venividivici43946
Διάσημο μέλος


Αν και δεν έχουν βγει ακόμη τα αποτελέσματα, υποθέτωντας ότι έχεις επαρκή αριθμό μορίων, αν δεν θέλεις συγκεκριμένη πόλη τότε εισάγεσαι σχεδόν σίγουρα Φιλολογικό.εννοείται αυτό που λες.. τόσο το φπψ όσο κ το ιστορικό-αρχαιολογικό προσφέρουν την ίδια αποκατάσταση με τη φιλολογία σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα... απλά, όπως είπα και σε προηγούμενο post μου, εγώ θέλω καθαρή φιλολογία για να βγω κλασσική φιλόλογος.. γι΄αυτό τώρα ψάχνω και κάποιες εναλλακτικές λύσεις, ώστε αν δεν περάσω φιλολογία με την 1η και ίσως και με τη 2η χρονιά να είμαι κατοχυρωμένη σε κάποια απ' αυτές τις σχολές και μετά να κοιτάξω για κατατακτήριες κι αν και πάλι δεν τα καταφέρω να μπω φιλολογία καθαρή, τουλάχιστον θα μπορώ να εξασκώ το επάγγελμα που τόσο πολύ αγαπώ!
Και οι άλλες δύο σχολές κάνουν παραπλήσια μαθήματα με το Φιλολογικό. Εξαρτάται από την κλίση του μαθητή τι θα δηλώσει. Όμως το ζουμί είναι η απαιτούμενη παιδαγωγική επάρκεια και το ποιά σχολή θα την παρέχει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πικάπα
Εκκολαπτόμενο μέλος


Γιατί θεωρείτε πως υπερτερεί το Φιλολογικό στην εκπαίδευση? Είναι ξεκάθαρο πως βγάζει κλασικιστές και όχι παιδαγωγούς έτοιμους να διδάξουν, εξάλλου από φέτος δεν έχουν καν το δικαίωμα να διδάξουν με το πτυχίο τους "όσοι πλέον θα ολοκληρώνουν π.χ. τη Φιλολογία ή το Μαθηματικό ή το Φυσικό κλπ δεν θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν θέση στη σχολική εκπαίδευση εάν δεν παρακολουθήσουν έξτρα και ένα πρόγραμμα 8-10 μαθημάτων παιδαγωγικών και διδακτικής" https://www.alfavita.gr/ank_b/ank24_4_10_1004.php.
Το Φ.Π.Ψ είναι το ΜΟΝΟ τμήμα της φιλοσοφικής που ανεξάρτητα με την κατεύθυνση και τις επιλογές μαθημάτων σου δίνει άμεση πρόσβαση στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, εκτός από αυτό καλύπτει εξ ολοκλήρου το πιο σημαντικό τομέα του ΑΣΕΠ (παιδαγωγικά), και μάλιστα στο 4ο έτος του έχει ένα πρόγραμμα πρακτικής 2 μηνών σε σχολεία που σου δίνει επιπλέον μόρια για το ΑΣΕΠ.
Προφανώς τα μαθήματα ψυχολογίας που προσφέρονται είναι πολύ σημαντικότερο και ουσιαστικότερο όπλο για ένα καθηγητή στη τάξη, ειδικότερα στην επαφή του με τον διδασκόμενο, παρά η γνώση πάνω σε τομείς έρευνας κυρίως όπως η λαογραφία η βυζαντινολογία κ.α του φιλολογικού.
Όσο για το γνωστικό αντικείμενο (αρχαία & λατινικά) στο οποίο όντως το Φ.Π.Ψ υστερούσε, με το νέο πρόγραμμα προστέθηκαν επιπλέον μαθήματα σχεδόν όμοια με τα μαθήματα που κάνουν οι υπόλοιπες κατευθύνσεις του φιλολογικού (όχι η κλασσική).
Συλλήβδην, το Φ.Π.Ψ το οποίο προήλθε από την τριχοτόμηση του παλαιού Φιλοσοφικού τμήματος, ετοιμάζει τους σπουδαστές τους για να γίνουν καθηγητές φιλολογικών μαθημάτων και να διδάξουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θεραπεύει τις αντίστοιχες επιστήμες και υπερέχει σε αυτό, το φιλολογικό αντίθετα ετοιμάζει ικανούς ερευνητές ειδικευμένους στη κλασσική φιλολογία, στη βυζαντινολογία αλλά και γλωσσολόγους.
Τώρα, για να σου πω geortzia την προσωπική μου γνώμη, αν θες να γίνεις κλασικιστής ξέχνα το ΦΠΨ και ειδικά το ιστορικό που δεν έχει επαφή με τα κλασσικά, καθώς το να εμβαθύνεις επιστημονικά σε αυτό το τομέα δεν μπορεί να έρθει ως απόρροια προσωπικής προσπάθειας όπως πολλοί λένε. Επιπλέον το ΦΠΨ είναι πια ΠΟΛΥ δύσκολο τμήμα (προστέθηκαν 16 καινούργια μαθήματα) και είναι μύθος πως είναι τόσο γενικό (κάτσε να κάνεις Μ.Ε στατιστική και γνωστική νευροψυχολογία και θα δεις άμα δεν ειδικεύεται επαρκώς στους τομείς του!)
Υ.Γ: Και για να παινέψω το σπίτι μου εμείς συμβαδίζουμε με τις εξελίξεις της τεχνολογίας ενώ οι καθηγητές του κλασσικού είναι 90χρονοι που γράφουν σε pugillares ακόμα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Υ.Γ: Και για να παινέψω το σπίτι μου εμείς συμβαδίζουμε με τις εξελίξεις της τεχνολογίας ενώ οι καθηγητές του κλασσικού είναι 90χρονοι που γράφουν σε pugillares ακόμα![]()
μακάρι, γιατί κάτι συνεργασίες που είχα με αποφοίτους παιδαγωγικών ήταν καταστροφική...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexandros S.
Νεοφερμένο μέλος


Ετσι αν έχεις τα μόρια για Φιλολογια να την βάλεις πριν το ΦΠΨ,αλλιώς να πας ΦΠΨ γιατί δεν αξίζει να δαπανήσεις 40000 ευρώ τουλάχιστον για να πας Φιλολογία Πάτρας,Ιωαννίνων αντί ΦΠΨ.(Τα περί αποκατάστασης και ανεργίας είναι γνωστά σε όλους μας)!
Σημείωση..Εγώ Ιστορικό και ΦΠΨ θα δηλώσω φέτος γιατί τρελαίνομαι για Ιστορία (όνειρο από μικρός) και θέλω να γίνω καλός παιδαγωγός . Γιατί τι να τις κάνεις τις γνώσεις όταν δεν θα ξέρεις να τις μεταδίδεις στα παιδιά και θα μιλάς και τα παιδιά θα γελάνε μαζί σου και να σ ηχογραφούν!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
astathmitos
Δραστήριο μέλος


Θα ειδικευτείς στην κλασική φιλολογία και δεν θα ξέρεις αρχαία ιστορία και φιλοσοφία;
Στα φροντιστήρια ουδείς ασχολείται με το τμήμα που έχεις τελειώσει και με τον βαθμό.Στην πράξη φαίνεται αν είσαι καλός η όχι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πικάπα
Εκκολαπτόμενο μέλος


Viktoria δε μίλησα για "καλό" παιδαγωγό, το να συσσωρεύσεις γνώσεις παιδαγωγικών δε σε κάνει καλό παιδαγωγό, ίσως σου δίνουν περισσότερες δυνατότητες να γίνεις ένας. κάτι που κατά τη προσωπική μου άποψη εναπόκειται στην αγάπη σου για το διδάσκειν. Απλά ανέφερα πως οι απόφοιτοι του φιλολογικού πια, έχοντας απλά το πτυχίο τους το οποίο δε τους παρέχει παιδαγωγική επάρκεια, ΔΕΝ μπορούν να δουλέψουν σε δημόσιους φορείς της εκπαίδευσης αλλά και ούτε να δώσουν ΑΣΕΠ.
Υ.Γ: άσε Ρεβέκκα, σε καταλαβαίνω πραγματικά δε ξέρεις τι περνάμε με τους αρχαίους των αρχαίων! Να σκεφτείς μας επιτρέπουν μόνο χειρόγραφα! Δες και μια προσπάθεια για την εργασία ενός φοιτητή

https://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...665717850601_875825600_19408828_3092886_n.jpg
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Όπως λέει και ο astathmitos στη πράξη φαίνεται η ικανότητα, και το φροντιστήριο που θα σε διαλέξει, αν είναι επιτυχημένη επιχείρηση ή έχει σκοπό να πετύχει το τελευταίο που θα κοιτάξει θα είναι η ονομασία του τμήματος.
Viktoria δε μίλησα για "καλό" παιδαγωγό, το να συσσωρεύσεις γνώσεις παιδαγωγικών δε σε κάνει καλό παιδαγωγό, ίσως σου δίνουν περισσότερες δυνατότητες να γίνεις ένας. κάτι που κατά τη προσωπική μου άποψη εναπόκειται στην αγάπη σου για το διδάσκειν. Απλά ανέφερα πως οι απόφοιτοι του φιλολογικού πια, έχοντας απλά το πτυχίο τους το οποίο δε τους παρέχει παιδαγωγική επάρκεια, ΔΕΝ μπορούν να δουλέψουν σε δημόσιους φορείς της εκπαίδευσης αλλά και ούτε να δώσουν ΑΣΕΠ.
Υ.Γ: άσε Ρεβέκκα, σε καταλαβαίνω πραγματικά δε ξέρεις τι περνάμε με τους αρχαίους των αρχαίων! Να σκεφτείς μας επιτρέπουν μόνο χειρόγραφα! Δες και μια προσπάθεια για την εργασία ενός φοιτητή![]()
https://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...665717850601_875825600_19408828_3092886_n.jpg


Τώρα το θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας δεν έχει ξεκαθαριστεί από την "υπουργό". Μέχρι το 2016, θεωρείται ότι όλοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια και όλοι μπορούν να συμμετάσχουν στον ΑΣΕΠ (που δεν θα γίνει, αλλά λέμε τώρα

Κατά την ταπεινή μου άποψη, τα πέντε μαθήματα παιδαγωγικών που έκανα στη σχολή ήταν υπεραρκετά, και, για να είμαι ειλικρινής, τα βαριόμουν ελεεινά. Ήταν όλο θεωρίες που επαναλαμβάνονταν και στις εξετάσεις έπαιρνες άνετα 8 και 9 πηγαίνοντας αδιάβαστος και αυτοσχεδιάζοντας, εκτός από το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ μάθημα διδακτικής του κ. Σπανού, το οποίο με βοήθησε πολύ να αναπτύξω τη φαντασία μου και να βρω δημιουργικούς τρόπους διδασκαλίας.
Θεωρώ ότι η ύπαρξη τόσο πολλών τμημάτων που παρέχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους είναι τεράστιο πρόβλημα. Πρέπει να μειώσουν δραστικά τον αριθμό των εισακτέων, γιατί πραγματικά η κατάσταση είναι τραγική για τους φιλολόγους, θα τα δεις κι εσύ όταν βγεις και αρχίσεις να ψάχνεις για δουλειά. Από όσες συνεντεύξεις έχω περάσει πάντως, μόνο δύο με ρώτησαν ποιο τμήμα έχω τελειώσει. Εκεί που δουλεύω τώρα, όπως και στην πλειονότητα των φροντιστηρίων, ούτε που τους απασχολεί. Μετράνε περισσότερο τη σχέση που αναπτύσσεις με τα παιδιά. Εξαίρεση αποτελούν τα ιδιωτικά σχολεία, που απαιτούν διδακτορικό ή, έστω, μεταπτυχιακό ακόμα και για διδασκαλία μαθημάτων γυμνασίου. Πήγε ένας φίλος μου, με εμπειρία κιόλας, και του είπαν στη συνέντευξη: "Καλά τα λες, αλλά υπάρχουν και άλλοι που έχουν διδακτορικά".

Το βασικό είναι να καταλάβουμε όλοι οι απόφοιτοι -Φιλολογικού, Ιστορικού, Φ.Π.Ψ.- ότι δεν είμαστε αντίπαλοι και να σταματήσουμε τις ανούσιες συγκρίσεις για το ποιο τμήμα είναι καλύτερο. Βρισκόμαστε στην ίδια δυσμενή θέση και πρέπει να είμαστε σύμμαχοι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
{~*1rèNe*~}
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα προήλθε από το θέμα "ΦΠΨ vs Αγγλική Φιλολογία".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bettina
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Ό,τι πεις. Άμα απόφοιτος δε ξέρει ακριβώς τα της σχολής του, είναι άξιος της μοίρας του.Δεν έχω και την εγκύκλιο του Υπουργείου, αλλά, είναι γεγονός, ότι απο το ΦΠΨ βγαίνεις λίγο απ όλα...Απόφοιτος του ΦΠΨ Θεσσαλονίκης που κάνει μεταπτυχιακό στην ίδια σχολή, μ είπε οτι θεωρειται το ΙΕΚ της φιλολογίας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
{~*1rèNe*~}
Τιμώμενο Μέλος


Η Θεσσαλονίκη δεν έχει ΦΠΨ, αλλά ΦΠ. Αλλά όντως, είναι αυτό που είπα, θεωρείσαι λιγότερο άξιος φιλόλογος από κάποιους, σε αντίθεση με τους απόφοιτους "καθαρών" φιλολογιών... Πάντως εγώ είχα μία καθηγήτρια στο σχολείο και μία στο φροντιστήριο που έχουν τελειώσει το ΦΠΨ και ήταν και οι 2 τους πάρα πολύ καλές...Δεν έχω και την εγκύκλιο του Υπουργείου, αλλά, είναι γεγονός, ότι απο το ΦΠΨ βγαίνεις λίγο απ όλα...Απόφοιτος του ΦΠΨ Θεσσαλονίκης που κάνει μεταπτυχιακό στην ίδια σχολή, μ είπε οτι θεωρειται το ΙΕΚ της φιλολογίας...
Συμφωνώ. Επίσης, αν οι ίδιοι οι απόφοιτοι λένε τέτοια πράγματα για τη σχολή τους, τότε λογικό είναι να τους μειώνουν και οι υπόλοιποι..Ό,τι πεις. Άμα απόφοιτος δε ξέρει ακριβώς τα της σχολής του, είναι άξιος της μοίρας του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bettina
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexandros S.
Νεοφερμένο μέλος


Δεν έχω και την εγκύκλιο του Υπουργείου, αλλά, είναι γεγονός, ότι απο το ΦΠΨ βγαίνεις λίγο απ όλα...Απόφοιτος του ΦΠΨ Θεσσαλονίκης που κάνει μεταπτυχιακό στην ίδια σχολή, μ είπε οτι θεωρειται το ΙΕΚ της φιλολογίας...
Πω ρε φίλε τί λές τώρα,με ψιλοξενέρωσες!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Η ασχετοσύνη πάει σύννεφο στην παρούσα συζήτηση. Καλύτερα δες πρόγραμμα σπουδών των επιμέρους τμημάτων για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.Πω ρε φίλε τί λές τώρα,με ψιλοξενέρωσες!!Και σκεφτόμουν με τα μόρια που έχω να βάλω πρώτα το φπψ !!!Πάντως όπου και να μπεις στην Φιλοσοφική ακομα και στην Φιλολογία Αθηνών μην περιμένεις να πάρεις το πτυχίο και αυτόματα να μπορείς να διδάσκεις Αρχαία ακόμα και για Γυμνάσιοο!!Θέλει πολύ δουλειά!!Εξάλλου κάθε τμήμα έχει τα μειονεκτήματα του όπως πχ η Φιλολογία με ελάχιστα παιδαγωγικά μαθήματα και καθόλου σχεδόν ιστορίαα,το Ιστορικό με τις γνωστές δυσκολίες(αρχαιολογία) και το ΦΠΨ που δεν σ διδάσκει λατινικάα σχεδόν καθόλου και θα υστερείς λίγο στα νεοελληνικά(2 μαθήματα έναντι μιας ολόκληρης κατευθυνσης στην Φιλολογίας,πέρα των αρχαίων που μόνο οι κλασσικοί του Φιλολογικού είναι οι μετρ των αρχαίων και οι άλλοι αλλων κατευθυνσεων και τμημάτων υστερούν λίγο)!!Πάντως ότι και να λένε για το ΦΠΨ πιστευω ότι αρκούν οι γνώσεις που θα πάρεις για να διδάσκεις!! Εξάλλου είναι πιο καθηγητικό τμήμα από την Φιλολογία που οι απόφοιτοι της είναι ικανότεροι ερευνητές από τους ΦΠΨίτες και ο λόγος που υπάρχει το ΦΠΨ είναι να προετοιμάζει καθηγητές για την εκπαιδευση και όχι ερευνητές..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexandros S.
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexandros S.
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Νομίζω ήμουν σαφής. Ορισμένοι ανέφεραν εσφαλμένα πράγματα και σε προέτρεψα να συμβουλευτείς τους οδηγούς σπουδών για να καταλάβεις τι παίζει με το εκάστοτε τμήμα. Μετά λες ότι ο αριθμός των αμιγώς φιλολογικών μαθημάτων επηρεάζει την κατάρτιση του αποφοίτου. Σου δείχνω ότι το σκεπτικό σου είναι λανθασμένο. Και συ κάθεσαι και μου λες για θετικές που πόσως με ενδιαφέρουν.Αυτό τί σχέση έχει με τα περί ασχετοσύνης?? Αλλά λέμε ας προσβάλλουμε κανέναν μήπως πάρουμε καμία θετική και αποθεωθούμε!! Μου είπες για ασχετοσύνη έγραψα με κάθε λεπτομέρεια τί μαθήματα διδάσκονται στο συγκεκριμένο τμήμα και ποιές διαφορές έχει με τα άλλα της Φιλοσοφικής!! Αυτό το σχόλιο σ που δεν αποτελεί βέβαια απάντηση ικανή στα γραφόμενα μου αλλά πολύ περισσότερο σε αυτόν/ήν που έγραψε για ιεκ φιλολογίας και σύγχυση ως προς το επάγγελμα!! Αντιθέτως έγραψα για το ότι χρειάζεται προσωπική προσπάθεια(Πάντως όπου και να μπεις στην Φιλοσοφική ακομα και στην Φιλολογία Αθηνών μην περιμένεις να πάρεις το πτυχίο και αυτόματα να μπορείς να διδάσκεις Αρχαία ακόμα και για Γυμνάσιοο!!Θέλει πολύ δουλειά) Αυτό δεν αρκεί για να αμφισβητήσει κάθε αντεπιχειρημά σου??? Η ικανότητα δεν είναι θέμα πτυχίου(Το πτυχίο δεν σ κανει καθηγητή...)..Αυτά έχω να πω και ας κρίνουν οι αλλοι ποιός είναι άσχετος και ποιός σχετικός
Γενικά από Φιλοσοφική μία χαρά καταρτισμένος βγαίνεις, και όπως είναι λογικό, με έμφαση στα μαθήματα του εκάστοτε τμήματος. Φυσικά και μπορείς να διδάξεις ανεξαρτήτως του τμήματος αποφοίτησης. Όμως η επικοινωνία με τους νέους είναι ένα χάρισμα που είτε το έχεις είτε δεν το έχεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 27 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.