Τι είδους μάθημα γίνεται στη Γ' Λυκείου;

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
εγώ φέτος πάντως ξεκίνησα πρώτη φορά φροντιστήρια σε φιλολογικά..είμαι β' λυκείου και θεωρητική (πέρσι πήγα 2 μόνο μήνες άγλεβρα,γεωμετρία και φυσική με χημεία,αλλά σταμάτησα γιατί δεν έμεινα ευχαριστημένη και συνέχισα έκθεση ,γιατί εκεί όσο να'ναι ήθελε..)..πάντως τόσα χρόνια τύχαινε να έχω άψογες/άψογους φιλολόγους και στα αρχαία και σε όλα τα φιλολογικά γενικώς δεν είχα ποτέ κενά..φέτος άρχισα της κατεύθυνσης τα μαθήματα γιατί βλέπω πως χρειάζεται ..αρχαία φέτος δν είναι επαρκές το μάθημα που γίνεται στο σχολείο,μας κοπανάει εκεί 10 σελίδες απ'τη γραμματική και λέει να τις μάθουμε μόνοι,πέφτουν όλα τόσο μπερδεμένα,δεν ξέρω τι να πρωτοδιαβάσω κι έτσι ακολουθώ τη σειρά με την οποία μας τα κάνει στο φροντιστήριο..και μπορώ να πω πως εξ'αιτίας του (του φροντιστηρίου) τα πάω πολύ πιο καλά στο συντακτικό,με αποτέλεσμα να μου είναι ΜΑΚΡΑΝ ευκολότερο και το να μεταφράζω κείμενα άγνωστα χωρίς να ζορίζομαι..είναι και φοβερή η καθηγήτρια (και σαν χαρακτήρας και σαν εκπαιδευτικός)..το ίδιο και για την έκθεση και στα λατινικά φυσικά,τα οποία η καθηγήτρια στο φροντ. με έκανε να αγαπήσω <3 !!και στο σχολείο το μάθημα που γίνεται έκθεση και λατινικά το θεωρώ άψογο,παρόλα αυτά τα συνδυάζω και παίρνοντας απ'το ένα και το άλλο(φροντιστήριο+σχολείο) καινούριες γνώσεις ,πιάνω τον εαυτό μου να θέλει όλο και περισσότερο να ενδιαφέρεται και να προσπαθεί!η αλήθεια είναι όμως πως αυξημένη βαρύτητα για'μένα έχει το φροντιστήριο...
τα παιδιά της θετικής σ'εμάς είναι τα πιο άτυχα (το λύκειό μας είναι ελαττωματικό επί το πλείστον σε θετικούς καθηγητές)..η τεχνολογική παρ'όλα αυτά μια χαρά έχει!και φυσικά το πιο καλό μας (για το οποίο ακουγόμαστε άλλωστε) είναι οι φιλόλογοί μας :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marialena_95

Νεοφερμένος

Η Marialena_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Στο δικο μας σχολειο το αν γινεται μαθημα η οχι δεν κρινεται απο το αν ειναι κατευθυνση η γενικης.. αυτο εξαρταται απο τον καθηγητη! ποσο του αρεσει αυτο που κανει και κατα ποσο θα κερδισει το σεβασμο μας.. ακομα και οι μαθητες που στα περισσοτερα μαθηματα δεν ησυχαζουν με τιποτα, υπαρχουν συγκεκριμενοι καθηγητες οι οποιοι εχουν τον τροπο τουσ και τους ηρεμουν και τουσ κανουν να παρακολουθησουν! εγω ειμαι τεχνολογικη κατευθυνση και ποτε μου δεν τα καταφερνα στα αρχαια, ουτε και προσπαθουσα ποτε παρα πολυ, το ιδιο και στην εκθεση! φετος ομως οι καθηφητριες που εχουμε και στα δυο αυτα μαθηματα ειναι καταπληκτικες! ολα τα παιδια απ ολες τις κατευθυνσεις γραφουν σχεδον 20αρια και οι περισσοτεροι χωρις να πηγαινουν φροντηστηριο! εγς πιστευω πως το μαθημα κρινεται καθαρα απο τον καθηγητη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwerty111

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο qwerty111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,376 μηνύματα.
Σε εμάς στην κατεύθυνση γίνεται μάθημα και έχουμε πολύ καλούς καθηγητές. Τώρα πολλά μαθήματα της γενικής παιδείας έχουν καταλήξει η ώρα του παιδιού χωρίς να εξαιρώ τον εαυτό μου. Όταν όμως κάποιος καθηγητής κάνει τόσο βαρετό μάθημα, πώς να προσέξεις; Από την άλλη πάλι, η καθηγήτρια της κοινωνιολογίας κάνει καταπληκτικό μάθημα, οι περισσότεροι συμμετέχουν και πιστεύω ότι είναι μια από τις καλύτερες καθηγήτριες που είχα. Το θέμα είναι του καθηγητή και κατά πόσο έχει διάθεση να δουλέψει σε ένα δημόσιο όπου οι περισσότεροι είναι αδιάφοροι και ανίκανοι και το ίδιο απαξιώνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Παιδιά, μήπως αυτό που λέτε για τους καθηγητές και την ποιότητα του μαθήματος, μήπως ισχύει για όλες τις τάξεις του σχολείου; Τι λέει η εμπειρία σας;

Προσωπικά, θυμάμαι χημεία στην Α' Λυκείου ήταν χάλια μαύρα...όχι απλά η ώρα του παιδιού, αλλά χαμός. Μέχρι και χαρτιά παίζαμε άνετα (ντρέπομαι και που το λέω). Ανάθεμα κι αν έμαθα κάτι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marialena_95

Νεοφερμένος

Η Marialena_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Σίγουρα ισχύει για όλες τις τάξεις.. Γυμνασίου, Λυκείου ακομα και Δημοτικού.. Τουλάχιστον απο προσωπική μου εμπειρία αυτό βλέπω.. Έχω ένα μικροτερο αδερφό που πάει έκτη δημοτικού και από αυτα που μου λέει πως γίνονται μέσα στην τάξη καταλαβαίνω πως ακομη κι εκεί παίζει μεγάλο ρόλο ο δάσκαλος.. Το χειρότερο που κάνουν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοι είναι όταν προσπαθούν να σε τρομοκρατήσουν.. Να σε κάνουν να τους φοβάσε.. Και το μονο που βγαίνει στο τέλος είναι ναι μεν να κανεις ησυχία αλλά να μην βρίσκεσαι ουσιαστικά στην τάξη αλλά να σκέφτεσαι διάφορα άλλα εξοσχολικά θέματα με αποτέλεσμα να μην παίρνεις τίποτα απο το μαθημά του! Σκοπός είναι ο καθηγητής να κερδίσει το ενδιαφέρον μας.. Τότε είναι σωστός εκπαιδευτικός. Όχι όταν μπαινει στην τάξη και κάνει αγγαρία ή ξεσπάει τα νεύρα του επάνω μας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Και...καμία ιδέα για το πώς θα μπορούσε ένας εκπαιδευτικός να "κερδίσει" τους μαθητές του ώστε αυτοί να είναι τελικά πρόθυμοι και να τον ακούσουν αλλά και να κάνουν τις εργασίες που αυτός βάζει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
καμία ιδέα για το πώς θα μπορούσε ένας εκπαιδευτικός να "κερδίσει" τους μαθητές του ώστε αυτοί να είναι τελικά πρόθυμοι και να τον ακούσουν αλλά και να κάνουν τις εργασίες που αυτός βάζει;
Υπνωτισμός. :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DOINA

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η DOINA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 216 μηνύματα.
Κατευθυνση εχουμε τελειες καθηγητριες ... και γινεται πια χαρα μαθημα...την μια την ξερω απο περσι ενω την αλλη απο την α λυκειου..και απλα τις αγαπησα!! Ειναι τοσο ευχαριστες και πολυ ικανες !!! στα γενικης επειδη ειμαστε κ μ αλλα παιδια...δεν γινεται και τρομερη ησυχια αλλα οχι κ το μπαχαλο του διπλανου τμηματος (Γ5).Βεβαια,το κακο φετος ειναι οτι εφυγε ο περσινος μαθηματικος που ηταν απλα ΚΟΡΥΦΗ κ ηρθε ενας που ειναι οκ αλλα οχι κ σαν τον περσινο..Αυτο που εχει σημασια ομως ειναι οτι κατευθυνση ειμαστε πολυ ΟΚ!! τΩΡΑ ΓΙΑ Τ Φροντιστηριο εννοειται οτι γινεται καλυτερο μαθημα γιατι ειμαστε λιγοτερα παιδια,περισσοτερη ησυχια κ προσπαθεια..κ ο καθηγητης σου δινει περισσοτερη σημασια και σε νοιαζεται περισσοτερο(ακομα και αν ειναι για τ λεφτα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isabella

Νεοφερμένος

Η isabella αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Στο δικό μας σχολείο κάτι γινόταν από μάθημα...Και λέω γινόταν γιατί από φέτος είμαι στο Πανεπιστήμιο!!!χεχεχε...
Λοιπόν, εγώ παρακολουθούσα κυρίως τα μαθήματα που έδινα,απλά για να πάρω όσες πληροφορίες και όση γνώση μπορούσα για τις Πανελλήνιες... Στα γενικής Παιδείας έλυνα ασκήσεις για το φροντιστήριο...Δε λέω ότι ήταν καλό,αλλά δεν είχα άλλη επιλογή...7 μαθήματα είναι ζόρι! Οι μαθητές ήταν λίγο πέρα-βρέχει,αλλά τα μαθήματα κατεύθυνσης πιστεύω τα παρακολουθούσαν όλοι.
Οι φροντιστηριάδες έλεγαν μεν να προσέχεις στο σχολείο,μπας και ακούσεις κάτι που δεν έχεις ξανακούσει,αλλά σαφώς έδιναν μεγαλύτερη βαρύτητα σε ό,τι έκαναν αυτοί.
Εγώ προσωπικά δεν τους άκουγα αψήφιστα. Έκανα ασκήσεις στα μαθήματα που έδινα και για το σχολείο και για το φροντιστήριο(το ένα βοηθούσε το άλλο) και όσον αφορά τη γενική,ανάλογα με τον καθηγητή.Οι καθηγητές ανάλογα...αλλά πίεζαν πολύ και σχεδόν όλοι προσπαθούσαν να γίνεται μάθημα...Έστω λίγο!!!
Μιας όμως και έχω πετύχει το στόχο μου και είμαι εκεί που ήθελα, η βιβλιοθήκη ανοιχτή είναι και μπορώ να πάρω βιβλία επί παντώς επιστητού.Σαφώς δεν υποκαθιστά τις γνώσεις του σχολείου,αλλά στον ελεύθερό σου χρόνο μπορείς να μάθεις ακόμα περισσότερα απ'όσα έμαθες στο σχολείο...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Μια χαρά μάθημα κάνουμε εμείς.Βέβαια είμαστε μονάχα 6 άτομα στη θετική, όμως όσον αφορά τους καθηγητές του σχολείου μου είναι εργατικοί και σίγουρα πιο έμπειροι από τα παιδαρέλια που μου κάνουν(μέχρι πότε..) μάθημα στο φροντιστήριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fata_Morgana

Νεοφερμένος

Η Fata_Morgana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Πιστεύω, πάντως, πως δεν θα έπρεπε να υπάρχουν μαθήματα που δεν εξετάζονται...δεν μπορώ να καταλάβω τη χρησιμότητά τους, από τη στιγμή που ουσιαστικά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τα διαβάζει...

Αχ μην λες τέτοια, το διάβασα και πήγαν να μου πέσουν τα μαλλιά:( Το σχολείο υπάρχει, και έχει και τόσο μαθήματα διαφορετικής φύσης, για να μπορούμε να μορφωθούμε ολόπλευρα και όχι μόνο φορώντας παρωπίδες και επικεντρώνοντας την προσοχή μας στο τομέα μας. Τι θα γινόταν αν κάποιος που ήταν γιατρός μάθαινε μόνο φυσικά, χημεία, μαθηματικά και δεν μάθαινε ιστορία και λογοτεχνία; Θα ήταν ένας άνθρωπος με εκπαίδευση μεν αλλά χωρίς ολόπλευρη μόρφωση. Η άποψη που εξέφρασες είναι η φροντιστηριακή, η βαθμοθηρική, αυτή που πραγματικά "καίει" την παιδεία στην χώρα μας. Με την ίδια λογική ας πηγαίναμε και μόνο φροντιστήριο και όχι σχολείο αφού το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι μια θέση στο πανεπιστήμιο.:down:

Όπως επίσης θα έπρεπε να υπήρχαν χωριστά τμήματα για αυτούς που πρόκειται να δώσουν εξετάσεις αλλά και για αυτούς που δεν ενδιαφέρονται για τις εξετάσεις, με διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών το κάθε τμήμα.

Ναι σε αυτό συμφωνώ! Είχε εφαρμοστεί αυτό παλιά στις δέσμες, ήταν η πέμπτη αν δεν κάνω λάθος. Έτσι και αλλιώς είναι τρελό που υπάρχουν μαθητές που πάνε στα Γενικά Λύκεια χωρίς να θέλουν να σπουδάζουν κάτι συγκεκριμένα και χωρίς να είναι καλοί μαθητές, είτε επειδή δεν θέλουν ή επειδή δεν μπορούν. Το να περάσεις σε ένα πανεπιστήμιο, συχνά έξω από τα ενδιαφέροντα σου, μόνο και μόνο για να περάσεις είναι τραγικό. Καλλίτερα πάνε μάθε μια τέχνη, δεν είναι κακό:)

Και όσο για την ερώτηση, στο δικό μου το Λύκειο ναι γίνεται μάθημα αλλά αυτό γιατί η μεγαλύτερη μερίδα κοιμάται και δεν κάνει φασαρία:P Εγώ είμαι από τους λίγους που δεν πάνε φροντιστήριο και ίσως η μόνη από αυτούς που στοχεύει σε σχετικά υψηλόβαθμη σχολή και μπορώ να πω πως ΝΑΙ μπορείς να επιβιώσεις και χωρίς παραπαιδεία. Οι συμμαθητές μου αναλώνονται στο μάθημα του σχολείου με το να λύνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και δεν προσέχει επί της ουσίας κανείς στο μάθημα και αυτό το βλέπουν και οι καθηγητές. Και προσωπικά πιστεύω πως για το γεγονός πως το σχολείο "υπολειτουργεί" και το φροντιστήριο θεωρήτε δεδομένο φταίνε οι γονείς. Που δεν εμπιστεύονται την ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ παιδεία και "επειδή το κάνουν όλοι" στέλνουν τα παιδιά τους φροντιστήριο. Λόγου χάρη ρώτησα την κολλητή μου που αδιαφορεί πλήρως για το σχολείο και διαβάζει σαν σκυλί για το φροντιστήριο γιατί το κάνει αυτό, και μου απάντησε "Μα γιατί εκεί οι γονείς μου σκάνε 4 χιλιαρικάκια", δεν είναι τρελό να βάζεις το ιδιωτικό ως πιο σημαντικό από το δημόσιο; Τα φροντιστήρια την δουλειά τους κάνουν, θα πούνε όχι; Και ακόμα ακόμα και όταν ο καθηγητής βλέπει πως η μεγαλύτερη μερίδα των παιδιών αδιαφορεί κυριολεκτικά και αυτός είναι λογικό να μην αποδίδει στο μέγιστο, αφού μιλάει στο ντούκου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leuki kataigida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η leuki kataigida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 368 μηνύματα.
γιατι γινεται μαθημα?εμεις παντως χαρταετο πετουσαμε..και οι καθηγητες μαζι μας..η δουλεια στο φροντιστηριο γινοταν..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
ρε παιδια εγω που δεν θελω να παω στο φροντιστιριο δεν μπορω?εδω πρεπει να πω πως ειμαι μετριος προς καλος μαθητης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fata_Morgana

Νεοφερμένος

Η Fata_Morgana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 93 μηνύματα.
ρε παιδια εγω που δεν θελω να παω στο φροντιστιριο δεν μπορω?εδω πρεπει να πω πως ειμαι μετριος προς καλος μαθητης
Σαφώς και μπορείς :) Προσωπικά δεν πήγα ποτέ φροντηστίριο και δεν έκανα ιδιαίτερα, ούτε καν για Αγγλικά. Και όμως έχω πάρει το Κρατικό στα Αγγλικά και από πλευράς μαθημάτων προς το παρόν δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλά χρειάζεσαι τσαγανό και μπόλικη οργανωμένη δουλειά, μετράει βέβαια και που θέλεις να περάσεις. Ενημέρωσε τους καθηγητές σου στα μαθήματα που σε ενδιαφέρουν πως δεν έχεις εξωσχολική βοήθεια και πως θέλεις να σε βοηθήσουν να πραγματοποιήσεις τους στόχους σου. Πρώτον αυτό θα τους κολακέψει και θα σε βοηθήσουν όπως μπορούν και δεύτερον το μάθημα θα επικεντρώνεται στις ανάγκες σου. Πάρε επίσης κάποιο καλό βοήθημα κατά κύριο λόγο για να έχεις πιο πλούσιο υλικό για να extra λύνεις ασκήσεις (λόγου χάρη μαθηματικά και φυσική για τεχνολογική/θετική, άγνωστα και πηγές σε θεωριτική).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
Σαφώς και μπορείς :) Προσωπικά δεν πήγα ποτέ φροντηστίριο και δεν έκανα ιδιαίτερα, ούτε καν για Αγγλικά. Και όμως έχω πάρει το Κρατικό στα Αγγλικά και από πλευράς μαθημάτων προς το παρόν δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλά χρειάζεσαι τσαγανό και μπόλικη οργανωμένη δουλειά, μετράει βέβαια και που θέλεις να περάσεις. Ενημέρωσε τους καθηγητές σου στα μαθήματα που σε ενδιαφέρουν πως δεν έχεις εξωσχολική βοήθεια και πως θέλεις να σε βοηθήσουν να πραγματοποιήσεις τους στόχους σου. Πρώτον αυτό θα τους κολακέψει και θα σε βοηθήσουν όπως μπορούν και δεύτερον το μάθημα θα επικεντρώνεται στις ανάγκες σου. Πάρε επίσης κάποιο καλό βοήθημα κατά κύριο λόγο για να έχεις πιο πλούσιο υλικό για να extra λύνεις ασκήσεις (λόγου χάρη μαθηματικά και φυσική για τεχνολογική/θετική, άγνωστα και πηγές σε θεωριτική).

οκ.ευχαριστω πολυ.βεβαια εχω και την βοηθεια του μπαμπα μου ο οποιος με βοηθαει στην φυσικη,στα μαθηματικα και γενικοτερα στα μαθηματα θετικης.επισης κατεβαζω απο το ιντερνετ διαφορες ασκησεις οι οποιες εχουν βγει απο φροντηστιρια και τα εχουν βαλει στο ιιντερνετ και τα κατεβαζεις δωρεαν.Τρομαξα επειδη οι περισσοτεροι μου ελεγαν οτι αν περιμενω απο το σχολειο δεν θα κανω τιποτα και δεν θα καταφερω τιποτα κι οτι ολα τα κανει το φροντιστιριο.ουφ.ηρεμησα λιγο.αν χρειαστει ομως ισως παω σε φροντηστιριο αν και δεν θελω να ξοδευω λεφτα γιατι δεν μας τρεχουν και απο τα μπατζάκια!!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Imadlak

Τιμώμενο Μέλος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 6,231 μηνύματα.
Εμεις παντως μονο μαθημα δεν καναμε στην Γ'...η ωρα του παιδιου ηταν!!! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilakos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Linköping University και μας γράφει απο Ασπρόπυργος (Αττική). Έχει γράψει 999 μηνύματα.
Εμεις ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ καναμε μαθημα στην κατευθυνση....ωρες...ωρες καλυτερο και απο φροντηστηριου.Οσο για τα Γενικης,.....εξαρτατε το μαθημα!!! Φερ' ειπειν, στα Μαθηματικα Γενικης ηταν ολοι απικο γιατι ο καθηγητης ηταν αυστηρος(ηταν αυτος που ειχα Κατευθυνση!!!) ενω στα Θρησκευτικα ο καθηγητης μιλαγε μονος του!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nektariosmakris

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο νεκτάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Κορωπί (Αττική). Έχει γράψει 177 μηνύματα.
ειμαι μαθητης της γ οποτε ακουστε με.δεν κανουμε καθολου μαθημα ο καθενας κανει οτι θελει αλλοι διαβαζουν για τις παννεληνιες αλλοι ερχονται με το κουπονι του στοιχηματος αλλοι παιζουνε ξεροι ακομα και την ωρα του μαθηματος και αλλοι απλα κοιμουνται και ακουναι μουσικη για να χαλαρωσουν γιατι τους περιμενουν φροντηστιρια και διαβασματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ViPeRMiMiS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο FA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 257 μηνύματα.
Λοιπον , παω Γ λυκειου (τεχνολογικη) και εχω να πω ενα πραγμα. ΔΕΝ γινεται μαθημα, απλα δεν γινεται. Ο καθενας κανει οτι θελει, να φανταστειτε σε εμας πολλα παιδια ειναι με τα ακουστικα και ακουνε μουσικη, αλλοι διαβαζουν αλλα μαθηματα,αλλοι φερνουν εκει το στοιχημα, και ακομα και οι καθηγητες δεν κανουν μαθημα π.χ ο μαθηματικος μας τα λεει ακαταλαβηστικα,(ναι, δεν εξηγει τιποτα, και να φανταστειτε ειπε "Ελα μωρε τα ξερετε τι να παραδοσω"...) δεν μας βοηθαει γενικα, και δεν παω φροντιστηριο και αυτος ειναι ενας λογος που εχω προβλημα με τα μαθηματικα. Σε γενικες γραμμες ΟΧΙ, δεν γινεται μαθημα στην Γ λυκειου....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nektariosmakris

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο νεκτάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Κορωπί (Αττική). Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Λοιπον , παω Γ λυκειου (τεχνολογικη) και εχω να πω ενα πραγμα. ΔΕΝ γινεται μαθημα, απλα δεν γινεται. Ο καθενας κανει οτι θελει, να φανταστειτε σε εμας πολλα παιδια ειναι με τα ακουστικα και ακουνε μουσικη, αλλοι διαβαζουν αλλα μαθηματα,αλλοι φερνουν εκει το στοιχημα, και ακομα και οι καθηγητες δεν κανουν μαθημα π.χ ο μαθηματικος μας τα λεει ακαταλαβηστικα,(ναι, δεν εξηγει τιποτα, και να φανταστειτε ειπε "Ελα μωρε τα ξερετε τι να παραδοσω"...) δεν μας βοηθαει γενικα, και δεν παω φροντιστηριο και αυτος ειναι ενας λογος που εχω προβλημα με τα μαθηματικα. Σε γενικες γραμμες ΟΧΙ, δεν γινεται μαθημα στην Γ λυκειου....
σχεδον με αντεγραψες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top