Ceres Victoria
Πολύ δραστήριο μέλος


Απο οτι θυμαμαι, στα μαθηματικα κυριως, δεν μας μαθαιναν να εφαρμοζουμε την θεωρια σε προβληματα, αλλα μας εδιναν να λυνουμε απειρες εξισωσεις. Τι να τις κανεις τις εξισωσεις αν δεν μπορεις να τις εφαρμοσεις σε προβληματα της καθημερινης ζωης;
Επισης και κατι αλλο που βρισκω τραγικο ειναι οτι οι περισσοτεροι καθηγητες λυκειου/γυμνασιου δεν εχουν ιδεα απο τροπους διδασκαλιας και επαφη με τους μαθητες. Δεν διαφωνω οτι ξερουν το αντικειμενο τους. Δεν γνωριζουν ομως να διδασκουν. Οι δασκαλοι ασχολουνται περισσοτερο με τον τροπο και τις μεθοδους διδασκαλιας, οι καθηγητες οχι. Ισως το κρατος θα επρεπε να υποχρεωνει τους μελλοντικους καθηγητες να παρακολουθουν για 1-2 χρονια μαθηματα με μεθοδους διδασκαλιας και να παιρνουν ενα πτυχιο οτι ειναι ικανοι να διδαξουν. Ειναι πολυ μεγαλη ευθυνη να διδασκεις

Θα συμφωνησω παντως με ολα οσα αναφερατε. Κυριως γι' αυτο που επικρατει με τους γονεις και τα παιδια που δεν τα αφηνουν να αναπνευσουν

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zutmazut
Νεοφερμένο μέλος


-σταματήσουμε να κράζουμε(ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΑΝΑ


-σταματήσουμε να πέρνουμε τηλέφωνο τον κολλητό και να γελάμε σαν ηλίθιοι (ΠΩ ΠΩ ΜΑΛΑΚΑ ΓΑΜΙΣΑ ΠΑΛΙ, ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΕΛΙΚΑ)
-σταματήσουμε το emo, τη βαθειά αγάπη που θα κρατήσει για πάντα, τον πρίγκηπα στο άλογο και το Twilight.
και πολλά άλλα.
Καμία παιδαγωγική σχολή δε μπορεί να τα διδάξει αυτά.
Ο καθηγητής που κάνει διάλεξη μισή διδακτική ώρα για το ήθος που πρέπει να έχουν οι μαθητές και ασχολείται στα διαλείμματα με το ποιος φιλιέται στο προαύλιο δεν έχει ελλείψεις σε παιδαγωγικές γνώσεις, οξύτατο πρόβλημα αγαμίας έχει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZaVag
Νεοφερμένο μέλος


- Ένας σωστός δάσκαλος έχει πάντα την ικανότητα να καθοδηγεί τους μαθητές του ακόμα κι αν κάποιοι "άνωθεν" του επιβάλλουν να διδάσκει αυτά που ο ίδιος θεωρεί λάθος ή "επικίνδυνα" (αναφερόταν στην περίοδο της χούντας)
- Οι εκάστοτε κυβερνήσεις τα καταφέρνουν καλύτερα όταν μπορούν να "ελέγχουν μάζες" με απαίδευτους (χωρίς σωστή παιδεία) ανθρώπους.
Αν σκεφτούμε το 2ο θα συμφωνήσουμε ότι όσο χαμηλότερη παιδεία προσφέρουμε τόσο καλύτερα κυβερνάμε. Δεν είναι τυχαίο όλο αυτό το σάπιο επίπεδο που υπάρχει σήμερα σχεδόν σε όλους τους τομείς διοίκησης. Ρουσφέτια, σκάνδαλα, μίζες και ότι άλλο ακούμε καθημερινά.
Ακόμα και σε απλές καθημερινές δραστηριότητες συμβαίνουν απίστευτα πράγματα. Πάρτε παράδειγμα 2 τυχαίους οδηγούς στο δρόμο να δείτε ότι θα σκυλοβριστούν στο επόμενο φανάρι που άργησε ο ένας να ξεκινήσει ή πόσα θα ακούσει κάποιος πεζός που πέρασε απέναντι χωρίς να προσέξει ή δεν είναι σε διάβαση πεζού (λές κι αν ήταν θα τον άφηναν να περάσει). Δεν λέμε βέβαια για το ΠΟΥ και ΠΩΣ σταματάει ο καθένας στο δρόμο και παρκάρει οπουδήποτε χωρίς να ενδιαφέρεται για τίποτα. Δεν έχω ζήσει πολύ καιρό έξω αλλά μια φορά στο Λονδίνο πάτησα κατά λάθος το πόδι μου στο δρόμο (κυκλοφορούν και ανάποδα) και ένα αυτοκίνητο ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ... δεν ξεκίναγε με τίποτε αν δεν περνούσα πρώτος εγώ. Με έπιασε μετά ένα νευρικό γέλιο γιατί σκέφτηκα το ίδιο περιστατικό να γινόταν στην Αθήνα. Άλλη μια φορά ήμουνα με παρέα σε κόκκινο φανάρι για πεζούς και επειδή δεν περνούσε κανένα αυτοκίνητο ξεκίνησα να περάσω απέναντι. ΑΜΕΣΩΣ κάποιοι από απέναντι ΣΗΚΩΣΑΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ σαν να ήθελαν να με σώσουν (μήπως νόμισαν ότι θέλω να αυτοκτονήσω; ) και μαζεύτηκα. ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΠΟΣΟ ΝΤΡΑΠΗΚΑ .... Λέτε να κατάλαβαν ότι είμαι από την Ελλάδα; Μπορώ να γράφω σελίδες επί σελίδων με χίλια άλλα παραδείγματα και να συμπληρώνετε κι εσείς άλλα τόσα.
Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της "ΠΑΙΔΕΙΑΣ" μας αλλά και παιδεία να έχει κανείς για να μπορέσει να επιβιώσει θα αναγκαστεί να παίρνει ηρεμιστικά για να μην αντιδράσει. Πολλές φορές όταν πέφτω σε πολύ κόσμο (στο μετρό ας πούμε) και παρατηρήσω πώς στριμωχνόμαστε και πόσο άσχημα αντιδρούν κάποιοι σπρώχνοντας και βρίζοντας , σκέφτομαι και λέω: άντε τώρα να τους κυβερνήσεις τέτοιους ανθρώπους....
Επειδή η ώρα είναι προχωρημένη ... θα επανέλθω αύριο....
ΥΓ. Το site σας είναι καταπληκτικό ... Μπράβο
Ο τρόπος συμπεριφοράς των καθηγητών/δασκάλων θα φτιάξει μόνο όταν αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της αγαμίας, δηλαδή όταν:
-σταματήσουμε να κράζουμε(ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΑΝΑ) κάθε γυναίκα που εμφανίζεται στην τηλεόραση και δεν έχει εμφάνιση Παπαρήγας ή Ελένης Λουκά.
-σταματήσουμε να πέρνουμε τηλέφωνο τον κολλητό και να γελάμε σαν ηλίθιοι (ΠΩ ΠΩ ΜΑΛΑΚΑ ΓΑΜΙΣΑ ΠΑΛΙ, ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΕΛΙΚΑ)
-σταματήσουμε το emo, τη βαθειά αγάπη που θα κρατήσει για πάντα, τον πρίγκηπα στο άλογο και το Twilight.
και πολλά άλλα.
Καμία παιδαγωγική σχολή δε μπορεί να τα διδάξει αυτά.
Ο καθηγητής που κάνει διάλεξη μισή διδακτική ώρα για το ήθος που πρέπει να έχουν οι μαθητές και ασχολείται στα διαλείμματα με το ποιος φιλιέται στο προαύλιο δεν έχει ελλείψεις σε παιδαγωγικές γνώσεις, οξύτατο πρόβλημα αγαμίας έχει.
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα ... ας κρατήσουμε λίγο επίπεδο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Great Chaos
Περιβόητο μέλος


Γι' αυτό και κάποιος είπε: "Ο Δάσκαλος γεννιέται, δεν διορίζεται"!! Κάτι τέτοιο μάλλον θα είχε στο μυαλό του...Θα ξεκινήσω από δυο κουβέντες ενός "δασκάλου" μου φιλόλογου και συγγραφέα σχ. βοηθημάτων (Ευθ. Χριστόπουλος - έχει φύγει από τη ζωή):
- Ένας σωστός δάσκαλος έχει πάντα την ικανότητα να καθοδηγεί τους μαθητές του ακόμα κι αν κάποιοι "άνωθεν" του επιβάλλουν να διδάσκει αυτά που ο ίδιος θεωρεί λάθος ή "επικίνδυνα" (αναφερόταν στην περίοδο της χούντας)
Αυτός είναι και ο λόγος που στην Ελλάδα διορίζεσαι ως δάσκαλος, μόνο όταν έχει αποδείξει, μέσω του ΑΣΕΠ, ότι είσαι γεννημένος για δημόσιος υπάλληλος, τουλάχιστον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων και χωρίς τούτο να εμπεριέχει κάποια προσωπική αιχμή προς τον γράφοντα. Θέλω απλά να στηλιτεύσω τη διαδικασία του ΑΣΕΠ, ως αντιεκπαιδευτική κι ισοπεδωτική για την ανθρώπινη προσωπικότητα, μια διαδικασία που ευνοεί το διορισμό "προσκυνημένων" και βολεψάκηδων κι όχι ανθρώπων της γνώσης και της παιδείας. Δεν είναι τυχαίο ότι μετά την κατάρτιση της φρικτής επετηρίδας, κι ενώ οι βαρύγδουπες εξαγγελίες κραύγαζαν περί βελτίωσης του επιπέδου των καθηγητών, κατά τα χρόνια που ισχύει τούτη η διαδικασία, το επίπεδο των καθηγητών και κατ' επέκταση των μαθητών (αφού μ' όποιον δάσκαλο καθήσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις), έχει πέσει κατακόρυφα, πράγμα που ομολογούν έντρομοι και οι καθηγητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.- Οι εκάστοτε κυβερνήσεις τα καταφέρνουν καλύτερα όταν μπορούν να "ελέγχουν μάζες" με απαίδευτους (χωρίς σωστή παιδεία) ανθρώπους.
Ένα μέτρο που θα χρειαζόταν για τη βελτίωση της παιδείας, θα ήταν κατά τη γνώμη μου να καταργηθούν οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ, με τη μορφή που έχουν σήμερα κι ο διορισμός να γίνεται με διαφορετικούς τρόπους. Πριν απ' όλα όμως, θα έπρεπε να διασφαλίσουμε ότι το κράτος πράγματι έχει την πολιτική βούληση να παράγει αληθινά μορφωμένους κι όχι ...παραμορφωμένους πολίτες, πράγμα το οποίο προσωπικά αμφισβητώ έντονα.
Αγαπητέ, καλώς ήλθες στην κοινότητά μας και σ' ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Για να μην μπαίνει ο παράγοντας τύχη θα μπορούσαν να υπάρχει και η επιλογή ''Δεν ξέρω'' η οποία να βαθμολογείται με μηδέν και το λάθος να παίρνει αρνητική βαθμολογία. Έτσι θα μπορούσε να είναι πιο αποτελεσματικός αυτός ο τρόπος και να ενταχθούν αυτές οι ερωτήσεις στο σύστημα περισσότερο.
Έτσι νομίζω γίνεται και με το ΑΣΕΠ(?)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαρκελλα^^
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
riemann80
Εκκολαπτόμενο μέλος


οπως συμβαινει σε ολες τις περιπτωσεις δυσλειτουργιας το ψαρι βρομαει απο το κεφαλι.εχοντας περασει μεσα σε μια δεκαετια απο τη θεση του μαθητη-φοιτητη στη θεση του καθηγητη ειμαι πλεον πεπεισμενος οτι το ιδιο το κρατος και αυτοι οι λιγοι που κρατουν τα νηματα θελουν να κρατησουν τον λαο αμορφωτο.η παιδεια ειναι εθνικο ζητημα και οχι κομματικο οπως εχει γινει εδω και πολλα χρονια.ο ενας φευγει και ο επομενος ξηλωνει τα παντα προφασιζομενος μια πιο υγιη πολιτικη.πανω σ αυτα εχουν λεχθει και γραφτει ηδη παρα πολλα και απο ανθρωπους πιο καταρτισμενους απο μενα.ας μη τα ξαναπω λοιπον.
η μονη λυση που βλεπω μπροστα ειναι να βγουν ολοι στο δρομο και να διεκδικησουν... να διεκδικησουν χωρις οπαδισμους και πιασαρικα σλογκαν,επι της ουσιας.να ενωθουν μαθητες,φοιτητες,γονεις και καθηγητες μπας και καταφερουμε ποτε να αλλαξουμε αυτο το τσιρκο.υπαρχει ηδη αρκετος κοσμος στους δρομους αλλα δε φτανει.πρεπει να πεσουν οι κομματικες σημαιες,τα υποκινουμενα συλλαλητηρια,οι προβοκατσιες.κι αυτο θα γινει μονο αν βγουν ολοι στο δρομο,ολοι ομως.και ενωμενοι πανω απο ολα χωρα νταβατζηδες.
εχουν σταματησει να παιρνουν στα σοβαρα τον λαο και τις αναγκες του εδω και πολλα χρονια.και φταιμε εμεις σ αυτο κανενας αλλος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Adam el único
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ό,τι περισσότερο πρέπει να προσεχθεί είναι να μην επιστρέφουμε σε θεσμούς και εφαρμογές παρελθόντος μέσα από φαινομενικά" σύγχρονες "εφαρμογές (λ.χ ο μέντορας-εν δυνάμει επιθεωρητής-ή η ομάδα αξιολόγησης που για να εφαρμοστεί ,πρώτα πρέπει να θεσπιστούν κάποιες παράμετροι ασφαλιστικές δικλείδες για τον μάχιμο εκπαιδευτικό!
Επιπλέον,ένα δικαιότερο σύστημα προσλήψεων ,δε βλάπτει,πιστεύω.
Είμαι στην εκπαίδευση 15 χρόνια (τα δέκα αναπληρώτρια και 6 άνεργη)και πιστεύω ότι όσο πάει το σύστημα γίνεται όλο και πιο άδικο για τους νέους συναδέλφους...θα μας στοίβουν και θα μας πετάνε σαν άδεις λεμονόκουπες ,σε λιγάκι ή θα μας πετάνε στο πεζοδρόμιο...προκαταβολικά κιόλας & αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να επιτρέψουμε να συμβεί,όχι μόνο σε μας αλλά σε κανέναν κοινωνικό κλάδο !

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
summer life
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


1) Οι κατευθύνσεις να γίνουν 4 και τα επιστημονιικά πεδία να γίνουν 4 και αυτά. Κάθε επιστημονικό πεδίο αντιστοιχεί σε μία και μόνο κατεύθυνση. Για παράδειγμα:
Θεωρητική Κατεύθυνση -> Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών
Θετική-Τεχνολογική Κατεύθυνση -> Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών
Κατεύθυνση Υγείας -> Πεδίο Επιστημών Υγείας
Κατεύθυνση Οικονομίας και Διοίκησης -> Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Διοίκησης
2) Κάθε υποψήφιος εξετάζεται σε 6 μαθήματα ανεξάρτητα της κατεύθυνσης που έχει επιλέξει. Τα 4 μαθήματα είναι κατεύθυνσης (με δυνατότητα επιλογής από λίστα μαθημάτων κατεύθυνσης ενδεχομένως), η νεοελληνική γλώσσα και ένα μάθημα επιλογής.
3) Αν ο υποψήφιος δηλώσει σχολή ή τμήμα στο οποίο απαιτείται εξέταση σε 1 ειδικό μάθημα, τότε αυτό το επιλέγει στη θέση του μαθήματος επιλογής. Αν ο υποψήφιος δηλώσει σχολή ή τμήμα στο οποίο απαιτείται εξέταση σε 2 ειδικά μαθήματα τότε αυτά λογίζονται σαν 1 μάθημα στη θέση του μαθήματος επιλογής με βαθμό ίσο με το μέσο όρο των 2 μαθημάτων. Το μάθημα αυτό προσμετράται κανονικά στον υπολογισμό των μορίων του υποψηφίου. Έτσι κανένας υποψήφιος δεν δίνει περισσότερα μαθήματα από τον άλλο.
4) Για να έχει το δικαίωμα ο υποψήφιος να υποβάλλει μηχανογραφικό δελτίο θα πρέπει να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 10000 μόρια με απόλυτο άριστα τα 20000 μόρια.
5) Ως βαθμός πρόσβασης ενός πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος ορίζεται ο βαθμός του υποψηφίου στις πανελλήνιες εξετάσεις. Ο προφορικός βαθμός δεν συμμετέχει καθόλου.
6) Το βιβλίο σε κάθε μάθημα θα πρέπει να είναι διαρθρωμένο και δομημένο με λυμένα και άλυτα παραδείγματα (να δίνεται όμως λυσσάρι για τα άλυτα παραδείγματα με αναλυτικές λύσεις) κατά τέτοιο τρόπο ώστε ο υποψήφιος που το έχει μελετήσει και έχει λύσει όλες τις εντός ύλης λυμένες και άλυτες ασκήσεις να είναι σε θέση να επιτύχει στις πανελλήνιες εξετάσεις του μαθήματος το απόλυτο άριστα (δηλαδή 20). Δηλαδή τα σχολικά βιβλία να είναι συμβατά με το επίπεδο των πανελληνίων εξετάσεων.
7) Οι πανελλήνιες εξετάσεις να είναι μόνο εισαγωγικές και όχι απολυτήριες (όπως συμβαίνει στα ΕΠΑΛ) και για τους τελειόφοιτους ΓΕΛ. Πανελλήνιες εξετάσεις θα δίνει μόνο όποιος τελειόφοιτος με έγγραφη συγκατάθεσή του επιθυμεί να εισαχθεί σε σχολή ή τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Όποιος δεν επιθυμεί να καταθέσει μηχανογραφικό δελτίο εξετάζεται ενδοσχολικά σε όλα τα μαθήματα. Στους τελειόφοιτους ΓΕΛ και ΕΠΑΛ που είναι και υποψήφιοι είναι καλό να δίνεται η δυνατότητα της επιλογής αν επιθυμούν οι πανελλήνιες εξετάσεις να είναι εκτός από εισαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.
8) Για λόγους απόλυτης διαφάνειας και αντικειμενικότητας θα ήταν σκόπιμο τα θέματα των απολυτήριων εξετάσεων (με αυτό το σκεπτικό) να είναι κοινά για όλους τους τελειόφοιτους και να καθορίζονται από επιτροπή του υπουργείου παιδείας (όπως συμβαίνει και με τα θέματα των πανελληνίων εξετάσεων).
9) Οι σχολές και τα τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε κάθε επιστημονικό πεδίο ταξινομούνται σε τομείς. Σε κάθε τομέα ενός επιστημονικού πεδίου ανήκουν σχολές ή τμήματα με ίδιο ή παρεμφερές επιστημονικό περιεχόμενο. Τα 2 μαθήματα βαρύτητας πλέον δεν θα είναι κοινά για όλες τις σχολές 1 επιστημονικού πεδίου αλλά για τις σχολές 1 τομέα. Για παράδειγμα τα τμήματα χημείας θα ανήκουν στον Τομέα Χημείας του Επιστημονικού Πεδίου Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών με 1ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας την χημεία κατεύθυνσης ενώ τα τμήματα μαθηματικών θα ανήκουν στον Τομέα Μαθηματικών του ίδιου πεδίου.
Είναι τραγικό να μπαίνουν στα τμήματα χημείας οι υποψήφιοι και να μην λογίζεται ούτε καν ως 2ο μάθημα βαρύτητας η χημεία κατεύθυνσης.
10) Ανάλογα με τις σχολές που επιθυμεί να δηλώσει ένας υποψήφιος, επιλέγει 4 μαθήματα κατεύθυνσης από λίστα διαθέσιμων μαθημάτων κατεύθυνσης για κάθε κατεύθυνση. Ο υποψήφιος που θέλει να δηλώσει αρκετές σχολές με διαφορετικό περιεχόμενο, έχει την δυνατότητα να εξεταστεί και σε περισσότερα από 4 μαθήματα κατεύθυνσης αν το επιθυμεί αλλά με δική του ευθύνη γι ατον πρόσθετο φόρτο μαθημάτων. Για τον υπολογισμό των μορίων του θα λαμβάνονται 4 από τα μαθήματα κατεύθυνσης. Από σχολή σε σχολή η 4άδα των μαθημάτων κατεύθυνσης για τους υποψηφίους που εξετάστηκαν σε περισσότερα μαθήματα κατεύθυνσης μπορεί να είναι διαφορετική.
Π.χ. Υποψήφιος επιθυμεί να δηλώσει τμήματα μαθηματικών, φυσικής, χημείας, βιολογίας και πληροφορικής.
Για τα τμήματα μαθηματικών, μαθήματα βαρύτητας είναι: 1ο->Μαθηματικά κατεύθυνσης, 2ο->Φυσική κατεύθυνσης
Για τα τμήματα φυσικής: 1ο->Φυσική κατεύθυνσης, 2ο->Μαθηματικά κατεύθυνσης
Για τα τμήματα χημείας: 1ο->Χημεία κατεύθυνσης, 2ο->Μαθηματικά κατεύθυνσης
Για τα τμήματα βιολογίας: 1ο->Βιολογία κατεύθυνσης, 2ο->Χημεία κατεύθυνσης
Για τα τμήματα πληροφορικής: 1ο->Πληροφορική κατεύθυνσης, 2ο->Μαθηματικά κατεύθυνσης
Αυτός ο υποψήφιος θα επιλέξει να εξεταστεί στα εξής 5 μαθήματα κατεύθυνσης: 1)Μαθηματικά, 2)Φυσική, 3)Χημεία, 4)Βιολογία, 5)Πληροφορική
Τα μόρια εισαγωγής σε κάθε σχολή θα υπολογίζονται με τον εξής τρόπο: Ο υποψήφιος που εξετάστηκε σε 5 ή περισσότερα μαθήματα κατεύθυνσης, θα επιλέγει όποια 2 επιθυμεί για να ληφθούν οι βαθμολογίες τους στον υπολογισμό των μορίων (προφανώς σε εκείνα που έχει μεγαλύτερη βαθμολογία) έτσι ώστε μαζί με τα 2 μαθήματα αυξημένης βαρύτητας να αποτελούν την 4άδα των μαθημάτων κατεύθυνσης για την συγκεκριμένη σχολή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spiros321
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


1ο μαθηματικά κατεύθυνσης, 2ο φυσική κατεύθυνσης ή και ανάποδα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Επίσης, το σύστημα των μορίων δεν εγγυάται την ορθή πλήρωση των θέσεων στις σχολές. Πιστεύω ότι είναι καλύτερο να υπάρχουν απόλυτα κριτήρια και όχι σχετικά κριτήρια για την είσοδο στην Ανώτερη και Ανώτατη Εκπαίδευση. Δηλαδή, με το σύστημα των μορίων, ένας υποψήφιος μπορεί να περάσει σε τμήμα Μαθηματικών έχοντας γράψει 10 στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης και τα απαραίτητα μόρια τα εξασφάλισε από άλλα μη άμεσα σχετιζόμενα με το αντικείμενο μαθήματα.
Για παράδειγμα, ένα τμήμα Βιολογίας μπορεί να θέτει ως κριτήρια:
Βιολογία > 19
Χημεία > 18,5
Φυσική > 16
Μαθηματικά > 17
Και οι υποψήφιοι που πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις να εισέρχονται στο συγκεκριμένο τμήμα. Αν είναι λιγότεροι από το αριθμό αναφοράς των εισακτέων (το συνήθη αριθμό εισακτέων ανά έτος), δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν είναι μεγαλύτερος, τότε θα τίθενται δευτερευόντως ορισμένα κριτήρια σχετικά με μαθήματα βαρύτητας.
Επίσης υπάρχει υπερβολικά μεγάλος αριθμός εισακτέων στα ελληνικά Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. Για να μιλήσω για τις Ιατρικές Σχολές, που γνωρίζω καλύτερα, κάθε χρόνο έχουμε περίπου 900 νέους φοιτητές Ιατρικές, αριθμός πολύ μεγάλος για τις ανάγκες τις χώρας μας. Δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό, αρκεί να αλλάξει η νοοτροπία του Έλληνα, ο οποίος θέλει να εργαστεί αποκλειστικά και μόνο στη χώρα του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Letta
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ο βαθμός των πανελλήνιων εξετάσεων να μην μετράει στο απολυτήριο. Επίσης να έχουν οι μαθητες το δικαίωμα να διαλέγουν αν θέλουν να δώσουν πανελλήνιες ή όχι. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει να έχουν το δικαίωμα να διαλέξουν αν θα πάνε στο πανεπιστήμιο ή όχι. Αλλιώς να προσπαθήσουν να τελιώσουν το λύκειο με έναν αξιοπρεπή βαθμο απολυτηρίου.
Ουσιαστικά με αυτό το σύστημα εισαγωγής που έχουμε τώρα είναι σαν να λέμε σε όλους πρέπει να πάτε στο πανεπιστήμιο....
Η απλή και ταπεινή μου γνώμη....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 128 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- gmoutzour
- Hased Babis
- Debugging_Demon
- xrisamikol
- Aggel0sss
- phleidhs
- Tromeros
- agg41
- chester20080
- Basilis0
- Sotiris.Y
- Than003
- pnf292
- Georgiamo
- giannhs2001
- Mara2004
- giorgos5002
- BatGuin
- AggelikiGr
- Maynard
- V@Per
- Scandal
- GeorgePap2003
- Nala
- jims
- Νικολινα
- constansn
- Joji
- suaimhneas
- angies
- Obi-Wan Kenobi
- flaura
- Wonderkid
- Frozensun
- Unboxholics
- Alessandra Eliza
- johnny20
- Νομάρχης
- ggl
- NikNik1995
- estrela
- Mary06
- Abiogenesis
- Steliosgkougkou
- Alexandros.Kourtis
- MrDna
- Ness
- Enhypen
- arko
- petrosln
- Πικλιδιος
- ditaaa
- Maria_Xagorari
- Έλενα Παπαμακαριου
- SoyN
- Memetchi
- maril8na
- Dr. Gl. Luminous
- augustine
- Philologist
- Mammy Nun
- Πύρος
- PanMoonlight
- johnsala
- Nick_nt
- Otinannai
- Alexecon1991
- spring day
- Nina-nana
- george777
- Ιωάννης1234
- Τρελας123
- Helen06
- charmander
- Unicorn30
- Fanimaid123
- Eri0611
- calliope
- wannabelawyer
- SlimShady
- stefan
- Barka
- Lol2727
- eva1212
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.