Φιλολογία

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Ο μισθός συνήθως ανεβαίνει με την εμπειρία και τις γνώσεις που αποκτά κανείς μέσω αυτής.
Συνήθως ναι, απλά σε κάποιες σχολές έχει θεωρητικά ταβάνι. Π.χ. ηλεκτρολόγος ενεργειακός έβγαινες παλιότερα και απο ΤΕΙ και με εμπειρία ανέβαινες ιεραρχικά και επομένως μισθολογικά. Ωστόσο είχε όριο, δεν θα έφτανες ποτέ το ταβάνι που θα μπορούσε κάποιος να πιάσει απο ένα πολυτεχνείο. Ομοίως των ΙΕΚ θα έφταναν το ταβάνι κάποιου απο ΤΕΙ. Με την προυπόθεση πάντα οτι και οι δύο είχαν εξαντλήσει τα περιθώρια επαγγελματικής ανέλιξης μέσω εμπειρίας.
Απλώς το σχολίασα γιατί ήταν απόλυτο αυτό που είπες .
Προφανώς τίποτα δεν είναι απόλυτο. Απλά κατά την γνώμη μου το να τελείωσεις ένα τετραετές τμήμα για να συνεχίσεις σε ένα ΙΕΚ δεν βγάζει και πολύ νόημα. Αφού πιθανότατα θα καταλήξεις να κάνεις κάτι εντελώς άσχετο με αυτό που σπούδασες, γιατί να μην επέλεγες εξαρχής κάτι άλλο που τουλάχιστον θα είχες καλύτερες προοπτικές ; Φυσικά είναι και αυτό ένας τρόπος να κινηθεί κανείς...μπορεί να πει κάποιος εγώ γουστάρω να σπουδάσω αυτό που θέλω και μετά να κάνω κάτι άλλο για να ζω. Απλά είναι 6 χρόνια σπουδών που με σωστή αξιοποίηση κάποιος θα μπορούσε να βγάζει περισσότερα απο το να βρεθεί στα 24-25 του χωρίς επαγγελματική εμπειρία και με 2 άσχετα μεταξύ τους πτυχία.
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.
Αφού πιθανότατα θα καταλήξεις να κάνεις κάτι εντελώς άσχετο με αυτό που σπούδασες, γιατί να μην επέλεγες εξαρχής κάτι άλλο που τουλάχιστον θα είχες καλύτερες προοπτικές
Μα λέει ότι θέλει να κάνει και τα 2 . Εκτός κι αν πιστεύεις ότι μόνο η τετραετής φοίτηση αξίζει. Ή εννοείς ότι θα πάνε χαμένα τα 4 χρόνια στην περίπτωση του θεματοθετη,? Δεν κατάλαβα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Μα λέει ότι θέλει να κάνει και τα 2 . Εκτός κι αν πιστεύεις ότι μόνο η τετραετής φοίτηση αξίζει. Ή εννοείς ότι θα πάνε χαμένα τα 4 χρόνια στην περίπτωση του θεματοθετη,? Δεν κατάλαβα.
Προφανώς εννοώ οτι θα πάνε χαμένα τα 4 χρόνια του θεματοθέτη.
 

Asha

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Asha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
@Philologist
Νομίζω πως δεν συνειδητοποιείς το πόσο σημαντικό είναι το κομμάτι της αγοράς εργασίας. Είδα στο πρώτο πόστ να αναρωτιέσαι ποιό μάθημα να διαλέξεις και τι δυνατότητες θα έχεις να διδάξεις φιλοσοφία. Άρα καταλαβαίνω πως κάπου υπάρχει μια σκέψη να εργαστείς ως φιλόλογος ή υπήρχε.
Δεν ξέρω πως θα είναι η αγορά εργασίας όταν αποφοιτήσεις εσύ, αλλά αυτή την στιγμή
- η προοπτική να πάει κάποιο άτομο σαν αναπληρωτό σε σχολείο είναι μηδαμινή αν δεν έχει μόρια ξένων γλωσσών/ειδικής αγωγής κτλ ή ακομα και αν τα καταφέρει οι συνθήκες δεν είναι ακριβώς ιδανικές (π.χ. μειωμένες ώρες άρα και όχι ακριβώς βιώσιμος μισθός)
-Τα φροντιστήρια δίνουν κάπου στα 3,5 την ώρα και είναι τόση η προσφορά που είναι δύσκολο ακόμα και να σε προσλάβουν με αυτούς τους μισθούς αν δεν έχεις προυπηρεσία
-Πολλά άτομα ξεκινάνε σε κέντρα μελέτης με κάτι τμήματα 10 μαθητών 3 διαφορετικών τάξεων
-Είναι πολύ δύσκολο να ξεκινήσεις να βρίσκεις ιδιαίτερα και αν δεν σε συστήσουν γνωστοί κτλ αυτά που θα βρεις μέσω αγγελιών θα είναι με 5 ευρώ την ώρα.

Δεν είναι δύσκολο ή με περιορισμένες ευκαιρίας. Είναι πολύ απλά μη βιώσιμο.

Να συστηθώ κιόλας. Καλησπέρα, είμαι 26, έχω τελειώσει ιστορικό αρχαιολογικό έχω κάνει και μεταπτυχιακό και όσα βιογραφικά και να έστειλα σε φροντιστήρια δεν με πήραν ποτέ ούτε μια φορά για συνέντευξη, δεν με πήραν για συνέντευξη ούτε καν για ρεσεψιόν. Μονο από ένα κέντρο μελέτης με είχαν καλέσει για συνέντευξη και αυτό μου είπε πως βασικά θα προτιμούσε δασκάλα. Έχω κάνει και εθελοντικά μαθήματα σε κοινωνικό φροντιστήριο για παραπάνω εμπειρία αλλά δεν βοήθησε κάπου. Δουλεύω σε άσχετο τομέα και παράλληλα σπουδάζω σε σχολή ξεναγών που δεν είναι άσχετο μεν, αλλά είναι κάτι που θα μπορούσα να είχα κάνει ακόμα και αν δεν είχα τελειώσει την σχολή που τελείωσα.
Αγαπώ πολύ την σχολή μου αλλά επίσης θεωρώ πως το πτυχίο μου είναι άχρηστο στην αγορά εργασίας.

Όσον αφορά την φιλολογία έχω να πω επίσης πως άλλο η φιλολογία σαν επιστήμη άλλο η τωρινή κατάσταση στα ΑΕΙ. Δυστυχώς, παρόλο που ακόμα υπάρχουν και πολύ καλοί καθηγητές, υπάρχουν και πάρα πολλοί που δεν έχουν (ιδιαίτερη) σχέση με το αντικείμενο που διδάσκουν. Και αυτό το λέω συγκεκριμένα και για το τμήμα Φιλολογίας ΕΚΠΑ που τυχαίνει να γνωρίζω κάποιες καταστάσεις. Δεν ξέρω πως θα είναι ότ(αν) περάσεις, αλλά υπάρχει ένα σοβαρό ενδεχόμενο να απογοητευτείς.

Μπορεί να σου αρέσουν τα αρχαία και η φιλολογία γενικότερα αλλά θα έλεγα να κάτσεις και να σκεφτείς με τι εν τέλει θέλεις να ασχοληθείς επαγγελματικά. Ενδεχομένως να μπορείς να το κάνεις και αυτό ακόμα και παράλληλα (π.χ. να σπουδάζεις και σε ΑΕΙ και ΙΕΚ). Αλλά μην περιμένεις να τελειώσεις και να κάτσεις τότε να σκεφτείς τις θες να κάνεις με την ζωή σου γιατί απλά θα βρεθείς με ένα άχρηστο πτυχίο στο χέρι (μπορεί και δύο αν κάνεις και μεταπτυχιακό). Όχι πως μετανιώνω που σπούδασα αυτό που σπούδασα, σε καμία περίπτωση (εξάλλου δεν είναι πως δεν θα ασχοληθώ με αυτό επαγγελματικά παρόλο που δεν μου δίνει το πτυχίο μου τα συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα), αλλά ίσως θα ήθελα να είχα μια καλύτερη ιδέα της αγοράς εργασίας.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Κατ'αρχάς σύμφωνα με τα λεχθεντα εκ των παραπανω η Φιλολογία δεν χάνει την αίγλη της τοσο απο τις περιορισμενες δυνατότητές που παρεχει το εν λόγω τμήμα οσο απο τη διαιώνιση ολων μας αυτής απο καθε αποψη.Βασική ενδειξη αποτελει η υφιστάμενη αντίπαραθεση περι περισσοτερων αρχαίων,παιδαγωγικων... αλλα και τα προαναφερθεντα. Παραλληλο αρνητικό θα ελεγα καθίσταται οτι παρακινουμε τον καθένα να γινει υποχειριο της ακολουθης πτοπαγανδας. Να επιλεξει τον επαγγελματικο του κλάδο θέτοντας ως προτευον κρητηριο την αμεση εύρεση εργασίας. Και οσο για το παραδειγμα που διάβασα οτι δηλαδή μια ιστορικός καθηγήτρια απαιτουσε απο τους μαθητές της την απομνημονευση του εκάστοτε μαθήματος, εδω λαμβάνει χωρα το εξής. Χάρη σ'αυτη αποκτας την ορθή σύνταξη και μαθαινεις να διαβαζεις χωρίς βέβαια να λέω πως αυτα δεν δυνανται να επιτευχθουν ανευ αυτής. Αυτο που θέλω να πω εγώ ειναι πως ο καθένας μας οφείλει να σεβεται την προσωπικοτητα του αλλου, καθως δεν είμαστε ολοι ιδιοι. Αυτα απο ενα 16χρονο σκατό. Ευχαριστώ για την ανάγνωση του μηνύματος μου και συγγνώμη αν ειπα λίγο πολλα (ετσι μου φάνηκε) και σας επληξα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν σημαίνει οτι ολα αυτα που υπεβαλα είναι σωστά. Βεβαίως υπαρχη μεγαλη πιθανοτητα να εκρινα λανθασμενα

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μιλάμε για την επιστήμη της φιλολογίας αλλά για το επάγγελμα της φιλολογίας. Καλώς ή κακώς ζούμε σε μια κοινωνία όπου στο τέλος της ημέρας πρέπει να γεμίσεις το στομάχι σου, με φαγητό και όχι με Καβάφη. Λυπάμαι αν σου αποκαθηλώνω κάποια όνειρα αλλά θα πρέπει πάντα τα όνειρα να συνοδεύονται από συγκροτημένη σκέψη και υπευθυνότητα. Μόνο τα όνειρα δεν οδηγούν κάπου. Το κακό της ιστορίας είναι ότι πάνε και σπουδάζουν φιλολογία συνήθως όσοι δεν πιάνουν τα μόρια ψυχολογίας ή νομικής (που και εκεί υπάρχει κορεσμός πτυχιούχων). Δηλαδή, η λαϊκή πλατιά μάζα των φοιτητών φιλολογίας επιλέγουν τη σχολή χωρίς καμία ρεαλιστική πρόταση βιοπορισμού. Στην Ελλάδα γενικά, οι σπουδές για την μεγάλη μάζα των φοιτητών αποτελούν μια εξεταστική επιτυχία του φροντιστηρίου που πήγαν (δηλαδή, ζει ένα σύστημα ιδιαίτερων μαθημάτων από αυτό) και όχι την προσωπική άποψη καθώς όπως ξαναείπα, δεν υπάρχει ρεαλιστικός στόχος. Υπάρχει ένας ενθουσιασμός περισσότερο για τη φοιτητική ζωή κάπου, σαν πακέτο, και το όνειρο για κάτι ενώ δεν εξετάζεται πως ζει καθημερινά κάποιος από αυτό. Η αγάπη για κάτι δεν σημαίνει κατ' ανάγκη επάγγελμα. Γίνου χομπίστας φιλόλογος. Εννοείται ότι συζήτηση κάνουμε και θα πρέπει να ακούγονται όλες οι απόψεις.

Η @Asha μεταφέρει μια πραγματικότητα. Θα μπορούσες να της δώσεις προσοχή.
 

Philologist

Νεοφερμένος

Ο Philologist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Ευχαριστώ για ολα αυτα. Τι εννοεις "χομπιστας φιλόλογος"; Να κάνω ιδιαίτερα λ.χ. ενω δεν υπαγομαι στον πε02; .Ξερω Asha για το ενδεχόμενο της απογοητευσης και ειλικρινά το εχω σκεφτεί προ πολλου.
 

Philologist

Νεοφερμένος

Ο Philologist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Και κατι ακόμη, πως γίνεται δηλαδή παραλληλες σπουδες σε ΑΕΙ και σε ΙΕΚ; Οχι απο αποψη δικαιωμάτων αλλα χρόνου
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 402 μηνύματα.
Αν εισαι οκ με την ιδέα ότι δε θα μπεις ποτέ σε σχολείο και σαρεσει καντο!
 

Philologist

Νεοφερμένος

Ο Philologist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Ε, αυτο το ηξερα ηδη. Και θα ελεγα πως ολοι οι κλάδοι της θεωρητικής στον ιδιο δρόμο περπατουν. Δεν νομιζω να υπαρχει στην Ελλαδα( χωρίς να φαλκιδευω τη χωρα) ειδικότητα με ιδιαίτερη ζήτηση. Να σπουδαζεις δηλαδη και να εντασσεσαι αμέσως. Και δεν ισχύει μονο για τη Φιλολογία, πολλοι σπουδαζουν κατι και, παροτι δεν μένουν ανεργοι, βρισκουν εργασία σε κατι εντελώς αντίθετο. Αυτο πιστευω απ'οσα ακουω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επισης, μεγαλο ρόλο εχει και το μέσο περα απο το πτυχιο ( κατι που επισης ακούω).
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Βέβαια δεν λέω οτι θα πας σε υψηλές θέσεις με το μέσο μονο χωρίς ενα πανεπιστημιακο πτυχιο αλλα νομιζω οτι δεν περιοριζεσαι σε συγκεκριμένου ς τομείς παντοτε. Πχ σε ετερειες χρειάζονται προσοντα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Ε, αυτο το ηξερα ηδη. Και θα ελεγα πως ολοι οι κλάδοι της θεωρητικής στον ιδιο δρόμο περπατουν. Δεν νομιζω να υπαρχει στην Ελλαδα( χωρίς να φαλκιδευω τη χωρα) ειδικότητα με ιδιαίτερη ζήτηση. Να σπουδαζεις δηλαδη και να εντασσεσαι αμέσως. Και δεν ισχύει μονο για τη Φιλολογία, πολλοι σπουδαζουν κατι και, παροτι δεν μένουν ανεργοι, βρισκουν εργασία σε κατι εντελώς αντίθετο. Αυτο πιστευω απ'οσα ακουω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επισης, μεγαλο ρόλο εχει και το μέσο περα απο το πτυχιο ( κατι που επισης ακούω).

Το θέμα φίλε μου, δεν είναι η μεγάλη ζήτηση όσο η μη ζήτηση. Κάνε όσες τούμπες θέλεις, αλλά η φιλολογία και συναφείς κλάδοι δεν έχουν καμία ζήτηση έτσι όπως διδάσκονται στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Τα Ελληνικά Πανεπιστήμια δυστυχώς παρέχουν δεξιότητες μόνο για την διδακτική αλλά όπως αυτή είναι στην Ελλάδα, με την βιομηχανία της παραπαιδείας. Οτιδήποτε άλλο που αλλάζει κατεύθυνση ή προσανατολίζεται στο εξωτερικό, εκεί θέλει άλλο τρόπο σκέψης, χρήματα και χρόνο για περαιτέρω σπουδές και εξειδικεύσεις.

Όταν η χώρα μας έχει κάπου 60 Τμήματα (κάθε Τμήμα ίσον πτυχιούχοι) φιλολογίας (και με συνώνυμες λέξεις) και η μόνη ρεαλιστική διέξοδος είναι η μέση εκπαίδευση με ό,τι αυτό συνεπάγεται, και με δεδομένη την υπογεννητικότητα των Ελλήνων, δεν θέλει και πολύ μυαλό να δεις τι σημαίνει η λέξη χομπίστας φιλόλογος. Όταν αρκετοί αξιόλογοι συνάδελφοι αναφέρουν ότι τα φροντιστήρια πληρώνουν 7 ευρώ την ώρα εκ των οποίων τα 3 ευρώ είναι του καθηγητή και γενικά δεν υπάρχει κανονική σύμβαση εργασίας, με ένσημα κτλ, γιατί να το κάνει αυτό κάποιος στον εαυτό του;

Φιλόλογοι που ενδεχόμενα βρίσκουν καλή δουλειά με την αποφοίτηση τους, ισχύει μόνο σε δυο περιπτώσεις:
- κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές σε κάτι σχετικό με την μουσειολογία, βιβλιοθηκομία και εργάζονται στο εξωτερικό
- στρέφονται στην computational liguistics με προοπτικές σε εταιρίες του εξωτερικού πάνω σε ψηφιακούς μεταφραστές, data learning, κτλ

Επειδή όμως αυτά θέλουν ψάξιμο, και όχι την ρομαντική εικόνα της φιλολογίας να απαγγέλουμε το ρήμα λύω σε όλους τους χρόνους και να το παίζουμε μεγαλοκαθηγητές σε φίλους μιλώντας με εξεζητημένο λεξιλόγιο, αρκετοί βαριούνται μόνο στην ιδέα στο πως να κάνουν marketing με την φιλολογία ως υπόβαθρο. Γιατί όπως προείπα, η πλειονότητα των φοιτητών σε θεωρητικές σχολές βρίσκονται καθαρά για λόγους επιτυχίας του φροντιστηρίου που πήγαν. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν αναφέρομαι στην επιστήμη της φιλολογίας αλλά στο επάγγελμα του φιλολόγου όπως αυτό κατοχυρώνεται στο Ελληνικό κράτος και στη συνείδηση της Ελληνικής κοινωνίας. Η επιστήμη είναι άλλο πράγμα και η χώρα μας δεν έχει καμία σχέση με την επιστήμη και όχι μόνο στη φιλολογία αλλά γενικά σε όλες τις βασικές και εφαρμοσμένες επιστήμες. Υπάρχει μια πλασματική εικόνα ότι ο κλάδος της πληροφορικής ή της ιατρικής κάπως απασχολεί τα ΜΜΕ και το κράτος αλλά μέχρι εκεί. Το ζήτουμενο είναι στο τέλος της ημέρας να γεμίσει το στομάχι σας. Με θεωρητικές αμπελοφιλοσοφίες για την ιστορία της φιλοσοφίας δεν γεμίζει πάντως.

Για πολλά χρόνια άκουγα απόψεις από μεγαλύτερους ηλικιακά να με καθησυχάζουν ότι βεβαίως να μείνω στην Ελλάδα και να είμαι άνεργος ή υποασχολούμενος ζητιανεύοντας για μια δουλειά σε ιδιαίτερα, φροντιστήρια κτλ γιατί όπως λέει ένας τίμιος εκπαιδευτικός διορισμένος της προηγούμενης 20ετίας, ότι πρέπει να προσπαθείς, να το παλέψεις στην αρχή και με λίγα και άλλα ωραία κομμουνιστικά...αλλά δεν σου είπε ποτέ την ωμή αλήθεια: δεν μιλάμε για λίγα, αλλά για 0 εισόδημα. Στρογγυλό μηδέν σε προοπτικές, προτάσεις και κάποια δουλειά. Εκείνος δουλεύει και σε συμβουλεύει, εσένα τον άνεργο, με συμβουλές να αποδεχθείς την μοίρα σου. Έτσι ο χρόνος φεύγει. Σημασία ότι προσπαθείς να κάθεσαι και να περιμένεις ότι θα φτιάξουν τα πράγματα μαγικά όπως οι υποσχεσιολόγοι συνάδελφοι που έτυχε να έχουν άλλες προοπτικές σε άλλες εποχές, αρέσκονται να καθησυχάζουν τη νέα γενιά που δεν έχει προοπτικές. Καλό; :crazy:

Η νοοτροπία αυτή της "άσε με εμένα που βολεύτηκα, εσύ κάθησε να ψάχνεις και να σε συμβουλεύω με οίκτο σε κουβέντα να βρισκόμαστε (αέρα πατέρα)" μας έφερε σε αυτό το χάλι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 402 μηνύματα.
Όχι δε σου πα οτι θα αργήσει ένας απόφοιτος φιλολογίας να μπει σου λεω δε θα μπει ποτε σε ενα σχολειο! Σημαντικό ειναι οταν παίρνεις αποφάσεις να ξέρεις ακριβώς τι γίνεται στην αγορά εργασίας.
Δεν έχει σημασία το ποσο καλος εισαι η αν εχεις μεσο για να μπεις σε ενα ελληνικό δημόσιο σχολείο! Είναι τέρμα διαφανή διαδικασία! Υπάρχουν αυτη τη στιγμή 36.000 φιλόλογοι και μπαίνουν οι 5000 πρώτοι που ναι κάθε χρόνο οι ίδιοι!
Αν εσύ είσαι οκ με το οτι θα δουλέψεις μονο φροντιστήρια και ιδιαίτερα τοτε ολα οκ.
Απλά το βλέπω και απο παιδια στο τμημα που ειμαι τωρα οτι θεωρούν οτι θα μπουν σε ενα σχολειο αν ειναι καλοι. Οχι δεν ισχύει!
Η επισης θεωρουν οτι με ενα μάστερ θα γίνουν απο φιλολογοι ψυχολογοι και οταν τους εξηγεις σου λενε οτι οχι δεμ ξερεις εσύ.
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.
Η δεύτερη μου ξαδέρφη διορίστηκε αμέσως μόλις έκανε το διδακτορικό της .
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Kαι μένα ο τρίτος ξάδερφος του μπατζανάκη μου, της δεύτερης ξαδέρφης από το σόι της κουνιάδας μου με δεύτερο διδακτορικό διοριστήκε. Μόνο που με αυτά τα παραδείγματα δεν δίνουμε την ρεαλιστική εικόνα. Το διδακτορικό δεν είναι πτυχίο ή πιστοποίηση αγγλικών. :/:
 

Philologist

Νεοφερμένος

Ο Philologist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Ψυχολόγοι σαφέστατα δεν μπορουν να γίνουν• ας μην διαλεγαν αυτο το Τμήμα. Οσον' αφορά το διορισμό δεν μπορει να επιτευχθει κατοπιν αποφοιτησης. Δηλαδή ανάμεσα σε ολους αυτούς οι διδακτορες υπερεχουν;
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.
Kαι μένα ο τρίτος ξάδερφος του μπατζανάκη μου, της δεύτερης ξαδέρφης από το σόι της κουνιάδας μου με δεύτερο διδακτορικό διοριστήκε. Μόνο που με αυτά τα παραδείγματα δεν δίνουμε την ρεαλιστική εικόνα. Το διδακτορικό δεν είναι πτυχίο ή πιστοποίηση αγγλικών. :/:
Ατυχές το αστείο μιας και όντως συνέβη αυτό δεν λέω ο,τι μου κατεβαίνει στο κεφάλι.
*διδακτορικό δεν είναι πτυχίο ή πιστοποίηση αγγλικών. *
Τι εννοείς?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Το έχω αναφέρει πολλές φορές τι είναι ένα διδακτορικό. Δεν έχει σημασία.
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 402 μηνύματα.
Ειναι μια ερευνα που μπορεί να σου παρει και 5 χρόνια ξέρω γω!
Αλλά ναι δεν θα πρεπε να απαιτείται ουσιαστικά γιατί αν δεν εχεις διδακτορικό ως φιλόλογος οντως δεν μπαίνεις.
Πλέον έχουν ολοι 2 μάστερ, 1 σεμιναριο, 2 προφισενσι σε ξενες γλωσσες και υπολογίστες! Σε λιγο ουτε με διδακτορικό θα μπάνουν οι φιλόλογοι και εχει να κανει με το ότι έχουν βγει άπειρες σχολές που βγάζουν φιλολογους.
 

Philologist

Νεοφερμένος

Ο Philologist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Μπορει λόγω αυτού να κάνουν ολοι διδακτορικα για να διορίζονται. Και πιστευω πως το ιδιο εγινε για καποια χρονια και με την ειδική αγωγή. Δηλαδή πως ισως ηταν χρήσιμο μεταπτυχιακο...
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Καλά το να κάνεις διδακτορικό για να καταλήξεις σε σχολείο δεν το λες και επιτυχία μεταξύ μας πάντως. Εαν φτάσουμε στο σημείο να απαιτούνται τέτοια προσόντα για να διδάξει κανείς σε ένα γυμνάσιο ή λύκειο, αφήστε το η κατάσταση δεν είναι απλά τραγική, είναι τραγικότατη :P .

Μιλάμε για 4 χρόνια σπουδών + 1 χρόνο μεταπτυχιακού + 3-5 χρόνια διδακτορικού. Χοντρικά γύρω στην δεκαετία...για να διδάξεις σε ένα σχολείο,με προσόντα διδάκτορα...lame.

Χώρια που μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό είναι ικανό να πάρει διδακτορικό. Γενικά υπερβολικός κόπος με δυσανάλογη αμοιβή, και αυτό χωρίς να λαμβάνω υπόψιν τι ζωή κάνει ένας υποψήφιος διδάκτορας ειδικά εαν ο advisor του είναι καθηγηταράς(κάτι καθόλου σπάνιο).
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Για να δούμε πόσο τραγικότατη είναι κατάσταση είναι ότι άλλοι άνθρωποι χωρίς πτυχίο πανεπιστημίου, μπορεί να μεγαλουργούν σε κάτι. Εμείς το πήγαμε σε άλλο άκρο: για μια ώρα αρχαίων στο Γυμνάσιο να χρειάζεται και διδακτορικό! Το ερώτημά μου είναι κατά πόσο κατανοούν οι περισσότεροι τι σημαίνει ακριβώς ένα διδακτορικό ώστε η επαγγελματική επιλογή να είναι μια θέση σε σχολείο.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top