Περί οδηγικών κανόνων και ορίων ταχύτητας

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
@ Anarki --- Σου έστειλα πμ με το τι κάνω κάθε φορα που μου αφαιρείται το δίπλωμα...
Ναι και για να ξέρουν και οι υπόλοιποι με τι άνθρωπο έχουν να κάνουν, ορίστε το pm:

Αρχική Δημοσίευση από djohn:
Πολλές φορές μου το έχουν πάρει... Αλλά κάθε φορά κάνω το εξής:



"στο τέλος γράφει: οι αντιρρήσεις του παραβάτη κρίθηκαν ΒΑΣΙΜΕΣ..... Να σποδωθουν τα αφαιρεθέντα στοιχεια..

(τι μπορεί να κανει κανεις αν εχει γνωστούς διοικητές)

............
Στο 'χουν πάρει πολλές φορές κιόλας και το λες και δεν ντρέπεσαι καθόλου;
Δυστυχώς δεν είσαι ο μόνος που κάνει τέτοια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Ας στείλω και το επόμενο μήνυμα που σ έστειλα τότε για να έχουν ολοκληρωμένη άποψη.

Ωραίος... Σε πάω...

Βασικα ανοιγεις πολύ μεγάλο θέμα αν θες το αναλύουμε κάποια άλλη φορά... Πάντως ξέρω ότι ΠΟΤΕ δεν ήμουν υπαίτιος σε τροχαίο και μπορεί γενικότερα να μην τηρώ τα όρια, αλλά ξέρω μεχρι που με παιρνει και εμένα και το αμάξι μου... (Τα 220 στην κατεχακη ήταν εξαίρεση λόγω ιδιαιτερων συνθηκών)..

Και πίστεψε με, ο παππούς που παραβιάζει το κόκκινο ή το στοπ είναι 1000000000 φορές πιο επικύνδυνος από εμένα που εκεί που το όριο είναι 120 εγώ θα πάω με 170. Ή εκεί που το όριο είναι 90 εγώ θα πάω με 130. Ή η κυριούλα που πηγαίνει στην αριστερη λωρίδα στην εθνική με 90 είναι επίσης πολύ πιο επικύνδυνη από εμένα.

( Στο blocka.com μπαίνεις? )



EDIT


και συμπληρώνω : Ναι δεν ντρεπομαι που μου το έχουν παρει πολλές φορές το δίπλωμα, έτσι κ αλλιώς η πολιτική της αστυνομίας είναι καθαρά εισπρακτική.

Τις περισσότεες φορες μου το έχουν πάρει για ηχορύπανση, (εξάτμιση), πιστεύεις πραγματικά ότι και αυτή η παραβαση είναι επικίνδυνη?

Αλλά και πάλι θα ξέρεις ότι η αστυνομία την στήνει σε μέρη που το όριο είναι υπερβολικά χαμηλό μόνο και μόνο για να σε γράψουν...

Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΟΙΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΝΕΙ ΣΕ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ...



djohn
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Ε ας συνεχίσουμε εδώ τότε και γίνεται split το θέμα :P

Ναι υπάρχουν πιο επικίνδυνοι αλλά δεν σε κάνει λιγότερο επικίνδυνο αυτό. Μεγάλη ιστορία οι παππούδες. Δεν μπορεί ένας 19χρονος με 1 χρόνο οδηγική εμπειρία να ξέρει μέχρι που τον παίρνει.
Τι κερδίζεις αν τρέχεις; Φτάνεις 10 λεπτά νωρίτερα; Το αυτοκίνητο είναι εργαλείο που είναι δυνητικά επικίνδυνο. Στην Ελλάδα υπάρχουν πάρα πολλοί τύποι σαν εσένα που τρέχουν χωρίς λόγο, γι'αυτό έχουμε τα περισσότερα τροχαία στην ΕΕ.
Και μετά κλαίνε οι μανάδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Κοινώς λες ότι θεωρείς τον εαυτό σου ακίνδυνο επειδή είσαι νέος και ότι "γενικώς" προσέχεις; Δηλαδή κάτι σαν "υπόσχεση" ότι δεν θα ξανακάνεις το 220αρι και γι'αυτο απαιτείς να σου επιστραφούν τα στοιχεία; Δεν λειτουργεί έτσι μια ευνομούμενη πολιτεία. Έσφαλες και θα πληρώσεις. Το ότι δεν ήσουν ποτέ υπαίτιος σε τροχαίο δε λέει κάτι. Άλλωστε φαντάζομαι δεν οδηγάς και πολλά χρόνια ώστε να προλάβεις να τρακάρεις και πολλές φορές. Όποιος παραβιάζει το κόκκινο ή το στοπ είναι παρομοίως υπαίτιος. Μήπως αν είσαι εσύ, επειδή είσαι "πιο μάγκας", ο απέναντι που πάει κανονικά στο δρόμο του δεν θα σε τρακάρει; Άλλωστε δρόμος με κόκκινα και στοπ και όριο πάνω από 80 δεν υφίσταται. Όσο για την εθνική, τα όρια είναι 60-130. Δεν θα καθορίσεις εσύ που θα πηγαίνει ο καθένας και με πόσο. Αν δεν νιώθεις βολικά με κάποιον μπροστά σου, αλλάζεις λωρίδα. Κι όποιος πάει με 60 στην αριστερή κάποτε θ'αναγκαστεί να φύγει, μην ανησυχείς.
Όταν καταλάβουν όλοι ότι για να υπάρχει ένα όριο, έχουν κάτσει δέκα μαλάκες κι έχουν κάνει μια ενδελεχή έρευνα για να το βάλουν εκεί, τότε δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να το περνάς έστω και 5 χιλιόμετρα την ώρα. Έπρεπε βεβαια να ήταν Γερμανία, με ταχογράφους και "προτεινόμενα όρια", εκεί που αν έχεις ατύχημα πάνω από το όριο, η ασφαλιστική δεν σε καλύπτει.
Το όλο θέμα είναι στον άνθρωπο. Έχουν φάει πολλά μέλη της οικογενείας μου πρόστιμα και γνωρίζουμε πολλούς γαλονάδες της κεντρικής διευθυνσης της ΕΛΑΣ (όχι απλά επαρχιακό διοικητή), αλλά αμφιβάλλω αν τους έχουμε χρησιμοποιήσει έστω μία φορά. ;)
Περι ηλικίας, πλέον υπάρχει σαφές όριο πέραν του οποίου δεν ανανεώνεται το δίπλωμα. Νομίζω είναι ή 65 ή 70.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Όσο για την εθνική, τα όρια είναι 60-130. Δεν θα καθορίσεις εσύ που θα πηγαίνει ο καθένας και με πόσο. Αν δεν νιώθεις βολικά με κάποιον μπροστά σου, αλλάζεις λωρίδα. Κι όποιος πάει με 60 στην αριστερή κάποτε θ'αναγκαστεί να φύγει, μην ανησυχείς.
Με τα άλλα συμφωνώ, αυτό εδώ όμως δεν πάει έτσι. Κάτι τύποι που πηγαίνουν με 80 στην αριστερή (ακόμα και στη μεσαία) λωρίδα είναι πραγματικά επικίνδυνοι. Λωρίδα δεν μπορείς να αλλάξεις για να τον προσπεράσεις, δεν επιτρέπεται η προσπέραση απο δεξιά. Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν περιορισμοί για ελάχιστη ταχύτητα ανά λωρίδα παντού, τώρα υπάρχουν σε λίγα σημεία μόνο (οι στρογγυλές μπλε πινακίδες με αριθμό μέσα υποδηλώνουν ελάχιστη ταχύτητα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Με τα άλλα συμφωνώ, αυτό εδώ όμως δεν πάει έτσι. Κάτι τύποι που πηγαίνουν με 80 στην αριστερή (ακόμα και στη μεσαία) λωρίδα είναι πραγματικά επικίνδυνοι. Λωρίδα δεν μπορείς να αλλάξεις για να τον προσπεράσεις, δεν επιτρέπεται η προσπέραση απο δεξιά. Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν περιορισμοί για ελάχιστη ταχύτητα ανά λωρίδα παντού, τώρα υπάρχουν σε λίγα σημεία μόνο (οι στρογγυλές μπλε πινακίδες με αριθμό μέσα υποδηλώνουν ελάχιστη ταχύτητα).

Αν έχεις και το στοιχειώδες μυαλό, όταν σε μια λωρίδα πάνε όλοι 100+, ε, δεν θα κάτσεις να πας με 60!
Παρ'ολα αυτά το σκέφτηκα αυτό για την προσπέραση. Όταν όμως βγεις από την αριστερή, πας στη μεσαία για μερικά χιλιόμετρα, προσπεράσεις τον ενοχλητικό και όταν απομακρυνθείς ξαναμπεις, δεν συνιστά προσπέραση, αλλά απλό σκαντζάρισμα λωρίδων που δεν προβλέπεται κάπου από το νόμο.
Δεν θα ήταν χρηστικό να υπάρχουν 4-5 όρια. Το κατώτερο νομίζω στης ταχείας κυκλοφορίας είναι και τώρα 60.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Λοιπον σίγουρα δεν έχω τρελή οδηγική εμπειρία, παρ όλα αυτά κατάφερα σε ένα χρόνο και κάτι μήνες που έχω δίπλωμα να έχω κάνει 75.000 ΧΛΜ. Δεν ξέρω κάποιον με 1 χρόνο δίπλωμα και περισσότερα km

Επιπλέον σας ξαναλέω ότι τις περισσότερες φορές μου το έχουν πάρει για ηχορύπανση το δίπλωμα (εξάτμιση). Η παραβαση αυτή είναι 10000% ακίνδυνη... ίσως ενοχλητική αλλά ακίνδυνη... Και για του λόγου το αληθές ορίστε :

Το έγγραφο είναι το ίδιο με το προηγουμενο μόνο που εδώ έχω φανερή την παράβαση.



Και ναι να σου αφαιρούν το δίπλωμα για φιμε ή εξατμιση ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ.

Δρόμος με κόκκινα και στοπ και όριο πάνω απο 80 δεν υφίσταται?

Και στην τελική δεν δέχομαι στον σείριο, ή την αττική οδο, με πολλλάααα χλμ ευθείας, τέλεια άσφαλτο να έχει τόσο γελοία όρια...

Όσον αφορά αυτό που λέτε με την αριστερή λωρίδα εγώ συνέχει βλέπω φορτηγα, κτελ, η και ΙΧ να κινούνται με 80 στην αριστερη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Προσπέραση είναι. Δεν επιτρέπεται να περνάς απο τη δεξιά μεριά του άλλου αυτοκινητού ακόμα κι αν υπάρχει κενή λωρίδα μεταξύ σας, απο αριστερά μόνο γίνονται οι προσπεράσεις.
Όσο για το άλλο, είναι πολλοί τελικά αυτοί που δεν έχουν το στοιχειώδες μυαλό. Βλέπω συνέχεια αργοκίνητους σε αριστερές/μεσαίες λωρίδες στην αττική οδό οι οποίο μπλοκάρουν όλη την κίνηση και είναι επικίνδυνοι όπως προείπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stargirl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Νάνσυ:p αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Θα γίνει split μωρέ είπαμε μόλις δω λίγο προς τα που κινείται η κουβέντα για να μπει ένας σωστός τίτλος.
Ηρέμησε.
Τίτλος? Περί αυτοκινήτων, δρόμων και κανόνων!!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Και ναι να σου αφαιρούν το δίπλωμα για φιμε ή εξατμιση ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ.

Δρόμος με κόκκινα και στοπ και όριο πάνω απο 80 δεν υφίσταται?

Και στην τελική δεν δέχομαι στον σείριο, ή την αττική οδο, με πολλλάααα χλμ ευθείας, τέλεια άσφαλτο να έχει τόσο γελοία όρια...
Για εξάτμιση ίσως ναι (πρόστιμο γερό όμως), τα φιμέ (πάνω απο το όριο που επιτρέπεται) είναι επικίνδυνα γιατί δεν βλέπεις καλά και δε σε βλέπουν κιόλας. Ειδικά αν είναι και το μπροστινό τζάμι. Μεγάλο μέρος της συνεννόησης μεταξύ των οδηγών, σε περιπτώσεις αμφιβολίας για την προτεραιότητα πχ, γίνεται με οπτική επαφή.
Μπορείς να εκφράσεις τις ενστάσεις σου για τα όρια σε όποιον θες, αλλά προς το παρόν αυτά είναι και οφείλεις να τα τηρείς. Δεν νομίζω να έχουν μπει τυχαία κιόλας, με τόσους καυλόγκαζους καγκουρολεφτάδες (του μπαμπά όμως ε) που κυκλοφορούν.
Στην Γερμανία για παράδειγμα που έχουν οδηγική συνείδηση, υπάρχουν πολλοί δρόμοι χωρίς όριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εφ'οσον υπάρχει νόμος που το καθορίζει, είναι λογικότατο. Άλλωστε δε νομίζω οτι για τέτοια παραπτώματα το δίπλωμα αφαιρείται μόνιμα. Εδώ βέβαια να διαχωρίσουμε περιπτώσεις. Το ζήτημα των φιμέ είναι ζήτημα ασφαλείας, δεν πρόκειται περί εξάτμισης που ούτως ή άλλως κανένας δεν έχει το δικαίωμα να σπάει το κεφάλι του κοσμάκη 3 ή ώρα το μεσημέρι με το μπουρί (ή στο τέρμα τα σκυλάδικα) για να κάνει το κομμάτι του.
Δρόμο με κόκκινα και στοπ (δηλαδή εντός πόλης ή ελαφρό επαρχιακό) πραγματικά δεν έχω δει με όριο κάτω από 80.
Το όριο των 130 είναι λογικότατο κι επειδή περνούσα πριν λίγες ώρες και από σείριο και από αττική (σε σημεία χωρίς πολλές εξόδους και στροφές), νομίζω οτι τόσο είναι. Δηλαδή δεν φτάνει το 130; Έχεις υπολογίσει πόση απόσταση θέλεις με 130 για να σταματήσεις το αμάξι χαλαρά, χωρίς να τσαρουχώσεις το φρένο και χάσεις τον έλεγχο; Πέραν τούτου, όταν υπάρχει ένα όριο, υπάρχει τις περισσότερες φορές και λόγος που είναι εκεί. Κι άπαξ και έτσι καθορίζεται νομικά, όταν το παραβείς, θα πληρώσεις με χρήματα ή/και αφαίρεση στοιχείων για ορισμένο διάστημα ή οριστικά, ανάλογα με το μέγεθος της παράβασης. Είναι λογική να παραβαίνεις τα όρια επειδή εσύ νομίζεις ότι είναι πολύ μικρα;


Προσπέραση είναι. Δεν επιτρέπεται να περνάς απο τη δεξιά μεριά του άλλου αυτοκινητού ακόμα κι αν υπάρχει κενή λωρίδα μεταξύ σας, απο αριστερά μόνο γίνονται οι προσπεράσεις.
Όσο για το άλλο, είναι πολλοί τελικά αυτοί που δεν έχουν το στοιχειώδες μυαλό. Βλέπω συνέχεια αργοκίνητους σε αριστερές/μεσαίες λωρίδες στην αττική οδό οι οποίο μπλοκάρουν όλη την κίνηση και είναι επικίνδυνοι όπως προείπα.

Μα, αν φύγεις από την αριστερή, κάνεις δύο χιλιόμετρα στη μεσαία κι επιστρέψεις στην αριστερή (αφού ουσιαστικά θα έχεις αφήσει πίσω τον αργόσχολο ;)), ποιος θα μπορέσει να πει ότι έκανες προσπέραση; Πέραν τούτου, δεν είναι κι επικίνδυνο αυτό, όπως μια κανονική προσπέραση από δεξιά, δηλαδή βγαίνω, τον περνάω και ξαναμπαίνω μέσα στη μούρη του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Πέρασες μπροστά του ενώ βρισκόσασταν στον ίδιο δρόμο, άρα είναι προσπέραση. Μην το ψάχνεις, λέει ο ΚΟΚ οτι δεν επιτρέπεται αυτό.
Είναι επικίνδυνο γιατί όταν θέλω εγώ να μπω στη δεξιά λωρίδα δεν μπορώ να κοιτάξω καλά πίσω δεξιά μου και αν έρχεσαι εσύ θα πέσω πάνω σου. Απο την αριστερή μεριά βλέπεις πολύ καλύτερα πίσω, είναι πιο κοντά ο καθρέφτης και καλύπτεις την νεκρή γωνία με μια πολύ μικρή κίνηση του κεφαλιού.
Δεν υπάρχει τυχαία λοιπόν αυτός ο κανόνας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Φιμε φυσικά και όχι στο μπροστινό.. Εμένα με έχουν γράψει (και μ εχουν πάρει το δίπλωμα πολλές φορές για φιμε στα 2 πίσω τζάμια.. (Και είχα μονο 60% φιμε - έβλεπες καθαρά μέσα)

Για εξάτμιση με γραφουν επίσης συνέχεια (και πάλι αφαιρείται το δίπλωμα για 10 μέρες) + πολύ τσουχτερο πρόστιμο..

Το ότι υπάρχει νόμος ΔΕΝ δεν μου λέει κάτι όταν ξέρω ότι οι ΝΟΜΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΛΕΦΤΑ...

Προσπεραση απο ΔΕΞΙΑ απαγορεύται.

Η πραγματικά πιστεύτε εγώ που θα κινηθώ κάπως πιο γρήγορα απ το όριο, με ένα αμάξι που φρενάρει και κρατιέται υποδειγματικά, είμαι ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ οπως με παρουσιάζετε?

Βγείτε έξω και θα συναντήσετε τους πραγματικούς δολοφόνους:
Παπούδες και Γιαγιάδες να οδηγουν με 70 στην αριστερή, να παραβιάζουν στοπ, Φορτηγα να κινούνται αριστερή, χρέπια χωρίς φωτα και χωρις στοπ, παραβιάσεις σε κοκκινα, προσπεράσεις από δεξια...

@ miv -- καλά κάνεις και εκφράζεις την γνώμη σου, παρ όλα αυτά (και δεν στο λέω για να σε προσβάλλω) αν δεν οδηγεις ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ αποψη.

Όχι το όριο των 130 δεν είναι αρκετό για εκείνες τις ευθείες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Το 170 εκεί που το όριο είναι 120 δεν είναι "κάπως πιο γρήγορα", είναι πολύ πιο γρήγορα.
Όλοι αυτοί που λες είναι όντως επικίνδυνοι, δεν διαφώνησε κανείς. Αυτό δεν κάνει εσένα λιγότερο επικίνδυνο όμως όταν πηγαίνεις με 50χλμ/ω περισσότερα απο όσο πηγαίνουν όλοι οι άλλοι.
Βγάλε τα φιμέ και τη θορυβώδη εξάτμιση να ησυχάσεις, τα χρειάζεσαι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Πέρασες μπροστά του ενώ βρισκόσασταν στον ίδιο δρόμο, άρα είναι προσπέραση. Μην το ψάχνεις, λέει ο ΚΟΚ οτι δεν επιτρέπεται αυτό.
Είναι επικίνδυνο γιατί όταν θέλω εγώ να μπω στη δεξιά λωρίδα δεν μπορώ να κοιτάξω καλά πίσω δεξιά μου και αν έρχεσαι εσύ θα πέσω πάνω σου. Απο την αριστερή μεριά βλέπεις πολύ καλύτερα πίσω, είναι πιο κοντά ο καθρέφτης και καλύπτεις την νεκρή γωνία με μια πολύ μικρή κίνηση του κεφαλιού.
Δεν υπάρχει τυχαία λοιπόν αυτός ο κανόνας.

Μα, αυτό που λέω εγώ επαφίεται στην αλλαγή λωρίδας μόνο. Δεν απαγορεύεται ν'αλλάξεις λωρίδα από τ'αριστερά στα δεξιά νομίζω. Φυσικά μιλάω για εθνική οδό ταχείας κυκλοφορίας με 2 ή περισσότερες λωρίδες ανα κατεύθυνση. Αν υπάρχει τέτοιος κανόνας που περιλαμβάνει κι αυτό που λέω, τότε χρειάζονται διευκρινίσεις.

Φιμε φυσικά και όχι στο μπροστινό.. Εμένα με έχουν γράψει (και μ εχουν πάρει το δίπλωμα πολλές φορές για φιμε στα 2 πίσω τζάμια.. (Και δεν είχα μονο 60% φιμε - έβλεπες καθαρά μέσα)

Για εξάτμιση με γραφουν επίσης συνέχεια (και πάλι αφαιρείται το δίπλωμα για 10 μέρες) + πολύ τσουχτερο πρόστιμο..

Το ότι υπάρχει νόμος ΔΕΝ δεν μου λέει κάτι όταν ξέρω ότι οι ΝΟΜΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΛΕΦΤΑ...

Η πραγματικά πιστεύτε εγώ που θα κινηθώ κάπως πιο γρήγορα απ το όριο, με ένα αμάξι που φρενάρει και κρατιέται υποδειγματικά, είμαι ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ οπως με παρουσιάζετε?

Βγείτε έξω και θα συναντήσετε τους πραγματικούς δολοφόνους:
Παπούδες και Γιαγιάδες να οδηγουν με 70 στην αριστερή, να παραβιάζουν στοπ, Φορτηγα να κινούνται αριστερή, χρέπια χωρίς φωτα και χωρις στοπ, παραβιάσεις σε κοκκινα...

Δηλαδή για την ασφάλειά σου πόσα θα έπρεπε να ήταν τα όρια; 150,200,300; Πόσο; Ή μήπως θα έπρεπε να επιτρέπουν σε 1-2 εκατομμύρια αυτοκίνητα της Αθήνας να έχουν μπουριά και να βάζουν τέρμα τη μουσική; Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας δεν περιλαμβάνει μόνο κανόνες κυκλοφορίας. Περιλαμβάνει και μέτρα για τη λιγόστευση των δεινών από τα εκατομμύρια των οχημάτων που κυκλοφορούν και υποβαθμίζουν το βιοτικό επίπεδο στις πόλεις.
Οι δολοφόνοι είναι όλοι όσοι παραβαίνουν ευθέως τον ΚΟΚ. Και το γεγονός ότι τα περισσότερα αυτοκινητιστικά γίνονται από νέους καυλογκαζιάρηδες με τη γκόμενα στη θέση του συνοδηγού μετά από ξενύχτι, όπως επίσης κι από 80ρηδες τυφλούς με το ένα πόδι στον τάφο, δεν σημαίνει οτι οι νεαροί έχουν λιγότερη ευθύνη από τους γέρους.
Φυσικά μπορεί να μην οδηγώ, αλλά έχω κάνει απίστευτα ωράρια στη θέση του συνοδηγού (και μάλιστα με καθήκοντα στυλ συνοδηγού ραλλίστα σε WRC, όχι απλά να χάσκω δίπλα στον οδηγό) και γνωρίζω καλά ότι τις περισσότερες φορές που κινδύνεψα στο αμάξι ήταν όταν κάτι κάγκουρες με κωλοφτιαγμένα έτρεχαν δεξιά κι αριστερά με 200 και πάνω στη βιασύνη τους (μην τυχόν και χάσουν το ραντεβού με τη γκόμενα), είτε δεν έβγαζαν φλας για αλλαγή λωρίδας, είτε το έβγαζαν και άλλαζαν αμέσως απαιτώντας να τους περιμένεις, πράγμα που απαγορεύεται από τον ΚΟΚ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Μα, αυτό που λέω εγώ επαφίεται στην αλλαγή λωρίδας μόνο. Δεν απαγορεύεται ν'αλλάξεις λωρίδα από τ'αριστερά στα δεξιά νομίζω. Φυσικά μιλάω για εθνική οδό ταχείας κυκλοφορίας με 2 ή περισσότερες λωρίδες ανα κατεύθυνση. Αν υπάρχει τέτοιος κανόνας που περιλαμβάνει κι αυτό που λέω, τότε χρειάζονται διευκρινίσεις.
Αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται. Δεν μπορείς όμως να περάσεις μπροστά απο αυτοκίνητο που βρίσκεται σε αριστερότερη λωρίδα απο εσένα, είτε είσαι δίπλα του είτε 100 λωρίδες παραπέρα. Δεν θυμάμαι πως ακριβώς το γράφει ο ΚΟΚ αλλά θυμάμαι οτι σίγουρα απαγορεύεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μα, αν πηγαίνει αυτός με 70 στην αριστερή κι εσύ με 100 στη μεσαία (τυπικά δεν απαγορεύεται νομιζω κάποιο από τα δύο, ιδίως το 100 στη μεσαία), αν αλλάξεις λωρίδα ούτως ή άλλως θα τον περάσεις. Δεν ξέρω, αλλά αν υπάρχει τέτοιος κανονισμός ίσως πρόκειται περί ανακρίβειας. Παρ'ολα αυτά δεν λέω οτι δεν θα τον σεβαστώ, στο μέτρο του δυνατού πάντα, γιατί βασικά όταν οδηγάς δεν ειναι και πολύ εφικτό να κοιτάς να μην περάσεις τον αριστερό και να μη σε περάσει ο δεξιός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Ναι, δεν επιτρέπεται αυτό, πρέπει να κόψεις ταχύτητα και να μείνεις πίσω του. Αν είσαι δεξιοτέρα στο δρόμο απο τον άλλον δεν επιτρέπεται να περάσεις μπροστά του, πως το λένε :P .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Το όριο στην εθνική εκεί που είναι 120 να γίνει 150.. Και να είστε σίγουροι ότι τότε δεν θα πήγαινα με 170, θα το τηρούσα κατα γράμμα

Κατ αρχάς εγώ έχω sebring εξάτμιση Δεν έχω μπουρί. Και μέσα στην πόλη που κινούμαι με μέχρι 3000rpm, δεν κάνει καθολου θόρυβο.

Τα φιμέ τα έχω ήδη βγάλει. (Αν δεις στις φωτό στην υπογραφή μου δεν έχω)

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσει που με σταματάνε:

Δϊνω άδεια, δίπλωμα, ασφάλεια, κάρτα καυσαερίων, απόδειξη τελών κυκλοφορίας!, και τελικά με γράφουν για ηχορύπανση, έτσι για να με γράψουν για κάτι...

Τους νόμους θα τους σεβόμουν 10000% αν ανταποκρινόντουσαν στις ανάγκες της χώρας και ήταν φτιαγμένοι για την μείωση των τροχαίων... Αυτοί οι νόμοι δεν είναι...



ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΟΡΙΟ 80 ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ 120 ΘΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΡΕΙ ΤΟ ΟΡΙΑ... ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΙΝΟΥΤΑΝ ΜΕ 80 ΕΝΩ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ 110, ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ...

Κύριοι, το σύστημα θέλει αλλαγη, αλλά από τα θεμέλια... Αν θέλετε σας εξηγώ τι εννοώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ναι, δεν επιτρέπεται αυτό, πρέπει να κόψεις ταχύτητα και να μείνεις πίσω του. Αν είσαι δεξιοτέρα στο δρόμο απο τον άλλον δεν επιτρέπεται να περάσεις μπροστά του, πως το λένε :P .

Στην πράξη ευχαρίστως να το τηρήσω, αλλά όταν οδηγάς δεν ειναι και τόσο εφικτό πάντα να το προσέχεις αυτό.

Το όριο στην εθνική εκεί που είναι 120 να γίνει 150.. Και να είστε σίγουροι ότι τότε δεν θα πήγαινα με 170, θα το τηρούσα κατα γράμμα

Κατ αρχάς εγώ έχω sebring εξάτμιση Δεν έχω μπουρί. Και μέσα στην πόλη που κινούμαι με μέχρι 3000rpm, δεν κάνει καθολου θόρυβο.

Τα φιμέ τα έχω ήδη βγάλει. (Αν δεις στις φωτό στην υπογραφή μου δεν έχω)

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσει που με σταματάνε:

Δϊνω άδεια, δίπλωμα, ασφάλεια, κάρτα καυσαερίων, απόδειξη τελών κυκλοφορίας!, και τελικά με γράφουν για ηχορύπανση, έτσι για να με γράψουν για κάτι...

Τους νόμους θα τους σεβόμουν 10000% αν ανταποκρινόντουσαν στις ανάγκες της χώρας και ήταν φτιαγμένοι για την μείωση των τροχαίων... Αυτοί οι νόμοι δεν είναι...

Είσαι σίγουρος οτι θα το τηρούσες; Εμένα γιατί κάτι μου λέει ότι θα πήγαινες με 180, όπως και οι περισσότεροι; Όριο 150 δεν υπάρχει σε καμία χώρα της Ευρώπης και μάλιστα με πολύ καλύτερη ποιότητα δρόμων. Αυτά τα πράγματα είναι αποτέλεσμα έρευνας, δεν μπήκαν επειδή έτσι κάπνισε στους κρατικούς παράγοντες. Και η μεταβολή στο 130 από 120, για τις ανάγκες της Ελλάδας πολύ ήτανε. Αν υπολογίσεις πόση απόσταση χρειάζεσαι, έστω και σε στεγνό δρόμο, για να σταματήσεις αμάξι 2 τόνων που τρέχει με 150 χιλιόμετρα την ώρα σε ξαφνικό εμπόδιο, θα εκπλαγείς δυσάρεστα. Έχει εκδώσει η Αττική Οδός ένα βιβλιαράκι του Ιαβέρη περί ορμής, ταχύτητας και απόστασης σταματήματος. Εκεί ο οποιοσδηποτε μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει 10 χιλιόμετρα παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top