Τα πάντα για την Β' Λυκείου!

Sjors

New member

Ο Sjors αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 102 μηνύματα.
γεια σας παιδιά...(το ξέρω ότι είμαι λίγο off-topic) αλλά χρειάζομαι λίγη βοήθεια απ' τους πιο έμπειρους σε ένα θεματάκι . Φέτος λοιπόν , θα πάω β' λυκείου και σκέφτηκα να ξεκινήσω μια προσπάθεια ώστε να βελτιωθώ στην έκθεση μιας και απ' ότι έχω καταλάβει είναι ένα μάθημα όπου πονάνε οι περισσότεροι μαθητές . Έχω ακούσει ότι βοηθάει αρκετά το διάβασμα εφημερίδων όμως λόγω οικονομικών δεν θέλω να αγοράζω κάθε σκ και από 1-2 εφημερίδες . Έτσι σκέφτηκα να βρίσκω τα συνώνυμα ή τα αντώνυμα διάφορων λέξεων , να γράφω περιλήψεις άρθρων από εφημερίδες ( θα τις βρίσκω δωρεαν στο νετ ) ή ακομα και απο θέματα πανελληνίων προηγούμενων ετών . Τέλος θα δανείζομαι βιβλία από την δημοτική βιβλιοθήκη ...τι λέτε θα με βοηθήσουν καθόλου όσα σκεφτηκα; εχετε να προτείνετε κάποια άλλη ιδέα ; τι βιβλια να δανείζομαι απο την βιβλιοθήκη ; Σας ευχαριστω και συγγνώμη αν σας κούρασα ...

Και εγω β λυκειου θα παω και νομιζω πως η εκθεση ειναι απτα αγαπημενα μου μαθηματα! Βασικα εγω να σου πω ποτε δεν διαβαζα εξωσχολικα βιβλια ( τελειως λαθος ) αλλα δεν μπορω να πω πως εμεινα πισω! Περσι στη πρωτη διαβαζα καθε βδομαδα ενα θεμα ( οχι απαραιτητα αυτα του σχολειου ) απο βοηθηματα εκθεσης ( πειστικος λογος , κοινος νους κλπ) ! Μπορω να πω οτι βελτιωθηκα τρομακτικα που πλεον χρησιμοποιω πιο ομορφο και κομψο λεξιλογιο! Διαβαζοντας συνωνυμα - αντωνυμα δεν καταλαβαινω πως θα βοηθηθεις στη εκθεση , σιγουρα ομως θα σου φανουν χρησιμα στις αντιστοιχες ασκησεις! Παντως μην κανειςς το καταςτροφικο λαθος και αρχιζεις να μαθαινεις εκθεςεις και προταςεις απ'εξω απλα και μονο για να γραψεις καλα σε ενα διαγωνιςμα ! Πιςτεψε το κανουν πολυ γι'αυτο και στο τελος στην εκθεςη παρατηρουνται οι χειροτεροι βαθμοι! Ελπιζω να σε βοηθησα! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimiou13

Active member

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης & Δημόσιας Διοίκησης ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 374 μηνύματα.
γεια σας παιδιά...(το ξέρω ότι είμαι λίγο off-topic) αλλά χρειάζομαι λίγη βοήθεια απ' τους πιο έμπειρους σε ένα θεματάκι . Φέτος λοιπόν , θα πάω β' λυκείου και σκέφτηκα να ξεκινήσω μια προσπάθεια ώστε να βελτιωθώ στην έκθεση μιας και απ' ότι έχω καταλάβει είναι ένα μάθημα όπου πονάνε οι περισσότεροι μαθητές . Έχω ακούσει ότι βοηθάει αρκετά το διάβασμα εφημερίδων όμως λόγω οικονομικών δεν θέλω να αγοράζω κάθε σκ και από 1-2 εφημερίδες . Έτσι σκέφτηκα να βρίσκω τα συνώνυμα ή τα αντώνυμα διάφορων λέξεων , να γράφω περιλήψεις άρθρων από εφημερίδες ( θα τις βρίσκω δωρεαν στο νετ ) ή ακομα και απο θέματα πανελληνίων προηγούμενων ετών . Τέλος θα δανείζομαι βιβλία από την δημοτική βιβλιοθήκη ...τι λέτε θα με βοηθήσουν καθόλου όσα σκεφτηκα; εχετε να προτείνετε κάποια άλλη ιδέα ; τι βιβλια να δανείζομαι απο την βιβλιοθήκη ; Σας ευχαριστω και συγγνώμη αν σας κούρασα ...


Πράγματι, οι εφημερίδες βοηθούν πολλοί, μιλώ βέβαια για "σοβαρές" με κομψά και άρτι επιμελημένα άρθρα, βλέπε Καθημερινή, Βήμα, Νέα κ.λ.π. Εάν μπορείς, είναι καλό να αγοράζεις έστω και μία εφημερίδα, δεν χρειάζονται δύο. Οι απλές εκδόσεις κοστίζουν το πολύ 2€. Σκέφτομαι να το αρχίσω κι εγώ αυτό. Αλλά και τα άρθρα του ίντερνετ, και πάλι στις σελίδες αυτών των εφημεριδών, δεν υπολείπονται των αντιστοίχων των εντύπων εκδόσεων.
Ένα λεξιλόγιο αντωνύμων συνονύμων είναι καλό να έχεις, όχι όμως να αφοσιωθείς σε αυτό. Όπως ειπώθηκε, θα σε βοηθήσει σε αντίστοιχες ασκήσεις και, βεβαίως, στην αποφυγή επαναλήψεων στο γραπτό σου αλλά και στον εξωραΪσμό του.
Τα βιβλία είναι επίσης σημαντικά για εμπλουτισμό του λεξιλογίου σου. Βιβλία και εφημερίδες είναι οι δύο βάσεις, στις οποίες είναι καλό να βασιστείς.
Από βιβλία, ωραία είναι τα ελληνικά. Αλλά και διάφορες μεταφράσεις ξένων δεν είναι καθόλου κακές, καθώς επεριέχουν αυτό το "ανεβασμένο" λεξιλόγιο και την ανεβασμένη φρασεολογία, τα οποία εσύ αποζητάς. Ψάξε βιβλία, διάβασε λίγο από μέσα και νομίζω μπορείς να κρίνεις κι εσύ.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris2799

Member

Ο chris2799 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά !!! Τί βοήθημα θα μου προτείνετε για τα μαθηματικά κατεύθυνσης ????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sjors

New member

Ο Sjors αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Εμενα για Μπαρλα μου ειπαν απο ελληνοεκδοτικη !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 5,384 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά !!! Τί βοήθημα θα μου προτείνετε για τα μαθηματικά κατεύθυνσης ????
Μπάρλα. Το είχα και εγώ (δεν ξέρω αν ύλη αν άλλαξε).
Τότε εμείς είχαμε διανύσματα ευθεία κωνικές τομές (κύκλος και αυτά).
Για μένα ήταν πολύ καλό βοηθητικό άσχετο αν τότε στο τέλος έγραψα 14,5/20
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panspil

Member

Ο panspil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 69 μηνύματα.
εγινε παιδια σας ευχαριστώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντώνιος 1

New member

Ο Αντώνιος 1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Γειά σας, όπως θα καταλάβετε και από τα υπόλοιπα μυνήματά μου, έχω προβληματιστει και αγχωθεί πολύ με τη Β Λυκείου. Θα ήθελα όμως να ρωτήσω και κάτι ακόμα, πως να οργανώσω το πρόγραμμά μου για να προλαβαίνω και φροντιστήριο και σχολείο; Εσείς τι κάνατε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

don_vito

Active member

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 471 μηνύματα.
Γειά σας, όπως θα καταλάβετε και από τα υπόλοιπα μυνήματά μου, έχω προβληματιστει και αγχωθεί πολύ με τη Β Λυκείου. Θα ήθελα όμως να ρωτήσω και κάτι ακόμα, πως να οργανώσω το πρόγραμμά μου για να προλαβαίνω και φροντιστήριο και σχολείο; Εσείς τι κάνατε;

Διαβάζουμε μόνο φροντιστήριο :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τυφών

New member

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια, εχω το εξης θεμα. Στην φυσικη εχουμε τελειωσει τα 2 πρωτα κεφαλαια που χρειαζονται για του χρονου και τωρα κανουμε θερμοδυναμικη που ειναι εντελως ασχετα και αχρειαστα..νταξει δεν λεω μου αρεσει να μαθαινω πραγματα αλλα δεν μπορω να μπω στην διαδικασια να μαθω 15 τυπους που εχει το κεφαλαιο..επισης η φυσικη γενικης ειναι εντελως αχρηστη αρα το μονο που μενει εκτος των μαθηματικων ειναι η χημεια..που ειναι το μονο που διαβαζω απο φυσικη κατ, φυσικη γεν και χημεια..αλλα οι αλλες ωρες στο φροντ. εκτος της χημειας ειναι αχρηστες καθως οι φυσικες δεν χρειαζονται..για αυτο μπορω να βρω καπου ασκησεις για φυσικη κατ στην υλη της β που χρειαζεται για του χρονου; αλλα εχουμε κανει πολλες ασκησεις απο τραπεζα βοηθηματα κτλ και μου φαινονται απλες, ψαχνω κατι που να ειναι αυστηρα στο πνευμα της Γ Λυκειου δηλαδη να μην θελει μια ΑΔΟ και τελος ή να μην βγαινει απλα με αντικατασταση στους τυπους.
 

Dias

Well-known member

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 7,617 μηνύματα.
Στην φυσικη εχουμε τελειωσει τα 2 πρωτα κεφαλαια που χρειαζονται για του χρονου και τωρα κανουμε θερμοδυναμικη που ειναι εντελως ασχετα και αχρειαστα..νταξει δεν λεω μου αρεσει να μαθαινω πραγματα αλλα δεν μπορω να μπω στην διαδικασια να μαθω 15 τυπους που εχει το κεφαλαιο..επισης η φυσικη γενικης ειναι εντελως αχρηστη ......
Λυπάμαι παλικάρι μου, αλλά το σκεπτικό σου είναι εντελώς λανθασμένο. Στη Β λυκείου και σε μαθήματα όπως η Φυσική, τα Μαθηματικά και η Χημεία, δεν μελετάμε μόνο "χρησιμοθηρικά" αυτά που σχετίζονται με την ύλη των πανελληνίων. Διαβάζουμε για να μπούμε στο πνεύμα των μαθημάτων και να νοιώσουμε το βάθος τους, ώστε και τις πανελλήνιες να αντιμετωπίσουμε σωστά, αλλά και μετά από αυτές πολλές είναι οι γνώσεις που θα μας χρειαστούν, τις οποίες τώρα θεωρείς περιττές.
Διαβάζουμε μόνο φροντιστήριο
Και μετά αν αποτύχεις, θα λες ότι φταίει το σχολείο.

 

Τυφών

New member

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Λυπάμαι παλικάρι μου, αλλά το σκεπτικό σου είναι εντελώς λανθασμένο. Στη Β λυκείου και σε μαθήματα όπως η Φυσική, τα Μαθηματικά και η Χημεία, δεν μελετάμε μόνο "χρησιμοθηρικά" αυτά που σχετίζονται με την ύλη των πανελληνίων. Διαβάζουμε για να μπούμε στο πνεύμα των μαθημάτων και να νοιώσουμε το βάθος τους, ώστε και τις πανελλήνιες να αντιμετωπίσουμε σωστά, αλλά και μετά από αυτές πολλές είναι οι γνώσεις που θα μας χρειαστούν, τις οποίες τώρα θεωρείς περιττές.

Και μετά αν αποτύχεις, θα λες ότι φταίει το σχολείο.


Ωραίο το παραμυθάκι που αναπαράγεις, και δυστυχώς αυτό γίνεται κατά κόρον.
Αν θες να ξέρεις, είμαι από τους λίγους που υποστηρίζουν ότι για να γράψεις σε επίπεδο πανελληνίων χρειάζεται ευρύτερο γνωστικό πεδίο, αλλά αυτό δεν έχει σχέση με το θέμα. Δεν είναι μαθηματικά που όσο περισσότερα ξέρεις τόσο πιο αποτελεσματικά αντιμετωπίζεις τις ασκήσεις, αλλά αν μου βρεις 1 τόσο δα κομμάτι που θα μου χρειαστεί στις πανελλήνιες ότι στην αδιαβατική μεταβολή το έργο μπορεί να υπολογιστεί από τη σχέση
W= pτVτ - pαVα/1 - γ τότε σου υπογράφω ότι θα κάτσω σε ένα βράδυ και θα μάθω απέξω όλους τους τύπους για κάθε μεταβολή.
Και μην βιάζεσαι να πετάξεις την ψαγμενιά σου, δες τι έγραψα πιο πάνω..είναι ωραίο και έχει ενδιαφέρον να μάθω για την θερμοδυναμική, αλλά άλλο αυτό και άλλο να αποστηθίσω πράγματα τα οποία από ΚΑΘΕ άποψη μου είναι άχρηστα. Και να σε ενημερώσω ότι αυτή την στιγμή στην Β Λυκείου σε γενική και κατεύθυνση διδάσκονται 5 φυσικές, άσχετες μεταξύ τους.
 

Italian dream...

Well-known member

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
...μπορω να βρω καπου ασκησεις για φυσικη κατ στην υλη της β που χρειαζεται για του χρονου; αλλα εχουμε κανει πολλες ασκησεις απο τραπεζα βοηθηματα κτλ και μου φαινονται απλες, ψαχνω κατι που να ειναι αυστηρα στο πνευμα της Γ Λυκειου δηλαδη να μην θελει μια ΑΔΟ και τελος ή να μην βγαινει απλα με αντικατασταση στους τυπους.

Το προηγούμενο κομμάτι δεν θα το σχολιάσω γιατί θα συγχιστώ και η μέρα μου έχει πάει πολύ καλά μέχρι σήμερα.

Σχετικά με αυτό που θες, αν κατάλαβα καλά θέλεις κάτι σε Μηχανική που να "ξεφεύγει" από τον τυφλοσούρτη των φροντιστηρίων και των βιβλίων -δεν ξέρω τι εννοείς με "το πνεύμα των πανελληνίων" αλλά αυτό είναι πάνω κάτω το πνεύμα των πανελληνίων.
Κοίτα στην Παγκύπρια Ολυμπιάδα Φυσικής στα θέματα της Β', ασχολούνται κυρίως αν όχι αποκλειστικά με Μηχανική (δεν έχω καταλάβει γιατί αλλά γουατεβερ), ορμές, κινήσεις, αυτά που θέλεις. Μην τρομάξεις βέβαια, για επίπεδο Ολυμπιάδας είναι γελοία και τα περισσότερα θα σου θυμίσουν ασκήσεις που στο φροντιστήριο θεωρούνται ορεκτικό, αλλά κάποιες από αυτές αξίζουν τον κόπο.
Δε σου αναφέρω την ολυμπιάδα τη δική μας της ΕΕΦ γιατί έχει τελείως διαφορετική φιλοσοφία θεμάτων, απαξιεί επιδεικτικά ό,τι έχει να κάνει με μηχανική (το πολύ να βρεις 2-3 θέματα σε όλο το ιστορικό των θεμάτων) και σαφώς έχει μεγαλύτερη δυσκολία, ξεπερνάει κατά πολύ το επίπεδο των εξετάσεων και των πανελληνίων αντίστοιχα, στη Γ'.

Από εκεί και πέρα μπορείς να ψάξεις γενικά σε ξένες ολυμπιάδες γιατί υπάρχουν πολλά διαμάντια, αν το έχεις με τα αγγλικά ή με όποια γλώσσα το έχεις τέλος πάντων -στης Αυστραλίας για παράδειγμα έχει φοβερά θέματα, απίστευτα ωραία κάθε χρόνο, καλύπτουν και αυτά που θες, ρίξε μία ματιά!!
(Όπως κατάλαβες είμαι παιδί των διαγωνισμών:inlove:)

Πάντως, γνώμη μου είναι να επεκταθείς και λίγο, μην κολλάς αυστηρά στα πλαίσια των πανελληνίων και του σχολείου, αυτό είναι πάντα το ανιαρό κομμάτι της φυσικής και όλων των μαθημάτων, χάνεις όλη τη μαγεία ρε συ :worry: Δεν εννοώ να κάτσεις να διαβάσεις τα αέρια αν έχεις αποφασίσει ότι δεν θα τα διαβάσεις, μιλάω για αυτά που σε ενδιαφέρουν, να κάτσεις να ψαχτείς, να βρεις θέματα πιο φευγάτα, πιο ψαγμένα, να προκαλέσεις λίγο τον εαυτό σου, να το διασκεδάσεις λίγο!!!:clapup::clapup::P Κοίτα αυτά που σου είπα αλλά ψάξε και μόνος σου, μη ζητάς "αυστηρά στο πνεύμα της Γ' Λυκείου", και για τα μαθηματικά ισχύει αυτό και για τη φυσική, επεκτάσου λίγο, μάθε και κάτι παραπάνω κι ας μην το λέει ο ΟΕΔΒ, δεν πειράζει, δε χάθηκε και ο κόσμος!!
Καλή συνέχεια! :)
 

chris2799

Member

Ο chris2799 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια !! Μπορει να μου πει καποιος που βρισκεστε στην αλγεβρα, τα μαθηματικα και την φυσικη κατ. ?
 

Τυφών

New member

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 227 μηνύματα.

Τυφών

New member

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Και απο τα 2

Άλγεβρα
Σχολείο: Τριγωνομετρικές εξισώσεις.
Φροντιστήριο: Τριγωνομετρικοί αριθμοί αθροίσματος γωνιών

Μαθηματικά κατεύθυνσης
Σχολείο: Εξίσωση ευθείας
Φροντιστήριο: Γενική μορφή εξίσωσης ευθείας

Φυσική κατεύθυνσης
Σχολείο: Κινητική θεωρία
Φροντιστήριο: Γραμμομοριακές ειδικές θερμότητες αερίων
 

Italian dream...

Well-known member

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια !! Μπορει να μου πει καποιος που βρισκεστε στην αλγεβρα, τα μαθηματικα και την φυσικη κατ. ?

Υπό κανονικές συνθήκες συνήθως τέτοια εποχή στην Αλγεβρα όλοι βρίσκονται στις τριγωνομετρικές εξισώσεις ή συναρτήσεις, άθροισμα δε νομίζω να μπήκε ακόμα κανείς στο σχολείο. Στο φροντιστήριο συνήθως τελειώνουν την τριγωνομετρία.
Στην κατεύθυνση είναι καιρός να τελειώσουν τα διανύσματα στο σχολείο και στο φροντιστήριο οι ευθείες, παραβολές πάλι δε νομίζω να μπεί κανείς πριν τα Χριστούγεννα.
Φυσική κατεύθυνσης όλοι είναι τώρα στη θερμοδυναμική, δε νομίζω κανείς να κάνει ακόμα μηχανική -θα ήταν πολύυυ εκτός προγράμματος-, ούτε σαφώς να έχει προχωρήσει παρακάτω.

Αυτά :)
 

Τυφών

New member

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Υπό κανονικές συνθήκες συνήθως τέτοια εποχή στην Αλγεβρα όλοι βρίσκονται στις τριγωνομετρικές εξισώσεις ή συναρτήσεις, άθροισμα δε νομίζω να μπήκε ακόμα κανείς στο σχολείο. Στο φροντιστήριο συνήθως τελειώνουν την τριγωνομετρία.
Στην κατεύθυνση είναι καιρός να τελειώσουν τα διανύσματα στο σχολείο και στο φροντιστήριο οι ευθείες, παραβολές πάλι δε νομίζω να μπεί κανείς πριν τα Χριστούγεννα.
Φυσική κατεύθυνσης όλοι είναι τώρα στη θερμοδυναμική, δε νομίζω κανείς να κάνει ακόμα μηχανική -θα ήταν πολύυυ εκτός προγράμματος-, ούτε σαφώς να έχει προχωρήσει παρακάτω.

Αυτά :)

Μέσα έχεις πέσει σε όλα, μόνο λίγο στην φυσική, τα περισσότερα σχολεία δεν έχουν μπει θερμοδυναμική εκτός αν τρέχουν, είναι συνήθως στο προηγούμενο κεφάλαιο με τις μεταβολές και τους νόμους των αερίων.
 

Italian dream...

Well-known member

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Μέσα έχεις πέσει σε όλα, μόνο λίγο στην φυσική, τα περισσότερα σχολεία δεν έχουν μπει θερμοδυναμική εκτός αν τρέχουν, είναι συνήθως στο προηγούμενο κεφάλαιο με τις μεταβολές και τους νόμους των αερίων.

Εμείς έχουμε μπει θερμοδυναμική :mad::(:worry:
Δεν μας λυπάται κανείς.....
 

Happily.Motionless

New member

Η Happily.Motionless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 163 μηνύματα.
Παιδια εχω απορεια για ασκηση φυσικης προσανατολισμου

Καλημερα σας θα ηθελα να λυσω μια απορεια . στην θερμοδυναμικη β λυκειου υπαρχει θεμα β που ζητα να βρουμε με βαση σχεδιαγραμματος ποιος ογκος ειναι μεγαλυτερος απο εναν η δυο αλλους. Αν το παρω απο γωνια . δηλαδη πω οτι απο γεωμετρια εφθ=p/T , οπου p/T=nR/V και , αφου αναφερω οτι εφθ=nR/v , πω οτι απο την στιγμη που τα ποσα ειναι αντιστροφως αναλογα και ετσι οσο μεγαλυτερη γωνια τοσο μικροτερος ογκος θα ειναι σωστος ο τροπος επιλυσης?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top