Τι είδους μάθημα γίνεται στη Γ' Λυκείου;

santwno

New member

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Παρακολούθησα σήμερα μια διδασκαλία Έκθεσης στη Γ' Λυκείου σε σχολείο της πόλης μου. Και μου γεννήθηκε το εξής ερώτημα. Γίνεται τελικά μάθημα στη Γ' Λυκείου;
Πρόκειται για ένα πρόβλημα υπαρκτό εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ουσιαστικά από τότε που υπάρχουν και πανελλήνιες εξετάσεις. Καθώς τα περισσότερα παιδιά κάνουν πολλές ώρες μάθημα εκτός σχολείου (σε ιδιαίτερα/φροντιστήρια), ουσιαστικά απαξιώνουν τελείως το σχολείο. Δίνουν όλες τους τις δυνάμεις στο φροντιστηριακό μάθημα ενώ δεν διαβάζουν ούτε κάνουν τις ασκήσεις που έχουν στο μάθημα του σχολείου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μάθημα να είναι μάλλον "πλασματικό" στο σχολείο, τα παιδιά βαριούνται, κοιμούνται, κάνουν φασαρία και γενικότερα....δίνεται μια εικόνα αποσύνθεσης. Μάλιστα, ο εκπαιδευτικός ανέφερε πως όλο αυτό το κλίμα έχει δημιουργηθεί από τα ίδια τα φροντιστήρια, μιας και λένε στα παιδιά ότι πρέπει να ξεχάσουν το σχολείο και να μην ασχολούνται μαζί του.

Πρόκειται, λοιπόν, για φαύλο κύκλο. Τα φροντιστήρια απαξιώνουν το σχολείο --> το σχολείο δεν κάνει καλή δουλειά --> τα παιδιά χρειάζονται φροντιστήρια...

Θυμάμαι πως και στο δικό μου σχολείο, υπήρχε αυτό το πρόβλημα, κυρίως στα μαθήματα γενικής παιδείας.

Αντιμετωπίζετε και εσείς παρόμοιο πρόβλημα, είτε ως καθηγητές είτε ως μαθητές; Και αν ναι...υπάρχει τρόπος αντιμετώπισης;
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,513 μηνύματα.
Όταν ήμουν στο σχολείο εγώ, δεν υπήρχαν τέτοια προβλήματα (και δεν έχουμε πολλά χρόνια διαφορά). Τότε τα παιδιά δεν έκαναν, στην πλειοψηφία τους, σε τόσα πολλά μαθήματα φροντιστήριο οπότε και το σχολείο ήταν αναγκαίο κατά κάποιο τρόπο.

Πάντως, να σημειώσω ένα δεδομένο από τη γειτονιά μου, ότι λόγω κρίσης τα παιδιά έχουν κόψει κατά πολύ τα φροντιστήρια και έχουν στραφεί πάλι στο σχολείο (μου το είπε φίλη μου που δουλεύει σε τοπικά φροντιστήρια.)
 

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,400 μηνύματα.
Παρακολούθησα σήμερα μια διδασκαλία Έκθεσης στη Γ' Λυκείου σε σχολείο της πόλης μου.
Και μου γεννήθηκε το εξής ερώτημα. Γίνεται τελικά μάθημα στη Γ' Λυκείου;
Πρόκειται για ένα πρόβλημα υπαρκτό εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ουσιαστικά από τότε που υπάρχουν και πανελλήνιες εξετάσεις. Καθώς τα περισσότερα παιδιά κάνουν πολλές ώρες μάθημα εκτός σχολείου (σε ιδιαίτερα/φροντιστήρια), ουσιαστικά απαξιώνουν τελείως το σχολείο. Δίνουν όλες τους τις δυνάμεις στο φροντιστηριακό μάθημα ενώ δεν διαβάζουν ούτε κάνουν τις ασκήσεις που έχουν στο μάθημα του σχολείου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μάθημα να είναι μάλλον "πλασματικό" στο σχολείο, τα παιδιά βαριούνται, κοιμούνται, κάνουν φασαρία και γενικότερα....δίνεται μια εικόνα αποσύνθεσης. Μάλιστα, ο εκπαιδευτικός ανέφερε πως όλο αυτό το κλίμα έχει δημιουργηθεί από τα ίδια τα φροντιστήρια, μιας και λένε στα παιδιά ότι πρέπει να ξεχάσουν το σχολείο και να μην ασχολούνται μαζί του.

Πρόκειται, λοιπόν, για φαύλο κύκλο. Τα φροντιστήρια απαξιώνουν το σχολείο --> το σχολείο δεν κάνει καλή δουλειά --> τα παιδιά χρειάζονται φροντιστήρια...

Θυμάμαι πως και στο δικό μου σχολείο, υπήρχε αυτό το πρόβλημα, κυρίως στα μαθήματα γενικής παιδείας.

Αντιμετωπίζετε και εσείς παρόμοιο πρόβλημα, είτε ως καθηγητές είτε ως μαθητές; Και αν ναι...υπάρχει τρόπος αντιμετώπισης;
αυτο που περιγραφεις ειναι πιστευω γεγονος στα περισσοτερα σχολεια και ειναι ισως η βασικη αρνητικη συνεπεια του εκπαιδευτικου μας συστηματος... ωστοσο δεν συμφωνω με το ''τα φροντιστηρια απαξιωνουν το σχολειο'' καθως το ιδιο το σχολειο απαξιωνεται... πως? οταν μπαινει στην ταξη ο βαριεστημενος καθηγητης , γεμιζει εναν πινακα με υποτιθεμενες σημειωσεις και θεωρει δεδομενο οτι αυτα που λεει τα διδασκομαστε το βραδυ στα φροντιστηρια... στο δικο μου φροντιστηριο παντως δεν μας εχουν πει και τετοιο και για την ωρα δεν μας βαζουν και τοοοσα πολλα με αποτελεσμα να μπορω να διαβαζω καπως και τα φιλολογικα που δεν ειναι της κατευθυνσης μου... φετος ειδικοτερα το μονο μαθημα στο οποιο θεωρω οτι κανουμε κανονικο μαθημα και θα μπορουσα καλλιστα να αντεπεξελθω ειναι τα μαθηματικα κατευθυνσης μια και ο καθηγητης μας ειναι παρα πολυ καλος, πιστευει οτι δεν πρεπει να απαξιωνουμε το δημοσιο σχολειο γιατι το φροντιστηριο δεν μπορει να μας παρεχει οτι το σχολειο και προσπαθει πραγματικα να το κανει πραξη. ειδικοτερα για το μαθημα της εκθεσης που ειναι και γενικου ενδιαφεροντος μια και το δινουμε ολοι την περασμενη βδομαδα μπηκε στην ταξη η φιλολογος, μας εδωσε καμια δεκαρια φωτοτυπιες και λεει διαβαστε τα να γραψουμε διαγωνισμα στο επομενο μαθημα, χωρις να εχουμε προλαβει να τα αναλυσουμε στο ελαχιστο και χωρις -εδω και δυο μηνες- να εχουμε γραψει καμια εκθεση ενω στο φροντιστηριο εχουμε αναλυσει σχεδον τα μισα θεματα και εχουμε γραψει 10 εκθεσεις εως τωρα... και ερωτω εγω : φταιει το φροντιστηριο για αυτην την κατασταση?? βεβαια ισχυει παρομοια κατασταση σε ολα τα μαθηματα πλην των μαθηματικων κατευθυνσης... οσο για το αν βαριομαστε... δεν φταιμε παντα εμεις αλλα ο εκπαιδευτικος που δεν μας κεντριζει το ενδιαφερον...:hmm:
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

gata_eisai

New member

Η gata_eisai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 134 μηνύματα.
πιστευω οτι εαν ο καθηγητης ειναι αξιος κ απλα δεν παει για να περασει την ωρα του θα κανει το μαθημα που πρεπει χωρις να ρωταει σε ποση ωρα θα χτυπησει το κουδουνι.εξαλλου η δουλεια του εινια αυτη κ για αυτον τον λογο πληρωνεται..στο σχολειο οχι δεν γινεται η δουλεια που ειναι απαραιτητη για την προετοιμασια των παιδιων στις πανελληνιες..φυσικα ευθυνη εχουν και οι ιδιοι οι μαθητες γιατι το σχολειο τους ειναι αδιαφορο και εχουν στραφει στα φροντιστηρια..το σχολειο εχει καναντησει ενας χωρος στον οποιο καποιος παει για να πουλησει την μαγκια του ή για να κανει επιδειξη μοδας ..λιγοι ενδιαφερονται πραγματικα..ακομη και στην κατευθυνση γινεται ο χαμος..εγω προσωπικα φροντιζα τουλαχιστον να κραταω μια επαφη με τους καθηγητες και να με βοηθανε.η αδιαφορια φυσικο ειναι να οδηγησει στην απαξιωση..βεβαια λογω οικονομικης κρισης εχουν κοπει σε καποιο βαθμο και τα φροντιστηρια.ετσι,ριχνω ευθυνες στους μαθητες αλλα και σοτυς καθηγητες..τροπος αντιμετωπισης υπαρχει..αλλα ειναι πολυ δυσκολο απο την στιγμη που εχουμε ελλειψη ουσιαστικης παιδειας..οι καθηγητες δεν μπορουν να βαλουν σε μια ταξη τα παιδια και απλα κανουν οτι τους πουν αυτα..αποτελεσμα;;;να μην ακουει κανενας τους καθηγητες.οι καθηγητες επαναυονται με το οτι αφου πατε φροντιστηριο γιατι να τα κανω εγω και να κουραστω;;
 

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 10,991 μηνύματα.
Παιδιά εγώ εχω παρατιρίσει κάτι. Ότι όλοι μας χαλάσαμε απο την Α στην Β Λυκείου. Πιάνω ακόμη και τον εαυτό μου πολλές φορές να λέω "Οχχχ αρχαία εχουμε και εχω να κάνω συντακτικό και να μάθω μετάφραση? Αστο κάνω ένα γρήγορο ξεπέταμα σε 4-5 λεπτα." που εγώ ποτέ μου δεν αδιαφορούσα σε κανένα μάθημα. Στα Θρησκευτικά,Φυσική Γεν. ,Γεωμετρία και Κείμενα γίνετε της τρελής. Στα Αρχαία έχει σχετική ησυχία γιατι οι πλειοψηφία της τάξης είναι Θεωριτική και στα Εκθεση, Αλγεβρα και Δικαιο(που το έχουμε πάντα 1 ώρα και όλοι κοιμούνται) και Ιστορία εχει ησυχία γιατι είναι αυστηροί οι καθηγητές αλλα ελάχιστοι διαβάζουν. Πολλοί μαθητές βγάζουν τα κομπολόγια και παίζουν μέσα στην τάξη, κάνουν πηγαδάκια και μιλάνε. Για την κατεύθυνση πάντως δεν έχω να πω είμαι καταευχαριστιμένος γιατί είμαστε λίγα άτομα και οι καθηγητές μας είναι πολλοί καλοι που εγώ ασπούμε σταμάτησα το φροντηστίριο γτ τα καταλαβαίνω εκεί (είναι βέβαια και το οικονομικό).
 

santwno

New member

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Ίσως τότε να μην φταίνε όλα τα φροντιστήρια...αλλά ίσως κάποια πράγματι να το λένε "μην σας νοιάζει το σχολείο"...δεν ξέρω.
Πιστεύετε, λοιπόν, πως το πρόβλημα είναι του εκπαιδευτικού; Εντάξει, σίγουρα υπάρχει ένα δίκιο εδώ...Γιατί κι εγώ θυμάμαι πως όταν πήγαινα σχολείο, σε κάποια μαθήματα πραγματικά γινόταν ο κακός χαμός (στην Έκθεση σίγουρα), ενώ σε άλλα μας ξέσκιζαν στις ασκήσεις και τα τεστ και για να ανταποκριθείς έπρεπε σίγουρα να διαβάζεις αρκετά. Γιατί όταν ο εκπαιδευτικός είναι στο ακατάσχετο μπλα μπλα χωρίς να εξηγεί τπτ, όπως είπε και η gata_eisai, τότε δεν κερδίζει τους μαθητές του.
Αλλά δεν ξέρω, η σημερινή μου επίσκεψη μου έδωσε την αίσθηση πως και οι καθηγητές τελικά παραιτούνται από τις προσπάθειες....

Στα δικά μου χρόνια, υπήρχε και το άλλο φαινόμενο: πολλά παιδιά δεν έφερναν ούτε καν τα βιβλία τους στο σχολείο ή παρατούσαν τα βιβλία τους κάτω από το θρανίο όταν έφευγαν για το σπίτι. Αυτό σημαίνει πως δεν νοιαζόταν καθόλου για το μάθημα του σχολείου. Αντίθετα, έφερναν τις ασκήσεις για το φροντιστήριο, τις οποίες και έλυναν μέσα στο μάθημα.
Για να μην πω για το φαινόμενο με τις απουσίες. Μετά το Πάσχα, η Γ' λυκείου άδειαζε καθώς όλοι έμεναν σπίτι για να διαβάσουν ή για κάνουν ακόμα περισσότερα ιδιαίτερα/φροντιστήρια. Εν μέρει δικαιολογείται αλλά είναι αρκετά τραγικό...
 

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,726 μηνύματα.
Λοιπόν στο σχολείο μου στο μόνο μάθημα στο οποίο υπαρχει ησυχία σε σχέση με τα άλλα μαθήματα είναι τα μαθήματα της κατεύθυνσης.
Είμαστε πάρα πολύ τυχεροί φέτος διότι τα μαθήματα της κατεύθυνσης φέτος μας τα διδάσκουν καθηγητές που έχουν δουλέψει πολλά χρόνια σε φροντιστήρια, έχουν εμπειρία και γενικότερα είναι σε θέση να μας δώσουν διευκρινίσεις και tips πολύ χρήσιμα για τις ασκήσεις όπως στα μαθηματικά και τη φυσική. Αντιθέτως όταν τελειώσουν οι κατευθύνσεις είναι η ώρα του παιδιού που τα περισσότερα παιδιά βγάζουν τα τετράδια και λύνουν τις ασκήσεις του φροντιστηρίου, άλλοι κοιμούνται και άλλοι παίζουν ζώα-φυτά.Βέβαια αυτά ο καθηγητής τα βλέπει αλλά δεν λέει τίποτα διότι γνωρίζει το πόσο πιεσμένοι είμαστε και δείχνουν κατανόηση. Για παράδειγμα ιστορία γενικής δεν διαβάζει κανείς και η καθηγήτρια ούτε καν μας εξετάζει ή και όταν ρωτάει και δεν σηκώνει κανείς χέρι απλά δεν σχολιάζει και συνεχίζει στο επόμενο μάθημα και στο διαγώνισμα που μας έβαλε είχε 4 ερωτήσεις και τις 3 από αυτές μας τις απάντησε η ίδια.
Όσον αφορά αυτό που λες για τα φροντιστήρια οι καθηγητές μου του φροντιστηρίου δεν μας λένε κάτι τέτοιο αλλά αντιθέτως μας παροτρίνουν να τους παρακολουθήσουμε .
 

vassilis498

Well-known member

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6,055 μηνύματα.
Καλά αν σου δημιουργήθηκε τέτοια εντύπωση από την Έκθεση που είναι και πανελλαδικά εξεταζόμενο πού να βλεπες και τα άλλα μαθήματα.

Γενικά το αν γίνεται μάθημα ή όχι έχει να κάνει και με τους μαθητές αλλά και με τους καθηγητές. Πάντως το να μην δίνεις την απαραίτητη προσοχή σε πανελλαδικά εξεταζόμενα είναι βλακεία, εκτός κι αν ο καθηγητής είναι απλά τελείως άσχετος. Από τη μία θες το βαθμό και από την άλλη έχεις μία ακόμα ευκαιρία να λύσεις τυχόν απορίες σου. Δεν χάνεις κάτι αν προσπαθήσεις.
 

santwno

New member

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Πιστεύω, πάντως, πως δεν θα έπρεπε να υπάρχουν μαθήματα που δεν εξετάζονται...δεν μπορώ να καταλάβω τη χρησιμότητά τους, από τη στιγμή που ουσιαστικά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τα διαβάζει...
Όπως επίσης θα έπρεπε να υπήρχαν χωριστά τμήματα για αυτούς που πρόκειται να δώσουν εξετάσεις αλλά και για αυτούς που δεν ενδιαφέρονται για τις εξετάσεις, με διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών το κάθε τμήμα.
 

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,400 μηνύματα.
Πιστεύω, πάντως, πως δεν θα έπρεπε να υπάρχουν μαθήματα που δεν εξετάζονται...δεν μπορώ να καταλάβω τη χρησιμότητά τους, από τη στιγμή που ουσιαστικά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τα διαβάζει...
το ιδιο ακριβως μας ειπε σημερα ο μαθηματικος στο σχολειο!!!!:D λεει αν καναμε εδω 7-8 ωρες μαθηματικα και αντιστοιχα τα αλλα μαθηματα της κατευθυνσης σας δεν θα πηγαινατε φροντιστηριο τοσες ωρες και σε ολα τα μαθηματα με αποτελεσμα να λυνετε τις φροντιστηριακες ασκησεις την ωρα των αρχαιων....
 

Νίκος 1995

New member

Ο Νίκος 1995 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Παντως και στην ταξη μου στα περισσοτερα μαθηματα γενικης παιδειας γινεται ελαχιστο μαθημα εκτος απο καποια βασικα μαθηματα. Ολοι κανουν τα μαθηματα του φροντιστηριου. Και ειμαστε και β λυκειου. Οποτε φαντασου του χρονου. Ενταξει στην κατευθυνση στην δικη μου τουλαχιστον γινεται ησυχια αν και η ποιοτητα του μαθηματος δεν ειναι και η καλυτερη δυνατη απο πλευρας καθηγητη. Εγω προσπαθω όσο μπορω να παρακολουθω όλα τα μαθηματα ακομα και αυτα που δεν με ενδιαφερουν αλλα ενταξει δεν ξεσκιζομαι κιολας. Εκει που τα δινω όλα ειναι στα φροντιστηρια.
 

santwno

New member

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Πάντως, αυτό που είχα πει παραπάνω σχετικά με την απαξίωση του σχολείου...έρχεται και επιβεβαιώνεται αρκετές φορές. Χωρίς να βάλω μέσα τον παράγοντα της ποιότητας του εκπαιδευτικού, τα παιδιά διαβάζουν πολύ περισσότερο για το φροντιστήριο, επειδή εκεί πληρώνουν και έχουν υποχρέωση, ενώ, αντίθετα, διαβάζουν ελάχιστα για το σχολείο.
Και εδώ έρχεται και το ερώτημα: αν τα παιδιά δεν πήγαιναν φροντιστήριο, θα γινόταν καλύτερο μάθημα στη Γ' Λυκείου;
Δυστυχώς...η απάντηση μπορεί να βρεθεί στις άλλες τάξεις της δευτεροβάθμιας, ακόμα και στο Γυμνάσιο, όπου πολλές φορές υπάρχουν ζητήματα ποιότητας της διδασκαλίας. Αλλά όταν βλέπω εκπαιδευτικούς σε "αποσύνθεση" που έχουν παρατήσει τις προσπάθειες μόνο και μόνο επειδή τα παιδιά πάνε φροντιστήριο, και δεν ψάχνετε πώς θα μπορούσε να κάνει το μάθημά του πιο ενδιαφέρον...δεν ξέρω, μου κακοφαίνεται πολύ!
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,513 μηνύματα.
Είναι λίγο και η απαξίωση του δημοσίου...
 

santwno

New member

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Είναι λίγο και η απαξίωση του δημοσίου...
Λες, δηλαδή, πως στα ιδιωτικά σχολεία μπορεί να υπάρχει καλύτερη κατάσταση στη Γ' Λυκείου;
Δεν ξέρω...ίσως....Αλλά όταν ακούς πως ακόμα και τα παιδιά που πηγαίνουν σε ιδιωτικό σχολείο μετά πηγαίνουν ΚΑΙ φροντιστήριο ίσως ΚΑΙ ιδιαίτερα...τότε αναρωτιέσαι για ποιο λόγο να πάει κανείς σε ιδιωτικό.

Πάντως εκεί που καταλήγω είναι πως φταίνε οι καθηγητές σε μεγάλο βαθμό για αυτό το χάλι...επειδή οι ίδιοι έχουν παραιτηθεί.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,513 μηνύματα.
Λες, δηλαδή, πως στα ιδιωτικά σχολεία μπορεί να υπάρχει καλύτερη κατάσταση στη Γ' Λυκείου;
Δεν ξέρω...ίσως....Αλλά όταν ακούς πως ακόμα και τα παιδιά που πηγαίνουν σε ιδιωτικό σχολείο μετά πηγαίνουν ΚΑΙ φροντιστήριο ίσως ΚΑΙ ιδιαίτερα...τότε αναρωτιέσαι για ποιο λόγο να πάει κανείς σε ιδιωτικό.

Πάντως εκεί που καταλήγω είναι πως φταίνε οι καθηγητές σε μεγάλο βαθμό για αυτό το χάλι...επειδή οι ίδιοι έχουν παραιτηθεί.
Έχω παραδείγματα από ιδιωτικά σχολεία (ακόμα και τώρα, όχι μόνο από τα χρόνια μου) που γίνεται καλή δουλειά. Σίγουρα, δεν μπορούμε να γενικεύσουμε..

Συμφωνώ απολύτως για τους εκπαιδευτικούς όμως. Έχουν πολύ μεγάλο μερίδιο ευθύνης. Πολλοί λένε ότι κουράζονται μετά από κάποια χρόνια. Τότε καλύτερο θα ήταν να σηκωθούν να φύγουν..
 

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής (Αθήνα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,628 μηνύματα.
Όταν δημιουργούνται οι κατευθύνσεις , ξεκινάει και η διάλυση στα μαθήματα γενικής.
 

StratosRIP

New member

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 399 μηνύματα.
Το μαθημα του σχολειου ειναι μηδαμινο εως ανυπαρκτο... Με εξαιρεση 1-2 φωτινα παραδειγματα οι οποιοι προσπαθουν και διδασκουν αξιοπρεπως... Ωστοσο και αυτοι δεν επαρκουν για να μπορεσεις να βασιστεις πανω τους για να γραψεις πανελληνιες... Πιστευω πως οι επιστημονες που μπαινουν στα δημοσια σχολεια φθιρονται με τον καιρο... Οπως ευστοχα ειπε και ενας φιλος <<οταν εισαι μεσα στα σκατα, καποια στιγμη σιγουρα θα βρομισεις...>>
 

Θεωρητικος

New member

Ο Θεωρητικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Στο δικο μου σχολειο ακομα και στην κατευθυνση πολλες φορες μαθημα δεν γινεται. Ολη την ωρα κουβεντουλα τα κοριτσια(θεωρητικη κατευθυνση=90% κοριτσια) και οταν η καθηγητρια κανει παρατηρηση αντιμιλανε,δικαιολογουνται συνεχως,τους φταινε οι καθηγητριες κλπ. Ολα αυτα δηλαδη που γινονται απο το δημοτικο μεσα στην ταξη συνεχιζονται ακομα και στην Γ' λυκειου. Εχουν επαναπαυτει ολοι στα φροντιστηρια και η κατασταση καθε χρονο χειροτερευει,δεν πιστευω οτι θα αλλαξει και ποτε ομως!! Καλα γενικη παιδεια αφηστε το... Αφου μας λενε οι περισσοτεροι καθηγητες "εγω μονο στο διαγωνισμα θελω να διαβασετε και απο εκει θα κριθει ο βαθμος". Αποτελεσμα? Να ασχολουνται 3-4 και οι υπολοιποι να διαβαζουν για το φροντιστηριο. Εγω θεωρω οτι αφου ουτε οι ιδιοι δεν νοιαζονται για το μαθημα καλυτερα να μας διωχνανε,να καθομασταν σπιτι να διαβαζαμε... Γιατι χαμενος χρονος ειναι ουσιαστικα...
 

santwno

New member

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Αν ο ίδιος καθηγητής δεν νοιάζεται για το μάθημα, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να νοιαστεί ο μαθητής.
Πάντως, είχα παρατηρήσει πως η νοοτροπία αυτή που υπάρχει στο Λύκειο μεταφέρεται και στα πρώτα εξάμηνα του πανεπιστημίου. Οι φοιτητές να πηγαίνουν στο μάθημα μόνο και μόνο για να δώσουν το παρόν (ενώ δεν υπάρχουν απουσίες) και να πιάσουν συνέχεια κουβέντα με τους γύρω τους, να παίζουν με κινητά, να ακούν μουσική και άλλα τέτοια...γεγονός ακατανόητο για εμένα, αφού δεν είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση.

Προσωπικά, πάντως, πιστεύω πως αν αλλάξει ο τρόπος εξέτασης στις πανελλήνιες, τότε ίσως υπάρχει κάποια περίπτωση να αλλάξει και το μάθημα του σχολείου. Ήδη στην Α' Λυκείου και στην project γίνονται κάποιες καλές προσπάθειες...Έρχεται και η αξιολόγηση....οψόμεθα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top