Τελικά ψηφίστηκε το "ν+2";

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
δεν προκειται να ισχυσει ποτε αυτο το μετρο.οπως και την προηγουμενη φορα μολις βγηκε ο τσιπρας κατευθειαν αλλαξε.δυστυχως οι κυβερνησεις βαζουν πανω απο ολα το πολιτικο κοστος.μακαρι βεβαια να ισχυσει μπας και γινει ξεσκαρταρισμα σε σχολες τυπου μαθηματικο και φυσικο που ναι η σαρα και η μαρα εκει μεσα
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,723 μηνύματα.
Κάτι μου λέει ότι επρόκειτο πάλι για πατάτα. Θα βγει μετά ο ΣΥΡΙΖΑ και θα το αλλάξει. Από την μια είναι καλό να εκσυγχρονίζονται τα πανεπιστήμια και να σοβαρεψει κάπως το ύφος τους. Αλλά από την άλλη θα κάνει τον ανταγωνισμό μεγαλύτερο για τις επόμενες σειρές αφού πλέον οι φοιτητές δεν θα χαλαρώνουν και έτσι θα υπάρχει διεκδίκηση για τις πρώτες θέσεις της κατάταξης.
Πολύ φοβάμαι ότι θα γίνει ο κανιβαλισμός του κανιβαλισμού τα επόμενα χρόνια.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Μένει να δούμε πολλά ακόμα καθώς αυτά είναι απλές σκέψεις που, ως τέτοιες, δε λαμβάνουν υπ' όψιν τις ιδιαιτερότητες κάθε τμήματος. Μένει να δούμε πόσο μεγάλη θα είναι η μεταβατική περίοδος, ποια ακριβώς θα είναι η συσχέτιση του ποσοστού των «αιωνίων» με τη χρηματοδότηση των ιδρυμάτων, ποια θα είναι η μέριμνα για διάφορες ομάδες που δεν μπορούν να φοιτήσουν full-time - ή, εν γένει, που θα τις εξυπηρετούσε να μη φοιτήσουν full-time και άλλα πολλά.
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Ελπιζω επιτελους να θεσμοθετηθει.Δεν ειναι δυνατον να συμβαινει αυτο το πραγμα.Φοιτητες στην κυριολεξια μπαχαλακηδες καθονται ολη μερα και τα ξινουν, κυνηγανε απο πισω το μαρακι μπας και τους κατσει και δεν δινουν δεκαρα για τις σπουδες τους, αρκει να λεγονται φοιτητες.Σε ποια αλλη χωρα υπαρχει αυτο το πραγμα?Φυσικα υπαρχουν και θα υπαρχουν αδιαφοροι φοιτητες, αλλα μελημα μας ειναι να βελτιωσουμε το επιπεδο σπουδων, κατι το οποιο θα επιτευχθει διαμεσου αυτου του νομου.Θα σας δωσω ενα παραδειγμα.Δεν θα μιλησω ουτε για ιατρικες ουτε για νομικες.Στο Ιστορικο-Αρχαιολογικο της Αθηνας, εαν οντως εφαρμοστει, θα γινει ξεσκαρτισμα αναμεσα στους φοιτητες και θα διακριθουν αυτοι που ενδιαφερονται για το αντικειμενο( κακα τα ψεματα οι περισσοτεροι φοιτητες αυτου του τμηματος τελειωνουν στα 7 χρονια), κατι το οποιο θα οδηγησει στην αναβαθμιση του τμηματος και σε συνδιασμο με την δημιουργια ξενογλωσσου προγραμματος θα προσελκυσει χιλιαδες αλλοδαπους φοιτητες που ενδιαφερονται να σπουδασουν αυτες τις επιστημες στο επικεντρο του αρχαιου πολιτισμου (Αθηνα).Μενει να δουμε.
 

Ν.Χ.

Δραστήριο μέλος

Ο Ν.Χ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Για μία ακόμη φορά αποσπασματικότητα και δογματισμός...
Εννοείται είμαι υπέρ των κανόνων κλπ, όμως αρχίζει από το τέλος και όχι από την αρχή, δηλαδή από την συγχώνευση ή κατάργηση άχρηστων παντελώς τμημάτων με ανύπαρκτο λόγο ύπαρξης, τα οποία δίνουν μόνο μία πρόσκαιρη χαρά σε όσους επιτυγχάνουν εκεί, θεσμοθέτηση τουλάχιστον βάσης 10 για όλα τα τμήματα. Επίσης πως θέτει όριο ενώ δεν κάνει καν υποχρεωτικές τις παρακολουθήσεις; Καθιέρωση μεταβατικών διατάξεων για το ν+2, ειδικά τώρα που υπάρχει ανασφάλεια, οικονομική κρίση κλπ - δεν ξέρουν καν οι πρωτοετείς τι τους περιμένει και το μόνο σίγουρο θα είναι το ν+2; τραγικό! Επίσης αναρωτιέμαι ποιον άραγε ενοχλεί ένας "αιώνιος" φοιτητής, μα μετά τα 4 έτη δεν απολαμβάνει παροχών... άρα δεν επιβαρύνει κανέναν οικονομικά! Ας περιορίσει όλους αυτούς που μπαίνουν από τα παράθυρα, ΕΠΑΛ, ειδικές κατηγορίες, αθλητές (άλλη γελοιότητα αυτή) και ας επιβάλλει στους καθηγητές να πατούν το πόδι τους καμιά φορά στις σχολές...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ελπιζω επιτελους να θεσμοθετηθει.Δεν ειναι δυνατον να συμβαινει αυτο το πραγμα.Φοιτητες στην κυριολεξια μπαχαλακηδες καθονται ολη μερα και τα ξινουν, κυνηγανε απο πισω το μαρακι μπας και τους κατσει και δεν δινουν δεκαρα για τις σπουδες τους, αρκει να λεγονται φοιτητες.Σε ποια αλλη χωρα υπαρχει αυτο το πραγμα?Φυσικα υπαρχουν και θα υπαρχουν αδιαφοροι φοιτητες, αλλα μελημα μας ειναι να βελτιωσουμε το επιπεδο σπουδων, κατι το οποιο θα επιτευχθει διαμεσου αυτου του νομου.Θα σας δωσω ενα παραδειγμα.Δεν θα μιλησω ουτε για ιατρικες ουτε για νομικες.Στο Ιστορικο-Αρχαιολογικο της Αθηνας, εαν οντως εφαρμοστει, θα γινει ξεσκαρτισμα αναμεσα στους φοιτητες και θα διακριθουν αυτοι που ενδιαφερονται για το αντικειμενο( κακα τα ψεματα οι περισσοτεροι φοιτητες αυτου του τμηματος τελειωνουν στα 7 χρονια), κατι το οποιο θα οδηγησει στην αναβαθμιση του τμηματος και σε συνδιασμο με την δημιουργια ξενογλωσσου προγραμματος θα προσελκυσει χιλιαδες αλλοδαπους φοιτητες που ενδιαφερονται να σπουδασουν αυτες τις επιστημες στο επικεντρο του αρχαιου πολιτισμου (Αθηνα).Μενει να δουμε.
Δλδ αυτούς που αξίζει να ... διακριθούν ... τους εμποδίζουν οι αιώνιοι;;;
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Τετοια ελεγαν οι φοιτητες το 2007 και δεν περασε το νομοσχεδιο για την παιδεια και αναγκαστηκε η κυβερνηση να παραιτηθει...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

@N.X. ειπα τετοιο πραγμα?Οταν στα 300 ατομα τα 2/3 ειναι αδιαφορα, πως θα βελτιωθει το επιπεδο σπουδων και κατ'επεκταση πως θα"ανεβει"το πανεπιστημιο στα "ματια" της διεθνους κοινοτητας?Το ν+2 ειναι καθαρα θεμα οργανωσης, η οποια δεν υπαρχει στα ελληνικα πανεπιστημια, απο οσο γνωριζω...
 
Τελευταία επεξεργασία:

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Συμφωνώ με τον @Ν.Χ. ότι πρέπει να γίνουν καταρχάς μεταρρυθμίσεις στο επίπεδο δομής και μετά λειτουργίας. Αποζητούμε χιλιάδες τμήματα αμφιβόλου ποιότητας καθηγητών και φοιτητών και περιεχομένου σπουδών ή λίγα και ποιοτικά που να αντιστοιχούν στο επίπεδο μιας ευρωπαϊκής χώρας; Το ζήτημα είναι πιο περίπλοκο θεωρώ. Αφενός συντεχνιακές λογικές πχ κομματικες δοσοληψίες στο πλαίσιο εκλογών και διευκολύνσεων αφετέρου μια εντελώς λανθασμένη νοοτροπία γύρω από την παιδεία, την εκπαίδευση και δη τα πανεπιστήμια που μακροβιεί. Ας αναστοχαστουμε ότι όλα είναι σε ένα ενιαίο πλαίσιο και από την στιγμή που τα πανεπιστήμια εξαρτώνται από τις βουλές της εκάστοτε εξουσίας θα έπρεπε να λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψιν σε ποιους δίνουμε την ψήφο μας και για ποιο λόγο. Τι λόγο έχουν να μας αντιτάξουν, ποια τα σχέδια τους κ.α. Βέβαια η λογική αυτή που είναι στα ευρωπαϊκά πρότυπα χωλαινει διότι σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες οι φοιτητές στηρίζονται ποικιλοτρόπως εκ του κράτους οπότε και η πανεπιστημιακή τους πορεία κυλάει σχετικά ανέφελη. Εν αντιθέσει στην Ελλάδα με τα ποσοστά ανεργίας και την εξαθλίωση, τον πληθωρισμό και τις έντονες κοινωνικές και πολιτικές εξελίξεις που προκαλούν ένα αίσθημα αστάθειας και ψυχολογικής ανασφάλειας και λήθαργου οι σπουδές για πολλούς νέους είναι ένα δύσκολο μονοπάτι. Δεν ξέρω κατά πόσο το μέτρο συνάδει με τις ιδέες της ατομικής και κοινωνικής εξέλιξης που μπορεί να προσφέρει η ανώτατη εκπαίδευση.
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Εγω θελω να κανω μια ερωτηση:Γιατι καποια ατομα τελειωσαν στα 8 και στα 10 χρονια?Τους εμποδισε κανεις ή οι κοινωνικοοικονομικες συνθηκες τους απασχολουσαν?Οι σπουδες δεν ειναι παιξε γελασε...
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Εγω θελω να κανω μια ερωτηση:Γιατι καποια ατομα τελειωσαν στα 8 και στα 10 χρονια?Τους εμποδισε κανεις ή οι κοινωνικοοικονομικες συνθηκες τους απασχολουσαν?Οι σπουδες δεν ειναι παιξε γελασε...
Οι σπουδές μπορεί να γίνουν παίξε γέλασε, όταν βιώσεις έναν θάνατο, μία οικονομική καταστροφή, καθώς το να βιοποριστείς είναι πολύ πιο σημαντικό και σοβαρό από το να διαβάσεις και να περάσεις κάποια μαθήματα. Υπάρχουν σίγουρα άτομα, τα οποία είτε βίωσαν κάποιο σοβαρό θέμα υγείας, είτε οικονομικό είτε προσωπικό και αναγκάστηκαν να παρατείνουν τις σπουδές τους. Πολύ πιθανόν να μην είναι η πλειονότητα, αλλά έστω και γι΄αυτούς τους λίγους, πρέπει να γίνει αναφορά :)

Επειδή, μιλάμε για αρκετά χρόνια (4, 5, 6) μέσα σε αυτά, ο κόσμος όλος αλλάζει ορισμένων φοιτητών.
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Οι σπουδές μπορεί να γίνουν παίξε γέλασε, όταν βιώσεις έναν θάνατο, μία οικονομική καταστροφή, καθώς το να βιοποριστείς είναι πολύ πιο σημαντικό και σοβαρό από το να διαβάσεις και να περάσεις κάποια μαθήματα. Υπάρχουν σίγουρα άτομα, τα οποία είτε βίωσαν κάποιο σοβαρό θέμα υγείας, είτε οικονομικό είτε προσωπικό και αναγκάστηκαν να παρατείνουν τις σπουδές τους. Πολύ πιθανόν να μην είναι η πλειονότητα, αλλά έστω και γι΄αυτούς τους λίγους, πρέπει να γίνει αναφορά :)

Επειδή, μιλάμε για αρκετά χρόνια (4, 5, 6) μέσα σε αυτά, ο κόσμος όλος αλλάζει ορισμένων φοιτητών.
Για αυτο υπαρχει η αναστολη σπουδων.Φυσικα και δεν ισχυει σε ολες τις περιπτωσεις, παρα μονο σε ορισμενες, ωστοσο εχεις δικιο.Μολοταυτα δεν μιλαω για αυτους.Μιλαω για τους ΚΝιτες, wanna be αριστεροι που θελουν να περασουν τα μηνυματα τους, καθοντας ολη μερα και κανοντας καταληψεις.Τα ιδια ισχυουν και για την αλλη μερια.Για αυτους τι να κανουμε?
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Για όποιον δεν έχει λόγο μη ολοκλήρωσης των σπουδών του, για παράδειγμα, σε ν+2 χρόνια, ή καλύτερα βαριέται, προτιμάει φοιτητική ζωή χωρίς το κομμάτι του φοιτητή, μιας και η φοιτητική ζωή=πανεπιστήμιο πρώτα από όλα, τότε διαγραφή σίγουρα :).

Χωρίς λόγο αληθινό για παράταση των σπουδών σου, διαγραφή υποστηρίζω ξεκάθαρα.
 

Ν.Χ.

Δραστήριο μέλος

Ο Ν.Χ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Οι σπουδές μπορεί να γίνουν παίξε γέλασε, όταν βιώσεις έναν θάνατο, μία οικονομική καταστροφή, καθώς το να βιοποριστείς είναι πολύ πιο σημαντικό και σοβαρό από το να διαβάσεις και να περάσεις κάποια μαθήματα. Υπάρχουν σίγουρα άτομα, τα οποία είτε βίωσαν κάποιο σοβαρό θέμα υγείας, είτε οικονομικό είτε προσωπικό και αναγκάστηκαν να παρατείνουν τις σπουδές τους. Πολύ πιθανόν να μην είναι η πλειονότητα, αλλά έστω και γι΄αυτούς τους λίγους, πρέπει να γίνει αναφορά :)

Επειδή, μιλάμε για αρκετά χρόνια (4, 5, 6) μέσα σε αυτά, ο κόσμος όλος αλλάζει ορισμένων φοιτητών.
Μα ποιον εμποδίζουν, επειδή απλά είναι γραμμένοι; Το λέω εγώ που ορκίστηκα το καλοκαίρι του 4ου έτους - Νομική...
 

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Το ευάλωτο σημείο της άποψης σας είναι ότι δεν απευθύνεται ακριβώς μόνο σε σοβαρά άτομα που για κάποιο σοβαρό λόγο διέκοψαν ή καθυστέρησαν τις σπουδές τους αλλά σε μια γενικότερη νοοτροπία η οποία ενσταλαζεται νωρίς και αφορά μια αναβλητικοτητα που διαχέεται σε όλες τις εκφάνσεις της δημόσιας και ιδιωτικής σφαίρας και κατά την άποψη μου αποτελεί και την ριζα του προβλήματος. Χωρίς βέβαια να παραβλέπω το σημείο των όχι και τόσο ευνοϊκών συνθηκών που κυριαρχούν στην Ελλάδα. Όπως επίσης και ότι αντιμετωπίζει το ζήτημα για εμένα επιπόλαια και δίχως στρατηγική σκέψη και σχεδιασμό. Τουτέστιν οι αιώνιοι φοιτητές κατά πλειονοτητα είναι ένα σύμπτωμα και όχι η αιτία της γενικότερης πανεπιστημιακής εξαθλίωσης και ξεπεσμού.
 

Ν.Χ.

Δραστήριο μέλος

Ο Ν.Χ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Συμφωνώ με τον @Ν.Χ. ότι πρέπει να γίνουν καταρχάς μεταρρυθμίσεις στο επίπεδο δομής και μετά λειτουργίας. Αποζητούμε χιλιάδες τμήματα αμφιβόλου ποιότητας καθηγητών και φοιτητών και περιεχομένου σπουδών ή λίγα και ποιοτικά που να αντιστοιχούν στο επίπεδο μιας ευρωπαϊκής χώρας; Το ζήτημα είναι πιο περίπλοκο θεωρώ. Αφενός συντεχνιακές λογικές πχ κομματικες δοσοληψίες στο πλαίσιο εκλογών και διευκολύνσεων αφετέρου μια εντελώς λανθασμένη νοοτροπία γύρω από την παιδεία, την εκπαίδευση και δη τα πανεπιστήμια που μακροβιεί. Ας αναστοχαστουμε ότι όλα είναι σε ένα ενιαίο πλαίσιο και από την στιγμή που τα πανεπιστήμια εξαρτώνται από τις βουλές της εκάστοτε εξουσίας θα έπρεπε να λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψιν σε ποιους δίνουμε την ψήφο μας και για ποιο λόγο. Τι λόγο έχουν να μας αντιτάξουν, ποια τα σχέδια τους κ.α. Βέβαια η λογική αυτή που είναι στα ευρωπαϊκά πρότυπα χωλαινει διότι σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες οι φοιτητές στηρίζονται ποικιλοτρόπως εκ του κράτους οπότε και η πανεπιστημιακή τους πορεία κυλάει σχετικά ανέφελη. Εν αντιθέσει στην Ελλάδα με τα ποσοστά ανεργίας και την εξαθλίωση, τον πληθωρισμό και τις έντονες κοινωνικές και πολιτικές εξελίξεις που προκαλούν ένα αίσθημα αστάθειας και ψυχολογικής ανασφάλειας και λήθαργου οι σπουδές για πολλούς νέους είναι ένα δύσκολο μονοπάτι. Δεν ξέρω κατά πόσο το μέτρο συνάδει με τις ιδέες της ατομικής και κοινωνικής εξέλιξης που μπορεί να προσφέρει η ανώτατη εκπαίδευση.
Ας μας πει κάποιος, ποιος είναι ο λόγος να υπάρχει πχ το μαθηματικό Σάμου - 6.000 μόρια (διάβασα κάπου 1.800 μαθηματικοί το χρόνο... και μόνο 900 γιατροί!!!), οικονομικό Τρίπολης 8.000 κλπ κλπ, ένα σωρό ΤΕΙ - ΑΕΙ που δεν καταλαβαίνεις καν το αντικείμενό τους - φανταστείτε τι σπατάλη πόρων γίνεται, οι οποίοι θα μπορούσαν να διατεθούν στην έρευνα, εστίες κλπ, κατά τα άλλα ο αριθμός των φοιτητών και τα έτη σπουδών τους τους απασχολούν...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τετοια ελεγαν οι φοιτητες το 2007 και δεν περασε το νομοσχεδιο για την παιδεια και αναγκαστηκε η κυβερνηση να παραιτηθει...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

@N.X. ειπα τετοιο πραγμα?Οταν στα 300 ατομα τα 2/3 ειναι αδιαφορα, πως θα βελτιωθει το επιπεδο σπουδων και κατ'επεκταση πως θα"ανεβει"το πανεπιστημιο στα "ματια" της διεθνους κοινοτητας?Το ν+2 ειναι καθαρα θεμα οργανωσης, η οποια δεν υπαρχει στα ελληνικα πανεπιστημια, απο οσο γνωριζω...
Όταν τους βάζεις στο μαθηματικό έχοντας γράψει 2,3,4 στα μαθηματικά, πως περιμένεις να στο τελειώσει στα 4, έλεος δλδ...
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
τσαμπα χαλαμε το σαλιο μας.δεν θα γινει απολυτως τιποτα οπως γινεται εδω και 30 χρονια.κανεις δεν θα τα βαλει με ενα εκλογικο σωμα οπως οι αιωνιοι φοιτητες και πολυ απλα αν τα βαλει δεν θα βρει ουτε την ψηφο του στις επομενες εκλογες.αφου ετσι λειτουργει το κολπο στην ελλαδα.τι ασχολειστε?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ας μας πει κάποιος, ποιος είναι ο λόγος να υπάρχει πχ το μαθηματικό Σάμου - 6.000 μόρια (διάβασα κάπου 1.800 μαθηματικοί το χρόνο... και μόνο 900 γιατροί!!!), οικονομικό Τρίπολης 8.000 κλπ κλπ, ένα σωρό ΤΕΙ - ΑΕΙ που δεν καταλαβαίνεις καν το αντικείμενό τους - φανταστείτε τι σπατάλη πόρων γίνεται, οι οποίοι θα μπορούσαν να διατεθούν στην έρευνα, εστίες κλπ, κατά τα άλλα ο αριθμός των φοιτητών και τα έτη σπουδών τους τους απασχολούν...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Όταν τους βάζεις στο μαθηματικό έχοντας γράψει 2,3,4 στα μαθηματικά, πως περιμένεις να στο τελειώσει στα 4, έλεος δλδ...
εδω εχουν γραψει 2 και 3 και λενε ειμαστε φοιτητες μαθηματικου.φυσικα στα μαθηματικα αθηνας,πατρας,ιωαννινων δεν τελειωνουν ποτε και τουμπες να κανουνε.δεν ξερω σε αλλα μαθηματικα τι γινεται αλλα σε αυτα τα 3 συγκεκριμενα το υπογραφω κιολας
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ας μας πει κάποιος, ποιος είναι ο λόγος να υπάρχει πχ το μαθηματικό Σάμου - 6.000 μόρια (διάβασα κάπου 1.800 μαθηματικοί το χρόνο... και μόνο 900 γιατροί!!!), οικονομικό Τρίπολης 8.000 κλπ κλπ, ένα σωρό ΤΕΙ - ΑΕΙ που δεν καταλαβαίνεις καν το αντικείμενό τους - φανταστείτε τι σπατάλη πόρων γίνεται, οι οποίοι θα μπορούσαν να διατεθούν στην έρευνα, εστίες κλπ, κατά τα άλλα ο αριθμός των φοιτητών και τα έτη σπουδών τους τους απασχολούν...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Όταν τους βάζεις στο μαθηματικό έχοντας γράψει 2,3,4 στα μαθηματικά, πως περιμένεις να στο τελειώσει στα 4, έλεος δλδ...

Και άτομα που έγραψαν 15 και 16 στις πανελλαδικές δεν τελειώνουν πολλές φορές στα 4 χρόνια το μαθηματικό, δεν είναι αυτό το θέμα μας. Αρχικά το μαθηματικό Σάμου, σε επίπεδο προσωπικού, έχε αρκετά αξιόλογα στελέχη και δεν καταλαβαίνω πώς τόσα άτομα «κράζουν» ένα τμήμα για το οποίο δεν ξέρουν τίποτα.

Στο θέμα μας τώρα, το να διαγραφούν «αιώνιοι» - είτε με ν+2 είτε με ν+3 - από μόνο του δε διορθώνει τίποτα, όσο:
  • τα ιδρύματα υποχρηματοδοτούνται,
  • ακόμα και τώρα που «βγήκαμε από τα μνημόνια» έχουμε αναλογίες 1:200 σε παρακολουθήσεις - αυτό αφορά κυρίως τα τμήματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης,
  • οι εκκλήσεις των πανεπιστημίων για μικρότερο αριθμό εισακτέων αγνοούνται συστηματικά, με τις κυβερνήσεις να «ξεχειλώνουν» τα τμήματα των μεγάλων αστικών κέντρων για διάφορους λόγους,
  • οι υποδομές των πανεπιστημίων δε συντηρούνται/χρηματοδοτούνται κατάλληλη - ενδεικτικά, όσο ήμουν στο μαθηματικό (ΕΚΠΑ) στα εργαστήρια δε χρησιμοποιούνταν επίσημη έκδοση της MatLab γιατί... δεν είχε εγκριθεί κονδύλι,
  • τα πορίσματα των εσωτεριών και εξωτερικών αξιολογήσεων των ιδρυμάτων δεν λαμβάνονται υπ' όψιν από το κράτος.
Το να διαγραφούν άτομα που ούτως ή άλλως δεν πατάνε στη σχολή του - και, άρα, δε στοιχίζουν τίποτα - έχει ακριβώς την ίδια αξία με το να μη διαγραφούν σε ό,τι αφορά τα οικονομικά της υπόθεσης. Απλώς, θα μπορέσει η κυβέρνηση να στήσει ένα επικοινωνιακό πανηγύρι ότι «έβαλε σε τάξη την τριτοβάθμια» και να χαρεί και μερίδα του ακροατηρίου της. Αλλά, όσο αγνοούμε τα παραπάνω και τη συνολική αναβάθμιση της παιδείας - με την ενίσχυση και αναβάθμιση της ιδέας του «νέου ΕΠΑΛ», με την περαιτέρω ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης κ.λπ. - και κοιτάμε μόνο τους ιδεοληπτικούς στόχους της κάθε κυβέρνησης, δε θα βλέπουμε αποτελέσματα.
 

Ν.Χ.

Δραστήριο μέλος

Ο Ν.Χ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
τσαμπα χαλαμε το σαλιο μας.δεν θα γινει απολυτως τιποτα οπως γινεται εδω και 30 χρονια.κανεις δεν θα τα βαλει με ενα εκλογικο σωμα οπως οι αιωνιοι φοιτητες και πολυ απλα αν τα βαλει δεν θα βρει ουτε την ψηφο του στις επομενες εκλογες.αφου ετσι λειτουργει το κολπο στην ελλαδα.τι ασχολειστε?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


εδω εχουν γραψει 2 και 3 και λενε ειμαστε φοιτητες μαθηματικου.φυσικα στα μαθηματικα αθηνας,πατρας,ιωαννινων δεν τελειωνουν ποτε και τουμπες να κανουνε.δεν ξερω σε αλλα μαθηματικα τι γινεται αλλα σε αυτα τα 3 συγκεκριμενα το υπογραφω κιολας
Ε αυτό λέω και γω, τώρα να δεις όμως που επειδή θα συνδέσει την χρηματοδότηση των σχολών με το πόσο γρήγορα τελειώνουν και οι φοιτητές, όλοι αυτοί θα εξελιχθούν σε μεγάλα αστέρια, για γέλια και για κλάματα ...
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 174 μηνύματα.
εγω θεωρω το μετρο λαθος διοτι αμα θελεις να τελειωσεις την σχολη θα την τελειωσεις.Απο την αλλη ξερω και παιδια που προσπαθησουν να δουλεψουν και να σπουδασουν ταυτοχρονα και δν σπουδαζουν εκτος μονιμης κατοικιας οταν δουλευεις 6 ωρες και η εργασια ειναι μακρια θα λεγα πως δν μενει χρονος για το πανεπιστημιο .βεβαια οπως ανεφερεται θα υπαρξει και μετρο για τετοιες περιπτωσεις μονο π στο πλειστον οι φοιτητες δουλευουν με "μαυρα" λεφτα/
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Και άτομα που έγραψαν 15 και 16 στις πανελλαδικές δεν τελειώνουν πολλές φορές στα 4 χρόνια το μαθηματικό, δεν είναι αυτό το θέμα μας. Αρχικά το μαθηματικό Σάμου, σε επίπεδο προσωπικού, έχε αρκετά αξιόλογα στελέχη και δεν καταλαβαίνω πώς τόσα άτομα «κράζουν» ένα τμήμα για το οποίο δεν ξέρουν τίποτα.

Στο θέμα μας τώρα, το να διαγραφούν «αιώνιοι» - είτε με ν+2 είτε με ν+3 - από μόνο του δε διορθώνει τίποτα, όσο:
  • τα ιδρύματα υποχρηματοδοτούνται,
  • ακόμα και τώρα που «βγήκαμε από τα μνημόνια» έχουμε αναλογίες 1:200 σε παρακολουθήσεις - αυτό αφορά κυρίως τα τμήματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης,
  • οι εκκλήσεις των πανεπιστημίων για μικρότερο αριθμό εισακτέων αγνοούνται συστηματικά, με τις κυβερνήσεις να «ξεχειλώνουν» τα τμήματα των μεγάλων αστικών κέντρων για διάφορους λόγους,
  • οι υποδομές των πανεπιστημίων δε συντηρούνται/χρηματοδοτούνται κατάλληλη - ενδεικτικά, όσο ήμουν στο μαθηματικό (ΕΚΠΑ) στα εργαστήρια δε χρησιμοποιούνταν επίσημη έκδοση της MatLab γιατί... δεν είχε εγκριθεί κονδύλι,
  • τα πορίσματα των εσωτεριών και εξωτερικών αξιολογήσεων των ιδρυμάτων δεν λαμβάνονται υπ' όψιν από το κράτος.
Το να διαγραφούν άτομα που ούτως ή άλλως δεν πατάνε στη σχολή του - και, άρα, δε στοιχίζουν τίποτα - έχει ακριβώς την ίδια αξία με το να μη διαγραφούν σε ό,τι αφορά τα οικονομικά της υπόθεσης. Απλώς, θα μπορέσει η κυβέρνηση να στήσει ένα επικοινωνιακό πανηγύρι ότι «έβαλε σε τάξη την τριτοβάθμια» και να χαρεί και μερίδα του ακροατηρίου της. Αλλά, όσο αγνοούμε τα παραπάνω και τη συνολική αναβάθμιση της παιδείας - με την ενίσχυση και αναβάθμιση της ιδέας του «νέου ΕΠΑΛ», με την περαιτέρω ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης κ.λπ. - και κοιτάμε μόνο τους ιδεοληπτικούς στόχους της κάθε κυβέρνησης, δε θα βλέπουμε αποτελέσματα.
δεν θα διαγραφει κανενας για ψηφοθηρικους λογους οποτε τι συζηταμε.μια θλιβερη χωρα σε ολους τους τομεις ειμαστε
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 174 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top