Πανεπιστήμιο Λογιστικής ή Deree;

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Κάνεις μεγάλο λάθος.

Σε παραπέμπω για παράδειγμα στον κανονισμό σπουδών του ΤΕΙ Αθήνας:

https://www.teiath.gr/userfiles/admin/documents/spoudastika/Kanonismos_Spoudon.doc

Σπουδαστές και όχι φοιτητές.


OK! Απλώς νόμιζα ότι τώρα που έγιναν τα ΤΕΙ ανώτατα, άλλαξε και αυτό...
Συμφωνώ, πάντως, με τη διάκριση αυτή (ΑΕΙ: Φοιτητές / ΤΕΙ: Σπουδαστές)... Ας μην ξεχνάμε ότι κάποτε τα ΤΕΙ ήταν σχολές τριετούς φοιτήσεως...

Anyway, προσωπικώς σε ΑΕΙ είμαι, οπότε φοιτήτρια θεωρούμαι έτσι και αλλιώς!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Businessman

Νεοφερμένος

Ο Businessman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Νέα Καρβάλη (Καβάλα). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Αναγνωριζονται ολα, ειτε συνεργαζονται με πανεπιστημια, ειτε όχι, ως κολλέγια μεταλυκειακης ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ εκπαιδευσης ισοτιμα με τα ΙΕΚ και δεν τους κατοχυρωνεται κανενα ακαδημαικό δικαίωμα, σαφώς ούτε ο τιτλος "ανωτατο", "πανεπιστήμιο" ή το όνομα "φοιτητής". Τα επαγγελματικα τους δικαιωματα ανηκουν σε μια άλλη κουβεντα και θα καθοριστούν εντελώς ανεξαρτητα απ'αυτα των πτυχιούχων της τριτοβαθμιας εκπαίδευσης. Τα ιδιωτικά πανεπιστημια (τριτοβαθμια εκπαιδευση) απαγορεύονται ρητά απ΄το άρθρο 16 του Συνταγματος, το οποιο δεν προκειται ν'αλλαξει συντομα. Αυτά απ'την Υπουργό.

Η κ.Διαμαντοπούλου δεν γνωρίζει ότι το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα και οι Κοινοτικές Οδηγίες υπερκαλύπτουν το Σύνταγμα και τους νόμους του κάθε κράτους-μέλους;;;Μάλλον δεν θέλει να το θυμάται...
Όπως και να'χει,η οδηγία 36/2005 πρέπει να ενσωματωθεί αυτούσια για να μην τρέξουν τα πρόστιμα!Ο,τιδήποτε άλλο θα επιφέρει:
1)Νέα πρόστιμα τα οποία θα πληρώσουμε φυσικά όλοι εμείς οι μ$$$κες Έλληνες φορολογούμενοι και
2)Νέες προσφυγές από τα Κολλέγια και τους ιδιοκτήτες τους...

Όσων αφορά τα ακαδημαϊκά χαρακτηριστικά των Κολλεγίων,πράγματι θα μπορούσαν να κάνουν κάποιες "τρίπλες" οι αρμόδιοι ώστε να ευχαριστήσουν και λίγο το καθηγητικό κατεστημένο...αλλά το γεγονός ότι βάζουν "χέρι" στα επαγγελματικά δικαιώματα (τα οποία είναι βασικό ζήτημα της εν λόγω οδηγίας!) δείχνει πόσο άπληστοι είναι μερικοί...

Εγώ νομίζω πως βγαίνουν τέτοιες πληροφορίες για να καθησυχάσουν τον κόσμο και να το σερβίρουν "ωμό"...
Αν πάλι καταφέρουν και κάνουν κάνα τέτοιο "μαγείρεμα" σκέφτομαι να πάω τάχιστα να γραφτώ σε ένα,ώστε να αποκτήσω έννομο συμφέρον στις προσφυγές που θα γίνουν,μπας και βγάλουμε κάνα φράγκο!:P

Υ.Γ. Όταν παίρνουν τα χρήματα απ'το Κοινοτικό Ταμείο είναι καλά,όταν πρέπει να συμμορφωθούν κάνουν "παζάρια"!Γι'αυτό και μόνο ντροπή σε όλους όσους πράττουν και σκέφτονται παρομοίως...
-----------------------------------------
Ας μην ξεχνάμε ότι κάποτε τα ΤΕΙ ήταν σχολές τριετούς φοιτήσεως...

Πότε ήταν τα ΤΕΙ 3ετούς φοιτήσεως;!Μπορείς να μας το εξηγήσεις;Και να βρεις φυσικά να postάρεις κάποιο πρόγραμμα σπουδών ή κάτι άλλο που να το αποδεικνύει...
Γιατί απ'όσο ξέρω από πρώτο χέρι,ακόμη και τα Ανώτερα ΚΑΤΕΕ και ΚΑΤΕ είχαν 3,5 έτη σπουδών!

Επίσης,σου θυμίζω ότι BSc (βασικό πτυχίο ΑΕΙ δηλαδή) αποκτάται σε πολλές χώρες της Ευρώπης με 3 έτη σπουδών,ένα λιγότερο από τα έτη σπουδών των ΤΕΙ από το 1983 και μετά...

Σας παρακαλώ να μη γράφετε ό,τι σας κατέβει στο κεφάλι αν δεν γνωρίζετε στοιχειώδη πράγματα!Ευχαριστώ...
-----------------------------------------

Anyway, προσωπικώς σε ΑΕΙ είμαι, οπότε φοιτήτρια θεωρούμαι έτσι και αλλιώς!:)

Συγχαρητήρια!Από εδώ και πέρα αν σε αποκαλέσω ποτέ "σπουδάστρια" ή ότι "σπουδάζεις" και όχι "φοιτείς" να μου βάλεις πιπέρι στο στόμα!:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Η κ.Διαμαντοπούλου δεν γνωρίζει ότι το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα και οι Κοινοτικές Οδηγίες υπερκαλύπτουν το Σύνταγμα και τους νόμους του κάθε κράτους-μέλους;;;Μάλλον δεν θέλει να το θυμάται...
Όπως και να'χει,η οδηγία 36/2005 πρέπει να ενσωματωθεί αυτούσια για να μην τρέξουν τα πρόστιμα!Ο,τιδήποτε άλλο θα επιφέρει:
1)Νέα πρόστιμα τα οποία θα πληρώσουμε φυσικά όλοι εμείς οι μ$$ Έλληνες φορολογούμενοι και
2)Νέες προσφυγές από τα Κολλέγια και τους ιδιοκτήτες τους...

Όσων αφορά τα ακαδημαϊκά χαρακτηριστικά των Κολλεγίων,πράγματι θα μπορούσαν να κάνουν κάποιες "τρίπλες" οι αρμόδιοι ώστε να ευχαριστήσουν και λίγο το καθηγητικό κατεστημένο...αλλά το γεγονός ότι βάζουν "χέρι" στα επαγγελματικά δικαιώματα (τα οποία είναι βασικό ζήτημα της εν λόγω οδηγίας!) δείχνει πόσο άπληστοι είναι μερικοί...

Εγώ νομίζω πως βγαίνουν τέτοιες πληροφορίες για να καθησυχάσουν τον κόσμο και να το σερβίρουν "ωμό"...
Αν πάλι καταφέρουν και κάνουν κάνα τέτοιο "μαγείρεμα" να πάω τάχιστα να γραφτώ σε ένα,ώστε να αποκτήσω έννομο συμφέρον στις προσφυγές που θα γίνουν,μπας και βγάλουμε κάνα φράγκο!:P

Υ.Γ. Όταν παίρνουν τα χρήματα απ'το Κοινοτικό Ταμείο είναι καλά,όταν πρέπει να συμμορφωθούν κάνουν "παζάρια"!Γι'αυτό και μόνο ντροπή σε όλους όσους πράττουν και σκέφτονται παρομοίως...
-----------------------------------------


Πότε ήταν τα ΤΕΙ 3ετούς φοιτήσεως;!Μπορείς να μας το εξηγήσεις;Και να βρεις φυσικά να postάρεις κάποιο πρόγραμμα σπουδών ή κάτι άλλο που να το αποδεικνύει...
Γιατί απ'όσο ξέρω από πρώτο χέρι,ακόμη και τα Ανώτερα ΚΑΤΕΕ και ΚΑΤΕ είχαν 3,5 έτη σπουδών!

Επίσης,σου θυμίζω ότι BSc (βασικό πτυχίο ΑΕΙ δηλαδή) αποκτάται σε πολλές χώρες της Ευρώπης με 3 έτη σπουδών,ένα λιγότερο από τα έτη σπουδών των ΤΕΙ από το 1983 και μετά...

Σας παρακαλώ να μη γράφετε ό,τι σας κατέβει στο κεφάλι αν δεν γνωρίζετε στοιχειώδη πράγματα!Ευχαριστώ...


ΠΡΩΤΟΝ: Αφού σ'αρέσουν τόσο πολύ τα ιδιωτικά κολλέγια "τριτοβάθμιας" εκπαίδευσης γιατί δεν γράφεσαι σε ένα???

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Πρίν το 1983 τα ΤΕΙ τριετή δεν ήταν???

ΤΡΙΤΟΝ: Μην τρελαθούμε κιόλας... ένας απόφοιτος ΤΕΙ αισθητικής, π.χ., θεωρείται επιστήμων???
-----------------------------------------
Συγχαρητήρια!Από εδώ και πέρα αν σε αποκαλέσω ποτέ "σπουδάστρια" ή ότι "σπουδάζεις" και όχι "φοιτείς" να μου βάλεις πιπέρι στο στόμα!:lol:

Δεν θα παραλείψω!!!

By the way, ευχαριστώ και για τα συγχαρητήρια, διότι διάβασα πολύ για να περάσω στο ΕΚΠΑ!!!:iagree::iagree::iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Businessman

Νεοφερμένος

Ο Businessman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Νέα Καρβάλη (Καβάλα). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
ΠΡΩΤΟΝ: Αφού σ'αρέσουν τόσο πολύ τα ιδιωτικά κολλέγια "τριτοβάθμιας" εκπαίδευσης γιατί δεν γράφεσαι σε ένα???

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Πρίν το 1983 τα ΤΕΙ τριετή δεν ήταν???

ΤΡΙΤΟΝ: Μην τρελαθούμε κιόλας... ένας απόφοιτος ΤΕΙ αισθητικής, π.χ., θεωρείται επιστήμων???
-----------------------------------------


Δεν θα παραλείψω!!!

By the way, ευχαριστώ και για τα συγχαρητήρια, διότι διάβασα πολύ για να περάσω στο ΕΚΠΑ!!!:iagree::iagree::iagree:

Κλασσική απάντηση συνομιλιτή που δεν έχει τι να πει (επί του θέματος) και επιδίδεται σε αυθαίρετα συμπεράσματα και συκοφαντίες...κρίμα...

1)Διάβασες πουθενά απ'αυτά που έγραψα ότι μου αρέσουν τα Κολλέγια;Αυτό που λέω είναι πως είναι μια πραγματικότητα,είτε μας αρέσει είτε όχι και πρέπει να λυθεί το θέμα κάποτε...αν αυτό κατάλαβες απ'τα λεγόμενά μου λυπάμαι...

Επίσης αφού προφανώς δεν αρέσουν σε εσένα,θα πληρώσεις εσύ τα πρόστιμα που θα φάμε;Αν ναι τότε κανένα πρόβλημα ας τα βάλουν φωτιά να τα κάψουν!
Όταν λοιπόν θα κάνεις κι εσύ την πρώτη σου φορολογική δήλωση θα με θυμηθείς...αλλά τι σε νοιαζει εσένα;Πιθανώς άλλοι μ&&&κες πληρώνουν...

Αλλά ρε παιδιά εγώ δεν καταλαβαίνω,γιατί δεν τα θέλετε τόσο πια τα Κολλέγια;Αφού πάτε σε τόσο καλά Πανεπιστήμια/ΤΕΙ και τα Κολλέγια στην Ελλάδα είναι "κοτέτσια" τι φοβόσαστε;(δεν ειρωνεύομαι καθόλου)
Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος;

2)Τα χρόνια που αναφέρεσαι δεν υπήρχαν ΤΕΙ,τα ΤΕΙ ιδρύθηκαν το 1983 με το νόμο 1404/83...αλήθεια που διάβασες ότι υπήρχαν και παλιά 3ετούς φοίτησης ΤΕΙ;

3)Δεν ξέρω αν είναι "επιστήμων" όπως λες,πάντως έχει βασικό πτυχίο στην αντίστοιχη ειδικότητα,που υπάρχει και σε άλλα πανεπιστήμια ανά τον κόσμο...επιστήμονας δεν γίνεσαι με ένα πτυχίο και είναι ένας όρος που εσύ κι εγώ είμαστε πολύ μικροί για να πιάνουμε στο στόμα μας...
Επίσης προς αποκατάσταση των φοιτητών-αποφοίτων από τις συκοφαντίες σου,το τμήμα αυτό λέγεται Αισθητικής και Κοσμητολογίας και όχι σκέτο "Αισθητικής",με ό,τι αυτό συνεπάγεται...

Οι "επιστήμονες" εκτός από τρόπους και εκτίμηση για τους υπολοίπους,ποτέ δε λένε αβάσιμα και υποκειμενικά πράγματα,ειδικά δημοσίως...
Δεν μ'ενδιαφέρει καν που σπουδάζεις ή πόσο προσπαθείς αυτό είναι υπόθεση του καθενός,εμένα μ'ενδιαφέρει ότι λες ασυναρτησίες που παραπλανούν τα παιδιά που διαβάζουν το forum...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Δεν θέλουμε τα ιδιωτικά κολλέγια διότι οι απόφοιτοί τους θα καταλάβουν θέσεις εργασίας (αν αποκτήσουν ισότιμα επαγγελματικά δικαιώματα ) για τις οποίες απαιτείται γνώση και εξειδικευμένα πτυχία υψηλού επιπέδου τα οποία οι απόφοιτοι ΑΕΙ και ΤΕΙ αγωνίστηκαν για να πάρουν.

επίσης, δεν θα κρίνεις εσύ το πνεύμα μου... δεν σε έκρινα εγώ...

και κάτι ακόμα: ΝΑΙ είμαι ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, υπάρχει πρόβλημα???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
ΠΡΩΤΟΝ: Αφού σ'αρέσουν τόσο πολύ τα ιδιωτικά κολλέγια "τριτοβάθμιας" εκπαίδευσης γιατί δεν γράφεσαι σε ένα???

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Πρίν το 1983 τα ΤΕΙ τριετή δεν ήταν???

ΤΡΙΤΟΝ: Μην τρελαθούμε κιόλας... ένας απόφοιτος ΤΕΙ αισθητικής, π.χ., θεωρείται επιστήμων???
-----------------------------------------


Δεν θα παραλείψω!!!

By the way, ευχαριστώ και για τα συγχαρητήρια, διότι διάβασα πολύ για να περάσω στο ΕΚΠΑ!!!:iagree::iagree::iagree:


Τεχνολογος Μηχανικός θεωρείται, αλλά επιστημονας, κυριολεκτικά, δεν είναι ούτε καν ο μηχανικός του πολυτεχνείου. Το ζήτημα είναι γιατί πρέπει να κολλάμε στα ονόματα. Όσο για τα περι κολλεγίων δεν σκοπεύω να τα σχολιάσω. Α, και όταν βρειτε ένα αντιγραφο του "Ευρωπαικου Συντάγματος" που δηθεν υπερκαλύπτει το Εθνικο Σύνταγμα, να μου το στείλετε να το μελετήσω σχετικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Τεχνολογος Μηχανικός θεωρείται, αλλά επιστημονας, κυριολεκτικά, δεν είναι ούτε καν ο μηχανικός του πολυτεχνείου. Το ζήτημα είναι γιατί πρέπει να κολλάμε στα ονόματα. Όσο για τα περι κολλεγίων δεν σκοπεύω να τα σχολιάσω. Α, και όταν βρειτε ένα αντιγραφο του "Ευρωπαικου Συντάγματος" που δηθεν υπερκαλύπτει το Εθνικο Σύνταγμα, να μου το στείλετε να το μελετήσω σχετικά...
Ο μηχανικός του πολυτεχνείου ούτε ήταν, ούτε είναι, ούτε θα είναι ποτέ επιστήμονας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Businessman

Νεοφερμένος

Ο Businessman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Νέα Καρβάλη (Καβάλα). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Όσο για τα περι κολλεγίων δεν σκοπεύω να τα σχολιάσω. Α, και όταν βρειτε ένα αντιγραφο του "Ευρωπαικου Συντάγματος" που δηθεν υπερκαλύπτει το Εθνικο Σύνταγμα, να μου το στείλετε να το μελετήσω σχετικά...

Με όλο το θάρρος,δε νομίζω να έχεις να σχολιάσεις και πολλά...ένα κι ένα κάνουν δύο,ό,τι και να πούμε εσύ κι εγώ είναι περιττά,υπάρχει ένα ζήτημα που χρίζει αντιμετώπισης και μάλιστα κατά τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης!

Κι όπως είπα και πιό πάνω,πληρώστε εσείς οι δύο τα πρόστιμα!:bye:
-----------------------------------------
Δεν θέλουμε τα ιδιωτικά κολλέγια διότι οι απόφοιτοί τους θα καταλάβουν θέσεις εργασίας (αν αποκτήσουν ισότιμα επαγγελματικά δικαιώματα ) για τις οποίες απαιτείται γνώση και εξειδικευμένα πτυχία υψηλού επιπέδου τα οποία οι απόφοιτοι ΑΕΙ και ΤΕΙ αγωνίστηκαν για να πάρουν.

επίσης, δεν θα κρίνεις εσύ το πνεύμα μου... δεν σε έκρινα εγώ...

και κάτι ακόμα: ΝΑΙ είμαι ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, υπάρχει πρόβλημα???

Βλέπω ότι δεν μου απάντησες στα άλλα σημαντικά ερωτήματα...κρίμα και πάλι...

Τελικά θα πληρώσεις εσύ και η οικογένειά σου τα πρόστιμα;Θα μας πεις;
Είπαμε,τα Κολλέγια είναι μια πραγματικότητα,θέλεις δε θέλεις!

Μπορεί να μην έκρινες εμένα,έκρινες όμως πράγματα για τα οποία ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ

Όχι κανένα πρόβλημα!Γράψε ό,τι θες δικαίωμά σου είναι!:bye:

Υ.Γ. Κι εσύ θα έχεις τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα αλλά θα έχεις καλύτερα εφόδια,οπότε και πάλι τι φοβάσαι;Δεν έχει λογική αυτό που λες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantino

Νεοφερμένος

Ο constantino αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Σε τι διαφωνέις Lita Athens;Στο ότι τα ΤΕΙ πάντα ήταν 4ετούς φοίτησης;;;Αφού έτσι είναι!Από εκεί και πέρα τι μας γράφεις;Πετάς την ανοησία και τη στηρίζεις ακόμη και μετά απ'όλα αυτά;

Γράφει ο φουκαράς ο Businessman τόσα πράγματα και κανένας δεν ξέρει τι να απαντήσει!Και αντ'αυτού του επιτίθεστε κιόλας!
Στο finale καλά σας κάνει και σας τα χώνει,κι εγώ το ίδιο θα έκανα...
Ένα "+" από μένα γιατί γράφεις για τα Κολλέγια σαν πολιτισμένος και συνειδητοποιημένος άνθρωπος,σε αντίθεση με τους περισσότερους φοιτητές ΑΕΙ που ξέρω... :no1:

Δεν είχα σκοπό να postάρω απόψε (όπως δεν συνηθίζω) αλλά διαβάζοντας το θέμα δεν άντεξα βγήκα έξω απ'τα ρούχα μου!:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fuzzbox1

Νεοφερμένος

Ο fuzzbox1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Lita Athens
1.και εσυ στο ιδιο forum γραφεις
2.ειναι απολυτα φυσιολογικο και επιθυμητο να γινεται διαλογος στο διαδικτυο ,στο σχολειο ,στο πανεπισημιο ,στην πολιτικη μονο ετσι βγαινει ακρη
αν εσυ θες να πιστευεις αυτα που σε ταιζουν κανε το. αναρωτιεμαι που παει ο κοσμος.

Εδω οι αποφοιτοι ΤΕΙ ,κολλεγιων δεν ξερουν τις τους γινεται γιατι καποιοι εξυπνοι θελουν να εχουν και την πιτα ολακερη και το σκυλο χορτατο και πιεζουν αφορητα να μην αλλαξει τιποτα και η άλλη
θελει να την διαχωριζουν σε σπουδαστρια και φοιτητρια χααχχα

ακου να δεις παρε PhD κοπελια να σε λεμε Doctor μετα και μαγκια σου
αλλα το να θες και διαφορετικη ονομασια γιατι μπορεσες να πληρωσεις ενα καρο λεφτα σε φροντιστηρια και ιδαιτερα ,και μη μου πεις οχι εγω διαβασα ,ενταξει εσυ εισαι η εξαιρεση,εμεις 30 παιδεία η ταξη 29 φροντιστηριο οποτε το να πεταξεις οπως αλλοι αυτο το επιχείρημα αστο.

και εχω να προσθεσω αυτα που ξερω στο topic οτι
το ΤΕΙ πληροφορικης ειναι τουλαχιστον 2 φορές καλυτερο απο το Deree,ή απο αλλα κολλέγια,εκει που πασχουν τα δημοσια πανεπιστημια -τει ειναι στις γραμματειακή υποστηριξη και υπηρεσιες,η μηδενικη σχεδον επαφη καθηγητη σπουδαστη-φοιτητη χαχαχ ακομα γελαω εγω στο ΤΕΙ φοιτητης ελεγα παντως ,φοιτητικο εισιτήριο επαιρνα και φοιτητικο cinema πηγαινα... anyway, άλλα ΤΕΙ πρεπει να αναβαθμιστουν ή να κλεισουν .το ΤΕΙ διοικηση επιχειρησεων απο την αλλη ειναι παρομοια σε επιπεδο δυσκολίας με Deree.γενικα το προγραμμα σπουδων ειναι σχετικα σε καλο επιπεδο παντου στα δημοσια το προβλημα ειναι οτι δε τα μαθαινεις αυτα ειτε γιατι ειναι δυσκολα χωρις να παρεχετονται τα απαραιτητα πχ.βιβλια ,on-line,εργασιες,προοδους.ειτε γιατι επιλεγεις να μην πατησεις ποτε και αντιγραφεις στις εξετασεις και παιρνεις πτυχιο και εισαι το ιδιο και χειροτερος με καποιον που βγηκε απο ενα κολλεγιο ή ενα τει.
Πρεπει να αφησουν να νομοθετησουν για την εκπαιδευση να βαλουν μια ταξη ,η ευρωπαικη νομοθεσια ειναι σαφης οτι και να γινει αργα η γρηγορα θα περασει ειναι υπερ μας να γινει γρηγοροτερα.ειναι δυνατον να μη δινουν απαλαγη απο το στρατευμα στο Deree?

επισης η δημοσια παιδεια δεν ειναι δωρεαν ..ποιος σας τα πε αυτα?
700Ε το μηνα λίγα ειναι?
η νομιζετε οτι φτανουν οι εστιες?
αν δε περασεις στην πολη που μενεις τα εξοδα ειναι τεράστια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
Κάνεις μεγάλο λάθος.

Σε παραπέμπω για παράδειγμα στον κανονισμό σπουδών του ΤΕΙ Αθήνας:

https://www.teiath.gr/userfiles/admin/documents/spoudastika/Kanonismos_Spoudon.doc

Σπουδαστές και όχι φοιτητές.

Tόσο καιρό που έλεγα σε γνωστούς ότι είμαι φοιτητής, έκανα λάθος ;:'(:P:P
-----------------------------------------
και εχω να προσθεσω αυτα που ξερω στο topic οτι
το ΤΕΙ πληροφορικης ειναι τουλαχιστον 2 φορές καλυτερο απο το Deree,ή απο αλλα κολλέγια,εκει που πασχουν τα δημοσια πανεπιστημια -τει ειναι στις γραμματειακή υποστηριξη και υπηρεσιες,η μηδενικη σχεδον επαφη καθηγητη σπουδαστη-φοιτητη χαχαχ ακομα γελαω εγω στο ΤΕΙ φοιτητης ελεγα παντως ,φοιτητικο εισιτήριο επαιρνα και φοιτητικο cinema πηγαινα... anyway, άλλα ΤΕΙ πρεπει να αναβαθμιστουν ή να κλεισουν .το ΤΕΙ διοικηση επιχειρησεων απο την αλλη ειναι παρομοια σε επιπεδο δυσκολίας με Deree.γενικα το προγραμμα σπουδων ειναι σχετικα σε καλο επιπεδο παντου στα δημοσια το προβλημα ειναι οτι δε τα μαθαινεις αυτα ειτε γιατι ειναι δυσκολα χωρις να παρεχετονται τα απαραιτητα πχ.βιβλια ,on-line,εργασιες,προοδους.ειτε γιατι επιλεγεις να μην πατησεις ποτε και αντιγραφεις στις εξετασεις και παιρνεις πτυχιο και εισαι το ιδιο και χειροτερος με καποιον που βγηκε απο ενα κολλεγιο ή ενα τει.
Πρεπει να αφησουν να νομοθετησουν για την εκπαιδευση να βαλουν μια ταξη ,η ευρωπαικη νομοθεσια ειναι σαφης οτι και να γινει αργα η γρηγορα θα περασει ειναι υπερ μας να γινει γρηγοροτερα.ειναι δυνατον να μη δινουν απαλαγη απο το στρατευμα στο Deree?

Αν και μίλησες κάπως υποτιμητικά στην Lita Athens... θα συμφωνήσω με αρκετά απο αυτα που ανέφερες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statistikos

Δραστήριο μέλος

Ο statistikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 674 μηνύματα.
Tόσο καιρό που έλεγα σε γνωστούς ότι είμαι φοιτητής, έκανα λάθος ;:'(:P:P
-----------------------------------------


Αν και μίλησες κάπως υποτιμητικά στην Lita Athens... θα συμφωνήσω με αρκετά απο αυτα που ανέφερες.

Eco φοιτητής - σπουδαστής, πρακτικά το ίδιο είναι. Το ΤΕΙ δεν μπορεί να συγκριθεί με ΙΕΚ και ΚΕΣ. Απλά για σωστή χρήση της Ελληνικής γλώσσας, το παρέθεσα.

Μου το είχε πει μια φιλόλογος (που τουλάχιστον ελληνικά ξέρει καλύτερα από εμένα σίγουρα), το έψαξα και είχε δίκιο. Σιγά το πράγμα.

Υπάρχουν ΤΕΙ που τα σέβομαι απεριόριστα και ΑΕΙ της πλάκας.

BusinessMan είδα 3 σελίδες ποστ (σε ένα απόγευμα; - Πώς τα καταφέρατε; :p), κάτι ανέφερες σε μένα. Βαριέμαι να τα διαβάσω φίλε. Δεν ξέρω αν ρώτησες κάτι.

Πάντως δέχομαι, ότι με το νέο νόμο, ίσως να τους βάφτισαν φοιτητές τους ΤΕΙτζήδες. Δεν το γνωρίζω απόλυτα αυτό. Όπως και να έχει, σιγά το πράγμα. Ειλικρινά δεν έχει καμία σημασία.

Θεωρητικά τουλάχιστον, ανωτατοποίηση (ΑΤΕΙ) θα έπρεπε να ισοδυναμεί ότι όλοι οι σπουδαστές έγιναν φοιτητές. Απλά μου κάνει εντύπωση πως ακόμα αναφέρονται ως σπουδαστές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
Eco φοιτητής - σπουδαστής, πρακτικά το ίδιο είναι. Το ΤΕΙ δεν μπορεί να συγκριθεί με ΙΕΚ και ΚΕΣ. Απλά για σωστή χρήση της Ελληνικής γλώσσας, το παρέθεσα.

Μου το είχε πει μια φιλόλογος (που τουλάχιστον ελληνικά ξέρει καλύτερα από εμένα σίγουρα), το έψαξα και είχε δίκιο. Σιγά το πράγμα.

Υπάρχουν ΤΕΙ που τα σέβομαι απεριόριστα και ΑΕΙ της πλάκας.

BusinessMan είδα 3 σελίδες ποστ (σε ένα απόγευμα; - Πώς τα καταφέρατε; :p), κάτι ανέφερες σε μένα. Βαριέμαι να τα διαβάσω φίλε. Δεν ξέρω αν ρώτησες κάτι.

Πάντως δέχομαι, ότι με το νέο νόμο, ίσως να τους βάφτισαν φοιτητές τους ΤΕΙτζήδες. Δεν το γνωρίζω απόλυτα αυτό. Όπως και να έχει, σιγά το πράγμα. Ειλικρινά δεν έχει καμία σημασία.

Θεωρητικά τουλάχιστον, ανωτατοποίηση (ΑΤΕΙ) θα έπρεπε να ισοδυναμεί ότι όλοι οι σπουδαστές έγιναν φοιτητές. Απλά μου κάνει εντύπωση πως ακόμα αναφέρονται ως σπουδαστές.

Φίλε στατιστικέ, αν θυμάμαι καλά η λέξη σπουδαστής-άστρια αναφέρεται στα άτομα που φοιτούν σε ανώτερη σχολή . Εν πάση περιπτώσει, δεν με ενδιαφέρει αν θα με προσφωνούν ως σπουδαστή ή φοιτητή. Αλλού εγκειται το πρόβλημα.:):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statistikos

Δραστήριο μέλος

Ο statistikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 674 μηνύματα.
Με όλο το θάρρος,δε νομίζω να έχεις να σχολιάσεις και πολλά...ένα κι ένα κάνουν δύο,ό,τι και να πούμε εσύ κι εγώ είναι περιττά,υπάρχει ένα ζήτημα που χρίζει αντιμετώπισης και μάλιστα κατά τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης!

Κι όπως είπα και πιό πάνω,πληρώστε εσείς οι δύο τα πρόστιμα!:bye:
-----------------------------------------


Βλέπω ότι δεν μου απάντησες στα άλλα σημαντικά ερωτήματα...κρίμα και πάλι...

Τελικά θα πληρώσεις εσύ και η οικογένειά σου τα πρόστιμα;Θα μας πεις;
Είπαμε,τα Κολλέγια είναι μια πραγματικότητα,θέλεις δε θέλεις!

Μπορεί να μην έκρινες εμένα,έκρινες όμως πράγματα για τα οποία ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ

Όχι κανένα πρόβλημα!Γράψε ό,τι θες δικαίωμά σου είναι!:bye:

Υ.Γ. Κι εσύ θα έχεις τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα αλλά θα έχεις καλύτερα εφόδια,οπότε και πάλι τι φοβάσαι;Δεν έχει λογική αυτό που λες...

Τώρα που διάβασα και αυτά για τα κολλέγια (απάλευτο πραγματικά) τα πράγματα είναι όπως τα λες.

Δυστυχώς... Νομίζω πως δεν έχει ιδαίτερα περιθώρια για ελιγμούς η κυβέρνηση και αργά ή γρήγορα θα συμβιμβαστεί.

Πάντως το πρόστιμο που θα φάμε, μοιάζει σταγόνα στον ωκεανό, στα χρέη που έχουμε και συνεχίζουμε να έχουμε.

Όσο δεν υπάρχει κυβέρνηση να τα βάλει με τους ΔΥ, τόσο θα χειροτερεύει η κατάσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Αν τα ΤΕΙ δεν υπήρξαν ποτέ τριετή θα μπορούσατε να με δορθώσετε, όχι να με βρίσετε...!!!

Επίσης, η φράση "anyway, εγώ είμαι σε ΑΕΙ, οπότε θεωρούμαι έτσι και αλλιώς φοιτήτρια" ειχε αμιγώς χιουμοριστική χροιά, εξ'ου και το emoticon που είχα βάλει δίπλα...!!! Προτού κρίνετε τον άλλον λοιπόν, να κρίνετε την αντιληπτική σας ικανότητα.

Τα υπόλοιπα περί της επιστημονικής μου ιδιότητας ήταν απάντηση (με την απαραίτητη δόση ειρωνείας φυσικά) στις υβρείς που δέχθηκα! Οταν κάποιος δέχεται τέτοιες προσβολές, δεν μπορεί να μένει άπραγος. Εν τούτοις, δεν ανταπέδωσα σε κανένα τις προσωπικές ύβρεις!!!

Για να έρθουμε όμως στο θέμα, είμαι κατά της αναγνώρισης των ΚΕΣ ως ισότιμων με ΑΕΙ/ΤΕΙ. Πρόκειται για προσωπική άποψη την οποία θα επιχειρηματολογούσα αν δεν με καθυβρίζατε. Αν λοιπόν θέλετε να γίνει ουσιαστικός διάλογος για το θέμα, θα το συζητήσουμε. Αν όχι, no problem.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Λοιπόν εγώ θα ήθελα να ακούσω και τα επιχειρήματα της Lita Athens.

Φροντίστε να κριθούν μόνο οι απόψεις της, όχι η ίδια (και η κάθε Lita) ως άτομο. Η κουβέντα είναι ενδιαφέρουσα, δεν είναι ανάγκη να τσακώνεστε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Λοιπόν εγώ θα ήθελα να ακούσω και τα επιχειρήματα της Lita Athens.

Φροντίστε να κριθούν μόνο οι απόψεις της, όχι η ίδια (και η κάθε Lita) ως άτομο. Η κουβέντα είναι ενδιαφέρουσα, δεν είναι ανάγκη να τσακώνεστε.
Ακριβώς! Δέχομαι τον αντίλογο και τη διαφωνία με επιχειρήματα, αρκεί να μην καθυβρίζομαι προσωπικώς!

Τα επιχειρήματά μου λοιπόν, κατά της αναγνώρισης των ΚΕΣ είναι τα εξής:

1) Δεν δέχονται τους μαθητές τους κατόπιν διαδικασιών αξιοκρατικής εισαγωγής, αλλά δέχονται απλώς αυτούς που μπορούν να πληρώσουν τα δίδακτρα.

2) Οι φοιτητές τους είναι παιδιά που απέτυχαν στις πανελλήνιες και δεν κατάφεραν να εισαχθούν σε σχολή της επιλογής τους. Δεν είναι η ακαδημαική αφρόκρεμα, αλλά μαθητές μέσου εως πολύ χαμηλού επιπέδου που θέλουν να πάρουν ένα χαρτί ειδίκευσης. Με ποιον τρόπο λοιπόν προάγεται η έρευνα και η γνώση όταν το φοιτητικό ακροατήριο είναι χαμηλού ακαδημαικού επιπέδου?

3) Πολλοί από τους καθηγητές τους δεν έχουν PhD, προσόν απαραίτητο για τους καθηγητές ΑΕΙ/ΤΕΙ. Μπορεί να φαίνεται τυπικό, αλλά στην πραγματικότητα αντανακλά την ικανότητα ενός επιστήμονα για έρευνα στον κλάδο του και προαγωγή της γνώσης. Η απόκτηση διδακτορικού διπλώματος είναι μια δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία και απευθύνεται σε άξιους ερευνητές, όχι στον οποιονδήποτε!

4)Νομίζω οτι κανείς δεν δυσκολεύθηκε να αποφοιτήσει από αυτά... Γνωρίζω άτομα χαμηλής μορφώσεως που πήραν το πολυπόθητο δίπλωμα ειδίκευσης χωρίς να έχουν καταβάλει το διάβασμα που θα κατέβαλαν για την απόκτηση πτυχίου ΑΕΙ/ΤΕΙ. Και όσον αφορά τα αγγλικά που υποτίθεται απαιτούνται, δεν νομίζω πως είναι όλοι τους αστέρια.... Κάποιοι όταν μπήκαν δεν ήξεραν σχεδόν τίποτε, πόσο μάλλον να μπορούν να παρακολουθήσουν και επιστημονική διάλεξη...!!!:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statistikos

Δραστήριο μέλος

Ο statistikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 674 μηνύματα.
Ακριβώς! Δέχομαι τον αντίλογο και τη διαφωνία με επιχειρήματα, αρκεί να μην καθυβρίζομαι προσωπικώς!

Τα επιχειρήματά μου λοιπόν, κατά της αναγνώρισης των ΚΕΣ είναι τα εξής:

1) Δεν δέχονται τους μαθητές τους κατόπιν διαδικασιών αξιοκρατικής εισαγωγής, αλλά δέχονται απλώς αυτούς που μπορούν να πληρώσουν τα δίδακτρα.

2) Οι φοιτητές τους είναι παιδιά που απέτυχαν στις πανελλήνιες και δεν κατάφεραν να εισαχθούν σε σχολή της επιλογής τους. Δεν είναι η ακαδημαική αφρόκρεμα, αλλά μαθητές μέσου εως πολύ χαμηλού επιπέδου που θέλουν να πάρουν ένα χαρτί ειδίκευσης. Με ποιον τρόπο λοιπόν προάγεται η έρευνα και η γνώση όταν το φοιτητικό ακροατήριο είναι χαμηλού ακαδημαικού επιπέδου?

3) Πολλοί από τους καθηγητές τους δεν έχουν PhD, προσόν απαραίτητο για τους καθηγητές ΑΕΙ/ΤΕΙ. Μπορεί να φαίνεται τυπικό, αλλά στην πραγματικότητα αντανακλά την ικανότητα ενός επιστήμονα για έρευνα στον κλάδο του και προαγωγή της γνώσης. Η απόκτηση διδακτορικού διπλώματος είναι μια δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία και απευθύνεται σε άξιους ερευνητές, όχι στον οποιονδήποτε!

4)Νομίζω οτι κανείς δεν δυσκολεύθηκε να αποφοιτήσει από αυτά... Γνωρίζω άτομα χαμηλής μορφώσεως που πήραν το πολυπόθητο δίπλωμα ειδίκευσης χωρίς να έχουν καταβάλει το διάβασμα που θα κατέβαλαν για την απόκτηση πτυχίου ΑΕΙ/ΤΕΙ. Και όσον αφορά τα αγγλικά που υποτίθεται απαιτούνται, δεν νομίζω πως είναι όλοι τους αστέρια.... Κάποιοι όταν μπήκαν δεν ήξεραν σχεδόν τίποτε, πόσο μάλλον να μπορούν να παρακολουθήσουν και επιστημονική διάλεξη...!!!:lol:

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ.

Δεν σημαίνει όμως ότι δεν σπουδάζουν εκεί (έστω λίγα), αξιόλογα παιδιά.

Ούτε ότι όσοι σπουδάζουν σε ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι σαίνια.

Όπως και να έχει, για τους λόγους που προανέφερε πολύ σωστά ο BusinessMan, θα τα αναγνωρίσουν αργά ή γρήγορα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ακριβώς! Δέχομαι τον αντίλογο και τη διαφωνία με επιχειρήματα, αρκεί να μην καθυβρίζομαι προσωπικώς!

Τα επιχειρήματά μου λοιπόν, κατά της αναγνώρισης των ΚΕΣ είναι τα εξής:

1) Δεν δέχονται τους μαθητές τους κατόπιν διαδικασιών αξιοκρατικής εισαγωγής, αλλά δέχονται απλώς αυτούς που μπορούν να πληρώσουν τα δίδακτρα.

2) Οι φοιτητές τους είναι παιδιά που απέτυχαν στις πανελλήνιες και δεν κατάφεραν να εισαχθούν σε σχολή της επιλογής τους. Δεν είναι η ακαδημαική αφρόκρεμα, αλλά μαθητές μέσου εως πολύ χαμηλού επιπέδου που θέλουν να πάρουν ένα χαρτί ειδίκευσης. Με ποιον τρόπο λοιπόν προάγεται η έρευνα και η γνώση όταν το φοιτητικό ακροατήριο είναι χαμηλού ακαδημαικού επιπέδου?

3) Πολλοί από τους καθηγητές τους δεν έχουν PhD, προσόν απαραίτητο για τους καθηγητές ΑΕΙ/ΤΕΙ. Μπορεί να φαίνεται τυπικό, αλλά στην πραγματικότητα αντανακλά την ικανότητα ενός επιστήμονα για έρευνα στον κλάδο του και προαγωγή της γνώσης. Η απόκτηση διδακτορικού διπλώματος είναι μια δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία και απευθύνεται σε άξιους ερευνητές, όχι στον οποιονδήποτε!

4)Νομίζω οτι κανείς δεν δυσκολεύθηκε να αποφοιτήσει από αυτά... Γνωρίζω άτομα χαμηλής μορφώσεως που πήραν το πολυπόθητο δίπλωμα ειδίκευσης χωρίς να έχουν καταβάλει το διάβασμα που θα κατέβαλαν για την απόκτηση πτυχίου ΑΕΙ/ΤΕΙ. Και όσον αφορά τα αγγλικά που υποτίθεται απαιτούνται, δεν νομίζω πως είναι όλοι τους αστέρια.... Κάποιοι όταν μπήκαν δεν ήξεραν σχεδόν τίποτε, πόσο μάλλον να μπορούν να παρακολουθήσουν και επιστημονική διάλεξη...!!!:lol:

Ποια Αγγλικά; :lol:



Aρθρο ανθρώπου που την πάτησε...αλλά το διασκεδάζει...(source: https://greek-college.blogspot.com/)

" Ήρθε η ώρα να πάρω το φτυάρι. Και την περίμενα αυτή την ώρα εδώ και καιρό (θα καταλάβετε τι εννοώ...). Βασικά, εγώ προγραμματιστής είμαι. Πάντα λίγο-πολύ αυτό έκανα, το πρώτο μου πτυχείο (στην Αγγλία) αυτό ήταν, και τελικά αυτό το πράγμα ακριβώς κάνω και τώρα ως δουλειά. Το γουστάρω, μου αρέσει, πληρώνομαι για αυτό, άρα είμαστε όλοι υχαριστημένοι. Παρόλα αυτά, περίπου ένα χρόνο πριν θέλησα και εγώ σαν παιδί να κάνω ένα master. "
Λίγο για να μην πάω ακόμα στρατό, λίγο επειδή τέλος πάντων αυτό ήθελα, ζήτω και άρχισα να ψάχνω. Και καθώς έβλεπα στην τηλεόραση όοολες αυτές τις διαφημίσεις για τα διάφορα φοβερά και τρομερά Universities (sic) που λειτουργούν στην Ελλάδα και δίνουν αγγλικά πτυχεία, είπα να το δοκιμάσω και να μην χρειάζεται να φεύγω για άλλη μια φορά για του διαόλου τη μάνα. Η Αθήνα με περίμενε!
... Μέχρι που συνειδητοποίησα ότι το να βρείς computer science master στην πιάτσα ήταν αδύνατο. Όχι στην Ελλάδα. Ότι υπήρχε ήταν καρα-κιτσαρία, για πρώτο πτυχείο από άλλο τομέα. Οπότε είπα να πάρω το μεταπτυχιακό μου σε κάτι διαφορετικό, έτσι ρε γαμώτο για να έχω το edge. ΜΒΑ, καμιά σχέση με το γνωστό πρωτάθλημα basket, οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων. Έλα, εγώ θέλω να διοικώ. Καλό ακούγεται.
Έκανα λοιπόν που λές, ευγενικέ αναγνώστη, τη γύρα στην αγορά (γνωστή και ως "πιάτσα" στους μυημένους...). Από επαρχία παιδί, δεν ήμουν απόλυτα προετοιμασμένος για αυτά που είδαν τα αυτιά και άκουσαν τα μάτια μου - από κουζινίτσα δίπλα στις αίθουσες, προγράμματα σπουδών που γίνονταν "ότι ώρα θέλετε ρε παιδιά", μέχρι και κάτι περίεργα κτήρια που δεν θα ήθελα από κάτω να περάσω, όχι να κάνω μαθήματα μέσα.
Τέλων πάντων (tm) τελικώς κατέληξα στο IST Studies. Kάπως πιο σοβαρό μου φάνηκε το logo του, είχε και πολλές διαφημίσεις στην τηλεόραση, δεν είναι αυτές αρκετές ενδείξεις; Πολλά μου είπαν όταν πήγα, για μαθήματα στα Αγγλικά, εντάξει δεν χρειαζόταν προηγούμενες οικονομικές σπουδές - θα έφτανα κάποτε το επίπεδο των συμφοιτητών μου - 10% επιτρεπόμενες απουσίες, εργασίες και job finding agencies που είχαν, πτυχιακές, τέλων πάντων το έφαγα. Αγγλικό (και άρα, ισοδύναμο) πτυχίο έδινε, άρα... Ζήτω κι έγινα φοιτητής (πάλι). Όλα αυτά, ένα-ενάμιση χρόνο πριν.
Χαχαχα. *πεθαίνει στο γέλιο* Μαθήμα στα Αγγλικά; Ίσως, τα πρώτα λεπτά της πρώτης εβδομάδας, ίσως. Μετά, το 80% περιείχε μεν κάποια αγγλικά buzzwords (internet, stock market, revenues, κλπ), αλλά ήταν τόσο αγγλικό όσο και οι μεταφρασμένες μεξικάνικες σαπουνόπερες που βλέπει η μάνα μου. Και τι να κάνεις αγγλικά όταν το 70% των φοιτητών είναι στο επίπεδο καμακιού σε παραλία ("I speak english good") και οι αφηρημένες έννοιες ήταν λιγουλάκι no-no κατά τον λαϊκό όρο; Και δεν φταίνε φυσικά κανείς εκτός από τους δήθεν κουστουμαρισμένους τύπους που την διαφημίζουν τη δουλειά ως το αντίστοιχο αγγλικού πανεπιστημίου.
Προηγούμενα πτυχία;;; *πιάνει το στομάχι του* Τουλάχιστο τα μισά άτομα (φυσικά μαζί και με εμένα) δεν ήξεραν -τίποτα- από οικονομικά, ασχέτως πρώτου bachelor's. Οπότε από τις πρώτες εβδομάδες έβλεπες άτομα με bachelor's σε οικονομικά, μάρκετινγκ, κλπ στην ίδια ακριβώς μοίρα και γνώσεις με κομπιουτεράδες, φαρμακοποιούς, γεωπόνους (!), μπάρμεν (ναι, σοβαρα), και εννοείται και η μεγάλη πρωτοτυπία, πρώτη φορά στον Ελλαδικό χώρο, άτομα ΧΩΡΙΣ πρώτο πτυχίο ακόμα να κάνουν μεταπτυχιακό! Φοβερό, έτσι;
Τέλως πάντων, έτσι κι αλλιώς πάει το πρώτο τρίμηνο έτσι όπως πήγε... φτάνουμε χριστούγεννα, οπότε άντε λέει να γράψουμε εξετάσεις. Ωραίος και αγχωμένος εγώ - σιχαίνομαι τις εξετάσεις γαμώτο - διαβάζω πέντε πράγματα γιατί μας είχαν πει πολλά, δύσκολα, πολλοί μένουν, τέσσερα μαθήματα maximum χάνεις όλο το χρόνο και τελείωσαν όλα, κλπ. Πάω λοιπόν με ένα φιλαράκι να γράψουμε, το πρώτο πρώτο μάθημα βασικά ήταν να πάρουμε ένα ισολογισμό και να βρούμε/ερμηνεύσουμε κάποιους λόγους μέσα του. Ως εδώ καλα, παρά το άγχος.
Το χάος. Όσο γράφαμε το μάθημα είδα.. τα είδα όλα. Άτομα να σηκώνοντα, να περπατάνε ανοικτά στο άλλο άκρο τις αίθουσας για να συζητήσουν τις ερωτήσεις με άλλους. Τον καθηγητή μετά από την πρώτη ώρα να ρωτάει την τάξη στα ίσια "Βρήκατε όλοι στην ερώτηση δύο, 4.2 billion?" και να κάνει διευκρινίσεις όπως "το ένα billion έχει 1000 million, έτσι;". Σε μεταπτυχιακό!! Τελικά όπως ίσως μαντέψατε, δεν έμεινα στο μάθημα αυτό. Α, πολύς κόσμος δεν ήξερε να χρησιμοποιήσει τα κομπιουτεράκια τους (scientific calculator όλα τους, φυσικά, από 10 χιλιάρικα και πάνω) και χρειαζόνταν βοήθεια απ'τον καθηγητή για να κάνουν τις διαιρέσεις.
Περνάγανε οι μήνες, και μερικά απλά γεγονότα σιγά-σιγά έκαναν την εμφάνισή τους. Όπως, π.χ. το γεγονός ότι οι επιδόσεις των φοιτητών δεν έχουν σχέση ένα-προς-ένα με τα αποτελέσματά τους. Άν ο μπαμπάς σου είναι manager σε εταιρία, πολύυυ χλωμό να χάσεις έστω και μάθημα. Είναι τσάμπα διαφήμιση για τη σχολή να λέει ο μπαμπάς ότι ο γιόκας του πήρε distinction από το IST Studies σε τελική ανάλυση. Έπεσε φάση την προηγούμενη χρονιά σε φίλο μου που δουλεύει ήδη λογιστής (και ξέρει τι κάνει) να γράφει το τελευταίο μάθημα μαζί με γιο βουλευτή που δεν ήξερε -τίποτα-. Χωρίς υπερβολή, τίποτα. Ο τύπος πήρε την κόλλα του φίλου μου και άρχισε να γράφει από λευκή σελίδα, στο τελευταίο μισάωρο. Πήρε Α στο μάθημα. Ο φίλος μου κόπηκε. Το συμβάν έχει γίνει verify από ανεξάρτητους τρίτους από τότε.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οι απουσίες άρχισαν να αυξάνονται - όχι, δεν μένεις με 10% απουσίες. Τσου. Μάλιστα όταν χτύπησαν και οι ζέστες, συντριπτικό μέρος του μαθητικού πληθυσμού άρχισε να έρχεται λιγότερο και λιγότερο στα μαθήματα - και ταυτόχρονα, ακόμα μεγαλύτερα αυτράπελα άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους όσο πλησιάζαμε στην κορύφωση αυτή κάθε μεταπτυχιακού που ονομάζεται... πτυχιακή. Thesis.
Χαχαχαχα. Απίστευτες φάσεις. Το απέραντο copy&paste - ο μεγάλος σύμμαχός σου το ctrl-v, φίλε μου αναγνώστη. Η ιδέα της πρωτότυπης πτυχιακής στην Ελλάδα των ιδιωτικών πανεπιστημίων είναι αντίστοιχη αυτής των ΟΥΦΟ που κλέβουν αγελάδες για να τις μελετήσουν - ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική, αλλά μάλλον επιστημονική φαντασία παρά κάτι που συμβαίνει, άν ξέρετε τι εννοώ. Αφού έπεσε μελέτη των κορυφαίων (ο Θεός να τις κάνει...) πτυχιακών προηγούμενων χρόνων, και να βλέπεις το εξής εκπληκτικό - ολόκληρες ΣΕΛΙΔΕΣ - όχι μια παράγραφος ή τρείς, έτσι; - να είναι τόσο ακριβή αντίγραφα η μια τις άλλης, που ούτε τα fonts ή τα γραφήματα δεν έκαναν τον κόπο να αλλάξουν στο παραμικρό. Φανταστήτε 10 σελίδες-κόπιες, σαν πειρατικά CD στη Στουρνάρη.
Σε τελική ανάλυση, έφτασε και πέρασε και η μέρα των παρουσιάσεων των πτυχιακών - βασικά, η ιδέα είναι ότι βάζεις ένα κουστούμι κι εσύ σαν μελλοντικός επιχειρηματίας και στέλεχος, και πάς να διαβάσεις μέρη από την εργασία σου - υποτίθεται πας να εξηγήσεις, αλλά το 90% τουλάχιστο των φοιτητών δεν ξέρουν τι έχουν γράψει, και το 5% δεν έχουν καν διαβάσει αυτό που έχουν γράψει - και δεν έχει σημασία έτσι κι αλλιώς, γιατί αυτοί στους οποίους κάνεις την παρουσιασή σου δεν ακούνε μετά τα πρώτα 30 δευτερόλεπτα, κάνει και ζέστη.... Βάζουν λοιπόν το PowerPoint να τρέχει τα κλασσικά templates από τα έτοιμα, με κείμενο pasted μέσα τους - εξάλλου, τί είναι λίγο paste ακόμα; Αμαρτία απ'το Θεό να σταματήσουμε εδώ. Χειροκροτήματα/επόμενος στο τέλος.
Και φυσικά, τελικά, οι βαθμοί. Οι οποίοi δεν ανακοινώνονται - όχι τα γραπτά να δείς, ούτε καν τους βαθμούς σου. Τέτοια διαφάνεια. :) Απλά σου λένε αν πέρασες/αν έμεινες. Και φυσικά όπως ξέραμε μήνες πριν, ΟΥΤΕ ΕΝΑ άτομο που είχε συγγενείς σε μεγάλες επιχειρήσεις δεν έχασε ΟΥΤΕ ΕΝΑ μάθημα, έστω κι αν δεν ερχόταν μια φορά το μήνα και ήταν κοινώς γνωστό ότι δεν ήξερε σχεδόν τίποτα, ούτε καν αγγλικά, και ούτε καν βοηθούσε την ομάδα του στις ομαδικές εργασίες στο παραμικρό για ολόκληρα τρίμηνα.
Έτσι για να ικανοποιήσω την περιέργεια κάποιων, πέρασα όλα τα μαθήματα και σε καλή σειρά - βασικά, επειδή ξέρω καλά αγγλικά. Οικονομικά ούτε πριν ήξερα, ούτε και τώρα ξέρω. Αλλά έχω μεταπτυχιακό στην διοίκηση επιχειρήσεων κατά τα άλλα. Και πάλι, μπορώ να ορκιστώ ότι υπάρχουν πολλά άτομα που ξέρουν ακόμα λιγότερα, και έχουν μερισσότερα του ενός πτυχία στον τομέα, και που αύριο (ή και σήμερα, ας είμαι ειλικρινής...) θα είναι μανατζαραίοι. Ζήτω.
Τα χάλια της ελληνικής παιδίας στο πανεπιστημιακό επίπεδο, είναι δυστυχώς απίστευτα. Ακατανόμαστα, ανεξέλεκτα. Πραγματικά, αν και δεν έχω κανένα κίνητρο να το κάνω, δεν μπορώ να βρώ τις λέξεις για να απευθείνω μεγαλύτερη κατηγορία στα όσα συμβαίνουν. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος, κανείς πολιτικός δεν πρόκειται να αναλάβει το πολιτικό κόστος να βάλει ένα τέλος - όλες οι μαμάδες θα επαναστατούσαν με την ιδέα ότι οι πανένδοξοί τους σπόροι μπορεί να ΜΗΝ πάρουν πανεπιστημιακό πτυχίο. Αλλά μα το Δία ρε γαμώτο, αφού ΔΕΝ μπορούν, αφού ΔΕΝ έχουν μάθει να διαβάζουν και να κάνουν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ προσπάθεια, αφού ουτε ΚΑΝ αγγλικά δεν ξέρουν, αφού ΔΕΝ έχουν σχέση με οικονομικές επιστήμες, τι κάνουν σε αγγλικό ίδρυμα σοβαρών, υποτίθεται, σκοπών; Αφού δεν έχουν καν στατιστικές γνώσεις μαθηματικών δευτέρας λυκείου ή και βασικότερες ακόμα γνώσεις, τι πάνε να μάθουν regression analysis;
Και καλά αυτοί, λογικό και ευνόητο να θέλουν να πάρουν πτυχίο και να πάρουν χρήμα (άσχετο αν θα πάρουν) - οι φιλοδοξία καλή είναι, και στο κάτω κάτω ποιος σκέφτεται τα παραπάνω για τον εαυτό τους; Κανείς. Αλλά ρε να πάρει, που είναι οι εξωτερικοί, αντικειμενικοί, αυστηροί έλεγχοι ώστε αν ΔΕΝ ξέρεις να ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΧΑΡΤΙ; Γιατί τώρα, τα χαρτιά δεν σημαίνουν τίποτα. Αν θέλετε υπενθύμηση, απλά σκεφτείτε το φοβερό "το ένα billion έχει 1000 million, έτσι;".
Και αυτό το σύστημα παράγει οικονομολόγους, κομπιουτεράδες, ότι θέλετε. -- Αληθινή ιστορία: Χρειαζόμασταν ένα spreadsheet πρόγραμα σε κάποια φάση, σαν το Εxcel, και είχα κατεβάσει την shareware έκδοσή του, και το crack για να μην γίνεται expire μετά απο 30 μέρες. Οπότε μιλάω με συμφοιτητή μου, κάτοχο bachelor σε computer science.. "Να θυμηθώ να σου δώσω το crack" του λέω. "Α, καλά, να σου φέρω ένα άδειο CD αύριο", μου λέει. "Ρε, είναι 14 kilobytes" τον ενημερώνω. "Δηλαδή, χωράει σε ένα CD;" με ρωτάει αφοπλιστικά.
ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ COMPUTER SCIENCE!!! Αυτά, κύριοι και κυρίες. Με τις υγείες μας. :)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fuzzbox1

Νεοφερμένος

Ο fuzzbox1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Ακριβώς! Δέχομαι τον αντίλογο και τη διαφωνία με επιχειρήματα, αρκεί να μην καθυβρίζομαι προσωπικώς!

Τα επιχειρήματά μου λοιπόν, κατά της αναγνώρισης των ΚΕΣ είναι τα εξής:

1) Δεν δέχονται τους μαθητές τους κατόπιν διαδικασιών αξιοκρατικής εισαγωγής, αλλά δέχονται απλώς αυτούς που μπορούν να πληρώσουν τα δίδακτρα.

2) Οι φοιτητές τους είναι παιδιά που απέτυχαν στις πανελλήνιες και δεν κατάφεραν να εισαχθούν σε σχολή της επιλογής τους. Δεν είναι η ακαδημαική αφρόκρεμα, αλλά μαθητές μέσου εως πολύ χαμηλού επιπέδου που θέλουν να πάρουν ένα χαρτί ειδίκευσης. Με ποιον τρόπο λοιπόν προάγεται η έρευνα και η γνώση όταν το φοιτητικό ακροατήριο είναι χαμηλού ακαδημαικού επιπέδου?

3) Πολλοί από τους καθηγητές τους δεν έχουν PhD, προσόν απαραίτητο για τους καθηγητές ΑΕΙ/ΤΕΙ. Μπορεί να φαίνεται τυπικό, αλλά στην πραγματικότητα αντανακλά την ικανότητα ενός επιστήμονα για έρευνα στον κλάδο του και προαγωγή της γνώσης. Η απόκτηση διδακτορικού διπλώματος είναι μια δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία και απευθύνεται σε άξιους ερευνητές, όχι στον οποιονδήποτε!

4)Νομίζω οτι κανείς δεν δυσκολεύθηκε να αποφοιτήσει από αυτά... Γνωρίζω άτομα χαμηλής μορφώσεως που πήραν το πολυπόθητο δίπλωμα ειδίκευσης χωρίς να έχουν καταβάλει το διάβασμα που θα κατέβαλαν για την απόκτηση πτυχίου ΑΕΙ/ΤΕΙ. Και όσον αφορά τα αγγλικά που υποτίθεται απαιτούνται, δεν νομίζω πως είναι όλοι τους αστέρια.... Κάποιοι όταν μπήκαν δεν ήξεραν σχεδόν τίποτε, πόσο μάλλον να μπορούν να παρακολουθήσουν και επιστημονική διάλεξη...!!!:lol:

αν με αυτα τα επιχειρηματα βγαινατε στους δρομους τι να πω πραγματικα καταντια
δηλαδη μας λες οτι
1.αν υπηρχαν αξιοκρατικα κριτηρια εισαγωγης
3.αν εβαζαν ως υποχρεωτικο να κατεχεις PhD
4.αν υπηρχε ελεγχος ,και διασφαλιση ποιοτητας ή εστω εξετασεις αφου παρεις πτυχιο απο το ΚΕΣ
τοτε για σενα με τα λεγομενα σου δεν θα ειχες κανενα προβλημα να υπαρχουν δημοσιο και ιδιωτικα μη κερδοσκοπικα ιδρυματα σωστα?
αρα τι κάνουμε ?

για να γινουν αυτα που ζητας πρεπει να περαστουν νομοι, νομοσχεδια κτλ.ωστε αν θελει καποιος να αναγνωριστει να τηρει αυτα που λες αρα
βγαζουμε τους περιορισμους του συνταγματος ωστε να μπορουμε να βαλουμε κανονες και ελεγχους σε ενα συστημα που ειναι πραγματικοτητα αυτη τη στιγμη στην Αθηνα..

ΑΡΑ καταληγουμε και λεμε (συ ειπας) οτι αν καποιο ΚΕΣ πληρει τα παραπανω τοτε μπορει και να το αναγνωρισουμε
και μη μου πεις το παραμυθι ναι αλλα επειδι ειναι ιδιωτικα θα λαδωνουν κτλ...
εκτος του οτι ειναι παρανομο ,το ιδιο θα σου πω για τον φοιτητη που περναει τα μαθηματα επειδι ανηκει στη Χ,Υ παραταξη,η που αντιγραφει..Ξερω ατομα που πηραν πτυχιο διαβαζοντας 2 μαθηματα απο τα 42 σε αξιολογες σχολες ΑΣΟΕ,Μαθηματικο κτλ...

αρα πρεπει να βγουμε στους δρομους και να απαιτησουμε ΤΩΡΑ αξιολογηση των δημοσιων ,αξιολογηση των ιδιωτικων αξιολογηση στο δημοσιο τομεα κτλ..
αρα στο ποστ σου θα πρεπει να αλλαξεις και να πεις ..ειμαι κατα της ΑΜΕΣΗΣ αναγνωρισης των ΚΕΣ.. και υπερ της αλλαγης του αρθρου 16



p.s. οσο για το 2.
δε χρειαζεται να προαγεται η ερευνα το αφηνουμε για εσας τους εξυπνους αυτο στα ΑΕΙ (με ποιο τροπο προαγεται η ερευνα οταν κλεινει η σχολη με καταληψη,ή οταν δε παταει κανενας στη διαλεξη ή οταν δε εχεις βιβλια ).Αν σπουδασω λογιστης θα πρεπει να κανω ερευνα?αν σπουδασω νοσηλευτικη (ΕΚΠΑ) πρεπει να κανω ερευνα?εγω που δε θελω,, μπορω να σπουδασω κατι και να μπορω να δουλεψω πανω στο τομέα μου??θεωρω μεγαλυτερο αποτυχημενο καποιον που θα παει να σπουδασει κατι που δε προκεται ποτε να το εξασκησει και δε του αρεσει απλα επειδι ετυχε να περασει με το ηλιθιο συστημα και θελει να δουλεψει στο δημοσιο..απλα αποτυχια και τσαμπα λεφτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top