Πόλεμος μεταξύ Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και Εθνικού Συμβουλίου Παιδεία για εξεταστικό

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
μαθητης του 16 μπορει να βγαλει 19.500 μορια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
και παλι νομιζω οτι σου διαφευγει το ολο ζητημα. το απολυτηριο του λυκειου, που παρα πολλοι μαθητες( οι οποιοι ειτε δεν εχουν τα φωτα, ειτε δεν θελουν να σπουδασουν) χρειαζονται και προσπαθουν να παρουν. γιατι, καλως ή κακώς, το χρειαζονται. ακομη, δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχετε γραψει στα παλαιοτερα των υποδημάτων σας, τη βαρυτητα που πρεπει να δινεται στα υπολοιπα μαθηματα γενικης παιδειας

Δε νομίζω να είπα κάτι για τα μαθήματα γενικής παιδείας.

Και όσο για τις κατατακτήριες, για να μη παρεξηγούμαι, κάπου εδώ στο forum είχα διαβάσει αυτό που είπα. Απλώς μου φαίνεται παράξενο να μην υπάρχει αυτό το φαινόμενο σε εξετάσεις που δεν ελέγχονται κατ' εξοχήν από το κράτος

Sorry γι' αυτό που θα πω, αλλά εγώ θα έτρεμα να πάω σ' έναν γιατρό που μπήκε στην ιατρική γιατί είχε 19500 επειδή στη βιολογία είχε 11 και στα αρχαία (πχ) 20
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
μαθητης του 16 μπορει να βγαλει 19.500 μορια


Δεν το έθεσα σωστά.Μαθητής με 16000 μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Τί γίνεται με τις κατατακτήριες;

Τζίμυ, δε θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά δες, ειδικά φέτος, τι έγινε με τα ιδιωτικά. Εντάξει, γκρίνιες φυσικά, με οποιοδήποτε σύστημα, θα υπάρχουν. Δεν γίνεται να τις αποφύγουμε. Τους ενός του φταίει το ένα, του άλλου του μυρίζει αυτό και πάει λέγοντας. Δεν θέλω να 'μαι μηδενιστής, αλλά στην Ελλάδα ζούμε, ξέρουμε πως λειτουργούμε, πάντα θα γκρινιάζουμε και θα βλέπουμε με καχυποψία το οτιδήποτε. Το θέμα είναι λοιπόν, να βρεθεί το λιγότερο κουραστικό και ψυχοφθόρο σύστημα, το περισσότερο αδιάβλητο που λες, και αυτό που θα δίνει περισσότερα κίνητρα για δημιουργία στους μαθητές. Από 'κει και πέρα, έχεις δίκιο, ένα τέτοιο σύστημα, απαιτεί "μελέτη" και χρόνο, και φυσικά, συνεργασία με τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους, τους μαθητές.

Tι έγινε ακριβώς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Δε νομίζω να είπα κάτι για τα μαθήματα γενικής παιδείας.

Και όσο για τις κατατακτήριες, για να μη παρεξηγούμαι, κάπου εδώ στο forum είχα διαβάσει αυτό που είπα. Απλώς μου φαίνεται παράξενο να μην υπάρχει αυτό το φαινόμενο σε εξετάσεις που δεν ελέγχονται κατ' εξοχήν από το κράτος

Sorry γι' αυτό που θα πω, αλλά εγώ θα έτρεμα να πάω σ' έναν γιατρό που μπήκε στην ιατρική γιατί είχε 19500 επειδή στη βιολογία είχε 11 και στα αρχαία (πχ) 20

κοιτα να σου πω. εγω θα προτιμουσα εναν γιατρο ο οποιος ηταν ικανος να ανταπεξελθει στις εξετασεις που του εβαλε η ιατρικη σχολη.


by the way, τα σοβαρα πανεπιστημια νομιζω οτι εχουν περισσοτερους λογους να κρατησουν αδιαβλητες τις εξετασεις τους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
Διαρροές θεμάτων. Δε θυμάμαι τι και πως ακριβώς, το άκουσα σε ρεπορτάζ του ραδιοφώνου, στον ΣΚΑΪ. Και κάπου εδώ μέσα είχε ανοιχτεί ένα σχετικό θέμα, μ' ένα ιδιωτικό της Αθήνας αν θυμάμαι καλά. Όποιος δε βαριέται, ας ψάξει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Πολλά ακούστηκαν. Μάλιστα ένα σχολείο είχε υπολογιστές με καθηγητές στο υπόγειο που έλυναν τα θέματα την ώρα που οι μαθητές έδιναν εξετάσεις.

Γενικά πάντως, δε νομίζω ότι το Λύκειο πρέπει να αποδεσμευτεί τελείως από το πανεπιστήμιο. Γιατί αν γίνει αυτό, θα αδικηθούν αυτοί που θέλουν να περάσουν κάπου. Αν δε γίνει, θα αδικηθούν αυτοί που δε θέλουν να περάσουν. Δεν πρέπει να γίνει ούτε 100% το ένα ούτε το άλλο. Μια μέση λύση χρειάζεται. (πχ να υπάρχουν κατευθύνσεις αλλά και τμήματα μόνο γενικής παιδείας γι' αυτούς που δε θέλουν πανεπιστήμιο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ας καθιερωθεί να πηγαίνουν τα παιδιά σε άλλα σχολεία να δίνουν.
-----------------------------------------
Δε νομίζω να είπα κάτι για τα μαθήματα γενικής παιδείας.

Και όσο για τις κατατακτήριες, για να μη παρεξηγούμαι, κάπου εδώ στο forum είχα διαβάσει αυτό που είπα. Απλώς μου φαίνεται παράξενο να μην υπάρχει αυτό το φαινόμενο σε εξετάσεις που δεν ελέγχονται κατ' εξοχήν από το κράτος

Sorry γι' αυτό που θα πω, αλλά εγώ θα έτρεμα να πάω σ' έναν γιατρό που μπήκε στην ιατρική γιατί είχε 19500 επειδή στη βιολογία είχε 11 και στα αρχαία (πχ) 20


Δεν γίνεσαι γιατρός όταν μπαίνεις στην σχολή αλλά όταν βγάινεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Δεν το έθεσα σωστά.Μαθητής με 16000 μόρια.


Αυτό, πώς ακριβώς το εννοείς? Ότι δηλαδή θα ήταν ικανός να σπουδάσει ιατρική, αλλά δεν τον εμπνέουν τα μαθήματα του σχολείου? Σ'αυτό συμφωνώ... Δεν καταλαβαίνω, προς τι η θεοποίηση των πανελληνίων. Δεν προσφέρουν τίποτα. Μόνο άγχος. Το Λύκειο είναι σημαντικό ως θεσμός, αρκεί να δίνεται προσοχή σε όλα τα μαθήματα ανεξαιρέτως. Τώρα που δίνουμε τη δέουσα προσοχή μόνο στα μαθήματα της κατεύθυνσης, ωε θεσμός δεν είναι τόσο ασφαλής και σταθερός, στον τομέα της γνώσης και συνδέεται άμεσα με την παραπαιδεία. Ενώ, αν καταργούνταν οι πανελλήνιες, δε νομίζω να ίσχυε κάτι τέτοιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό, πώς ακριβώς το εννοείς? Ότι δηλαδή θα ήταν ικανός να σπουδάσει ιατρική, αλλά δεν τον εμπνέουν τα μαθήματα του σχολείου? Σ'αυτό συμφωνώ... Δεν καταλαβαίνω, προς τι η θεοποίηση των πανελληνίων. Δεν προσφέρουν τίποτα. Μόνο άγχος. Το Λύκειο είναι σημαντικό ως θεσμός, αρκεί να δίνεται προσοχή σε όλα τα μαθήματα ανεξαιρέτως. Τώρα που δίνουμε τη δέουσα προσοχή μόνο στα μαθήματα της κατεύθυνσης, ωε θεσμός δεν είναι τόσο ασφαλής και σταθερός, στον τομέα της γνώσης και συνδέεται άμεσα με την παραπαιδεία. Ενώ, αν καταργούνταν οι πανελλήνιες, δε νομίζω να ίσχυε κάτι τέτοιο.

Ναι.Όπως είναι τώρα δηλαδή το σύστημα μπορεί να μην γράψει καθόλου καλά έκθεση,μαθηματικά,ή να ξεχάσει κανένα 'και' στην βιολογία και έτσι να θεωρηθεί ότι δεν είναι και ικανός να σπουδάσει Ιατρική.
Εξάλλου μη γελιόμαστε.Δεν θυμούνται και πολλοί αυτά που διάβασαν όλη τη χρονιά όταν τελειώνουν οι εξετάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Ας καθιερωθεί να πηγαίνουν τα παιδιά σε άλλα σχολεία να δίνουν.
-----------------------------------------



Δεν γίνεσαι γιατρός όταν μπαίνεις στην σχολή αλλά όταν βγάινεις.

Υπάρχουν άτομα που βγαίνουν από τη σχολή αλλά και πάλι δεν είναι γιατροί, ίσως γιατί δε θέλανε πραγματικά αυτό να σπουδάσουν. Πιστεύω ότι χιλιάδες θα είναι τα άτομα που θα τρέξουν στις ιατρικές σχολές, σκεφτόμενοι μόνο και μόνο το κέρδος. Το ότι κάποια στιγμή (μπορεί και μετά από 20 χρόνια) θα αποφοιτήσουν είναι μια προοπτική. Τέτοιο γιατρό δε θα εμπιστευόμουν ποτέ. Όχι ότι τώρα δεν υπάρχουν, απλά πιστεύω ότι θα οξυνθεί το πρόβλημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Λίγοι είναι αυτοί που ενώ δεν θέλανε Ιατρική,πέρασαν και κάποια στιγμή δεν τα παράτησαν.Αλλά επειδή το θέμα μας δεν είναι αυτό ας μην επεκταθούμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Υπάρχουν άτομα που βγαίνουν από τη σχολή αλλά και πάλι δεν είναι γιατροί, ίσως γιατί δε θέλανε πραγματικά αυτό να σπουδάσουν. Πιστεύω ότι χιλιάδες θα είναι τα άτομα που θα τρέξουν στις ιατρικές σχολές, σκεφτόμενοι μόνο και μόνο το κέρδος.

Συνήθως ότι προσφέρεται δωρεάν, χάνει τελείως την ζήτηση που είχε πριν... :P
(ιστορία με τις πατάτες που έφερε ο Καποδίστριας στο Ναύπλιο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Γιατί, νομίζεις ότι αν η είσοδος στα πανεπιστήμια ανεξαρτητοποιηθεί από το Λύκειο, δε θα τρέξουν όλοι πολυτεχνεία, οικονομικές σχολές, στρατιωτικές & αστυνομικές, ιατρικές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γιατί, νομίζεις ότι αν η είσοδος στα πανεπιστήμια ανεξαρτητοποιηθεί από το Λύκειο, δε θα τρέξουν όλοι πολυτεχνεία, οικονομικές σχολές, στρατιωτικές & αστυνομικές, ιατρικές;


Όσοι δεν έχουν κάποιον άλλο στόχο ,δυστυχώς ναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Γιατί, νομίζεις ότι αν η είσοδος στα πανεπιστήμια ανεξαρτητοποιηθεί από το Λύκειο, δε θα τρέξουν όλοι πολυτεχνεία, οικονομικές σχολές, στρατιωτικές & αστυνομικές, ιατρικές;

ας τρεξουν, θα βγουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Δηλαδή θα παίζουμε κυνηγητό; Μπαίνουμε σε μια σχολή και βγαίνουμε. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Όχι δεν θα τρέξουν Djimmakos. :)
Έχω πολλά προσωπικά παραδείγματα (δεν είμαι ξερόλας, συγγνώμη) φοιτητών γνωστών μου που στο λύκειο ήθελαν διακαώς σχολές πληροφορικής. Τώρα που σπουδάζουν εκεί, έχουν φτύσει αίμα με τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό σε γλώσσα C++,...κτλ και έχουν αρχίσει να αναθεωρούν απόψεις...που πλέον είναι αργά. Γιατί απλά, στο λύκειο γοητεύονταν από τους ωραίους τίτλους επιστημών πληροφορικής (προπαγάνδα Ελληνικής κοινωνίας) και από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια στον υπολογιστή.

Στο εξωτερικό πάντως, υπάρχει ελεύθερη εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΤΕΙ με κριτήριο το απολυτήριο λυκείου, το οποίο έχει τους πλέον αντιπροσωπευτικούς βαθμούς για έναν μαθητή. Επίσης, αν μετανιώσεις εκεί που εισήχθηκες, μπορείς να φύγεις και να πας να γραφτείς αλλού με το απολυτήριο λυκείου (εφόσον πληρείς τις βαθμολογικές προϋποθέσεις, βλ. σχετικό ποστ μου).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Δηλαδή θα παίζουμε κυνηγητό; Μπαίνουμε σε μια σχολή και βγαίνουμε. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή.

οχι, σωστη ιεραρχιση αξιων. ενα πανεπιστημιο δεχεται ενα συγκεκριμενο αριθμο υποψηφιων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Γιατί, νομίζεις ότι αν η είσοδος στα πανεπιστήμια ανεξαρτητοποιηθεί από το Λύκειο, δε θα τρέξουν όλοι πολυτεχνεία, οικονομικές σχολές, στρατιωτικές & αστυνομικές, ιατρικές;


Αυτό θα γίνει, ακριβώς. Όποιος όμως έχει τα κότσια, και στρωθεί, θα μείνει, θα σπουδάσει θα τελειώσει. Όποιος πέρασε για να λέει ότι πέρασε, θα πάρει πόδι.
Η ανεξαρτητοποίηση σου δίνει το επιπλέον κίνητρο ότι θα εξετάζεσαι σε μαθήματα που επιθυμείς, με την έννοια ότι θα σ'αρέσουν και όχι στα συγκεκριμένα 6 που μας επιβάλλουν σε κάθε κατεύθυνση...
Αν θες να μείνεις και το βλέπεις σοβαρά, θα μείνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top