Τα θρησκευτικά στο σχολείο

Θρησκευτικά στα σχολεία: Να καταργηθούν ή όχι;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 407)
  • Να καταργηθούν τελείως

    Ψήφοι: 124 30.5%
  • Να μείνουν ως έχουν

    Ψήφοι: 77 18.9%
  • Να μην καταργηθούν αλλά να αναφέρονται γενικά στις θρησκείες

    Ψήφοι: 198 48.6%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 8 2.0%

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Κατά τα άλλα θέλουμε εκσυγχρονισμούς, τα θρησκεύματα όμως θα τα έχουμε προσκολλημένα στο υπουργείο παιδείας όπως εδώ και 50-60 χρόνια;


(χμφ, κάτι δεν πάει καλά με εμένα, και στα τετράδιά μου 2008 γράφω :p )

Κι εγώ στο απουσιολόγιο γράφω ακόμα μερικές φορές 2008:P.

Γιατί, αν πάνε στο Υπουργείο Πολιτισμού ο περιβόητος "χωρισμός κράτους-Εκκλησίας" θα γίνει πραγματικότητα; Μερικοί άνθρωποι έχουν το πρόβλημα ότι τους ενοχλούν οι τύποι και όχι η ουσία. Για μένα η ιεραρχία Ιερωνύμου είναι πολύ πιο ουσιώδης για το χωρισμό κράτους-εκκλησίας απο να διαγραφεί η λεξούλα "θρησκευμάτων" από τον τίτλο του Υπουργείου.

Προφανώς το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης κι εγκατάστασης υπάρχει για να πάει κανείς εκεί που του αρέσει...

Άλλο θρησκεύματα και άλλο Εκκλησία.

Ξαναλέω ότι δεν είναι λογική το "αν δε σου αρέσει εδώ, τα κουβαδάκια σου και σ' άλλη παραλία". Αν δε σου αρέσει η λογική, λοιπόν, του Έλληνα, ότι πρέπει όλοι να είναι πτυχιούχοι πανεπιστημίου, να πας αλλού να ζήσεις. Ε, δεν πάει έτσι. Αυτός που θέλει το καλό της Ελλάδας, θα προσπαθήσει να την αλλάξει προς το καλύτερο, δε θα πάει να ζήσει αλλού.
Δηλαδή ποιον ενοχλεί η ισότιμη παρουσίαση των θρησκειών στο σχολείο; Θίγει κανέναν; Και αν ναι, γιατί;

ΥΓ: Εσύ δεν ήσουν που έλεγες για τα νομικά κ.λπ.;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η μη παραχώρηση μιας υπηρεσίας δεν συνιστά σε καμία περίπτωση παραβίαση δικαιώματος. Η απαγόρευση της υπηρεσίας αυτής, μάλιστα.
Δεν είναι κανενός είδους θεμελιώδες δικαίωμα να σου μαθαίνει το ελληνικό σχολείο για τις άλλες 200 θρησκείες του κόσμου, συνεπώς λοιπόν μπορείς να το απαιτείς, αλλά δεν είναι δεσμευτικό δικαίωμά σου να το κατακτήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Η διαστρεβλωμένη παραχώρησή της, όμως, αποτελεί παραβίαση της ελεύθερης βούλησης του ανθρώπου. Όπως και παράλειψη των ηθικών υποχρεώσεων του Κράτους.

Τότε, λοιπόν, με την ίδια λογική, δεν είναι υποχρεωμένο το Κράτος να σου παράσχει δωρεάν δημόσια παιδεία, ούτε νοσοκομειακή περίθαλψη, αφού δε σου απαγορεύει την πρόσβαση σε αυτές.

Ξαναρωτάω: ποιον ενοχλεί η ισότιμη παρουσίαση των θρησκειών στο σχολείο; Θίγει κανέναν; Και αν ναι, γιατί;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Manthak47

Νεοφερμένος

Ο Θοδωρής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Σέρρες (Σέρρες). Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Στο δικό μου σχολείο ο καθηγητής βαριέται που ζει. Τα Θρησκευτικά τα διδάσκει για να πληρώνεται. Μπαίνει μέσα, φωνάζει, εξετάζει (ώ, ναι, είναι από τους παραδοσιακούς που θέλουν το μάθημα να το μαθαίνουμε απ' έξω :mad:, όσο εύκολο ή δύσκολο είναι αυτό), παραπονιέται ότι του κάνουμε πολλές απορίες και του "τρώμε την ώρα" ενώ ο άνθρωπος θέλει να διδάξει (:jumpy:) και στο τέλος κάνει την υπέροχη παράδοση μαθήματος: "Διάβασε εσύ το μάθημα!" Ακολουθεί η δική του εξήγηση: αναγραμματισμός του κειμένου του βιβλίου, είτε είναι κύριο μάθημα, είτε τίτλος, είτε λεζάντα εικόνας. Αν δεν προλάβει μάλιστα να το πεί λόγω χρόνου ή νεύρων (οξύθυμος είναι ήπιος χαρακτηρισμός) μας αφήνει να το διαβάσουμε και να το μάθουμε απ' έξω.

Είναι αυτός τρόπος διδασκαλίας; Τα Θρησκευτικά με τέτοιους καθηγητές χάνουν το νόημά τους. Να κάτσω να συναγωνιστώ με ποιον και με ποιο τρόπο; Ποιος θα κρύψει καλύτερα το βιβλίο του κάτω από το θρανίο μη φανεί ότι είναι αδιάβαστος; Ή μήπως να διαβάσω πράγματα που γνωρίζω εδώ και 5 χρόνια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Κάθε μάθημα χάνει με τον τρόπο αυτό το νόημά του, δεν είναι στα Θρησκευτικά το πρόβλημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jfire

Δραστήριο μέλος

Ο Jfire αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 402 μηνύματα.

aggel A4 forever

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 251 μηνύματα.
παντως παιδια ειναι βλακι@ να αφιερωνουμε 2 ωρς για τα θρησκευτικα και να κανουμε μια ωρα χημεια .και αυτο συμβαινει και με τα αγγλικα που ειναι 3 ενω θα επρεπε να ειναι δυο οπως τα γαλλικα γερμανικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angekon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 165 μηνύματα.
παντως παιδια ειναι βλακι@ να αφιερωνουμε 2 ωρς για τα θρησκευτικα και να κανουμε μια ωρα χημεια .και αυτο συμβαινει και με τα αγγλικα που ειναι 3 ενω θα επρεπε να ειναι δυο οπως τα γαλλικα γερμανικα


ο συνωνοματος αν και μικρος μιλησε σαν μεγαλος.... το θεμα δεν ειναι τι θα καταργηθει η οχι.. ολα χρειαζονται.. αλλα με μετρο και προτεραιοτητα.. :bye::bye::bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zouzoula

Νεοφερμένος

Η zouzoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Πιστεύω πως πρέπει να καταργηθούν τα θρησκευτικά.'Ολοι ξέρουμε πως ελάχιστα άτομα διαβάζουν και ενδιαφέρονται για αυτό το μάθημα.Επίσης αν κάποιος θέλει να μάθει κάτι για μια θρησκεία μπορεί να το κάνει μόνος του!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fousekis

Δραστήριο μέλος

Ο Φουσέκης λέγομαι! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 519 μηνύματα.
Το ίδιο λέω και για τα Μαθηματικά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Το ίδιο λέω και για τα Μαθηματικά!

Καμία σχέση δεν έχουν τα μαθηματικάμκαι τα θρησκευτικά.
Μα καμία όμως.
-----------------------------------------
μαθηματικά και *
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fousekis

Δραστήριο μέλος

Ο Φουσέκης λέγομαι! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 519 μηνύματα.
Γιατί; Σε εμένα το ίδιο παράλογα μου φαντάζουν και τα δύο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Γιατί; Σε εμένα το ίδιο παράλογα μου φαντάζουν και τα δύο.
Σου φαντάζουν τα μαθηματικά παράλογα?
Να φανταστώ δηλαδή πόσο το διαβάζεις το μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Δε το λέει γι' αυτό. Εννοεί ότι τα θρησκευτικά είναι σημαντικό μάθημα, και όντως είναι. Aλλά θα έπρεπε να γίνονται στα πλαίσια μιας ευρύτερης πολτισμικής αγωγής και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πολύ πιο αντικειμενικά. Καλύτερα πάντως καθόλου από το σημερινό χάλι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fousekis

Δραστήριο μέλος

Ο Φουσέκης λέγομαι! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 519 μηνύματα.
Όχι, αλλά το σχολείο σε περιορίζει στην αντικειμενική πραγματικότητα και για να δεχτείς τα Μαθηματικά και τα σχετικά πρέπει να πιστεύεις πως ο κόσμος μας υπάρχει (την στιγμή που το σχολείο ούτε καν στο αποδεικνύει).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Cogito, ergo sum.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Όχι, αλλά το σχολείο σε περιορίζει στην αντικειμενική πραγματικότητα και για να δεχτείς τα Μαθηματικά και τα σχετικά πρέπει να πιστεύεις πως ο κόσμος μας υπάρχει (την στιγμή που το σχολείο ούτε καν στο αποδεικνύει).

Wat.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fousekis

Δραστήριο μέλος

Ο Φουσέκης λέγομαι! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 519 μηνύματα.
Ναι, γιατί κατά τον δικό σου ορισμό άμα σκέπτεσαι υπάρχεις. Βάζεις περιορισμούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
εγω μεχρι την περσινη μου εμπειρια στο θεμα των θρησκευτικων θα προτεινα να περιεχουν στην υλη ολες τις θρησκειες,αιρεσεις και διαφορα αλλα θεματα περι θρησκειας.και οχι οπως τωρα που σου βαζουν παροπιδες και σου λενε θα μαθεις για τον ορθοδοξο χριστιανισμο και θα πιστευεις σε αυτον απολυτα.καλυτερα εαν δεν ειναι να αλλαξει η τωρινη κατασταση στο συγκεκριμενο μαθημα να μην το ξανακανουμε.δεν χρησιμευει σε τιποτα ισα ισα που μερικες φορες καθοδηγει τα παιδια,και σιγουρα αυτο δεν λεγεται μαθηση.
φετος και για ολο το λυκειο μας κανει ενας απιστευτος καθηγητης που ειναι οντως καθηγητης.μας βαζει να βλεπουμε ταινιες,κανουμε συζητησεις περι θρησκευτικων αλλα και κοινωνικων θεματων(μασονισμος,σατανισμος,αποκρυφισμος,φτωχεια,διαφορα περιεργα και αλλα πολλα)
γενικα το μαθημα μαζι του ειναι απλα διασκεδαστικο και πραγματικα ολοι τον αγαπανε και τον σεβονται.μακαρι ολοι να ειχαμε τετοιους καθηγητες:jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sstefoss

Νεοφερμένος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
αν οι νεοι αρχισουν να αλλαζουν θρησκεια πιστευω οτι θα φταει το συγκεκριμενο μαθημα.πλεον δεν πιστευω να μπορουμενα παρασυρθουμε τοσο ευκολα διαβαζοντας αυτο το βιβλιο και το μονο που καταφερνει ειναι να μας βαλει σε αμφιβολιες για καποια θεματα.αμφιβολιες με την εννοια της δυσπιστια μας σε καποια πραγματα.σε καποιο βιβλιο αναφερει καποιοα πραγματα του στυλ ο θεος ειναι καλος ειναι τελειος ολα ειναι ομορφα γυρω μας και τετοια.ας μας αφησουν να το κρινουμε εμεις αυτο αφου μας διδαξουν και αλλες θρησκειες,η αν αυτο αυτο δεν μπορει να γινει γιατι φοβαται η εκκλησια ας το καταργησουν και ας εμβαθυνουμε μονοι μας σε θεματα που αφορουν την πιστη μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top