Σε ποιο μάθημα πιστεύετε ότι δεν πρέπει/χρειάζεται να γράφουμε εξετάσεις;

Ποιο μάθημα πιστεύετε ότι δεν πρέπει/χρειάζεται να γράφουμε εξετάσεις;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 85)
  • Νεοελληνική Λογοτεχνία

    Ψήφοι: 10 11.8%
  • Αρχαία

    Ψήφοι: 5 5.9%
  • Ιστορία

    Ψήφοι: 1 1.2%
  • Νεοελληνική Γλώσσα

    Ψήφοι: 2 2.4%
  • Οδύσσεια/Ιλιάδα/Ελένη

    Ψήφοι: 3 3.5%
  • Μαθηματικά

    Ψήφοι: 3 3.5%
  • Φυσική

    Ψήφοι: 1 1.2%
  • Χημεία

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Βιολογία

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Γεωγραφία

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Πληροφορική

    Ψήφοι: 7 8.2%
  • Θρησκευτικά

    Ψήφοι: 46 54.1%
  • Κ.Π.Α.

    Ψήφοι: 5 5.9%
  • Ξένες Γλώσσες

    Ψήφοι: 2 2.4%

akirvass

Νεοφερμένος

Ο akirvass αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Η ερώτηση τα λέει όλα! Η απάντηση δική σας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosgr123

Νεοφερμένος

Ο nikosgr123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Κανένα. Μάλλον κάποιου δεν του αρέσουν τα φιλολοφικά μαθήματα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Λογοτεχνία. Με εξετάζεις πού ακριβώς, στο πόσο καλά έμαθα τη δική σου ερμηνεία γι' αυτά που διαβάζω?

Nah, just let me be my good man/woman, I have a brain of my own.

Αλλά γυμνάσιο είμαστε τώρα ε? Δεν ξέρω γιατί μιλάω τότε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Λογοτεχνία. Με εξετάζεις πού ακριβώς, στο πόσο καλά έμαθα τη δική σου ερμηνεία γι' αυτά που διαβάζω?

Nah, just let me be my good man/woman, I have a brain of my own.

Αλλά γυμνάσιο είμαστε τώρα ε? Δεν ξέρω γιατί μιλάω τότε.
Αυτό ακριβώς πήγα να πω.
Προσωπικά, δε θυμάμαι τον εαυτό μου στο γυμνάσιο να μαθαίνει παπαγαλία σημειώσεις στη λογοτεχνία. Χαλαρά πηγαίναμε στο σχολείο για την εξέταση, χαλαρά παίρναμε ένα 17+.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akirvass

Νεοφερμένος

Ο akirvass αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Σωστά όλα αυτά που λέτε,μα πειτε μου πχ που θα σου φανει χρήσιμη η Λογοτεχνία ή η Οδύσσεια στην ζωή σου........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
@spark Όχι δεν κατάλαβες, και για το γυμνάσιο, και για το δημοτικό, και για ό,τι να 'ναι θα 'λεγα αυτό που είπα. Απλά λέω ότι μάλλον δε θα 'πρεπε να το πω γιατί τώρα είμαι μεγάλος και πάω πανεπιστήμιο και κανονικά πρέπει να σνομπάρω οτιδήποτε μικρότερο.

Τι, έτσι δεν κάνουν όλοι? :P

Απλά ψιλοβαριόμουν να πω κάτι παραπάνω, ή μπορεί και να το 'χω ξαναπεί, δε θυμάμαι. Η λογοτεχνία γενικά είναι απ' τις πιο μεγάλες αποτυχίες οποιουδήποτε εκπαιδευτικού θα προσπαθήσει να την οριοθετήσει νοηματικά με γενικευτικό τρόπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Σωστά όλα αυτά που λέτε,μα πειτε μου πχ που θα σου φανει χρήσιμη η Λογοτεχνία ή η Οδύσσεια στην ζωή σου........
Δηλαδή ό,τι γράφεις στις εξετάσεις (ακόμα και στις πανελλήνιες) πιστεύεις ότι θα σου χρειαστεί στη ζωή σου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akirvass

Νεοφερμένος

Ο akirvass αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
@spark Όχι δεν κατάλαβες, και για το γυμνάσιο, και για το δημοτικό, και για ό,τι να 'ναι θα 'λεγα αυτό που είπα. Απλά λέω ότι μάλλον δε θα 'πρεπε να το πω γιατί τώρα είμαι μεγάλος και πάω πανεπιστήμιο και κανονικά πρέπει να σνομπάρω οτιδήποτε μικρότερο.

Τι, έτσι δεν κάνουν όλοι? :P

Απλά ψιλοβαριόμουν να πω κάτι παραπάνω, ή μπορεί και να το 'χω ξαναπεί, δε θυμάμαι. Η λογοτεχνία γενικά είναι απ' τις πιο μεγάλες αποτυχίες οποιουδήποτε εκπαιδευτικού θα προσπαθήσει να την οριοθετήσει νοηματικά με γενικευτικό τρόπο.

Ναι δυστυχως ετσι κανουν ολοι :P
Βασικα συμφωνω με ολα οσα λες:) εκτος απο το τελευταίο που δεν πολυκατάλαβα :P:P:P:P:P
__________
Ναι φυσικά και ιδικά στις πανελλήνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Ναι φυσικά και ιδικά στις πανελλήνιες.
Δεν αναφέρομαι στην εισαγωγή σου σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Μιλώ για την ουσία του μαθήματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akirvass

Νεοφερμένος

Ο akirvass αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Τι να σου πω,δεν ξερω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Τι εννοώ; Λοιπόν.
Αφού αναφέρθηκες στις Πανελλήνιες, νομίζεις ότι εάν π.χ. θελήσεις να περάσεις στο Μαθηματικό από θετική κατεύθυνση (δε γνωρίζω το νέο σύστημα). Πιστεύεις ότι η βιολογία, η χημεία, η φυσική κ.ά. θα σου χρησιμεύσουν άμεσα στην επιστήμη που σπουδάζεις;
Με την ίδια λογική και για τη λογοτεχνία. Η λογοτεχνία δεν αντέχεις την ταμπέλα του 'μαθήματος', όπως αυτό ορίζεται σε γυμνάσιο και λύκειο. Είναι μία ψυχική ανάγκη του ανθρώπου. Όπως θα πας να δεις το American Pie Reunion, έτσι θα διαβάσεις Παπαδιαμάντη. (οκ, ατυχής παραλληλισμός :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Ναι δυστυχως ετσι κανουν ολοι :P
Βασικα συμφωνω με ολα οσα λες:) εκτος απο το τελευταίο που δεν πολυκατάλαβα :P:P:P:P:P

Βλακείες μωρέ το τελευταίο, απλά τα μαζεύεις όλα σε μια πρόταση για να γλιτώσεις χρόνο και τελικά δεν καταλαβαίνει μάλλον κανείς τίποτα. So no stress, it's not you. :P

Απλά λέω ότι τη λογοτεχνία την καταλαβαίνει ο καθένας όπως θέλει. Θα διαβάσουμε το ίδιο βιβλίο ας πούμε, κι άλλα θα πάρω εγώ κι άλλα εσύ, γιατί είμαστε άλλοι τύποι γενικά, άλλα καταλαβαίνουμε όταν διαβάζουμε, άλλα μας αρέσουν, άλλα μας τη δίνουν μπλα μπλα. Κι άρα το να βγεις σε μια τάξη 30 διαφορετικών ανθρώπων με 30 διαφορετικές ερμηνίες ο καθένας για τα κείμενα που διαβάζει, και να τους πεις "αυτό εννοεί εδώ ο ποιητής, αυτό ήθελε να πει ο συγγραφέας, αυτό αυτό αυτό" είναι βλακεία γιατί εμένα, για παράδειγμα, ΔΕ με νοιάζει τι ήθελε να πει, ακόμα και να 'θελε να πει κάτι που δεν ισχύει πάντα.

Κι άρα όταν προσπαθήσεις να δώσεις σε όλους (τους μαθητές) συγκεκριμένο νόημα για κάθε κείμενο (=οριοθετείς νοηματικά τη λογοτεχνία) δε θα πολυβγάλεις άκρη γιατί οι μόνοι που θα κάτσουν να σ' ακούσουν είναι τα φυτά. Κι άντε κάνα δυο άλλοι που έχουν σαπίσει στα θρανία επειδή δε βγαίνουν οι απουσίες (γενίκευση, αλλά δε βαριέσαι τώρα :devil:)

Μπορείς να μιλήσεις για το τεχνικό κομμάτι ενός κειμένου, εκεί δεν πολυχωράνε άλλες εκδοχές γιατί είναι πολύ πιο συγκεκριμένα τα πράγματα. Αλλά το νόημα το αφήνεις αόριστο, πες εκεί δυο τρεις σαχλαμάρες να περάσει η ώρα αλλά μην τις ζητάς στις εξετάσεις μετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Λογοτεχνία. Με εξετάζεις πού ακριβώς, στο πόσο καλά έμαθα τη δική σου ερμηνεία γι' αυτά που διαβάζω?

Nah, just let me be my good man/woman, I have a brain of my own.

Αλλά γυμνάσιο είμαστε τώρα ε? Δεν ξέρω γιατί μιλάω τότε.

Πού να δεις και Γ' λυκείου λογοτεχνία κατεύθυνσης, αλλά και κείμενα γενικής (όλο για πεθαμένους μιλάνε, πολύ κοψοφλέβια).
Κοινωνιολογία με την καμία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akirvass

Νεοφερμένος

Ο akirvass αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Τι εννοώ; Λοιπόν.
Αφού αναφέρθηκες στις Πανελλήνιες, νομίζεις ότι εάν π.χ. θελήσεις να περάσεις στο Μαθηματικό από θετική κατεύθυνση (δε γνωρίζω το νέο σύστημα). Πιστεύεις ότι η βιολογία, η χημεία, η φυσική κ.ά. θα σου χρησιμεύσουν άμεσα στην επιστήμη που σπουδάζεις;
Με την ίδια λογική και για τη λογοτεχνία. Η λογοτεχνία δεν αντέχεις την ταμπέλα του 'μαθήματος', όπως αυτό ορίζεται σε γυμνάσιο και λύκειο. Είναι μία ψυχική ανάγκη του ανθρώπου. Όπως θα πας να δεις το American Pie Reunion, έτσι θα διαβάσεις Παπαδιαμάντη. (οκ, ατυχής παραλληλισμός :P)

OXI

Βλακείες μωρέ το τελευταίο, απλά τα μαζεύεις όλα σε μια πρόταση για να γλιτώσεις χρόνο και τελικά δεν καταλαβαίνει μάλλον κανείς τίποτα. So no stress, it's not you. :P
Απλά λέω ότι τη λογοτεχνία την καταλαβαίνει ο καθένας όπως θέλει. Θα διαβάσουμε το ίδιο βιβλίο ας πούμε, κι άλλα θα πάρω εγώ κι άλλα εσύ, γιατί είμαστε άλλοι τύποι γενικά, άλλα καταλαβαίνουμε όταν διαβάζουμε, άλλα μας αρέσουν, άλλα μας τη δίνουν μπλα μπλα. Κι άρα το να βγεις σε μια τάξη 30 διαφορετικών ανθρώπων με 30 διαφορετικές ερμηνίες ο καθένας για τα κείμενα που διαβάζει, και να τους πεις "αυτό εννοεί εδώ ο ποιητής, αυτό ήθελε να πει ο συγγραφέας, αυτό αυτό αυτό" είναι βλακεία γιατί εμένα, για παράδειγμα, ΔΕ με νοιάζει τι ήθελε να πει, ακόμα και να 'θελε να πει κάτι που δεν ισχύει πάντα.

Κι άρα όταν προσπαθήσεις να δώσεις σε όλους (τους μαθητές) συγκεκριμένο νόημα για κάθε κείμενο (=οριοθετείς νοηματικά τη λογοτεχνία) δε θα πολυβγάλεις άκρη γιατί οι μόνοι που θα κάτσουν να σ' ακούσουν είναι τα φυτά. Κι άντε κάνα δυο άλλοι που έχουν σαπίσει στα θρανία επειδή δε βγαίνουν οι απουσίες (γενίκευση, αλλά δε βαριέσαι τώρα :devil:)

Μπορείς να μιλήσεις για το τεχνικό κομμάτι ενός κειμένου, εκεί δεν πολυχωράνε άλλες εκδοχές γιατί είναι πολύ πιο συγκεκριμένα τα πράγματα. Αλλά το νόημα το αφήνεις αόριστο, πες εκεί δυο τρεις σαχλαμάρες να περάσει η ώρα αλλά μην τις ζητάς στις εξετάσεις μετά.

Έχεις δίκαιο

Αν είναι κανένας μαθητής Α Γυμνασίου,μπορεί να παει εδώ παρακαλώ;

https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=106515
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
θρησκευτικα και κειμενα νεοελληνικης λογοτεχνιας! δηλ ελεος!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
Απλά λέω ότι τη λογοτεχνία την καταλαβαίνει ο καθένας όπως θέλει. Θα διαβάσουμε το ίδιο βιβλίο ας πούμε, κι άλλα θα πάρω εγώ κι άλλα εσύ, γιατί είμαστε άλλοι τύποι γενικά, άλλα καταλαβαίνουμε όταν διαβάζουμε, άλλα μας αρέσουν, άλλα μας τη δίνουν μπλα μπλα. Κι άρα το να βγεις σε μια τάξη 30 διαφορετικών ανθρώπων με 30 διαφορετικές ερμηνίες ο καθένας για τα κείμενα που διαβάζει, και να τους πεις "αυτό εννοεί εδώ ο ποιητής, αυτό ήθελε να πει ο συγγραφέας, αυτό αυτό αυτό" είναι βλακεία γιατί εμένα, για παράδειγμα, ΔΕ με νοιάζει τι ήθελε να πει, ακόμα και να 'θελε να πει κάτι που δεν ισχύει πάντα.
Αυτό ακριβώς είναι το νόημα της λογοτεχνίας, και της τέχνης γενικότερα!
Δε με ενδιαφέρει τι ήθελε να πει ο ποιητής, αν ήθελε να πει κάτι πρόβλημά του. Σημασία έχει πώς θα το πάρει ο αναγνώστης, το πώς θα μιλήσει σε 'μένα, σε 'σένα, στον τάδε ή στον δείνα. Δεν υπάρχει μία αλήθεια, υπάρχει πολλαπλή αλήθεια. Από τη στιγμή που δημοσιεύεις, πάει, τελείωσε παύει να ανήκει σε 'σένα, ανήκει στο κοινό.

Επιπλέον αυτό το "τι θέλει να πει ο ποιητής;" και το "ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα του κειμένου;" είναι τελείως ανούσιο και ηλίθιο. Τίποτε δε θέλει να πει ο ποιητής, κανένα δεν είναι το ηθικό δίδαγμα. Απλώς κάποιος γράφει για να προκαλέσει συναισθήματα σε κάποιον άλλον... Κυρίως έχει να κάνει μ' αυτό. Το ίδιο και με τη μουσική. Ακούω κάτι επειδή μου αρέσει, είναι ωραίο. Από εκεί και πέρα αν αυτό σου δώσει αφορμή να σκεφτείς πράγματα και να το πας ένα βήμα παραπέρα είναι άλλο θέμα.
Σε καμμία περίπτωση πάντως δε μπορείς να πεις "αυτό είναι και τέλος"

Έτσι είναι. Εύγε παιδί μου! :P

Αλλά, αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να διδάσκεται ή να εξετάζεται το μάθημα της λογοτεχνίας. Το πρόβλημα έγκειται κυρίως στον τρόπο με τον οποίο κάνεις το μάθημα- διορθώνεις στο τέλος το γραπτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Στο δείνα!? Κι αυτό με τις πολλαπλές αλήθειες ποιος το 'λεγε, οι Σοφιστές ή ο Σωκράτης? Κόντρα δεν είχαν αυτοί, ο ένας το ένα κι άλλος το άλλο? Τι θυμάμαι ρε φίλε. :P

Anw, τώρα που λες για τέχνη γενικά, νομίζω είναι πολύ ενδιαφέρον σε κάποιες φάσεις να μαθαίνεις και το τι σκεφτόταν όταν δημιουργούσε ο καλλιτέχνης συγκεκριμένα, απ' τον ίδιο ας πούμε ή έστω από άλλες πηγές που το εξακριβώνουν. Έχει ωραία αξία ακόμα κι αν το δεις μόνο εγκυκλοπαιδικά ας πούμε, εμενα τουλάχιστον μ' αρέσει καμιά φορά να ακούω κάτι τέτοιο. Κι αυτό όχι για να επηρεάσεις τη δική σου στάση σ' αυτό που διαβάζεις/ακούς/βλέπεις, αλλά περισσότερο για πλάκα and more like a "fun fact" moment.

Παραδείγματα τυχαία, Guernica, Άρχοντας, Mass Effect.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isida!!!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η revolution αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,154 μηνύματα.
σε κανενα!
η παιδεια χωρις βαθμοθηρικο χαρακτηρα :inlove:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
Σαφώς, όπως επίσης έχει "πλάκα" και το να διαβάζεις και τις ερμηνείες που έχουν δώσει άλλοι, το πώς το έχουν δει άλλοι.
Εξαρτάται σε κάθε περίπτωση τι θέλεις. Σ' άλλον πχ μπορεί να αρέσει να ψάχνει να βρει στοιχεία από τη ζωή του καλλιτέχνη μέσα στο έργο του (βιογραφισμός)

Το θέμα όμως είναι ότι ο σκοπός της τέχνης, της "καλής" τέχνης είναι να προκαλέσει συναισθήματα στο κοινό, να του "μιλήσει" να το αγγίξει. Και σ' αυτό το πράγμα σημασία το πώς θα το πάρω, πώς θα το ερμηνεύσω εγώ και μικρή σημασία έχει τι ήθελε να περάσει ο καλλιτέχνης ή τι αισθανόταν τη στιγμή της δημιουργίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Queen of Hearts

Δραστήριο μέλος

Η Queen of Hearts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 798 μηνύματα.
καλα,πατε καλα? κανετε δημοσκοπηση για τις εξετασεις του γυμνασιου? και αν δεν γραψεις καλα σε ενα μαθημα τι θα γινει? τραχανας που χυθηκε...χαλαρωστε λιγο...γιατι το μελλον σας προβλεπεται δυσοιωνο...chill out...!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top