Το πιο μισητό για εσάς πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα

Ποιο είναι το πιο μισητό για εσας πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 184)

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Επίσης η πλειοψηφία των αποφοίτων Φυσικής δεν έχουν και δεν είναι πρακτικό να έχουν διατμηματική ακαδημαϊκή κατάρτιση σε θέματα μαθηματικών και προσομοίωσης φυσικών μοντέλων μέσω προγραμματισμού. Να είμαστε λίγο ρεαλιστές. Εδώ ο μέσος απόφοιτος Πολυτεχνείου και δεν μπορεί να σχεδιάσει σε υπολογιστικό περιβάλλον την ροή ενός υγρού σε ένα κανάλι γράφοντας κώδικα από το μηδέν.
 

Littlechemist

Νεοφερμένος

Η Littlechemist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Αξιωματικών Νοσηλευτικής (ΣΑΝ). Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Να πω κάτι...Όταν ο φοιτητής μπαίνει με εννιά ή δέκα χιλιάδες μόρια στο φυσικό ...ΓΕ πώς θα μπορέσει μετά να ανταπεξέλθει;;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Σε λίγο θα τους λένε να κλείσουν τα μάτια και να αρχίσουν να φαντάζονται πράγματα για να μην γράψουν εξισώσεις:P . Όλη αυτή η μαθηματικοφοβία βασίζεται στο οτι το μάθημα δίνεται και απο το 3ο πεδίο. Για ποιον λόγο δεν προσαρμόζουν την ύλη ανάλογα το επιστημονικό πεδίο, να τελειώνει πια αυτό το τσίρκο ;

Ολόκληρη παράγραφος στο βιβλίο για να εξηγηθεί η δύναμη Laplace, και να μην αναφερθεί το εξωτερικό γινόμενο διανυσμάτων. Έλεος...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Littlechemist

Νεοφερμένος

Η Littlechemist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Αξιωματικών Νοσηλευτικής (ΣΑΝ). Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Σε λίγο θα τους λένε να κλείσουν τα μάτια και να αρχίσουν να φαντάζονται πράγματα για να μην γράψουν εξισώσεις:P . Όλη η αυτή η μαθηματικοφοβία βασίζεται στο οτι το μάθημα δίνεται και απο το 3ο πεδίο. Για ποιον λόγο δεν προσαρμόζουν την ύλη ανάλογα το επιστημονικό πεδίο, να τελειώνει πια αυτό το τσίρκο ;

Ολόκληρη παράγραφος στο βιβλίο για να εξηγηθεί η δύναμη Laplace, για να μην αναφερθεί το εξωτερικό γινόμενο διανυσμάτων. Έλεος...
Γιατί το ότι μπορούμε εμείς του τρίτου πεδίου να μπουμε χημικό που το πάτε;; Δεν έχω ιδέα από ολοκληρώματα και παραγωγούς κτλ και όμως μπορώ να γίνω χημικός😂😂
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Να πω κάτι...Όταν ο φοιτητής μπαίνει με εννιά ή δέκα χιλιάδες μόρια στο φυσικό ...ΓΕ πώς θα μπορέσει μετά να ανταπεξέλθει;;

Mα η επιστήμη των μαθηματικών και της φυσικής έχει "διαπομπευθεί" στην συνείδηση του μέσου Έλληνα. Τα τελευταία 40 χρόνια εκσυγχρονισμού, αλλαγής, της ελπίδας να έρχεται, οι θετικές επιστήμες αντιμετωπίζονται ως μια κακή πραγματικότητα όπου οι μέτριοι μαθητές αποφοιτούν ως αυριανοί καθηγητές της μέσης εκπαίδευσης κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα για επιβίωση ή μερική απασχόληση όσο κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές με σκοπό τη συλλογή μορίων για τις λίστες αναπληρωτών. Η σύγχρονη Ελλάδα δεν είχε ποτέ παρελθόν σε μια άλλη μορφή κοινωνίας. Βλέπεις ότι όλοι οι μαθητές ρωτάνε: ως τι μπορώ να δουλέψω τελειώνοντας μαθηματικός ή φυσικός;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Γιατί το ότι μπορούμε εμείς του τρίτου πεδίου να μπουμε χημικό που το πάτε;; Δεν έχω ιδέα από ολοκληρώματα και παραγωγούς κτλ και όμως μπορώ να γίνω χημικός😂😂
Αυτό είναι μεγάλη συζήτηση, ωστόσο τα τελευταία χρόνια με την εισαγωγή του χημικού στο 3ο πεδίο προωθούν τους μαθητές να επιλέξουν τον φαινομενικά εύκολο δρόμο(χωρίς τα μαθηματικά). Ο μέσος μαθητής έχει υπόψιν του οπότε οτι θα τα διαβάσει στην σχολή και δεν έγινε και τίποτα.

Εν τέλει αυτό δεν συμβαίνει ποτέ όπως είναι λογικό στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, και όσοι το δοκιμάζουν τα βρίσκουν μπαστούνια γιατί η ανάλυση 1 στο πανεπιστήμιο προϋποθέτει τόσο οτι υπάρχει μια εξοικείωση με τα μαθηματικά σαν επιστήμη, όσο και με τον βασικό λογισμό της Γ λυκείου(γιατί απο εκεί ξεκινάνε).

Ο λογισμός είναι το minimum που πρέπει να ξέρει κανείς γιατί πάνω κάτω, όλα τα φαινόμενα έχουν χρονική εξέλιξη. Και γενικά κάθε φαινόμενο περιγράφεται ως μια διαφορική εξίσωση, η οποία αναπόφευκτα περιέχει ρυθμούς μεταβολής, δηλαδή χρονικές παραγώγους.

Εαν και εδώ που τα λέμε δεν φταίει μόνο το σύστημα εισαγωγής. Και τα ίδια τα χημικά δεν παρέχουν καθόλου ,κατά την γνώμη μου ,στα προγράμματα σπουδών ,το απαραίτητο μαθηματικό υπόβαθρο για να ασχοληθεί κάποιος πιο σοβαρά με την φυσικοχημεία(η οποία περιλαμβάνει διάφορους κλάδους όπως κβαντική χημεία, χημική κινητική κτλπ.). Η οποία στην ουσία είναι η θεωρητική βάση όλης της χημείας, και οι γνώσεις της κάνουν τον χημικό...χημικό , με στιβαρό θεωρητικό επιστημονικό υπόβαθρο.

Διαφορετικά,breaking bad φάση...ρίχνεις πράγματα σε ένα δοχείο, και κάνεις εμπειρικά τα πάντα χωρίς ίχνος βαθύτερης κατανόησης. Μπορείς να το κάνεις ; yup, αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του να σπουδάσεις. Και σίγουρα δεν προχωράει έτσι η επιστήμη. Λίγη διαίσθηση χρειάζεται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
δεν πηγαινα καθολου βιολογια κατευθυνσης
ακομη και στο πανεπιστημιο στην ιατρικη εχουμε τα 2 πρωτα εξαμηνα(ευτυχως μονο) βιολογια και δεν μαρεσει καθολου
τα αλλα μαθηματα οπως νευροανατομια, νευροφυσιολογια, ιστολογια ειναι πολυ ενδιαφεροντα
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Mα η επιστήμη των μαθηματικών και της φυσικής έχει "διαπομπευθεί" στην συνείδηση του μέσου Έλληνα. Τα τελευταία 40 χρόνια εκσυγχρονισμού, αλλαγής, της ελπίδας να έρχεται, οι θετικές επιστήμες αντιμετωπίζονται ως μια κακή πραγματικότητα όπου οι μέτριοι μαθητές αποφοιτούν ως αυριανοί καθηγητές της μέσης εκπαίδευσης κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα για επιβίωση ή μερική απασχόληση όσο κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές με σκοπό τη συλλογή μορίων για τις λίστες αναπληρωτών. Η σύγχρονη Ελλάδα δεν είχε ποτέ παρελθόν σε μια άλλη μορφή κοινωνίας. Βλέπεις ότι όλοι οι μαθητές ρωτάνε: ως τι μπορώ να δουλέψω τελειώνοντας μαθηματικός ή φυσικός;

Και το παράδοξο ξέρεις ποιο είναι; Ενώ υποβαθμίσαμε την κλασική παιδεία-ώστε να ενισχυθούν οι θετικές επιστήμες- στα ελληνικά σχολεία κατά την περίοδο του εκσυγχρονισμού (δηλαδή από το 80 και μετά), δεν βγάλαμε καλύτερους μαθηματικούς και φυσικούς. Το ξέρω πως αυτή η θέση θα ενοχλήσει πολλούς "θετικολάγνους", αλλά θα πρέπει να κάνουμε μια παράδοξη παρατήρηση: Η υποβάθμιση των αρχαίων ελληνικών και των λατινικών συμβαδίζει απολύτως με την πτώση του επιπέδου στα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες. Ένας μαθηματικός της δεκαετίας του 70 (που διδάχθηκε πιο σωστά αρχαία αλλά και λατινικά από την α γυμνασίου-ναι τότε διδάσκονταν λατινικά από την α γυμνασίου ανεξαρτήτως κατεύθυνσης που θα ακολουθούσαν στις μεγαλύτερες τάξεις) δεν έχει καμία σχέση με τους μαθηματικούς της δεκαετίας του 80, 90, 2000 και μετά. Καμία όμως. Βρείτε μαθηματικό παλαιάς κοπής και θα διαπιστώσετε ότι υπάρχει χαοτική διαφορά.
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
για να πω την αληθεια πιστευω οτι δεν εχουν θεοποιηθει οι επιστημες οι θετικες
αλλα κατα βασει οι επιστημες υγειας(το οποιο δεν το θεωρω καλο)
αυτο φαινεται κι απο τις πανελληνιες
κοιτα ποσο δυσκολη ειναι η εισαγωγη σε ιατρικη, οδοντιατρικη, κτηνιατρικη, βιολογια, φαρμακευτικη και ποσο ''ευκολη΄΄ σε θετικες και πολυτεχνικες σχολες(πολιτικοι μηχανικοι, φυσικο, μαθηματικο)
θεωρω οτι οι θετικες επιστημες στην ελλαδα εχουν απαξιωθει
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
ειρωνικο ηταν αυτο ;δεν καταλαβα;:spell:η το εννοεις;
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
ναιι... ο λογος ειναι οτι η εμφαση δινεται στις επιστημες υγειας κι οχι στις κλασικες και τις θετικες σπουδες
δυστυχως
 

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,797 μηνύματα.
Βλέπω ακόμα εφιάλτες ότι δίνω πανελλήνιες και δεν θυμάμαι το κομμάτι της "Οργάνωσης", που βρίσκεται μετά τον "Προγραμματισμό" και πριν τον "Έλεγχο"

 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Κάπου κάποιοι το έχουν δει λάθος το ζήτημα. Μιλάμε για σχολική Φυσική και όχι για πανεπιστημιακή. Το πρόβλημα nPb δεν είναι να συνδεθεί η σχολική Φυσική με τα Μαθηματικά αλλά να απομαθηματικοποιηθεί και να πάψουν οι υπερπαραγωγές προβλημάτων του 4ου θέματος. Η Φυσική θέλει κατανόηση των νόμων της και φυσική διαίσθηση για μελέτη των φαινομένων. Στο λύκειο διδάσκεται ένα ελάχιστο κλάσμα Φυσικής με υπερβολικά πολύπλοκα και ανούσια προβλήματα. Πώς να μην την απεχθάνεται ο μέσος μαθητής;

2018.png
 

Littlechemist

Νεοφερμένος

Η Littlechemist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Αξιωματικών Νοσηλευτικής (ΣΑΝ). Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Κάπου κάποιοι το έχουν δει λάθος το ζήτημα. Μιλάμε για σχολική Φυσική και όχι για πανεπιστημιακή. Το πρόβλημα nPb δεν είναι να συνδεθεί η σχολική Φυσική με τα Μαθηματικά αλλά να απομαθηματικοποιηθεί και να πάψουν οι υπερπαραγωγές προβλημάτων του 4ου θέματος. Η Φυσική θέλει κατανόηση των νόμων της και φυσική διαίσθηση για μελέτη των φαινομένων. Στο λύκειο διδάσκεται ένα ελάχιστο κλάσμα Φυσικής με υπερβολικά πολύπλοκα και ανούσια προβλήματα. Πώς να μην την απεχθάνεται ο μέσος μαθητής;

View attachment 100170
Θα συμφωνήσω μαζί σας...Λίγο να αποκτήσει ενα ενδιαφερον αυτό το μάθημα...Μην μας ρίχνει μόνο τον μέσο όρο πανελλήνιες😂...Απλώς δεν διδάσκεται σωστά κατά την γνώμη μου
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
νομιζω οτι τζαμπα υπαρχει αυτο το πολ.η εκθεση ειναι φυσικα και απορω πως εχει 25% και δεν εχει ξερω γω 70%.το κακο φυσικα με αυτο το μαθημα οπως ανεφερθηκε προηγουμενως η υποκειμενικοτητα της και οι απαραδεκτοι φιλολογοι διορθωτες της.βεβαια,τα τελευταια χρονια εχει μειωθει η βαθμολογια της εκθεσης με αποτελεσμα να προσπαθει να τυποποιηθει καπως η βαθμολογηση αλλα και παλι το προβλημα ειναι τεραστιο.τα αλλα μαθηματα κατα πασα πιθανοτητα οσο καλυτερα προετοιμαστεις τοσο περισσοτερες πιθανοτητες εχεις να παρεις καλο βαθμο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Κάπου κάποιοι το έχουν δει λάθος το ζήτημα. Μιλάμε για σχολική Φυσική και όχι για πανεπιστημιακή. Το πρόβλημα nPb δεν είναι να συνδεθεί η σχολική Φυσική με τα Μαθηματικά αλλά να απομαθηματικοποιηθεί και να πάψουν οι υπερπαραγωγές προβλημάτων του 4ου θέματος. Η Φυσική θέλει κατανόηση των νόμων της και φυσική διαίσθηση για μελέτη των φαινομένων. Στο λύκειο διδάσκεται ένα ελάχιστο κλάσμα Φυσικής με υπερβολικά πολύπλοκα και ανούσια προβλήματα. Πώς να μην την απεχθάνεται ο μέσος μαθητής;

View attachment 100170
εγω παντως δεν θυμαμαι στη φυσικη να καναμε τα απιστευτα μαθηματικα που λες.ισα ισα που αποφευγανε οπως ο διαολος το λιβανι λεξεις οπως παραγωγος και ολοκληρωματα......ενω ξερω γω ο τυπος της ταχυτητας εβγαινε απο την παραγωγο της θεσης στην αατ σου μαθαινανε απεξω τον τυπο!!!αυτο ειναι μπακαλικο δεν ειναι φυσικη.εγω παντως θυμαμαι κατα καιρους σε πανελληνιες να πεφτουν ερωτηματα οπως λες με φυσικο περιεχομενο!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Κάπου κάποιοι το έχουν δει λάθος το ζήτημα. Μιλάμε για σχολική Φυσική και όχι για πανεπιστημιακή. Το πρόβλημα nPb δεν είναι να συνδεθεί η σχολική Φυσική με τα Μαθηματικά αλλά να απομαθηματικοποιηθεί και να πάψουν οι υπερπαραγωγές προβλημάτων του 4ου θέματος. Η Φυσική θέλει κατανόηση των νόμων της και φυσική διαίσθηση για μελέτη των φαινομένων. Στο λύκειο διδάσκεται ένα ελάχιστο κλάσμα Φυσικής με υπερβολικά πολύπλοκα και ανούσια προβλήματα. Πώς να μην την απεχθάνεται ο μέσος μαθητής;

View attachment 100170
Μάλλον εννοείς να ξεφύγουμε από προβλήματα κυρίως αριθμητικής δυσκολίας, παρά φυσικής, που ούτως η άλλως σήμερα έχουμε τα κομπιουτεράκια και τους υπολογιστές να αναλαμβάνουν. Διότι ίσα ίσα τα μαθηματικά σε ανώτερο επίπεδο περιέχουν αραιά αριθμούς(ήδη δηλαδή απο την Γ λυκείου συμβαίνει αυτό) και πολύ περισσότερο λόγια και σύμβολα :hehe: .

Αλλά έλα ρε Δία,δεν είπαμε και να μάθουν Λαγκρανζιανές και Χαμιλτονιανές. Να μάθουν να αναγνωρίζουν και να παίρνουν μια βασική παράγωγο λέμε.
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
η εκθεση ειναι φυσικα και απορω πως εχει 25% και δεν εχει ξερω γω 70%.το κακο φυσικα με αυτο το μαθημα οπως ανεφερθηκε προηγουμενως η υποκειμενικοτητα της και οι απαραδεκτοι φιλολογοι διορθωτες της
Κάποιος δεν τα πήγε και τόσο καλά στην έκθεση φαίνεται.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και το παράδοξο ξέρεις ποιο είναι; Ενώ υποβαθμίσαμε την κλασική παιδεία-ώστε να ενισχυθούν οι θετικές επιστήμες- στα ελληνικά σχολεία κατά την περίοδο του εκσυγχρονισμού (δηλαδή από το 80 και μετά), δεν βγάλαμε καλύτερους μαθηματικούς και φυσικούς. Το ξέρω πως αυτή η θέση θα ενοχλήσει πολλούς "θετικολάγνους", αλλά θα πρέπει να κάνουμε μια παράδοξη παρατήρηση: Η υποβάθμιση των αρχαίων ελληνικών και των λατινικών συμβαδίζει απολύτως με την πτώση του επιπέδου στα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες. Ένας μαθηματικός της δεκαετίας του 70 (που διδάχθηκε πιο σωστά αρχαία αλλά και λατινικά από την α γυμνασίου-ναι τότε διδάσκονταν λατινικά από την α γυμνασίου ανεξαρτήτως κατεύθυνσης που θα ακολουθούσαν στις μεγαλύτερες τάξεις) δεν έχει καμία σχέση με τους μαθηματικούς της δεκαετίας του 80, 90, 2000 και μετά. Καμία όμως. Βρείτε μαθηματικό παλαιάς κοπής και θα διαπιστώσετε ότι υπάρχει χαοτική διαφορά.
Προφανώς, σκληραγογούνταν σε εισαγωγικά ο νους τους επειδή έκαναν ΌΛΑ τα μαθήματα και έπρεπε να είναι σε όλα καλοί. Τώρα το σχολείο είναι- για καλή μας τύχη- πολύ πιο εύκολο, ''για όλους''. Τότε ήταν για τους πολυ αποφασισμένους. Προσωπικά είμαι κατά των κατευθύνσεων, τα παιδιά απορρίπτουμε τα μαθήματα των άλλων με αποτέλεσμα να μην μπορώ να μετράω και να μην ξέρουν να βάζουν ε στους αορίστους πολλοί. Αλλά ας μην τα λέω εδώ, θα με κάνουν target πάλι αυτοί οι 2-3 λάτρεις της μαθηματικής επιστήμης😝
 
Τελευταία επεξεργασία:

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,818 μηνύματα.
Συμφωνώ για τα περί υποκειμενικότητας και αδικίας στην έκθεση (εγώ την τελευταία φορά που έδωσα είχαν 20 μονάδες στις 100 απόκλιση οι δύο πρώτοι διορθωτές! ).
Δεν την έβαλα όμως ως μισητό μάθημα γιατί μου άρεσε που ήταν χαλαρή η διδασκαλία και συζητούσαμε ωραία με τους φιλολόγους εν ώρα μαθήματος. Και φυσικά δεν είχα βλέψεις για 18.000+ μόρια για να με αγχώνει σαν μάθημα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top