Γενικό -  Ποια μαθήματα θεωρείτε περιττά;

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Τα θρησκευτικά είναι προαιρετικό μάθημα πλέον.
Νομίζεις!!! Μόνον για τους αλλόθρησκους είναι προαιρετικό. Δες τις εγκυκλίους:
https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=1855692&postcount=1646

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kate! =]

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η kate! =] αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 367 μηνύματα.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Για την ιστορια δεν συμφωνω γιατι πιστευω οτι και αν δεν ξεραμε την ιστορια του τοπου μας δεν θα ειμασταν κατι το διαφορετικο...Δηλαδη αμα καποιος με ρωτησει κατι για την ιστορια μου θα ντραπω προς το προσωπο του...Οι περισσοτεροι ναι εγω οχι γιατι πιστευω οτι η ζωη ειναι αλλιως για να ντραπουμε για τετοια πραγματα απο κατι αλλα που θα επρεπε να σκεφτουμε απο την αρχη...

Υποτίθεται η γνώση της ιστορίας μας βοηθάει να διορθώσουμε τα λάθη του παρελθόντος. Όταν θυμάσαι μια κατάσταση δυσάρεστη, στο μελλον δεν κάνεις τους κατάλληλους χειρισμούς για να αποφύγεις μία ΄παρόμοια?


Νομίζεις!!! Μόνον για τους αλλόθρησκους είναι προαιρετικό. Δες τις εγκυκλίους:
[URL]https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p...postcount=1646[/URL]

:what:Μια συμμαθήτριά μου και και πολλά παιδιά από τα υπόλοιπα τμήματα έχουν πάρει απαλλαγή, και δεν είναι αλλόθρησκοι. Άθεοι ναι. Αυτό δεν φτάνει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μελα

Νεοφερμένος

Η Μέλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
αρχαια!!!!!!!!!!!!! οκ να μαθουμε τις ριζες μας αλλα οχι και ετσι!!!!! ειναι περισσοτερες ωρες απο τα μαθηματικα και δν χρησιμευουν τοσο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M-A-R-I-A

Νεοφερμένος

Η M-A-R-I-A αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Νομίζεις!!! Μόνον για τους αλλόθρησκους είναι προαιρετικό. Δες τις εγκυκλίους:
https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=1855692&postcount=1646


Μια φίλη μου έχει πάρει απαλλαγή γιατί δεν πιστεύει...Είναι όμως χριστιανή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Μια φίλη μου έχει πάρει απαλλαγή γιατί δεν πιστεύει...Είναι όμως χριστιανή.

τι εννοεις δεν πιστευει αλλα ειναι χριστιανη?
σε τι δεν πιστευει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M-A-R-I-A

Νεοφερμένος

Η M-A-R-I-A αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
τι εννοεις δεν πιστευει αλλα ειναι χριστιανη?
σε τι δεν πιστευει?

Είναι βαπτισμένη αλλά δεν πιστεύει σε τίποτα..Ούτε σε Χριστό,ούτε σε Θεό..
Είναι Άθεη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aekara4ever

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Τελείως περιττό, πιστεύω, είναι το ΣΕΠ. Ο αρχικός σκοπός του μαθήματος είναι ένα ζητούμενο της νεολαίας αυτήν την χρονική περίοδο. Η αδυναμία, όμως, των καθηγητών να το εισάγουν σωστά το κάνει μια διδακτική ώρα βαρεμάρας ή χαζομάρας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ksiros

Νεοφερμένος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Υποτίθεται η γνώση της ιστορίας μας βοηθάει να διορθώσουμε τα λάθη του παρελθόντος. Όταν θυμάσαι μια κατάσταση δυσάρεστη, στο μελλον δεν κάνεις τους κατάλληλους χειρισμούς για να αποφύγεις μία ΄παρόμοια?

Αυτης της ιστοριας ναι και εχεις δικιο αλλα οχι η ιστορια του σχολειου δεν μας βοηθαει!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aekara4ever

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Αυτης της ιστοριας ναι και εχεις δικιο αλλα οχι η ιστορια του σχολειου δεν μας βοηθαει!!!:)

Γιατί δεν μας βοηθάει; Αφού τα μεγαλύτερα λάθη (και επιτεύγματα) όλων των εποχών αφηγείται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Γιατί δεν μας βοηθάει; Αφού τα μεγαλύτερα λάθη (και επιτεύγματα) όλων των εποχών αφηγείται.

καλα αυτη τα αφηγειται αλλα εμας μας μενει τιποτα μετα απο ολη αυτη την παπαγαλια??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
περιττα θα μπορουσαν να χαρακτηριστουν τα θρησκευτικα, που στην ουσια δεν ειναι θρησκευτικα αλλα χριστιανικα. τα εξηγει ολα σαν να ειναι παραμυθακι η ζωη. ειδικα δεν το βιβλιο της β λυκειο που του εριξα μια ματια τις προαλλες στο θεμα του αθεϊσμου και της επιστημης λεει ο,τι ναναι... χρησιμο βεβαια ειναι να μην παρει απαλλαγη κανεις γιατι για να μπορεις να κρινεις κατι θα πρεπει να το γνωριζεις κιολας.
επισης τα κειμενα, δεν θα τα χαρακτηριζα περιττα, απλα διδασκονται λαθος. σε ενα ποιημα π.χ. δεν υπαρχει μια μονο εξηγηση (εκτος κι αν αυτη εχει δωθει απο τον ιδιο τον ποιητη). ο καθενας οπως το νιωθει το καθε ποιημα το εξηγει και αυτη η εξηγησει που ειναι ξεχωριστη για τον καθενα θα πρεπει να ακουγεται και να καλλιεργειται αντι να μπαινει σε καλουπια του στυλ "αυτο σημαινει αυτο", "εκει εννοει εκεινο" κλπ
η ιστορια και η παπαγαλια σιγουρα ειναι κατι που πρεπει να διαχωριστουν με τη βοηθεια μιας καλυτερης μεθοδου διδασκαλιας και γραφης των βιβλιων.
η εκθεση απο την αλλη οπως διδασκεται με τα ετοιμα πλανα και τις στημενες φρασεις ευνουχιζει τη δημιουργικοτητα και τη δυνατοτητα αναπτυξης κριτικης σκεψης του μαθητη.
φυσικη και χημεια θα μπορουσαν να πλαισιονονται απο περισσοτερα πειραματα.
στα αρχαια θα μπορουσαμε να διδασκομαστε το περιεχομενο και οχι την γραμματικη και συντακτικη μορφη μονο των κειμενων του πλατωνα π.χ.
κλπ κλπ κλπ

αρα αν το παρουμε αντικειμενικα πανω κατω ολα τα μαθηματα χρειαζονται, απλα ο τροπος διαδασκαλιας χρειαζεται ριζικες αλλαγες.
ΑΛΛΑ για να γινουνε ολα αυτα χρειαζεται ορεξη απο τους καθηγητες (που δεν υπαρχει στους περισσοτερους, δυστυχως), ενδιαφερον απο τους μαθητες (που και αυτο δεν υπαρχει γιατι δεν καλλιεργειται απο τους περισσοτερους καθηγητες) χρειαζονται αιθουσες, κονδυλια, ωρες κλπ κλπ κλπ... αρα περιττα μαθηματα θα υπαρχουν για πολυ καιρο ακομα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Αυτης της ιστοριας ναι και εχεις δικιο αλλα οχι η ιστορια του σχολειου δεν μας βοηθαει!!!:)


Αποκρύπτει γεγονότα, τα παρουσιάζει από την ελληνικη σκοπιά, και δεν είναι τόσο αντικειμενική. Αυτό σίγουρα. Αλλά νομίζω ότι αν κάποιος επιθυμεί να ασχοληθεί από μόνος του, αποτελεί ένα έρεισμα.
Μέσω της αμφισβητησης κυρίως.
Διαβάζω, αμφισβητω, ψάχνω, ερευνώ, μαθαίνω.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
περιττα θα μπορουσαν να χαρακτηριστουν τα θρησκευτικα, που στην ουσια δεν ειναι θρησκευτικα αλλα χριστιανικα. τα εξηγει ολα σαν να ειναι παραμυθακι η ζωη. ειδικα δεν το βιβλιο της β λυκειο που του εριξα μια ματια τις προαλλες στο θεμα του αθεϊσμου και της επιστημης λεει ο,τι ναναι... χρησιμο βεβαια ειναι να μην παρει απαλλαγη κανεις γιατι για να μπορεις να κρινεις κατι θα πρεπει να το γνωριζεις κιολας.
επισης τα κειμενα, δεν θα τα χαρακτηριζα περιττα, απλα διδασκονται λαθος. σε ενα ποιημα π.χ. δεν υπαρχει μια μονο εξηγηση (εκτος κι αν αυτη εχει δωθει απο τον ιδιο τον ποιητη). ο καθενας οπως το νιωθει το καθε ποιημα το εξηγει και αυτη η εξηγησει που ειναι ξεχωριστη για τον καθενα θα πρεπει να ακουγεται και να καλλιεργειται αντι να μπαινει σε καλουπια του στυλ "αυτο σημαινει αυτο", "εκει εννοει εκεινο" κλπ
η ιστορια και η παπαγαλια σιγουρα ειναι κατι που πρεπει να διαχωριστουν με τη βοηθεια μιας καλυτερης μεθοδου διδασκαλιας και γραφης των βιβλιων.
η εκθεση απο την αλλη οπως διδασκεται με τα ετοιμα πλανα και τις στημενες φρασεις ευνουχιζει τη δημιουργικοτητα και τη δυνατοτητα αναπτυξης κριτικης σκεψης του μαθητη.
φυσικη και χημεια θα μπορουσαν να πλαισιονονται απο περισσοτερα πειραματα.
στα αρχαια θα μπορουσαμε να διδασκομαστε το περιεχομενο και οχι την γραμματικη και συντακτικη μορφη μονο των κειμενων του πλατωνα π.χ.
κλπ κλπ κλπ

αρα αν το παρουμε αντικειμενικα πανω κατω ολα τα μαθηματα χρειαζονται, απλα ο τροπος διαδασκαλιας χρειαζεται ριζικες αλλαγες.
ΑΛΛΑ για να γινουνε ολα αυτα χρειαζεται ορεξη απο τους καθηγητες (που δεν υπαρχει στους περισσοτερους, δυστυχως), ενδιαφερον απο τους μαθητες (που και αυτο δεν υπαρχει γιατι δεν καλλιεργειται απο τους περισσοτερους καθηγητες) χρειαζονται αιθουσες, κονδυλια, ωρες κλπ κλπ κλπ... αρα περιττα μαθηματα θα υπαρχουν για πολυ καιρο ακομα
Ρε παιδιά, γιατί κατηγορούμε συνέχεια τους καθηγητές; Δε φταίνε εκείνοι για τη παρακμή του εκπαιδευτικού συστήματος! Οι καθηγητές λαμβάνουν εγκύκλιους από το υπουργείο σύμφωνα με τις οποίες πρέπει να κάνουνε μάθημα και να καλύψουν κάποια ύλη! Δε φταίνε εκείνοι που έχουμε καταντήσει ένα μαύρο χάλι. Να λέτε για το κράτος καλύτερα, που δε κοιτάζει να ενισχύσει τη παιδεία παρά μόνο να "καλύψουμε το έλλειμα"! Αυτά να κοιτάτε, και να μη κατηγορούμε αυτούς που έχουνε πιο μικρό μερίδιο ευθύνης. Αν το κράτος προσπαθούσε να βελτιώσει το εκπαιδευτικό σύστημα και συνέχιζαν παρόλα αυτά οι καθηγητές να μην έχουν όρεξη να κάνουν μάθημα, τότε να τους κατηγορούσαμε! Κι εξάλλου, και οι μαθητές επειδή ακριβώς σκέφτονται έτσι δε βοηθούν καθόλου τους καθηγητές με το να τους "θάβουν" με το παραμικρό. Συμφωνώ με τις προηγούμενές σου απόψεις όμως με τη τελευταία παράγραφο διαφωνώ.
Και επίσης στο θέμα της ιστορίας, ποιός σας είπε ότι πρέπει σώνει και καλά να τα μάθουμε όλα παπαγαλία; Κανένας καθηγητής μου δε μου έχει πει να μάθω πράγματα απ'έξω, εκτός από κάποια πράγματα που δε μπορείς να τα μάθεις αλλιώς, όπως τα βασικά ρήματα στα αρχαία, τους τύπους της φυσικής κτλ. Πιστεύω πως είμαστε πολύ υπερβολικοί πάνω σε κάποια θέματα. Και στο κάτω-κάτω, δε σου φταίει κανείς αν εσύ αποφάσισες να τα μάθεις όλα παπαγαλία επειδή δεν έχεις άλλη μέθοδο διαβάσματος. Κάποια πράγματα πρέπει να τα εφευρίσκουμε μόνοι μας και να μην απαιτούμε τα πάντα από τους υπόλοιπους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

katerinagian

Νεοφερμένος

Η katerinagian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 44 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
θεωρω περιττο το μαθημα της τεχνολογιας γτ το μονο που εχεις να κανεις ειναι 2 εργασιες και αυτες αν τις κανεις μονος σου τωρα με το ιντερνετ....!!!! και εξαλου δε σου μαθαινει τπτ καινουργιο για την τεχνολογια!!!

Κάνεις λάθος για το μάθημα της Τεχνολογίας και σου εξηγώ γιατί:
1) Το μάθημα της Τεχνολογίας είναι το μοναδικό που σε απαλλάσσει από την αποστήθιση και σε βάζει στη διαδικασία της αναζήτησης της γνώσης
2) Είναι το μοναδικό και προωθεί την ανάληψη πρωτοβουλιών από τους μαθητές
3) Είναι το μοναδικό που βάζει τον μαθητή στη διαδικασία αξιολόγησης της πληροφορίας και όχι της παθητικής αποδοχής της
4) Είναι το μοναδικό που σε βάζει στη διαδικασία να γράψεις, να συντάξεις, να μορφοποιήσεις , μια εργασία, δλδ να φτιάξεις ένα project
5) Είναι το μοναδικό που σε βάζει στη διαδικασία να παρουσιάσεις τις γνώσεις που έχεις αποκομίσει από όλη την παραπάνω διαδικασία. Η έκθεση σε κοινό δεν είναι καθόλου εύκολη διαδικασία, αλλά είναι απαραίτητη προκειμένου να γίνεις αύριο ένας ενεργός πολίτης.

Και τέλος η παιδαγωγική διαδικασία και η διαδικασία την μάθησης, προωθείται μέσω της αναζήτησης και της αξιολόγησης της παρεχόμενης πληροφόρησης και όχι μέσω της αποστήθισης. Ωστόσο το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει παραμείνει κολλημένο στην αποστήθιση και ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι η Πανελλήνιες εξετάσει που ευνουχίζουν οποιαδήποτε πρωτοβουλία μπορεί να πάρει ο μαθητής και προωθούν την παθητική αποδοχή των όσων διδάσκει η 'ύλη'...

Όπως καταλαβαίνεις η Τεχνολογία είναι το μάθημα των μαθημάτων. Αφενός γιατί δεν έχει συγκεκριμένη ύλη, μιας και ο μαθητής μπορεί να διαλέξει θέμα από οποιοδήποτε επιστημονικό πεδίο, και αφετέρου γιατί μας απαγκιστρώνει από το κολλημένο εκπαιδευτικό μας σύστημα!

κ τεχνολογια( επισης βαρετο αν και καλη η καθηγητρια αλλα ειναι καθαρα θεμα αποστηθισης το αν θα γραψεις στο διαγωνισμα κ το βιβλιο ειναι ας μν το χαρακτηρισω καλυτερα)..

Ενώ διαβάζω τα μηνύματα σας, πραγματικά λυπάμαι που εμείς οι καθήγητές καταφέρνουμε ένα αξιόλογο μάθημα να το καταντήσουμε τόσο βαρετό και ανούσιο για τους μαθητές μας! Δεν πιστεύω το παραπάνω post. Είναι απίστευτο να λέμε ότι η Τεχνολογία είναι θέμα αποστήθισης και έχει διαγωνίσματα! Αυτό από μόνο του δηλώνει ότι η καθηγήτρια σας μπορεί να είναι καλή αλλά δεν ξέρει τι διδάσκει! Το μόνο που έχει να σας διδάξει είναι η μεθοδολογία έρευνας! Και από εκεί δεν υπάρχει τίποτα να αποστηθίσεις! Είναι πραγματικά πολύ λυπηρό , να βλέπεις πως μερικοί συνάδελφοι σου κατακρεουργούν ένα μάθημα, το οποίο άλλες χώρες το έχουν υιοθετήσει πάνω από 30 χρόνια.... Και γι αυτό δεν πρέπει να απορώ που το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι σε αυτό το χάλι....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
@Gewrgia_D

σωστα αυτα που λες και σε ευχαριστω για τις διορθωσεις. :)

οσο αφορα την παπαγαλια στην ιστορια εγω προσωπικα δεν τα μαθαινω ετσι γιατι απλα δεν ασχολουμαι και πολυ με το συγκεκριμενο μαθημα ετσι ωστε να αποστηθιζω τα παντα. απλα βλεπω απο συμμαθητες και ειναι λυπηρο το να μαθαινεις κατι με καθε κομμα και τελεια και στην ουσια να μη σου μενει τιποτε (οχι οτι εμενα μου μενουν πολλα).

οσο αφορα τα υπολοιπα συμφωνω στο οτι οι καθηγητες ειναι απλα ενα μερος της παρακμης, αλλα μην νομιζεις οτι ειναι πολλοι αυτοι που θελουν να αλλαξει το συστημα. επισης, εννοειται οτι φταινε και οι μαθητες, απλα περιμενεις περισσοτερη ωριμοτητα απο εναν ενηλικα και οχι μια αντιδραση σχιζοφρενη, που βριζει και πεταει βιβλια οταν ενας μαθητης δεν προσεχει (εχει συμβει στην ταξη μου). το τι φταιει που οι μαθητες αντιδρουν οπως αντιδρουν και αντιμετωπιζουν τη μαθηση σαν αγκαρια ειναι μια πονεμενη ιστορια και θα βγουμε απο το θεμα αν αποφασισουμε να την αναλυσουμε. παντως, δεν γεννηθηκαμε για να ειμαστε ασεβεις, αλαζονες και τεμπεληδες. φταιει η τηλεοραση, φταιει το οικογενειακο περιβαλλον, η ηλικια (ειδικα στο λυκειο), τα κοινωνικα προτυπα και και και...

απο τη μερια της ενοχης του κρατους... το πιο ευκολο ειναι το να το κατηγορουμε... ποιος ψηφιζει το κρατος? εμεις (εμεις συγκεκριμενα σε λιγα χρονια)... ποιος το κρατα εκει που ειναι? εμεις... το συγχρονο κρατος ειναι ο εκπροσωπος μιας μεριδας απερισκεπτων ελληνων που δεν πολιτικοποιηθηκαν οταν χρειαστηκε (και μερικοι ακομα να πολιτικοποιηθουν) και τωρα πληρωνουμε τα λαθη της γηπεδικης κομματοποιησης τους, αρα αυτους πρεπει να κατηγορουμε, αλλα και τους εαυτους μας γιατι οταν μεγαλωσουμε οι περισσοτεροι απο εμας τα ιδια θα επιλεγουμε. τι περιμενεις απο εναν λαο που καιγεται η μιση ελλαδα (ειτε απο πυρκαγιες ειτε απο γκαζακια) και δεν διωχνει κατευθειαν την κυβερνηση? και σα να μην εφτανε αυτο, την ξαναψηφιζει με ενα οχι και τοσο μικρο ποσοστο... το κρατος ειμαστε εμεις, και εμας μας βγαζει το σχολειο. φαβλος κυκλος ειναι που χαλαει ευκολα και φτιαχνει δυσκολα. αλλα και παλι αυτη ειναι μια μακροσκελης συζητηση.

γενικα αυτα που φταινε ειναι πολλα, αλλα κυριως για την καταντια οχι μονο του εκπαιδευτικου* αλλα και ολου του συστηματος ευθυνεται το πως σκεφτομαστε, ειτε σαν μαθητες, ειτε σαν καθηγητες, ειτε γενικα σαν ανθρωποι και σε αυτο πιστευω πως θα συμφωνησεις. μας εχει φαει το "δικο μου, δικο σου", το "δε βαριεσαι" και η λουφα, δυστυχως. για αυτα που κειτονται περα απο κει που φτανουν τα χερια μας αδιαφορουμε και δεν ξερω κατα ποσο θα αλλαξει κατι η δικη μας γενια...

*συγκεκριμενα η Ελλαδα δεν θα ελεγα οτι προς το παρον εχει καποιο εκπαιδευτικο συστημα... "τροπο" θα ελεγα οτι εχει. με τη λεξη συστημα υποεννοειται μια στοιχειωδης οργανωση που δυστυχως λειπει. :):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
@Gewrgia_D

σωστα αυτα που λες και σε ευχαριστω για τις διορθωσεις. :)
οσο αφορα την παπαγαλια στην ιστορια εγω προσωπικα δεν τα μαθαινω ετσι γιατι απλα δεν ασχολουμαι και πολυ με το συγκεκριμενο μαθημα ετσι ωστε να αποστηθιζω τα παντα. απλα βλεπω απο συμμαθητες και ειναι λυπηρο το να μαθαινεις κατι με καθε κομμα και τελεια και στην ουσια να μη σου μενει τιποτε (οχι οτι εμενα μου μενουν πολλα).

οσο αφορα τα υπολοιπα συμφωνω στο οτι οι καθηγητες ειναι απλα ενα μερος της παρακμης, αλλα μην νομιζεις οτι ειναι πολλοι αυτοι που θελουν να αλλαξει το συστημα. επισης, εννοειται οτι φταινε και οι μαθητες, απλα περιμενεις περισσοτερη ωριμοτητα απο εναν ενηλικα και οχι μια αντιδραση σχιζοφρενη, που βριζει και πεταει βιβλια οταν ενας μαθητης δεν προσεχει (εχει συμβει στην ταξη μου). το τι φταιει που οι μαθητες αντιδρουν οπως αντιδρουν και αντιμετωπιζουν τη μαθηση σαν αγκαρια ειναι μια πονεμενη ιστορια και θα βγουμε απο το θεμα αν αποφασισουμε να την αναλυσουμε. παντως, δεν γεννηθηκαμε για να ειμαστε ασεβεις, αλαζονες και τεμπεληδες. φταιει η τηλεοραση, φταιει το οικογενειακο περιβαλλον, η ηλικια (ειδικα στο λυκειο), τα κοινωνικα προτυπα και και και...

απο τη μερια της ενοχης του κρατους... το πιο ευκολο ειναι το να το κατηγορουμε... ποιος ψηφιζει το κρατος? εμεις (εμεις συγκεκριμενα σε λιγα χρονια)... ποιος το κρατα εκει που ειναι? εμεις... το συγχρονο κρατος ειναι ο εκπροσωπος μιας μεριδας απερισκεπτων ελληνων που δεν πολιτικοποιηθηκαν οταν χρειαστηκε (και μερικοι ακομα να πολιτικοποιηθουν) και τωρα πληρωνουμε τα λαθη της γηπεδικης κομματοποιησης τους, αρα αυτους πρεπει να κατηγορουμε, αλλα και τους εαυτους μας γιατι οταν μεγαλωσουμε οι περισσοτεροι απο εμας τα ιδια θα επιλεγουμε. τι περιμενεις απο εναν λαο που καιγεται η μιση ελλαδα (ειτε απο πυρκαγιες ειτε απο γκαζακια) και δεν διωχνει κατευθειαν την κυβερνηση? και σα να μην εφτανε αυτο, την ξαναψηφιζει με ενα οχι και τοσο μικρο ποσοστο... το κρατος ειμαστε εμεις, και εμας μας βγαζει το σχολειο. φαβλος κυκλος ειναι που χαλαει ευκολα και φτιαχνει δυσκολα. αλλα και παλι αυτη ειναι μια μακροσκελης συζητηση.

γενικα αυτα που φταινε ειναι πολλα, αλλα κυριως για την καταντια οχι μονο του εκπαιδευτικου* αλλα και ολου του συστηματος ευθυνεται το πως σκεφτομαστε, ειτε σαν μαθητες, ειτε σαν καθηγητες, ειτε γενικα σαν ανθρωποι και σε αυτο πιστευω πως θα συμφωνησεις. μας εχει φαει το "δικο μου, δικο σου", το "δε βαριεσαι" και η λουφα, δυστυχως. για αυτα που κειτονται περα απο κει που φτανουν τα χερια μας αδιαφορουμε και δεν ξερω κατα ποσο θα αλλαξει κατι η δικη μας γενια...

*συγκεκριμενα η Ελλαδα δεν θα ελεγα οτι προς το παρον εχει καποιο εκπαιδευτικο συστημα... "τροπο" θα ελεγα οτι εχει. με τη λεξη συστημα υποεννοειται μια στοιχειωδης οργανωση που δυστυχως λειπει. :):)
Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες, απλά λέω πως δε φταίνε μόνο οι καθηγητές. Και υπάρχουν πολλοί (στο δικό μας το σχολείο) που είναι όπως τους περιγράφεις εσύ. Αλλά όταν βλέπω μερικούς ανθρώπους αρχίζω να πιστεύω (επειδή είμαι αισιόδοξη) πως μπορούμε όλοι να κάνουμε κάτι για να αλλάξει η κατάσταση. Έχουμε ήδη πολλούς καλούς καθηγητές που τους ενδιαφέρει να μας μάθουν πράγματα, και θέλουν να τους εκφράζουμε τις σκέψεις μας.
Πιστεύω επίσης πως το κύριο πρόβλημα είναι πως οι χαρισματικοί άνθρωποι δεν ασχολούνται με την εκπαίδευση. Αυτό είναι, κατά τη γνώμη μου το μεγαλύτερο πρόβλημα, ενώ κανονικά θα έπρεπε όλοι οι άνθρωποι που είναι καλοί σε κάτι και νοιάζονται, να γίνονται εκπαιδευτικοί. Και τελικά έχω καταλάβει πως στο νηπιαγωγείο που πολλοί κοροϊδεύουν (τους νηπιαγωγούς και λένε πως δεν είναι και τόσο μορφωμένοι) γίνεται η καλύτερη δουλειά τα τελευταία χρόνια. Και ακόμη, ένα άλλο πρόβλημα είναι πως όλοι οι άνθρωποι προσκολλώνται σε κάτι και δε διευρύνουν τους ορίζοντές τους. Αλλά έτσι όπως έχει καταντήσει η κοινωνία μας, τι ορίζοντες και κουραφέξαλα... Κανένας δε νοιάζεται για τίποτα, και αυτοί που νοιάζονται έχουν χάσει κάθε ελπίδα. Αλλά θέλω να πιστεύω πως ακόμα και λίγοι άνθρωποι μπορούν να κάνουν πολλά αν προσπαθήσουν.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vera94

Νεοφερμένος

Η vera94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Κανένα μάθημα δεν είναι περιττό... βέβαια πολλοί καθηγητές τα κάνουν να μοιάζουν περιττά!
Τώρα είναι σοβαρό να κάνει ΣΕΠ ο γυμναστής?
Η ώρα του παιδιού γίνεται το μάθημα... Ή που βάζουν για θεατρολογία όποιον τους περισσεύει... μέχρι και ιστορία ρε παιδιά μας κάνουν καθηγητές που δεν ξέρουν τίποτα παραπάνω απο το επόμενο μάθημα... και εμείς παιδιά είμαστε θα 'χουμε κάποια απορία πως να το κάνουμε...και η απάντηση συνέχεια είναι δεν ξέρω!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwannak

Νεοφερμένος

Η Ιωαννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
περιττο το μαθημα ....αρχεσ οικονομιαςς τι μασ προσφερει τπτ αφιστε κ π ο καθηγητησ μ ειναι αουτ εντελωσ...προσβαλλει κ ειρονευετε συνεχεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
περιττο το μαθημα ....αρχεσ οικονομιαςς τι μασ προσφερει τπτ αφιστε κ π ο καθηγητησ μ ειναι αουτ εντελωσ...προσβαλλει κ ειρονευετε συνεχεια
κι εμας το ιδιο:wacko:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top