Τα σχέδια για το νέο Λύκειο

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
Λοιπόν του χρόνου θα γελάσω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ με τα παιδιά της 1ης Λυκείου!
Δεδομένου ότι θα την πληρώσουν για κάτι που δε φταίνε,δε νομίζω ότι είναι για γέλια η κατάσταση...Άλλωστε σε λίγο θα βρεθείς κι εσύ στη θέση τους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Δεδομένου ότι θα την πληρώσουν για κάτι που δε φταίνε,δε νομίζω ότι είναι για γέλια η κατάσταση...Άλλωστε σε λίγο θα βρεθείς κι εσύ στη θέση τους...

Το ξέρω αλλά θέλω να δω μερικούς και ειδικά μερικές που μου το παίζουν μαθηταράδες τώρα τι θα κάνουν του χρόνου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Είναι παράξενο που θεωρώ την (ερευνητική) ομαδική εργασία κακή ιδέα; Λένε ότι η ερευνητική αυτή εργασία θα έχει σχέση με τον βαθμό πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αυτό που δεν θεωρώ σωστό, είναι πως σε μία τάξη ειλικρινά είναι λίγα (τουλάχιστον στην δική μου...) τα παιδιά που ενδιαφέρονται πραγματικά... Εμένα γι αυτό το λόγο δεν μου άρεσαν οι ομαδικές εργασίες ποτέ. Αναγκαζόμουν να πηγαίνω σε ομάδες ατόμων που δεν ενδιαφέρονταν,για να "διαμοιραστούν" οι καλοί και στο τέλος, μετά από συνεχείς παρατηρήσεις στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, πάντα εγώ έκανα όλη τη δουλεια...(έκανα ότι περισσότερο μπορούσα για να τους κάνω να δουλέψουν - δεν ήμουν το "θύμα") Και στο τέλος έπαιρνε όλη η ομάδα καλό βαθμό, ενώ ουσιαστικά είχε δουλέψει μόνο ένας. Αφήστε το γεγονός ότι σε όλα αυτά (βλ. ομαδική εργασία β γυμνασίου) μπλέκονται και κονε του τύπου "ο πατέρας μου δουλεύει σε αυτή την εταιρεία και θα μας έχει την εργασία έτοιμη.". Είναι λανθασμένα όσα λέω; Θα δεκτώ οποιαδήποτε άλλη άποψη και ξεκαθαρίζω πως όλα τα παραπάνω γίνονται ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στην δική μου τάξη (,αλλά είμαι 100% σιγουρος ότι γίνονται και σε άλλες.). Αλλα και πάλι δεν συμφωνώ ότι οι ομαδικές εργασίες (όπως αυτή, η ερευνητική) πρέπει να επηρεάζουν την πρόσβαση στα πανεπιστήμια επειδή λίγοι είναι αυτοί που το θέλουν πολύ και προσπαθούν. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Μπορει να την φαγαμε εμεις για να ισχυσει το συστημα αλλα χαιρομαι πολυ που τελειωσα με αυτο το εκπαιδευτικο συστημα που μπαζει απο παντου γιατι το καινουριο θα ναι ηδη πλημμυρισμενο:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Πφφ..εμείς θα είμαστε τα πειραματόζωα, πρώτη χρονιά. :worry:

Πάντως είναι σίγουρο ότι θα εφαρμοστεί το νέο σύστημα από φέτος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,277 μηνύματα.
Είναι παράξενο που θεωρώ την (ερευνητική) ομαδική εργασία κακή ιδέα; Λένε ότι η ερευνητική αυτή εργασία θα έχει σχέση με τον βαθμό πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αυτό που δεν θεωρώ σωστό, είναι πως σε μία τάξη ειλικρινά είναι λίγα (τουλάχιστον στην δική μου...) τα παιδιά που ενδιαφέρονται πραγματικά... Εμένα γι αυτό το λόγο δεν μου άρεσαν οι ομαδικές εργασίες ποτέ. Αναγκαζόμουν να πηγαίνω σε ομάδες ατόμων που δεν ενδιαφέρονταν,για να "διαμοιραστούν" οι καλοί και στο τέλος, μετά από συνεχείς παρατηρήσεις στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, πάντα εγώ έκανα όλη τη δουλεια...(έκανα ότι περισσότερο μπορούσα για να τους κάνω να δουλέψουν - δεν ήμουν το "θύμα") Και στο τέλος έπαιρνε όλη η ομάδα καλό βαθμό, ενώ ουσιαστικά είχε δουλέψει μόνο ένας. Αφήστε το γεγονός ότι σε όλα αυτά (βλ. ομαδική εργασία β γυμνασίου) μπλέκονται και κονε του τύπου "ο πατέρας μου δουλεύει σε αυτή την εταιρεία και θα μας έχει την εργασία έτοιμη.". Είναι λανθασμένα όσα λέω; Θα δεκτώ οποιαδήποτε άλλη άποψη και ξεκαθαρίζω πως όλα τα παραπάνω γίνονται ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στην δική μου τάξη (,αλλά είμαι 100% σιγουρος ότι γίνονται και σε άλλες.). Αλλα και πάλι δεν συμφωνώ ότι οι ομαδικές εργασίες (όπως αυτή, η ερευνητική) πρέπει να επηρεάζουν την πρόσβαση στα πανεπιστήμια επειδή λίγοι είναι αυτοί που το θέλουν πολύ και προσπαθούν. :)

Καθόλου παράξενο που το θεωρείς κακή ιδέα.Το πρόβλημα εστιάζεται στο ότι είναι πολύ πιθανόν τα φροντιστήρια να αναλαμβάνουν να κάνουν την εργασία των παιδιών έναντι πληρωμής και στο ότι δεν γνωρίζουμε κατά πόσο αντικειμενικά θα βαθμολογούνται οι εργασίες αυτές για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια.Αυτά που λες μου θυμίζουν πάνω κάτω αυτά που γίνονται στην Τεχνολογία και συμφωνώ.Τώρα όμως που οι εργασίες θα έχουν αναμφισβήτητα μεγαλύτερο ρόλο , καθώς θα είναι καθοριστικές για το μαθητή , πιστεύω πως οι τσαπατσουλιές θα εξαλειφθούν.

Πάντως είναι σίγουρο ότι θα εφαρμοστεί το νέο σύστημα από φέτος;

Σύμφωνα με την αγαπητή υπουργό παιδείας ναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Μακάρι να μην είναι ομαδική η εργασία:/:

Πολλοί μαθητές τη Γ' Γυμνασίου, δεν ξέρουν ότι θα αντιμετωπίσουν ένα νέο σύστημα το Σεπτέμβριο. Επίσης, κι αυτοί που ξέρουν, δεν είναι σίγουροι για το τι θα γίνει, αφού το υπουργείο δεν έκανε καμία ανακοίνωση. Τι περιμένει;:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Μακάρι να μην είναι ομαδική η εργασία:/:

Πολλοί μαθητές τη Γ' Γυμνασίου, δεν ξέρουν ότι θα αντιμετωπίσουν ένα νέο σύστημα το Σεπτέμβριο. Επίσης, κι αυτοί που ξέρουν, δεν είναι σίγουροι για το τι θα γίνει, αφού το υπουργείο δεν έκανε καμία ανακοίνωση. Τι περιμένει;:/:
i am so sorry but, το υπουργείο ήταν πολύ σωστό απέναντι στους μαθητές-καθηγητές βγάζοντας ήδη από τον Μάρτιο το σχέδιο για το Νέο Λύκειο(μπράβο Τρόικα και ΔΝΤ συμβάλλετε στην οργάνωση του ΥΠΔΒΜΘ). Απλά αυτό που κάνει λάθος είναι το ότι το Νέο Λύκειο θα λειτουργήσει με τα τρέχοντα σχολικά βιβλία και ότι ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί ο τρόπος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια..(θα επικρατησει σίγουρα η ιδέα πανελληνίων με 4 μαθηματα) Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.. Υπό άλλες συνθηκες θα έλεγαν και θα εβαζαν σε εφαρμογή το Νέο Λύκειο από το Σεπτέμβρη χωρίς κανεις να ξερει τίποτα:D
Η εργασια οπωσδηποτε δεν πρέπει να ειναι Ομαδική διότι δε θα φαίνεται πόσο και πού έχει δουλέψει ο καθένας!
Καλά περιττό να πούμε πως δεν πρέπει να έχω δει τα παιδιά της Γ να ενδιαφέρονται για το τι θα βρουν.. :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
i am so sorry but, το υπουργείο ήταν πολύ σωστό απέναντι στους μαθητές-καθηγητές βγάζοντας ήδη από τον Μάρτιο το σχέδιο για το Νέο Λύκειο(μπράβο Τρόικα και ΔΝΤ συμβάλλετε στην οργάνωση του ΥΠΔΒΜΘ). Απλά αυτό που κάνει λάθος είναι το ότι το Νέο Λύκειο θα λειτουργήσει με τα τρέχοντα σχολικά βιβλία και ότι ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί ο τρόπος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια..(θα επικρατησει σίγουρα η ιδέα πανελληνίων με 4 μαθηματα) Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.. Υπό άλλες συνθηκες θα έλεγαν και θα εβαζαν σε εφαρμογή το Νέο Λύκειο από το Σεπτέμβρη χωρίς κανεις να ξερει τίποτα:D
Η εργασια οπωσδηποτε δεν πρέπει να ειναι Ομαδική διότι δε θα φαίνεται πόσο και πού έχει δουλέψει ο καθένας!
Καλά περιττό να πούμε πως δεν πρέπει να έχω δει τα παιδιά της Γ να ενδιαφέρονται για το τι θα βρουν.. :/
Παρεξήγηση. Εννοώ ότι το υπουργείο δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τους τρόπους διδασκαλίας, βαθμολόγησης, εξετάσεων κλπ:)

Και ναι, όσους ξέρω in real life, και είναι Γ' Γυμνασίου προς Α' Λυκείου, σχεδόν κανένας δεν ξέρει ότι άλλαξε το σύστημα:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Απλώς το πρόβλημα είναι ότι ο καθένας λέει ό,τι θέλει για το νέο σύστημα και εμάς μας έχουν μπερδέψει και δεν ξέρουμε τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε. :/:
Έχω ακούσει τα πάντα μέχρι στιγμής, ότι θα είναι 4 χρόνια το Λύκειο, ότι θα σχολάμε στις 4 το μεσημέρι, ότι δεν θα δίνουμε πανελλήνιες αλλά θα γράφουμε εξετάσεις στο πανεπιστήμιο που θέλουμε να περάσουμε.
Δεν ξέρουμε τι να πρωτοπιστέψουμε.:|
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Υπάρχουν όμως και πολλές ανακρίβειες στις οποίες θα πρεπε να γνωρίζει ο μαθητής αλλα και ο καθηγητής την απάντηση απο φέτος.
Θα μετράνε τελικά όλες οι χρονιές για την τριτοβάθμια; Γιατί κάθε άρθρο λέει και κάτι διαφορετικό; Η ερευνητική εργασία από ποιους καθηγητές θα οργανώνεται; Τα μέλη της ερευνητικής εργασίας πόσα θα είναι; (να ξέρουμε πόσοι θα κάνουν δουλειά, όχι για τίποτα άλλο) Ποιο βιβλιο θα διδάσκεται στην βιολογία της Α' λυκείου; (πιο πολύ αυτό αφορά τους βιολόγους) Τελικά ισχύει ότι θα μπουν κεφάλαια της Β στην Α λυκείου στο μάθημα της φυσικής; Ποιά μαθήματα θα μετράνε για τον Μ.Ο. των τετραμήνων; (να υπενθυμίσω πως σήμερα γυμναστική δεν μετράει) Και πολλάα αλλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Απλώς το πρόβλημα είναι ότι ο καθένας λέει ό,τι θέλει για το νέο σύστημα και εμάς μας έχουν μπερδέψει και δεν ξέρουμε τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε. :/:
Έχω ακούσει τα πάντα μέχρι στιγμής, ότι θα είναι 4 χρόνια το Λύκειο, ότι θα σχολάμε στις 4 το μεσημέρι, ότι δεν θα δίνουμε πανελλήνιες αλλά θα γράφουμε εξετάσεις στο πανεπιστήμιο που θέλουμε να περάσουμε.
Δεν ξέρουμε τι να πρωτοπιστέψουμε.:|
πφφφφ ειναι και αυτοοο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,277 μηνύματα.
Και ναι, όσους ξέρω in real life, και είναι Γ' Γυμνασίου προς Α' Λυκείου, σχεδόν κανένας δεν ξέρει ότι άλλαξε το σύστημα:/:

Από εκεί βλέπεις τα χάλια μας.

Απλώς το πρόβλημα είναι ότι ο καθένας λέει ό,τι θέλει για το νέο σύστημα και εμάς μας έχουν μπερδέψει και δεν ξέρουμε τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε. :/:
Έχω ακούσει τα πάντα μέχρι στιγμής, ότι θα είναι 4 χρόνια το Λύκειο, ότι θα σχολάμε στις 4 το μεσημέρι, ότι δεν θα δίνουμε πανελλήνιες αλλά θα γράφουμε εξετάσεις στο πανεπιστήμιο που θέλουμε να περάσουμε.
Δεν ξέρουμε τι να πρωτοπιστέψουμε.:|

Αυτό με τα τέσσερα χρόνια είναι παλιό σενάριο.Το ότι θα δίνετε στο πρώτο έτος του Πανεπιστημίου κι εγώ το έχω ακούσει , αλλά όπως λέει και ο Polorst από πάνω , υπάρχουν ακόμα πολλές ανακρίβειες που δεν έχουν διευκρινιστεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Λογικά οι καθηγητές δεν πρέπει να κάνουν αυτό το καλοκαίρι κάποια σεμινάρια για να ενημερωθούν;
Για να ξέρουν και οι ίδιοι τις αλλαγές και τους στόχους τους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Λογικά οι καθηγητές δεν πρέπει να κάνουν αυτό το καλοκαίρι κάποια σεμινάρια για να ενημερωθούν;
Για να ξέρουν και οι ίδιοι τις αλλαγές και τους στόχους τους;
Ναι. Λογικά, αυτό θα γίνει τέλη Ιουλίου-Αύγουστο:)

(Έτσι θέλω να πιστεύω, τουλάχιστον:worry:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Λογικά οι καθηγητές δεν πρέπει να κάνουν αυτό το καλοκαίρι κάποια σεμινάρια για να ενημερωθούν;
Για να ξέρουν και οι ίδιοι τις αλλαγές και τους στόχους τους;
Κάπου πήρε το μάτι μου ότι θα γίνουν μέσα στο καλοκαίρι επιμορφώσεις των καθηγητών για τα projects.
Να κάνω μια (κακή) πρόβλεψη: Τα φροντιστήρια ή και κάποια μαγαζιά που θα ανοίξουν, θα γράφουν (με πληρωμή φυσικά) τις εργασίες των μαθητών. (Εδώ αυτό γίνεται στα πενεπιστήμια, για την Α λυκείου δεν θα γίνει?).

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Διάβασα το εξής:

"Επιλογή μιας ερευνητικής εργασίας ανά τετράμηνο με θέμα που εντάσσεται στους κύκλους «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες», «Τέχνη και Πολιτισμός», «Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία» και «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ή με θέμα που συνδυάζει κάποιους από τους προαναφερόμενους κύκλους. Μία εργασία θα μπορεί να είναι στα Αγγλικά. Όλες οι εργασίες θα περιλαμβάνουν χρήση της τεχνολογίας και του Διαδικτύου στο οποίο και θα αναρτώνται με την ολοκλήρωσή τους."

Δηλαδή η καθε ερευνητική εργασία της κάθε ομάδας θα αξιολογείται από διαφορετικό καθηγητή; Δεν θα υπάρχει καθηγητής για αυτό το μάθημα;

Για παράδειγμα αν εγώ επιλέξω συνδυασμό φυσικών επιστημών & κοινωνικών επιστημών πρέπει να μου αξιολογήσουν την εργασία δύο διαφορετικοί καθηγητές (φυσικός π.χ. - κοινωνιολόγος); Δεν είναι δυνατό ένας καθηγητής μίας συγκεκριμένης ειδικότητας να μπορεί να κρίνει όλες τις ερευνητικές εργασίες, γιατί αυτές αφορούν πλήθος επιστημών και γνωστικών αντικειμένων που δεν μπορούν να διακατέχονται από ένα μόνο καθηγητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Διάβασα το εξής:

"Επιλογή μιας ερευνητικής εργασίας ανά τετράμηνο με θέμα που εντάσσεται στους κύκλους «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες», «Τέχνη και Πολιτισμός», «Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία» και «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ή με θέμα που συνδυάζει κάποιους από τους προαναφερόμενους κύκλους. Μία εργασία θα μπορεί να είναι στα Αγγλικά. Όλες οι εργασίες θα περιλαμβάνουν χρήση της τεχνολογίας και του Διαδικτύου στο οποίο και θα αναρτώνται με την ολοκλήρωσή τους."
Το ξέραμε αυτό:P
Δηλαδή η καθε ερευνητική εργασία της κάθε ομάδας θα αξιολογείται από διαφορετικό καθηγητή; Δεν θα υπάρχει καθηγητής για αυτό το μάθημα;
Λογικά, θα υπάρχει καθηγητής, ο οποίος θα παίζει το ρόλο του καθοδηγητή. Εφόσον η εργασία θα αναρτάται στο διαδίκτυο, πολύ πιθανόν είναι να την ελέγχει κάποιος άλλος καθηγητής, από άλλο σημείο της χώρας.

Κρατάω κάθε επιφύλαξη, δεν ξέρω αν ισχύσει. Απλά βλέπω λογικά το θέμα:)
Για παράδειγμα αν εγώ επιλέξω συνδυασμό φυσικών επιστημών & κοινωνικών επιστημών πρέπει να μου αξιολογήσουν την εργασία δύο διαφορετικοί καθηγητές (φυσικός π.χ. - κοινωνιολόγος); Δεν είναι δυνατό ένας καθηγητής μίας συγκεκριμένης ειδικότητας να μπορεί να κρίνει όλες τις ερευνητικές εργασίες, γιατί αυτές αφορούν πλήθος επιστημών και γνωστικών αντικειμένων που δεν μπορούν να διακατέχονται από ένα μόνο καθηγητή.
Δε νομίζω ότι μπορείς να επιλέξεις συνδυασμό. Συνήθως στην έρευνα επικεντρώνεσαι σε ένα θέμα. Μην ξεχνάμε ότι η εργασία θα γίνεται κάθε 4 μήνες, δηλαδή δύο φορές το χρόνο.

Κρατώ, επίσης, κάθε επιφύλαξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Ο συνδυασμός ισχύει. Διάβασε ξανά αυτό που είπες παραπάνω ότι ξέρεις - κάπου λέει "Επιλογή μιας ερευνητικής εργασίας ανά τετράμηνο με θέμα που εντάσσεται στους κύκλους «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες», «Τέχνη και Πολιτισμός», «Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία» και «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ή με θέμα που συνδυάζει κάποιους από τους προαναφερόμενους κύκλους"

Φιλικα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Λάθος μου:)

Λογικά, θα είναι διαφορετικός ο καθηγητής. Στο παράδειγμά σου, έχεις δύο διαφορετικούς κλάδους, ο ένας της θετικής και ο άλλος της θεωρητικής κατεύθυνσης. Οπότε, δε θα μπορούσε ένας μόνο καθηγητής να βαθμολογήσει την εργασία:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top