Περί οδηγικών κανόνων και ορίων ταχύτητας

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Δεν υπάρχουν μόνο για λόγους ασφάλειας τα όρια ταχύτητας, υπάρχουν και για λόγους κατανάλωσης βενζίνης και συνεπώς ρύπανσης. Για να φτάσεις 150χμ/ω με ένα μέσο αυτοκίνητο ξεπερνάς σίγουρα τις 4000 στροφές/λεπτό με 5η ταχύτητα, δεν είναι αποδοτικές οι μηχανές σε τέτοιες στροφές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tomahawk

Νεοφερμένος

Ο Tomahawk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 9 μηνύματα.
djohn θα μπορούσες κάλλιστα πριν βάλεις την sebring να ψάξεις για μια εξάτμιση που είναι τηρεί τις προδιαγραφές θορύβου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
djohn θα μπορούσες κάλλιστα πριν βάλεις την sebring να ψάξεις για μια εξάτμιση που είναι τηρεί τις προδιαγραφές θορύβου...

Το αμάξο αγοράστηκε με αυτήν την εξάτμιση... Anyway όπως και να χει θα την αλλάξω γιατι δεν με παίρει να πληρώσω άλλη 150αρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Μάλλον δεν διάβασες τα ποστ μου...

Εχεις δίπλωμα??? ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΙΣ...

Ενώ εσύ έχεις το δικαίωμα να κρίνεις τα όρια. Νομίζεις ότι μπήκαν στη τύχη;

Σαν οδηγοί πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι το αυτοκίνητο είναι εργαλείο

Θες φίλε μου να χρησιμοποιήσεις αυτοκίνητο; ΟΚ. Θα υπακούς όμως απόλυτα στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας χωρίς καμία αντίρηση.

Δεν το έκανες και σκοτώθηκες; Στα αρχίδια μας.

Δεν το έκανες και σκότωσες; Φταις.

Αυτός όμως που έγινε λιώμα στο δρόμο εξαιτίας σου δε φταίει σε τίποτα.

Και κάτι τελευταίο. Θα το ευχόμουν, κάθε παραβάτης ξεχωριστά να τιμωρούνταν για την παράβαση που έκανε, αλλά αυτό είναι πρακτικά αδύνατο.

Ευχαριστώ και συγγνώμη αν κούρασα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
+1 στον χαλβα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Ενώ εσύ έχεις το δικαίωμα να κρίνεις τα όρια. Νομίζεις ότι μπήκαν στη τύχη;

ΝΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ.. Αν οδηγούσες θα ήξερες ότι συναντάς καλούς δρόμους με καλή ορατότητα /άσφαλτο και υπερβολικά μικρό όριο, αλλά και το αντίθετο, δρόμους σκοτώστρες με υψηλό όριο..

Επίσης ξεχνάς πριν πόσα χρόνια μπήκαν τα περισσότερα όρια ταχύτητας και τι έχει αλλάξει στον τομέα αυτοκίνητο από τότε..

Θες φίλε μου να χρησιμοποιήσεις αυτοκίνητο; ΟΚ. Θα υπακούς όμως απόλυτα στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας χωρίς καμία αντίρηση.

Τώρα λες μαλακίες.. Κατ αρχάς όταν με το καλό βγάλεις δίπλωμα θα καταλάβεις ότι ο τωρινός ΚΟΚ δεν είναι εφαρμόσιμος στην Ελλάδα.

Δεν το έκανες και σκοτώθηκες; Στα αρχίδια μας.

Δεν το έκανες και σκότωσες; Φταις.

Αυτός όμως που έγινε λιώμα στο δρόμο εξαιτίας σου δε φταίει σε τίποτα.

Δεν σκότωσα κανέναν ίσα ίσα η οδήγηση μου έχει σώσει άλλους.... Αν παραβιάζα το ΚΟΚ και σκότωνα θα έφταιγα. Σύμφωνοι..

Και κάτι τελευταίο. Θα το ευχόμουν, κάθε παραβάτης ξεχωριστά να τιμωρούνταν για την παράβαση που έκανε, αλλά αυτό είναι πρακτικά αδύνατο.

Ωραία πες τότε στον πατέρα σου (ή σε όποιον απ την οικογένεια οδηγεί) ότι θα έπρεπε να είχε πληρώσει πολλές χιλιάδες ευρώ σε πρόστιμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
δεν εχουν μπει στην τυχη ρε φιλε..μην υπερβαλλεις δηλαδη..αμα εμεις δεν εχουμε δικαιωμα να μιλαμε ως μη εχοντες διπλωμα και συ δεν μπορεις να μιλας ως μη εχοντας γυρισει ολο τον κοσμο,ως μη εχοντας χρονια στο τιμονι (οσα χιλιομετρα και αν εχεις κανει..δεν παυεις να οδηγεις λιγα χρονια),ως μη εχοντας γνωση καθε λογου που οδηγησε στη θεσπιση των κανονων,και ως μη εχοντας γνωση ολων των κανονων της φυσικης που επηρεαζουν την οδηγηση(μπορεις να γνωριζεις καποιους αλλα ολους δν νομιζω)...

και συγκεκριμενα δν μιλαω ετσι..ολα αυτα τα ακουω (ορισμενες φορες περιλαμβανονται και στο "κηρυγμα" επειδη εδω και καποιο καιρο εμαθα οδηγηση)απο τον πατερα μου που εξαιτιας και της δουλειας του εχει διανυσει χιλιαδες χιλιομετρων σε αυτα τα 30 χρονια που οδηγαει..
επισης,παρομοια αποψη εχει και η αδερφη μου η οποια οδηγαει επισης ,αν και σαφως εχει λιγα χιλιομετρα στο "κοντερ" της..

αν δεν μπορεις να τηρεις τον ΚΟΚ παρε ενα ποδηλατο,τι να σου πω...δουλεια της τροχαιας ειναι να σε πιανει οταν βλεπει παραβιαση..οι αλλοι που τηρουν τον ΚΟΚ(υπαρχουν) μαλακες ειναι ? εσυ λες οτι διαφωνεις με καποια αρθρα του ΚΟΚ..να βγω και γω να πω οτι διαφωνω με καποια αλλα,να βγει ο αναρκι να πει οτι διαφωνει με τα υπολοιπα..μπουρδελο θα γινουν οι δρομοι μας..

οι κανονες ειναι αυτοι που ειναι (καλως ή κακως..καλως για μενα) ..αν διαφωνεις ξερω γω βρες ενα ποστο ,καποιους υποστηρικτες και διεκδικηστε το δικιο σας (?)..το να μην υπακους ομως δεν ειναι λογικη..και μενα με ενοχλουν καποιοι νομοι και κανονες αλλα οφειλω ως πολιτης να συμμορφωνομαι και ας υποστηριζω την αποψη μου...αν αυριο-μεθαυριο που θα αποκτησω και πολιτικα δικαιωματα εξακολουθουν να με πειραζουν καποια πραματα θα παω και θα διεκδικησω αμεσα ή εμμεσα την αλλαγη...

ετσι γινεται...αλλιως δεχεσαι τις συνεπειες των πραξεων σου ..

και φυσικα το οτι η συντριπτικη πλειοψηφια δεν τηρει τον ΚΟΚ,δεν σημαινει οτι ειναι και σωστη η συμπεριφορα αυτη...γνωμη μου,υπερβολικη ή οχι,ειναι να επιβαλλονται ποινες σε ολους τους παραβατες και δε πα να ναι και εκατομμυρια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
1. ΝΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ.. Αν οδηγούσες θα ήξερες ότι συναντάς καλούς δρόμους με καλή ορατότητα /άσφαλτο και υπερβολικά μικρό όριο, αλλά και το αντίθετο, δρόμους σκοτώστρες με υψηλό όριο..

Επίσης ξεχνάς πριν πόσα χρόνια μπήκαν τα περισσότερα όρια ταχύτητας και τι έχει αλλάξει στον τομέα αυτοκίνητο από τότε..



2. Τώρα λες μαλακίες.. Κατ αρχάς όταν με το καλό βγάλεις δίπλωμα θα καταλάβεις ότι ο τωρινός ΚΟΚ δεν είναι εφαρμόσιμος στην Ελλάδα.



3. Δεν σκότωσα κανέναν ίσα ίσα η οδήγηση μου έχει σώσει άλλους.... Αν παραβιάζα το ΚΟΚ και σκότωνα θα έφταιγα. Σύμφωνοι..



4. Ωραία πες τότε στον πατέρα σου (ή σε όποιον απ την οικογένεια οδηγεί) ότι θα έπρεπε να είχε πληρώσει πολλές χιλιάδες ευρώ σε πρόστιμα...


1. Δεν είναι δυνατόν να έχουν μπει στη τύχη. Επαναλαμβάνω δε μπορείς να κρίνεις εσύ τους κυνδίνους στο δρόμο

2. Δεν είπα ότι εφαρμόζεται. Είπα ότι κακώς δεν εφαρμόζεται.

3. Η όδηγησή σου και ο τρόπος σκέψης σου για την οδήγηση σε κάνουν επικύνδινο. Καλά εσύ δεν είπες ότι παραβιάζεις τον ΚΟΚ επειδή δε θεωρείς τα όρια σωστά;;;; Αυτό κατά τη γνώμη σου δεν είναι παραβίαση;; Και πως έχεις σώσει άλλους;;

4. Αν εφάρμοζε σωστά τα πρόστιμα η αστυνομία, και έχανε ο κάθε οδηγός μερικές εκατοντάδες ευρώ για την κάθε παρανομία του, τότε όλοι θα ήταν παναγίτσες στο δρόμο και δε θα είχαμε καθόλου θύματα. Μόνο με το πρόστιμο καταλαβαίνει ο άνθρωπος.

Είμαι απόλυτος και σταθερός στις απόψεις μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mairh.c.p

Νεοφερμένος

Η Μαίρη Χ.Π. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 35 μηνύματα.
[off topic] Όταν βλέπω παιδάκια, να μιλάνε για ταχύτητα και για μαγκιές, όταν δεν ξέρουν καν από drifting και πώς να σταματήσουν το αυτοκίνητο που οδηγάνε, μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι! [/off topic]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Το drifting τι σχέση έχει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mairh.c.p

Νεοφερμένος

Η Μαίρη Χ.Π. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Το drifting τι σχέση έχει;

Στο drifting μαθαίνεις πώς να σταματάς ένα αυτοκίνητο και να αποκτάς πραγματικό έλεγχο..
Πίστεψέ με, μου έτυχε μια φορά μια νταλίκα, που αν δεν ήξερα πώς να χειριστώ το χειρόφρενο, θα ήμουν... σ άλλο κόσμο!...

Edit: Τα φρένα δεν αρκούν πάντα.. Άδικα σκοτώνεται ο κόσμος..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Ναι οκ αλλά δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση να μάθουν όλοι αγωνιστική οδήγηση για να ελέγχουν το αυτοκίνητο καλύτερα.
Οπότε απλώς δεν τρέχεις, τηρείς αποστάσεις ασφαλείας και είσαι κατά 99% καλυμένος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mairh.c.p

Νεοφερμένος

Η Μαίρη Χ.Π. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Έχω την απαίτηση να μάθουν να οδηγούν, όσοι βγάζουν φωτογραφία τα κοντέρ τους για επίδειξη, και κινδυνεύω εγώ όταν τους φεύγει το αμάξι στο δρόμο απ την ταχύτητα..!...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Εγώ έχω την απαίτηση να μην τρέχουν, είναι πιο ρεαλιστική νομίζω και άμεσα υλοποιήσιμη.
Ακριβώς επειδή το 99% των οδηγών προφανώς δεν έχουν ιδέα απο αγωνιστική οδήγηση και τι να κάνουν αν φύγει το αυτοκίνητο, υπάρχουν τόσο συντηρητικά (κατά μερικούς) όρια ταχύτητας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Επειδή αυτό το περί drifting μάλλον αναφερόταν σε μένα....

Βασικά το drifting δεν έχει σχέση με την εμφάνιση υπερστροφής που πιθανώς εσύ να εννοείς...

Στο drifting το αμάξι θες να σου πετάει κώλο.Σκοπός σου είναι να πηγαινεις με τις πόρτες.

Στην εμφάνιση υπερστροφής το αμάξι πετάει πάλι κώλο αλλά σκοπός σου δεν είναι να το πας με τις πόρτες αλλά να το ισιώσεις με ανάποδο και όσο παραπάνω γκάζι χρειάζεται όσο πιο γρήγορα γίνεται...

Τέσπα , εγώ που βγάζω φωτό το κοντέρ μου, επειδή μάλλον αναφερόσουν σε μένα:


Ξέρω να ανταποκριθώ σε περιπτώσεις υποστροφής, υπερστροφής..

Όταν πηγαίνω και σε πίστα τότε μπορείς να με δεις να στο πηγαίνω όλη την διαδρομή με ανάποδα...

Μπορώ και ξέρω να φρενάρω "οριακά" μέχρι ακριβώς το σημείο που δεν θα μπει το ABS.

Μπορώ να οδηγήσω χωρίς καθόλου ηλεκτρονικά (ούτε ΑΒS ούτε ESP)

Μπορώ να σου κάνω ένα τέλειο 0-100 αλλά και ένα τέλειο 100-0

Μπορώ να σου κάνω τέλειες αλλαγές και ανεβάσματα και κατεβάσματα.



Από εκεί και πέρα ότι μια φορά έκανες ένα ανάποδο δεν σημαίνει ότι ξέρεις drifting χαλάρωσε....

Εκτός κι αν πιστεύεις ότι εισαι κάτι σαν αυτόν..

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=Kjaxez9OIX8[/ame]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 231 μηνύματα.
Αυτοκίνητο που πηγαίνει με 150+ και δεν το έχει ελέγξει εξονυχιστικά μηχανικός πρίν ξεκινήσει είναι ταχέως κινούμενη νεκροφόρα. Ειδικά σε μπροστινοκίνητα είναι συχνό το να χαλάει το ακραξόνιο. Κάνε το σταυρό σου μην σου συμβεί με 160, γιατί απλά λόγω διαφορικού είσαι ήδη νεκρός.
Κάπου είδα για 70,000χμ σε ένα χρόνο. Το ξέρεις ότι μιλάς για 200+km καθημερινά? Κάθε μέρα δλδ σκάς 20αρικο στο βενζινάδικο?
Όσον αφορά τα ορια οκ πολλές φορές είναι υπερβολικα χαμηλα αλλά το ανώτατο των 130km είναι οκ, άλλωστε από τα 140 και πάνω δεν προλαβαίνεις να αντιδράσεις αν συμβεί κάτι στα 50 μέτρα.
Ή να στο θέσω αλλιώς, αν πέσεις σε σαμαράκι σε αυτοκινητόδρομο με 140 θα διανύσεις 50m υπερστροφικής πορείας -μέχρι να προλάβεις να κάνεις κάτι-, που φυσικά δεν μαζεύεται. Έτσι σκοτώνονται όλοι σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Αυτοκίνητο που πηγαίνει με 150+ και δεν το έχει ελέγξει εξονυχιστικά μηχανικός πρίν ξεκινήσει είναι ταχέως κινούμενη νεκροφόρα. Ειδικά σε μπροστινοκίνητα είναι συχνό το να χαλάει το ακραξόνιο. Κάνε το σταυρό σου μην σου συμβεί με 160, γιατί απλά λόγω διαφορικού είσαι ήδη νεκρός.
Κάπου είδα για 70,000χμ σε ένα χρόνο. Το ξέρεις ότι μιλάς για 200+km καθημερινά? Κάθε μέρα δλδ σκάς 20αρικο στο βενζινάδικο?
Όσον αφορά τα ορια οκ πολλές φορές είναι υπερβολικα χαμηλα αλλά το ανώτατο των 130km είναι οκ, άλλωστε από τα 140 και πάνω δεν προλαβαίνεις να αντιδράσεις αν συμβεί κάτι στα 50 μέτρα.
Ή να στο θέσω αλλιώς, αν πέσεις σε σαμαράκι σε αυτοκινητόδρομο με 140 θα διανύσεις 50m υπερστροφικής πορείας -μέχρι να προλάβεις να κάνεις κάτι-, που φυσικά δεν μαζεύεται. Έτσι σκοτώνονται όλοι σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους,

Παραπάνω από 20ρικο κάθε μέρα.... Μα μόνο το Αθήνα - Χαλκίδα καθημερινά να λάβεις υπόψην βγαίνουν...

Σαμαράκι σε αυτοκινητόδρομο? Λακούβα εννοείς ή ανωμαλία δρόμου? Η μεσαία λωρίδα της Αθηνών Λαμίας είναι γεμάτη αν εννοείς αυτό.. Με 140 ίσως να μαζευτεί αν έχεις άλογα, αλλά σίγουρα δεν είναι και ότι καλύτερο.. Το αμάξι πιο πιθανό είναι να γίνει υπερστροφικό από απότομο ελιγμό αν δεν υπάρχει ESP...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mairh.c.p

Νεοφερμένος

Η Μαίρη Χ.Π. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Επειδή αυτό το περί drifting μάλλον αναφερόταν σε μένα....

Βασικά το drifting δεν έχει σχέση με την εμφάνιση υπερστροφής που πιθανώς εσύ να εννοείς...

Στο drifting το αμάξι θες να σου πετάει κώλο.Σκοπός σου είναι να πηγαινεις με τις πόρτες.

Στην εμφάνιση υπερστροφής το αμάξι πετάει πάλι κώλο αλλά σκοπός σου δεν είναι να το πας με τις πόρτες αλλά να το ισιώσεις με ανάποδο και όσο παραπάνω γκάζι χρειάζεται όσο πιο γρήγορα γίνεται...

Τέσπα , εγώ που βγάζω φωτό το κοντέρ μου, επειδή μάλλον αναφερόσουν σε μένα:


Ξέρω να ανταποκριθώ σε περιπτώσεις υποστροφής, υπερστροφής..

Όταν πηγαίνω και σε πίστα τότε μπορείς να με δεις να στο πηγαίνω όλη την διαδρομή με ανάποδα...

Μπορώ και ξέρω να φρενάρω "οριακά" μέχρι ακριβώς το σημείο που δεν θα μπει το ABS.

Μπορώ να οδηγήσω χωρίς καθόλου ηλεκτρονικά (ούτε ΑΒS ούτε ESP)

Μπορώ να σου κάνω ένα τέλειο 0-100 αλλά και ένα τέλειο 100-0

Μπορώ να σου κάνω τέλειες αλλαγές και ανεβάσματα και κατεβάσματα.



Από εκεί και πέρα ότι μια φορά έκανες ένα ανάποδο δεν σημαίνει ότι ξέρεις drifting χαλάρωσε....

Εκτός κι αν πιστεύεις ότι εισαι κάτι σαν αυτόν..

https://www.youtube.com/watch?v=Kjaxez9OIX8

Θα το εκτιμούσα αν δε μιλούσες υποτιμητικά..!..:) Ενημερωτικά, οδήγηση έχω μάθει σε αγγλικές πίστες από μηχανικούς που τεστάρουν αυτοκίνητα.. Βλέπεις, έτυχε να έχω θείο εκεί!!.. Αλλιώς φυσικά ούτε θα το διαννοούμουν!.. Ασφαλώς δεν τα κάνω αυτά με 200χλμ στην Ελλάδα!.. Είπαμε, κάτι ν ανεβάζει την αδρεναλίνη και να σε βοηθάει να αντιμετωπίζεις τα απρόοπτα του δρόμου..
Συγχαρητήρια αν γνωρίζεις καλή οδήγηση, αλλά έχε υπόψην σου πως στην Ελλάδα όσο καλός κι αν είσαι, οι πιθανότητες να σκοτωθείς υπάρχουν.. Όχι μόνο από τους άθλιους δρόμους, αλλά από τους άσχετους οδηγούς..

Θα συμφωνήσεις μαζί μου, πως οι περισσότεροι γρήγοροι οδηγοί στην Ελλάδα είναι απλά για μόστρα.. Αυτοί οι γρήγοροι είναι επικίνδυνοι για όλους μας!!!!...

Φορτηγά στην αριστερή λωρίδα, οδηγοί που στρίβουν χωρίς φλας, αφηρημένοι που πηγαίνουν με 50 αλλά μιλάνε στο κινητό... Όποιος έχει οδηγήσει σε ευρωπαϊκούς δρόμους, θα καταλάβει πως στην Ελλάδα πρέπει να πάρουμε ποδήλατα!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 231 μηνύματα.
Στο drifting μαθαίνεις πώς να σταματάς ένα αυτοκίνητο και να αποκτάς πραγματικό έλεγχο..
Πίστεψέ με, μου έτυχε μια φορά μια νταλίκα, που αν δεν ήξερα πώς να χειριστώ το χειρόφρενο, θα ήμουν... σ άλλο κόσμο!...

Edit: Τα φρένα δεν αρκούν πάντα.. Άδικα σκοτώνεται ο κόσμος..


Μια χαρά αρκούνε τα φρένα στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Χειρόφρενο μόνο για φουρκέτες σε χώμα. Οπουδήποτε αλλού απλά χάνεις χρόνο και κινδυνεύεις περισσότερο.

Το θεμα όμως δεν είναι αν ξέρεις να οδηγάς εσύ. Το θέμα είναι αν με την ταχύτητα που τρέχεις, έχεις τον απαραίτητο χρόνο για να αντιδράσεις σε μια απρόοπτη κίνηση κάποιου άλλου ή σε μια μη αναμενόμενη ανωμαλία του δρόμου. Όσο γρηγορότερα τρέχεις, τόσα περισσότερα μέτρα θα διανύσεις μέχρι να προλάβεις να αντιδράσεις, απλή φυσική γυμνασίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Θα το εκτιμούσα αν δε μιλούσες υποτιμητικά..!..:) Ενημερωτικά, οδήγηση έχω μάθει σε αγγλικές πίστες από μηχανικούς που τεστάρουν αυτοκίνητα.. Βλέπεις, έτυχε να έχω θείο εκεί!!.. Αλλιώς φυσικά ούτε θα το διαννοούμουν!.. Ασφαλώς δεν τα κάνω αυτά με 200χλμ στην Ελλάδα!.. Είπαμε, κάτι ν ανεβάζει την αδρεναλίνη και να σε βοηθάει να αντιμετωπίζεις τα απρόοπτα του δρόμου..
Συγχαρητήρια αν γνωρίζεις καλή οδήγηση, αλλά έχε υπόψην σου πως στην Ελλάδα όσο καλός κι αν είσαι, οι πιθανότητες να σκοτωθείς υπάρχουν.. Όχι μόνο από τους άθλιους δρόμους, αλλά από τους άσχετους οδηγούς..
Μακάρι να είχα κι εγώ την ίδια τύχη με εσένα να οδηγήσω σε πίστες στην Αγγλία. Εγώ μόνο στην πίστα των Σερρών είχα την χαρά και σε καρτό-πιστες... Επίσης είχα την χαρά να έχω οδηγήσει πάρα πολλά αυτοκίνητα και μάλιστα πολύ δυνατά.... Και 4WD και RWD και φυσικά FWD.

Έχεις απόλυτο δίκιο όσον αφορά την κατάσταση στους Ελληνικούς δρόμους και σίγουρα η διαδικασία απόκτησης διπλώματος είναι απλά γελοία και δεν ανταποκρίνεται ούτε στο ελάχιστο στα πράγματα που πρέξει να ξέρει ένας οδηγός...

Σίγουρα υπάρχουν πιθανότητες να σκοτωθώ είτε από σφάλμα άλλου είτε για οποιονδήποτε λόγο και γνωρίζω ότι η παραπάνω ταχύτητα θα είναι εις βάρος μου σε περίπτωση στραβής.... Μέχρι τώρα πάντως όταν έχει χρειαστεί έχω ανταπεξέλθει όπως θα έπρπε.

Έχω οδηγήσει στο μεγαλύτερο μέρος του Ελληνικού εθνικόυ οδικού δικτύου συμπεριλαμβανομένου και δρόμων -δολοφόνων (βλέπε Κορίνθου-Πατρών), και απ όσο μπορώ να κρίνω ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ που φταίει για το τροχαίο... Σίγουρα θα συμβάλει στην σοβαρότητα του τροχαίου αλλά δεν είναι ο κύριος λόγος του ατυχήματος..

Θα συμφωνήσεις μαζί μου, πως οι περισσότεροι γρήγοροι οδηγοί στην Ελλάδα είναι απλά για μόστρα.. Αυτοί οι γρήγοροι είναι επικίνδυνοι για όλους μας!!!!...
Βασικά στην Ελλάδα δεν έχουμε οδηγούς. Έχουμε απλά άτομα που απλά τους έδωσαν τιμονι.

Φορτηγά στην αριστερή λωρίδα, οδηγοί που στρίβουν χωρίς φλας, αφηρημένοι που πηγαίνουν με 50 αλλά μιλάνε στο κινητό... Όποιος έχει οδηγήσει σε ευρωπαϊκούς δρόμους, θα καταλάβει πως στην Ελλάδα πρέπει να πάρουμε ποδήλατα!!!!!
++++

Να ταν μόνο αυτά? Πόσες φορές έχω αναγκαστεί να "κολλήσω αριστερά και να κορνάρω, κάποιες φορές και να τσαρουχωσω το φρενο" επειδή το ζώο που οδηγεί δίπλα μου αλλάζει λωρίδα χωρίς να κοιτάξει καν καθρεύτη (φυσικά χωρίς φλας) και δεν βλέπει ότι έχει άλλο όχημα δίπλα του?

Πόσες φορές βλέπω χρεπια αμάξια να κυκλοφορούν? Αυτοκινητα και μηχανακια χωρίς φωτα? Ντελιβεράδες να πηγαίνουν αναποδα? Ταξιτζήδες και όχι μόνο να χώνονται παντού χωρίς να έχουν προτεραιότητα? Ή την κάθε χαζογκόμενα / φορτηγαντζή / ταξιτζή να μιλάει στο κινητό σε όλη την Μεσογείων? Πόσες φορές ο κάθε λακαμάς με ένα saxorallo το έχει δει κοντρακιας και ανοίγει σε κάθε φανάρι? (Βασικά και evo να έχει δεν με νοιάζει, ας πάει να ανοίξει με άλλους σε πίστα). Πόσες φορές έχω δει να μπαίνουν με τις πόρτες / χειρόφρενα σβουρίδια χωρίς λόγο?! Πόσες φορές εχω δει άτομα να δοκιμάζουν τα όρια των αυτοκινητων τους στον δρόμο?

Μια χαρά αρκούνε τα φρένα στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Χειρόφρενο μόνο για φουρκέτες σε χώμα. Οπουδήποτε αλλού απλά χάνεις χρόνο και κινδυνεύεις περισσότερο.
Να ναι καλά το ABS (+ όλα τα παρελκόμενα π.χ. Brake Assist κτλ)
Γιατί να κάνεις χειρόφρενο σε φουρκέτα? Γενικότερα ακόμα και σε επιτόπου όχι χειροφρενο. Αν δεν σε χωράει για επιτόπου στροφή κάνε 2 μανούβρες ή μην την κάνεις σε αυτό το σημείο.. Δεν χρειάζεται χειρόφρενο για κανεναν λόγο στον δρόμο, αυτά μόνο σε πίστα και για να μαθεις να ανταπεξέρχεσαι σε εμφάνιση υπερστροφής.. Αλλά τώρα πια με το ESP τα πράγματα είναι πολύ πολύ πολύ καλύτερα... Βασικά υπάρχουν και οι ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ που το απενεργοποιούν γιατί νομίζουν ότι θα τρέχουν πιο γρήγορα αλλά τέσπα καλά να πάθουν...

Το θεμα όμως δεν είναι αν ξέρεις να οδηγάς εσύ. Το θέμα είναι αν με την ταχύτητα που τρέχεις, έχεις τον απαραίτητο χρόνο για να αντιδράσεις σε μια απρόοπτη κίνηση κάποιου άλλου ή σε μια μη αναμενόμενη ανωμαλία του δρόμου. Όσο γρηγορότερα τρέχεις, τόσα περισσότερα μέτρα θα διανύσεις μέχρι να προλάβεις να αντιδράσεις, απλή φυσική γυμνασίου.
Τα αντανακλαστικά μου είναι παρα πολύ καλά. Σίγουρα όσο πιο γρηγορα πηγαίνω τόσο μικραίνουν τα περιθώρια για λάθος και για σωστή αντίδραση παρ όλα αυτά το στησιμο του αυτοκινητου μου (4 κίνηση, φρένα, αναρτήσεις, λάστιχα, 18αρες), βοηθάνε τρελά στο να αντιμετωπίσω μία κατάσταση κι ας έχω παραπάνω ταχυτητα...

Τέσπα παρεπιπτόντως τώρα πια με την βενζίνη να είναι σε τέτοια τιμή, και που τα ξαναβρήκα με την πρώην μου , οδηγώ αρκετά πιο συντηρητικά, ειδικά όταν είναι και εκείνη μέσα... Οπότε πλέον δεν ισχύει ούτε η παραβίαση των οριων ταχύτητας από μέρους μου που ίσχυε μέχρι πρόσφατα... (και ήταν η μόνη παράβαση που έκανα εν γνώσει μου).

djohn

Edit

όσον αφορά τα φρένα σίγουρα αν το αμαξι σου πετάξει κώλο ΜΟΝΟ ΦΡΕΝΑ δεν θέλει... Ανάποδο και γκάζι θέλει (ίσως και μία σχεδόν καρφωτή κατεβασιά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top