Τα πάντα για την Β' Λυκείου!

Nikosagt

Νεοφερμένος

Ο Nikosagt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Το παλιό εννοείται. Η ανεργία όλο και μεγαλώνει και τώρα με το νέο σύστηημα πολλοί γονείς θα αναγκάζονται να στέλνουν τα παιδιά τους φροντιστήριο από την Α' Λυκείου. Άσε και τα καημένα τα παιδιά που θα ζοριστούν πολύ!
Και εγω την ιδια άποψη έχω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

staza13

Νεοφερμένος

Η staza13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Δυστυχως ναι...και αμα εχεις 7η ωρα αρχες φιλοσοφιας,εκει ειναι που δεν παλευεται! Αλλα και η θετικη με την τεχνολογικη νομιζω ενα 6ωρο εχουν μονο.
Εμείς το είχαμε το έξτρα 7ωρο παρασκευή με 7η ώρα άγνωστο! Εκεί να δεις νύστααααα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

bkar1997

Νεοφερμένος

Ο bkar1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 79 μηνύματα.

nickthehunter88

Νεοφερμένος

Ο nickthehunter88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 63 μηνύματα.
παιδια μηπως ξερει κανεις ιστοσελιδες που να εχουν δυσκολα θεματα σε μαθηματικα/φυσικη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
παιδια μηπως ξερει κανεις ιστοσελιδες που να εχουν δυσκολα θεματα σε μαθηματικα/φυσικη?

math: https://www.mathematica.gr/forum/index.php

phys: https://ylikonet.blogspot.gr/

have fun :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zografialep

Νεοφερμένος

Η zografialep αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Γεια σας! Γραφω για να τ βγαλω απο μεσα μου και να ακουσω διαφορετικες αποψεις :)

Είμαι φέτος Β' Λυκειου, Θεωρητικη και πασχιζω να τα βγαλω περα. Τα μαθηματα της κατευθυνσης δεν ειναι προβλημα, αφου με ενδιαφερουν και πλεον καθε φορα που παω φροντιστηριο νιωθω στο στοιχειο μου, αλλα εχω τεραστιο προβλημα με της γενικης παιδειας και το σχολειο γενικοτερα.
Οι περισσοτεροι εδω και τα παιδια θετικοτεχνολογικης στο σχολειο τα θεωρουν ευκολα, αλλα δεν μπορω με τιποτα να ανταπεξελθω σε χημεια- φυσικη- μαθηματικα- γεωμετρια. Φυσικη εγραψα μοναδα, και θεωρουνταν και ευκολο διαγωνισμα!:redface: :( και χημεια δεν καταλαβαινω χριστο! (μα παει και τοσο γρηγορα αυτος ο καθηγητης...) Συν, μου φαινεται ματαιο. ειναι αδυνατο να συναγωνιστω τοσα παιδια που πανε φροντιστηριο φυσικοχημειες και τα ξερουν αυτα που κανουμε νερακι, και οι καθηγητες φερονται σαν να πηγαινουμε ΟΛΟΙ και τα προσπερνανε ετσι, θεωρωντας τα γνωστα!:mad:
Απο την αλλη, στην κατευθυνση εχουμε μια τρελη καθυστερημενη που δεν ξερει τι της γινεται, και περα απο το να της πω τη μεταφραση νερακι (λογω του φροντιστηριου, να ναι καλα) , δεν ασχολουμαι και πολυ με το μαθημα της- το κανει με τετοιο τροπο, που και να προσεχεις μπερδευεσαι.
Μου δημιουργει τεραστια πιεση ολο αυτο, γιατι απ'τη μια ημουν παντα καλη μαθητρια αλλα τωρα τιποτα, αδυνατο. Βγαζω 19 στο φροντιστηριο- που κανουμε και πιο δυσκολα- και ενα 15-16 με το ζορι προβλεπω για το σχολειο. εχω επισης και το πτυχιο για ξενη γλωσσα που δινω τωρα και τους γονεις μου, οι οποιοι μου εχουν μεν εμπιστοσυνη, αλλα δεν θα αντιδρουσαν καλα με εναν κακο βαθμο.
Μια φιλη μου ειναι της αποψης οτι τιποτε αλλο δεν εχει σημασια εκτος απο την κατευ8υνση (και οντως , πηρε 4 στις εξετασεις χημεια και 8 φυσικη, και 19 αρχαια!), αλλα δεν ξερω, τοσο χαμηλοι βαθμοι...

Γενικα ποια ειναι η αποψη σας? Θα επρεπε αυτοι τη θεωρητικης να δινουν βαση στις φυσικοχημειες? Και θα επρεπε να νοιαζομαι για τον βαθμο? :/:
Στην τελικη σκεφτομαι οτι δεν εχει και τοσο σημασια, αφου στις πανελληνιες δεν μετραει, αλλα ... :/:

εχχω απογοητευτει πληρω φετος. οι καθηγητες δεν ειναι καλοι, και απλα ανυπομονω να τελειωνω. θεωρω καθε ωρα μη φροντιστηριου ή διαβασματος χαμενη (οταν ειναι σχολειο) και αν και πιστευω οτι πρεπει να εχουμε γενικες γνωσεις για τα παντα, νομιζω οτι τωρα πια ειναι τοσο δυσκολα ολα που φτανουμε στο ''ειδικο'', σε πραγματα πολυ εξεζητημενα για να μου χρειαστουν στο μελλον.:redface:
Τελος παντων, μην μακρυγορω, εσεις τι πιστευετε? :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Γενικα ποια ειναι η αποψη σας? Θα επρεπε αυτοι τη θεωρητικης να δινουν βαση στις φυσικοχημειες? Και θα επρεπε να νοιαζομαι για τον βαθμο? :/:
Στην τελικη σκεφτομαι οτι δεν εχει και τοσο σημασια, αφου στις πανελληνιες δεν μετραει, αλλα ... :/:

Αρχικά μην τρελένεσαι και μην απογοητεύεσαι. :P
Κατά την γνώμη μου (και εγώ Β Λυκ είμαι) καλό θα ήταν να βάζεις τα δυνατά σου στην κατεύθυνση, αλλά να κάνεις μια προσπάθεια και στα άλλα μαθήματα. Μην ασχολείσαι με αυτούς που πάνε φροντηστήριο 8 ώρες την μέρα, εσύ να απαιτείς να σου ξαναεξηγεί ο καθηγητής ότι δεν καταλαβαίνεις. Γιατί, σχολείο δεν είναι μόνο οι Πανελλήνιες, πρέπει να έχουμε γενικές γνώσεις. 'Άλλωστε από την στιγμή που το μάθημα είναι γενικής παιδείας, σημαίνει ότι πρέπει να το διαβάζουν όλοι και πως δεν είναι τόσο δύσκολο γιατί δεν προορίζεται μόνο για τα παιδιά των ανάλογων κατευθύνσεων. :)

ΥΓ: Δεν είστε μόνο εσείς της Θεωρητικής που δεν καταλαβαίνετε μαθηματικά, με ρωτάς εμένα πως μαθαίνω μετάφραση Αντιγόνη;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Αν δεν ηταν σημαντικα δε θα ηταν στο ωρολογιο προγραμμα του σχολειου. Όλα χρειαζονται. Όταν αύριο μεθαύριο χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις λίγη απο τη φυσικοχημεια που είτε εσύ επέλεξες να μην παρακολουθεις είτε ο καθηγητης σε έκανε να μη σου αρέσουν, θα τα ξανασκεφτείς όλα αυτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zografialep

Νεοφερμένος

Η zografialep αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Αν δεν ηταν σημαντικα δε θα ηταν στο ωρολογιο προγραμμα του σχολειου. Όλα χρειαζονται. Όταν αύριο μεθαύριο χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις λίγη απο τη φυσικοχημεια που είτε εσύ επέλεξες να μην παρακολουθεις είτε ο καθηγητης σε έκανε να μη σου αρέσουν, θα τα ξανασκεφτείς όλα αυτά.


Το εκπαιδευτικο συστημα απεχει πολυ απ' το τελειο και το ιδιο και η πλειοψηφια των οι καθηγητων και η ζωη μου πηγαινε μια χαρα και πριν τα μαθω αυτα τα πραγματα στις φυσικοχημειες, χωρις να νιωθω ''ελλειψεις'' για να το ξανασκεφτω. Τελος παντων, δεν αντιλεγω, σημαντικα ειναι, αλλα χανεις το νοημα. Εδω και 20 οταν γραφουμε σε εξετασεις, τα ξεχναμε την επομένη και θα μεινουν τωρα για μια ζωη? Ολα ειναι σημαντικα, αλλα καποιες φορες χρειαζεται να κανουμε επιλογες, ωστε να μην τα μπουρδουκλωσουμε ολα.
Θα συμφωνουσα μαζι σου, αν ειχα την πολυτελεια του χρονου (ισως και την αντοχη και το μυαλο πλεον!) να ασχολουμαι με τα παντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Το εκπαιδευτικο συστημα απεχει πολυ απ' το τελειο και το ιδιο και η πλειοψηφια των οι καθηγητων και η ζωη μου πηγαινε μια χαρα και πριν τα μαθω αυτα τα πραγματα στις φυσικοχημειες, χωρις να νιωθω ''ελλειψεις'' για να το ξανασκεφτω. Τελος παντων, δεν αντιλεγω, σημαντικα ειναι, αλλα χανεις το νοημα. Εδω και 20 οταν γραφουμε σε εξετασεις, τα ξεχναμε την επομένη και θα μεινουν τωρα για μια ζωη? Ολα ειναι σημαντικα, αλλα καποιες φορες χρειαζεται να κανουμε επιλογες, ωστε να μην τα μπουρδουκλωσουμε ολα.
Θα συμφωνουσα μαζι σου, αν ειχα την πολυτελεια του χρονου (ισως και την αντοχη και το μυαλο πλεον!) να ασχολουμαι με τα παντα.
το οτι δεν τα θυμασαι ειναι προβλημα δικο σου και οχι του συστηματος :) με συγχωρεις αλλα οταν γραφεις 20 το θεμα ειναι να μην κοροιδευεις και τον ιδιο σου τον εαυτο, αυτο που εχουν καταληξει να κανουν οι περισσοτεροι μαθητες δηλαδη :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zografialep

Νεοφερμένος

Η zografialep αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
το οτι δεν τα θυμασαι ειναι προβλημα δικο σου και οχι του συστηματος :) με συγχωρεις αλλα οταν γραφεις 20 το θεμα ειναι να μην κοροιδευεις και τον ιδιο σου τον εαυτο, αυτο που εχουν καταληξει να κανουν οι περισσοτεροι μαθητες δηλαδη :/:

Δεν υπονοω οτι φταιει το συστημα για το οτι δεν τα θυμαμαι. :P Ειναι απλως λειτουργια του εγκεφαλου, ξεφορτωνεται τις πληροφοριες που θεωρει ''αχρηστες''. Εσυ δηλαδη θυμασαι ΤΑ ΠΑΝΤΑ που εμαθες απο ολα σου τα χρονια στο σχολειο? Αμφιβαλλω, κι αν το κανεις με γεια σου με χαρα σου αλλα εισαι η εξαιρεση.
Δεν κοροιδευω καθολου τον εαυτο μου. Σκοπος στις εξετασεις δεν ειναι να παρω διδακτορικο σε καθε μαθημα, αλλα να κανω ενα σοβαρο διαβασμα(αναλογως και το μαθημα) και να βγω με εναν αξιοπρεπη βαθμο. Κανεις δεν μπορει να ναι τελειος σε ολα, και στο κατω κατω πιστευω οτι σκοπος του συστηματος που λες δεν ειναι να μας κανει ολους σαίνια στα παντα, γιατι ολα τα μαθηματα του ωρολογιου προγραμματος ειναι σημαντικα, αλλα να μας δωσει ερεθισματα ωστε να βρουμε και να αναπτυξουμε αυτα που μας ενδιαφερουν.
Οσο ενδιαφερουσες και να ναι οι συναρτησεις και οι ενωσεις ανθρακα και υδρογονου, αν ονειρο ζωης καποιου ειναι να γινει φιλολογος, δεν θα χρειαστει να τους ριξει ουτε δευτερη ματια- εκτος αν τον ενδιαφερουν προσωπικα και επιλεξει να ασχοληθει με αυτα σαν χομπι.

Αρχικά μην τρελένεσαι και μην απογοητεύεσαι. :P
Κατά την γνώμη μου (και εγώ Β Λυκ είμαι) καλό θα ήταν να βάζεις τα δυνατά σου στην κατεύθυνση, αλλά να κάνεις μια προσπάθεια και στα άλλα μαθήματα. Μην ασχολείσαι με αυτούς που πάνε φροντηστήριο 8 ώρες την μέρα, εσύ να απαιτείς να σου ξαναεξηγεί ο καθηγητής ότι δεν καταλαβαίνεις. Γιατί, σχολείο δεν είναι μόνο οι Πανελλήνιες, πρέπει να έχουμε γενικές γνώσεις. 'Άλλωστε από την στιγμή που το μάθημα είναι γενικής παιδείας, σημαίνει ότι πρέπει να το διαβάζουν όλοι και πως δεν είναι τόσο δύσκολο γιατί δεν προορίζεται μόνο για τα παιδιά των ανάλογων κατευθύνσεων. :)

ΥΓ: Δεν είστε μόνο εσείς της Θεωρητικής που δεν καταλαβαίνετε μαθηματικά, με ρωτάς εμένα πως μαθαίνω μετάφραση Αντιγόνη;:P


Εχεις δικιο, δεν πρεπει να αγχωνομαι αλλα δεν μπορω! χΡ Τους ψιλοφοβαμαι τους καθηγητες, γιατι οταν τους ζητω να εξηγησουν τους κοιταω σαν το βοδι το τρενο :wacko: :P
Μου ειναι πολυ δυσκολα, και εκνευριζομαι γιατι νιωθω χαζη :( Δεν ειμαι θετικο μυαλο το ξερω, και μεχρι ενα επιπεδο μπορουσα αλλα τωρα ... θα κανω οτι μπορω, αλλα νταξει, θα δουμε ;)
φχαριστω για την απαντηση! - το χω ακουσει και απ τις ''θετικες'' φιλες μου αυτο για την αντιγονη χαχαχ, αλλα νταξει ενα απ' εξω ειναι, μια χαρα θα πας ;D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Johny4Life

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Johny4Life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Λοιπον, να πω και εγω την αποψη μου, αν και 1οετης φοιτητης πλεον προερχομενος απο την θετικη κατευθυνση. Ειχα το αντιστοιχο προβλημα με εσενα, στα αντιστοιχα θεωρητικα γενικης παιδειας βεβαια. Λοιπον, αυτο που εκανα ειναι οτι αντιμετωπιζα την ολη φαση χαλαρα(χωρις αγχος). Οταν ημουν σχολειο στην κατευθυνση, ξεχνουσα ολα τα αλλα,ημουν εκει φυχοσωματικα παρων. Σπιτι εδινα ΠΑΝΤΑ προτεραιοτητα στην κατευθυνση, μα παντα. Τα γενικης τα αφηνα για το τελος(αρχαια ιστορια και κειμενα).Καποιες φορες τα προλαβαινα καποιες οχι(στην β λυκειου για να ειμαι ειλικρινης τα εκανα ολα, ανευ εξαιρουμενου, στην γ λυκειου το πραγμα αλλαζει απο τον νοεμβριο και μετα).Αυτο που θα σου προτεινα,ειναι να παρακολουθεις τα γενικης παιδειας στο σχολειο, χωρις να δινεις σημασια στους"ξερολες" των μαθηματων αυτων.Αγνοησε τους ρε παιδι μου ,η παιξτο και εσυ "ξερολας" στα θεωρητικα :P(για να παρεις το αιμα σου πισω :)).Απο ολα τα μαθηματα εχεις να προσκομισεις κατι,πιστεψε με, ακομα και αν δεν θα το χρειαστεις στο μελλον σου.(Απο τα κειμενα ακομα δεν εχω καταλαβει τι εχω κερδισει ως μαθητης, αλλα τελοσπαντων).Σπιτι σου, θα διαβαζεις την κατευθυνση και εφοσον σου περισσευει χρονος (που ως β λυκειου μαθητρια πιστευω οτι περισσευει) τα κανεις. Στην γ λυκειου θα το δεις και η ιδια οτι οι καθηγητες θα ειναι ελαστικοι απο μονοι τους.Και μονο η ενασχοληση με ολα τα μαθηματα σου προσφερει το ερεθισμα να αναζητας παντα την γνωση, κατι που ειναι ΠΟΛΥ σημαντικο στην μετεπειτα φοιτητικη σου ζωη ως ακαδημαικος πολιτης. Ελπιζω να σε βοηθησα και να μην ημουν πολυ αοριστος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Τι γνώμη έχετε για την επίλυση ασκήσεων μαθηματικών και φυσικής στην ώρα των μαθημάτων γενικής παιδείας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zografialep

Νεοφερμένος

Η zografialep αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Φχαριστω παρα πολυ! χαχαχ, θα το παιξω ''ξερολας'' τοτε :P
Θα προσπαθησω να τα διαβαζω, τουλαχιστον να περασω με πανω απ τη βαση, αυτη η μοναδα στη φυσικη ηταν εξευτελιστικη :P
Συγχαρητηρια για τις πανελ που εδωσες! Καλη αρχη στη φοιτητικη ζωη ;P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
ΥΓ: Δεν είστε μόνο εσείς της Θεωρητικής που δεν καταλαβαίνετε μαθηματικά, με ρωτάς εμένα πως μαθαίνω μετάφραση Αντιγόνη;:P
Ενώ εμείς της θεωρητικής, "φυσάμε" στη μετάφραση της Αντιγόνης.....:P

Πραγματικά, η Αντιγόνη φέτος είναι το πιο κούτσουρο μάθημα για εμένα:P Χειρότερο κι από τη φυσική:P
Θα μου πεις, είναι ποιητικός λόγος και έχει κάποιες ιδιαιτερότητες όσον αφορά τη σύνταξη (π.χ. δυϊκός αριθμός και εννοούμενα στοιχεία) και τη γραμματική (π.χ. περιφραστικός αόριστος αντί μονολεκτικού). Η μετάφραση, όμως, δε "βγαίνει" χωρίς να τη μάθεις παπαγαλία (ποτέ δεν έχω μάθει παπαγαλία, εώς τώρα), λόγω αυτών των ιδιαιτεροτήτων του κειμένου. Πέρυσι, για παράδειγμα, στον Ξενοφώντα και το Θουκυδίδη έβγαζες τη μετάφραση, ακόμη κι αν δεν την ήξερες καθόλου. Φέτος, δυστυχώς, δεν μπορείς να το κάνεις αυτό :P

Κατά τα άλλα, η Αντιγόνη είναι εξαιρετική τραγωδία (=εξαιρετικό κείμενο). Ναι μεν είναι το πιο δύσκολο αρχαίο κείμενο που διδασκόμαστε στο σχολείο, αλλά και το πιο ενδιαφέρον δε...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
η αντιγονη ειναι τοσο βαρετη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

λοιπόν

Νεοφερμένος

Η λοιπόν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
Κι εγώ θεωρητική... Πριν λίγες μέρες γράψαμε ωριαίο στην Αντιγόνη...Κάθομαι λοιπόν να διαβάσω... Βλέπω μετάφραση και σκέφτομαι: θα το αντιμετωπίσω ως άγνωστο. Βρίσκω ρήματα, κυκλώνω συνδέσμους, χωρίζω προτάσεις... όλα οκ. και μετά έρχονται τα δύσκολα. Ποιητικός λόγος, δύσκολη γλώσσα, μέτριο λεξιλόγιο, εξαιρετικό κείμενο... Έκανα παρ' όλα αυτά τη προσπάθειά μου, έβγαλα μόνη μου μια μετάφραση και τη συνέκρινα με αυτή που μας είχε δώσει η καθηγήτρια. Τελικά το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό... Βέβαια, έκατσα και έμαθα τη μετάφραση του σχολείου. Στις ερμηνευτικές δεν είχα πρόβλημα, διάβασα ό,τι μας είχε πει στη τάξη. Συντακτικό είχα κάνει προτού "βγάλω" τη μετάφραση, ενώ γραμματική ήθελα να δοκιμάσω τον εαυτό μου χωρίς να διαβάσω μιας και τα ήξερα από κατεύθυνση. Αποτέλεσμα: Η Αντιγόνη να μου πάρει πάνω από 5.5 ώρες. Όμως ο βαθμός, 20 και το μόνο στη τάξη....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Melania~

Περιβόητο μέλος

Η Insomnia ♥ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,354 μηνύματα.
Κι εγώ πάλι στην Αντιγόνη, είχα διαβάσει πάρα πολύ για το διαγώνισμα. Δεν ξέρω τι άγχος με έπιασε τότε, αλλά έγραψα 19,5 για ένα λάθος που δεν θα έκανα ποτέ στην κατεύθυνση! Ποτέ ως τώρα δεν έχω κάνει τέτοιο λάθος. Στην σύνταξη, ανάμεσα σε όλα τα άλλα,μας έδωσαν ένα απαρέμφατο, το οποίο ήταν Υποκείμενο ενός απρόσωπου ρήματος, κι εγώ ξέχασα να γράψω ότι ήταν τελικό απαρέμφατο! :eek: Δεν θα συγχωρέσω ποτέ τον εαυτό μου :P.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Β' Λυκειου αισχος. Την εχω καταραστει αυτη την ταξη... Να μην ξαναυπαρξει ΠΟΤΕ. Παλι καλά περνάει γρήγορα :hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

λοιπόν

Νεοφερμένος

Η λοιπόν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
Κι εγώ πάλι στην Αντιγόνη, είχα διαβάσει πάρα πολύ για το διαγώνισμα. Δεν ξέρω τι άγχος με έπιασε τότε, αλλά έγραψα 19,5 για ένα λάθος που δεν θα έκανα ποτέ στην κατεύθυνση! Ποτέ ως τώρα δεν έχω κάνει τέτοιο λάθος. Στην σύνταξη, ανάμεσα σε όλα τα άλλα,μας έδωσαν ένα απαρέμφατο, το οποίο ήταν Υποκείμενο ενός απρόσωπου ρήματος, κι εγώ ξέχασα να γράψω ότι ήταν τελικό απαρέμφατο! :eek: Δεν θα συγχωρέσω ποτέ τον εαυτό μου :P.



Ωχ... Κρίμα να χάσεις από κάτι τέτοιο, αλλά από την άλλη έτσι μαθαίνεις το πώς αντιδράς την ώρα του διαγωνίσματος. Και στη τελική 19.5 πήρες, άριστος βαθμός!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top