Πεδία, κατευθύνσεις - επαγγέλματα & μαθήματα βαρύτητας

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
(αφού απο το ΣΕΠ δεν βλέπει κανείς ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ):confused:

δεν πειράζει.Μερικές φορές είναι καλύτερα τα φώτα να είναι κλειστά,υπάρχουν τέρατα στο τούνελ και έτσι δεν θα τα δεις και ούτε αυτά εσένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mcdk

Νεοφερμένος

Ο Mcdk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Εύοσμος (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Ευχαριστώ παιδια για την ανταπόκριση σας !!:D
Αν εχω καποια αλλη απορια , ξερω που να απευθυνθω ! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JosefK

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχαήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,361 μηνύματα.
Δε χρειάζεται να σπουδάσεις τίποτα για να γίνεις προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών. ΜΙα εταιρία μπορεί να σε προσλάβει ως προγραμματιστής χωρίς να έχεις βγάλει κάμια σχολή απλώς να ξέρεις να προγραμματίζεις.

Συγγνώμη για το οφ-τοπικ, αλλά μη λέμε και ότι θέλουμε!
Που μπορείς να δουλέψεις ως "προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών" χωρίς καθόλου σπουδές; Να κάνεις web design σε php για 500 ? το μήνα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
μπορεις να μεταβεις σε οποια κατευθυνση σου κατεβει οπως ειπε και ο jay18..... εγω προσωπικα ξερω ενα παιδι που ειχε κανει ενα γυρο απολες....μετα βεβαια δεν καταλαβαινε τιποτα:/::/:...μην σου πω το αποτελεσμα στο τελος.....
και καλα αμα πας απο θετικη στην δευτερα .......σε τεχνολογικη στην τριτη απλα θα εχεις <<φαει στην μαπα>> την χημεια και την βιολογια κατευθυνσης χωρις λογο...αλλα αμα θες απο τεχνολογικη να πας θεωρητικη ή θετικη τι γινεται?...μμμ εκει νομιζω την πατησες!
το καλυτερο απολα ειναι να παρεις απο την αρχη την σωστη κατευθυνση...εκτος απο τις σχολες που πρεπει βεβαιως να σκεφτεις για την επιλογη της σωστης κατευθυνσης εχε υποψη σου και το μαθηματα που εισαι καλος....δηλαδη...αμα θες να περασεις παιδαγωγικα αλλα στα φιλολογικα εισαι σκραπας ...παρε θετικη ή τεχνολογικη μαζι με την ιστορια γενικης.....ή αμα θες οικονομικες σχολες αλλα εισαι σκτραπας στα μαθηματικα και φυσικες ή εισαι καλος στα αρχαια ας πουμε παρε θεωρητικη με ΑΟΘ και μαθηματικα γενικης...ή αμα θες φυσικοθεραπεια και δεν εισαι καλος στα μαθηματικα παρε θεωρητικη με βιολογια γενικης!


εγω βεβαια διαφωνω καθετα με αυτο το <<ανοιγμα των πεδιων>> :rant::rant::rant::rant::warn:και πιστευω οτι αμα θες να γινεις παιδαγωγος ας πουμε ή φιλολογος...καλα θα κανεις να παρεις θεωρητικη...πρωτα απολα γιατι θα πας στην σχολη ας πουμε και θα δεις λατινικα εσυ απο την θετικη και θα πεις: τι ειναι τουτο παλι? και δευτερον τι στην ευχη την θες την σχολη αμα φοβασαι απο τωρα να παρεις μια ιδεα απο τα μαθηματα της?(και δεν εννοω τα γενικης παιδειας...σιγα τα λαχανα)
τεσπα δεν εχει σημασια η αποψη μου.....σε αυτη την φαση εχει σημασια να περασεις στην σχολη που θες...μετα βλεπεις τι θα κανεις....
τωρα ασχολησου με τις επιλογες που σε συμφερουν για να πετυχεις τον στοχο σου:D:clapup::D:clapup:...με τα ιδεολογικα θα ασχοληθεις αργοτερα:hmm::hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

jay18

Νεοφερμένος

Η jay18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Tεχνοκρατική άποψη...:whistle: Η χημεία και η βιολογία κατεύθυνσης δεν ξέρεις που μπορεί να σου χρειαστούν. Δεν είναι απαραίτητο να σπουδάσεις επιστήμες που να σχετίζονται άμεσα με αυτές. Στον αιώνα της βιολογίας, είναι κάπως να μην ξέρουμε βιολογία ή και χημεία...Σήμερα μεγάλο πεδίο της τεχνολογίας στηρίζεται στην βιοπληροφορική. Οι κοντόφλαμες λογικές στην Ελλάδα δεν βοηθάνε κανέναν...:hmm:


Ζουμε σε εναν τεχνοκρατικο κοσμο...ας μην εχουμε αυταπατες
Αυτο σου ζηταει το συστημα και αν θες να ανταποκριθεις αυτο πρεπει να κανεις.
Οταν το παιδι που εκανε το αρχικο post δεν περασει στη σχολη που επιθυμει και καταριεται την ωρα και τη στιγμη που πηρε την αποφαση να μελετησει τετοια μαθηματα*,ακουμπα τον εσυ στοργικα στον ωμο και πες του "Δεν πειραζει,τουλαχιστον ξερεις να γραφεις μια αντιδραση!"
Οσο για τις 'κοντοφθαλμες λογικες',στην Ελλαδα ζεις.Για αρτιοτερο εκπαιδευτικο συστημα τραβα βορεια..

*φερνω τα βιοχημικα μαθηματα ως παραδειγμα,δε μιλω μονο για αυτα.καταλαβαινομαστε νομιζω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Ζουμε σε εναν τεχνοκρατικο κοσμο...ας μην εχουμε αυταπατες
Αυτο σου ζηταει το συστημα και αν θες να ανταποκριθεις αυτο πρεπει να κανεις.
Οταν το παιδι που εκανε το αρχικο post δεν περασει στη σχολη που επιθυμει και καταριεται την ωρα και τη στιγμη που πηρε την αποφαση να μελετησει τετοια μαθηματα*,ακουμπα τον εσυ στοργικα στον ωμο και πες του "Δεν πειραζει,τουλαχιστον ξερεις να γραφεις μια αντιδραση!"
Οσο για τις 'κοντοφθαλμες λογικες',στην Ελλαδα ζεις.Για αρτιοτερο εκπαιδευτικο συστημα τραβα βορεια..

*φερνω τα βιοχημικα μαθηματα ως παραδειγμα,δε μιλω μονο για αυτα.καταλαβαινομαστε νομιζω

Το αν θα του αρέσουν ή όχι είναι τελείως ρευστό. Αν ο καθηγητής του διδάξει εκείνα που του αρέσουν με χάλια τρόπο, θα τα μισήσει...:) Ναι είμαι υπέρμαχος της γενικής μη τεχνοκρατικής γνώσης. Γνώσης όχι για απαραίτητη απόσβεση. Μην τρέφουμε αυταπάτες. Σήμερα αξία έχουν μόνο τα μεταπτυχιακά...και εκεί μπορεί να χρειαστούν σε άκυρο χρόνο βασικές γνώσεις από χημεία, βιολογία, προγραμματισμό...

μπορεις να μεταβεις σε οποια κατευθυνση σου κατεβει οπως ειπε και ο jay18..... εγω προσωπικα ξερω ενα παιδι που ειχε κανει ενα γυρο απολες....μετα βεβαια δεν καταλαβαινε τιποτα:/::/:...μην σου πω το αποτελεσμα στο τελος.....
και καλα αμα πας απο θετικη στην δευτερα .......σε τεχνολογικη στην τριτη απλα θα εχεις <<φαει στην μαπα>> την χημεια και την βιολογια κατευθυνσης χωρις λογο...αλλα αμα θες απο τεχνολογικη να πας θεωρητικη ή θετικη τι γινεται?...μμμ εκει νομιζω την πατησες!
το καλυτερο απολα ειναι να παρεις απο την αρχη την σωστη κατευθυνση...εκτος απο τις σχολες που πρεπει βεβαιως να σκεφτεις για την επιλογη της σωστης κατευθυνσης εχε υποψη σου και το μαθηματα που εισαι καλος....δηλαδη...αμα θες να περασεις παιδαγωγικα αλλα στα φιλολογικα εισαι σκραπας ...παρε θετικη ή τεχνολογικη μαζι με την ιστορια γενικης.....ή αμα θες οικονομικες σχολες αλλα εισαι σκτραπας στα μαθηματικα και φυσικες ή εισαι καλος στα αρχαια ας πουμε παρε θεωρητικη με ΑΟΘ και μαθηματικα γενικης...ή αμα θες φυσικοθεραπεια και δεν εισαι καλος στα μαθηματικα παρε θεωρητικη με βιολογια γενικης!

Προσωπικά σπουδάζω κάτι που ουδεμία σχέση έχει με βιολογίες-χημείες. Όμως το όνειρό μου είναι να εφαρμόσω την επιστήμη μου πάνω στην Περιβαλλοντικές επιστήμες μέσω μεταπτυχιακών σπουδών που είναι αμιγώς δομημένες από βιολογίες, χημείες, γεωλογίες, στατιστικές,...κτλ. Ας πήρα την ρημάδα την Θετική στο λύκειο, τώρα ξέρω να κάνω επιλογές σπουδών γιατί απλά ξέρω και την όψη του προγραμματισμού. Έχω σφαιρική εικόνα. Τα στεγανοποιημένα και εξειδικευμένα πτυχία σε μια εποχή διευρυμένης γνώσης μόνο στην Ελλάδα στηρίζονται χωρίς εργασιακό αντίκρισμα. Τι σημαίνει σκράπας στην Βιολογία; Έχει σχέση η βιολογία του σχολείου με την ομώνυμη επιστήμη; Το λύκειο δεν αντικατοπτρίζει καμία επιστήμη.

εγω βεβαια διαφωνω καθετα με αυτο το <<ανοιγμα των πεδιων>> :rant::rant::rant::rant::warn:

έτσι έμεινε η Ελλάδα επαγγελματικά στην εποχή του λίθου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Το αν θα του αρέσουν ή όχι είναι τελείως ρευστό. Αν ο καθηγητής του διδάξει εκείνα που του αρέσουν με χάλια τρόπο, θα τα μισήσει...:) Ναι είμαι υπέρμαχος της γενικής μη τεχνοκρατικής γνώσης. Γνώσης όχι για απαραίτητη απόσβεση. Μην τρέφουμε αυταπάτες. Σήμερα αξία έχουν μόνο τα μεταπτυχιακά...και εκεί μπορεί να χρειαστούν σε άκυρο χρόνο βασικές γνώσεις από χημεία, βιολογία, προγραμματισμό...



Προσωπικά σπουδάζω κάτι που ουδεμία σχέση έχει με βιολογίες-χημείες. Όμως το όνειρό μου είναι να εφαρμόσω την επιστήμη μου πάνω στην Περιβαλλοντικές επιστήμες μέσω μεταπτυχιακών σπουδών που είναι αμιγώς δομημένες από βιολογίες, χημείες, γεωλογίες, στατιστικές,...κτλ. Ας πήρα την ρημάδα την Θετική στο λύκειο, τώρα ξέρω να κάνω επιλογές σπουδών γιατί απλά ξέρω και την όψη του προγραμματισμού. Έχω σφαιρική εικόνα. Τα στεγανοποιημένα και εξειδικευμένα πτυχία σε μια εποχή διευρυμένης γνώσης μόνο στην Ελλάδα στηρίζονται χωρίς εργασιακό αντίκρισμα. Τι σημαίνει σκράπας στην Βιολογία; Έχει σχέση η βιολογία του σχολείου με την ομώνυμη επιστήμη; Το λύκειο δεν αντικατοπτρίζει καμία επιστήμη.



έτσι έμεινε η Ελλάδα επαγγελματικά στην εποχή του λίθου..
δεν ειμαι βεβαιη αν καταλαβα ποια ακριβως ειναι η διαφωνια σου:hmm::hmm:!πρωτα απολα θελω να πω οτι συμφωνω 100% με τον jay18....πιστευω οτι στην απαντηση του, σχολιασες εντελως εκτος θεματος!αλλο ειπε αυτος αλλο ειπες εσυ αλλα αυτα καλυτερα να στα πει ο ιδιος οχι εγω...οταν λες ρημαδα θετικη εννοεις οτι το μετανιωσες?(ερχεσαι στα λογια μας δηλαδη!:eek:)σιγουρα ξερεις την επιστημη σου καλυτερα απο εμενα αλλα θελω να σε ρωτησω....τι πιστευεις οτι θα ηταν πιο χρησιμο για την σχολη σου ?να ξερεις πινακες και στοιχειωδη προγραμματισμο πριν μπεις ωστε να σου ειναι πιο γνωριμα καποια πραγματα ή βιολογια? οσον αφορα το σχολιο μου σκραπας στην βιολογια τι σε προβληματισε? τα μαθηματα στο λυκειο σου δινουν μια ιδεα και μια μικρη γευση καποιων επιστημων!τι εννοεις το λυκειο δεν αντικατοπτριζει καμια επιστημη?πως ακριβως πιστευεις οτι οι μαθητες αρχιζουν να ενδιαφερονται και να τους αρεσει πραγματικα μια επιστημη?μηπως παρακολουθησαν διαλεξεις στο πανεπιστημιο?:lol:το λυκειο προετοιμαζει τα παιδια να μπουν στον τροπο σκεψης μιας επιστημης χωρις να καταρτιζει επιστημονες....οταν ενα παιδι μπαινει στο τμημα φυσικης δεν εχει καμια ιδεα της επιστημης?μηπως δεν ξερει τι ειναι φυσικη? νομιζω οτι μερικα πραγματα δεν χρειαζονται τοσο μεγαλη επεξηγηση αλλα ...τεσπα!

επιπροσθετα,σχετικα με τα <<στεγανοποιημενα και εξειδικευμενα πτυχια>> θελω να τονισω οτι οταν καποιος εχει εξειδικευση σε εναν τομεα αυτο δεν συνεπαγεται οτι ειναι παντελως ασχετος απο τις αλλες επιστημες....ή οτι βλεπει τα πραγματα μονοπλευρα ....και μενει σε στενα γνωστικα ορια.....ενας φυσικος ή ενας μαθηματικος δεν σημαινει οτι δεν ξερει την ιστορια της χωρας του....ενας φιλολογος δεν σημαινει οτι δεν ξερει βασικες αρχες φυσικης που συναντα στην φυση....νομιζω καταλαβες....αρα γιατι στεγανοποιημενα σε μια εποχη διευρημενης γνωσης? αν παλι υπαρχουν εξαιρεσεις οπως καποιος φυσικος ας πουμε δεν ξερει τα μερη τα λογου ή τι εγινε την 28 οκτωβριου ....ε δεν φταιει το εκπαιδευτικο συστημα σε αυτο αλλα ...ο ιδιος!

τελος,οσον αφορα το τελευταιο σου σχολιο .....ειμαι απολυτως βεβαιη οτι δεν καταλαβες ΚΑΘΟΛΟΥ τι εννουσα....
οταν λεω ανοιγμα των πεδιων ....εννοω τα εξης:
παλια (με το συστημα που υπηρχε 5 χρονια πριν....μπορει να το ειχες).....τα παιδια εδιναν ας πουμε 9 μαθηματα...ενα παιδι απο θεωρητικη εδινε και φυσικη και μαθηματικα γενικης...με αποτελεσμα να εχει προσβαση σε πεδια οπως το δευτερο ή το τεταρτο...(θα εχανε ομως καποια μορια)......φανταζεσαι ενα παιδι της θεωρητικης να εμπαινε στο μαθηματικο τμημα με αυτο το συστημα.? ή ενας απο θετικη να γινοταν φιλολογος ? ελεοςςςςςςςςςςςς! το συγκεκριμενο συστημα προωθουσε την νοοτροπια:<< ας διαλεξω την κατευθυνση με τα πιο <<ευκολα>> μαθηματα....και σκασιλα μου για το μελλον....τι με νοιαζει εμενα αμα ας πουμε εναι ασχετη η μελλοντικη μου επιστημη?στοχος ειναι να βρω δουλεια...οχι να δω απο τωρα πως θα ειναι ....ή να παρω μια συνειδητοποιημενη κατευθυνση με βαση αυτο που μου αρεσει.....ολα μονο με επαγγγελματικα κριτηρια>> πραγματικα μπορεις να συμφωνησεις με αυτον τον τροπο σκεψης?εμενα δεν με θλιβει απλως αλλα...με απωθει εντελως...
οσον αφορα το σημερα....σιγουρα το συστημα βελτιωθηκε αλλα και παλι υπαρχουν πραγματα με τα οποια διαφωνω....και επανερχομαι στο ανοιγμα των πεδιων....(τωρα θα πω πραγματα που θα προκαλεσουν αντιδραση αλλα...ετσι οπως γιναμε ...ας τα πω)
ειναι δυνατον να σου ερχεται ο αλλος απο την θεωρητικη στα οικονομικα? να λεει ο καθηγητης για ολοκληρωματα και να λεει...τι ειναι αυτο...εμεις θελουμε να μας τα εξηγησετε απο την αρχη!να βλεπουν μερικοι απο αυτους διακρινουσα και να κολλανε?...η κατασταση αρχικα ακουγεται για γελια αλλα ειναι για κλαματα....δεν μιλαω για εμενα...ολες οι σχολες τα εχουν αυτα!τωρα θα μου πεις οτι αυτο επρεπε να το ξερει απο το γυμνασιο.....σωστα!δεν το ξερει ομως γιατι παραμελησε την αλγεβρα για να διαβασει κατευθυνση(αρχαια ,λατινικα κοκ) ή να σου ερχεται ο αλλος απο την θετικη ή την τεχνολογικη στο τμημα φιλολογιας ή ιστοριας και να μην ξερει ουτε ενα ανωμαλο ρημα?να μην ξερει λατινικα ή να τονιζει στα αρχαια?κατσε ρε απο που και ως που να μπαινουν ολοι σε ολα τα πεδια?τι το περασαμε?.....πιστευω οτι μερικες κατευθυνσεις ειναι γενημμενες για καποια πεδια!...δεν μπορει ο αλλος να μπαινει στο τμημα νομικης ή φιλολογων ας πουμε απο θετικη και να λεει ...ήμουν συνειδητοποιημενος....δεν μπορει ο αλλος να μπαινει στο οικονομικο και να μην γουσταρε ποτε τα μαθηματικα ή την οικονομικη θεωρια και να σου λεει ήταν συνειδητοποιημενη επιλογη! ε οχι ρε φιλε δεν ηταν! για τα επαγγελματικα και μονο μπηκες!ακουσες απο δω απο κει οτι εχει πιο πολλες επαγγελματικες επιλογες και μπηκες!δηλωσες το πεδιο για καβανζα και τωρα εχεις αποψη! δεν φταις μονο εσυ ομως....φταει και το συστημα που σε αφησε να μπεις!(επειδη ποτε δεν ειμια απολυτη....δεν αποκλειω το γεγονος οτι μπορει να υπαρχουν εξαιρεσεις!)
και μετα μου λες εσυ οτι ετσι οδηγουμαστε στην εποχη των λιθων....ναι ....ναι....σιγουρα!οδηγουμαστε στην εποχη των λιθων επειδη διαλεξαμε συνειδητοποιημενα μια κατευθυνση....επειδη θελουμε να εχουν προσβαση σε ενα πεδιο μονο αυτοι που η κατευθυνση τους....προωωθει τα μαθηματα που θα συναντησουν στο πανεπιστημιο....επειδη την πλευρικη γνωση και την γνωση αλλων γνωστικων αντικειμενων την μαθαμε στο δημοτικο ...στο γυμνασιο...εως την πρωτη λυκειου....και μετα στην δευτερα ειπαμε να κατασταλαξουμε σε αυτο το γνωστικο αντικειμενο που μας αρεσει και θελουμε να ακολουθησουμε...χωρις να παραμελουμε τις αλλες επιστημες!!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Eπειδή γράφεις λίγο πυκνά και δεν βγάζω πολύ άκρη, συμφωνώ εν μέρει μαζί σου. Έχω μια καθηγήτρια μου στο Πανεπιστήμιο, που προέρεχεται από την θεωρητική κατεύθυνση...

Το πρόβλημα είναι (ως απάντηση των όσων γράφεις) ότι δεν υπάρχουν κατευθύνσεις ή υποκατευθύνσεις με ευελιξία επιλογών ώστε να προσαρμόζεται ο μαθητής σε επιστήμες ενός ευρύ επιστημονικού κλάδου και θα αποκλείεται βάση νόμου από άλλους επιστημονικούς κλάδους διαφορετικής θεματικής ενότητας. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα υπάρχουν τα παράδοξα από θεωρητική κατεύθυνση...χημικό ή από τεχνολογική κατεύθυνση...φιλοσοφία ή ιατρική. Καλό θα ήταν να υπήρχε ένας κορμός από τα φυσικομαθηματικά και πληροφορική και μετά ο καθένας να επέλεγε ότι ήθελε. Δεν νοείται να μπαίνει κάποιος Πανεπιστήμιο του 2010 και να μην έχει ιδέα από arrays και subroutines (βασικό προγραμματισμό).

Με τα σημερινά δεδομένα ή θα έχει έλλειψη σε χημεία και πληροφορική ή σε βιολογία και πληροφορική ή σε οικονομικά και βιολογία...κοκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Tεχνοκρατική άποψη...:whistle: Η χημεία και η βιολογία κατεύθυνσης δεν ξέρεις που μπορεί να σου χρειαστούν. Δεν είναι απαραίτητο να σπουδάσεις επιστήμες που να σχετίζονται άμεσα με αυτές. Στον αιώνα της βιολογίας, είναι κάπως να μην ξέρουμε βιολογία ή και χημεία...Σήμερα μεγάλο πεδίο της τεχνολογίας στηρίζεται στην βιοπληροφορική. Οι κοντόφλαμες λογικές στην Ελλάδα δεν βοηθάνε κανέναν...:hmm:
Στην χρησιμότητα γώσεων Χημείας-Βιολογίας που αναφέρει ο nPb θέλω να προσθέσω και κάτι ακόμα. Ακόμα κι εγώ που βρίσκομαι σε Πολυτεχνική σχολή (και όχι Ιατρική, Χημικό ή Βιολογικό) χρειάζομαι Χημεία και δεν το ήξερα μέχρι που πριν το μηχανογραφικό, είδα αναλυτικά το πρόγραμμα σπουδών (συνήθως στις Πολυτεχνικές πηγαίνουν από Τεχνολογική κατ/νση άρα δεν έχουν κάνει Χημεία). Τώρα πρέπει να τρέξω να καλύψω γνώσεις από Χημεία Θετικής Γ' Λυκείου.
Οπότε αν κάποιος δεν είναι σίγουρος για το τι θέλει και δεν έχει κάποιο πρόβλημα σε Χημεία-Βιολογία καλύτερα να πάει Θετική. Ανοίγει ένα πεδίο περισσότερο από την Τεχνολογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Eπειδή γράφεις λίγο πυκνά και δεν βγάζω πολύ άκρη, συμφωνώ εν μέρει μαζί σου. Έχω μια καθηγήτρια μου στο Πανεπιστήμιο, που προέρεχεται από την θεωρητική κατεύθυνση...

Το πρόβλημα είναι (ως απάντηση των όσων γράφεις) ότι δεν υπάρχουν κατευθύνσεις ή υποκατευθύνσεις με ευελιξία επιλογών ώστε να προσαρμόζεται ο μαθητής σε επιστήμες ενός ευρύ επιστημονικού κλάδου και θα αποκλείεται βάση νόμου από άλλους επιστημονικούς κλάδους διαφορετικής θεματικής ενότητας. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα υπάρχουν τα παράδοξα από θεωρητική κατεύθυνση...χημικό ή από τεχνολογική κατεύθυνση...φιλοσοφία ή ιατρική. Καλό θα ήταν να υπήρχε ένας κορμός από τα φυσικομαθηματικά και πληροφορική και μετά ο καθένας να επέλεγε ότι ήθελε. Δεν νοείται να μπαίνει κάποιος Πανεπιστήμιο του 2010 και να μην έχει ιδέα από arrays και subroutines (βασικό προγραμματισμό).

Με τα σημερινά δεδομένα ή θα έχει έλλειψη σε χημεία και πληροφορική ή σε βιολογία και πληροφορική ή σε οικονομικά και βιολογία...κοκ.

οντως εγραψα πολλα και ισως ζαλιστηκες!....θελω με 2 λογια να πω...οτι δεν μπορουν ολοι να μπορουν να μπαινουν σε ολα....το παλιο συστημα ηταν χειροτερο αλλα και το σημερινο επιδεχεται βελτιωσεις!
]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgakisss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Καλησπέρα, ανοίγω αυτή την συζήτηση μήπως μπορέσω και βρω άκρη σε ένα θέμα που με βασανίζει από την αρχή της χρονιάς και στο οποίο επιζητώ την βοήθεια σας μήπως βρω κάποια λύση. Είμαι β' λυκείου,θετική κατεύθυνση και το μεγάλο μου ζήτημα όπως ίσως να έχετε καταλάβει είναι αν θα αλλάξω κατεύθυνση ή αν θα παραμείνω στην θετική. Η αλήθεια είναι ότι με ενδιαφέρει κυρίως το 4ο και το 2ο πεδίο, οπότε θα μου πείτε γιατί να μείνω θετική. Όμως μετά από μία συζήτηση που είχα με τον χημικό στο σχολείο κατάλαβα ότι η χημεία είναι ένα σχετικά εύκολο μάθημα που μπορεί να σου δώσει εύκολες μονάδες, ενώ και η βιολογία αν την κατανοήσεις δεν είναι τόσο δύσκολη όσο παρουσιάζεται. Από την άλλη, στην τεχνολογική, το ΑΟΔΕ και το ΑΕΠΠ θεωρούνται εύκολα μαθήματα τα οποία είναι και αυτά εύκολα μόρια,ειδικά το ΑΟΔΕ. Γενικά με την παπαγαλία και την αποστήθιση τα πάω καλά και μπορώ να απομνημονεύω εύκολα ακόμα και μεγάλα κείμενα. Με την χημεία μέχρι πέρυσι είχα κάκιστες σχέσεις, όμως φέτος που κάνω και φροντιστήριο αρχίζει να μου αρέσει σε σημείο μάλιστα να λατρέυω την χημεία γενικής και να την θεωρώ γελοία, ενώ μου αρέσει και η χημεία κατεύθυνσης αν και την θεωρώ αρκετά δύσκολη. Όπως πολύ σωστά θα μου πείτε είναι νωρίς ακόμα να τα σκέφτομαι αυτά, αλλά η επιλογή κατεύθυνσης θα καθορίσει και το μάθημα γενικής παιδείας που θα δώσω και αυτό πρέπει να το αποφασίσω σύντομα. Κάθε βοήθεια καλοδεχούμενη :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
@ giorgakisss
Υπάρχει στο σχολείο σου 1ος κύκλος τεχνολογικής κατεύθυνσης? Αν ναι νομίζω ότι είναι η καλύτερη λύση για σένα. Αν όχι, αν μαζευτείτε 8 παιδιά μπορείτε να τον δημιουργήσατε. Εμείς τα καταφέραμε, δεν ήταν εύκολο, αλλά πιστεύω ότι έξιζε ο κόπος. Για περισσότερα, δες εδώ που το συζητήσαμε:
https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=48558
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgakisss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Δεν υπάρχει και δεν θα είναι πολύ δύσκολο να δημιουργηθεί καθώς πολλοί θα μείνουν θετική μόνο και μόνο λόγω αοδέ, αλλά εγω δεν τα πάω καλά με τον ηλεκτρισμό και η ηλεκτρολογία είναι γεμάτη απ'αυτόν. Φυσικά μέσα στα Χριστούγεννα θα κοιτάξω τα βιβλία της τεχνολογικής 1 και αν κρίνω ότι παλεύτεται η ηλεκτρολογία τότε θα το παλέψω και εγτώ για Τ-1 :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Δεν υπάρχει και δεν θα είναι πολύ δύσκολο να δημιουργηθεί καθώς πολλοί θα μείνουν θετική μόνο και μόνο λόγω αοδέ, αλλά εγω δεν τα πάω καλά με τον ηλεκτρισμό και η ηλεκτρολογία είναι γεμάτη απ'αυτόν. Φυσικά μέσα στα Χριστούγεννα θα κοιτάξω τα βιβλία της τεχνολογικής 1 και αν κρίνω ότι παλεύτεται η ηλεκτρολογία τότε θα το παλέψω και εγτώ για Τ-1 :)
Με συγχωρείς, αλλά αυτό το μοιρολατρικό "εγω δεν τα πάω καλά με τον ηλεκτρισμό" που λες, δεν στέκει. Πόσο ηλεκτρισμό έχεις κάνει ως τώρα? Το 1ο κεφάλαιο από τη φυσική γενικής. Κάθεσαι ένα Σαβατοκύριακο, διαβάζεις τη θεωρία, λύνεις τις ασκήσεις του βιβλίου και ενός βοηθήματος και είσαι τζι-τζι. Στη φυσική της κατεύθυνσης σου, αμέσως μετά τη θερμοδυναμική θα πάτε ηλεκτρισμό που είναι συνέχεια του 1ου κεφαλαίου της γενικής σου. Άρα θα φροντίσεις να τα πας καλά με τον ηλεκτρισμό, αλλιώς θα έχεις πρόβλημα φέτος και στην κατεύθυνση.
Για την ηλεκτρολογία τώρα: Χρειάζεσαι να ξέρεις πάρα πολύ καλά το 2ο κεφάλαιο της γενικής της Β για ηλεκτρικό ρεύμα. Δε θυμάμαι αν τέτοια εποχή έχετε μπει στο 2ο, αλλά είναι και πιο εύκολο και πιο ευχάριστο από το 1ο. Δεν πιστεύω ότι θα βρεις καμιά δυσκολία.
Η ηλεκτρολογία όχι μόνο παλεύεται, αλλά είναι μάθημα που μπορεί άνετα να σου δώσει πολύ μεγάλο βαθμό. Αν στο σχολείο σου υπάρχει η δυνατότητα να γίνει Τ-1 είναι κρίμα να μην πας εκεί...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgakisss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
έχοντας τελέίωσει μέχρι και συνδεσμολογία αντιστατών, πίστεψέ με δεν μου φαίνεται και πολύ ευκόλη η γυσική γενικής. το αντίθετο θα έλεγα :P. Πάντως θα το ψάξω το θέμα και θα το συζητήσω με τα παιδιά στο σχολείο, και αν συμφωνήσουν θα το συζητήσω και με έναν καθηγητή που είναι πολύ καλός και εξαιρετικά συζητήσιμος ώστε να βρούμε κάποια άκρη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SglsR21

Νεοφερμένος

Ο SglsR21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Ειμαι μαθητης β΄ λυκειου(τεχνολογικης κατευθυνσης) και εχω καποιες αποριες για την επομενη χρονια και θα ηθελα αν μπορειτε να μου δωσετε καποια λυση :)
1)Ποια ειναι τα μαθηματα βαρυτητας σε περιπτωση που θελω να ακολουθησω καποια σχολη 3ου πεδιου?
2)Ποια για 4ου?
3)Και ποια μαθηματα επιλογης πρεπει να διαλεξω για αυτα τα πεδια αντιστοιχα?πχ ξερω οτι για 5ο πεδιο πρεπει να παρω ΑΟΘ
4)Τελος,θα χασω μορια αν ακολουθησω σχολη θετικου πεδιου? :redface:

Αν μπορειτε να μου δωσετε καποια λυση θα σας ειμαι υποχρεος...Ευχαριστω προκαταβολικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Ειμαι μαθητης β΄ λυκειου(τεχνολογικης κατευθυνσης) και εχω καποιες αποριες για την επομενη χρονια και θα ηθελα αν μπορειτε να μου δωσετε καποια λυση :)
1)Ποια ειναι τα μαθηματα βαρυτητας σε περιπτωση που θελω να ακολουθησω καποια σχολη 3ου πεδιου?
2)Ποια για 4ου?
3)Και ποια μαθηματα επιλογης πρεπει να διαλεξω για αυτα τα πεδια αντιστοιχα?πχ ξερω οτι για 5ο πεδιο πρεπει να παρω ΑΟΘ
4)Τελος,θα χασω μορια αν ακολουθησω σχολη θετικου πεδιου? :redface:

Αν μπορειτε να μου δωσετε καποια λυση θα σας ειμαι υποχρεος...Ευχαριστω προκαταβολικα
1) Βιολογία Γενικής Παιδείας (0,9), Νεοελληνική Γλώσσα (0,4).
2) Μαθηματικά Κατεύθυνσης (1,3), Φυσική Κατεύθυνσης (0,7).
2) Για το 3ο πεδίο Βιολογία Γενικής Παιδείας. Για το 4ο πεδίο, όποιο θες διαλέγεις, δεν αλλάζει κάτι, μιας που καλύπτει το πεδίο αυτό η Κατεύθυνσή σου.
4) Αν επιλέξεις σχολή του 3ου πεδίου, θα χάσεις 800 μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
εχμ νομιζω σωστα τα ειπε ο γιοζ....:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

crine

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Katerina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 163 μηνύματα.
παιδια επειδη δν βρισκω αναλογο topic ειπα να ρωτησω εδω. τι ειναι τα μαθηματα βαρυτητας, κ σε τι χρησιμευει ο συντελεστης βαρυτητας των μαθηματων??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro Papas

Περιβόητο μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4,300 μηνύματα.
Πανελληνιες δινεις 6 μαθηματα : 4 κατευθηνσης και 2 γενικης. επισης υπαρχουν 5 πεδια. Αναλογα το πεδια που θα διαλεξεις υπαρχουν 2 μαθηματα βαρητητας για αυτο με ειδικο συντελεστη πχ στο 3ο υπαρχει συντελεστης 1,3 στη βιολογια και 0,7 στη χημεια οι οποιοι πολαπλασιαζοντε με τον βαθμο που εχεις γραψει στο μαθημα αυτο!:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top