Πώς να γίνω καλύτερος στα Mαθηματικά;

Soleado Febrero ~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Soleado Febrero ~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,033 μηνύματα.
Ίσως να είναι λίγο βλακώδης η ερώτηση μου αλλά δεν πειράζει:P

Είμαι Α' Λυκείου,θα πάω θετική και δεν πάω φροντιστήριο.
Έχω πάρει βοηθήματα σε άλγεβρα/γεωμετρία/φυσική/χημεία για extra ασκήσεις και κάνω όσες περισσότερες μπορώ.Αλλά ποιες να κάνω;Όλες;Τις μισές;Καμία;:P
Τώρα κάνω επανάληψη στην ύλη που έχουμε κάνει μέχρι τώρα και υπάρχουν κάποια κεφάλαια που δεν έχω ασχοληθεί αρκετά.Αλλά τα παραδείγματα είναι τόοσα πολλά.Πως θα ξέρω ποιες είναι οι σημαντικότερες ασκήσεις που πρέπει να κάνω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

financial

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο financial αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
Ίσως να είναι λίγο βλακώδης η ερώτηση μου αλλά δεν πειράζει:P

Είμαι Α' Λυκείου,θα πάω θετική και δεν πάω φροντιστήριο.
Έχω πάρει βοηθήματα σε άλγεβρα/γεωμετρία/φυσική/χημεία για extra ασκήσεις και κάνω όσες περισσότερες μπορώ.Αλλά ποιες να κάνω;Όλες;Τις μισές;Καμία;:P
Τώρα κάνω επανάληψη στην ύλη που έχουμε κάνει μέχρι τώρα και υπάρχουν κάποια κεφάλαια που δεν έχω ασχοληθεί αρκετά.Αλλά τα παραδείγματα είναι τόοσα πολλά.Πως θα ξέρω ποιες είναι οι σημαντικότερες ασκήσεις που πρέπει να κάνω;

Αν έχεις πρόβλημα σοβαρό, καλό θα ήταν να κανεις όλες τις ασκήσεις ή τουλαχιστον όσες περισσότερες μπορείς , καθώς μόνο έτσι θα αποκτήσεις τριβή και εξοικείωση με τα εκάστοτε ζητούμενα. Στο ερώτημα σου , αν είσαι καλός, θα διαλέξεις τις ασκήσεις που σου φαίνονται δύσκολες, αυτές που αν τις έβλεπες σε ένα διαγωνισμα θα δυσκολευοσουν... Αν έχεις όμως ανασφάλεια, κανε όσες περισσότερες μπορείς....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Soleado Febrero ~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Soleado Febrero ~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,033 μηνύματα.
Αν έχεις πρόβλημα σοβαρό, καλό θα ήταν να κανεις όλες τις ασκήσεις ή τουλαχιστον όσες περισσότερες μπορείς , καθώς μόνο έτσι θα αποκτήσεις τριβή και εξοικείωση με τα εκάστοτε ζητούμενα. Στο ερώτημα σου , αν είσαι καλός, θα διαλέξεις τις ασκήσεις που σου φαίνονται δύσκολες, αυτές που αν τις έβλεπες σε ένα διαγωνισμα θα δυσκολευοσουν... Αν έχεις όμως ανασφάλεια, κανε όσες περισσότερες μπορείς....

Ευχαριστώ πολύ :flowers: Αυτό θα κάνω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

financial

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο financial αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ :flowers: Αυτό θα κάνω

Να είσαι καλά, και ο,τι απορίες έχεις να τις ποσταρεις στο φόρουμ για να σε βοηθήσουμε!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spooky29

Νεοφερμένος

Η Spooky29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
γεια σας και απο εμενα:D
ειμαι α λυκειου και μετα απο πολυ σκεψη αποφασισα πως μαλλον θα καταληξω στην θετικη με στοχο το χημικο ομως εχω ενα μεγαλο και σοβαρο προβλημα..τα μαθηματικα!!!
εγω διαβασει ολες τις προηγουμενες σελιδες που θεματος αλλα το δικο μου προβλημα ειναι πως οταν παω να κανω ασκησεις απο το βοηθημα η απο το βιβλιο βαριεμαι πολυ ευκολα αφου ολες μου βγαινουν λαθος με αποτελεσματα να κανω ελαχιστες την μερα και να δυσκολευομαι πολυ.τι μπορω να κανω;νιωθω πως δεν εχω καθολου χρονο και δεν θα προλαβω να καλυψω τα κενα μου
επισης δεν παω φροντιστηριο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
γεια σας και απο εμενα:D
ειμαι α λυκειου και μετα απο πολυ σκεψη αποφασισα πως μαλλον θα καταληξω στην θετικη με στοχο το χημικο ομως εχω ενα μεγαλο και σοβαρο προβλημα..τα μαθηματικα!!!
εγω διαβασει ολες τις προηγουμενες σελιδες που θεματος αλλα το δικο μου προβλημα ειναι πως οταν παω να κανω ασκησεις απο το βοηθημα η απο το βιβλιο βαριεμαι πολυ ευκολα αφου ολες μου βγαινουν λαθος με αποτελεσματα να κανω ελαχιστες την μερα και να δυσκολευομαι πολυ.τι μπορω να κανω;νιωθω πως δεν εχω καθολου χρονο και δεν θα προλαβω να καλυψω τα κενα μου
επισης δεν παω φροντιστηριο

Εγώ θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από τα πολύ, πολύυυ βασικά. 2χ=4, 3χ=9 etc.. Μόλις αρχίσεις να "πετάς" στα εύκολα (ευκολα=εξισώσεις 1ου βαθμού απλές, και με καμιά παρένθεση άμα λάχει), περνάς στις λίγο πιο δύσκολες, λίγο πιο περίπλοκες, σιγά σιγά, χαλαρά :P Θα δεις, καθώς θα λύνεις, ότι θα αρχίσεις να έχεις μία ευχέρεια, θα λειτουργείς πιο γρήγορα σε σχέση με το πώς ξεκίνησες, θα σου έρχονται απευθείας τα βήματα στο μυαλό. Κι έτσι θα συνεχίσεις, με παραμετρικές, μετά με 2ου που ανάγονται σε 1ου etc. Θα αρχίσεις να μπαίνεις στη "λογική".
Για του 2ου θα κάνεις το ίδιο, θα ξεκινήσεις από τις παιδικές με τη διακρίνουσα, θα προχωρήσεις σε πιο "έξυπνες", το ίδιο και με τους τυπους vieta, το ίδιο και με τα απόλυτα. ΔΕΝ θα ανεβαίνεις επίπεδο αν δεν είσαι σίγουρη ότι τα έχεις κατανοήσει άψογα! Αν νιώθεις ότι κάτι πάει στραβά ή δεν νιώθεις πολύ άνετα με κάποιου τύπου ασκήσεις, λυνεις ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ, κι άλλες κι άλλες..... Ούτε που θα το καταλάβεις :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Δεν ήξερα σε ποιο θέμα να γράψω οπότε γράφω εδώ. Πάω Α' λυκείου και γενικά τα μαθηματικά σαν μάθημα είναι ωραία. Η καθηγήτρια στο σχολείο μας είναι εντελώς άχρηστη (κάνει λάθη ακόμα και στις απλοποιήσεις ενός κλάσματος). Είναι εμφανές ότι η ίδια ήθελε να σπουδάσει πληροφορική και όχι μαθηματικά, οπότε είναι και κακή μαθηματικός. Γι'αυτό λοιπόν πάω φροντιστήριο. Ωστόσο, αντιμετωπίζω μερικές δυσκολίες ως προς την κατανόηση ορισμένων μαθημάτων. Βέβαια αν διαβάσω θεωρία και κάνω 2-3 ασκήσεις, όλα είναι καλύτερα. Επειδή τα μαθηματικά είναι πολύ γοητευτικός κλάδος και πιθανόν να θέλω να τα ακολουθήσω, θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής..Ισχύει ότι πρέπει να έχεις τρέλα/πάθος/έρωτα με τα μαθηματικά για να τα καταφέρεις στο πανεπιστήμιο αλλα και για να γίνεις "καλός" καθηγητής; Βλέπω ένα παιδί, γιος δύο μαθηματικών, να έχει πάρει το "γονίδιο" και να λύνει με απίστευτη ευκολία ασκήσεις που πρώτη φορά βλέπουμε, 10 λεπτά μετά την παράδοση της θεωρίας. Συνέχεια λέω πως αν δεν πάει μαθηματικό θα χαραμιστεί. Θα πρεπε να ήμουν και γω έτσι; Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να κατανοήσω βαθιά τα μαθηματικά ή να τα ερωτευτώ καποια στιγμή απλά ρωτάω αν αξίζει να το προσπαθήσω...μας λέει ο κύριος στο φροντ "καθόμασταν με τη γυναίκα μου στο κρεβάτι..και εκεί που καθόμασταν πριν κοιμηθούμε και λύναμε μερικές εξισώσεις για να ηρεμίσουμε...μπλα μπλα μπλα..." και λέω ουάου! Η ουσιαστική μου ερώτηση είναι=> Πρέπει να εχεις τρέλα με τα μαθηματικά για να ασχοληθείς με τον κλάδο ή είναι καλύτερα να ψάξεις για κάτι άλλο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,817 μηνύματα.
H κατανόηση των Μαθηματικών δεν σημαίνει και επίλυση ασκήσεων. Είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Τα Μαθηματικά δεν είναι μηχανική επίλυση ασκήσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Μάλιστα, δεν απάντησες στο ερώτημά μου ωστόσο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Επειδή τα μαθηματικά είναι πολύ γοητευτικός κλάδος και πιθανόν να θέλω να τα ακολουθήσω, θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής..Ισχύει ότι πρέπει να έχεις τρέλα/πάθος/έρωτα με τα μαθηματικά για να τα καταφέρεις στο πανεπιστήμιο αλλα και για να γίνεις "καλός" καθηγητής; Βλέπω ένα παιδί, γιος δύο μαθηματικών, να έχει πάρει το "γονίδιο" και να λύνει με απίστευτη ευκολία ασκήσεις που πρώτη φορά βλέπουμε, 10 λεπτά μετά την παράδοση της θεωρίας. Συνέχεια λέω πως αν δεν πάει μαθηματικό θα χαραμιστεί. Θα πρεπε να ήμουν και γω έτσι;

Δεν υπάρχει φίλε μου κανένα γονίδιο απλά το παιδί από μικρό ειχε αποκτήσει σωστά ερεθίσματα ώστε να μάθει σωστα τα μαθηματικά. Γνώμη μου είναι ότι την υλη που μαθαίνατε στο σχολείο το παιδί που αναφέρεις την ήξερε πιο πριν.

Δυστυχώς δε μπορώ να σου μάθω τον τρόπο για να γίνεις καλός μαθηματικός γιατί εγώ τα μαθηματικά τα μισώ :mad::mad::mad::mad:. (ποτέ δε τα αγάπησα έστω) αλλά θα προσπαθήσω να σου πω πως θα γίνεις καλός σε αυτο το μάθημα.

Η ύλη του σχολείου είναι πολύ μεγάλη είναι πρακτικά αδύνατο να είσαι άριστος σε όλα τα μαθήματα, το ότι πολλοί παίρνουν πάνω από 19 αλλα κα απόλυτο 20 στο γυμνάσιο δεν αναπαριστά την πραγματική επίδοση του μαθητή αλλά την αχρηστία των καθηγητών και των δασκάλων.

Αν θέλεις να γίνεις πραγματικά καλός στα μαθηματικά πρέπει να σταματήσει να ασχολήσε με Αρχαία, Ιστορία αλλά και να κλέψεις χρόνο από τα χόμπυ σου, το gaming, την έξοδο με φίλους πράγμα που δε το συνιστώ γιατί εισαι μαθητής.

Συνεπώς διατήρησε ένα καλό επίπεδο στα μαθηματικά και παράλληλα κλέψε λίγο από τον ελεύθερο σου χρόνο μάθε τα μαθηματικά της επόμενης τάξης και προσπάθησε να λύσεις συνδυαστικές ασκήσεις όχι απαραίτητα από το σχολικό βιβλιό.

Επίσης υπαρχουν κάποιες έρευνες που λένε ότι η ικανότητα στα μαθηματικά βελτιώνεται αν προπονείς και τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου ταυτόχρονα.


Πως γίνεται αυτό;

Ο καλύτερο τρόπος είναι να μαθεις ένα μουσικό όργανο (πιάνο) το καλύτερο ήταν να το άρχιζες από το Δημοτικό.
Δεν είναι τυχαίο που ο Θάνος ΜΙκρούτσικος σπούδασε μαθηματικος.

Άλλος τρόπος ειναι να μιλάς πολλές γλώσσες .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Κατά πάσα πιθανότητα, ειδικά από τη στιγμή που οι γονείς του είναι μαθηματικοί, το παιδί απλά έρχεται προετοιμασμένο για τις ασκήσεις από το σπίτι.
Εγώ πιστεύω ότι στην βελτίωση των μαθηματικών ικανοτήτων σου θα σε βοηθήσει πολύ η επίλυση ασκήσεων. Όχι βέβαια η απλή εκμάθηση τυποποιημένων τρόπων λύσεις, όπως είπε και ο npb. Πρέπει με κάθε άσκηση να παιδεύεσαι μόνος σου για να τη βγάλεις. Και να λύσεις και ασκήσεις δυσκολότερου επιπέδου από αυτές που κάνετε στο σχολείο. Τώρα που είσαι μικρή τάξη έχεις το περιθώριο να το κάνεις αυτό, και νομίζω ότι τα μαθηματικά είναι το μόνο μάθημα που αξίζει να ασχοληθείς σοβαρά από τόσο νωρίς, ίσως και η φυσική. Θα αναπτύξεις μια διαφορετική νοοτροπία πάνω στην επίλυση των ασκήσεων, αν φτάσεις μετά β λυκείου και ακόμα χειρότερα ΄γ λυκείου όλοι οι καθηγητές θα σου λένε απλά η τάδε κατηγορία ασκήσεων λύνεται με αυτό το τρόπο. Χρήσιμο είναι και αυτό αλλά πιστεύω ότι πρέπει να έχεις κάποιες ικανότητες και από μόνος σου, αν σου έρθει μια άγνωστη άσκηση δηλαδή να σκέφτεσαι κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις και όχι να παγώνεις επειδή δεν έχεις ξαναδεί ίδια.
Μια από τις λύσεις λοιπόν για να γίνεις καλύτερος στα μαθηματικά είναι να αρχίσεις να λύνεις πολλές ασκήσεις, χωρίς ωστόσο να προσπαθείς να παπαγαλίσεις μεθοδολογίες αλλά προσεγγίζοντας κάθε άσκηση σαν καινούρια (όσο αυτό είναι δυνατό). Επίσης πολύ χρήσιμη βρήκα εγώ την ενασχόληση με τη γεωμετρία. Είναι πολύ δύσκολη και ειδικά στην αρχή μπορεί να τα βρεις λίγο σκούρα αφού πέρα από τις βασικές ασκήσεις τα πράγματα δυσκολεύουν απότομα, αλλά αξίζει τον κόπο και με το παραπάνω. Εκτός από έναν άλλο τρόπο σκέψης που αναπτύσεις με την γεωμετρία, θα σε βοηθήσει και στη ΄β και ΄γ λυκείου πολύ, όταν θα έχεις κάποιο πρόβλημα και με βάση τις γεωμετρικές σου γνώσεις θα μπορείς να φανταστείς τι ακριβώς ζητάει η άσκηση και πως μπορείς να το αποδείξεις αυτό (μπορεί να σου ακούγεται απλό τώρα, αλλά πίστεψε με μόνο απλό δεν είναι όταν σου δίνει μια περίεργη σχέση και σου λέει πχ να την αποδείξεις)
Επίσης η επίλυση γρίφων πιστεύω ότι βοηθάει αρκετά στην καλλιέργεια μαθηματικής σκέψης, και τέλος μπορείς να συμμετέχεις σε μαθηματικούς διαγωνισμούς. Το να έρθεις σε επαφή με τέτοια θέματα πιστεύω θα σε ωφελήσει πολύ, ενώ μετά την ά φάση κάνουν και ορισμένα μαθήματα από τα οποία επίσης μπορείς να ωφεληθείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ. Αν και στην περίπτωση του παιδιού δεν πρόκειται για προετοιμασία από το σπίτι. Είναι σαν να τα ξέρει όλα. Όταν κάνουμε π.χ. παραγοντοποίηση ενός μακαρονιού, σκέφτεται ένα σωρό άλλες πιθανές λύσεις και τις λέει στον μαθηματικό και λέει.."μ'αρέσει..δεν το είχα σκεφτεί". Τέσπα, όσων αφορά την πρώτη απάντηση, ήδη δεν ασχολούμαι με ιστορία και αρχαία. Γενικά, εκτός από φυσική-μαθηματικά λίγη χημεία, δεν κάνω τίποτα άλλο παρα μόνο όταν είναι να γράψουμε διαγώνισμα. Το θεωρώ απίστευτο χάσιμο χρόνου να κάθομαι να αποστηθίζω μία κειμενάρα στην ιστορία (η οποία σε μια βδομάδα θα έχει ξεχαστεί), μόνο και μόνο για να το πω στη φιλόλογο και να πάω 18/19. Ούτε για αστείο. Όσο για το μουσικό όργανο, είναι αρκετά δύσκολο να ξεκινήσω σε αυτή την ηλικία. Πιστεύω ότι ο καθηγητής παίζει μεγάλο ρόλο στο αν θα συμπαθεί ο μαθητής το μάθημα και εφόσον η μαθηματικός μας είναι άχρηστη, δεν μου αρέσει η γεωμετρία. Αντιθέτως, αγαπώ την Άλγεβρα. Όταν όμως κάναμε μερικές ασκήσεις στο φροντ. άρχισα να την βλέπω με άλλο μάτι. Έχετε δίκιο σε αυτό με τις ασκήσεις, ισχύει τέρμα για μαθηματικά και φυσική..τυπικό παράδειγμα..εγώ..που στην αρχή της χρονιάς αντέγραφα τις ασκήσεις της φυσικής από πίσω..και παρ'όλο που ήξερα τύπους και ήξερα ότι οι ασκήσεις ήταν γελοίες, σε μία πιο απαιτιτική πάγωσα και τα "σκάτωσα". Θέλω μία όσο το δυνατόν πιο λεπτομερή απάντηση για το τελευταίο ερώτημα που έθεσα. Ξέρω πως θα αλλάξω 500 γνώμες για τις σχολές μέχρι την Γ λυκείου, όμως επειδή τα πράγματα με το σύστημα έχουν αλλάξει, πρέπει από φέτος να αποφασίσω τι θα κάνω, γιατί ως τώρα είχα αποφασίσει να σταματήσω μαθηματικά του χρόνου και να εστιάσω στα μαθήματα κατεύθυνσης με στόχο το 3ο πεδίο (έκθεση, φυσική, χημεία, βιολογία). Τώρα όμως σκέφτομαι πολύ σόβαρά να δώσω και μαθηματικά γιατί με γοητεύει το μάθημα και θα έχω πρόσβαση και στο 2ο πεδίο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Νομίζω το ποια επιστήμη θα ακολουθήσεις δεν πρέπει να συγχέεται με τι κάνουν οι γύρω σου.
Κι όπως είπε κι ο nPb τα μαθηματικά δεν είναι απλά επίλυση τετριμμένων ασκήσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,817 μηνύματα.
Δεν ήξερα σε ποιο θέμα να γράψω οπότε γράφω εδώ. Πάω Α' λυκείου και γενικά τα μαθηματικά σαν μάθημα είναι ωραία. Η καθηγήτρια στο σχολείο μας είναι εντελώς άχρηστη (κάνει λάθη ακόμα και στις απλοποιήσεις ενός κλάσματος). Είναι εμφανές ότι η ίδια ήθελε να σπουδάσει πληροφορική και όχι μαθηματικά, οπότε είναι και κακή μαθηματικός. Γι'αυτό λοιπόν πάω φροντιστήριο. Ωστόσο, αντιμετωπίζω μερικές δυσκολίες ως προς την κατανόηση ορισμένων μαθημάτων. Βέβαια αν διαβάσω θεωρία και κάνω 2-3 ασκήσεις, όλα είναι καλύτερα. Επειδή τα μαθηματικά είναι πολύ γοητευτικός κλάδος και πιθανόν να θέλω να τα ακολουθήσω, θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής..Ισχύει ότι πρέπει να έχεις τρέλα/πάθος/έρωτα με τα μαθηματικά για να τα καταφέρεις στο πανεπιστήμιο αλλα και για να γίνεις "καλός" καθηγητής; Βλέπω ένα παιδί, γιος δύο μαθηματικών, να έχει πάρει το "γονίδιο" και να λύνει με απίστευτη ευκολία ασκήσεις που πρώτη φορά βλέπουμε, 10 λεπτά μετά την παράδοση της θεωρίας. Συνέχεια λέω πως αν δεν πάει μαθηματικό θα χαραμιστεί. Θα πρεπε να ήμουν και γω έτσι; Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να κατανοήσω βαθιά τα μαθηματικά ή να τα ερωτευτώ καποια στιγμή απλά ρωτάω αν αξίζει να το προσπαθήσω...μας λέει ο κύριος στο φροντ "καθόμασταν με τη γυναίκα μου στο κρεβάτι..και εκεί που καθόμασταν πριν κοιμηθούμε και λύναμε μερικές εξισώσεις για να ηρεμίσουμε...μπλα μπλα μπλα..." και λέω ουάου! Η ουσιαστική μου ερώτηση είναι=> Πρέπει να εχεις τρέλα με τα μαθηματικά για να ασχοληθείς με τον κλάδο ή είναι καλύτερα να ψάξεις για κάτι άλλο;

Απαντάω σε μερικές ερωτήσεις. Τα μαθηματικά δεν θέλουν πάθος / έρωτα / τρέλα, αλλά λιώσιμο στο χαρτί. Το "καλός" καθηγητής απαιτεί και ταλέντο, που δεν είναι ισοδύναμο με το καλός μαθηματικός. Συνήθως όσοι ασχολούνται με την έρευνα σε κάποιον κλάδο των μαθηματικών δεν έχουν μεταδοτικότητα. Αλλά και πάλι δεν είναι ένας κανόνας ισοδυναμίας. Η άνεση στην επίλυση "καλώς ορισμένων" (well-posed) προβλημάτων στα μαθηματικά (όπως αυτά που συναντώνται στα σχολικά ή πανεπιστημιακά προγράμματα σπουδών) δεν σημαίνει ότι κάποιος έχει το "γονίδιο". Ακόμη δεν έχω καταλάβει τι εννοούμε ως τρέλα στα μαθηματικά. Ή μάλλον, στη ζωή υπάρχει κάτι που κάνουμε χωρίς πάθος αν θέλουμε να έχει αποτέλεσμα; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resaldis

Δραστήριο μέλος

Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Δια της συνεχούς τριβής με κλασικά θέματα από τις διεθνείς ολυμπιάδες μαθηματικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos kaladas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nikos kaladas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 253 μηνύματα.
Δεν υπάρχει φίλε μου κανένα γονίδιο απλά το παιδί από μικρό ειχε αποκτήσει σωστά ερεθίσματα ώστε να μάθει σωστα τα μαθηματικά. Γνώμη μου είναι ότι την υλη που μαθαίνατε στο σχολείο το παιδί που αναφέρεις την ήξερε πιο πριν.

Δυστυχώς δε μπορώ να σου μάθω τον τρόπο για να γίνεις καλός μαθηματικός γιατί εγώ τα μαθηματικά τα μισώ :mad::mad::mad::mad:. (ποτέ δε τα αγάπησα έστω) αλλά θα προσπαθήσω να σου πω πως θα γίνεις καλός σε αυτο το μάθημα.

Η ύλη του σχολείου είναι πολύ μεγάλη είναι πρακτικά αδύνατο να είσαι άριστος σε όλα τα μαθήματα, το ότι πολλοί παίρνουν πάνω από 19 αλλα κα απόλυτο 20 στο γυμνάσιο δεν αναπαριστά την πραγματική επίδοση του μαθητή αλλά την αχρηστία των καθηγητών και των δασκάλων.

Αν θέλεις να γίνεις πραγματικά καλός στα μαθηματικά πρέπει να σταματήσει να ασχολήσε με Αρχαία, Ιστορία αλλά και να κλέψεις χρόνο από τα χόμπυ σου, το gaming, την έξοδο με φίλους πράγμα που δε το συνιστώ γιατί εισαι μαθητής.

Συνεπώς διατήρησε ένα καλό επίπεδο στα μαθηματικά και παράλληλα κλέψε λίγο από τον ελεύθερο σου χρόνο μάθε τα μαθηματικά της επόμενης τάξης και προσπάθησε να λύσεις συνδυαστικές ασκήσεις όχι απαραίτητα από το σχολικό βιβλιό.

Επίσης υπαρχουν κάποιες έρευνες που λένε ότι η ικανότητα στα μαθηματικά βελτιώνεται αν προπονείς και τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου ταυτόχρονα.


Πως γίνεται αυτό;

Ο καλύτερο τρόπος είναι να μαθεις ένα μουσικό όργανο (πιάνο) το καλύτερο ήταν να το άρχιζες από το Δημοτικό.
Δεν είναι τυχαίο που ο Θάνος ΜΙκρούτσικος σπούδασε μαθηματικος.

Άλλος τρόπος ειναι να μιλάς πολλές γλώσσες .

ασε ρε φιλε που. πρεπει να παιξεις μουσικο οργανο για να γινεις καλυτερος.δεν ειναι τοσο τρομερο οσο το παρουσιαζετε.το ολο θεμα με τα μαθηματικα ειναι προκαταληψη που περναει απο το δημοτικο.απλα τι γινεται με τα ,μαθηματικα?αν αφησεις εστω και το παραμικρο κενο την εκατσες δε καταλαβαινεις τιποτα μετα.ενω πχ σε μαθηματα χωρις καθολου κριτικη σκεψη πχ βιολογια ή αυτα που κανετε στις ιατρικες μπορει να μην διαβασεις 100 σελιδες να διαβασεις τη μια και να σου κατσει.καταλαβατε τωρα τη διαφορα?

Δια της συνεχούς τριβής με κλασικά θέματα από τις διεθνείς ολυμπιάδες μαθηματικών.

καμια απολυτως σχεση.τα θεματα των πανελλαδικων δεν ειναι απο ολυμπιαδες αλλα με βαση σωστη προετοιμασια που κανεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GeorgeRns

Νεοφερμένος

Ο GeorgeRns αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Απαντάω σε μερικές ερωτήσεις. Τα μαθηματικά δεν θέλουν πάθος / έρωτα / τρέλα, αλλά λιώσιμο στο χαρτί.:

Αν δεν έχεις πάθος / έρωτα / τρέλα πως θα λιώσεις στο χαρτί τι είσαι μαζοχιστής ; Ό,τι να'ναι ειλικρινά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Έχεις ακουστά τις λέξεις αυτοπειθαρχία και θέληση;
Αν για να περάσεις σε μια σχολή χρειάζεται να γράψεις 20 στα μαθηματικά θα το κάνεις ακόμα και αν τα σιχαίνεσαι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Συμφωνώ..κανένας δεν θα κάτσει ποτέ αυτοβούλως να λύνει ασκήσεις μαθηματικών αν δεν το αγαπάει. Ωστόσο, συμφωνώ και με την άποψη ότι για να περάσεις εκεί που θες, θα αναγκαστείς...αλλά όταν κάποιος σκέφτεται να πάει μαθηματικό και ενώ είναι καλός και έγραψε 20 τα συχαίνεται, το πιο πιθανό είναι να μείνει 7-8 χρόνια στη σχολή και στο τέλος να μην είναι καλός μαθηματικός γιατί δεν θα αρέσει καν στον ίδιο η δουλειά του...θα τα μαθαίνει και σε άλλους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
ασε ρε φιλε που. πρεπει να παιξεις μουσικο οργανο για να γινεις καλυτερος.δεν ειναι τοσο τρομερο οσο το παρουσιαζετε.το ολο θεμα με τα μαθηματικα ειναι προκαταληψη που περναει απο το δημοτικο.απλα τι γινεται με τα ,μαθηματικα?αν αφησεις εστω και το παραμικρο κενο την εκατσες δε καταλαβαινεις τιποτα μετα.ενω πχ σε μαθηματα χωρις καθολου κριτικη σκεψη πχ βιολογια ή αυτα που κανετε στις ιατρικες μπορει να μην διαβασεις 100 σελιδες να διαβασεις τη μια και να σου κατσει.καταλαβατε τωρα τη διαφορα?



καμια απολυτως σχεση.τα θεματα των πανελλαδικων δεν ειναι απο ολυμπιαδες αλλα με βαση σωστη προετοιμασια που κανεις.

:worry:
Φίλε μου η ιατρική έχει έναν τρομερό ογκο ύλης και πρέπει να την βγάλεις σε λίγο σχετικό χρόνο (δε θέλει εξυπνάδα θέλει αφοσιώση). Αν μου έλεγαν τι πρέπει να κάνω για να γίνω καλός στην ιατρική θα έλεγα εξάσκηση στο speed reading και να είσαι όσο το δυνατό πιο περιεκτικός. Τα ιατρικά βιβλία ειαι ταράστια και ο μεγαλύτερος όγκος πληροφορίας είνα άχρηστος οπότε καλό θα είναι αυτός που τις 1100 σελίδες άχρηστες θα τις κάνει 200 χρήσιμες . Ευτυχώς στις μέρες μας κυκλοφορούν καλύτερα βιβλία σε σχεση με παλαιότερα.

Το κακό με την ιατρική ειναι ότι η άσκηση της σε πολλές ειδικότητες θέλουν μαθηματικό τρόπο σκέψης πράγμα που η σχολή δε βοηθάει να αποκτηθεί για αυτό πολλοί άριστοι απόφοιτοι ιατρικής δεν γίνονται καλοί ιατροί πρακτικοί.

Τα μαθηματικά όπως είπε ο npb και ένας παλιός μου μαθηματικός στο σχολείο είναι τρόπος σκέψης κα φιλοσοφίας. Θέλουν να παίρνεις δεδομένα να τα συνδιάζεις και να σκέφτεσαι με αυτά την πιο πιθανή λύση. Αυτό για να το καταφέρεις θέλει καλή μνήμη, περιεκτικτότητα,ι οργάνωση πράγμα που θέλει συνδιασμένη λειτουργία και από τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου.

Για αυτό το λόγο ένα παιδί που μαθαίνει από μικρό ένα μουσικό όργανο αφομειώνει πιο εύκολα τον τρόπο σκέψης των μαθηματκών σε σχέση με τα άλλα παιδιά. Με το πιάνο ουσιατικά διαβάζεις την παρτικούρα και παίζεις διαφορετικά στο δεξί κα διαφορετικά το αριστερο'χέρι και μεταξύ τους συνδιάζονται αρμονικά,

Αυτό δεν έχει καμία σχέση όμως με την διδασκαλία κα να διδάσκεις μαθηματικά αυτό απαιτεί άλλες άρετες που μπορεί το τρομερό μυαλό των μαθηματικών να μη διαθέτει.


Αν μάθω μεγάλος πιάνο focko θα μάθω καλά μαθηματικά;


Δυστυχώς ότί δε μάθεις μικρός δύσκολα αναπληρώνεται όταν μεγαλώσεις. Το καλύτερο πράγμα που μπορεί να κάνει ο μεγάλος είναι το διάβασμα και οι λύσεις των ασκήσεων για να καταλάβει όσο το δυνατο' καλύτερα την λογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top