Πώς να γίνω καλύτερος στα Mαθηματικά;

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Χαχα..τα ειδα..κοιτα..σιγουρα δεν εχω τα κενα που ειχες..δεν εχω ομως και το πεισμα που εχεις..Συγκεκριμενα, εγω εχω κενα σε παραγοντοποιηση και τα χανω και λιγο στις μεγαλες παραστασεις που εχουν 27 παρενθεσεις με δυναμεις με αρνητικο εκθετη γιατι μπερδευομαι (δεν ξερω κατα ποσο αυτο θεωρειται κενο)..Επισης πολλες φορες κολλαω στις απλοποιησεις..π.χ σε μια παρασταση με κλασμα ποιες απλοποιησεις γινονται απο αριθμους που βρισκονται ο ενας πανω ο αλλος κατω κτλ..σου λεω ειναι αρκετα απλα πραγματα..αλλα με κρατανε πισω..ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΣΣΟΣ..δεν συμβιβαζομαι με τα κουτσοπερπατηματα..Αχχχ:mad:

Ωραία. Λογικό δεν είναι λοιπόν, αν φοβώάσαι τις μεγάλες παραστάσεις στην παραγοντοποίηση, να ξεκινήσεις από τις μικρές; Για να φτιάξεις ένα τέλειο παστίτσιο δεν πρέπει πρώτα να ξέρεις να βράζεις μακαρόνια; Για να παίξεις Μπετόβεν στο πιάνο δεν πρέπει πρώτα να μάθεις τις βασικές νότες, κλίμακες, ρυθμούς; Μην κάνεις το λάθος να πέσεις κατευθείαν στα βαθιά νερά, πιάσε το πρόβλημα από τη ρίζα.. Έχεις θέμα στην παραγοντοποίηση μεγάλων παραστάσεων; Ξεκίνα από τις μικρές. Μετά λίγο πιο μεγάλες, λίγο πιο περίπλοκες, σιγά σιγά, ένα βήμα τη φορά. Σιγουρέψου ότι μπορείς να χειριστείς τέλεια κάτι πριν πας στο επόμενο. Μην ξεχνάς ότι για να είσαι "άσσος", όπως θέλεις, πρέπει να συμβιβαστείς και να ξεπεράσεις τα μικρά προβλήματα που σε κρατάνε πίσω!

Κοίτα επίσης αν τα προβλήματά σου είναι θέματα θεωρίας, είναι πολύ πιθανό. Τα κλάσματα που είπες, ή οι δυνάμεις με αρνητικό εκθέτη, είναι όλα θέματα θεωρίας. Όπως είπες είσαι σε καλύτερη κατάσταση από εμένα, που σημαίνει ότι αντί να σου πάρει δύο μήνες μπορεί να σου πάρει δύο βδομάδες. Τρόπο και εξάσκηση θέλει!

Και θέλεις να μου πεις ότι το "ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΣΣΟΣ" δεν είναι πείσμα;;;;;; Αυτό παιδί μου είναι πιάνω τα μαθηματικά από τα κέρατα και τα φέρνω βόλτες, πλάκα κάνεις;; Αν δεν σου δίνει αυτό πείσμα ποιος σου δίνει;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Καλα, αυτο με τη θεωρια ειναι αλλη ιστορια..σε ολα τα μαθηματα θελω να τα κανω ολα χωρις θεωρια..ποσο κακο..το'χω σταματησει παραυτα. Ειμαι γενικα λιγο τεμπελης. Φετος, διαβαζω μαθηματικα-φυσικη μονο. Στα υπολοιπα κανω ασκησεις μονο και μετα για το διαγωνισμα. Ευχαριστω πολυ για ολα. Υπηρξες εξαιρετικη. Νιωθω οτι θα τα ξαναπουμε πολυ συντομα. Καληνυχτα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Καλα, αυτο με τη θεωρια ειναι αλλη ιστορια..σε ολα τα μαθηματα θελω να τα κανω ολα χωρις θεωρια..ποσο κακο..το'χω σταματησει παραυτα. Ειμαι γενικα λιγο τεμπελης. Φετος, διαβαζω μαθηματικα-φυσικη μονο. Στα υπολοιπα κανω ασκησεις μονο και μετα για το διαγωνισμα. Ευχαριστω πολυ για ολα. Υπηρξες εξαιρετικη. Νιωθω οτι θα τα ξαναπουμε πολυ συντομα. Καληνυχτα :)

Χαίρομαι που βοήθησα :) Καληνύχτα :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Με λένε Γιώργο

Νεοφερμένος

Ο είπαμε.. Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
εγω δεν τα παω καλά με την αφαίρεση... δεν ξερω γιατι, για παραδειγμα αν με πεις στο προφορικό ποσο κανει 29-17 θα το κανω αναποδα.. δηλαδη θα σκεφτω 17+2=19 αρα μεχρι το 29 θελω αλλα 10 οποτε κανει 12.. σε κανεναν δεν εχω πει πως κανω τοσο αναποδα την αφαιρεση γιατι θα πεσω θυμα μπούλινγ σιγουρα! :/: :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Κανείς δεν "θεοποιεί" τις κωνικές τομές ή τη γεωμετρία, κάνε όμως μία ανασκόπηση την ύλη της Α': Στοιχειώδεις ιδιότητες πραγματικών αριθμών, παραγοντοποίηση, ταυτότητες, εξισώσεις α/β βαθμού, ανισώσεις και τρέχα γύρευε. Δε μιλάμε για έννοιες αλλά για βασικά εργαλεία. Επίσης ανέφερα ότι στην αρχή είχα ως δεδομένο ότι πάει Β' Λυκείου. Κανείς δεν θα κάτσει στη Γ' Λυκείου να σου μάθει πώς αναπτύσσεται ένα τέλειο τετράγωνο ή ποιες ιδιότητες διέπουν τις ανισώσεις, και ακριβώς γι' αυτό το λόγο είναι κρίσιμη η χρονιά της Α' Λυκείου, γιατί εκεί τίθενται οι βάσεις.

Αναφέρεις πολύ στοιχειώδης έννοιες. Είναι σημαντικές σαφώς αλλά δεν χρειάζονται εξάσκηση σε ανόητες ασκήσεις των βοηθημάτων.
Αλίμονο αν κάποιος δεν ξέρει να ξετυλίγει μια ταυτότητα να παραγοντοποιεί μια εξίσωση ή να την λύνει. Βασικά εργαλεία υπάρχουν επίσης και στα βιβλία του γυμνασίου, αλλά εκεί δεν βλέπω να κάνεις κάποια αναφορά. Γιατί ;
Στην Γ' Γυμνασίου έρχεται ο μαθητής σε πρώτη επαφή με εξισώσεις και ταυτότητες.


εσένα σου έκατσαν στραβά οι δύο σειρές που αναφέρουν την παραπαιδεία, σοβαρά τώρα;; Είπαμε αν είναι Α' να χαλαρώσει, ότι δε θέλει τρελά πράγματα, αλλά εσύ δίνεις άλλη διάσταση στο "διαβάζω επιλεκτικά"!!
Όρεξη που την έχετε για κράξιμο μερικοί.. :confused:

Έχει νόημα να σχολιάσω κάτι για το οποίο δεν έχω αντίθετη άποψη ; :hmm:
Όχι "διαβάζω επιλεκτικά", αλλά διαβάζω μέσα απ' το σχολικό βιβλίο και αν θέλω για μένα παίρνω κάποιο βοήθημα.
Και όχι πάω φροντιστήριο επειδή με αναγκάζουν και πρέπει για τις πανελλήνιες και και και...
Εδώ οι φοιτητές τελειώνουν τις πανελλήνιες, περνάνε στην σχολή τους και κόβονται με μονάδα σε μαθήματα που πριν λίγους μήνες δώσανε και τα περάσανε με καλό βαθμό, εσύ νομίζεις πως και θα στα ζητήσουν όλα αυτά και θα θυμάσαι τις τυποποιημένες λύσεις που προτείνονται ; Αμφιβάλλω. Μάλλον θα προσπαθήσεις να βάλεις το μυαλό να σκεφτεί, αν χρειαστεί κάτι πιο σύνθετο, και την λογική. Αλλά όχι ... την μνήμη.


Κοίτα. Στο γυμνάσιο ήμουν από αυτά τα παιδιά που δεν ήξεραν καν το πυθαγόρειο θεώρημα, κυριολεκτικά. Δυσκολευόμουν να λύσω 4χ=2, δεν ξέρω αν μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ. Τέτοια εποχή στην πρώτη Λυκείου το μόνο που έκανα ήταν να σνομπάρω τη μαθηματικό μου και να αποφεύγω με κάθε τρόπο την άλγεβρα, ενώ ακόμα δεν μπορούσα να λύσω 4χ=2. Μιλάμε για κενά σε πολύ βασικά θέματα, δεν ήξερα να κάνω ομώνυμα κλάσματα, δεν είχα ακούσει ποτέ για ιδιότητες δυνάμεων, θυμόμουν αμυδρά από τη β γυμνασίου να πηγαίνω τους αγνώστους μίας εξίσωσης στο πρώτο μέλος και αυτό

Να υποθέσω πως και για αυτό έφταιγε το σχολείο; Αλλά ναι αφού λες "το μόνο που έκανα ήταν να σνομπάρω την μαθηματικό σου" το σχολείο έφταιγε και σε αυτό, όπως σε όλα αυτό και μόνο αυτό.
Τέτοιες εξισώσεις τις λύναμε στο δημοτικό(5η ή 6η δεν θυμάμαι) και μάλιστα μέσα από προβλήματα. Τα υπόλοιπα από 1η γυμνασίου.

Πολύ ωραία η τοποθέτηση του Ξεχασμένος. Συνήθως, στο σχολείο τα προβλήματα πάνε με την γεωμετρία. Ίσως αυτός είναι κι ένας λόγος που την "μισούν" οι περισσότεροι. Επειδή δεν θέλει (μόνο) τυποποιημένη μεθοδολογία αλλά σκέψη. Πολλές φορές αρκετά σύνθετη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Αναφέρεις πολύ στοιχειώδης έννοιες. Είναι σημαντικές σαφώς αλλά δεν χρειάζονται εξάσκηση σε ανόητες ασκήσεις των βοηθημάτων.
Αλίμονο αν κάποιος δεν ξέρει να ξετυλίγει μια ταυτότητα να παραγοντοποιεί μια εξίσωση ή να την λύνει. Βασικά εργαλεία υπάρχουν επίσης και στα βιβλία του γυμνασίου, αλλά εκεί δεν βλέπω να κάνεις κάποια αναφορά. Γιατί ;
Στην Γ' Γυμνασίου έρχεται ο μαθητής σε πρώτη επαφή με εξισώσεις και ταυτότητες.
Δεν κάνω αναφορά στο γυμνάσιο γιατί το παιδί είναι πλέον στο Λύκειο, ανησυχεί για την υλη της Α' Λυκείου και θα δώσει βάση στην ύλη της Α' Λυκείου, η οποία αποτελείται αποκλειστικά από αυτά που ανέφερα. Ξεκινά με ιδιότητες πραγματικών αριθμών και καταλήγει σε εξισώσεις/ανισώσεις, με κάτι μικρά διαλείμματα προόδων και πιθανοτήτων που δεν έχουν και σημασία κατ' εμέ.


Να υποθέσω πως και για αυτό έφταιγε το σχολείο; Αλλά ναι αφού λες "το μόνο που έκανα ήταν να σνομπάρω την μαθηματικό σου" το σχολείο έφταιγε και σε αυτό, όπως σε όλα αυτό και μόνο αυτό.
Τέτοιες εξισώσεις τις λύναμε στο δημοτικό(5η ή 6η δεν θυμάμαι) και μάλιστα μέσα από προβλήματα. Τα υπόλοιπα από 1η γυμνασίου.
Έφταιγα εγώ και το κατέστησα σαφές, αφού ανέφερα μετά ότι "ξεκίνησα να διαβάζω μέσα από τη μαθηματικό μου", που ήταν εξαιρετική. Απλά δεν είχα ανοίξει βιβλίο πιο πριν. Για ακόμα μία φορά διαβάζεις επιλεκτικά. Το μήνυμα αναφερόταν στο παιδί που νομίζει ότι απλά επειδή δυσκολεύεται στην παραγοντοποίηση στην Α' Λυκείου έχει χάσει δια παντός την μπάλα με τα μαθηματικά. Το θέμα είναι να καταλάβει ότι όχι μόνο μπορεί να τα ξεπεράσει αυτά σε κλάσματα του δευτερολέπτου με την άνεση που θα έπαιζε μπάλα, αλλά ότι υπάρχουν και πολύ χειρότερες περιπτώσεις (βλ εμένα) που τα κατάφεραν. Και αν τα κατάφερα εγώ μπορεί να τα καταφέρει κάθε νοήμον όν σε αυτο τον πλανήτη. ΑΥΤΟ εννοούσα, και όχι ότι έφταιγε το σχολειο, που δεν είχε και καμία σχέση έτσι κι αλλιώς με τη συζήτηση.

Πολύ ωραία η τοποθέτηση του Ξεχασμένος. Συνήθως, στο σχολείο τα προβλήματα πάνε με την γεωμετρία. Ίσως αυτός είναι κι ένας λόγος που την "μισούν" οι περισσότεροι. Επειδή δεν θέλει (μόνο) τυποποιημένη μεθοδολογία αλλά σκέψη. Πολλές φορές αρκετά σύνθετη.

Δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο. Μέσα από τη γεωμετρία ήρθα πρώτη φορά σε επαφή με τη λεγόμενη "μαθηματική σκέψη", και μέσα από τη γεωμετρία κατάφερα τελικά να διαβάσω τα υπόλοιπα 16 μαθήματα του σχολείου και κυρίως τα μαθηματικά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
εγω δεν τα παω καλά με την αφαίρεση... δεν ξερω γιατι, για παραδειγμα αν με πεις στο προφορικό ποσο κανει 29-17 θα το κανω αναποδα.. δηλαδη θα σκεφτω 17+2=19 αρα μεχρι το 29 θελω αλλα 10 οποτε κανει 12.. σε κανεναν δεν εχω πει πως κανω τοσο αναποδα την αφαιρεση γιατι θα πεσω θυμα μπούλινγ σιγουρα! :/: :redface:
Κοίταξε, ο καθένας έχει τον τρόπο του στα μαθηματικά...Εφόσον το αποτέλεσμα είναι σωστό, δεν πιστεύω πως υπάρχει κανένα πρόβλημα..Εμένα, προσωπικά, με μπερδεύει ο τρόπος σου, αλλά αφού δεν σε μπερδεύει εσένα γιατί ανησυχείς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Μάλλον δεν με έχετε δει να κάνω νοερά πολλαπλασιασμό 8)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Κοίταξε, ο καθένας έχει τον τρόπο του στα μαθηματικά...Εφόσον το αποτέλεσμα είναι σωστό, δεν πιστεύω πως υπάρχει κανένα πρόβλημα..Εμένα, προσωπικά, με μπερδεύει ο τρόπος σου, αλλά αφού δεν σε μπερδεύει εσένα γιατί ανησυχείς;

Άγνοια έχει όχι τρόπο.
Αλίμονο αν κάποιος λ..χ για να κάνεις πολλαπλασιασμό κανείς πρόσθεση. 2 + 2 + 2 + 2...
Και με κομπιουτεράκι βγαίνει σωστό αποτέλεσμα αλλά να κάνουμε στοιχειώδης πράξεις το κάνουμε με το μυαλό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Άγνοια έχει όχι τρόπο.
Αλίμονο αν κάποιος λ..χ για να κάνεις πολλαπλασιασμό κανείς πρόσθεση. 2 + 2 + 2 + 2...
Και με κομπιουτεράκι βγαίνει σωστό αποτέλεσμα αλλά να κάνουμε στοιχειώδης πράξεις το κάνουμε με το μυαλό.
Μα καλά, αν αυτό τον βολεύει, γιατί να μην το κάνει; Με το μυαλό το κάνει και αυτός..απλά όχι όπως η πλειοψηφία των ανθρώπων..εγώ προσωπικά..αφού τα υπολογίζει σωστά δεν βρίσκω κανένα πρόβλημα...τώρα εσύ αν νομίζεις ότι είναι πρόβλημα..τι να πω..δεν μπορώ να επέμβω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Με λένε Γιώργο

Νεοφερμένος

Ο είπαμε.. Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Μα καλά, αν αυτό τον βολεύει, γιατί να μην το κάνει; Με το μυαλό το κάνει και αυτός..απλά όχι όπως η πλειοψηφία των ανθρώπων..εγώ προσωπικά..αφού τα υπολογίζει σωστά δεν βρίσκω κανένα πρόβλημα...τώρα εσύ αν νομίζεις ότι είναι πρόβλημα..τι να πω..δεν μπορώ να επέμβω..
βασικα τωρα δεν με νοιαζει που το κανω ετσι αλλά στο μελλον που δυσκολευει δε ξερω αν με ταλαιπωρισει και επισης οταν κανετε στο προφορικο παντα, αφαιρεση απαντατε απευθειας ή σας παιρνει 5 δευτερολεπτα;
γενικα μου αρεσουν τα μαθηματικα σαν επιστημη και δεν θα ηθελα να καταντησω σαν αυτους.. :eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
βασικα τωρα δεν με νοιαζει που το κανω ετσι αλλά στο μελλον που δυσκολευει δε ξερω αν με ταλαιπωρισει και επισης οταν κανετε στο προφορικο παντα, αφαιρεση απαντατε απευθειας ή σας παιρνει 5 δευτερολεπτα;
γενικα μου αρεσουν τα μαθηματικα σαν επιστημη και δεν θα ηθελα να καταντησω σαν αυτους.. :eek:
Κοίταξε..δεν μπορώ να σου απαντήσω στην πρώτη ερώτηση επειδή δεν έχω βρεθεί στη θέση σου..όσο για το άλλο..εξαρτάται και από τους αριθμούς..κάποια βγαίνουν απευθείας επειδή τα έχεις συναντήσει υπερβολικά πολλές φορές και έχουν χαραχτεί στη μνήμη..σε άλλα πρέπει να το σκεφτείς λίγο παραπάνω..μη νομίζεις πως και οι μαθηματικοί θα σου απαντήσουν απευθείας σε ό,τι πράξη τους ζητήσεις..οπότε μην αγχώνεσαι τόσο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Χαρτί, στυλό, ΑΣΚΗΣΕΙΣ. Όσο πιο πολύ εξασκήσεις το μυαλό σου τόσο θα γίνεσαι καλύτερος.
Τα Μαθηματικά είναι τρόπος σκέψης, είναι ιδεολογία, δεν είναι απλά πράξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Μα καλά, αν αυτό τον βολεύει, γιατί να μην το κάνει; Με το μυαλό το κάνει και αυτός..απλά όχι όπως η πλειοψηφία των ανθρώπων..εγώ προσωπικά..αφού τα υπολογίζει σωστά δεν βρίσκω κανένα πρόβλημα...τώρα εσύ αν νομίζεις ότι είναι πρόβλημα..τι να πω..δεν μπορώ να επέμβω..


Προσπάθησε να υπολογίσεις το 146573 - 002350 και πες μας αποτελέσματα.
Επίσης, δοκίμασε να κάνεις τον πολλαπλασιασμό 15 * 19 χωρίς κομπιουτεράκι, χαρτί, μολύβι με προπαίδεια κι οτιδήποτε άλλο.
Μέτρα τον χρόνο και πες πόσο υπολογίζεις πως σου πήρε. Αν θες φυσικά. Προφανώς θέλω να καταλήξω σε κάτι σχετικό - άσχετο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.

Προσπάθησε να υπολογίσεις το 146573 - 002350 και πες μας αποτελέσματα.
Επίσης, δοκίμασε να κάνεις τον πολλαπλασιασμό 15 * 19 χωρίς κομπιουτεράκι, χαρτί, μολύβι με προπαίδεια κι οτιδήποτε άλλο.
Μέτρα τον χρόνο και πες πόσο υπολογίζεις πως σου πήρε. Αν θες φυσικά. Προφανώς θέλω να καταλήξω σε κάτι σχετικό - άσχετο.

144223
285

In 3 secs
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Tι σχέση έχουν τα μαθηματικά με το να μπορείς να βγάζεις πράξεις με το μυαλό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ronal

Νεοφερμένος

Ο ronal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Κοίταξε..δεν μπορώ να σου απαντήσω στην πρώτη ερώτηση επειδή δεν έχω βρεθεί στη θέση σου..όσο για το άλλο..εξαρτάται και από τους αριθμούς..κάποια βγαίνουν απευθείας επειδή τα έχεις συναντήσει υπερβολικά πολλές φορές και έχουν χαραχτεί στη μνήμη..σε άλλα πρέπει να το σκεφτείς λίγο παραπάνω..μη νομίζεις πως και οι μαθηματικοί θα σου απαντήσουν απευθείας σε ό,τι πράξη τους ζητήσεις..οπότε μην αγχώνεσαι τόσο...


φιλε μου, εγραψα 2 φορες μαθηματικα 18,5 και 17,9
Μη ψαχνεις τιποτα το ουαου. Συχνο διαβασμα, μεθοδικοτητα, διαβαζε το κεφαλαιο απο αρχη (παραδειγματα, θεωρια, ορισμους) και προσπαθησε να καταλαβαινεις ολες τις πληροφοριες. Συνηθως πχ ο ορισμος εχει καποια νοηματα στις ακριβεις λεξεις που χρησιμοποιει.

Απο εκει και περα λυνεις πολλες ασκησεις και ολα θα πανε καλα. Απλα εχε στο μυαλο σου τι ψαχνεις καθε φορα, ποια εργαλεια εχεις για να το βρεις, πως να πας με τα δεδομενα εκει.

Μη τρελαθουμε, τα μαθηματικα του λυκειου, ειναι δυσκολα στην αρχη, αλλα δεν θελουν καμια υπερφυσικη εφυια, διαβασμα, μεθοδικοτητα, πειθαρχια και ηρεμια. (η ηρεμια ειναι πολυτιμη ειδικα στη Γ λυκειου, που πας να κανεις κατι πολυπλοκες λυσεις στο μυαλο σου και τελικα ειναι κάτι προφανες) Προσπαθησε να βλεπεις τα προβληματα απλα και απο αποσταση. Πολλες φορες παλευεις να κανεις ενα τρικ και δε σου βγαινει...ε αν εχεις στοιχειωδη εξοικοιωση με τις μεθοδους που σας κανουν και μια δε βγαινει...τοτε ειναι η ωρα να δεις το προβλημα αλλιως
Tι σχέση έχουν τα μαθηματικά με το να μπορείς να βγάζεις πράξεις με το μυαλό;
Καμία, αλλα κατι πρεπει να λεμε για να περασει η ωρα. Θεωρητικα τα παντα εχουν σχεση, αλλα πρακτικα μιλωντας καποια εχουν προτεραιοτητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,736 μηνύματα.
Εγώ παιδιά πάω Γ' γυμνασίου και μπορώ να πω πως έχω εκπλαγεί από τις επιδόσεις μου.. :D
Σε ΟΛΕΣ τις προηγούμενες τάξεις, είχα πραγματικά μεγάλο θέμα και δεν έπιανα τίποτα από το μάθημα.
Φέτος, αλλάξαμε καθηγήτρια αλλά και εγώ απέκτησα αυτοπεποίθηση, οπότε όλα αυτά με βοήθησαν!

Θέλω να πω σε όσους δεν τα πάμε ιδιαίτερα καλά (βάζω και τον εαυτό μου γιατί δεν είμαι και άριστος), δεν είναι κάτι και το τόσο δύσκολο. Αν προσέχετε στο μάθημα και ρωτάτε όταν δεν καταλαβαίνετε (και διαβάζετε φυσικά), τότε είναι πραγματικά απλά!
:clapup::clapup::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Εγώ παιδιά πάω Γ' γυμνασίου και μπορώ να πω πως έχω εκπλαγεί από τις επιδόσεις μου.. :D
Σε ΟΛΕΣ τις προηγούμενες τάξεις, είχα πραγματικά μεγάλο θέμα και δεν έπιανα τίποτα από το μάθημα.
Φέτος, αλλάξαμε καθηγήτρια αλλά και εγώ απέκτησα αυτοπεποίθηση, οπότε όλα αυτά με βοήθησαν!

Θέλω να πω σε όσους δεν τα πάμε ιδιαίτερα καλά (βάζω και τον εαυτό μου γιατί δεν είμαι και άριστος), δεν είναι κάτι και το τόσο δύσκολο. Αν προσέχετε στο μάθημα και ρωτάτε όταν δεν καταλαβαίνετε (και διαβάζετε φυσικά), τότε είναι πραγματικά απλά!
:clapup::clapup::hmm:
Εμένα αυτό που με νευριάζει είναι ότι σε κάθε κεφάλαιο ξεκινάω με αυτοπεποίθηση διότι όλα μου φαίνονται πανεύκολα και προς το τέλος του..είμαι σε φάση "πάρτε τα από 'δω:mad:" :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top