και εφόσον το έχει επιτρέψει το Πανεπιστήμιο μας περισσεύει ο λόγος, δεν είναι θέμα κολλεγιου αλλά του πανεπιστημίου της Γαλλίας. Οι περισσότεροι που πάνε να σπουδάσουν έξω πάνε σε αγγλόφωνα μεταπτυχιακά. Ακόμα και φίλοι μου που σπουδάζουν σε γαλλοφωνα είναι πολύ πιο εύκολα από ότι περιμένανε. Μιλάμε για βασικό πτυχίο που δεν περιμένουν φοιτητές του εξωτερικού που δεν κατεχουν πλήρως τη γλώσσα.

Καλό βράδυ
 

kostas83

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kostas83 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Η επαγγελματική ισοδυναμία δεν μπορεί να αποδίδεται σε πτυχιούχους Πανεπιστημίων μη ομοταγών προς τα Ελληνικά σύμφωνα με τους κανόνες που εφαρμόζονται από το ΔΟΑΤΑΠ. Η αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε κατόχους πτυχίων μη αναγνωρισμένων Πανεπιστημίων ελλοχεύει κινδύνους υποβάθμισης των Πανεπιστημίων και αποσταθεροποίησης της αγοράς εργασίας, ενώ βάλλει ευθέως κατά της διαρκούς προσπάθειας αναβάθμισης των σπουδών στο Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Ως προς το ζήτημα της χρονικής διάρκειας των σπουδών και του λεγομένου ν+2 εκφράζει την αντίθεσή της ως προς τη θέσπιση του εν λόγω ορίου φοίτησης. Παράλληλα η Σύγκλητος προβληματίστηκε εάν τα τιθέμενα χρονικά όρια φοίτησης και οι διαγραφές φοιτητών αποτελούν δόκιμο τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος της καθυστέρησης αποφοίτησης. Πρέπει να ληφθούν υπόψη οι οικονομικές συνθήκες που επικρατούν σήμερα στη χώρα, ο μέσος όρος της χρονικής διάρκειας φοίτησης και η περιορισμένη χρηματοδότηση της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Η Σύγκλητος ζητά την αύξηση της χρηματοδότησης του Πανεπιστημίου, την άμεση χορήγηση έκτακτου κονδυλίου για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος και την πρόσληψη Εκπαιδευτικού και Διοικητικού Προσωπικού, που την τελευταία δεκαετία έχει υποστεί τραγική μείωση. Η πολιτεία να αναλάβει πλήρως τις υποχρεώσεις της, όσον αφορά τη φοιτητική μέριμνα, στέγαση, σίτιση

Έλα μωρέ τώρα, βλακείες, τι ξέρουν αυτοί οι άσχετοι της Συγκλήτου ΕΚΠΑ, εδώ στο ischool οι μεγαλύτερες διάνοιες πανελληνίως έχουν αναγάγει το πρόβλημα των αιωνίων φοιτητών σε μείζον ζήτημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ζητούν επιτακτικά διαγραφές φοιτητών, γιατί, έτσι.. Αν ακούσετε κανένα σοβαρό επιχείρημα(κι όχι για πειθαρχία λες κι είναι στρατός οι σχολές), πείτε το και σε εμένα να γελάσω.. Εγώ γνωρίζω ότι όταν υπάρχει ένα υπαρκτό πρόβλημα(και όντως θεωρώ ότι σε μερικές σχολές υπάρχει έντονα), δεν αντιμετωπίζεις πρώτα το σύμπτωμα(μακροχρόνια φοίτηση), με λογική πονάει χέρι κόβει χέρι, αλλά κοιτάς να εντοπίσεις και να αντιμετωπίσεις κατά το δυνατόν τις αιτίες που δημιουργούν αυτό το πρόβλημα.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,454 μηνύματα.
Έλα μωρέ τώρα, βλακείες, τι ξέρουν αυτοί οι άσχετοι της Συγκλήτου ΕΚΠΑ, εδώ στο ischool οι μεγαλύτερες διάνοιες πανελληνίως έχουν αναγάγει το πρόβλημα των αιωνίων φοιτητών σε μείζον ζήτημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ζητούν επιτακτικά διαγραφές φοιτητών, γιατί, έτσι.. Αν ακούσετε κανένα σοβαρό επιχείρημα(κι όχι για πειθαρχία λες κι είναι στρατός οι σχολές), πείτε το και σε εμένα να γελάσω.. Εγώ γνωρίζω ότι όταν υπάρχει ένα υπαρκτό πρόβλημα(και όντως θεωρώ ότι σε μερικές σχολές υπάρχει έντονα), δεν αντιμετωπίζεις πρώτα το σύμπτωμα(μακροχρόνια φοίτηση), με λογική πονάει χέρι κόβει χέρι, αλλά κοιτάς να εντοπίσεις και να αντιμετωπίσεις κατά το δυνατόν τις αιτίες που δημιουργούν αυτό το πρόβλημα.


Το ότι υπάρχει ήδη ένας τεράστιος αριθμών φοιτητών που παρακολουθεί και κυρίως εξετάζεται (γιατί εκεί κυρίως έρχονται) στα μαθήματα του εκάστοτε έτους και δεν χρειάζονται άλλοι τόσοι μέσα στις αίθουσες γιατί δυσκολεύει την όλη διαδικασία δεν υπολογίζεται;
 

kostas83

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kostas83 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Το ότι υπάρχει ήδη ένας τεράστιος αριθμών φοιτητών που παρακολουθεί και κυρίως εξετάζεται (γιατί εκεί κυρίως έρχονται) στα μαθήματα του εκάστοτε έτους και δεν χρειάζονται άλλοι τόσοι μέσα στις αίθουσες γιατί δυσκολεύει την όλη διαδικασία δεν υπολογίζεται;


Όλα υπολογίζονται, αλλά το επιχείρημα των διαγραφών φοιτητών γιατί δεν χωράνε στις αίθουσες στις εξεταστικές σε μένα τουλάχιστον φαίνεται γελοίο. Φαντάζομαι θα είσαι κι εσύ της λογικής πονάει χέρι κόβει χέρι και το πρόβλημα ως δια μαγείας λύνεται..
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,454 μηνύματα.
Όλα υπολογίζονται, αλλά το επιχείρημα των διαγραφών φοιτητών γιατί δεν χωράνε στις αίθουσες στις εξεταστικές σε μένα τουλάχιστον φαίνεται γελοίο. Φαντάζομαι θα είσαι κι εσύ της λογικής πονάει χέρι κόβει χέρι και το πρόβλημα ως δια μαγείας λύνεται..
Δεν είναι μόνο στις εξεταστικές όπως είπα. Το βρίσκεις λογικό να είναι άλλοι τόσοι φοιτητές μέσα στις διαλέξεις και ακόμα χειρότερα στα εργαστήρια γιατί δεν πέρασαν τα μαθήματα στις προηγούμενες 20 εξεταστικές; Εγώ προσωπικά δεν έχω και κανένα ιδιαίτερο θέμα καθώς ούτε στους αιώνιους φοιτητές ανήκω, ούτε με πειράζουν ιδιαίτερα γιατί στην πραγματικότητα δεν πατάνε στα μαθήματα οι περισσοτεροι. Απλά και στις 2 περιπτώσεις υπάρχει θέμα. Στην περίπτωση αυτών που αφού γλέντησαν 6 χρόνια θυμήθηκαν ότι έχουν και ένα πτυχίο, ξαφνικά γεμίζουν τις αίθουσες σε σημείο να μην έχεις να κάτσεις (υπήρχαν φορές που καθόμασταν στο πάτωμα γιατί τα εξάμηνα 15+ είχαν πιάσει τις θέσεις που ήδη ήταν ίσα ίσα) και δημιουργείται πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην περίπτωση αυτών που δεν πατάνε ποτέ και απλά υπάρχουν ή δίνουν κανένα μάθημα όποτε το θυμηθούν απλά δεν χρησιμεύουν πουθενά και όταν μετά από χίλια χρόνια πάρουν το πτυχίο θα έχουν ελλιπής γνώσεις/ικανότητες. Οπότε; Για πες μας ποιο είναι το νόημα να παραμένουν εγγεγραμμένοι;
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Δεν είναι μόνο στις εξεταστικές όπως είπα. Το βρίσκεις λογικό να είναι άλλοι τόσοι φοιτητές μέσα στις διαλέξεις και ακόμα χειρότερα στα εργαστήρια γιατί δεν πέρασαν τα μαθήματα στις προηγούμενες 20 εξεταστικές; Εγώ προσωπικά δεν έχω και κανένα ιδιαίτερο θέμα καθώς ούτε στους αιώνιους φοιτητές ανήκω, ούτε με πειράζουν ιδιαίτερα γιατί στην πραγματικότητα δεν πατάνε στα μαθήματα οι περισσοτεροι. Απλά και στις 2 περιπτώσεις υπάρχει θέμα. Στην περίπτωση αυτών που αφού γλέντησαν 6 χρόνια θυμήθηκαν ότι έχουν και ένα πτυχίο, ξαφνικά γεμίζουν τις αίθουσες σε σημείο να μην έχεις να κάτσεις (υπήρχαν φορές που καθόμασταν στο πάτωμα γιατί τα εξάμηνα 15+ είχαν πιάσει τις θέσεις που ήδη ήταν ίσα ίσα) και δημιουργείται πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην περίπτωση αυτών που δεν πατάνε ποτέ και απλά υπάρχουν ή δίνουν κανένα μάθημα όποτε το θυμηθούν απλά δεν χρησιμεύουν πουθενά και όταν μετά από χίλια χρόνια πάρουν το πτυχίο θα έχουν ελλιπής γνώσεις/ικανότητες. Οπότε; Για πες μας ποιο είναι το νόημα να παραμένουν εγγεγραμμένοι;


Στα εργαστήρια, και σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις, μπορεί να γίνεται το εξής απλό, όπως γινόταν και με τα προαιρετικά εργαστήρια του μαθηματικού· να τηρείται σειρά προτεραιότητας. Πάντα, σε ένα μάθημα Α' εξαμήνου, για παράδειγμα, φοιτητές μεγαλύτερου έτους εγγράφονταν σε εργαστήρια μόνον αν είχαν μείνει κενές θέσεις. Προφανώς, δε χρειάζεται να χρησιμοποιούμε ένα κανόνι (διαγραφές φοιτητών), για να σκοτώσουμε μία αράχνη (χώρος στα εργαστήρια).

Για τα γεμάτα αμφιθέατρα, να θυμίσω ότι αρκετοι από εμάς εδώ που φοιτήσαμε σε ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια, το κάναμε στην περίοδο των τριών μνημονίων, δηλαδή, όταν είχαν γίνει μεγάλες περικοπές σε μέλη Δ.Ε.Π. στα πανεπιστήμια, επομένως, ένας λόγος που τα αμφιθέατρα είναι συχνά κατάμεστα είναι ότι κάποια μαθήματα προσφέρονται ανά δύο/τρία έτη, σε κάποια μαθήματα υψηλής ζήτησης (π.χ. υποχρεωτικά) δεν υπάρχει δεύτερη/ος διδάσκουσα/ων κ.λπ.. Και πάλι, μην τα ρίχνουμε όλα σε φοιτητές που, από τη μία λέμε ότι στην πλειοψηφία τους είναι ανενεργοί, από την άλλη ότι είναι τόσο παρόντες στη σχολή ώστε να προκαλούν προβλήματα.

Ας αναβαθμίσουμε το περιεχόμενο της παρεχόμενης παιδείας και ας βάλουμε μετά «σφικτά» όρια στην φοίτηση.
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Στα εργαστήρια, και σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις, μπορεί να γίνεται το εξής απλό, όπως γινόταν και με τα προαιρετικά εργαστήρια του μαθηματικού· να τηρείται σειρά προτεραιότητας. Πάντα, σε ένα μάθημα Α' εξαμήνου, για παράδειγμα, φοιτητές μεγαλύτερου έτους εγγράφονταν σε εργαστήρια μόνον αν είχαν μείνει κενές θέσεις. Προφανώς, δε χρειάζεται να χρησιμοποιούμε ένα κανόνι (διαγραφές φοιτητών), για να σκοτώσουμε μία αράχνη (χώρος στα εργαστήρια).
Στη σχολή που είμαι πάντως (γεωλογικό) όποιος έχει παρακολουθήσει το εργαστήριο μαθήματος δηλαδή αν δεν κοπεί από τις απουσίες ή τα υποχρεωτικά που πρέπει να παραδώσει δεν ζητάνε να το ξανακάνει. Αν θέλει κάποιος μπορεί αλλά δεν είναι υποχρεωτικό.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,454 μηνύματα.
Στα εργαστήρια, και σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις, μπορεί να γίνεται το εξής απλό, όπως γινόταν και με τα προαιρετικά εργαστήρια του μαθηματικού· να τηρείται σειρά προτεραιότητας. Πάντα, σε ένα μάθημα Α' εξαμήνου, για παράδειγμα, φοιτητές μεγαλύτερου έτους εγγράφονταν σε εργαστήρια μόνον αν είχαν μείνει κενές θέσεις. Προφανώς, δε χρειάζεται να χρησιμοποιούμε ένα κανόνι (διαγραφές φοιτητών), για να σκοτώσουμε μία αράχνη (χώρος στα εργαστήρια).

Για τα γεμάτα αμφιθέατρα, να θυμίσω ότι αρκετοι από εμάς εδώ που φοιτήσαμε σε ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια, το κάναμε στην περίοδο των τριών μνημονίων, δηλαδή, όταν είχαν γίνει μεγάλες περικοπές σε μέλη Δ.Ε.Π. στα πανεπιστήμια, επομένως, ένας λόγος που τα αμφιθέατρα είναι συχνά κατάμεστα είναι ότι κάποια μαθήματα προσφέρονται ανά δύο/τρία έτη, σε κάποια μαθήματα υψηλής ζήτησης (π.χ. υποχρεωτικά) δεν υπάρχει δεύτερη/ος διδάσκουσα/ων κ.λπ.
Ας αναβαθμίσουμε το περιεχόμενο της παρεχόμενης παιδείας και ας βάλουμε μετά «σφικτά» όρια στην φοίτηση.
Μωρέ εμένα λίγο με νοιάζει αν θα μείνουν ή θα φύγουν αλλά μην λέμε ότι δεν δημιουργούν και κανένα πρόβλημα απολύτως. Να υπάρχουν απλά για να υπάρχουν πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο πάντως. Δεν είμαι κατά του αλλά ούτε κάνω αμάν και πως για να υλοποιηθεί. Μιλάω για κάτι τρελά εξάμηνα που ακούς το νούμερο και λες δεν υπάρχει περίπτωση.

Και πάλι, μην τα ρίχνουμε όλα σε φοιτητές που, από τη μία λέμε ότι στην πλειοψηφία τους είναι ανενεργοί, από την άλλη ότι είναι τόσο παρόντες στη σχολή ώστε να προκαλούν προβλήματα.

Μα αυτό είναι το όλο θέμα. Αυτοί που είναι παρόντες τζάμπα καλύπτουν τις θέσεις και δυσκολεύουν την όλη κατάσταση και αυτοί που δεν είναι ενεργοί δεν προσφέρουν τίποτα απολύτως. Γιατί πρέπει απλά να είναι εγγεγραμμένοι για μια ζωή και όποτε το θυμούνται να δίνουν και κανένα μάθημα; Τι κερδίζουμε; Και στις 2 περιπτώσεις έχουμε το τίποτα. [font=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif]Ούτε γνώσεις δεν αποκτούν έτσι,[/font][font=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif] καθώς δεν έχουν πλέον άμεση επαφή με την επιστήμη τους. [/font]
Καταλαβαίνω αυτά που μου λες αλλά άμα υπάρχει η δυνατότητα τα πράγματα να γίνουν έστω και ένα τσακ καλύτερα γιατί να μην γίνει; Γιατί να περιμένουμε να φτιάξουν όλα τα υπόλοιπα πρώτα; Ακόμα και στις εξεταστικές μόνο θέσεις πιάνουν και αργούν ακόμα περισσότερο τα αποτελέσματα.
Πραγματικά δεν ξέρω, ίσως να είναι και μια τρύπα στο νερό αλλά και η τωρινή κατάσταση δεν είναι ιδανική. Ακόμα περιμένω να ακούσω ποια είναι τα πλεονεκτήματα του να μην υπάρχει το όριο.
Ίσως αν μπει ένα όριο (το οποίο θα κρατήσει) να αλλάξει η γενικότερη νοοτροπία και να μην είναι του στυλ, "ας βγούμε και σήμερα, αν δεν το περάσουμε , τι είχαμε τι χάσαμε"... Γενικότερα, δεν μπορεί να σ 'ενοχλούν (γενικά μιλάω) τα κολέγια, ότι με την ισοτιμία τους θα βγαίνουν απόφοιτοι με ίσα δικαιώματα και να μην σε ενοχλεί ότι ο άλλος μετά από 8 χρόνια που πήρε πτυχίο με το πάσο του, πιθανόν και με μεγαλύτερο ΜΟ, θα έχει και πάλι ακριβώς τα ίδια.
Στη σχολή που είμαι πάντως (γεωλογικό) όποιος έχει παρακολουθήσει το εργαστήριο μαθήματος δηλαδή αν δεν κοπεί από τις απουσίες ή τα υποχρεωτικά που πρέπει να παραδώσει δεν ζητάνε να το ξανακάνει. Αν θέλει κάποιος μπορεί αλλά δεν είναι υποχρεωτικό.


Πολύ ωραία αλλά δεν είναι πάντα και παντού έτσι. Να φανταστείς υπάρχουν φοιτητές που ακόμα χρωστάνε μαθήματα που υπήρχαν στο προηγούμενο πρόγραμμα σπουδών. Επίσης καθηγητές αλλάζουν με αποτέλεσμα να χρειάζεται να ξαναπαρακολουθήσουν το μάθημα όπως ακόμα υπάρχει και η εκδοχή αυτών που επειδή η τελευταία φορά που παρακολούθησαν διάλεξη του εκάστοτε μαθήματος ήταν στους Ολυμπιακούς του Πεκίνο, πλέον χρειάζονται αυτοί οι ίδιοι να το ξαναπάρουν από την αρχή ακόμα και αν δεν τους αναγκάζει κάτι.
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Πολύ ωραία αλλά δεν είναι πάντα και παντού έτσι. Να φανταστείς υπάρχουν φοιτητές που ακόμα χρωστάνε μαθήματα που υπήρχαν στο προηγούμενο πρόγραμμα σπουδών. Επίσης καθηγητές αλλάζουν με αποτέλεσμα να χρειάζεται να ξαναπαρακολουθήσουν το μάθημα όπως ακόμα υπάρχει και η εκδοχή αυτών που επειδή η τελευταία φορά που παρακολούθησαν διάλεξη του εκάστοτε μαθήματος ήταν στους Ολυμπιακούς του Πεκίνο, πλέον χρειάζονται αυτοί οι ίδιοι να το ξαναπάρουν από την αρχή ακόμα και αν δεν τους αναγκάζει κάτι.
Δεν ξέρω αν είναι τόσο τραγικά όσο τα λες δηλαδή να θυμούνται μαζικά 200 άτομα (λέμε τώρα) να κάνουν ντου σε μαθήματα για να τα ξαναπαρακολουθήσουν σε τόσο τακτική βάση. Επίσης δεν είναι μόνο οι αιώνιοι πάλι. Δηλαδή και εγώ πήγα 4ο στις διαλέξεις μαθήματος που παρακολούθησα στο 3ο γιατί δεν μπόρεσα να το περάσω όπως και άλλα παιδιά. Να μας έπαιρναν το κεφάλι επειδή δεν το περάσαμε με την πρώτη; Φαντάζομαι αυτό ισχύει σε άλλα μαθήματα άλλων σχολών.
Ένας τρόπος ας πούμε για να μη μπουκώνουν τα εργαστήρια (που είναι υποχρεωτικά) αν δεν αλλάζει ο καθηγητής/τρόπος διδασκαλίας δεν υπάρχει λόγος να τους ξανατραβάνε για υποχρεωτική παρακολούθηση. Ή να υπάρχει όπως ειπώθηκε παραπάνω σειρά προτεραιότητας.
Μεγαλύτερο πρόβλημα υπήρξε στο χαμό που γινόταν όταν πήραν μεταγραφή κυριολεκτικά ΌΛΟΙ στη χρονιά του 14 γιατί είχαμε θέμα στα εργαστήρια παρά από αυτούς που άργησαν να περάσουν μαθήματα.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Μωρέ εμένα λίγο με νοιάζει αν θα μείνουν ή θα φύγουν αλλά μην λέμε ότι δεν δημιουργούν και κανένα πρόβλημα απολύτως. Να υπάρχουν απλά για να υπάρχουν πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο πάντως. Δεν είμαι κατά του αλλά ούτε κάνω αμάν και πως για να υλοποιηθεί. Μιλάω για κάτι τρελά εξάμηνα που ακούς το νούμερο και λες δεν υπάρχει περίπτωση.



Μα αυτό είναι το όλο θέμα. Αυτοί που είναι παρόντες τζάμπα καλύπτουν τις θέσεις και δυσκολεύουν την όλη κατάσταση και αυτοί που δεν είναι ενεργοί δεν προσφέρουν τίποτα απολύτως. Γιατί πρέπει απλά να είναι εγγεγραμμένοι για μια ζωή και όποτε το θυμούνται να δίνουν και κανένα μάθημα; Τι κερδίζουμε; Και στις 2 περιπτώσεις έχουμε το τίποτα. [font=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif]Ούτε γνώσεις δεν αποκτούν έτσι,[/font][font=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif] καθώς δεν έχουν πλέον άμεση επαφή με την επιστήμη τους. [/font]
Καταλαβαίνω αυτά που μου λες αλλά άμα υπάρχει η δυνατότητα τα πράγματα να γίνουν έστω και ένα τσακ καλύτερα γιατί να μην γίνει; Γιατί να περιμένουμε να φτιάξουν όλα τα υπόλοιπα πρώτα; Ακόμα και στις εξεταστικές μόνο θέσεις πιάνουν και αργούν ακόμα περισσότερο τα αποτελέσματα.
Πραγματικά δεν ξέρω, ίσως να είναι και μια τρύπα στο νερό αλλά και η τωρινή κατάσταση δεν είναι ιδανική. Ακόμα περιμένω να ακούσω ποια είναι τα πλεονεκτήματα του να μην υπάρχει το όριο.
Ίσως αν μπει ένα όριο (το οποίο θα κρατήσει) να αλλάξει η γενικότερη νοοτροπία και να μην είναι του στυλ, "ας βγούμε και σήμερα, αν δεν το περάσουμε , τι είχαμε τι χάσαμε"... Γενικότερα, δεν μπορεί να σ 'ενοχλούν (γενικά μιλάω) τα κολέγια, ότι με την ισοτιμία τους θα βγαίνουν απόφοιτοι με ίσα δικαιώματα και να μην σε ενοχλεί ότι ο άλλος μετά από 8 χρόνια που πήρε πτυχίο με το πάσο του, πιθανόν και με μεγαλύτερο ΜΟ, θα έχει και πάλι ακριβώς τα ίδια.


Αυτοί που δεν είναι ενεργοί για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν εμπίπτουν στην κατηγορία των φοιτητών με αναστολή φοίτησης, είτε διαγραφούν είτε όχι δεν στοιχίζουν τίποτα σε κανέναν - ούτως ή άλλως, ούτε οι εκθέσεις εσωτερικών αξιολογήσεων των τμημάτων δεν τους λαμβάνουν υπ' όψιν. Οπότε, η διαγραφή ή η μη διαγραφή τους γίνεται απλά για την φανφάρα.

Για τους υπόλοιπους, τώρα, δεν βλέπω πώς η διαγραφή φοιτητών στα ν+2 θα βελτιώσει κάπως την τριτοβάθμια. Εννοώ, φοιτητής ο οποίος προχωράει πιο αργά από τους άλλους, ενδέχεται να δουλεύει - και μάλιστα, μαύρα, οπότε να μην μπορεί να τα δηλώσει - οπότε και να δυσκολεύεται να προχωρήσει ισοταχώς με τους άλλους. Επίσης, γιατί να είναι συνάρτηση του έτους φοίτησης μόνο ο χρόνος διαγραφής από ένα τμήμα. Δηλαδή, φοιτητής που χρωστάει 1-2 μαθήματα για πτυχίο, είναι στον Σεπτέμβρη του ν+2-οστού έτους και κόβεται και στα δύο με 4, είναι απίθανο να «κλαφτεί» λίγο και να το κάνει 5; Αλλά, κάτσε, αυτό δεν είναι άδικο, με βάση το σκεπτικό του νόμου;

Γενικά, από μόνο του το ν+2 δεν κάνει κάτι καλό. Αν ένας φοιτητής προχωράει με ρυθμούς που του δίνουν ένα πτυχίο σε 6.5 χρόνια, ας πούμε (η μερίδα του λέοντος σε μαθηματικόφυσικά), γιατί να τον διαγράψεις; Γιατί να μην εξαρτάται ο χρόνος διαγραφής και από τον αριθμό των μαθημάτων που έχει περάσει ως τότε. Για παράδειγμα, σε ένα τμήμα με 50 μαθήματα για πτυχίο, 4ετούς φοίτησης, γιατί να διαγράψεις έναν φοιτητή 6ου έτους με 44 μαθήματα. Πιθανότατα, σε 1-2 εξεταστικές θα τελειώσει. Οπότε, το ν+2 με λίγες εξαιρέσεις για τις κραυγαλέες περιπτώσεις, δεν ωφελεί, πρακτικά, πουθενά. Δεν έχω δει τμήμα που να γίνεται χαμός από τους "15ο εξάμηνο +" φοιτητές και να εμποδίζεται η παρακολούθηση των "8ο εξάμηνο-".
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Για όσους δεν καταλαβαίνουν, το ν+2 λύνει την νοοτροπία του "δεν έχει σημασία πότε θα τελειώσεις" που επικρατεί και σε φοιτητές αλλά και σε καθηγητές. Με ένα πιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα φοίτησης θα αλλάξει και η νοοτροπία των καθηγητών, και των φοιτητών και επίσης θα μπορεί να προσαρμοστεί καλύτερα το πρόγραμμα σπουδών στο μέλλον.
 

GoddamnRight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GoddamnRight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Τα έχουμε πει 100 φορές. Όσο υπάρχει χρονικό όριο και πίεση, αναγκαστικά γίνεται ένα φιλτράρισμα. Πρέπει ένα πανεπιστήμιο να είναι ένας χώρος που παράγει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο έργο και καλύτερους επιστήμονες. Αυτή είναι η ουσία. Και αν βάλεις περιορισμό φοίτησης, αναγκαστικά οι τουρίστες θα φύγουν, δεν θα πάρουν πτυχίο και αυτοί που μπαίνουν θα έχουν τελείως διαφορετική λογική. Τώρα το πανεπιστήμιο θεωρείται οι διακοπές για μετά τις Πανελλήνιες για ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι φοιτητών.

Η λογική του, άσε τους αιώνιους και ας πάρουν πτυχίο και σε 30 χρόνια, αφού κανείς δεν θα προτιμήσει κάποιον χειροτερο επαγγελματία έτσι και αλλιώς δεν στέκει. Δεν είναι σχολείο, πρέπει να υπάρχει αυστηρότητα. Δεν γίνεται να δίνονται πτυχία εδώ και εκεί λες και είναι κάτι ασήμαντο. Ουσιαστικά, ένα πανεπιστήμιο που σέβεται τον εαυτό του, φέρει ευθύνη για τους επιστήμονες που παράγει. Ένας που παίρνει πτυχίο με παρακαλητά ή μετά από πολλά χρόνια δεν είναι επιστήμονας.

Αυτο από μόνο του δεν βοηθάει την κατάσταση της τριτοβάθμιας για τους προφανείς λόγους. Και οι περισσότεροι αιώνιοι και τουρίστες, που βαριουνται να διαβάσουν όσο πρέπει, δεν επιβαρύνουν πολύ τις διαλέξεις και τα εργαστήρια, ελάχιστα θα ελεγα. Ας μην λέτε ψέματα. Όπως επίσης το "δουλεύει για αυτό καθυστερεί" ειναι επίσης ψεμα, από την άλλη πλευρά.

Αλλά όπως και να έχει είναι ένα μέτρο, χρήσιμο και ας ρίχνει την ευθύνη στους φοιτητές. Γιατί η κατάσταση της τριτοβάθμιας είναι σε άσχημη κατάσταση και επειδή το πανεπιστήμιο δεν κάνει σοβαρά τη δουλειά του και επειδή οι φοιτητές δεν κάνουν σοβαρά τη δουλειά τους.

Οπότε το να διώξει κάνεις τους φοιτητές είναι η εύκολη λύση, αλλά όπως και να έχει ακόμα και αυτο, είναι καλό.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,454 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν είναι τόσο τραγικά όσο τα λες δηλαδή να θυμούνται μαζικά 200 άτομα (λέμε τώρα) να κάνουν ντου σε μαθήματα για να τα ξαναπαρακολουθήσουν σε τόσο τακτική βάση. Επίσης δεν είναι μόνο οι αιώνιοι πάλι. Δηλαδή και εγώ πήγα 4ο στις διαλέξεις μαθήματος που παρακολούθησα στο 3ο γιατί δεν μπόρεσα να το περάσω όπως και άλλα παιδιά. Να μας έπαιρναν το κεφάλι επειδή δεν το περάσαμε με την πρώτη; Φαντάζομαι αυτό ισχύει σε άλλα μαθήματα άλλων σχολών.


Ναι το καταλαβαίνω απόλυτα αυτό. Εννοείται ότι πχ το 4ο έτος μπορεί να ξαναπαρακολουθήσει μαθήματα του 3ου. Είναι πολύ λογικό αυτό. Το 8ο έτος όμως όχι, αυτό δεν είναι λογικό. Δεν μπορεί να έχεις περάσει τόσα χρόνια στην σχολή και να μην μπορείς να περάσεις στην εξεταστική το μάθημά τόσο παλιότερου έτους και να χρειάζεται να ξαναέρθεις. Εννοείται πως δεν κάνουν ντου 200 άτομα αλλά ακόμα και τα 2-3 παραπάνω μπορούν να δημιουργήσουν θέμα σε κάποιες περιπτώσεις καθώς προστίθενται και τα άτομα του κανονικού έτους και τα εξτρά που δεν τα πέρασαν πέρσι και τα παραπάνω εξτρά που δεν το πέρασαν στις προηγούμενες 6 εξεταστικές. Δηλαδή κάπου να υπάρχει ένα όριο. Πραγματικά 2-3 μαθήματά να έδιναν σε κάθε εξεταστική από το πρώτο έτος θα είχαν τελειώσει μέσα σε 6 χρόνια. Μιλάμε για 18 εξεταστικές συνολικά. Λίγες είναι;
Αυτοί που δεν είναι ενεργοί για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν εμπίπτουν στην κατηγορία των φοιτητών με αναστολή φοίτησης, είτε διαγραφούν είτε όχι δεν στοιχίζουν τίποτα σε κανέναν - ούτως ή άλλως, ούτε οι εκθέσεις εσωτερικών αξιολογήσεων των τμημάτων δεν τους λαμβάνουν υπ' όψιν. Οπότε, η διαγραφή ή η μη διαγραφή τους γίνεται απλά για την φανφάρα.


Άρα έχω μια βρωμιά στον τοίχο αλλά επειδή είναι μικρή και δεν την υπολογίζει κανείς, δεν την καθαρίζω και την αφήνω έτσι να κάθεται; Ακόμα περιμένω τα θετικά και το κέρδος του πανεπιστημίου και των φοιτητών του. Προς το παρών μόνο αρνητικά φαίνονται στον ορίζοντα.
Για τους υπόλοιπους, τώρα, δεν βλέπω πώς η διαγραφή φοιτητών στα ν+2 θα βελτιώσει κάπως την τριτοβάθμια. Εννοώ, φοιτητής ο οποίος προχωράει πιο αργά από τους άλλους, ενδέχεται να δουλεύει - και μάλιστα, μαύρα, οπότε να μην μπορεί να τα δηλώσει - οπότε και να δυσκολεύεται να προχωρήσει ισοταχώς με τους άλλους. Επίσης, γιατί να είναι συνάρτηση του έτους φοίτησης μόνο ο χρόνος διαγραφής από ένα τμήμα. Δηλαδή, φοιτητής που χρωστάει 1-2 μαθήματα για πτυχίο, είναι στον Σεπτέμβρη του ν+2-οστού έτους και κόβεται και στα δύο με 4, είναι απίθανο να «κλαφτεί» λίγο και να το κάνει 5; Αλλά, κάτσε, αυτό δεν είναι άδικο, με βάση το σκεπτικό του νόμου;


Σου απάντησαν ήδη σε αυτό πρακάτω πριν προλάβω. Είναι η γενικότερη νοοτροπία που πρέπει να αλλάξει. Ίσως με αυτό να είμαστε ένα βήμα προς την αλλαγή αυτή που επιζητούμε. Μπορεί και όχι αλλά σίγουρα χρειάζεται μια αλλαγή.
Αυτοί που δουλεύουν σε τέτοιο σημείο πρέπει να είναι ελάχιστοι. Και λέω σε τέτοιο σημείο γιατί όπως είπα πιο πάνω, μιλάμε για 18 εξεταστικές συνολικά σε έξι χρόνια. Τα 50 μαθήματα βγαίνουν ακόμα και αν δίνεις 3 μαθήματα σε κάθε εξεταστική. Και ειδικά στου Σεπτεμβρίου υπάρχει και πολύ περισσότερος χρόνος διαθέσιμος για διάβασμα. Αν κάποιος δουλεύει τόσο μα τόσο πολύ όλη μέρα που δεν μπορεί να περάσει 2-3 μαθήματα τότε απλά σημαίνει ότι δεν έχει και τον χρόνο να πάρει τις απαραίτητες γνώσεις. Πάντα θα δουλεύει, η λύση ποια είναι; Να δίνει 2 μαθήματα τον χρόνο και η μοναδική του επαφή με την επιστήμη του να είναι αυτή; Και όλοι αυτοί που απλά κάθονται; Γιατί πρέπει αν εκμεταλλεύονται αυτή την κατάσταση; Και δεν είναι και λίγοι...
Γενικά, από μόνο του το ν+2 δεν κάνει κάτι καλό. Αν ένας φοιτητής προχωράει με ρυθμούς που του δίνουν ένα πτυχίο σε 6.5 χρόνια, ας πούμε (η μερίδα του λέοντος σε μαθηματικόφυσικά), γιατί να τον διαγράψεις; Γιατί να μην εξαρτάται ο χρόνος διαγραφής και από τον αριθμό των μαθημάτων που έχει περάσει ως τότε. Για παράδειγμα, σε ένα τμήμα με 50 μαθήματα για πτυχίο, 4ετούς φοίτησης, γιατί να διαγράψεις έναν φοιτητή 6ου έτους με 44 μαθήματα. Πιθανότατα, σε 1-2 εξεταστικές θα τελειώσει. Οπότε, το ν+2 με λίγες εξαιρέσεις για τις κραυγαλέες περιπτώσεις, δεν ωφελεί, πρακτικά, πουθενά. Δεν έχω δει τμήμα που να γίνεται χαμός από τους "15ο εξάμηνο +" φοιτητές και να εμποδίζεται η παρακολούθηση των "8ο εξάμηνο-".


Εσύ λοιπόν δεν ζητάς την μη τήρηση του νομοσχεδίου αλλά την τροποποίησή του. Δεκτό και συμφωνώ ότι πρέπει αν λάβει υπόψιν όλες τις ιδιαιτερότητες. Αλλά από κάπου να αρχίσουμε βρε παιδιά. Οι καταλείψεις γίνονται για την ολοκληρωτική του ακύρωση και όχι για αυτές τις λίγες περιπτώσεις που λες. Ίσα-ίσα που σε αυτές τις λίγες περιπτώσεις βασίζονται και έχουμε αυτή την στιγμή αυτή την κατάσταση.
Ναι δεν είπα ότι γίνεται χαμός. Είπα ήδη ότι οι περισσότεροι δεν πατάνε. Αλλά αρχικά και οι λίγοι δεν χρειάζονται σαν εξτρά των εξτρά φοιτητών και κατά δεύτερον αφού δεν πατάνε γιατί πρέπει να υπάρχουν;
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Ναι το καταλαβαίνω απόλυτα αυτό. Εννοείται ότι πχ το 4ο έτος μπορεί να ξαναπαρακολουθήσει μαθήματα του 3ου. Είναι πολύ λογικό αυτό. Το 8ο έτος όμως όχι, αυτό δεν είναι λογικό. Δεν μπορεί να έχεις περάσει τόσα χρόνια στην σχολή και να μην μπορείς να περάσεις στην εξεταστική το μάθημά τόσο παλιότερου έτους και να χρειάζεται να ξαναέρθεις. Εννοείται πως δεν κάνουν ντου 200 άτομα αλλά ακόμα και τα 2-3 παραπάνω μπορούν να δημιουργήσουν θέμα σε κάποιες περιπτώσεις καθώς προστίθενται και τα άτομα του κανονικού έτους και τα εξτρά που δεν τα πέρασαν πέρσι και τα παραπάνω εξτρά που δεν το πέρασαν στις προηγούμενες 6 εξεταστικές. Δηλαδή κάπου να υπάρχει ένα όριο. Πραγματικά 2-3 μαθήματά να έδιναν σε κάθε εξεταστική από το πρώτο έτος θα είχαν τελειώσει μέσα σε 6 χρόνια. Μιλάμε για 18 εξεταστικές συνολικά. Λίγες είναι;
Δεν είναι μόνο αυτοί. Μπορεί να μπεις 5ο έτος με 10 μαθήματα (τυχαίο νούμερο) δεν θα πας σε μερικά αν χρειαστεί να παρακολουθήσεις; Θα βάλω τον εαυτό μου πάλι: πήγα να παρακολουθήσω μαθηματικά 1ου έτους γιατί το χρειαζόμουν είχε αλλάξει εν τω μεταξύ ο καθηγητής και σε κανένα από τα τρία έτη δεν μπόρεσα να πάω αφού έπεφτε πάντα πάνω σε άλλα υποχρεωτικά. Εξαρτάται πάντα από το μάθημα όταν μιλάμε για διάλεξη, πολλά άτομα διαβάζουν και πάνε απευθείας στην εξεταστική. Δεν ξέρω τι βλέπατε μερικοί στις σχολές σας αλλά δεν είχαν όλα τα μαθήματα προσέλευση ολόκληρου του έτους εκτός μεγάλων εξαιρέσεων. Αν η προσέλευση παραπάνω κόσμου δεν είναι όσο υπερβολική είπα θεωρώ ότι τζάμπα ντόρο δημιουργείς με αυτό που λες.
Ουσιαστικό πρόβλημα έχουν τα εργαστήρια για αυτό λέω ότι αν δεν αλλάζει κάτι είναι ανούσιο να τραβάς 100 άτομα που το παρακολούθησαν να το κάνουν πάλι από την αρχή. Στη δική μας σχολή τουλάχιστον έτσι γινόταν και φαντάζομαι είχε να κάνει με τους χώρους που δεν υπάρχουν.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,454 μηνύματα.
Δεν είναι μόνο αυτοί. Μπορεί να μπεις 5ο έτος με 10 μαθήματα (τυχαίο νούμερο) δεν θα πας σε μερικά αν χρειαστεί να παρακολουθήσεις; Θα βάλω τον εαυτό μου πάλι: πήγα να παρακολουθήσω μαθηματικά 1ου έτους γιατί το χρειαζόμουν είχε αλλάξει εν τω μεταξύ ο καθηγητής και σε κανένα από τα τρία έτη δεν μπόρεσα να πάω αφού έπεφτε πάντα πάνω σε άλλα υποχρεωτικά. Εξαρτάται πάντα από το μάθημα όταν μιλάμε για διάλεξη, πολλά άτομα διαβάζουν και πάνε απευθείας στην εξεταστική. Δεν ξέρω τι βλέπατε μερικοί στις σχολές σας αλλά δεν είχαν όλα τα μαθήματα προσέλευση ολόκληρου του έτους εκτός μεγάλων εξαιρέσεων. Αν η προσέλευση παραπάνω κόσμου δεν είναι όσο υπερβολική είπα θεωρώ ότι τζάμπα ντόρο δημιουργείς με αυτό που λες.
Ουσιαστικό πρόβλημα έχουν τα εργαστήρια για αυτό λέω ότι αν δεν αλλάζει κάτι είναι ανούσιο να τραβάς 100 άτομα που το παρακολούθησαν να το κάνουν πάλι από την αρχή. Στη δική μας σχολή τουλάχιστον έτσι γινόταν και φαντάζομαι είχε να κάνει με τους χώρους που δεν υπάρχουν.
Εσύ όμως μιλάς για τους φοιτητές εντός των 6 χρόνων φοίτησης. Και εγώ είχα μια πολύ παρόμοια περίπτωση με την δική σου και ξανά παρακολούθησα μάθημα του πρώτου έτους επειδή άλλαξε η καθηγήτρια. Αλλά εδώ μιλάμε για 6+. Πχ σε μια 4ετους φοίτησης σχολή άμα φτάσεις στο 4ο έτος και χρωστάς πάνω από 10-15 μαθήματα τότε υπάρχει πρόβλημα. Κάτι δεν έκανες σωστά τα προηγούμενα χρόνια. Αν όμως χρωστάς έναν αριθμό του στυλ 11 μαθήματα, από την στιγμή που όπως λες δεν χρειάζεται να παρακολουθήσεις ξανά τις διαλέξεις, δεν καταλαβαίνω γιατί μέσα σε 6 εξτρά εξεταστικές δεν μπορείς να τα περάσεις και πρέπει να φτάσεις τον 7 χρόνο. Το ότι προστίθενται εξτρά άτομα είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα ας πούμε. Εννοείται ότι δεν έρχονται 100 εξτρά άτομα αλλά και αυτά που έρχονται 1) δεν ξέρω γιατί έχουν φτάσει στο σημείο ακόμα να το χρωστάνε, 2)όλοι αυτοί που δεν έρχονται γιατί εφόσον δεν είναι ενεργοί φοιτητές πρέπει να υπάρχουν; Είναι μια μεγάλη νοοτροπία που πρέπει να αλλάξει και να δίνονται τα πτυχία με μεγαλύτερη συνέπεια. Και σου ξαναλέω εμένα καθόλου με νοιάζει αν θα διαγραφτούν ή όχι, δεν του ξέρω και προσωπικά αλλά σίγουρα δεν είναι μια ωραία κατάσταση αυτή. Ας μπει ένα όριο για αυτούς που μπαίνουν από φέτος για να δούμε αν θα υπάρχουν αποτελέσματα στην τελική.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,709 μηνύματα.
Έλα μωρέ τώρα, βλακείες, τι ξέρουν αυτοί οι άσχετοι της Συγκλήτου ΕΚΠΑ, εδώ στο ischool οι μεγαλύτερες διάνοιες πανελληνίως έχουν αναγάγει το πρόβλημα των αιωνίων φοιτητών σε μείζον ζήτημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ζητούν επιτακτικά διαγραφές φοιτητών, γιατί, έτσι.. Αν ακούσετε κανένα σοβαρό επιχείρημα(κι όχι για πειθαρχία λες κι είναι στρατός οι σχολές), πείτε το και σε εμένα να γελάσω.. Εγώ γνωρίζω ότι όταν υπάρχει ένα υπαρκτό πρόβλημα(και όντως θεωρώ ότι σε μερικές σχολές υπάρχει έντονα), δεν αντιμετωπίζεις πρώτα το σύμπτωμα(μακροχρόνια φοίτηση), με λογική πονάει χέρι κόβει χέρι, αλλά κοιτάς να εντοπίσεις και να αντιμετωπίσεις κατά το δυνατόν τις αιτίες που δημιουργούν αυτό το πρόβλημα.
Συμφωνώ, το ν+2 θα δυσκολέψει πολύ φοιτητές που εργάζονται. Η ΝΔ προωθεί την αριστεία ενώ ουσιαστικά αυτό που κρύβεται πίσω από την πολιτική της είναι ''όποιος έχει λεφτά θα τα καταφέρει''. Η πλάκα είναι ότι για όλα τα άλλα και πολύ πιο σοβαρά θέματα (πχ υποχρηματοδοτηση πανεπιστημιων) μούγκα. Αλλά στο μυαλό κάποιον οι παθογένειες και όλα τα αρνητικά που έχουν τα πανεπιστήμια είναι οι ''τεμπέληδες που κάθονται 10 χρόνια και δεν κάνουν τίποτα''. Μια χαρά πάμε.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top