Iliaso
Περιβόητο μέλος


Το σύστημά μας και βέβαια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τέλειο. Πως λέγονται από νέους κάτι τέτοιες απόψεις. Για τα εκπαιδευτικά συστήματα στο εξωτερικό έχω λίγο διαφορετική άποψη... Μπορεί να μην έχουν 7ωρα, αλλά η κάθε σχολική ώρα έχει πραγματικά διάρκεια μιας ώρας. Δεν είναι 45λεπτες ή 35λεπτες...
για δες καλυτερα

το συστημα μας ειναι ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι()
ΥΓ δν εχω κανει επεξεργασια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
prwteas
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το ζήτημα είναι σίγουρα πολύπλευρο και επιδέχεται πολλών ερμηνειών. Ας εκφέρω και τη δική μου γνώμη, μολονότι δεν έχω να συμπληρώσω κάτι πρωτότυπο. Κατ' εμέ, η πανθομολογούμενη ατασθαλία ανάγεται στους εξής παράγοντες:Όλοι μας είμαστε μαθητές και καθημερινά βιώνουμε τι θα πει σύστημα και ότι το σύστημα φθείρει τους μαθητές. Αλλά που ακριβώς βασίζεται αυτό το γεγονός... Γιατί επίσης οι μαθητές ανέχονται αυτή την κατάσταση???!!!
1. Η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία του Νεοέλληνα που προσβλέπει στην πρόσληψή του χάριν της κατοχυρωμένης βολής, την οποία αποκομίζει.
2. Τα θιγόμενα οικονομικά συμφέροντα γύρω από την παραπαιδεία που θα διαιωνίζουν επ' άπειρον τη θλιβερή κατάσταση. Συνιστά κολοσσιαία επιχείρηση που αποφέρει υπέρογκα κέρδη, οπότε ποιος θα ενδιαφερεί για την πάταξή της.
3. Η αναλγησία, η απάθεια και η ολιγωρία από πλευράς πολιτικών. Αυτοί έχουν θέσει σε δεύτερη μοίρα την παιδεία αποβλέποντας στη δημαγωγία και διασπαθίζοντας το δημόσιο χρήμα σε άσκοπες δαπάνες.
4. Η αντικειμενική ανεπάρκεια πόρων, υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού.
5. Η διαμόρφωση του όλου συστήματος που πλήττεται από τη στρεβλή τεχνοκρατική αντίληψη και τη μονομέρεια ταύτισης της παιδείας με τον επαγγελματικό προσανατολισμό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VAGGKALL1
Δραστήριο μέλος


1)η μονιμότητα των καθηγητών-η μη αξιολόγηση τους
2)η έλλειψη εξοπλισμού
3) η κακή αντίληψη ότι όσο πιο νωρίς μάθεις μια ξένη γλωσσά τόσο καλύτερα
4)η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ υλη
5)η ελλειψη ψυχολογου στα σχολεια
6)παρα μα παρα μα παρα μα παρα πολλα ακομα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fabulous
Δραστήριο μέλος


Απλά ανεχόμαστε αυτά που μας προβάλλουν, τον τρόπο που καθορίζουν τη ζωή μας και το πρόγραμμά μας και συνηθίζουμε έτσι, χωρίς να τα τραγικοποιούμε.
Αλήθεια, γίνεται να αντιμετωπιστεί;
Κι αν ναι, πως;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
agent007
Νεοφερμένο μέλος


Το σύστημά είναι άχρηστο και παρακμιακό
γιατί δεν αξιώνει τα πραγματικά καλά μυαλά αλλά τους μαθητές-φυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PIL
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


By the way, 45 λεπτά είναι ο διεθνώς καθορισμένος χρόνος ενός οποιουδήποτε session (συνεδρία, ατομική ή σε τάξη-ομάδα) έτσι ώστε να μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα και να μην κουράζονται οι συμμετέχοντες. Διδακτική ώρα 60 λεπτών σημαίνει σύστημα που αγνοεί τις μελέτες της σύγχρονης ψυχολογίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
purplebutterfly
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος


Και πώς είναι δυνατόν να αναδεικνύονται ΠΑΝΤΟΤΕ τα φυτά κι όχι τα καλά μυαλά?Όποιος είναι καλός το δρόμο του τον βρίσκει.Αυτά τα λένε συνήθως οι μαθητές που είναι τελείως αδιάφοροι για να αυτοδικαιολογηθούν.
Στο γυμνάσιο τουλάχιστον γίνεται αυτό που λέει ο agent007, στο λύκειο δεν ξέρω, αλλά προαισθάνομαι ότι είναι διαφορετικά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Qwerty σε διαβεβαιωνω οτι η δομη των μαθηματων στο Λυκειο δεν μπορει να αναδειξει μυαλα, απλως αυτοι που ειναι μυαλα δε τα βρισκουν τοσο σκουρα με το διαβασμα. Σαφως καποιος που ειναι εξυπνοτερος απο το συνηθισμενο θα φανει, αλλα οταν λεμε να αναδεικνυεται το μυαλο καποιου εννοουμε (ή τουλαχιστον, εγω) αυτο να γινεται με δημιουργικο τροπο και οχι απλως να μπορει να καταλαβαινει ευκολοτερα την υλη που διδασκεται στα Λυκεια μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dodos-7
Εκκολαπτόμενο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος


Σήμερα συναντιέται Καραμανλής-Στυλιανίδης και μάλλον θα αλλάξει το σύστημα. Αυτή φαντάζομαι θα είναι και η προτελευταία του χρονιά, ενώ μπαίνει κανονισμός πρόσβασης του εξεταζομένου στο διορθωμένο γραπτό του.
Ναι καλά. Προτελευταία χρονιά;;;;; Επειδή διάβασα στην εφημερίδα λέει πως θα αρχίσει ο διάλογος για αλλαγή του συστήματος. Δηλαδή ούτε καν νομαπρασκευαστική επιτροπή ούτε καν πρόταση νόμου.
Δηλαδή εδώ γίνεται πρόταση νόμου και όποτε το θυμηθούν ψηφίζεται ο νόμος. Αν πρόκειται για διάλογο..πςςςς ε ρε γλέντια (δηλαδή να πουν διάφοροι έξυπνοι προτάσεις, να συμφωνήσουν οι υπουργοί, να βρουν λύσεις και μετά στο μέλλον να γίνει και νόμος και αν...), φυσικά αν δεν ανατραπεί το κλίμα λόγω εξελίξεων...
Που σημαίνει... Άλλα 8 χρονάκια μές το νερό...Σίγουρα.
Άμα στο Ελλάδα λες διάλογο είναι σαν να λες θα κάνω μια τρύπα μες το νερό....
Άποψή μου μπορεί να κάνω και λάθος αλλά η κυβερνήσεις δε μας έχουν συνηθίσει ιύτε στην εφαρμογή των νόμων ούτε στη γρηγοράδα του κρατικού μηχανισμού...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος


Σχετικά, τώρα, με το θέμα της Παιδείας, έχει καταντήσει, επίσης, γραφικό. Όταν ο ίδιος ο μαθητής βαριέται στο σχολείο επειδή τα έχει δει όλα στο φροντιστήριο, δε μπορεί να έχει απαίτηση να κάνει ο άλλος με ενδιαφέρον το μάθημα. Άνθρωπος είναι, δεν είναι κομπιούτερ. Είναι ένας φαύλος κύκλος στον οποίο έπεσε η ελληνική κοινωνία μόνη της μόνο και μόνο επειδή απαιτούμε και ο τελευταίος στόκος να γίνει επιστήμονας. 6 ώρες σχολείο δεν επαρκούν ούτε στην Ελλάδα, ούτε στην Αγγλία για να περάσεις στο πανεπιστήμιο, εκτός κι αν είσαι διατεθειμμένος να διαβάζεις άλλες 6-7 ώρες στο σπίτι. Εγώ ελάχιστους ξέρω να είναι διατεθειμμένοι να το κάνουν αυτό στην Ελλάδα, ανάμεσα στους οποίους κι εγώ, κι ακριβώς από αυτή την αναγκαιότητα εδραιώθηκαν και τελικά καπέλωσαν την εκπαίδευση τα φροντιστήρια. Ούτε η διάθεση, βέβαια, να πηγαίνουμε σχολείο μέχρι τις 5 το απόγευμα υπάρχει, οπότε τι λέμε. 6ωρο σχολείο, με μέσο όρο 3 ώρες διάβασμα που κάνουμε στην Ελλάδα, με δυο-τρεις χαμένες εβδομάδες το χρόνο καταλήψεις-απεργίες, με στόχο ανώτατο ίδρυμα/πανεπιστήμιο, χωρίς εξωτερική βοήθεια δεν υπάρχει. Κι ευχαριστώ να λένε ορισμένοι γιατί υπό τέτοιες συνθήκες δεν θα είχαν καν την ευκαιρία να φτάσουν μέχρι το αντίστοιχο επίπεδο σε άλλες χώρες (sixth form). Δεν θίγω, βέβαια, το γεγονός ότι σε άλλες χώρες, τις οποίες θεωρούμε (και είναι, βέβαια) ανεπτυγμένες, οι νέοι δουλεύουν χαμαλίκι απ'τα 16, παράλληλα με το σχολείο και στα 18 αυτομάτως κόβεται η γονική ενίσχυση.
Μετά από κάποιο σημείο δυστυχώς περνάμε σε επίπεδα γελοιότητας. Δεν θέλουμε αστυνομία, στρατό, εξοπλισμούς, ισχυρό κρατικό μηχανισμό, το παίζουμε αγωνιστές κι επαναστάτες κι απ'την άλλη η συντριπτική πλειοψηφία των αιωνίων δυνάμεων του λαικισμού το μόνο που φροντίζει να διατρανώνει είναι πως δεν γίνεται να εκπαιδευτεί χωρίς την καλή καρδιά του Σπηλιωτόπουλου που θα δώσει ένα 2,5% παραπάνω απ'το κρατικό budget. Κάντε και κάτι με τα χεράκια σας, δεν είναι νταβατζής, ούτε πουλάει προστασία το κράτος. Κι όποιος λαμβάνει έστω κι ένα ευρώ χωρίς αυτό να το δηλώνει στη φορολογική δήλωση δεν έχει κανένα ηθικό δικαίωμα να απαιτεί τίποτα δωρεάν και δημόσιο. Κι επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών έχει τέτοια εισοδήματα, καλά θα κάνει ο καθένας να σκεφτεί πως ακριβώς συμβάλλει ο ίδιος στο γεγονός ότι το κράτος δε μπορεί να δώσει το 5% στην Παιδεία, προτού κατέβει στις πορείες και παπαγαλίσει για 2888884555η φορά τις πίπες που μαθαίνει απ΄τις φυλλάδες.
PS: Εδώ κολλάει πολύ το θέμα του Μεσσιανισμού, κατά πόσο, δηλαδή, το "συν Αθηνά και χείρα κίνει" δεν εφαρμόζεται σχεδόν καθόλου και κατά πόσο μια κοινωνία που περιμένει απ'το κράτος να τη μορφώσει, φοράει παρωπίδες και βαριέται η ίδια να κουνήσει το χεράκι της.
Μα φυσικά και δε θα έχει κανένας διάθεση να πηγαίνει στο σχολείο μέχρι τις πέντε, διότι αυτό που έχουμε τώρα είναι ένα εκπαιδευτικό σύστημα που προάγει την αποστήθιση και την ξερή εκμάθηση τύπων, την προκατασκευασμένη επίλυση ασκήσεων και τη χρήση συγκεκριμένων "φορμουλών" για τη συγγραφή εκθέσεων. Το μάθημα είναι ξερό (σημειωτέον ότι στις άλλες χώρες που ειρωνεύεσαι -ότι και καλά αποκαλούνται αναπτυγμένες, αλλά εσύ θεωρείς πως παρά την οικονομική τους ανάπτυξη, είναι και πάλι χάλια να ζεις εκεί-, γίνεται μέσω πολύ μεγαλύτερου εύρους δραστηριοτήτων, με εργαστήρια, εκδρομές και πολύ πιο ελαστικό πρόγραμμα, παρόλο που εμείς υποτίθεται ότι είμαστε οι ελαστικοί), άδικο (πολλά παιδιά δεν καταφέρνουν να αξιοποιήσουν τις ικανότητές τους, λόγω του τρόπου με τον οποίο γίνεται το μάθημα, ο οποίος συχνά επιβραβεύει τον παπαγάλο και όχι το χιμπαντζή), και πάνω απ' όλα μακριά από τις συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών (όχι, δεν είναι συναισθηματική ανάγκη το να μη θες να κάνεις μάθημα, αυτό είναι μια σκέψη στην οποία βυθίζονται οι περισσότεροι μαθητές ακριβώς λόγω του χαρακτήρα του εκπαιδευτικού συστήματος).
Να λέμε ευχαριστώ για ποιο πράγμα;
Δε φτάνει η χρονιά για να βγάλεις την ύλη όπως πρέπει, τουλάχιστον με τις ώρες που κάνουμε τώρα.
Ναι, δε θέλουμε στρατό και εξοπλισμούς. Αυτό είναι άλλο ζήτημα. Δεν είναι επειδή κόβονται δαπάνες από την παιδεία (μόνο - είναι και γι' αυτό, αλλά περισσότερο γιατί η ειρήνη δε μπορεί να διατηρηθεί και να διατηρηθεί με τα όπλα).
Αν κάναμε σχολείο μέχρι τις 5, ποιος μαθητής νομίζεις ότι θα πήγαινε μετά στο φροντιστήριο (+διάβασμα για το σχολείο και για το ίδιο το φροντιστήριο, πώς θα του φτάσουν οι ώρες

Πρέπει να ξεκαθαρίσω, βέβαια, ότι εν μέρει συμφωνώ μαζί σου για το ότι φταίει και η νοοτροπία των περισσοτέρων, αλλά αυτό δε μειώνει τη σημασία του σωστού εκπαιδευτικού συστήματος. Για κάποιο λόγο πάνε τα παιδιά στο φροντιστήριο, και σε διαβεβαιώ ότι δε σκοπεύουν όλα τα παιδιά να περάσουν σε υψηλόβαθμες σχολές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.