Ποια είναι η γνώμη σας για τη Λογοτεχνία;

baggos17

Νεοφερμένος

Ο baggos17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Και εγώ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ έχω και πίστεψε με γιατι τα έχω ψάξει όλα είναι το καλύτερο,και το πιο άρτια δομημένο(με βελάκια,συλλογισμούς κτλ).Μπορεί βέβαια να έχει πολλά αλλά όλα χρειάζονται έστω μια ανάγνωση αυτά που βλέπεις ότι είναι λίγο πιο άσχετα με το εκάστοτε μάθημα.Παρολα αυτά και η πιο μικρή και <<άσχετη>> πληροφορία μπορεί να φανεί χρήσιμη σε κάποια ερώτηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bibble

Νεοφερμένος

Η bibble αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Αν είναι έτσι ούτε Σαχτούρης μπορεί να πέσει επειδή είναι εν ζωή!!

Ο Σαχτούρης έχει πεθάνει από το 2005.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Πὼς εξηγεὶται η ὺπαρξη του συγκεκριμὲνου μαθὴματος στις πανελλὴνιες; Με ποια λογικὴ;
Anyway, πὼς μπορεὶ κὰποιος να γρὰψει εναν αξιοπρεπὴ βαθμὸ στο συγκεκριμὲνο μὰθημα; δλδ πὰνω απὸ 15
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Διαβάζεις τα σχόλια που δίνονται και ο θεός βοηθός....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Θεωρητική είσαι, τι περιμένεις να κάνεις; Μαθηματικά και φυσική;
Για να γράφεις πάνω απο 18 πρέπει να έχεις παπαγαλίσει το βοήθημα του φροντιστηρίου και γενικά ο,τι σημειώσεις βρίσκεις μπροστά σου απο φίλους που πάνε σε άλλα φροντιστήρια. Επίσης αγόρασε και ενα καλό βοήθημα και είσαι κομπλε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerina16

Πολύ δραστήριο μέλος

Η katerina16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 887 μηνύματα.
Μπορεί πιστεύω...αλλά προυποθέτει τη λογοτεχνία να την διαβάζει χρόνια όχι στην γ λυκείου..να καταλάβει τον τρόπο σκέψης,πως λειτουργεί,πως αναλύεται ένα κείμενο,να έχει κριτική ικανότητα και γενικότερα ξέρεις ..τώρα εντάξει μη περιμένεις να πάει να γράψει ένα παιδί που έχει να πιάσει βιβλίο στα χέρια του από το δημοτικό ή ένα παιδί που θυμήθηκε να διαβάσει την τελευταία χρονιά...

Η βλακεία όμως με αυτό το μάθημα είναι ότι ένα κείμενο μπορεί να αναλυθεί με πολλούς τρόπους και ο καθένας μας φυσικά μπορεί να το δει από διαφορετική οπτική γωνία...οπότε εάν οι εξεταστές που διορθώνουν το γραπτό σου έχουν διαφορετική γνώμη από σένα πάνω στο κείμενο μπορούν τόσο απλά με μία γραμμή να σου καταστρέψουν τα όνειρα και τον κόπο σου...

Γι αυτό λοιπόν είναι δύσκολο να πιάσουμε το άριστα σ αυτό το μάθημα...
Λύση οπότε γι αυτό το πρόβλημα είναι στα κείμενα μας να προτιμάμε τη κοινή γνώμη και έχει ο Θεός...:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Μπορεί πιστεύω...αλλά προυποθέτει τη λογοτεχνία να την διαβάζει χρόνια όχι στην γ λυκείου..να καταλάβει τον τρόπο σκέψης,πως λειτουργεί,πως αναλύεται ένα κείμενο,να έχει κριτική ικανότητα και γενικότερα ξέρεις ..τώρα εντάξει μη περιμένεις να πάει να γράψει ένα παιδί που έχει να πιάσει βιβλίο στα χέρια του από το δημοτικό ή ένα παιδί που θυμήθηκε να διαβάσει την τελευταία χρονιά...

Η βλακεία όμως με αυτό το μάθημα είναι ότι ένα κείμενο μπορεί να αναλυθεί με πολλούς τρόπους και ο καθένας μας φυσικά μπορεί να το δει από διαφορετική οπτική γωνία...οπότε εάν οι εξεταστές που διορθώνουν το γραπτό σου έχουν διαφορετική γνώμη από σένα πάνω στο κείμενο μπορούν τόσο απλά με μία γραμμή να σου καταστρέψουν τα όνειρα και τον κόπο σου...

Γι αυτό λοιπόν είναι δύσκολο να πιάσουμε το άριστα σ αυτό το μάθημα...
Λύση οπότε γι αυτό το πρόβλημα είναι στα κείμενα μας να προτιμάμε τη κοινή γνώμη και έχει ο Θεός...:/:

Αυτὸ φοβὰμαι ὸτι ο κὰθε διορθωτὴς ὲχει κι απὶ μὶα ὰποψη για το μὰθημα και δεν ξὲρεις σε τὶ θα πὲσεις....ὸσο γι αυτοὺς που βιαστηκαν να βγὰλουν συμπὲρασμα για το απὸ πὸτε ὲχω να πιὰσω λογοτεχνὶα στα χὲρια μου εὶναι γνωστοὶ μου και με ξὲρουν και γνωρὶζουν αν διὰβαζα ὴ ὸχι λογοτεχνὶα φὲτος και τα προηγοὺμενα χρὸνια;
Επὶσης καμὶα σχὲση τα κεὶμενα με τη λογοτεχνὶα κατεὺθυνσης....μὲρα με τη νὺχτα διαφορὰ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Η αληθεια ειναι οτι η λογοτεχνια στην Γ λυκειου θεωρητικης κατευθυνσης,εχει διαστασεις στερεοτυπικες σε μεγαλο μερος της και η μελετη της ''φοραει'' το ωραιοτατο κουστουμι της τεχνοκρατικης παιδειας.Ενα μαθημα στο οποιο ο μαθητης πρεπει να μαθει εναν ογκο σημειωσεων,φυσικα οχι παπαγαλια,αλλα να μπορει να ειναι πολυ κοντα στις σημειωσεις.Παπαγαλια στην λογοτεχνια υπαρχει μονο στα βιογραφικα στοιχεια του συγγραφεα,στα εισαγωγικα,καποιες πηγες στο πισω μερος του βιβλιου και στα γνωρισματα του καθε συγγραφεα,πχ υπερρεαλισμος στον Εγγονοπουλο κτλπ.
Απο εκει και περα,για μενα ενας που μαθαινει τα σχολια παπαγαλια εκτος του οτι δεν πρεπει να διαθετει ιχνος κριτικης σκεψης και αναλυσης(κατι που απαιτει η θεωρητικη) πρεπει να ειναι και στην κυριολεξια βλακας.
Εν κατακλειδι,η μαγκια του καλου στην λογοτεχνια,φαινεται κυριοι στο παραλληλο κειμενο,οπου εκει ο μαθητης πρεπει να σκεφτει και να συγκρινει τα 2 ποιηματα/διηγηματα προς το περιεχομενο(σπανιο προς την δομη) και αυτο θελει αρκετη κριτικη σκεψη και αναλυτικη εμπειρια για να πιαστει το 15/15.Βλεπω ατομα που εχουν σοβαρο προβλημα στο παραλληλο,ενω γραφουν μετρια στα αλλα,αυτο οφειλεται στο οτι εχουν δει την λογοτεχνια σαν ιστορια και οχι ως λογοτεχνια.Προσωπικα,αμα καποιος εχει εξοικειωθει με την ποιηση,με την κριτικη της και την συγγραφη της,το παραλληλο θα το πιασει πολυ ευκολα,εγω προσωπικα επειδη γραφω και κριτικαρω ποιηματα, εχω μια αρκετα καλη επαφη,ως αποτελεσμα να μην αντιμετωπιζω προβλημα. :hmm:
Βεβαια,ολα τα παραπανω δεν παυουν να τοποθετουν την λογοτεχνια 3ης λυκειου σε ενα τεχνοκρατικο μοντελο οπως προειπα.
Κατα την γνωμη μου,ενας που ασχολειται με την λογοτεχνια χρονια και κραταει στενες επαφες,θα απογοητευθει απο τον τροπο εκμαθησης της στην Γ Λυκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
Ηταν ενα απο τα αγαπημενα μου μαθηματα μεχρι την Γ' Λυκειου, γιατι μου εδινε το δικαιωμα να επεξεργαστω απο μονος μου το εκαστοτε κειμενο και να φανταστω την πιθανη απαντηση χωρις να απορριπτεται. Φετος ομως ειμαι αναγκασμενος να διαβαζω τα σχολια, χωρις να μπορω να κρατησω καποια προσωπικη θεση πανω στο θεμα. Γι' αυτο το λογο αλλωστε με εκνευριζει αρκετα το συγκεκριμενο μαθημα και μου φαινεται μεχρι ενα σημειο βαρετο. Αλλα κατα τ' αλλα πιστευω πως θα μπορουσαν να επιλεχθουν καλυτερα κειμενα και γενικοτερα αυτο το μαθημα δε θα πρεπε να εξεταζεται με τον τον τροπο που εξεταζεται!
Υ.Γ. Στα διαγωνισματα γραφω γυρω στο 16-17, μου εχουν πει οτι ειναι καλο γιατι ο καθηγητης μας βαθμολογει αυστηρα, αλλα γαμωτο εγω στοχευα ενα υψηλοτερο βαθμο στο συγκεκριμενο μαθημα. Εσεις ποσο γραφετε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεωρητικος

Νεοφερμένος

Ο Θεωρητικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Anyway, πὼς μπορεὶ κὰποιος να γρὰψει εναν αξιοπρεπὴ βαθμὸ στο συγκεκριμὲνο μὰθημα; δλδ πὰνω απὸ 15

Να έχεις έμπνευση την ώρα της εξέτασης :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tiramisuu

Δραστήριο μέλος

Η tiramisuu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 449 μηνύματα.
Η αληθεια ειναι οτι η λογοτεχνια στην Γ λυκειου θεωρητικης κατευθυνσης,εχει διαστασεις στερεοτυπικες σε μεγαλο μερος της και η μελετη της ''φοραει'' το ωραιοτατο κουστουμι της τεχνοκρατικης παιδειας.Ενα μαθημα στο οποιο ο μαθητης πρεπει να μαθει εναν ογκο σημειωσεων,φυσικα οχι παπαγαλια,αλλα να μπορει να ειναι πολυ κοντα στις σημειωσεις.Παπαγαλια στην λογοτεχνια υπαρχει μονο στα βιογραφικα στοιχεια του συγγραφεα,στα εισαγωγικα,καποιες πηγες στο πισω μερος του βιβλιου και στα γνωρισματα του καθε συγγραφεα,πχ υπερρεαλισμος στον Εγγονοπουλο κτλπ.
Απο εκει και περα,για μενα ενας που μαθαινει τα σχολια παπαγαλια εκτος του οτι δεν πρεπει να διαθετει ιχνος κριτικης σκεψης και αναλυσης(κατι που απαιτει η θεωρητικη) πρεπει να ειναι και στην κυριολεξια βλακας.

Συμφωνώ απόλυτα με τον DrHouse... σίγουρα ο τρόπος που μας ζητείται να αντιμετωπίσουμε τη λογοτεχνία δεν είναι και ο σωστότερος, αλλά από την άλλη, θα μπορούσε να πει κανείς ότι "επιβάλλεται" να οριοθετηθεί, από τη στιγμή που μιλάμε για εξέταση χιλιάδων ατόμων σε πανελλήνιο επίπεδο. Προφανώς και είναι από τα "φλου" μαθήματα, που δεν μπορείς να υπολογίσεις τι θα γράψεις, αλλά σκεφτείτε, ότι με την ίδια λογική, δεν θα έπρεπε να γράφουμε και έκθεση. Κι εκεί, ας πούμε, υπάρχουν τα ζητήματα που μπορείς να αντιμετωπίσεις με βεβαιότητα, όπως οι λεξιλογικές ασκήσεις, αλλά στο κείμενο που καλούμαστε εμείς να συνθέσουμε, τα πράγματα είναι και πάλι ρευστά.

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε, είναι να μάθουμε τα βιογραφικά και εισαγωγικά του κάθε κειμένου και από εκεί και πέρα, ναι, η κριτική ικανότητα θα κάνει τη διαφορά. Οσο για τους διορθωτές, τους δίνονται οδηγίες πάντα, πόσο μάλλον σε ένα τέτοιο μάθημα όπου μπορούν να υπάρχουν τεράστιες αποκλίσεις. Αλίμονο αν διόρθωνε ο καθένας κατά το δοκούν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerina16

Πολύ δραστήριο μέλος

Η katerina16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 887 μηνύματα.
Αυτὸ φοβὰμαι ὸτι ο κὰθε διορθωτὴς ὲχει κι απὶ μὶα ὰποψη για το μὰθημα και δεν ξὲρεις σε τὶ θα πὲσεις....ὸσο γι αυτοὺς που βιαστηκαν να βγὰλουν συμπὲρασμα για το απὸ πὸτε ὲχω να πιὰσω λογοτεχνὶα στα χὲρια μου εὶναι γνωστοὶ μου και με ξὲρουν και γνωρὶζουν αν διὰβαζα ὴ ὸχι λογοτεχνὶα φὲτος και τα προηγοὺμενα χρὸνια;
Επὶσης καμὶα σχὲση τα κεὶμενα με τη λογοτεχνὶα κατεὺθυνσης....μὲρα με τη νὺχτα διαφορὰ

Δεν αναφέρθηκα σε σένα προσωπικά...γενικά μιλούσα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Σορυ νόμιζα ότι ήταν γενικό θέμα για τη λογοτεχνία,οχι για της θεωρητικής της 3ης λυκείου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Σορυ νόμιζα ότι ήταν γενικό θέμα για τη λογοτεχνία,οχι για της θεωρητικής της 3ης λυκείου

Η μὲρα με τη νὺχτα εὶναι τα κεὶμενα που εὶχαμε απ το ανθολογιο του δημοτικοὺ ως τα κεὶμενα γενικης της γ λυκειὶου και κὰτι το alliud η λογοτεχνὶα θεωρητικὴς. Και φυσικὰ καμὶα σχὲση δεν ὲχει με την κοινὴ λογοτεχνὶα καθὼς περιορὶζεται σε 4 λογοτὲχνες Βιζυηνὸ, Δοὺκα που εὶναι εκτὸς ὺλης, Ιωὰννου και παπαδιαμὰντη και μερικὰ ποιὴματα απὸ Καβὰφη, πολυδοὺρη, Σολωμὸ κλπ. ΚΑι ο τροπος διδασκαλὶας αλλὰ κυρὶως οτ ρὸπος εξὲτασὴς του εὶναι πολὺ περὶεργος...συν φυσικὰ η πολυ-πολυγνωμὶα που υπὰρχει.


Δεν αναφέρθηκα σε σένα προσωπικά...γενικά μιλούσα!
Αν εὶναι γενικὰ οκ. Βλὲπω ὸτι εὶσαι Β Λυκεὶου ακὸμα οπὸτε δεν ὲχεις πὰρει την "γλὺκα" της λογοτεχνὶας...



Ηταν ενα απο τα αγαπημενα μου μαθηματα μεχρι την Γ' Λυκειου, γιατι μου εδινε το δικαιωμα να επεξεργαστω απο μονος μου το εκαστοτε κειμενο και να φανταστω την πιθανη απαντηση χωρις να απορριπτεται. Φετος ομως ειμαι αναγκασμενος να διαβαζω τα σχολια, χωρις να μπορω να κρατησω καποια προσωπικη θεση πανω στο θεμα. Γι' αυτο το λογο αλλωστε με εκνευριζει αρκετα το συγκεκριμενο μαθημα και μου φαινεται μεχρι ενα σημειο βαρετο. Αλλα κατα τ' αλλα πιστευω πως θα μπορουσαν να επιλεχθουν καλυτερα κειμενα και γενικοτερα αυτο το μαθημα δε θα πρεπε να εξεταζεται με τον τον τροπο που εξεταζεται!
Υ.Γ. Στα διαγωνισματα γραφω γυρω στο 16-17, μου εχουν πει οτι ειναι καλο γιατι ο καθηγητης μας βαθμολογει αυστηρα, αλλα γαμωτο εγω στοχευα ενα υψηλοτερο βαθμο στο συγκεκριμενο μαθημα. Εσεις ποσο γραφετε?

Κι εμὲνα μου ὰρεσε πολὺ, αλλὰ φὲτπς εξ αιτὶας της λογοτεχνὶας σιχὰθηκα και τα κεὶμενα. Ὸσο για το πὼς γρὰφω; Τελεὶως αντιφατικὰ. Βιζυηνὸ 88 παπαδιαμαντη 75 Σολωμὸ 98 και Καβὰφη 97....μὸνο Ιωὰννου δεν εχω γρὰψει. Ὰντε βγὰλε νὸημα κι ὰκρη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
Σοπα ρε τοσο πολυ Καβαφη και Σολωμο? Στο φροντιστηριο που κανω κειμενα (γιατι μονο κειμενα κανω φροντ μαζι με ενα αλλο κοριτσι) οι μεγαλυτεροι βαθμοι που γραφουνε τα παιδια ειναι συνηθως 17,5 - 18. Και αυτα παντα 1-2 γραπτα ειναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Σοπα ρε τοσο πολυ Καβαφη και Σολωμο? Στο φροντιστηριο που κανω κειμενα (γιατι μονο κειμενα κανω φροντ μαζι με ενα αλλο κοριτσι) οι μεγαλυτεροι βαθμοι που γραφουνε τα παιδια ειναι συνηθως 17,5 - 18. Και αυτα παντα 1-2 γραπτα ειναι.

Στο φροντιστὴριο εννοὼ....στο σχολεὶο στα ὶδια 2 πεζὰ μου ὲχει βὰλει 18 και στο Σολωμὸ 18,5 (τις μισὲς ερωτὴσεις πανελληνὶων ὲβαλε ὸμως, μην κουραστεὶ)....και του φροντιστηρὶου η καθηγὴτρια μου εὶχε πει ὸτι αν της ὲγραφα στο Σολωμὸ αυτὰ που ὲγραψα στο σχολεὶο δεν θα παιρνα πὰνω απὸ 16, αν και στο δικὸ της πὴγα πολὺ καλὺτερα, ὰντε βγὰλε τὼρα ὰκρη εσὺ με τις διαφωνὶες απὸψεων.
εσὺ πὼς τα πας δηλαδὴ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Αισχρό μάθημα. Για άριστα χρειάζεται τάμα, αν και τεχνικά είναι εφικτό. Όχι ότι τα υπόλοιπα της κατεύθυνσης διασώζονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Αισχρό μάθημα. Για άριστα χρειάζεται τάμα, αν και τεχνικά είναι εφικτό. Όχι ότι τα υπόλοιπα της κατεύθυνσης διασώζονται.

Ιστορὶα καὶ Λατινικὰ μια χαρὰ εὶναι....τα αρχαὶα παὶζονται, λογοτεχνια :hmm:και εκθεση:hmm: ειναι σαν τις μαυρες τρὺπες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hephaestus

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Hephaestus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ιερισσός (Χαλκιδική). Έχει γράψει 1,503 μηνύματα.
σαν μαθημα η λογοτεχνια μετα απο τα λατινικα ειναι το αγαπημενο μου!!
απλως με νευριαζουν λιγο τα σχηματα λογου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Θάνατος σε αυτόν που έβαλε την λογοτεχνία στα πανελλαδικώς εξεταζομενα.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top