Προβλήματα με καθηγητές.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
εχω την απαντηση σε αυτο το θεμα! δεν ειναι ολοι ετσι! μερικοι ναι θα συμφωνησω ερχονται και ξεσπαν σε εμας! αλλοι αγαπουν την δουλεια τους ΑΛΛΑ! δεν εχουν το καταλληλο τροπο διδασκαλιας! ακομα αλλοι δεν θελουν να διδαξουν γιατι πολυ απλα δεν τους αρεσει αυτο που κανουν! στο δικο μου σχολειο εχουμε καθηγητες και απο τις 3 κατηγοριες γιατι οπως λεω δεν υπαρχει ΤΕΛΕΙΟΣ καθηγητης! ακομα και η αγαπημενη μου εχει τα στραβα της! οποτε....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Ας κάνω το συνήγορο του διαβόλου.

Έχω συναντήσει κι εγώ κάποιους καθηγητές που είναι κάπως στον κόσμο τους και ανυπομονούν να πάρουν σύνταξη. Δεν μπορώ, αρχικά, να αξιολογήσω τον καθηγητή από αυτή του τη στάση αλλά ούτε και να τον δικαιολογήσω εξολοκλήρου. Βασικός παράγοντας είναι η βαρεμάρα απ ότι έχω καταλάβει. Κάνουν το ίδιο πράγμα πολλά χρόνια τώρα, κάθε χρόνο το ίδια μαθήματα. Επίσης μπορεί να έχουν απογοητευθεί από την ελληνική παιδεία και τον τρόπο που παρέχεται. Για παράδειγμα, άτομα που είχαν φιλοδοξίες για να γίνουν οι ''νεοτεριστές'' καθηγητές, αλλά ούτε οι μαθητές ούτε και το σχολείο τους ενίσχυσαν σε αυτήν τους την προσπάθεια, με αποτέλεσμα να σταματήσουν να προσπαθούν για κάτι καλύτερο και συμβιβάστηκαν.
Ακόμα θεωρώ πως πολλοί έγιναν καθηγητές ή δάσκαλοι χωρίς να αγαπούν το επάγγελμα αυτό και να το ασκούν σαν αγγαρεία, όπως τόσων απόφοιτων θετικών και μη τμημάτων που από ερευνητές που σκόπευαν κατέληξαν να προσπαθούν να κάνουν μαθημα σε αδιάφορους μαθητές. Και εμείς οι μαθητές (αν μπορώ να έχω για λίγο ακόμα αυτήν την ιδιότητα) συχνά παίζουμε με τα νεύρα τους και το ρίχνουν στα ηρεμιστικά. Μην ξεχνάμε, τέλος, πως η ηλικία του δασκάλου παίζει μεγάλο ρόλο στην ψυχολογία του, διότι σε ένα περιβάλλον ξέγνοιαστο, ανέμελο και ζωντανό, ίσως βλέπει σε καθημερινή βάση τη ζωή που τελικά δεν αξιοποίησε όπως ήθελε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ampalea4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
εγώ βλέπω καθηγητές να τους αρέσει αυτό που κάνουν και καθηγητές που δεν τους αρέσει.
έτσι οι μεν πρώτοι κάνουν ένα σωστό μάθημα, παρότι μπορεί να έχουν αδυναμίες, οι δεύτεροι μπορεί να εχουν τρομερές γνώσεις αλλά να βαριούνται...
σχετικά με το πρώτο ποστ το ενασχόληση με τους νέους δεν μπορω να το θεωρήσω παροχή, είναι μέρος του επαγγέλματος. πχ ο μισθός μπορεί να αλλάξει, αυτό που για τους νεους όχι. όπως επίσης και για τις εκδρομές. ουσιαστικά "χάρη" μας κάνουν, αν δεν ηταν δωρεαν δεν θα ερχόντουσαν, αλλά σκέψου και πόσο μεγάλη ευθύνη αναλαμβάνουν. από το να αρρωστήσει κάποιος μέχρι να γίνει ένα ατύχημα-γιατί πάμε εκδρομές και κάνουμε βλακείες- έχουν την ευθύνη. τα χαρτιά που υπογράφουν οι γονείς ότι έχουν αυτοί την ευθύνη είναι βλακείες, οι καθηγητές την έχουν ουσιαστικά και αν γινει κάτι αυτοί θα βρεθούν αντιμέτωποι με τον νόμο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jason Del Piero

Δραστήριο μέλος

Ο Jason Del Piero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 546 μηνύματα.
εγώ βλέπω καθηγητές να τους αρέσει αυτό που κάνουν και καθηγητές που δεν τους αρέσει.
έτσι οι μεν πρώτοι κάνουν ένα σωστό μάθημα, παρότι μπορεί να έχουν αδυναμίες, οι δεύτεροι μπορεί να εχουν τρομερές γνώσεις αλλά να βαριούνται...
σχετικά με το πρώτο ποστ το ενασχόληση με τους νέους δεν μπορω να το θεωρήσω παροχή, είναι μέρος του επαγγέλματος. πχ ο μισθός μπορεί να αλλάξει, αυτό που για τους νεους όχι. όπως επίσης και για τις εκδρομές. ουσιαστικά "χάρη" μας κάνουν, αν δεν ηταν δωρεαν δεν θα ερχόντουσαν, αλλά σκέψου και πόσο μεγάλη ευθύνη αναλαμβάνουν. από το να αρρωστήσει κάποιος μέχρι να γίνει ένα ατύχημα-γιατί πάμε εκδρομές και κάνουμε βλακείες- έχουν την ευθύνη. τα χαρτιά που υπογράφουν οι γονείς ότι έχουν αυτοί την ευθύνη είναι βλακείες, οι καθηγητές την έχουν ουσιαστικά και αν γινει κάτι αυτοί θα βρεθούν αντιμέτωποι με τον νόμο...

Είναι ευλογία να συναναστρέφεσαι με νέους πιστεύω...να μιλάς μαζί τους και να επικοινωνείς....απο την άλλη για τις εκδρομές οι καθηγητές οι οποίοι με ακολούθησαν ήταν απίστευτα χαλαροί και άνετοι...(ακόμα και αυτοί που δεν είναι σωστοί στην τάξη)....δεν παρουσίαζαν κανένα άγχος ευθύνης και απολάμβαναν την εκδρομή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rebel1

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Rebel1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 966 μηνύματα.
Οι καθηγητες ειναι φασιστες και τους αξιζει να τους συμπεριφερομαστε με παρομοιο τροπο και χωρις σεβασμο.Θελουν να τους σεβομαστε αλλα δε τους μαθαν οτι ο σεβασμος δεν επιβαλλεται αλλα κερδιζεται.Βια στη βια λοιπον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ampalea4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
οκ, μπορεί εσύ να το θεωρείς ευλογία, μπορεί κατά γενική ομολογία να είναι ωραίο, αλλά δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις προνόμιο. γιατί πολύ απλά είναι μέρος της δουλειάς τους.

πάνο νομίζω είσαι υπερβολικά απόλυτος και γενικεύεις.
εκτός πια αν δεν εχεις συναντήσει ούτε εναν καλο καθηγητη στη ζωή σου, αλλά και πάλι δεν μπορεί να είναι όλοι φασίστες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panabarbes

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 208 μηνύματα.
Έχω το εξής πρόβλημα: Τώρα θα πάω τρίτη λυκείου και όπως καταλαβαίνετε θέλω κάποιον καλό καθηγητή σε όλα τα μαθήματα.Στα μαθηματικά κατεύθυνσης όμως τράβηξα λαχείο: μου δώσανε τον πιο άσχετο καθηγητή που υπάρχει!! Θα πάω θετική και τον είχα τόσο άλγεβρα και γεωμετρία στην πρώτη όσο μαθηματικά κατεύθυνσης στην δευτέρα.Γενικά από τους 4 μαθηματικούς που έχουμε είναι άσχετος με α κεφαλαίο! Για να φανταστείτε δεν του έδιναν ποτέ θετική στην τρίτη γιατί τον ξέρουν οι άλλοι μαθηματικοί τι φρούτο είναι και επειδή ακριβώς είχε πολλά χρόνια να πάρει θετική στην Γ' θέλει να την πάρει τον Σεπτέμβριο! Βεβαίως πήγαν να παρέμβουν οι άλλοι μαθηματικοί αλλά δεν σηκώνει κουβέντα και σήμερα στους βαθμούς που το συζήταγε με τους άλλους μαθηματικούς χτυπιόταν γιατί ήθελε την θετική! Εγκεφαλικό θα πάθω! Πέρα από το ότι βαθμολογεί με βάση τις συμπάθειες σε κάθε μαθητή, κάνει άθλια παράδοση και ασκήσεις χωρίς νόημα! Να φανταστείτε στο διαγώνισμα τετραμήνου είχε βάλει άσκηση με λάθος υποερώτημα! -.-

Το θέμα μου είναι ότι κάνεις μας στην θετική δεν τον θέλει.Η μία μαθηματικός μας είπε ότι οι μαθηματικοί δεν μπορούν να του το απαγορεύσουν (γενικά έχει πολλά χρόνια στο σχολείο και όπως ξαναείπα είχε αρκετά να πάρει θετική) και έχει το δικαίωμα να την πάρει,εκτός και αν διαμαρτυρηθούμε με τους γονείς μας! Εμείς ως μαθητές αν μαζευτούμε και το ζητήσουμε απ'τη διεύθυνση να δώσουν άλλο, έχουμε το δικαίωμα να πάρουμε άλλον; Δεν γίνεται να μείνουμε με αυτόν και σχεδόν όλοι συμφωνούν στο ότι δεν τον θέλουν :(

Κανένας..;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

demerlad

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 365 μηνύματα.
Καλησπέρα. Κατ'αρχήν να σιγουρευτείτε ότι είναι άχρηστος σαν καθηγητής. Μπορεί απλά επειδή έκανε πρώτη και δευτέρα λυκείου να μην έδινε κάποιο βάρος στη διδασκαλία του, αλλά τώρα που θα πάρει κατεύθυνση γ λυκείου να στρώσει. Γενικά μεγάλο μπλέξιμο το θέμα, δε μπορείς να πας να πεις ότι δεν είναι καλός γιατί άμα τύχει και κάτσει και σε θυμάται θα σε εκδικηθεί στη βαθμολογία πράγμα καθόλου καλό για τα μόρια των πανελλαδικών. Έχω την εντύπωση ότι αν ένα ολόκληρο τμήμα (ή όλη η κατεύθυνση στην προκειμένη περίπτωση) ζητήσει από το λυκειάρχη αλλαγή καθηγητή με λογικά επιχειρήματα δε παίρνει συνήθως ποτέ αρνητική απάντηση. Αλλά και έτσι να μη γίνει δε πιστεύω πως είναι κάτι που ο σύλλογος γονέων δε μπορεί να λύσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

boss.

Δραστήριο μέλος

Ο boss. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Μύκονος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Έχω το εξής πρόβλημα: Τώρα θα πάω τρίτη λυκείου και όπως καταλαβαίνετε θέλω κάποιον καλό καθηγητή σε όλα τα μαθήματα.Στα μαθηματικά κατεύθυνσης όμως τράβηξα λαχείο: μου δώσανε τον πιο άσχετο καθηγητή που υπάρχει!! Θα πάω θετική και τον είχα τόσο άλγεβρα και γεωμετρία στην πρώτη όσο μαθηματικά κατεύθυνσης στην δευτέρα.Γενικά από τους 4 μαθηματικούς που έχουμε είναι άσχετος με α κεφαλαίο! Για να φανταστείτε δεν του έδιναν ποτέ θετική στην τρίτη γιατί τον ξέρουν οι άλλοι μαθηματικοί τι φρούτο είναι και επειδή ακριβώς είχε πολλά χρόνια να πάρει θετική στην Γ' θέλει να την πάρει τον Σεπτέμβριο! Βεβαίως πήγαν να παρέμβουν οι άλλοι μαθηματικοί αλλά δεν σηκώνει κουβέντα και σήμερα στους βαθμούς που το συζήταγε με τους άλλους μαθηματικούς χτυπιόταν γιατί ήθελε την θετική! Εγκεφαλικό θα πάθω! Πέρα από το ότι βαθμολογεί με βάση τις συμπάθειες σε κάθε μαθητή, κάνει άθλια παράδοση και ασκήσεις χωρίς νόημα! Να φανταστείτε στο διαγώνισμα τετραμήνου είχε βάλει άσκηση με λάθος υποερώτημα! -.-

Το θέμα μου είναι ότι κάνεις μας στην θετική δεν τον θέλει.Η μία μαθηματικός μας είπε ότι οι μαθηματικοί δεν μπορούν να του το απαγορεύσουν (γενικά έχει πολλά χρόνια στο σχολείο και όπως ξαναείπα είχε αρκετά να πάρει θετική) και έχει το δικαίωμα να την πάρει,εκτός και αν διαμαρτυρηθούμε με τους γονείς μας! Εμείς ως μαθητές αν μαζευτούμε και το ζητήσουμε απ'τη διεύθυνση να δώσουν άλλο, έχουμε το δικαίωμα να πάρουμε άλλον; Δεν γίνεται να μείνουμε με αυτόν και σχεδόν όλοι συμφωνούν στο ότι δεν τον θέλουν :(
φιλε τα πραγματα ειναι απλα, θα πατε με το δεκαπενταμελες σας, ολοι μαζι, δεν φανει κανενα προσωπο, θα ειναι ολη η ταξη, και θα απαιτησετε να αλλαξετε καθηγητη! απο πισω θα υπαρχει και ο συλλογος γονεων, θα συννενοηθειτε, και σε 1-2 μερες το θεμα θα εχει λυθει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thetawaves

Νεοφερμένος

Ο Thetawaves αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Δεν γίνεται να έχεις ένα καθηγητή που είναι άσχετος ειδικά στα Μαθηματικά που θα τον έχεις κάθε μέρα από 1 ώρα και είναι το πιο δύσκολο μάθημα. Είστε 3η Λυκείου, όχι Γυμνάσιο. Θα τον ξεμπροστιάζετε με τις ερωτήσεις σας που θα αδυνατεί να τις απαντήσει και αναπόφευκτα θα τον εκθέτετε συνεχώς. Το πρόβλημα σου θα είναι εκτός από γνωσιακό και ψυχολογικό, διότι θα βλέπεις κάθε μέρα τα μούτρα του και θα υπάρχει αμοιβαία απέχθεια (να αποφύγεις τις αρνητικές σκέψεις φέτος). Καλη επιτυχία με ή χωρίς τον καθηγητή αυτό! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

XristinoOz^_^

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Ιωνία (Βόλος). Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Έχω το εξής πρόβλημα: Τώρα θα πάω τρίτη λυκείου και όπως καταλαβαίνετε θέλω κάποιον καλό καθηγητή σε όλα τα μαθήματα.Στα μαθηματικά κατεύθυνσης όμως τράβηξα λαχείο: μου δώσανε τον πιο άσχετο καθηγητή που υπάρχει!! Θα πάω θετική και τον είχα τόσο άλγεβρα και γεωμετρία στην πρώτη όσο μαθηματικά κατεύθυνσης στην δευτέρα.Γενικά από τους 4 μαθηματικούς που έχουμε είναι άσχετος με α κεφαλαίο! Για να φανταστείτε δεν του έδιναν ποτέ θετική στην τρίτη γιατί τον ξέρουν οι άλλοι μαθηματικοί τι φρούτο είναι και επειδή ακριβώς είχε πολλά χρόνια να πάρει θετική στην Γ' θέλει να την πάρει τον Σεπτέμβριο! Βεβαίως πήγαν να παρέμβουν οι άλλοι μαθηματικοί αλλά δεν σηκώνει κουβέντα και σήμερα στους βαθμούς που το συζήταγε με τους άλλους μαθηματικούς χτυπιόταν γιατί ήθελε την θετική! Εγκεφαλικό θα πάθω! Πέρα από το ότι βαθμολογεί με βάση τις συμπάθειες σε κάθε μαθητή, κάνει άθλια παράδοση και ασκήσεις χωρίς νόημα! Να φανταστείτε στο διαγώνισμα τετραμήνου είχε βάλει άσκηση με λάθος υποερώτημα! -.-

Το θέμα μου είναι ότι κάνεις μας στην θετική δεν τον θέλει.Η μία μαθηματικός μας είπε ότι οι μαθηματικοί δεν μπορούν να του το απαγορεύσουν (γενικά έχει πολλά χρόνια στο σχολείο και όπως ξαναείπα είχε αρκετά να πάρει θετική) και έχει το δικαίωμα να την πάρει,εκτός και αν διαμαρτυρηθούμε με τους γονείς μας! Εμείς ως μαθητές αν μαζευτούμε και το ζητήσουμε απ'τη διεύθυνση να δώσουν άλλο, έχουμε το δικαίωμα να πάρουμε άλλον; Δεν γίνεται να μείνουμε με αυτόν και σχεδόν όλοι συμφωνούν στο ότι δεν τον θέλουν :(

Και εμείς έχουμε το ίδιο πρόβλημα με τους μαθηματικούς στο σχολείο μας..Δύο χρονιές τώρα που είμαι στο λύκειο, και τις δύο έχουμε πετάξει μαθηματικούς και μαθηματικούς έξω από την τάξη!

Συγκεκριμένα εμείς, μαζεύαμε υπογραφές από τους μαθητές του κάθε τμήματος και πηγαίναμε στον Διευθυντή για παράπονα..Γινόταν συνέλευση, και με πολύ συνοπτικές διαδικασίες έφευγε ο καθηγητούλης από το τμήμα και ερχόταν άλλος..Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick18

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nick18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Άγναντα (Άρτα). Έχει γράψει 324 μηνύματα.
Και εμείς έχουμε το ίδιο πρόβλημα με τους μαθηματικούς στο σχολείο μας..Δύο χρονιές τώρα που είμαι στο λύκειο, και τις δύο έχουμε πετάξει μαθηματικούς και μαθηματικούς έξω από την τάξη!

Συγκεκριμένα εμείς, μαζεύαμε υπογραφές από τους μαθητές του κάθε τμήματος και πηγαίναμε στον Διευθυντή για παράπονα..Γινόταν συνέλευση, και με πολύ συνοπτικές διαδικασίες έφευγε ο καθηγητούλης από το τμήμα και ερχόταν άλλος..Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο ;)
το θεωρω πολυ δυσκολο να γινει κατι.δεν ξερω πως θα αντιδρασει ο διευθυντης αν απλα του πειτε οτι ο καθηγητης ειναι ασχετος.
λογικα θα σας πει να περιμενετε και να μην τον κρινετε πρωτου ξεκινησει να σας διδασκει.αν δεν ειστε ευχαριστημενοι μπορειτε στη διαρκεια της χρονιας το πρωτο διμηνο πριν βαλλει βαθμους να κανετε παραπονα στο διευθυντη για τυχον αλλαγη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

XristinoOz^_^

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Ιωνία (Βόλος). Έχει γράψει 55 μηνύματα.
το θεωρω πολυ δυσκολο να γινει κατι.δεν ξερω πως θα αντιδρασει ο διευθυντης αν απλα του πειτε οτι ο καθηγητης ειναι ασχετος.
λογικα θα σας πει να περιμενετε και να μην τον κρινετε πρωτου ξεκινησει να σας διδασκει.αν δεν ειστε ευχαριστημενοι μπορειτε στη διαρκεια της χρονιας το πρωτο διμηνο πριν βαλλει βαθμους να κανετε παραπονα στο διευθυντη για τυχον αλλαγη.

Δεν το κάναμε αυτό από την πρώτη εβδομάδα που ξεκίνησε το σχολείο :confused: Έγινε το 2ο μήνα περίπου...Αφού είδαμε και πάθαμε..Ο Διευθυντης σαφώς δεν αντέδρασε με τον καλύτερο τρόπο, ζήτησε επιχειρήματα και χρόνο να κάνει την αλλαγή φυσικά.. Πάντα είναι κοντά μας! Και ο συγκεκριμένος καθηγητής στον οποίον αναφέρομαι είναι εξαιρετικά ιδιαίτερη περίπτωση..Για να σου δώσω να καταλάβεις και να μην τα πολυλογώ..Είχε άνοια.. Πιστεύω πως ξέρεις τι είναι η άνοια..Είναι δυνατόν, ένας καθηγητής με άνοια, να διδάσκει ακόμα;! :confused:
Μέσα στο μάθημα έκανε ΑΠΕΙΡΑ λάθη..μέχρι και στις πράξεις! Δεν νομίζω πως χρειάζεται να πω κάτι άλλο, σε έπεισα πιστεύω ^^
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick18

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nick18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Άγναντα (Άρτα). Έχει γράψει 324 μηνύματα.
Δεν το κάναμε αυτό από την πρώτη εβδομάδα που ξεκίνησε το σχολείο :confused: Έγινε το 2ο μήνα περίπου...Αφού είδαμε και πάθαμε..Ο Διευθυντης σαφώς δεν αντέδρασε με τον καλύτερο τρόπο, ζήτησε επιχειρήματα και χρόνο να κάνει την αλλαγή φυσικά.. Πάντα είναι κοντά μας! Και ο συγκεκριμένος καθηγητής στον οποίον αναφέρομαι είναι εξαιρετικά ιδιαίτερη περίπτωση..Για να σου δώσω να καταλάβεις και να μην τα πολυλογώ..Είχε άνοια.. Πιστεύω πως ξέρεις τι είναι η άνοια..Είναι δυνατόν, ένας καθηγητής με άνοια, να διδάσκει ακόμα;! :confused:
Μέσα στο μάθημα έκανε ΑΠΕΙΡΑ λάθη..μέχρι και στις πράξεις! Δεν νομίζω πως χρειάζεται να πω κάτι άλλο, σε έπεισα πιστεύω ^^
προφανως και ξερω τι ειναι η ανοια.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:/:;)δεν ειμαι τοσο ασχετος ουτε χαζος....................
οσο για το αν με επεισες εφοσον δεν παω στο σχολειο σου δεν μπορω να ειμαι σιγουρος.επισης αλλος κι οχι εισαι δεν εισηγαγε το post μηπως ειστε συμμαθητες?

προφανως και ξερω τι ειναι η ανοια.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:/:;)δεν ειμαι τοσο ασχετος ουτε χαζος....................
οσο για το αν με επεισες εφοσον δεν παω στο σχολειο σου δεν μπορω να ειμαι σιγουρος.επισης αλλος κι οχι εισαι δεν εισηγαγε το post μηπως ειστε συμμαθητες?
συγνωμη δεν ειχα δει ξανα το μηνυμα σου !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
Έχω το εξής πρόβλημα: Τώρα θα πάω τρίτη λυκείου και όπως καταλαβαίνετε θέλω κάποιον καλό καθηγητή σε όλα τα μαθήματα.Στα μαθηματικά κατεύθυνσης όμως τράβηξα λαχείο: μου δώσανε τον πιο άσχετο καθηγητή που υπάρχει!! Θα πάω θετική και τον είχα τόσο άλγεβρα και γεωμετρία στην πρώτη όσο μαθηματικά κατεύθυνσης στην δευτέρα.Γενικά από τους 4 μαθηματικούς που έχουμε είναι άσχετος με α κεφαλαίο! Για να φανταστείτε δεν του έδιναν ποτέ θετική στην τρίτη γιατί τον ξέρουν οι άλλοι μαθηματικοί τι φρούτο είναι και επειδή ακριβώς είχε πολλά χρόνια να πάρει θετική στην Γ' θέλει να την πάρει τον Σεπτέμβριο! Βεβαίως πήγαν να παρέμβουν οι άλλοι μαθηματικοί αλλά δεν σηκώνει κουβέντα και σήμερα στους βαθμούς που το συζήταγε με τους άλλους μαθηματικούς χτυπιόταν γιατί ήθελε την θετική! Εγκεφαλικό θα πάθω! Πέρα από το ότι βαθμολογεί με βάση τις συμπάθειες σε κάθε μαθητή, κάνει άθλια παράδοση και ασκήσεις χωρίς νόημα! Να φανταστείτε στο διαγώνισμα τετραμήνου είχε βάλει άσκηση με λάθος υποερώτημα! -.-

Το θέμα μου είναι ότι κάνεις μας στην θετική δεν τον θέλει.Η μία μαθηματικός μας είπε ότι οι μαθηματικοί δεν μπορούν να του το απαγορεύσουν (γενικά έχει πολλά χρόνια στο σχολείο και όπως ξαναείπα είχε αρκετά να πάρει θετική) και έχει το δικαίωμα να την πάρει,εκτός και αν διαμαρτυρηθούμε με τους γονείς μας! Εμείς ως μαθητές αν μαζευτούμε και το ζητήσουμε απ'τη διεύθυνση να δώσουν άλλο, έχουμε το δικαίωμα να πάρουμε άλλον; Δεν γίνεται να μείνουμε με αυτόν και σχεδόν όλοι συμφωνούν στο ότι δεν τον θέλουν :(

Κοίτα να δεις και εγώ στην 2α λυκείου στα μαθηματικά θετικής κατεύθυνσης είχα τον ΠΙΟ ΑΣΧΕΤΟ μαθηματικό, που υπάρχει στο σχολείο μας....αφού να φανταστείς δεν ήξερε πώς να λύσει μια άσκηση και ρωτούσε συνεχώς εμάς....αλλα δεν ρωτουσε σαν να θέλει να μας "δοκιμάσει" αν ξέρουμε την θεωρία ή την λύση της άσκησης...αλλά πώς το λέμε.....δεν την ήξερε. Απλά κάναμε υπομονή και τον γράφαμε κανονικά και αυτό διότι αφου πηγαίναμε στο φροντηστήριο όλα οκ....ααα...δε σου είπα εμας αυτός ο μαθηματικός ήταν και ο διευθυντής...πως να πας και να του πεις οτι θέλεις άλλον...:whistle:
Να σου πω και κάτι άλλο...άμα έχεις την οικονομική δυνατότητα και πας σε φροντηστήριο..τί σε πειράζει ποιος θα είναι ο μαθηματικός του σχολείου σου???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick18

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nick18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Άγναντα (Άρτα). Έχει γράψει 324 μηνύματα.
Κοίτα να δεις και εγώ στην 2α λυκείου στα μαθηματικά θετικής κατεύθυνσης είχα τον ΠΙΟ ΑΣΧΕΤΟ μαθηματικό, που υπάρχει στο σχολείο μας....αφού να φανταστείς δεν ήξερε πώς να λύσει μια άσκηση και ρωτούσε συνεχώς εμάς....αλλα δεν ρωτουσε σαν να θέλει να μας "δοκιμάσει" αν ξέρουμε την θεωρία ή την λύση της άσκησης...αλλά πώς το λέμε.....δεν την ήξερε. Απλά κάναμε υπομονή και τον γράφαμε κανονικά και αυτό διότι αφου πηγαίναμε στο φροντηστήριο όλα οκ....ααα...δε σου είπα εμας αυτός ο μαθηματικός ήταν και ο διευθυντής...πως να πας και να του πεις οτι θέλεις άλλον...:whistle:
Να σου πω και κάτι άλλο...άμα έχεις την οικονομική δυνατότητα και πας σε φροντηστήριο..τί σε πειράζει ποιος θα είναι ο μαθηματικός του σχολείου σου???
αυτο που τους απασχολει ειναι προφανως ο βαθμος του τετραμηνου απο οτι καταλαβαινω.γιατι αμα ειναι ο αλλος περιεργος μπορει να σε χαντακωσει και να χασει ςπολυτιμα μορια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
αυτο που τους απασχολει ειναι προφανως ο βαθμος του τετραμηνου απο οτι καταλαβαινω.γιατι αμα ειναι ο αλλος περιεργος μπορει να σε χαντακωσει και να χασει ςπολυτιμα μορια
νομίζω πως άμα γράψει καλά στο διαγώνισμα,τεστ ή σε οτιδήποτε άλλο.....δεν του παει κόντρα...θα έχουν καλους βαθμούς αφου θεωρώ πως και οι καθηγητές στην γ λυκείου σκέφτονται τα μόρια για αυτό άλλωστε βάζουν και εξωπραγματικούς βαθμούς....
φέτος σε εμάς ο φυσικός έβαλε σε όλους μας 20 κάνοντας το καθήκον του...ανεξάρτητα που πολλά παιδιά πήγαν και έγραψαν 2 και 0,6:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick18

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nick18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Άγναντα (Άρτα). Έχει γράψει 324 μηνύματα.
νομίζω πως άμα γράψει καλά στο διαγώνισμα,τεστ ή σε οτιδήποτε άλλο.....δεν του παει κόντρα...θα έχουν καλους βαθμούς αφου θεωρώ πως και οι καθηγητές στην γ λυκείου σκέφτονται τα μόρια για αυτό άλλωστε βάζουν και εξωπραγματικούς βαθμούς....
φέτος σε εμάς ο φυσικός έβαλε σε όλους μας 20 κάνοντας το καθήκον του...ανεξάρτητα που πολλά παιδιά πήγαν και έγραψαν 2 και 0,6:whistle:
παντα υπαρχουν περιεργοι καθηγητες και σκεψου οτι αν βαλλουν περιεργα θεματα με λαθη οπως ειπωθηκε ηδη δεν μπορει καποιος να γραψει αριστα.τωρα σχετικα με αυτο που εκανε ο φυσικος σου το θεωρω υπερβολικο..20 θα βαλλεις σε αυτον που συμμετεχει συνεχως και γραφει αριστα η μαλλον και σε αυτον που οπως συμβαινει συνηθως εχει παρα πολλες δυνατοτητες και δειχνει δειγματα οτι θα γραψει πανω απο 17.απλα δεν συμμετεχει ειτε επειδη βαριεται ειτε επειδη ειναι κουρασμενος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Θα γράψω κάτι που το συνειδητοποίησα αφού σχεδόν τελείωσα το σχολείο. Πολλές φορές αποδίδουμε σε έναν καθηγητή το χαρακτηρισμό "ΑΣΧΕΤΟΣ". Αυτό δεν μπορεί να είναι σωστό, καθώς ο κάθε καθηγητής: υπήρξε μαθητής, τελείωσε το πανεπιστήμιο, δίδαξε κάποια χρόνια. Σίγουρα ξέρει περισσότερα από έναν μαθητή στο αντικείμενό του και οι μαθητές δεν είναι σε θέση να μετρήσουν τις γνώσεις του. Μπορεί να είναι σοφός επιστήμονας, αλλά να μην μπορεί να διδάξει κάτι απλό. Αυτά όμως που οι μαθητές μπορούν να κρίνουν και μάλιστα είναι οι μόνοι που μπορούν να το κάνουν σωστά, είναι η μεταδοτικότητά του, η ικανότητά του να διδάσκει, η επικοινωνία του, η συμπεριφορά του, η παιδαγωγικότητά του, η δυνατότητα έκφρασής του. Με δυο λόγια η καταλληλότητά του να είναι καθηγητής. Σε κάποια κράτη ο καθηγητής αξιολογείται και από τους μαθητές. Έτσι νομίζω ότι αντί να λέμε έναν καθηγητή "άσχετο", πιο σωστό είναι να τον λέμε "ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ".

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epistaths

Νεοφερμένος

Ο epistaths αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Πρέπει να γίνει κατανοητό, οτι όποιος είναι ακατάλληλος για εκπαιδευτικός, ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ. Αυτό φυσικά εξυπακούεται απο όλες τις πλευρές. Και απο θέμα εκμάθησης και απο θέμα συμπεριφοράς. Φυσικά δεν μπορεί να απομακρυνθεί κανένας απο μια απλή κουβέντα. Πχ δεν είναι καλός καθηγητής. Χρειάζονται εμπεριστατωμένα γεγονότα και κάποιες καταγγελίες. Παρέμβαση γονέων κλπ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top