Γενικό -  Ποια μαθήματα θεωρείτε περιττά;

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Κανένα μάθημα δεν είναι περιττό... βέβαια πολλοί καθηγητές τα κάνουν να μοιάζουν περιττά!
Τώρα είναι σοβαρό να κάνει ΣΕΠ ο γυμναστής?
Η ώρα του παιδιού γίνεται το μάθημα... Ή που βάζουν για θεατρολογία όποιον τους περισσεύει... μέχρι και ιστορία ρε παιδιά μας κάνουν καθηγητές που δεν ξέρουν τίποτα παραπάνω απο το επόμενο μάθημα... και εμείς παιδιά είμαστε θα 'χουμε κάποια απορία πως να το κάνουμε...και η απάντηση συνέχεια είναι δεν ξέρω!!!
Εγώ πάντως άμα ήμουν στη θέση τους θα ντρεπόμουν αφάνταστα και θα άνοιγα όλα τα βιβλία ιστορίας του κόσμου (από φιλότιμο και μόνο) για να βρω την απάντηση.
Κι εμείς στο γυμνάσιο είχαμε μια νομικό που μας έκανε ιστορία και ήταν ένα ζώο και μισό (συγνώμη κιόλας)! Τίποτα δεν ήξερε, και μ'έβαζε 12 επειδή της έλεγα και πολλά εκτός βιβλίου και νόμιζε πως δε διάβαζα. Και της έγραφα συνεχώς 19!!!
Τι να πω. Εμάς φέτος μας κάνει Ψυχολογία (που αυτό το μάθημα συγκεκριμένα κανονικά θα έπρεπε να το κάνει τουλάχιστον ένας φιλόλογος, για να μη πω μόνο ψυχολόγος) η καθηγήτρια Γαλλικών!!! Θα τρελαθούμε τελείως!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vera94

Νεοφερμένος

Η vera94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
κι εμας το ιδιο:wacko:

Εμείς αρχες οικονομιας εχουμε εναν ανώμαλο... σ'ολο το μάθημα πετάει υπονοούμενα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sophia_b

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σοφία-Ζωή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 298 μηνύματα.
περιττο το μαθημα ....αρχεσ οικονομιαςς τι μασ προσφερει τπτ
μας προσφερει...και μαλιστα πολλα.. οταν αυριο θα βγουμε εξω και δεν θα καταλαβαινουμε τιποτα απο προσληψεις,Ε9,λογιστικα βιβλια,φορολογικη δηλωση κλπ....θα λεμε "γιατι δεν μας τα μαθε καποιος?"....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

o!g@1994

Νεοφερμένος

Η Όλγα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Μήλος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
το ΣΕΠ μια χαρά σημαντικό μάθημα είναι, αλλά δεν μπορούν να βρουν εναν αξιόλογο καθηγητή να το διδάξει? εμεις ούτε μια φορα δεν έχουμε κανει μαθημα ΣΕΠ ούτε για ενα δευτερόλεπτο. και όχι επειδή γινόταν χαμός στην τάξη, κάθε άλλο που η τάξη μου θεωρήται απο τις πιο ήσυχες. Αλλα αυτή η ανόητη η γυμναστρια μας, η οποία για κακή μας τύχη ανέλαβε να μας "κάνει" ΣΕΠ, την μια λείπει συμπτωματικά πάντα (!) και την άλλη κανονιζει συναντήσεις για την περιβαλλοντική που θα πάμε φετος. Τελος πάντων... το μαθημα που εγω θεωρώ αρκετά περιττό ειναι τα αρχαία,αλλα όχι τοσο το μάθημα,που φέτος το βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον,όσο οι ώρες διδασκαλίες που απαιτούνται απο το υπουργείο την βδομάδα. Οι ώρες είναι πραγματικα υπερβολικές,ακομα και για τα παιδια που σκέφτονται να πάνε θεωρητική κατευθυνση. όσο για τα θρησκευτικά, φετος διάβασα μονο για το ωριαιο,απο 'κει και έπειτα δεν εχω αξιωθεί να διαβάσω ούτε μια παραγραφο... ειναι και λίγο χαζούλης ο καθηγητής μας,οπότε... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
το ΣΕΠ μια χαρά σημαντικό μάθημα είναι, αλλά δεν μπορούν να βρουν εναν αξιόλογο καθηγητή να το διδάξει? εμεις ούτε μια φορα δεν έχουμε κανει μαθημα ΣΕΠ ούτε για ενα δευτερόλεπτο. και όχι επειδή γινόταν χαμός στην τάξη, κάθε άλλο που η τάξη μου θεωρήται απο τις πιο ήσυχες. Αλλα αυτή η ανόητη η γυμναστρια μας, η οποία για κακή μας τύχη ανέλαβε να μας "κάνει" ΣΕΠ, την μια λείπει συμπτωματικά πάντα (!) και την άλλη κανονιζει συναντήσεις για την περιβαλλοντική που θα πάμε φετος. Τελος πάντων... το μαθημα που εγω θεωρώ αρκετά περιττό ειναι τα αρχαία,αλλα όχι τοσο το μάθημα,που φέτος το βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον,όσο οι ώρες διδασκαλίες που απαιτούνται απο το υπουργείο την βδομάδα. Οι ώρες είναι πραγματικα υπερβολικές,ακομα και για τα παιδια που σκέφτονται να πάνε θεωρητική κατευθυνση. όσο για τα θρησκευτικά, φετος διάβασα μονο για το ωριαιο,απο 'κει και έπειτα δεν εχω αξιωθεί να διαβάσω ούτε μια παραγραφο... ειναι και λίγο χαζούλης ο καθηγητής μας,οπότε... :P


Πες ταααα!!!!λοιπον, Μαρτιος-Απριλιος-Μαιος, 3 μηνες μενουν με εξαωρο αρχαια,υπομονη!:hypno:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

summer

Νεοφερμένος

Η summer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
περιττό δεν θεωρώ κανένα απλά θα ήταν καλύτερο να μοιράζονταν αλλιώς οι ώρες πχ. στα αρχαία οι 6 ώρες είναι πολλές ενώ στην έκθεση οι 2 ώρες είναι λίγες που είναι και ποιο βασικό μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vαggiω αplα =D

Νεοφερμένος

Η Ευαγγελία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 31 μηνύματα.
εγω δεν μπορω να πω οτι ειναι περιττα αλλα μαθηματα οπωσ θρησκευτικα(τωρα στο λυκειο), τεχνολογια και αγγλικα επρεπε να ηταν επιλογης!
αλλα δεν εχει σημασια να ψαχνουμε τα περιττα μαθηματα οταν το ιδιο το εκπαιδευτικο συστημα που τα καθιστα ειναι αθλιο!:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superairy

Νεοφερμένος

Η superairy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Μαρούσι (Αττική). Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Προσωπικά πιστεύω πως η Τεχνολογία είναι ένα μάθημα, που στο δικό μου σχολείο συγκεκριμένα, δεν είναι τιποτα σημαντικό, ενδιαφέρον και δεν αφορά την τεχνολογία.
Το διδάσκει ο Λυκειάρχης μας, και κάθε φορά κάνουμε πράγματα τελείως διαφορετικά από την Τεχνολογια, ενώ παράλληλα μας έχει αναθέσει τη εργασία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Liza_Korniza

Νεοφερμένος

Η Liza_Korniza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Βασικά η Τεχνολογία που διδασκόμαστε... δεν έχει καμιά σχέση με την Τεχνολογία. Είναι κυρίως Έρευνα και Στατιστική. Δεν πιστεύω όμως πως είναι άχρηστη γιατί στο πανεπιστήμιο θα κάνουμε πολλές έρευνες οπότε οι εργασία μας είναι μια πρώτη σχέση με τις μελλοντικές μας εργασίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MetalChest

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 480 μηνύματα.
Θρησκευτικά - ΜΟΥΦΑ! Αντίθετα, Θρησκειών(άν υπήρχε) θα ήταν τέλειο γιατί διαμορφώνεις καθολική άποψη και ξέρεις να διαλέξεις τι θεωρείς πιο σωστό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η τεχνολογία μπορω να πω πως μου αρεσε γιατί επέλεξα θεματα που μου αρεσουν και για τα οποία έμαθα πολλά που δεν ήξερα:clapup::)
Ουσιαστικά, δεν υπάρχει καποιο περιττό μάθημα...! Όλα προσφέρουν γνώσεις, ενημέρωση κλπ. Το θέμα είναι πως αναγκαζόμαστε να μαθαίνουμε τοοοοσα πολλά και στο τέλος κουραζόμαστε και βαριόμαστε αφού ετσι χάνεται κάθε ενδιαφέρον :/: (αυτο εχω πάθει φέτος με την άλγεβρα... Ο τρόπος σκέψης είναι τρομερός αλλά με τόσες πολλές ασκήσεις του ίδιου τύπου έχει καταντήσει αηδία!!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Εγώ ένα ερώτημα μόνο:Γιατί πρώτη λυκείου τόσες ώρες αρχαία και λογοτεχνία και βιολογία ούτε μια ωρα εστω με αναγνωριστικό χαρακτήρα?

(αυτο εχω πάθει φέτος με την άλγεβρα... Ο τρόπος σκέψης είναι τρομερός αλλά με τόσες πολλές ασκήσεις του ίδιου τύπου έχει καταντήσει αηδία!!)
και που εισαι ακομα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

AntziWin

Διάσημο μέλος

Η Κουφό Χρυσόψαρο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,096 μηνύματα.
Πιστευω οτι η Γεωμετρια και η Τεχνολογια ειναι παρα πολυ περιττα!!Ακομα και οι καθηγητες μας το λενε οτι και να μην τα καναμε αυτα τα μαθηματα δεν θα ειχαμε προβλημα...Αλλα δυστυχως μας τα εχουνε για να μας σπανε τα νευρα!!!:(:devil:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Πιστευω οτι η Γεωμετρια και η Τεχνολογια ειναι παρα πολυ περιττα!!Ακομα και οι καθηγητες μας το λενε οτι και να μην τα καναμε αυτα τα μαθηματα δεν θα ειχαμε προβλημα...Αλλα δυστυχως μας τα εχουνε για να μας σπανε τα νευρα!!!:(:devil:
δε βλεπετε τι τρομακτικο προβλημα αντιμετωπιζουν οι καθηγητες σας και οι μεγαλοι γενικοτερα?

(αν οχι, ρωτηστε μικροτερους μαθητες, ισως αυτοι το βλεπουν)

ειναι αυτοι οι καταλληλοι συμβουλατορες, για να μην αντιμετωπισετε στο μελλον προβλημα?

οτι ειναι σπασμενα τα νευρα σας δεν ειναι ηδη ενα προβλημα? (το βλεπουν αυτο οι μεγαλοι? τι σας λενε?)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AntziWin

Διάσημο μέλος

Η Κουφό Χρυσόψαρο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,096 μηνύματα.
Εχεις δικιο σε αυτο που λες!!!;)Δυστυχως οι μεγαλοι δεν το βλεπουνε ολο αυτο!!:(Απλως και εγω πιστευω οτι αυτα τα μαθηματα ειναι αχρηστα!!!ΟΚ δεν λεω να ξερουμε γεωμετρια και τεχνολογια αλλα τα βασικα..Μου την δινει πολλες φορες που κανουμε τοσες λεπτομερειες και τοσες αποδειξεις τοσο αναλυτικα σε σχηματα πολυ περιπλοκα που δεν πιστευω οτι θα μας χρησιμευσουνε στην καθημερινη μας ζωη!!Θα χρησιμευσουνε σε καποιον που θα παει για μαθηματικος ναι αλλα τι φταιω εγω να γεμιζω το κεφαλι μου με βλακειες ας τα μαθουνε στο πανεπιστημιο αυτοι που θα διαλεξουνε αυτο το επαγγελμα.:worry:!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
.Μου την δινει πολλες φορες που κανουμε τοσες λεπτομερειες και τοσες αποδειξεις τοσο αναλυτικα σε σχηματα πολυ περιπλοκα που δεν πιστευω οτι θα μας χρησιμευσουνε στην καθημερινη μας ζωη!!Θα χρησιμευσουνε σε καποιον που θα παει για μαθηματικος ναι αλλα τι φταιω εγω να γεμιζω το κεφαλι μου με βλακειες ας τα μαθουνε στο πανεπιστημιο αυτοι που θα διαλεξουνε αυτο το επαγγελμα.
-κι εγω επληττα στο σχολειο [και στη Γεωμετρια ακομη]- δεν ειναι ολοι οι καθηγητες ιδιοι

για μενα αν επρεπε να υπαρχει μονο ενα "θετικο" μαθημα στο Γυμνασιο - Λυκειο αυτο θα ηταν η Ευκλειδεια Γεωμετρια χωρις δευτερη σκεψη (σε βαθος, με αποδειξεις κλπ.)

(τα πιο σημαντικα [για μενα] πραματα σ αυτον τον κοσμο δε χρησιμευουν πουθενα)

(αληθεια... η "χρησιμοτητα" πού χρησιμευει τελικα?)

--πιστευω οτι τα μαθηματικα ειναι εξαιρετικα χρησιμα ακομη και στους φιλολογους (για να μην πω ειδικα σ' αυτους) , η γλωσσα "ειναι" μαθηματικα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

AntziWin

Διάσημο μέλος

Η Κουφό Χρυσόψαρο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,096 μηνύματα.
Περιμενε λιγο και εγω τρελενομαι για τα μαθηματικα αλλα για την Αλγεβρα...Οχι για τν Γεωμετρια γιατι ειναι γεματη με βλακειες και λεπτομερειες.. Δηλαδη ελεος αυτος που τα γραφει τα βιβλια ή αυτοι εχουν ιδεα τι θα πει ταξη και μαθητες??και ο καθηγητης μας μην σου πω πως ειναι:confused: για να φανταστεις για να τον ακουσεις πρεπει να πας στο πρωτο θρανιο αλλιωωωςςςςςςςς κατσε περιμενε:/::/:Στη ταξη γινεται ο χαμοςς οταν εχουμε μαθημα μαζι του αλλα αυτος ειναι τοσο καλος που δεν μας λεει τιποτα...:worry:Εκμεταλευομαστε την καλοσυνη του ενα πραγμα:whistle:..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

solonas07

Δραστήριο μέλος

Ο Σόλων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 648 μηνύματα.
Θρησκευτικά - ΜΟΥΦΑ! Αντίθετα, Θρησκειών(άν υπήρχε) θα ήταν τέλειο γιατί διαμορφώνεις καθολική άποψη και ξέρεις να διαλέξεις τι θεωρείς πιο σωστό.
Γιά μίλα καλύτερα για τα θρησκευτικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerinagian

Νεοφερμένος

Η katerinagian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 44 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Ξαναεπισημαίνω το λόγο για τον οποίο το μάθημα της τεχνολογίας δεν είναι και δεν θα έπρεπε να θεωρείτε περιττό. Κατανοώ όμως ότι το πρόβλημα δεν είναι οι μαθητές αλλά οι ίδιοι οι καθηγητές, με τις ελλιπείς γνώσεις τους γύρω από την έρευνα .......... Ευελπιστώ οτι αν και εφόσον έρθει η ώρα να αναβαθμιστεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα, τα περισσότερα μαθήματα θα γίνονται όπως γίνεται η Τεχνολογία σήμερα ( ή τουλάχιστον όπως θα έπρεπε να διδάσκεται). Με αναζήτηση πληροφοριών, αξιολόγηση, επεξεργασία, κτλ, και όχι με στείρα αποστήθιση. Είμαστε στο 2010 και η εκπαίδευση παραμένει ίδια όπως ήταν 100 χρόνια πριν! Έλεος!!!!!!!

Κάνεις λάθος για το μάθημα της Τεχνολογίας και σου εξηγώ γιατί:
1) Το μάθημα της Τεχνολογίας είναι το μοναδικό που σε απαλλάσσει από την αποστήθιση και σε βάζει στη διαδικασία της αναζήτησης της γνώσης
2) Είναι το μοναδικό και προωθεί την ανάληψη πρωτοβουλιών από τους μαθητές
3) Είναι το μοναδικό που βάζει τον μαθητή στη διαδικασία αξιολόγησης της πληροφορίας και όχι της παθητικής αποδοχής της
4) Είναι το μοναδικό που σε βάζει στη διαδικασία να γράψεις, να συντάξεις, να μορφοποιήσεις , μια εργασία, δλδ να φτιάξεις ένα project
5) Είναι το μοναδικό που σε βάζει στη διαδικασία να παρουσιάσεις τις γνώσεις που έχεις αποκομίσει από όλη την παραπάνω διαδικασία. Η έκθεση σε κοινό δεν είναι καθόλου εύκολη διαδικασία, αλλά είναι απαραίτητη προκειμένου να γίνεις αύριο ένας ενεργός πολίτης.

Και τέλος η παιδαγωγική διαδικασία και η διαδικασία την μάθησης, προωθείται μέσω της αναζήτησης και της αξιολόγησης της παρεχόμενης πληροφόρησης και όχι μέσω της αποστήθισης. Ωστόσο το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει παραμείνει κολλημένο στην αποστήθιση και ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι η Πανελλήνιες εξετάσει που ευνουχίζουν οποιαδήποτε πρωτοβουλία μπορεί να πάρει ο μαθητής και προωθούν την παθητική αποδοχή των όσων διδάσκει η 'ύλη'...

Όπως καταλαβαίνεις η Τεχνολογία είναι το μάθημα των μαθημάτων. Αφενός γιατί δεν έχει συγκεκριμένη ύλη, μιας και ο μαθητής μπορεί να διαλέξει θέμα από οποιοδήποτε επιστημονικό πεδίο, και αφετέρου γιατί μας απαγκιστρώνει από το κολλημένο εκπαιδευτικό μας σύστημα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ξαναεπισημαίνω το λόγο για τον οποίο το μάθημα της τεχνολογίας δεν είναι και δεν θα έπρεπε να θεωρείτε περιττό. Κατανοώ όμως ότι το πρόβλημα δεν είναι οι μαθητές αλλά οι ίδιοι οι καθηγητές, με τις ελλιπείς γνώσεις τους γύρω από την έρευνα .......... ................
1)Το μάθημα της Τεχνολογίας είναι το μοναδικό που σε απαλλάσσει από την αποστήθιση και σε βάζει στη διαδικασία της αναζήτησης της γνώσης
2) Είναι το μοναδικό και προωθεί την ανάληψη πρωτοβουλιών από τους μαθητές
3) Είναι το μοναδικό που βάζει τον μαθητή στη διαδικασία αξιολόγησης της πληροφορίας και όχι της παθητικής αποδοχής της
4) Είναι το μοναδικό που σε βάζει στη διαδικασία να γράψεις, να συντάξεις, να μορφοποιήσεις , μια εργασία, δλδ να φτιάξεις ένα project
5) Είναι το μοναδικό που σε βάζει στη διαδικασία να παρουσιάσεις τις γνώσεις που έχεις αποκομίσει από όλη την παραπάνω διαδικασία. Η έκθεση σε κοινό δεν είναι καθόλου εύκολη διαδικασία, αλλά είναι απαραίτητη προκειμένου να γίνεις αύριο ένας ενεργός πολίτης...........
Αυτά που γράφεις είναι πώς ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να διδάσκεται η τεχνολογία. Νομίζω ότι ολοι σε αυτά συμφωνούμε.
Να σου πω πώς κάναμε την τεχνολογία όταν ήμουν Α λυκείου?
Μας την έκανε ένας που ήρθε από το γυμνάσιο και έκανε και εκεί τεχνολογία. Την πιο πολλή ώρα μας διηγόταν ιστορίες του από τον στρατό. Ύστερα κάναμε στην τάξη ανάγνωση από το βιβλίο 2-3 φορές. Μας έβαζε διαγωνίσματα και τεστ σε αυτά που γράφει το βιβλίο. Πιο ηλίθιο και ακαταλαβίστηκο βιβλίο δεν ξέρω αν υπάρχει!!!! Στην τάξη γινόταν πάντα το έλα να δες από φασαρία και κάθε φορά έβγαζε έξω χωρίς απουσία 5, 10 ή και 15 παιδιά!!!!! Πριν το πάσχα μας είπε να του πάμε μια εργασία για να μας βάλει βαθμό γραπτού. Τι εργασία? Ότι θέλουμε αλλά να είναι πάνω από 5 σελίδες!!!! Αμφιβάλω αν τις είδε τις εργασίες. Σε όσους πήγαν έβαλε γραπτό το μέσο όρο των τερταμήνων και σε όσους δεν πήγαν 10.
Παρόμοια έχω ακούσει και από παιδιά αλλων σχολείων. Για κάποια σχολεία μου είπανε ότι τους έκανε ο φυσικός ή ο χημικός και αντί τεχνολογία κάνανε παραπάνω φυσική ή χημεία και ο βαθμός της τεχνολογίας έμπαινε ΄στην τύχη.
Εσύ ωραία τα λες. Όμως έτσι όπως γίνεται η τεχνολογία έχουμε εμείς άδικο να την φτύνουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top