Συλλογή ασκήσεων και τεστ στα Μαθηματικά Προσανατολισμού

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
θεμα 4.συμφωνειτε οτι ειναι της πλακας??
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

το ερωτημα που θα ειχε τεθει φετος αν δεν υπηρχε περικοπη υλης και πιστευω θα τεθει του χρονου.ενας φιλος απο τα παλια που λενε.ερωτημα 4α https://kelafas.gr/panellinies/?filename=1996/desmes/maths1_1996_e.pdf
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
θεμα 4.συμφωνειτε οτι ειναι της πλακας??
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

το ερωτημα που θα ειχε τεθει φετος αν δεν υπηρχε περικοπη υλης και πιστευω θα τεθει του χρονου.ενας φιλος απο τα παλια που λενε.ερωτημα 4α https://kelafas.gr/panellinies/?filename=1996/desmes/maths1_1996_e.pdf

Εύκολα ήταν γενικά πολλά θέματα πριν το 2010. Ωστόσο, το πιο πιθανό για τα φετινά θέματα «άνευ κορωνοϊού» είναι να ήταν αυτά που έπεσαν στο παλιό σύστημα - που είναι ακριβώς στο πνεύμα των τελευταίων ετών. Αν εξαιρέσουμε την μικροασάφεια στο τρίτο θέμα - που δεν την είδε κανένα παιδί, μάλλον, ήταν πολύ λεπτό ζήτημα, άλλωστε.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
8/9 εχουμε τις επαναληπτικες
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Και οι αποδείξεις εντός ύλης - τουλάχιστον μέχρι νεωτέρας. :Ρ Για περισσότερα εδώ.
 

Συνημμένα

  • all_proofs.pdf
    248 KB · Εμφανίσεις: 76

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
την lnαπολυτοχ μπορεις στην περιπτωση που ειναι χ<0 να πεις 1/(-χ)(-χ)'=1/χ xωρις να θεσεις u=-x ειναι κατι που ισως μπερδεψει τους μαθητες
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
την lnαπολυτοχ μπορεις στην περιπτωση που ειναι χ<0 να πεις 1/(-χ)(-χ)'=1/χ xωρις να θεσεις u=-x ειναι κατι που ισως μπερδεψει τους μαθητες
ειναι καλο για να καταλαβουν πιο ευκολα τις συνθετες συναρτησεις και πως παραγωγιζονται
αλλα οπως βολευεται ο καθενας
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
την lnαπολυτοχ μπορεις στην περιπτωση που ειναι χ<0 να πεις 1/(-χ)(-χ)'=1/χ xωρις να θεσεις u=-x ειναι κατι που ισως μπερδεψει τους μαθητες

Είναι όπως στο σχολικό, για λόγους «ασφαλείας». :Ρ Είτε θέσεις είτε όχι, πάντως, το θεώρημα παραγώγισης σύνθετης συνάρτησης το χρησιμοποιείς.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
ιδιο δ4 στα θεματα του νεου με τα θεματα του ιουνιου
τρομερα θεματα και παλι.....
εντομεταξυ γ και δ του παλαιου μου φαινονται γνωριμα θεματα εχω την εντυπωση οτι τα εχω συναντησει....
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
τι φαση το τελευταιο σωστο λαθος στο παλαιο.εχω φαει σκαλωμα.πες με θεωρημα rolle βγαζω αν παρω την ολοκληρωμα απο α εως χ οτι f(x0)=0.f(x1) διαφορο του μηδενος.ισως αν πας με μεγιστη και ελαχιστη τιμη f(x1)<=f(x)<=f(x2) και παλι ομως εχει το ισον
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
τι φαση το τελευταιο σωστο λαθος στο παλαιο.εχω φαει σκαλωμα.πες με θεωρημα rolle βγαζω αν παρω την ολοκληρωμα απο α εως χ οτι f(x0)=0.f(x1) διαφορο του μηδενος.ισως αν πας με μεγιστη και ελαχιστη τιμη f(x1)<=f(x)<=f(x2) και παλι ομως εχει το ισον
αν ηταν παντού θετικη ή αρνητική το ολοκληρωμα θα ηταν θετικο ή αρνητικο αντιστοιχα στα επιμερους διαστήματα
που χωρίζουν οι ριζες (αν υπαρχουν αλλες) και αφου δεν ειναι η μηδενική συνάρτηση σιγουρα θα παίρνει ετεροσημες τιμες στο διαστημα αυτο
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
αν ηταν παντού θετικη ή αρνητική το ολοκληρωμα θα ηταν θετικο ή αρνητικο αντιστοιχα στα επιμερους διαστήματα
που χωρίζουν οι ριζες (αν υπαρχουν αλλες) και αφου δεν ειναι η μηδενική συνάρτηση σιγουρα θα παίρνει ετεροσημες τιμες στο διαστημα αυτο
ναι μωρε προφανες με ατοπο παει.ειπα και εγω.απλα ξεφευγε απο τα συνηθισμενα παπαγαλε των πανελληνιων.ουσιαστικα λες εστω οτι διατηρει σταθερο προσημο.αν ηταν παντου θετική ή παντού αρνητική το ολοκληρωμα θα ηταν θετικο ή αρνητικό και με δεδομενο οτι η συναρτηση δεν ειναι παντου μηδεν ατοπο.αρα ειναι σωστο.πολυ καλο ερωτημα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

το β4 ειναι αρκετα πονηρο καθως πρεπει να προσεχτει οτι παιρνεις το δεξιο πλευρικο οριο και οχι το αριστερο!!χ τεινει στο -1+
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
ναι μωρε προφανες με ατοπο παει.ειπα και εγω.απλα ξεφευγε απο τα συνηθισμενα παπαγαλε των πανελληνιων.ουσιαστικα λες εστω οτι διατηρει σταθερο προσημο.αν ηταν παντου θετική ή παντού αρνητική το ολοκληρωμα θα ηταν θετικο ή αρνητικό και με δεδομενο οτι η συναρτηση δεν ειναι παντου μηδεν ατοπο.αρα ειναι σωστο.πολυ καλο ερωτημα
ξέφευγε απο τα σλ αν δεις στο νεο
ναι μωρε προφανες με ατοπο παει.ειπα και εγω.απλα ξεφευγε απο τα συνηθισμενα παπαγαλε των πανελληνιων.ουσιαστικα λες εστω οτι διατηρει σταθερο προσημο.αν ηταν παντου θετική ή παντού αρνητική το ολοκληρωμα θα ηταν θετικο ή αρνητικό και με δεδομενο οτι η συναρτηση δεν ειναι παντου μηδεν ατοπο.αρα ειναι σωστο.πολυ καλο ερωτημα
οντως, μονο στο παλαιο τα βαζουν στο νεο ακριβως το σχολικο βαζουν..
ειδες το δ4 απο το νεο ιδιο με του Ιουνίου
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
το β στο παλαιο ειναι κωμικο θεμα με εξαιρεση το β4 που ειναι λιγακι πονηρο χωρις κατι τρομερο.ειδικα το β1 ειναι ερωτημα παλαιας γενικης παιδειας.κυριολεκτικα χαρισμα 5 μοριων
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
το β στο παλαιο ειναι κωμικο θεμα με εξαιρεση το β4 που ειναι λιγακι πονηρο χωρις κατι τρομερο.ειδικα το β1 ειναι ερωτημα παλαιας γενικης παιδειας.κυριολεκτικα χαρισμα 5 μοριων
του νεου ειναι πιο εξτριμ ζηταει να σχεδιασεις και την απολυτο χ το β θεμα 😂
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
το γ1 επισης ερωτημα γυμνασιου.ελπιζω να εχουν μαθει το πυθαγορειο θεωρημα αν και αμφιβαλλω....α ελπιζω να ξερουν ιδιοτητες ριζων για να μπασουν το χ μεσα στη ριζα
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
το γ1 επισης ερωτημα γυμνασιου.ελπιζω να εχουν μαθει το πυθαγορειο θεωρημα αν και αμφιβαλλω....α ελπιζω να ξερουν ιδιοτητες ριζων για να μπασουν το χ μεσα στη ριζα
δ4,δ5 αξιζει πιστεύω απο το παλαιό
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
το γ4 ωραιο θεματακι συνδυαστικο παιρνεις την παραγωγο και βγαζεις κοινο παραγοντο την e^x μεσα μενει ε(χ)+ε'(χ)-2ριζα την οποια θεωρεις ως συναρτηση και κανεις μπολζανο στο διαστημα ριζα2,ριζα3 και βγηκε το ζητουμενο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ωραια παγιδα το δ1 θελει να παρεις το οριο της συνχ-1/χ για να βγαλεις το f(0)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

καλα βαλανε τετοιο δ2!!!!η συναρτηση ειναι περιττη αρα το ολοκληρωμα ειναι μηδεν το οποιο νομιζω αποδεικνυεται.καλα ειναι δυνατον σε επιπεδο λυκειου να πεσει τετοιο ερωτημα??απαραδεκτο!!αλλιως δεν μπορει να λυθει αν δεν το παρεις χαμπαρι.αχαχαχ και πιανει μονο 4 μορια!!!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

στο δ3 αν παραγωγισεις βγαζεις ενα κλασμα -(χsinx+cosx-1)/x^2 οποτε παιρνεις τον αριθμητη ως συναρτηση και κανεις μελετη μονοτονιας οπου βγαζεις oτι ειναι καθαρα θετικο στο διαστημα που θες με το - μπροστα αρα βγαινει παραγωγος αρνητικη ενω λογω συνεχειας στο μηδεν ειναι γν φθινουσα.κλασσικο ερωτημα
 
Τελευταία επεξεργασία:

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
δ4) 2020cosx-x=2020
<=>2020(cosx-1)=x
παρατηρουμε το αριστερο μελος ειναι <=0 οποτε φια χ στο (0,π/2) η εξισωση ειναι αδυνατη οποτε αναζητουμε λυσεις στο [-π/2,0]
για χ=0 παρατηρούμε οι η εξίσωση επαλυθευεται οποτε αποτελει μια ριζα
θα την λύσουμε τωρα στο [-π/2,0)
διαιρωντας δια χ προκύπτει
2020f(x)=1 <=>f(x)=1/2020
f([-π/2,0)]=(0,2/π]
το 1/2020 ανηκει εκει περα συνεπως υπαρχει μοναδικο χ1 στο (-π/2,0) τετοιο ωστε f(x1)=1/2020
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top