ἅλς
Διάσημο μέλος



Έχουν "δουλέψει" πολύ και τελικά το πέτυχαν να είμαστε καμμένα χαρτιά!!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


δεν νομιζω! απλως η αληθεια ειναι ας το δεχτουμε..Αυτό που λες στην τελευταία επισήμανση δεν δείχνει ρεαλισμό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


εδω βλεπεις απο Γ' γυμνασιου, Α' Λυκειου ΣΙΓΟΥΡΑ,οι περισσοτεροι διαβαζουν επιλεκτικα τα μαθηματα της κατευθυνσης που θελουν να ακολουθησουν.. θελω να πω οτι και καθολου κατευθυνσεις να μην υπηρχαν (πραγμα που σιγουρα ειναι λαθος) παλι διακρισεις στα μαθηματα θα γινονταν αναλογα με την σχολη που θα ηθελαν να περασουν...
Για αυτό ευθύνονται οι κατευθύνσεις και η εξειδίκευση που προωθείται γενικά, αν δεν υπήρχαν αυτά δεν θα ήταν τόσο μεγάλο το πρόβλημα. Το σχολείο είναι που δίνει στα παιδιά την εντύπωση ότι χωρίζονται σε θεωρητικούς και θετικοτεχνολογικούς και ότι υπάρχουν περιττά μαθήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


πιο αδικο μου φαινεται το να δινουμε στο τελος ολοι τα ιδια μαθηματα αλλα να περναμε σε διαφορετικου τυπου σχολες...
αν απο την αλλη δινουμε διαφορετικα μαθηματα, (χωρις να υπαρχουν κατευθυνσεις) μονοι μας θα τα ξεχωρισουμε και θα διαβαζουμε περισσοτερο αυτο που θα δωσουμε...
οποτε καλυτερα ειναι να υπαρχουν περισσοτερες ωρες εξειδικευσης και οχι γενικης παιδειας, τουλαχιστον θα ειναι πιο εποικοδομητικες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν είναι ντε και καλά αρνητική η εξειδίκευση. Είναι επιθυμητή ως ένα βαθμό απλά σε πιο μεγάλη βαθμίδα εκπαίδευσης (πανεπιστήμιο, μεταπτυχιακά). Μπορεί το Λύκειο να βρίσκεται ένα βήμα πριν το πανεπιστήμιο, αλλά δεν παύει να είναι ακόμα σχολείο στο οποίο (καλό είναι να) παίρνουμε γνώσεις γενικής παιδείας (έχω γράψει τους λόγους που διαμορφώνουν αυτή την άποψή μου σε προηγούμενο ποστ). Ωστόσο, μια πρώτη εξειδίκευση χρειάζεται και στο Λύκειο και αυτή είναι οι κατευθύνσεις στη Β' και Γ' Λυκείου. Δεν χρειάζεται να το κάνουμε πιο περίπλοκο.γιατι πρεπει ντε και καλα αυτη η εξειδικευση να ειναι αρνητικη?
Για μένα, το εκπαιδευτικό σύστημα δεν πάσχει από έλλειξη εξειδικευμένων γνώσεων αλλά από ανικανότητα μεταδοτικότητας των γνώσεων που υποτίθεται ότι δίνει (αυτό όσον αφορά το ζήτημα της παρεχόμενης γνώσης).
(δεν είναι δικό μου το -1)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Constadinos
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


γιατι πρεπει ντε και καλα αυτη η εξειδικευση να ειναι αρνητικη?
πιο αδικο μου φαινεται το να δινουμε στο τελος ολοι τα ιδια μαθηματα αλλα να περναμε σε διαφορετικου τυπου σχολες...
αν απο την αλλη δινουμε διαφορετικα μαθηματα, (χωρις να υπαρχουν κατευθυνσεις) μονοι μας θα τα ξεχωρισουμε και θα διαβαζουμε περισσοτερο αυτο που θα δωσουμε...
οποτε καλυτερα ειναι να υπαρχουν περισσοτερες ωρες εξειδικευσης και οχι γενικης παιδειας, τουλαχιστον θα ειναι πιο εποικοδομητικες...
Γιατί ο πραγματικός ρόλος του σχολείου και του λυκείου μαζί, θα έπρεπε να είναι η ολοκληρωμένη παιδεία σε κάθε τομέα. Δεν είναι να προετοιμάσει το παιδί για την τριτοβάθμια.
Ναι, και σε μένα το ίδιο άδικο μου φαίνεται αυτό που λες αλλά εγώ δεν είπα αυτό. Αν θες τη γνώμη μου θα σου έλεγα καμία εμπλοκή του λυκείου με το πανεπιστήμιο, με την όποια εξειδίκευση να γίνεται σε προπαρασκευαστικό έτος εκτός του λυκείου, έτσι δεν θα χρειάζεται να ταλαιπωρηθεί και κάποιος που δεν τον ενδιαφέρει η τριτοβάθμια.
Το μπλέκεις λίγο, αν ήταν να βγάλουν τις κατευθύνσεις σίγουρα δεν θα το άφηναν έτσι, εντάξει. Η όλη δομή του συστήματος πρόσβασης στην τριτοβάθμια έχει τα χάλια της. Πρέπει το ίδιο το σχολείο να μειώσει από μόνο του στοιχεία που σου δίνουν τέτοια εντύπωση. Αν δεν υπάρξουν κατευθύνσεις, και το σχολείο πάρει γενικό χαρακτήρα, τότε σταδιακά τα παιδιά θα αρχίσουν να δείχνουν ενδιαφέρον και για τα υπόλοιπα μαθήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος


οποτε καλυτερα ειναι να υπαρχουν περισσοτερες ωρες εξειδικευσης και οχι γενικης παιδειας, τουλαχιστον θα ειναι πιο εποικοδομητικες...
Τι σημαίνει εποικοδομητικό;
εποικοδομητικός -ή -ό [epikoδomitikós] E1 : που συντελεί στην επιθυμητή ή στη σωστή εξέλιξη ορισμένης διαδικασίας: Ένας ~ διάλογος. Eποικοδομητική κριτική. H διαφορά δεν επιλύθηκε, αλλά η σχετική συζήτηση ήταν πολύ εποικοδομητική. εποικοδομητικά EΠIPP. [λόγ. < αρχ. ἐποικοδομη- (ἐποικοδομῶ) `χτίζω επάνω΄ -τικός]
Η ορισμένη διαδικασία του λυκείου και του σχολείου γενικότερα είναι η παίδευση του ατόμου, όχι η επιστημονική μόρφωση.
Προφανώς θα λάβεις τα εφόδια που χρειάζονται για την τριτοβάθμια, αλλά δε θα γίνει και αυτοσκοπός.
Η Ελλάδα ήδη γεμίζει απαίδευτους απόφοιτους πανεπιστημίου, δε χρειαζόμαστε περισσότερους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


αυτο που ειπα εγω, ειναι οτι απο το να υπαρχουν ωρες γενικης παιδειας στις οποιες δεν γινεται δουλεια γιατι ολοι κοιτανε την κατευθυνση τους καλυτερα να υπαρχει εξειδικευση...Η ορισμένη διαδικασία του λυκείου και του σχολείου γενικότερα είναι η παίδευση του ατόμου, όχι η επιστημονική μόρφωση.
Προφανώς θα λάβεις τα εφόδια που χρειάζονται για την τριτοβάθμια, αλλά δε θα γίνει και αυτοσκοπός.
απλα μια συγκριση ειναι..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


ΟΚ, αλλά γιατί να μην αλλάξει επιτέλους η νοοτροπία "κοιτάω μόνο την κατεύθυνση και χέζω την γενική παιδεία"; θα μου πεις βέβαια με όλο το τρέξιμο της Γ' Λυκείου, πού χρόνος για γενική παιδεία; τουλάχιστον όμως στο υπάρχον σύστημα κάτι μαθαίνεις μέσα από την τάξη και στη γενική παιδεία, ενώ στο νέο πρόγραμμα απλά δεν θα τα διδάσκεσαι καθόλου.αυτο που ειπα εγω, ειναι οτι απο το να υπαρχουν ωρες γενικης παιδειας στις οποιες δεν γινεται δουλεια γιατι ολοι κοιτανε την κατευθυνση τους καλυτερα να υπαρχει εξειδικευση...
απλα μια συγκριση ειναι..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


και επανερχομαι σε αυτο που ειπα, οτι ο ιδιος χρονος δλδ θα ειναι πιο εποικοδομητικο αν κανεις κατευθυνση..ΟΚ, αλλά γιατί να μην αλλάξει επιτέλους η νοοτροπία "κοιτάω μόνο την κατεύθυνση και χέζω την γενική παιδεία"; θα μου πεις βέβαια με όλο το τρέξιμο της Γ' Λυκείου, πού χρόνος για γενική παιδεία; τουλάχιστον όμως στο υπάρχον σύστημα κάτι μαθαίνεις μέσα από την τάξη και στη γενική παιδεία, ενώ στο νέο πρόγραμμα απλά δεν θα τα διδάσκεσαι καθόλου.
φυσικα πρεπει να υπαρχει γενικη παιδεια το θεμα ειναι μηπως ειναι αρκετη μεχρι την πρωτη λυκειου? θελω να πω οτι ποσο θα βοηθουσαν εναν μαθητη θετικης τα αρχαια στην δευτερα και τριτη λυκειου? ή μηπως αν δεν τα διαβαζε στο γυμνασιο θα τα μαθαινε τοτε? αν τα διαβαζε παλι ισως να ταν και αρκετα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


έχει
Ιστορία, Βιολογία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία δεν είναι εξειδικευμένο. Συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή δεν καλύπτουν καν ένα σημαντικό μέρος των αντίστοιχων μαθημάτων του πρώτου έτους στο πανεπιστήμιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος


και επανερχομαι σε αυτο που ειπα, οτι ο ιδιος χρονος δλδ θα ειναι πιο εποικοδομητικο αν κανεις κατευθυνση..
Μάλλον δεν θες να καταλάβεις τι σου λένε...
Μιλάς για "εποικοδομητικό" μάθημα. Σου έδειξα ότι δεν είναι εποικοδομητική για το σχολικό περιβάλλον η πολλή εξειδίκευση.
Απαντάς ότι έκανες τη σύγκριση και βρίσκεις ότι οι ώρες της γενικής παραμερίζονται για χάρη της κατεύθυνσης.
Και;
Αυτό δεν οδηγεί λογικά στο να γίνουν οι ώρες γενικής ώρες κατεύθυνσης. Οδηγεί στο να πάψει ο ανταγωνισμός και η κατευθυνσιολατρεία ώστε να μπορεί να γίνει μάθημα γενικής.
Με τη δική σου "λογική" μπορώ να σου πω ότι τα μαθήματα κατεύθυνσης δε γίνονται σωστά, αφού τον επόμενο κιόλας Σεπτέμβρη κανείς μαθητής δε θυμάται οτιδήποτε από αυτά που έγραψε. Άρα, καλύτερα να γίνονται μαθήματα γενικής στη θέση της κατεύθυνσης.
Αλλάζουμε;

φυσικα πρεπει να υπαρχει γενικη παιδεια το θεμα ειναι μηπως ειναι αρκετη μεχρι την πρωτη λυκειου? θελω να πω οτι ποσο θα βοηθουσαν εναν μαθητη θετικης τα αρχαια στην δευτερα και τριτη λυκειου? ή μηπως αν δεν τα διαβαζε στο γυμνασιο θα τα μαθαινε τοτε? αν τα διαβαζε παλι ισως να ταν και αρκετα...
Αρκετή; Μπαααα... Άλλωστε την πιο ουσιαστική γενική παιδεία τη λαμβάνεις στο λύκειο. Μέχρι τότε τι έχεις κάνει; Ιστορία σε επίπεδο γυμνασίου, θρησκευτικά, γεωγραφία, άντε να σου βάλω και τα δύο χρόνο πληροφορική και τον ένα χρόνο τεχνολογία.
Στο λύκειο ξανακάνεις τεχνολογία (σε ένα προσδοκώμενο ανώτερο επίπεδο), μαθαίνεις κοινωνιολογία, δίκαιο, νεότερη ιστορία που τη μελετάς πλέον ως ενήλικος, γενικά σημαντικά πράγματα που τα αντιμετωπίζεις με πιο ώριμη σκέψη από ότι στο δημοτικό ή το γυμνάσιο.
Συγκεκριμένα για τα αρχαία ελληνικά, που συνέχεια γίνεται λόγος, οι θετικοί και οι τεχνολογικοί τα μισούν (κι εγώ τα μισούσα) και θέλουν τη διαγραφή τους από το βασικό κορμό: κάνε ένα γύρο τα πανεπιστήμια της Ελλάδας και πες μου πόσοι φοιτητές έχουν ασχοληθεί με την αρχαία τραγωδία, εκτός της Αντιγόνης (και της Ελένης, αν θυμούνται ότι την παρακολούθησαν ποτέ). Α, και να σημειωθούν επίσης και τα ποσοστά ανορθογραφίας σε ακαδημαϊκούς πολίτες. Τα βλέπω καθημερινή, και σε λέξεις με αρχαιοελληνική προέλευση και φρίττω.
Ένα πρόγραμμα που έχει π.χ. για την Α κατευθυνση έχει
Ιστορία, Βιολογία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία δεν είναι εξειδικευμένο. Συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή δεν καλύπτουν καν ένα σημαντικό μέρος των αντίστοιχων μαθημάτων του πρώτου έτους στο πανεπιστήμιο.
Και τι είναι; Γεμάτο θετικά μαθήματα (βιολογία εις διπλούν

Συγκεκριμένα, τα μαθηματικά του λυκείου κάλυπταν το Α' εξάμηνο μαθηματικών και άλλα μαθήματά μου στο πανεπιστήμιο, και η φυσική καλύπτει πολλές πτυχές της δομικής μηχανικής που διδασκόμαστε έως και το 4ο έτος. So? Τι δεν κάνουν τα "μη εξειδικευμένα" μαθήματα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Και τι είναι; Γεμάτο θετικά μαθήματα (βιολογία εις διπλούν) και με ένα γενικό. Πως το λες; Πρόγραμμα που προάγει τη σφαιρική μόρφωση;
Δεν κοιτάζω μαθήματα κοιταζω ύλη και στη βιολογία/χημεία τουλάχιστον δεν κάνουμε ούτε το 1/4 όχι του πρώτου έτους αλλά του πρώτου εξαμήνου.
Θεωρητικά μαθήματα θα υπάρχουν η νεοελληνική γλώσσα και η ιστορία δηλαδή στη Α κατεύθυνση (για μένα η ιστορία πρέπει να βγει όξω). Δηλαδή τι θέλεις να μάοθουμε λατινικά και άλλες σαχλαμαρίτσες.
Δηλαδή μαν η θεωρητική να μην μάθει λατινικά, φιλοσοφία κ.λπ. για να μάθουν φυσικη, προγραμματισμό χημεία και βιολογία sorry αλλά δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Όλα δεν γίνεται να τα κάνουν καθώς δεν βγαίνουν οι ώρες εκτός αν διδάσκονται σε επίπεδο μαθηματικών π.χ. να λύνεις τριώνυμο.
Το Λύκειο είναι πιο εξειδικευμένο από το Γυμνάσιο αλλά μην τρελαθούμε παρέχει γενικές γνώσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Καλά, μην υπερβάλλεις τώρα. Φυσικά και τα θυμάται, αφού -και μόνος σου το έγραψες παρακάτω- πολλά πράγματα χρειάζονται σαν προαπαιτούμενες γνώσεις για τα πανεπιστημιακά μαθήματα, συνεπώς δεν μπορεί να τα ξεχάσει εφόσον τα χρησιμοποιεί και στο πανεπιστήμιο....τον επόμενο κιόλας Σεπτέμβρη κανείς μαθητής δε θυμάται οτιδήποτε από αυτά που έγραψε. Άρα, καλύτερα να γίνονται μαθήματα γενικής στη θέση της κατεύθυνσης.
Για τον παραπάνω λόγο (προετοιμασία για σχολές Θετικών-Τεχνολογικών Επιστημών), χρειαζόμαστε και την κατεύθυνση, όχι μόνο την γενική παιδεία.
Μην το πας στο άλλο άκρο. Η Θεωρητική εμβαθύνει σε αρχαία, λατινικά,..κλπ αλλά ναι, καλό είναι να έχει και κάποιες γενικές γνώσεις μαθηματικών,φυσικής,χημείας..κλπ. Το αντίστροφο για την Θετική-Τεχνολογική.Θεωρητικά μαθήματα θα υπάρχουν η νεοελληνική γλώσσα και η ιστορία δηλαδή στη Α κατεύθυνση (για μένα η ιστορία πρέπει να βγει όξω). Δηλαδή τι θέλεις να μάθουμε λατινικά και άλλες σαχλαμαρίτσες.
Δηλαδή μαν η θεωρητική να μην μάθει λατινικά, φιλοσοφία κ.λπ. για να μάθουν φυσικη, προγραμματισμό χημεία και βιολογία sorry αλλά δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Όλα δεν γίνεται να τα κάνουν καθώς δεν βγαίνουν οι ώρες εκτός αν διδάσκονται σε επίπεδο μαθηματικών π.χ. να λύνεις τριώνυμο.
Επίσης, για την Θετική τα Λατινικά θα έλεγα πως όντως δεν χρειάζονται, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για την Ιστορία θεωρώ πως η γνώση του παρελθόντος μας δίνει "μαθήματα" για το παρόν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος


Καλά, μην υπερβάλλεις τώρα. Φυσικά και τα θυμάται, αφού -και μόνος σου το έγραψες παρακάτω- πολλά πράγματα χρειάζονται σαν προαπαιτούμενες γνώσεις για τα πανεπιστημιακά μαθήματα, συνεπώς δεν μπορεί να τα ξεχάσει εφόσον τα χρησιμοποιεί και στο πανεπιστήμιο.
Λοιπόν, το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Τις προαπαιτούμενες γνώσεις τις ξαναδιδαχθήκαμε στο πανεπιστήμιο στα πλαίσια πιο προχωρημένων φυσικομαθηματικών γνώσεων, κι εκεί φάνηκε πόσοι θυμόνταν τύπους στροφορμής, θεωρήματα Rolle, τεχνικές ολοκλήρωσης και άλλα τέτοια που έγραψαν στις πανελλήνιες.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


Aν γινεται σωστα το μαθημα γενικης φυσικα... το θεμα ειναι οτι σε γενικες γραμμες δεν γινεται γενικη και γινεται κατευθυνσηΑυτό δεν οδηγεί λογικά στο να γίνουν οι ώρες γενικής ώρες κατεύθυνσης. Οδηγεί στο να πάψει ο ανταγωνισμός και η κατευθυνσιολατρεία ώστε να μπορεί να γίνει μάθημα γενικής.
νομιζω πως ειναι υπερβολικο να διδασκεται η ιδια ιστορια 3 φορες, οχι οτι δεν πρεπει να υπαρχει ιστορια στο λυκειο, αλλα να ειναι παγκοσμια, ας τη διδαχτουμε τουλαχιστον μια φορα στη ζωη μας...Αρκετή; Μπαααα... Άλλωστε την πιο ουσιαστική γενική παιδεία τη λαμβάνεις στο λύκειο. Μέχρι τότε τι έχεις κάνει; Ιστορία σε επίπεδο γυμνασίου, θρησκευτικά, γεωγραφία, άντε να σου βάλω και τα δύο χρόνο πληροφορική και τον ένα χρόνο τεχνολογία.
Στο λύκειο ξανακάνεις τεχνολογία (σε ένα προσδοκώμενο ανώτερο επίπεδο), μαθαίνεις κοινωνιολογία, δίκαιο, νεότερη ιστορία που τη μελετάς πλέον ως ενήλικος, γενικά σημαντικά πράγματα που τα αντιμετωπίζεις με πιο ώριμη σκέψη από ότι στο δημοτικό ή το γυμνάσιο.
η τεχνολογια στο γυμνασιο ειναι δυο χρονια και η πληροφορικη 3...
δεν ειναι αχρηστα (και για αυτο και τα διαβαζω, ισως βεβαια οχι αλλα), αλλα αν καποιος τα μαθαινει σε 4 χρονια θα τα μαθει στα τελευταια 2 του λυκειου (που και παλι θα δινει σημασια περισσοτερο στην κατευθυνση του)Συγκεκριμένα για τα αρχαία ελληνικά, που συνέχεια γίνεται λόγος, οι θετικοί και οι τεχνολογικοί τα μισούν (κι εγώ τα μισούσα) και θέλουν τη διαγραφή τους από το βασικό κορμό: κάνε ένα γύρο τα πανεπιστήμια της Ελλάδας και πες μου πόσοι φοιτητές έχουν ασχοληθεί με την αρχαία τραγωδία, εκτός της Αντιγόνης (και της Ελένης, αν θυμούνται ότι την παρακολούθησαν ποτέ). Α, και να σημειωθούν επίσης και τα ποσοστά ανορθογραφίας σε ακαδημαϊκούς πολίτες. Τα βλέπω καθημερινή, και σε λέξεις με αρχαιοελληνική προέλευση και φρίττω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


ερωτηση ;;; εμεις που δινουμε του χρονου πανελληνιες θα μας ποιασει τιποτα η μπααα;![]()
Το σύστημα θα παραμείνει ως έχει, μέχρι και την εισαγωγή των μαθητών της φετινής Πρώτης λυκείου στα πανεπιστήμια. Αυτοί που θα δεχθούν (ή μήπως όχι;του χρονου θα αλλαξει τιποτα στην τριτη λυκειου?


Σχόλια για το νέο σύστημα:
- Ακαθόριστη ύλη--Μήπως μας αγχώνουν ακόμα πιο πολύ;
- Έρευνα κάθε 4 μήνες--η πώληση και η αγορά εργασιών θα αρχίσει από το λύκειο
- Αφήνουν το ενδεχόμενο να προστεθουν και οι βαθμοί των τριμήνων στον βαθμό πρόσβασης--Κακό, ιδίως για τους αδύνατους μαθητές. Σκεφτείτε, ότι ο χρόνος της προφορικής εξετασης είναι περιορισμένος.
- Οι αλλαγές, χρειάζονται και τις σχετικές αλλαγές στα βιβλία. Η χρηματοδότηση θα είναι επαρκής, ωστε να γραφούν/εκδοθούν κλπ, στην ώρα τους, τα βιβλία;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.