Τελικά ψηφίστηκε το "ν+2";

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,259 μηνύματα.
Τα πανεπιστήμια είναι και χώροι προετοιμασίας (σε αρκετά τμήματα υπάρχουν μαθήματα που αφορούν τις επιχειρήσεις) αλλά προσωπικά δεν θα ήθελα το πανεπιστήμιο να είναι όπως το οραματίζεται η κυρία Κερεμέως (δηλαδή ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό στο οποίο οι φοιτητές είναι ''αποδοτικοί'') . Μιλάμε για (υποτίθεται) χώρους μόρφωσης και έτσι πρέπει να είναι.
Χώροι μορφώσεις είναι και θα είναι.Τωρα κάτι άτομα που γράφουν 2-3 συνέχεια και χρωστούν 30 μαθήματα στο τέλος νομίζω αυτοί καλύτερα να φύγουν μια και καλή.
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Χώροι μορφώσεις είναι και θα είναι.Τωρα κάτι άτομα που γράφουν 2-3 συνέχεια και χρωστούν 30 μαθήματα στο τέλος νομίζω αυτοί καλύτερα να φύγουν μια και καλή.
ας χρωστανε τα παντα οι αλλοι δν θα επηρεασει εμενα η εσενα αυτο
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,259 μηνύματα.
ας χρωστανε τα παντα οι αλλοι δν θα επηρεασει εμενα η εσενα αυτο
Επηρεάζει το πανεπιστήμιο καθώς γεμίζει με άτομα που δεν θέλουν να σπουδάσουν και πάνε για την πλακα τους.Αρα ας τους απαλλάξει μια ώρα νωρίτερα.
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Επηρεάζει το πανεπιστήμιο καθώς γεμίζει με άτομα που δεν θέλουν να σπουδάσουν και πάνε για την πλακα τους.Αρα ας τους απαλλάξει μια ώρα νωρίτερα.
οπο οσο ξερω αυτοι π πανε για την πλακα τους δεν πατανε στην σχολη χαχα
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,259 μηνύματα.
οπο οσο ξερω αυτοι π πανε για την πλακα τους δεν πατανε στην σχολη χαχα
Μην το λες πολλούς είδα στο πρώτο εξάμηνο που ερχόταν και το μόνο που έκαναν είναι να γελάνε.Ας μην μιλήσω για μερικούς που ήταν 7ο έτος και χρωστούσαν μαθηματικά 1.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Επηρεάζει το πανεπιστήμιο καθώς γεμίζει με άτομα που δεν θέλουν να σπουδάσουν και πάνε για την πλακα τους.Αρα ας τους απαλλάξει μια ώρα νωρίτερα.
Μην το λες πολλούς είδα στο πρώτο εξάμηνο που ερχόταν και το μόνο που έκαναν είναι να γελάνε.Ας μην μιλήσω για μερικούς που ήταν 7ο έτος και χρωστούσαν μαθηματικά 1.

Όλα αυτά τα άτομα, όμως, συνεχίζουν να μην επηρεάζουν ένα άτομο που παρακολουθεί με τη θέλησή του και θέλει να αριστεύσει. Αν δεν πατάνε στη σχολή, δεν κοστίζουν και τίποτα - οπότε, είτε διαγραφούν είτε όχι είναι το ίδιο πράγμα - ενώ όσα άτομα πατάνε στη σχολή και απλά προχωράνε αργά, και πάλι δε στοιχίζουν πέρα από το προβλεπόμενο. Το ζήτημα ήταν να μην μπουν, εξ αρχής, στη σχολή και η διαχείριση των σπουδών να είναι διαφορετική από τη μεριά του κράτους, όχι να τους διαγράψουμε γιατί «έτσι».

Προφανώς, αν ενοχλούν το μάθημα κ.λπ. είναι πρόβλημα, αλλά στο τμήμα μας δε θυμάμαι ποτέ να έχουμε τέτοια ζητήματα - άλλωστε, δεν είναι και γυμνάσιο. Αν, ωστόσο, κάτι τέτοιο συμβαίνει, νομίζω ότι ρυθμίζεται πολύ πιο εύκολα από τη διαγραφή των «χαχανιστών/στριών».
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Όλα αυτά τα άτομα, όμως, συνεχίζουν να μην επηρεάζουν ένα άτομο που παρακολουθεί με τη θέλησή του και θέλει να αριστεύσει. Αν δεν πατάνε στη σχολή, δεν κοστίζουν και τίποτα - οπότε, είτε διαγραφούν είτε όχι είναι το ίδιο πράγμα - ενώ όσα άτομα πατάνε στη σχολή και απλά προχωράνε αργά, και πάλι δε στοιχίζουν πέρα από το προβλεπόμενο. Το ζήτημα ήταν να μην μπουν, εξ αρχής, στη σχολή και η διαχείριση των σπουδών να είναι διαφορετική από τη μεριά του κράτους, όχι να τους διαγράψουμε γιατί «έτσι».

Προφανώς, αν ενοχλούν το μάθημα κ.λπ. είναι πρόβλημα, αλλά στο τμήμα μας δε θυμάμαι ποτέ να έχουμε τέτοια ζητήματα - άλλωστε, δεν είναι και γυμνάσιο. Αν, ωστόσο, κάτι τέτοιο συμβαίνει, νομίζω ότι ρυθμίζεται πολύ πιο εύκολα από τη διαγραφή των «χαχανιστών/στριών».
σωστο μπορει να αργησει καποιος να τελειωσει την σχολη αλλα αυτος που εχει σκοπο να παρει το πτυχιο θα την βγαλει .Αμα ο αλλος ειναι αδιαφορος κακο του κεφαλιου δεν θα επηρεασει εμενα αν θα χει μο το τμημα 2 στα εξαμηνα κτλ.Εγω οτι ειναι να κανω θα το κανω ο αλλος ας κανει οτι πιστευει
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Τοτε αγαπητα μου παιδια γιατι στο εξωτερικο, που εχουν καλυτερα πανεπιστημια( οχι παντου), θετουν οριο στην διαρκεια φοιτησης?Μηπως ειναι βλακες?Μηπως εχουν βιτσιο να τυραννανε τους φοιτητες?Δεν το νομιζω...
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,259 μηνύματα.
Τοτε αγαπητα μου παιδια γιατι στο εξωτερικο, που εχουν καλυτερα πανεπιστημια( οχι παντου), θετουν οριο στην διαρκεια φοιτησης?Μηπως ειναι βλακες?Μηπως εχουν βιτσιο να τυραννανε τους φοιτητες?Δεν το νομιζω...
Να συμπληρώσουμε εδώ ότι στην Ελλάδα που δεν υπάρχει όριο φοίτησης στόχος την πλειοψηφίας είναι να μπει στο δημόσιο ώστε να κάθεται και να πληρώνεται χωρίς να κάνει τίποτα.
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Σίγουρα θα πρέπει να υπάρξει κάποιο ανώτατο όριο φοίτησης. Όμως θα πρέπει να προηγηθεί η λήψη άλλων μέτρων όπως η βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο γυμνάσιο και το λύκειο, η θέσπιση της βάσης του 10 στις πανελλήνιες ώστε κανείς να μην μπορεί να εισαχθεί σε τμήμα χαμηλής ζήτησης εάν δεν έχει πιάσει τουλάχιστον το 50% της εξέτασης, η αξιολόγηση των πανεπιστημιακών καθηγητών, η μείωση των απαιτούμενων μαθημάτων για τη λήψη του πτυχίου ώστε να ενισχυθεί και η εμβάθυνση (αυτή τη στιγμή σε μια σχολή 4ετούς φοίτησης πρέπει να περάσεις 40 έως 50 μαθήματα για τη λήψη του πτυχίου). Σε πρώτη φάση προτείνω τη θέσπιση της βάσης του 10 σε 2 χρόνια από τώρα ώστε να μην ισχυριστούν κάποιοι ότι αιφνιδιάζονται και θέσπιση ν+ ν το οποίο με την πάροδο του χρόνου ίσως γίνει, κατόπιν προσεκτικής εξέτασης, ν+3.

Εγώ ο ίδιος έχω αμφιβολία για την εφαρμογή της "βάσης του 10". Πιστεύω ότι με την εφαρμογή της ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων θα γίνει μικρότερος, ώστε να είναι πιθανότερο οι περισσότεροι υποψήφιοι να πιάσουν το 10.

Επίσης, το όριο θα είναι τα 10.000 μόρια ή το ελάχιστο 10 σε κάθε μάθημα (έχω ακούσει κιόλας για αυτό το ενδεχόμενο). Διότι, αν ισχύσει το δεύτερο, θα αδικηθουν μαθητές πχ που είναι δυσλεξικοί και εξετάζονται προφορικά ή υποψήφιοι που μπορεί να έχουν γράψει πολυ καλούς βαθμούς στα αλλά μαθήματα και 9 στην Έκθεση.

Αλλά όντως το ανώτατο όριο θα έπρεπε να είναι ή ν+3 ή ν+4, δίνοντας όμως επιπλέον παράταση τουλάχιστον ενός χρόνου (και αν χρειαστεί, περισσότερο) σε φοιτητές που για διάφορους λόγους (πχ εργασία, πρωταθλητισμός, ασθένεια, κλπ) δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους πριν το ανώτατο όριο
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Τοτε αγαπητα μου παιδια γιατι στο εξωτερικο, που εχουν καλυτερα πανεπιστημια( οχι παντου), θετουν οριο στην διαρκεια φοιτησης?Μηπως ειναι βλακες?Μηπως εχουν βιτσιο να τυραννανε τους φοιτητες?Δεν το νομιζω...
κ
Τοτε αγαπητα μου παιδια γιατι στο εξωτερικο, που εχουν καλυτερα πανεπιστημια( οχι παντου), θετουν οριο στην διαρκεια φοιτησης?Μηπως ειναι βλακες?Μηπως εχουν βιτσιο να τυραννανε τους φοιτητες?Δεν το νομιζω...
καταρχας δν υπαρχει θεμα συγκρισης διοτι οι συνθηκες φοιτησης στην αμερικη ειναι διαφορετικες απο αυτης την ελλαδας
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Τοτε αγαπητα μου παιδια γιατι στο εξωτερικο, που εχουν καλυτερα πανεπιστημια( οχι παντου), θετουν οριο στην διαρκεια φοιτησης?Μηπως ειναι βλακες?Μηπως εχουν βιτσιο να τυραννανε τους φοιτητες?Δεν το νομιζω...

Στο εξωτερικό δεν εχουν πανεθνικες εξετάσεις και ούτε τόσο μεγάλο αριθμό εισακτεων. Άσε που σε πολλές χώρες (εξαιρω την Γερμανία και τις Σκανδιναβικές χώρες) πληρώνουν δίδακτρα για να σπουδάσουν, επομένως είναι απαραίτητο τότε να ολοκληρώσεις τις σπουδές όχι στο "ν+2", αλλά στο "ν" ακριβώς.
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επειδή το βλέπω και το ξαναβλέπω, οι σπουδές δεν είναι πουθενά δωρεάν. Είναι αστείο να μπαίνει στη συζήτηση η Δανία ενώ οι φόροι ειναι απο τους υψηλότερους παγκοσμίως.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Στην Κύπρο είναι τα 3 πανεπιστήμια δημόσια και έχουν ν+2.

+η φορολογία είναι χαμηλή. [αν και δεν γνωρίζω πώς συνδέεται με τα χρόνια φοίτησης :P]
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Επειδή το βλέπω και το ξαναβλέπω, οι σπουδές δεν είναι πουθενά δωρεάν. Είναι αστείο να μπαίνει στη συζήτηση η Δανία ενώ οι φόροι ειναι απο τους υψηλότερους παγκοσμίως.

Το γεγονός ότι η φορολογία είναι υψηλη (όπως και το μέσο εισόδημα) δεν σημαίνει ότι οι σπουδές δεν είναι δωρεαν.

Με τον τρόπο που το λες, ούτε η φοίτηση σε δημόσιο σχολείο είναι δωρεάν, μιας και αυτά συντηρούνται (υποθετικα) από τα λεφτά μας. Και στην Ελλάδα, έχουμε από τις υψηλότερες φορολογίες αναλογικά με το εισόδημα μας
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το γεγονός ότι η φορολογία είναι υψηλη (όπως και το μέσο εισόδημα) δεν σημαίνει ότι οι σπουδές δεν είναι δωρεαν.

Με τον τρόπο που το λες, ούτε η φοίτηση σε δημόσιο σχολείο είναι δωρεάν, μιας και αυτά συντηρούνται (υποθετικα) από τα λεφτά μας. Και στην Ελλάδα, έχουμε από τις υψηλότερες φορολογίες αναλογικά με το εισόδημα μας
Μα δεν ανέφερα πουθενά ότι η φοιτηση στα σχολεία είναι δωρεάν ούτε είπα ότι η Ελλάδα δεν ειναι στην κατηγορία Δανία.

Ο λόγος που το αναφέρω είναι ότι θα πρέπει να καταλάβουμε κάποια στιγμή ότι από τη στιγμή που όλοι είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώνουμε, μιας και δεν υπάρχει επιλογή για voucher ή να βγεις τελείως από κάποιο φορολογικό κομμάτι,θα πρέπει να το σεβόμαστε.

Και πέρα απ αυτό, είναι καθαρή προπαγάνδα να το αποκαλούμε δωρεάν αφού απλά δεν είναι. Δείχνει μια έντονη απαξίωση του καπιταλιστικου συστήματος στην δύση η οποία γίνεται brainwashed όλη την ώρα στους νέους από οποιοδήποτε μέσο ενημέρωσης και αν και άσχετο με το θέμα, πιστεύω πως πρέπει να αναφερθεί.
 

Ν.Χ.

Δραστήριο μέλος

Ο Ν.Χ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Γιατί επικεντρώνεστε μόνο στο θέμα εργασίας; Υπάρχουν άνθρωποι που αρρωσταίνουν οι ίδιοι ή δικοί τους, που έχουν δυσκολίες γενικά, που περνούν πχ κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα, που ... σκαλώνουν πχ σε κάποια λίγα μαθήματα, τι θα του πεις αυτού, πέρασες τα 45/50 στο ν συν 2, δυστυχώς τώρα δρόμο;
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γιατί επικεντρώνεστε μόνο στο θέμα εργασίας; Υπάρχουν άνθρωποι που αρρωσταίνουν οι ίδιοι ή δικοί τους, που έχουν δυσκολίες γενικά, που περνούν πχ κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα, που ... σκαλώνουν πχ σε κάποια λίγα μαθήματα, τι θα του πεις αυτού, πέρασες τα 45/50 στο ν συν 2, δυστυχώς τώρα δρόμο;
Μη λαϊκίζεις. Όλοι αυτοί που αναφέρεις, μπορούν να πάρουν αναστολή σπουδών ή να έχουν κάποια "ιδιαίτερη" μεταχείριση. Σε κάποιες περιπτώσεις κιόλας, μπορεί να είναι και πολύ καλύτερα να μην πηγαίνεις στο πανεπιστήμιο, άρα να σε "σώσει" η αναστολή. Το 90% των φοιτητών ΔΕΝ έχει τέτοια προβλήματα που το οδηγούν να μη τελειώνει στα ν+2.

Δε διαφωνώ στο ότι πρέπει να στηθούν πολλά πράματα απ'την αρχή. Αλλά μη τρελαθούμε κιόλας ότι οι περισσότεροι φοιτητές δεν τελειώνουν στα ν+2 επειδή τους έχει συμβεί κάτι τόσο τραγικό...
--------------------------------
Τέλος, κάτι άσχετο και σχετικό που πιστεύω όντως θα βάλει το νερό στ'αυλάκι, είναι να καταλάβει ο κόσμος ότι πανεπιστήμιο δε σημαίνει επιτυχία. Πάαααρα πολύς κόσμος μπαίνει στα πανεπιστήμια επειδή πιστεύει ότι θα βγει επιτυχημένος. Η αριστερά συνεχίζει και το στηρίζει αυτό με σθένος, νομίζοντας ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι "δικαίωμα" και κάτι απαραίτητο για να συνεχίσεις τη ζωή σου. Το αποτέλεσμα; Μηδενικό financial IQ και αιώνιοι φοιτητές, που θα μπορούσαν να κάνουν τόσα άλλα πράματα. Λεφτά να χάνονται στα πανεπιστήμια και να μην επιστρέφονται ποτέ σε καμία μορφή.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Στο εξωτερικό δεν εχουν πανεθνικες εξετάσεις και ούτε τόσο μεγάλο αριθμό εισακτεων. Άσε που σε πολλές χώρες (εξαιρω την Γερμανία και τις Σκανδιναβικές χώρες) πληρώνουν δίδακτρα για να σπουδάσουν, επομένως είναι απαραίτητο τότε να ολοκληρώσεις τις σπουδές όχι στο "ν+2", αλλά στο "ν" ακριβώς.
Εκτός από την Αγγλία οι περισσότερες στην Ευρώπη(ίσως και όλες δεν μπορώ να πω με σιγουριά) δεν έχουν δίδακτρα και χρειάζεται εξετάσεις για να μπεις, σε άλλες μετράει πολύ ο βαθμός απολυτηρίου, σε άλλες το σχολικό προφίλ σου έχει κάποιο αντίκτυπο, αλλού παίζουν συνεντεύξεις. Όπως και να έχει και αυτά είναι παιδιά που διεκδίκησαν μια θέση όπως εδώ, δεν τους χαρίστηκε οπότε το παράδειγμα είναι άκυρο.
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Εκτός από την Αγγλία οι περισσότερες στην Ευρώπη(ίσως και όλες δεν μπορώ να πω με σιγουριά) δεν έχουν δίδακτρα και χρειάζεται εξετάσεις για να μπεις, σε άλλες μετράει πολύ ο βαθμός απολυτηρίου, σε άλλες το σχολικό προφίλ σου έχει κάποιο αντίκτυπο, αλλού παίζουν συνεντεύξεις. Όπως και να έχει και αυτά είναι παιδιά που διεκδίκησαν μια θέση όπως εδώ, δεν τους χαρίστηκε οπότε το παράδειγμα είναι άκυρο.

Με το άρθρο που θα στείλω παρακάτω, θα δεις ότι η Ελλάδα είναι από τις ελάχιστες χώρες της ΕΕ που δεν πληρώνεις καθόλου δίδακτρα. Άρα, όντως επιβεβαιώνω ο,τι έχω πει παραπάνω:

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Έτσι, το αποτελεσματικότερο μετρό για την "εξάλειψη" των "αιωνίων" φοιτητών θα ήταν (όπως συμβαίνει σε χώρες όπως η Αυστρία, η Τσεχία, η Σλοβακία και η Κροατία) η καταβολή διδάκτρων αν κάποιος υπερβεί το ανώτατο όριο φοίτησης. Για την Ελλάδα, καλό θα ήταν αυτό να συμβεί όταν κάποιος υπερβαίνει το ν+2
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top