baggos17
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bibble
Νεοφερμένο μέλος


Αν είναι έτσι ούτε Σαχτούρης μπορεί να πέσει επειδή είναι εν ζωή!!
Ο Σαχτούρης έχει πεθάνει από το 2005.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Porcia+Brutus
Εκκολαπτόμενο μέλος


Anyway, πὼς μπορεὶ κὰποιος να γρὰψει εναν αξιοπρεπὴ βαθμὸ στο συγκεκριμὲνο μὰθημα; δλδ πὰνω απὸ 15
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος


Για να γράφεις πάνω απο 18 πρέπει να έχεις παπαγαλίσει το βοήθημα του φροντιστηρίου και γενικά ο,τι σημειώσεις βρίσκεις μπροστά σου απο φίλους που πάνε σε άλλα φροντιστήρια. Επίσης αγόρασε και ενα καλό βοήθημα και είσαι κομπλε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
katerina16
Πολύ δραστήριο μέλος


Η βλακεία όμως με αυτό το μάθημα είναι ότι ένα κείμενο μπορεί να αναλυθεί με πολλούς τρόπους και ο καθένας μας φυσικά μπορεί να το δει από διαφορετική οπτική γωνία...οπότε εάν οι εξεταστές που διορθώνουν το γραπτό σου έχουν διαφορετική γνώμη από σένα πάνω στο κείμενο μπορούν τόσο απλά με μία γραμμή να σου καταστρέψουν τα όνειρα και τον κόπο σου...
Γι αυτό λοιπόν είναι δύσκολο να πιάσουμε το άριστα σ αυτό το μάθημα...
Λύση οπότε γι αυτό το πρόβλημα είναι στα κείμενα μας να προτιμάμε τη κοινή γνώμη και έχει ο Θεός...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Porcia+Brutus
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μπορεί πιστεύω...αλλά προυποθέτει τη λογοτεχνία να την διαβάζει χρόνια όχι στην γ λυκείου..να καταλάβει τον τρόπο σκέψης,πως λειτουργεί,πως αναλύεται ένα κείμενο,να έχει κριτική ικανότητα και γενικότερα ξέρεις ..τώρα εντάξει μη περιμένεις να πάει να γράψει ένα παιδί που έχει να πιάσει βιβλίο στα χέρια του από το δημοτικό ή ένα παιδί που θυμήθηκε να διαβάσει την τελευταία χρονιά...
Η βλακεία όμως με αυτό το μάθημα είναι ότι ένα κείμενο μπορεί να αναλυθεί με πολλούς τρόπους και ο καθένας μας φυσικά μπορεί να το δει από διαφορετική οπτική γωνία...οπότε εάν οι εξεταστές που διορθώνουν το γραπτό σου έχουν διαφορετική γνώμη από σένα πάνω στο κείμενο μπορούν τόσο απλά με μία γραμμή να σου καταστρέψουν τα όνειρα και τον κόπο σου...
Γι αυτό λοιπόν είναι δύσκολο να πιάσουμε το άριστα σ αυτό το μάθημα...
Λύση οπότε γι αυτό το πρόβλημα είναι στα κείμενα μας να προτιμάμε τη κοινή γνώμη και έχει ο Θεός...![]()
Αυτὸ φοβὰμαι ὸτι ο κὰθε διορθωτὴς ὲχει κι απὶ μὶα ὰποψη για το μὰθημα και δεν ξὲρεις σε τὶ θα πὲσεις....ὸσο γι αυτοὺς που βιαστηκαν να βγὰλουν συμπὲρασμα για το απὸ πὸτε ὲχω να πιὰσω λογοτεχνὶα στα χὲρια μου εὶναι γνωστοὶ μου και με ξὲρουν και γνωρὶζουν αν διὰβαζα ὴ ὸχι λογοτεχνὶα φὲτος και τα προηγοὺμενα χρὸνια;
Επὶσης καμὶα σχὲση τα κεὶμενα με τη λογοτεχνὶα κατεὺθυνσης....μὲρα με τη νὺχτα διαφορὰ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος


Απο εκει και περα,για μενα ενας που μαθαινει τα σχολια παπαγαλια εκτος του οτι δεν πρεπει να διαθετει ιχνος κριτικης σκεψης και αναλυσης(κατι που απαιτει η θεωρητικη) πρεπει να ειναι και στην κυριολεξια βλακας.
Εν κατακλειδι,η μαγκια του καλου στην λογοτεχνια,φαινεται κυριοι στο παραλληλο κειμενο,οπου εκει ο μαθητης πρεπει να σκεφτει και να συγκρινει τα 2 ποιηματα/διηγηματα προς το περιεχομενο(σπανιο προς την δομη) και αυτο θελει αρκετη κριτικη σκεψη και αναλυτικη εμπειρια για να πιαστει το 15/15.Βλεπω ατομα που εχουν σοβαρο προβλημα στο παραλληλο,ενω γραφουν μετρια στα αλλα,αυτο οφειλεται στο οτι εχουν δει την λογοτεχνια σαν ιστορια και οχι ως λογοτεχνια.Προσωπικα,αμα καποιος εχει εξοικειωθει με την ποιηση,με την κριτικη της και την συγγραφη της,το παραλληλο θα το πιασει πολυ ευκολα,εγω προσωπικα επειδη γραφω και κριτικαρω ποιηματα, εχω μια αρκετα καλη επαφη,ως αποτελεσμα να μην αντιμετωπιζω προβλημα.

Βεβαια,ολα τα παραπανω δεν παυουν να τοποθετουν την λογοτεχνια 3ης λυκειου σε ενα τεχνοκρατικο μοντελο οπως προειπα.
Κατα την γνωμη μου,ενας που ασχολειται με την λογοτεχνια χρονια και κραταει στενες επαφες,θα απογοητευθει απο τον τροπο εκμαθησης της στην Γ Λυκ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikoTexXx
Πολύ δραστήριο μέλος


Υ.Γ. Στα διαγωνισματα γραφω γυρω στο 16-17, μου εχουν πει οτι ειναι καλο γιατι ο καθηγητης μας βαθμολογει αυστηρα, αλλα γαμωτο εγω στοχευα ενα υψηλοτερο βαθμο στο συγκεκριμενο μαθημα. Εσεις ποσο γραφετε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θεωρητικος
Νεοφερμένο μέλος


Anyway, πὼς μπορεὶ κὰποιος να γρὰψει εναν αξιοπρεπὴ βαθμὸ στο συγκεκριμὲνο μὰθημα; δλδ πὰνω απὸ 15
Να έχεις έμπνευση την ώρα της εξέτασης

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tiramisuu
Δραστήριο μέλος


Η αληθεια ειναι οτι η λογοτεχνια στην Γ λυκειου θεωρητικης κατευθυνσης,εχει διαστασεις στερεοτυπικες σε μεγαλο μερος της και η μελετη της ''φοραει'' το ωραιοτατο κουστουμι της τεχνοκρατικης παιδειας.Ενα μαθημα στο οποιο ο μαθητης πρεπει να μαθει εναν ογκο σημειωσεων,φυσικα οχι παπαγαλια,αλλα να μπορει να ειναι πολυ κοντα στις σημειωσεις.Παπαγαλια στην λογοτεχνια υπαρχει μονο στα βιογραφικα στοιχεια του συγγραφεα,στα εισαγωγικα,καποιες πηγες στο πισω μερος του βιβλιου και στα γνωρισματα του καθε συγγραφεα,πχ υπερρεαλισμος στον Εγγονοπουλο κτλπ.
Απο εκει και περα,για μενα ενας που μαθαινει τα σχολια παπαγαλια εκτος του οτι δεν πρεπει να διαθετει ιχνος κριτικης σκεψης και αναλυσης(κατι που απαιτει η θεωρητικη) πρεπει να ειναι και στην κυριολεξια βλακας.
Συμφωνώ απόλυτα με τον DrHouse... σίγουρα ο τρόπος που μας ζητείται να αντιμετωπίσουμε τη λογοτεχνία δεν είναι και ο σωστότερος, αλλά από την άλλη, θα μπορούσε να πει κανείς ότι "επιβάλλεται" να οριοθετηθεί, από τη στιγμή που μιλάμε για εξέταση χιλιάδων ατόμων σε πανελλήνιο επίπεδο. Προφανώς και είναι από τα "φλου" μαθήματα, που δεν μπορείς να υπολογίσεις τι θα γράψεις, αλλά σκεφτείτε, ότι με την ίδια λογική, δεν θα έπρεπε να γράφουμε και έκθεση. Κι εκεί, ας πούμε, υπάρχουν τα ζητήματα που μπορείς να αντιμετωπίσεις με βεβαιότητα, όπως οι λεξιλογικές ασκήσεις, αλλά στο κείμενο που καλούμαστε εμείς να συνθέσουμε, τα πράγματα είναι και πάλι ρευστά.
Αυτό που μπορούμε να κάνουμε, είναι να μάθουμε τα βιογραφικά και εισαγωγικά του κάθε κειμένου και από εκεί και πέρα, ναι, η κριτική ικανότητα θα κάνει τη διαφορά. Οσο για τους διορθωτές, τους δίνονται οδηγίες πάντα, πόσο μάλλον σε ένα τέτοιο μάθημα όπου μπορούν να υπάρχουν τεράστιες αποκλίσεις. Αλίμονο αν διόρθωνε ο καθένας κατά το δοκούν!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
katerina16
Πολύ δραστήριο μέλος


Αυτὸ φοβὰμαι ὸτι ο κὰθε διορθωτὴς ὲχει κι απὶ μὶα ὰποψη για το μὰθημα και δεν ξὲρεις σε τὶ θα πὲσεις....ὸσο γι αυτοὺς που βιαστηκαν να βγὰλουν συμπὲρασμα για το απὸ πὸτε ὲχω να πιὰσω λογοτεχνὶα στα χὲρια μου εὶναι γνωστοὶ μου και με ξὲρουν και γνωρὶζουν αν διὰβαζα ὴ ὸχι λογοτεχνὶα φὲτος και τα προηγοὺμενα χρὸνια;
Επὶσης καμὶα σχὲση τα κεὶμενα με τη λογοτεχνὶα κατεὺθυνσης....μὲρα με τη νὺχτα διαφορὰ
Δεν αναφέρθηκα σε σένα προσωπικά...γενικά μιλούσα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Porcia+Brutus
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σορυ νόμιζα ότι ήταν γενικό θέμα για τη λογοτεχνία,οχι για της θεωρητικής της 3ης λυκείου
Η μὲρα με τη νὺχτα εὶναι τα κεὶμενα που εὶχαμε απ το ανθολογιο του δημοτικοὺ ως τα κεὶμενα γενικης της γ λυκειὶου και κὰτι το alliud η λογοτεχνὶα θεωρητικὴς. Και φυσικὰ καμὶα σχὲση δεν ὲχει με την κοινὴ λογοτεχνὶα καθὼς περιορὶζεται σε 4 λογοτὲχνες Βιζυηνὸ, Δοὺκα που εὶναι εκτὸς ὺλης, Ιωὰννου και παπαδιαμὰντη και μερικὰ ποιὴματα απὸ Καβὰφη, πολυδοὺρη, Σολωμὸ κλπ. ΚΑι ο τροπος διδασκαλὶας αλλὰ κυρὶως οτ ρὸπος εξὲτασὴς του εὶναι πολὺ περὶεργος...συν φυσικὰ η πολυ-πολυγνωμὶα που υπὰρχει.
Αν εὶναι γενικὰ οκ. Βλὲπω ὸτι εὶσαι Β Λυκεὶου ακὸμα οπὸτε δεν ὲχεις πὰρει την "γλὺκα" της λογοτεχνὶας...Δεν αναφέρθηκα σε σένα προσωπικά...γενικά μιλούσα!
Ηταν ενα απο τα αγαπημενα μου μαθηματα μεχρι την Γ' Λυκειου, γιατι μου εδινε το δικαιωμα να επεξεργαστω απο μονος μου το εκαστοτε κειμενο και να φανταστω την πιθανη απαντηση χωρις να απορριπτεται. Φετος ομως ειμαι αναγκασμενος να διαβαζω τα σχολια, χωρις να μπορω να κρατησω καποια προσωπικη θεση πανω στο θεμα. Γι' αυτο το λογο αλλωστε με εκνευριζει αρκετα το συγκεκριμενο μαθημα και μου φαινεται μεχρι ενα σημειο βαρετο. Αλλα κατα τ' αλλα πιστευω πως θα μπορουσαν να επιλεχθουν καλυτερα κειμενα και γενικοτερα αυτο το μαθημα δε θα πρεπε να εξεταζεται με τον τον τροπο που εξεταζεται!
Υ.Γ. Στα διαγωνισματα γραφω γυρω στο 16-17, μου εχουν πει οτι ειναι καλο γιατι ο καθηγητης μας βαθμολογει αυστηρα, αλλα γαμωτο εγω στοχευα ενα υψηλοτερο βαθμο στο συγκεκριμενο μαθημα. Εσεις ποσο γραφετε?
Κι εμὲνα μου ὰρεσε πολὺ, αλλὰ φὲτπς εξ αιτὶας της λογοτεχνὶας σιχὰθηκα και τα κεὶμενα. Ὸσο για το πὼς γρὰφω; Τελεὶως αντιφατικὰ. Βιζυηνὸ 88 παπαδιαμαντη 75 Σολωμὸ 98 και Καβὰφη 97....μὸνο Ιωὰννου δεν εχω γρὰψει. Ὰντε βγὰλε νὸημα κι ὰκρη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikoTexXx
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Porcia+Brutus
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σοπα ρε τοσο πολυ Καβαφη και Σολωμο? Στο φροντιστηριο που κανω κειμενα (γιατι μονο κειμενα κανω φροντ μαζι με ενα αλλο κοριτσι) οι μεγαλυτεροι βαθμοι που γραφουνε τα παιδια ειναι συνηθως 17,5 - 18. Και αυτα παντα 1-2 γραπτα ειναι.
Στο φροντιστὴριο εννοὼ....στο σχολεὶο στα ὶδια 2 πεζὰ μου ὲχει βὰλει 18 και στο Σολωμὸ 18,5 (τις μισὲς ερωτὴσεις πανελληνὶων ὲβαλε ὸμως, μην κουραστεὶ)....και του φροντιστηρὶου η καθηγὴτρια μου εὶχε πει ὸτι αν της ὲγραφα στο Σολωμὸ αυτὰ που ὲγραψα στο σχολεὶο δεν θα παιρνα πὰνω απὸ 16, αν και στο δικὸ της πὴγα πολὺ καλὺτερα, ὰντε βγὰλε τὼρα ὰκρη εσὺ με τις διαφωνὶες απὸψεων.
εσὺ πὼς τα πας δηλαδὴ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Porcia+Brutus
Εκκολαπτόμενο μέλος


Αισχρό μάθημα. Για άριστα χρειάζεται τάμα, αν και τεχνικά είναι εφικτό. Όχι ότι τα υπόλοιπα της κατεύθυνσης διασώζονται.
Ιστορὶα καὶ Λατινικὰ μια χαρὰ εὶναι....τα αρχαὶα παὶζονται, λογοτεχνια


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hephaestus
Πολύ δραστήριο μέλος


απλως με νευριαζουν λιγο τα σχηματα λογου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dogie
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.