Φιλοσοφία vs Παιδαγωγικό vs Ψυχολογία vs Φιλολογία

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
εννοείται αυτό που λες.. τόσο το φπψ όσο κ το ιστορικό-αρχαιολογικό προσφέρουν την ίδια αποκατάσταση με τη φιλολογία σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα... απλά, όπως είπα και σε προηγούμενο post μου, εγώ θέλω καθαρή φιλολογία για να βγω κλασσική φιλόλογος.. γι΄αυτό τώρα ψάχνω και κάποιες εναλλακτικές λύσεις, ώστε αν δεν περάσω φιλολογία με την 1η και ίσως και με τη 2η χρονιά να είμαι κατοχυρωμένη σε κάποια απ' αυτές τις σχολές και μετά να κοιτάξω για κατατακτήριες κι αν και πάλι δεν τα καταφέρω να μπω φιλολογία καθαρή, τουλάχιστον θα μπορώ να εξασκώ το επάγγελμα που τόσο πολύ αγαπώ!
Αν και δεν έχουν βγει ακόμη τα αποτελέσματα, υποθέτωντας ότι έχεις επαρκή αριθμό μορίων, αν δεν θέλεις συγκεκριμένη πόλη τότε εισάγεσαι σχεδόν σίγουρα Φιλολογικό.
Και οι άλλες δύο σχολές κάνουν παραπλήσια μαθήματα με το Φιλολογικό. Εξαρτάται από την κλίση του μαθητή τι θα δηλώσει. Όμως το ζουμί είναι η απαιτούμενη παιδαγωγική επάρκεια και το ποιά σχολή θα την παρέχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πικάπα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πικάπα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Πρέπει επιτέλους να καταστεί σαφές πως τα μόρια της εισαγωγής σε μια σχολή δε αντικατοπτρίζουν την αξία της.. οι βάσεις διαμορφώνονται από τους εξεταζόμενους των πανελληνίων που έχουν την ελάχιστη γνώση για τα ΑΕΙ.

Γιατί θεωρείτε πως υπερτερεί το Φιλολογικό στην εκπαίδευση? Είναι ξεκάθαρο πως βγάζει κλασικιστές και όχι παιδαγωγούς έτοιμους να διδάξουν, εξάλλου από φέτος δεν έχουν καν το δικαίωμα να διδάξουν με το πτυχίο τους "όσοι πλέον θα ολοκληρώνουν π.χ. τη Φιλολογία ή το Μαθηματικό ή το Φυσικό κλπ δεν θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν θέση στη σχολική εκπαίδευση εάν δεν παρακολουθήσουν έξτρα και ένα πρόγραμμα 8-10 μαθημάτων παιδαγωγικών και διδακτικής" https://www.alfavita.gr/ank_b/ank24_4_10_1004.php.

Το Φ.Π.Ψ είναι το ΜΟΝΟ τμήμα της φιλοσοφικής που ανεξάρτητα με την κατεύθυνση και τις επιλογές μαθημάτων σου δίνει άμεση πρόσβαση στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, εκτός από αυτό καλύπτει εξ ολοκλήρου το πιο σημαντικό τομέα του ΑΣΕΠ (παιδαγωγικά), και μάλιστα στο 4ο έτος του έχει ένα πρόγραμμα πρακτικής 2 μηνών σε σχολεία που σου δίνει επιπλέον μόρια για το ΑΣΕΠ.

Προφανώς τα μαθήματα ψυχολογίας που προσφέρονται είναι πολύ σημαντικότερο και ουσιαστικότερο όπλο για ένα καθηγητή στη τάξη, ειδικότερα στην επαφή του με τον διδασκόμενο, παρά η γνώση πάνω σε τομείς έρευνας κυρίως όπως η λαογραφία η βυζαντινολογία κ.α του φιλολογικού.

Όσο για το γνωστικό αντικείμενο (αρχαία & λατινικά) στο οποίο όντως το Φ.Π.Ψ υστερούσε, με το νέο πρόγραμμα προστέθηκαν επιπλέον μαθήματα σχεδόν όμοια με τα μαθήματα που κάνουν οι υπόλοιπες κατευθύνσεις του φιλολογικού (όχι η κλασσική).

Συλλήβδην, το Φ.Π.Ψ το οποίο προήλθε από την τριχοτόμηση του παλαιού Φιλοσοφικού τμήματος, ετοιμάζει τους σπουδαστές τους για να γίνουν καθηγητές φιλολογικών μαθημάτων και να διδάξουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θεραπεύει τις αντίστοιχες επιστήμες και υπερέχει σε αυτό, το φιλολογικό αντίθετα ετοιμάζει ικανούς ερευνητές ειδικευμένους στη κλασσική φιλολογία, στη βυζαντινολογία αλλά και γλωσσολόγους.

Τώρα, για να σου πω geortzia την προσωπική μου γνώμη, αν θες να γίνεις κλασικιστής ξέχνα το ΦΠΨ και ειδικά το ιστορικό που δεν έχει επαφή με τα κλασσικά, καθώς το να εμβαθύνεις επιστημονικά σε αυτό το τομέα δεν μπορεί να έρθει ως απόρροια προσωπικής προσπάθειας όπως πολλοί λένε. Επιπλέον το ΦΠΨ είναι πια ΠΟΛΥ δύσκολο τμήμα (προστέθηκαν 16 καινούργια μαθήματα) και είναι μύθος πως είναι τόσο γενικό (κάτσε να κάνεις Μ.Ε στατιστική και γνωστική νευροψυχολογία και θα δεις άμα δεν ειδικεύεται επαρκώς στους τομείς του!)

Υ.Γ: Και για να παινέψω το σπίτι μου εμείς συμβαδίζουμε με τις εξελίξεις της τεχνολογίας ενώ οι καθηγητές του κλασσικού είναι 90χρονοι που γράφουν σε pugillares ακόμα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Υ.Γ: Και για να παινέψω το σπίτι μου εμείς συμβαδίζουμε με τις εξελίξεις της τεχνολογίας ενώ οι καθηγητές του κλασσικού είναι 90χρονοι που γράφουν σε pugillares ακόμα :P

μακάρι, γιατί κάτι συνεργασίες που είχα με αποφοίτους παιδαγωγικών ήταν καταστροφική...:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexandros S.

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Προσωπικά θα σ έλεγα να πας Φιλολογία με το σκεπτικό πώς εφόσον έχει κλέισει ο δημόσιος τομέας ,όλος αυτός ο όγκος χιλιάδων απόφοίτων φιλοσοφικών σχολών έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον του στον ιδιωτικό τομέα , κοινώς στα φροντιστήρια.Στις λίγες θέσεις που προσφέρονται θα επιλεγούν όσοι έχουν περισσότερα εφόδια , που τα αποκτούν κυρίως στην Φιλολογία ....Ούτε καν τους ενδιαφέρει τους φροντιστηριούχους αν ο απόφοιτος ΦΠΨ έχει γνώσεις παιδαγωγικών και ψυχολογίας ,αλλά θέλουν άτομα που να κοιμούνται και να ξυπνάνε με αρχαία! Για αυτό επιλέγονται λίγο παραπάνω από τους άλλους οι της Φιλολογίας και δη του κλασσικού για τα αρχαία και λατινικά καθώς οι αποφοιτοι Ιστορικού και ΦΠΨ προτιμούν κυρίως μαθήματα Ιστορίας , Εκθεσης και Λογοτεχνίας !!!

Ετσι αν έχεις τα μόρια για Φιλολογια να την βάλεις πριν το ΦΠΨ,αλλιώς να πας ΦΠΨ γιατί δεν αξίζει να δαπανήσεις 40000 ευρώ τουλάχιστον για να πας Φιλολογία Πάτρας,Ιωαννίνων αντί ΦΠΨ.(Τα περί αποκατάστασης και ανεργίας είναι γνωστά σε όλους μας)!

Σημείωση..Εγώ Ιστορικό και ΦΠΨ θα δηλώσω φέτος γιατί τρελαίνομαι για Ιστορία (όνειρο από μικρός) και θέλω να γίνω καλός παιδαγωγός . Γιατί τι να τις κάνεις τις γνώσεις όταν δεν θα ξέρεις να τις μεταδίδεις στα παιδιά και θα μιλάς και τα παιδιά θα γελάνε μαζί σου και να σ ηχογραφούν!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Viktoria

Νεοφερμένος

Η Viktoria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Γεια σας! Είμαι φιλόλογος και γράφτηκα για να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου. Το αν θα γίνεις καλός καθηγητής δεν το καθορίζει το τμήμα που θα τελειώσεις. Έχω τελειώσει το φιλολογικό (γλωσσολογικό) της Αθήνας και έχω μεταπτυχιακό στην κλασική φιλολογία (αρχαία-λατινικά). Η ιδιότητα του καλού παιδαγωγού δεν αποκτάται αυτόματα τελειώνοντας Φ.Π.Ψ. ούτε φυσικά τελειώνοντας φιλολογικό -ακόμα και κλασικό- βγαίνεις γνωρίζοντας τέλεια αρχαία και λατινικά. Θα δείτε κι εσείς ότι τα παιδαγωγικά που κάνεις στο πανεπιστήμιο ελάχιστα χρήσιμα είναι μπαίνοντας στην τάξη. Η εμπειρία κυρίως σου δείχνει πώς να προσεγγίσεις τα παιδιά και πώς να διδάξεις το κάθε τι. Έχω δει συναδέλφους του ιστορικού να κάνουν εξαιρετικό μάθημα στα Αρχαία, ενώ ανθρώπους που τελείωσαν το κλασικό να έχουν πραγματικά συγκεχυμένη εικόνα για την αρχαιότητα. Αυτό που θα σε κάνει καλό καθηγητή είναι η δική σου προσωπική ενασχόληση με τα σχολικά μαθήματα, γιατί δυστυχώς, ο καλός "επιστήμονας" και ο καλός καθηγητής, έτσι όπως είναι το σύστημα διδασκαλίας εδώ, είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Ο καλός καθηγητής πρέπει να βρει τρόπο να προσεγγίζει τα παιδιά, να βρει τη χρυσή τομή μεταξύ αυστηρότητας και "φιλίας" και να γνωρίζει τέλεια την ύλη των σχολικών -και μόνο, δυστυχώς- μαθημάτων. Τώρα, όσον αφορά στα φροντιστήρια, είναι κάποιοι ιδιοκτήτες -λίγοι- που προτιμούν αποφοίτους του φιλολογικού αλλά κυρίως κοιτάνε την εμπειρία και όχι το πτυχίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Εννοείτε ότι όχι μόνο παίζει μεγάλο ρόλο η προσωπική ενασχόληση αλλά είναι και αναγκαία πιστεύω.Και τα τρία τμήματα είναι μια αλυσίδα που παρά την ειδίκευση που παίρνεις πρέπει οπωσδήποτε να έχεις γνώσεις και απο τα άλλες επιστήμες.Θα έχεις σπουδάσει πχ νεοελληνική φιλολογία και δεν θα ξέρεις ιστορία;Θες να ασχοληθείς με την αρχαία ιστορία και δεν θα ξέρεις αρχαία ελληνικά;Πως θα ασχοληθείς με την φιλοσοφία αν δεν γνωρίζεις αρχαία κείμενα του Πλάτωνα,Αριστοτέλη κτλ.
Θα ειδικευτείς στην κλασική φιλολογία και δεν θα ξέρεις αρχαία ιστορία και φιλοσοφία;
Στα φροντιστήρια ουδείς ασχολείται με το τμήμα που έχεις τελειώσει και με τον βαθμό.Στην πράξη φαίνεται αν είσαι καλός η όχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πικάπα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πικάπα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Όπως λέει και ο astathmitos στη πράξη φαίνεται η ικανότητα, και το φροντιστήριο που θα σε διαλέξει, αν είναι επιτυχημένη επιχείρηση ή έχει σκοπό να πετύχει το τελευταίο που θα κοιτάξει θα είναι η ονομασία του τμήματος.

Viktoria δε μίλησα για "καλό" παιδαγωγό, το να συσσωρεύσεις γνώσεις παιδαγωγικών δε σε κάνει καλό παιδαγωγό, ίσως σου δίνουν περισσότερες δυνατότητες να γίνεις ένας. κάτι που κατά τη προσωπική μου άποψη εναπόκειται στην αγάπη σου για το διδάσκειν. Απλά ανέφερα πως οι απόφοιτοι του φιλολογικού πια, έχοντας απλά το πτυχίο τους το οποίο δε τους παρέχει παιδαγωγική επάρκεια, ΔΕΝ μπορούν να δουλέψουν σε δημόσιους φορείς της εκπαίδευσης αλλά και ούτε να δώσουν ΑΣΕΠ.

Υ.Γ: άσε Ρεβέκκα, σε καταλαβαίνω πραγματικά δε ξέρεις τι περνάμε με τους αρχαίους των αρχαίων! Να σκεφτείς μας επιτρέπουν μόνο χειρόγραφα! Δες και μια προσπάθεια για την εργασία ενός φοιτητή :P
https://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...665717850601_875825600_19408828_3092886_n.jpg
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι μιλάω για νέους ανθρώπους που βγαίνουν τώρα από παιδαγωγικά τμήματα όλων των βαθμίδων (νηπιαγωγούς, δασκάλους κλπ). Μια συμβουλή από έναν «εξωτερικό» συνεργάτη: Ό, τι και να τελειώσετε, μην έχετε την νοοτροπία του δημοσίου υπαλλήλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Viktoria

Νεοφερμένος

Η Viktoria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Όπως λέει και ο astathmitos στη πράξη φαίνεται η ικανότητα, και το φροντιστήριο που θα σε διαλέξει, αν είναι επιτυχημένη επιχείρηση ή έχει σκοπό να πετύχει το τελευταίο που θα κοιτάξει θα είναι η ονομασία του τμήματος.

Viktoria δε μίλησα για "καλό" παιδαγωγό, το να συσσωρεύσεις γνώσεις παιδαγωγικών δε σε κάνει καλό παιδαγωγό, ίσως σου δίνουν περισσότερες δυνατότητες να γίνεις ένας. κάτι που κατά τη προσωπική μου άποψη εναπόκειται στην αγάπη σου για το διδάσκειν. Απλά ανέφερα πως οι απόφοιτοι του φιλολογικού πια, έχοντας απλά το πτυχίο τους το οποίο δε τους παρέχει παιδαγωγική επάρκεια, ΔΕΝ μπορούν να δουλέψουν σε δημόσιους φορείς της εκπαίδευσης αλλά και ούτε να δώσουν ΑΣΕΠ.

Υ.Γ: άσε Ρεβέκκα, σε καταλαβαίνω πραγματικά δε ξέρεις τι περνάμε με τους αρχαίους των αρχαίων! Να σκεφτείς μας επιτρέπουν μόνο χειρόγραφα! Δες και μια προσπάθεια για την εργασία ενός φοιτητή :P
https://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...665717850601_875825600_19408828_3092886_n.jpg

:worry: Τη γνωρίζω τη συγκεκριμένη "καθηγήτρια" και είναι από τις χείριστες. Έχω δει και τους φακέλους ενδιαφέροντος που φέρνουν όλοι στις εξετάσεις και ως επιτηρήτρια οφείλω να τις κουβαλάω μέχρι το γραφείο της, καθώς και να βάζω τις κόλλες μέσα στις αντίστοιχες εργασίες γιατί αλλιώς μπερδεύεται. :P Είναι καθαρή αντιγραφή από wikipedia οι περισσότεροι φάκελοι ενδιαφέροντος αλλά χειρόγραφους έχω δει ελάχιστες φορές. Όταν φοιτούσα εγώ στη σχολή, η κατάσταση ήταν τραγική στο κλασικό, γι' αυτό και επέλεξα γλωσσολογικό που είχε πιο νορμάλ ανθρώπους. Ειδικά στα Λατινικά, δεν μπορείς να φανταστείς τι άτομα έκαναν μάθημα. Τώρα όμως έχουν έρθει εξαιρετικοί καθηγητές -Μιχαλόπουλος, Παπαϊωάννου, μάλλον θα τους έχεις, αν κάνεις λατινικά- και πραγματικά κάνουν πολύ ενδιαφέρον μάθημα -τους είχα στο μεταπτυχιακό.
Τώρα το θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας δεν έχει ξεκαθαριστεί από την "υπουργό". Μέχρι το 2016, θεωρείται ότι όλοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια και όλοι μπορούν να συμμετάσχουν στον ΑΣΕΠ (που δεν θα γίνει, αλλά λέμε τώρα :P ). Επιπλέον, από πέρυσι ισχύει νέο πρόγραμμα σπουδών για το φιλολογικό, το οποίο εμπεριέχει επαρκή αριθμό παιδαγωγικών μαθημάτων, ώστε να έχουν οι απόφοιτοι παιδαγωγική επάρκεια.
Κατά την ταπεινή μου άποψη, τα πέντε μαθήματα παιδαγωγικών που έκανα στη σχολή ήταν υπεραρκετά, και, για να είμαι ειλικρινής, τα βαριόμουν ελεεινά. Ήταν όλο θεωρίες που επαναλαμβάνονταν και στις εξετάσεις έπαιρνες άνετα 8 και 9 πηγαίνοντας αδιάβαστος και αυτοσχεδιάζοντας, εκτός από το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ μάθημα διδακτικής του κ. Σπανού, το οποίο με βοήθησε πολύ να αναπτύξω τη φαντασία μου και να βρω δημιουργικούς τρόπους διδασκαλίας.
Θεωρώ ότι η ύπαρξη τόσο πολλών τμημάτων που παρέχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους είναι τεράστιο πρόβλημα. Πρέπει να μειώσουν δραστικά τον αριθμό των εισακτέων, γιατί πραγματικά η κατάσταση είναι τραγική για τους φιλολόγους, θα τα δεις κι εσύ όταν βγεις και αρχίσεις να ψάχνεις για δουλειά. Από όσες συνεντεύξεις έχω περάσει πάντως, μόνο δύο με ρώτησαν ποιο τμήμα έχω τελειώσει. Εκεί που δουλεύω τώρα, όπως και στην πλειονότητα των φροντιστηρίων, ούτε που τους απασχολεί. Μετράνε περισσότερο τη σχέση που αναπτύσσεις με τα παιδιά. Εξαίρεση αποτελούν τα ιδιωτικά σχολεία, που απαιτούν διδακτορικό ή, έστω, μεταπτυχιακό ακόμα και για διδασκαλία μαθημάτων γυμνασίου. Πήγε ένας φίλος μου, με εμπειρία κιόλας, και του είπαν στη συνέντευξη: "Καλά τα λες, αλλά υπάρχουν και άλλοι που έχουν διδακτορικά". :worry:
Το βασικό είναι να καταλάβουμε όλοι οι απόφοιτοι -Φιλολογικού, Ιστορικού, Φ.Π.Ψ.- ότι δεν είμαστε αντίπαλοι και να σταματήσουμε τις ανούσιες συγκρίσεις για το ποιο τμήμα είναι καλύτερο. Βρισκόμαστε στην ίδια δυσμενή θέση και πρέπει να είμαστε σύμμαχοι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

{~*1rèNe*~}

Τιμώμενο Μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Νηπιαγωγός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,067 μηνύματα.
Από ΦΠΨ βγαίνεις φιλόλογος. Ούτε δάσκαλος (από την κατεύθυνση Παιδαγωγικής), ούτε ψυχολόγος (από την κατεύθυνση Ψυχολογίας). Απλά λένε ότι προτιμώνται οι Φιλόλογοι από τις Φιλολογίες, γιατί κάνουν στη σχολή πολύ περισσότερα Αρχαία, κλπ. Δεν είναι ότι δεν είναι ξεκάθαρα τα επαγγελματικά δικαιώματα.


Σημείωση: Το μήνυμα προήλθε από το θέμα "ΦΠΨ vs Αγγλική Φιλολογία".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

bettina

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η bettina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 189 μηνύματα.
Δεν έχω και την εγκύκλιο του Υπουργείου, αλλά, είναι γεγονός, ότι απο το ΦΠΨ βγαίνεις λίγο απ όλα...Απόφοιτος του ΦΠΨ Θεσσαλονίκης που κάνει μεταπτυχιακό στην ίδια σχολή, μ είπε οτι θεωρειται το ΙΕΚ της φιλολογίας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Δεν έχω και την εγκύκλιο του Υπουργείου, αλλά, είναι γεγονός, ότι απο το ΦΠΨ βγαίνεις λίγο απ όλα...Απόφοιτος του ΦΠΨ Θεσσαλονίκης που κάνει μεταπτυχιακό στην ίδια σχολή, μ είπε οτι θεωρειται το ΙΕΚ της φιλολογίας...
Ό,τι πεις. Άμα απόφοιτος δε ξέρει ακριβώς τα της σχολής του, είναι άξιος της μοίρας του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

{~*1rèNe*~}

Τιμώμενο Μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Νηπιαγωγός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,067 μηνύματα.
Δεν έχω και την εγκύκλιο του Υπουργείου, αλλά, είναι γεγονός, ότι απο το ΦΠΨ βγαίνεις λίγο απ όλα...Απόφοιτος του ΦΠΨ Θεσσαλονίκης που κάνει μεταπτυχιακό στην ίδια σχολή, μ είπε οτι θεωρειται το ΙΕΚ της φιλολογίας...
Η Θεσσαλονίκη δεν έχει ΦΠΨ, αλλά ΦΠ. Αλλά όντως, είναι αυτό που είπα, θεωρείσαι λιγότερο άξιος φιλόλογος από κάποιους, σε αντίθεση με τους απόφοιτους "καθαρών" φιλολογιών... Πάντως εγώ είχα μία καθηγήτρια στο σχολείο και μία στο φροντιστήριο που έχουν τελειώσει το ΦΠΨ και ήταν και οι 2 τους πάρα πολύ καλές...

Ό,τι πεις. Άμα απόφοιτος δε ξέρει ακριβώς τα της σχολής του, είναι άξιος της μοίρας του.
Συμφωνώ. Επίσης, αν οι ίδιοι οι απόφοιτοι λένε τέτοια πράγματα για τη σχολή τους, τότε λογικό είναι να τους μειώνουν και οι υπόλοιποι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

bettina

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η bettina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 189 μηνύματα.
Μπορεί ν ήξερε αυτά που ξέρουν όλοι όσοι μπουν σε διάφορες Ελληνικές σχολές, και εν συνεχεία απογοητευτικέ από τη πραγματικότητα (όπως πάρα πολλοί)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexandros S.

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Δεν έχω και την εγκύκλιο του Υπουργείου, αλλά, είναι γεγονός, ότι απο το ΦΠΨ βγαίνεις λίγο απ όλα...Απόφοιτος του ΦΠΨ Θεσσαλονίκης που κάνει μεταπτυχιακό στην ίδια σχολή, μ είπε οτι θεωρειται το ΙΕΚ της φιλολογίας...

Πω ρε φίλε τί λές τώρα,με ψιλοξενέρωσες!!:( Και σκεφτόμουν με τα μόρια που έχω να βάλω πρώτα το φπψ !!!Πάντως όπου και να μπεις στην Φιλοσοφική ακομα και στην Φιλολογία Αθηνών μην περιμένεις να πάρεις το πτυχίο και αυτόματα να μπορείς να διδάσκεις Αρχαία ακόμα και για Γυμνάσιοο!!Θέλει πολύ δουλειά!!Εξάλλου κάθε τμήμα έχει τα μειονεκτήματα του όπως πχ η Φιλολογία με ελάχιστα παιδαγωγικά μαθήματα και καθόλου σχεδόν ιστορίαα,το Ιστορικό με τις γνωστές δυσκολίες(αρχαιολογία) και το ΦΠΨ που δεν σ διδάσκει λατινικάα σχεδόν καθόλου και θα υστερείς λίγο στα νεοελληνικά(2 μαθήματα έναντι μιας ολόκληρης κατευθυνσης στην Φιλολογίας,πέρα των αρχαίων που μόνο οι κλασσικοί του Φιλολογικού είναι οι μετρ των αρχαίων και οι άλλοι αλλων κατευθυνσεων και τμημάτων υστερούν λίγο)!!Πάντως ότι και να λένε για το ΦΠΨ πιστευω ότι αρκούν οι γνώσεις που θα πάρεις για να διδάσκεις!! Εξάλλου είναι πιο καθηγητικό τμήμα από την Φιλολογία που οι απόφοιτοι της είναι ικανότεροι ερευνητές από τους ΦΠΨίτες και ο λόγος που υπάρχει το ΦΠΨ είναι να προετοιμάζει καθηγητές για την εκπαιδευση και όχι ερευνητές..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Πω ρε φίλε τί λές τώρα,με ψιλοξενέρωσες!!:( Και σκεφτόμουν με τα μόρια που έχω να βάλω πρώτα το φπψ !!!Πάντως όπου και να μπεις στην Φιλοσοφική ακομα και στην Φιλολογία Αθηνών μην περιμένεις να πάρεις το πτυχίο και αυτόματα να μπορείς να διδάσκεις Αρχαία ακόμα και για Γυμνάσιοο!!Θέλει πολύ δουλειά!!Εξάλλου κάθε τμήμα έχει τα μειονεκτήματα του όπως πχ η Φιλολογία με ελάχιστα παιδαγωγικά μαθήματα και καθόλου σχεδόν ιστορίαα,το Ιστορικό με τις γνωστές δυσκολίες(αρχαιολογία) και το ΦΠΨ που δεν σ διδάσκει λατινικάα σχεδόν καθόλου και θα υστερείς λίγο στα νεοελληνικά(2 μαθήματα έναντι μιας ολόκληρης κατευθυνσης στην Φιλολογίας,πέρα των αρχαίων που μόνο οι κλασσικοί του Φιλολογικού είναι οι μετρ των αρχαίων και οι άλλοι αλλων κατευθυνσεων και τμημάτων υστερούν λίγο)!!Πάντως ότι και να λένε για το ΦΠΨ πιστευω ότι αρκούν οι γνώσεις που θα πάρεις για να διδάσκεις!! Εξάλλου είναι πιο καθηγητικό τμήμα από την Φιλολογία που οι απόφοιτοι της είναι ικανότεροι ερευνητές από τους ΦΠΨίτες και ο λόγος που υπάρχει το ΦΠΨ είναι να προετοιμάζει καθηγητές για την εκπαιδευση και όχι ερευνητές..
Η ασχετοσύνη πάει σύννεφο στην παρούσα συζήτηση. Καλύτερα δες πρόγραμμα σπουδών των επιμέρους τμημάτων για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexandros S.

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Γιατί τα ελάχιστα ιστορικά μαθήματα του φιλολογικού δεν είναι αλήθεια??(Γράψε μου πόσα μαθήματα χρειάζονται γτ ψάχνω και δεν τα βρίσκω)....Το ΦΠΨ έχει 2 μαθήματα λατινικών και μόνο και μάλιστα το ένα είναι επιλογής,δηλαδή μπορείς να πάρεις αντί για λατινικά βυζαντινά ή λαογραφία! Νεοελληνική φιλολογία κάνεις 2 μαθήματα το 1 εισαγωγικό ενώ στο Φιλολογικό είναι η κατευθυνση ΜΝΕΦ που κάνεις πολύ περισσότερο νεοελληνικά..Και στα αρχαία εννοείται πως θα υπερτερούν αυτοί της κλασικής κατευθυνσης στο φιλολογικό έναντι 7 μαθημάτων του ΦΠΨ...Τα προγράμματα σπουδών τα λένε αυτά...Και εννοείται πως αφού δίνεται η Παιδαγωγική επάρκεια τότε ο άλλος μπορεί να γίνει καθηγητής....Αυτά είναι αναληθή?? Και δεν αρκεί να γράφεις περί ασχετοσύνης αν δεν παραθέσεις την αποψή σου..Και αυτό περί αρχαίων στο γυμνάσιο είναι ενδεικτική παρουσιάση ενός μαθήματος που μου ήρθε στο μυαλό που διδάσκει ένας του ΠΕ02 και δεν εννοούσα εννοείται το ΦΠΨ μόνο αλλά κάθε τμήμα!!!Το πτυχίο δεν σ κανει καθηγητή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Αν για σένα η κατάρτιση και η ικανότητα διδασκαλίας πάει με την ποσότητα των πανεπιστημιακών μαθημάτων, σαν να μιλάμε για κιλά πατάτες, πάσο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexandros S.

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Αυτό τί σχέση έχει με τα περί ασχετοσύνης?? Αλλά λέμε ας προσβάλλουμε κανέναν μήπως πάρουμε καμία θετική και αποθεωθούμε!! Μου είπες για ασχετοσύνη έγραψα με κάθε λεπτομέρεια τί μαθήματα διδάσκονται στο συγκεκριμένο τμήμα και ποιές διαφορές έχει με τα άλλα της Φιλοσοφικής!! Αυτό το σχόλιο σ που δεν αποτελεί βέβαια απάντηση ικανή στα γραφόμενα μου αλλά πολύ περισσότερο σε αυτόν/ήν που έγραψε για ιεκ φιλολογίας και σύγχυση ως προς το επάγγελμα!! Αντιθέτως έγραψα για το ότι χρειάζεται προσωπική προσπάθεια(Πάντως όπου και να μπεις στην Φιλοσοφική ακομα και στην Φιλολογία Αθηνών μην περιμένεις να πάρεις το πτυχίο και αυτόματα να μπορείς να διδάσκεις Αρχαία ακόμα και για Γυμνάσιοο!!Θέλει πολύ δουλειά) Αυτό δεν αρκεί για να αμφισβητήσει κάθε αντεπιχειρημά σου??? Η ικανότητα δεν είναι θέμα πτυχίου(Το πτυχίο δεν σ κανει καθηγητή...)..Αυτά έχω να πω και ας κρίνουν οι αλλοι ποιός είναι άσχετος και ποιός σχετικός
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Αυτό τί σχέση έχει με τα περί ασχετοσύνης?? Αλλά λέμε ας προσβάλλουμε κανέναν μήπως πάρουμε καμία θετική και αποθεωθούμε!! Μου είπες για ασχετοσύνη έγραψα με κάθε λεπτομέρεια τί μαθήματα διδάσκονται στο συγκεκριμένο τμήμα και ποιές διαφορές έχει με τα άλλα της Φιλοσοφικής!! Αυτό το σχόλιο σ που δεν αποτελεί βέβαια απάντηση ικανή στα γραφόμενα μου αλλά πολύ περισσότερο σε αυτόν/ήν που έγραψε για ιεκ φιλολογίας και σύγχυση ως προς το επάγγελμα!! Αντιθέτως έγραψα για το ότι χρειάζεται προσωπική προσπάθεια(Πάντως όπου και να μπεις στην Φιλοσοφική ακομα και στην Φιλολογία Αθηνών μην περιμένεις να πάρεις το πτυχίο και αυτόματα να μπορείς να διδάσκεις Αρχαία ακόμα και για Γυμνάσιοο!!Θέλει πολύ δουλειά) Αυτό δεν αρκεί για να αμφισβητήσει κάθε αντεπιχειρημά σου??? Η ικανότητα δεν είναι θέμα πτυχίου(Το πτυχίο δεν σ κανει καθηγητή...)..Αυτά έχω να πω και ας κρίνουν οι αλλοι ποιός είναι άσχετος και ποιός σχετικός
Νομίζω ήμουν σαφής. Ορισμένοι ανέφεραν εσφαλμένα πράγματα και σε προέτρεψα να συμβουλευτείς τους οδηγούς σπουδών για να καταλάβεις τι παίζει με το εκάστοτε τμήμα. Μετά λες ότι ο αριθμός των αμιγώς φιλολογικών μαθημάτων επηρεάζει την κατάρτιση του αποφοίτου. Σου δείχνω ότι το σκεπτικό σου είναι λανθασμένο. Και συ κάθεσαι και μου λες για θετικές που πόσως με ενδιαφέρουν.
Γενικά από Φιλοσοφική μία χαρά καταρτισμένος βγαίνεις, και όπως είναι λογικό, με έμφαση στα μαθήματα του εκάστοτε τμήματος. Φυσικά και μπορείς να διδάξεις ανεξαρτήτως του τμήματος αποφοίτησης. Όμως η επικοινωνία με τους νέους είναι ένα χάρισμα που είτε το έχεις είτε δεν το έχεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top