Γενικό -  Ποια κατεύθυνση θέλετε να ακολουθήσετε;

Ποια κατεύθυνση θέλετε να ακολουθήσετε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 179)
  • Θεωρητική

    Ψήφοι: 58 32.4%
  • Θετική

    Ψήφοι: 82 45.8%
  • Τεχνολογή

    Ψήφοι: 39 21.8%

giorgakisss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Ναι δυστυχώς.... Και να φανταστεις οτι στην άλγεβρα με χάλασε ο βλακάκος που μου κάνει ιδιαίτερα.... γτ ένα μήνα πριν το διαγώνισμα της γεωμετρίας μου έκανε μόνο γεωμετρία και στο σχολείο ήμασταν 3-4 παραγράφους μπροστά απο τι στο ιδιαίτερο... ελπίζω μέχρι να αρχίσει η 2α λυκείου να έχω αποκτήσει μια καλύτερη σχέση με την άλγεβρα γιατί αλλιώς μάλλον την έχω ψιλοπατήσει... :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Nα σου προτείνω και εγώ μερικές ενδιαφέρουσες κατ εμέ;

-Σεμφε
-Χημικό
-Βιοχημείας&Βιοτεχνολογίας
-Εφαρμοσμένη Πληροφορική

Όλα εκτός του τελευταίου έχει διεξόδους τόσο σε εκπαίδευση όσο και σε άλλα πράγματα;)

Το τελευταιο δεν αξίζει καν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Γιατί;

ps ετοιμαζόμουν να σου στείλω ΠΜ για κάτι που θέλω:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Mπα..Δεν έκανα απόλυτο το διαχωρισμό αν και εννοούσα και τις 2 με προτιμότερη του Πα.Μακ λόγω περισσότερων οικονομικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Πληροφορικη ΑΣΟΕΕ λεμε <3
:P

Έτσι.:D

Γιατί;

ps ετοιμαζόμουν να σου στείλω ΠΜ για κάτι που θέλω:P

Γιατί ειναι λίγο περιττό πτυχίο. Πρώτον, δεν ειναι CS Department όπως του ΑΠΘ, του Καποδιστριακού, της ΑΣΟΕΕ ή του Π.Κρήτης. Και δεύτερον, εφαρμόζει την Πληροφορική σε τι; Κάθε επαγγελματίας πλεον μαθαινει να εφαρμόζει την πληροφορικη στη δουλειά του, δεν χρειαζεται πληροφορικό εφαρμογών...Χωρίς να είμαι απόλυτος. Απλως ειμαι της άποψης οτι αν καποιος θελει ν'ασχοληθει με πληροφορική καλυτερα να το κανει αμιγώς από ένα τμήμα CS. Κι εντάξει, κι εμεις μεχρι πριν 15 χρονια εφαρμοσμένη ημασταν αλλά από τότε εχουμε αλλαξει ριζικά όνομα, προγραμμα σπουδών και μέλη ΔΕΠ, οπότε δεν υπάρχει συσχετισμός πλέον με το παλιό πτυχίο. Εκτός του ότι το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας δεν ειναι κι ό,τι καλύτερο γενικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Έτσι.:D



Γιατί ειναι λίγο περιττό πτυχίο. Πρώτον, δεν ειναι CS Department όπως του ΑΠΘ, του Καποδιστριακού, της ΑΣΟΕΕ ή του Π.Κρήτης. Και δεύτερον, εφαρμόζει την Πληροφορική σε τι; Κάθε επαγγελματίας πλεον μαθαινει να εφαρμόζει την πληροφορικη στη δουλειά του, δεν χρειαζεται πληροφορικό εφαρμογών...Χωρίς να είμαι απόλυτος. Απλως ειμαι της άποψης οτι αν καποιος θελει ν'ασχοληθει με πληροφορική καλυτερα να το κανει αμιγώς από ένα τμήμα CS. Κι εντάξει, κι εμεις μεχρι πριν 15 χρονια εφαρμοσμένη ημασταν αλλά από τότε εχουμε αλλαξει ριζικά όνομα, προγραμμα σπουδών και μέλη ΔΕΠ, οπότε δεν υπάρχει συσχετισμός πλέον με το παλιό πτυχίο. Εκτός του ότι το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας δεν ειναι κι ό,τι καλύτερο γενικά...

Από ποια άποψη;:what: Εννοώ οργάνωση μαθήματα;κτλ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas_osfp

Νεοφερμένος

Ο kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Καρλόβασι (Σάμος). Έχει γράψει 5 μηνύματα.
εγώ λέω να πάω τεχνολογική για φυσικός, από την άλλη έχω ρίξει τόσο διάβασμα στα φιλολογική που λυπάμαι τις ώρες που αφιέρωσα!Καμιά ιδέα?
:what:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!w@Nn4

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ωρωπός (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
εγώ λέω να πάω τεχνολογική για φυσικός, από την άλλη έχω ρίξει τόσο διάβασμα στα φιλολογική που λυπάμαι τις ώρες που αφιέρωσα!Καμιά ιδέα?
:what:

Καλύτερα τεχνολογική, εφόσον πας για φυσικός. Κι εξάλλου, ο χρόνος που διέθεσες στα φιλολογικά δεν έχει καμία σχέση. Είναι ανάλογα τι σ'αρέσει κι όχι πού διαβάζεις πολύ.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Εγώ θα παω Θεωρητική, αλλά προσπαθώ πολύ και για τα υπόλοιπα (Άλγεβρα, Φυσική, Γεωμετρία και Χημεία), και τα αγαπάω πολύ και με ενδιαφέρουν, αλλά είμαι ψιλοντουβάρι σε αυτά. Τα καταλαβαίνω πολύ καλά, όμως έχω δυσκολία στο να λυσω τις ασκήσεις Φυσικής, ενώ μπορώ να καταλάβω τι απαιτεί η άσκηση και περίπου πως πρέπει να λυθεί. Επίσης, στην Άλγεβρα καταλαβαίνω τη θεωρία, αλλά δε καταλαβάινω πως πρέπει να λυθεί η κάθε άσκηση επειδή είναι υπερβολικά θεωρητική η Άλγεβρα φέτος, και μπορεί, για να λύσεις μια άσκηση να πρέπει τα λογια που θα γράψεις να είνα πιο πολλά από π.χ. την εξίσωση. Γεωμετρία τα καταφέρνω πιο καλά, και Χημεία είμαι πολυ καλη (εγραψα 20 και στα δυο απροειδοποίητα που μας έβαλε!). Μακάρι να κάναμε Βιολογία, γιατί είμαι πολύ καλή και σε αυτή. Στα φιλολογικά είμαι, χωρις να θέλω να ψωνιστώ, από τους καλύτερους στη τάξη μου, και στην Έκθεση που μας έβαλε περίληψη έγραψα 18, τον υψηλότερο βαθμό χωρίς να έχω ξαναγράψει περίληψη στη ζωή μου, ενώ στο γυμνάσιο δεν έπαιρνα κάτω απο 19 στις εκθέσεις μου γενικά! Και όλοι μου λένε πως η Έκθεση είναι πιο δύσκολο μάθημα από τη Φυσική, επειδη η Έκθεση είναι πιο αόριστη, πρέπει να γράψεις πολλές ιδέες για τις οποίες θα σου βγέι η πίστη να τις σκεφτεις (θέλει πιο πολλή ώρα από το να λύσεις μια άσκηση Φυσικης), και πρέπει να έχεις φαντασία μεγαλύτερη από αυτή που έχει ένας κοινός ανθρωπος. Στη Φυσική τα πράγματα είναι πολύ πιο συγκεκριμένα, και λυνεις τις ασκήσεις πάντα σύμφωνα με τους τύπους...
Γι'αυτό όλοι απορούν με μένα, που τα καταφέρνω τόσο καλά στην Έκθεση και στη Φυσική γράφω 13 και 15!!!
Τελικά σε ποιά κατεύθυνση να πάω; Έχω καταμπερδευτεί. Όλοι με λένε πως έχω μαθηματικό μυαλό, αλλά πως γίνεται αυτό το μυαλό να μη τίθεται σε λειτουργία όταν πρέπει να λύσει μια αναθεματισμένη άσκηση Φυσικής; Θέλω πολύ να είμαι καλή και στα πρακτικά μαθήματα, ειδικά στη Φυσική επειδή ο καθηγητής μου φαίνεται να με συμπαθεί και προσπαθεί να με βοηθήσει, όμως δε τα καταφέρνω ενώ ξέρω ότι μπορώ και διαβάζω! Τι να κάνω;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas_osfp

Νεοφερμένος

Ο kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Καρλόβασι (Σάμος). Έχει γράψει 5 μηνύματα.
ok!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

THERISTIS

Νεοφερμένος

Ο THERISTIS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
οταν λεω γτ ενοω πως πολλες φορες οι γονεις αναγκαζουν τα παιδια τουσ να ακολουθησουν μια συγκεκριμενη κατευθυνση ! κ να κανουν μια δουλεια αργοτερα οπου δν θα την θελουν οι ιδιοι αλλα οι γονεις τους! !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
υπαρχουν πολλά παρόμοια θέματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Για μένα στη Β δεν έπρεπε να υπάρχει η τεχνολογική γιατί είναι χωρίς νόημα και στο κάτω κάτω η μόνη διαφορά από τη θετική είναι αντί για χημεία η τεχνολογία επικοινωνιών που είναι μια βλακεία και μισή. Η γνώμη μου είναι στη Β όσοι δεν θέλουν θεωρητική να πηγαίνουν θετική και στη Γ να αλλάζουν. Έτσι και αλλιως η τεχνολογική στη Β έχει καταντήσει χάλι. Στο σχολείο μου έχουμε 2 τμήματα θετική και 1 τεχνολογική και εκεί ο απουσιολόγος είχε βαθμό από την Α 13 και οι καθηγητές μας λένε ότι το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό.
Νομίζω ακόμα και για τη Γ είναι λάθος να διαλέγουμε κατεύθνση μόνο για το πόσο εύκολα είναι τα μαθήματα. Είναι γελοίο να μπαίνεις χημικός μηχανικός ή φυσικό από τεχνολογική και να μην ξέρεισ τίποτα χημεία. Και το να μπαίνεις οικονομικά από θεωρητική χαζό είναι γιατί σε όλα τα οικονομικά πανεπιστήμια τα μαθηματικά είναι σούπερ απαραίτητα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Ι couldn't agree more.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Για μένα στη Β δεν έπρεπε να υπάρχει η τεχνολογική γιατί είναι χωρίς νόημα και στο κάτω κάτω η μόνη διαφορά από τη θετική είναι αντί για χημεία η τεχνολογία επικοινωνιών που είναι μια βλακεία και μισή. Η γνώμη μου είναι στη Β όσοι δεν θέλουν θεωρητική να πηγαίνουν θετική και στη Γ να αλλάζουν. Έτσι και αλλιως η τεχνολογική στη Β έχει καταντήσει χάλι. Στο σχολείο μου έχουμε 2 τμήματα θετική και 1 τεχνολογική και εκεί ο απουσιολόγος είχε βαθμό από την Α 13 και οι καθηγητές μας λένε ότι το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό.
Νομίζω ακόμα και για τη Γ είναι λάθος να διαλέγουμε κατεύθνση μόνο για το πόσο εύκολα είναι τα μαθήματα. Είναι γελοίο να μπαίνεις χημικός μηχανικός ή φυσικό από τεχνολογική και να μην ξέρεισ τίποτα χημεία. Και το να μπαίνεις οικονομικά από θεωρητική χαζό είναι γιατί σε όλα τα οικονομικά πανεπιστήμια τα μαθηματικά είναι σούπερ απαραίτητα.


Speak for yourself θετικέ-ανώτερε:P.Γιατί και συ δε θα ξές προγραμματισμό αν μπεις σε κανένα πολυτεχνείο ή σε καμιά πληροφορική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Δεν εννοεί αυτό.Εγώ πιστεύω πως θα πρέπει να γίνει διαχωρισμός,δηλαδή οι θετικοί να μην μπορούν μα περάσουν σε πλεροφορικές και οι τεχνολογικοί να μην περνάνε σε χημικά-βιολογικά.Επίσης πιστευω πως οι τεχνολογικοί θα έπρεπε να είχαν πλεονέκτημα για το 5ο πεδίο.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Για μένα στη Β δεν έπρεπε να υπάρχει η τεχνολογική γιατί είναι χωρίς νόημα και στο κάτω κάτω η μόνη διαφορά από τη θετική είναι αντί για χημεία η τεχνολογία επικοινωνιών που είναι μια βλακεία και μισή. Η γνώμη μου είναι στη Β όσοι δεν θέλουν θεωρητική να πηγαίνουν θετική και στη Γ να αλλάζουν. Έτσι και αλλιως η τεχνολογική στη Β έχει καταντήσει χάλι. Στο σχολείο μου έχουμε 2 τμήματα θετική και 1 τεχνολογική και εκεί ο απουσιολόγος είχε βαθμό από την Α 13 και οι καθηγητές μας λένε ότι το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό.
Νομίζω ακόμα και για τη Γ είναι λάθος να διαλέγουμε κατεύθνση μόνο για το πόσο εύκολα είναι τα μαθήματα. Είναι γελοίο να μπαίνεις χημικός μηχανικός ή φυσικό από τεχνολογική και να μην ξέρεισ τίποτα χημεία. Και το να μπαίνεις οικονομικά από θεωρητική χαζό είναι γιατί σε όλα τα οικονομικά πανεπιστήμια τα μαθηματικά είναι σούπερ απαραίτητα.


.
.
.
Ναι, ας παει ενα παιδι θετικη για να εχει καλο επιπεδο και ενα παραπανω μαθημα που θελει διαβασμα. Ας ζοριζεται μια χρονια παραπανω, εστω και ελαχιστα.
Εγω δηλαδη που ειμαι και τις 2 χρονιες τεχνολογικη ειμαι απο τους ηλιθιους;
Νιωθω πολυ ωραια τωρα. Α για δες, περυσι αφου τελειωσαμε την υλη στην τεχνολογια επικοινωνιων, καναμε ΑΕΠΠ. Οι θετικοι το κανανε; Οχι.
Φατε τα λοιπον.
:)

Δεν εννοεί αυτό.Εγώ πιστεύω πως θα πρέπει να γίνει διαχωρισμός,δηλαδή οι θετικοί να μην μπορούν μα περάσουν σε πλεροφορικές και οι τεχνολογικοί να μην περνάνε σε χημικά-βιολογικά.Επίσης πιστευω πως οι τεχνολογικοί θα έπρεπε να είχαν πλεονέκτημα για το 5ο πεδίο.:P

Ηδη εχουν ενα τεραστιο πλεονεκτημα που λεγεται μαθηματικα γενικης και αλλο ενα που λεγεται ΑΟΘ.

edit
Σορρυ για τον επιθετικο τονο, αλλα ελεος πια. Πιανετε την κατασταση που επικρατει στο σχολειο σας και σε 2-3 γνωστα σε σας, και το κανετε γενικευση. Εμεις μια χαρα μαθημα καναμε, και η τεχνολογια επικοινωνιων περα απο ευκολο μαθημα, ειναι και αρκετα ενδιαφερον οσον αφορα την ιστορια της εξελιξης στις τεχνολογιες επικοινωνιας.
Αν καποιος θελει να παει θετικη στην τριτη, ας πηγαινει απο τη δευτερα. Αλλιως δεν βρισκω νοημα στο να αλλαζει καποιος θετικη->τεχνολογικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
.
.
.
Ναι, ας παει ενα παιδι θετικη για να εχει καλο επιπεδο και ενα παραπανω μαθημα που θελει διαβασμα. Ας ζοριζεται μια χρονια παραπανω, εστω και ελαχιστα.
Εγω δηλαδη που ειμαι και τις 2 χρονιες τεχνολογικη ειμαι απο τους ηλιθιους;
Νιωθω πολυ ωραια τωρα. Α για δες, περυσι αφου τελειωσαμε την υλη στην τεχνολογια επικοινωνιων, καναμε ΑΕΠΠ. Οι θετικοι το κανανε; Οχι.
Φατε τα λοιπον.
:)
:no1::no1::no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Νιωθω πολυ ωραια τωρα. Α για δες, περυσι αφου τελειωσαμε την υλη στην τεχνολογια επικοινωνιων, καναμε ΑΕΠΠ. Οι θετικοι το κανανε; Οχι.
Φατε τα λοιπον.
Kι αυτο είναι καλό;Εγώ το βρίσκω άδικο.Ένα σχολείο που στιγματίζει την τεχνολογική και ωθεί τους μαθητές της β λυκείου στη θετική,στη συνέχεια τους φέρνει σε μειονεκτική θέση,διδάσκοντας ΑΕΠΠ σε συγκεκριμένους μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top